מיאמי – ניקס – רשמים מהאולם של כתב הופס/ינון יבור

ניו יורק במיאמי  רשמים מהאולם

 ינון יבור

אז זהו, הגענו. אחרי שיטוט בעיר שבה השפה השלטת היא ספרדית, נכנסים לאתר שנראה מעולם אחר. האמריקאים יודעים להתייחס יפה לעיתונאים שבאים לסקר אותם. הם יודעים כבר מזמן שהאימרה לפיה "לא חשוב מה יכתבו עליי, העיקר שיאייתו את שמי נכון" כבר לא ממש תופסת. חשוב מאוד מה יכתבו, ואם אפשר לפנק קצת את המושכים בעט (או במקלדת, למרות שזה לא נראה לי יעיל למשוך מקלדת) – הרי זה משובח. וכך יוצא שמלבד ארוחה מפנקת לפני המשחק וכיבודים תוך כדי, אתה זוכה גם בעץ שלם מיער האמזונס (שבא בצורת מאות דפי סטטיסטיקה לפני המשחק ובכל טיים אאוט תוך כדי המשחק. לזכותם נציין שהדפים מודפסים לרוב על שני הצדדים, ולכן חצי מהאמזונס עוד לא נכחד). 

 

בדף המשחק שמקבלים קצת לפני הפתיחה לברון ודווין וייד רשומים למשחק, אבל משום מה בהצגת החמישייה של מיאמי אני נאלץ לחזות בנוריס קול (?) ובראשאד לואיס (??), שנראה יותר ויותר כמו ג'וואן הווארד המזוקן והמזדקן. הניקס מנצלים את זה לפתיחה חזקה של 0:8, רק כדי לחטוף שלשות ודאנק ממייק מילר, שלוקח את תפקיד הלברון בפתיחה ומנהל את ההצגה. לא, לא שכחתי שיש עוד איזה בחור בקבוצה עם שם של מקדחה גרמנית, אבל בוש כנראה התאהב בפוזת הסייד קיק ומרגיש די בנוח גם אם נוריס קול יצטרך להוביל את הקבוצה. 

 

המשחק ממשיך להתנהל בעצלתיים, ואני מתחיל לשים לב לקרחות ביציעים. אולי 80% תפוסה, במשחק בית של האלופה מול הקבוצה השלישית בטיבה בקונפרנס – לדעתי תעודת עניות למיאמי. וזה לא שהקהל שכבר בא הוא כזה משמעותי או מבין עניין. בזמן קליעות עונשין של הניקס, מופיע כיתוב גדול על המסך שמורה לאוהדים לעשות רעש. החברים, צייתנים שכמותם, בטובם באמת מתחילים להרעיש. הם כן מצליחים לעודד בכוחות עצמם כשריי אלן למשל קולע שלשה, או במקרה היותר שכיח, כשזורקים אליהם מלמטה שקיות של חטיפים או חולצות של הקבוצה.  

 

אבל חזרה למשחק – כרמלו ממש לא מתעניין במי שעומד מולו ותופר שלשות משל היה אור גורן, ומסיים את המחצית עם 27 נקודות. יותר מאוחר הוא יגיע ל-42 כמה דקות לסיום, וסקר בין הקהל יקבע ש-96% חושבים שיצליח להגיע ל-50 באותו ערב. למי שעוד לא יודע את התשובה לא נקלקל בספוילר, תצטרכו לחכות לסוף (או לפתוח כל אתר שמכסה את ה-NBA). אחד מרגעי השיא של המחצית הראשונה הגיע 3:05 דקות לסיומה, כשלהקת מעודדות/ים עלתה לרקוד ונתנה הופעה אתלטית ולא רעה בכלל. הרגע הפיקנטי הגיע אצלי ישר כשהם עלו לפרקט, ואצלכם הוא יגיע עכשיו: 65 – זהו פחות או יותר גילם הממוצע של חברי הלהקה, שאף על פי כן קיבלו תשואות רמות. ההיט יורדים ביתרון 8 למחצית, הרבה בזכות ההגנה ה"גאונית" של הניקס שחושבת שכדאי לעשות דאבל טים על ראשאד לואיס כשהוא מקבל כדור בפוסט – הרי הפעם האחרונה שהוא קלע משם היתה כשבוש עוד היה נשיא… זה הוביל לשתי שלשות מומנטום שנתנו תקווה לאלופים לקראת המחצית השניה.  

 

החצי השני היה מנומנם יותר מהראשון, כמובן חוץ מכרמלו אנתוני. אחרי 6 דקות הבחור כבר עומד על 40 נקודות ומחזיר את היתרון לניקס, ובסוף הרבע הוא מפתיע ומראה ניצוצות של גדולה, כשבחדירה לסל הוא לא מתעקש מול שלושה אלא מוציא אסיסט לשלשה מהפינה עם הבאזר. יכול להיות שהוא התבגר? 

 

ברבע האחרון כריס בוש עוד ניסה להחזיר את ההיט והביא עד לשיוויון 86, אבל משם הניקס רצו 2:13 ליתרון 88:99 עם 1:47 לשחק. מלו-קאונט: 47 נקודות. בנקודה הזו הבינו רוב האוהדים שחולצת לברון או שקית נאצ'וס הם כבר לא יקבלו היום, והתחילו בנהירה החוצה במה שיכול להזכיר מראות מאולם קרוב יותר וצהוב יותר. ממש פרוות ורולקסים (יותר נכון ביג מק וצ'יפס, האמת). אז למי שעוד נשאר במתח נספר שבהתקפה האחרונה כשבאמתחתו כבר 48 נקודות, אנתוני קלע ג'אמפר שהביא אותו ל-50 עגול, ולשמחה גדולה עם החברים. 

 

אחר כך, בחדר ההלבשה שאלתי את באטייה איך זה היה לשמור על שחקן בזון כזה. שיין הוא בחור עם קלאסה. הוא צדק כשאמר שזה משחק לאוהבי הסטטיסטיקות. הוא מבחינתו הגביל את כרמלו לג'אמפים ארוכים ולא נתן לו את החדירה לטבעת. כששחקן תופס כזה יום, אין הרבה מה לעשות. הוא ציין גם (בצדק רב) שחלק מהשלשות היו מבטים פנויים בגלל רוטציה גרועה בהגנה, ושבאמת אסור היה להם להשאיר אותו לבד.  

 

אז זהו, משחק עונה רגילה שלא קובע כלום להיט הלך באמת לקבוצה שרצתה יותר (וגם לא הושיבה את שני כוכביה הגדולים ביותר בחוץ). האם ניתן ללמוד מזה משהו? האם ההיט חוששים עכשיו מהניקס שניצחו אותם 3 פעמים העונה מתוך 4 מפגשים? אני חושב שממש לא, וגם על פניהם של אלן, בוש, מילר ובאטייה בחדר ההלבשה לא ראית דאגה. אחרי הכל, 60% מהחמישייה לא שיחקה היום כלל, ומיאמי היו צמודים עד 4 דקות לסוף.  

 

אז מה בכל זאת אפשר ללמוד ממשחק כזה? 

 

קודם כל, שלמיאמי יש קבוצה טובה ומגובשת. שחקנים 8-10 מקבלים דקות משמעותיות ותורמים כל אחד מה שהוא יכול. ראיתי הנעת כדור מצוינת שמצאה פעם אחר פעם את האיש הפנוי, שפשוט לא תמיד קלע. ראיתי שמחת משחק והקרבה אחד בשביל השני ואפס אגו, אבל יותר מכל ראיתי קבוצה מאומנת, ומכאן אני מסיר את הכובע בפני המאמן שירדתי עליו לא מעט – הוא בנה קבוצה לתפארת. אחד החידושים (בשבילי) היה לראות את ריי אלן מוביל כדור ומנהל את ההתקפה כמה פעמים. מעניין לבדוק עם ספולסטרה האם זה היה מכורח הנסיבות (פציעות) או שזה איזשהו ניסוי כלים לקראת הפלייאוף. לדעתי זה בהחלט יכול להיות שפן מעניין באחת הסדרות, בטח מול הניקס נטולי האתלטיות בקו האחורי, שלא באמת יכולים ללחוץ בהגנה. 

 

מה שמוביל אותי לניקס ולבעיה הקריטית שלהם בעמדת הרכז כשפלטון נח – אין להם מי שישמור על גארדים זריזים וצעירים, ופה הם יכולים בקלות ליפול גם מול קבוצה פחות חזקה ממיאמי. חוץ מזה ראיתי את מלו בתצוגת ענק, ובאופן מפתיע לא אגואיסטית. הזריקות שלו היו בשטף המשחק והוא לא כפה את עצמו על המהלכים. אם הוא ממשיך ככה (וחשוב יותר – גם מקבל עזרה מאחרים), לניקס יש תקווה. נחיה ונראה.  

 

ומילה אחרונה לסיום: די ירדתי על דוק לס כשהוא ביקר את פופוביץ' על הושבת כוכביו בחוץ למשחקים מסוימים. ראיתי בכך התערבות גסה בשיקולים המקצועיים של המאמן. אחרי המשחק של אתמול זה קצת השתנה. כשאני כבר מגיע למיאמי ובא לראות את הקבוצה, לשמוע שוייד ולברון לא משחקים הוציא לי 90% מההתלהבות. אז כמובן שאין כאן שחור ולבן, אבל עכשיו אני מצליח להזדהות עם התחושות שלס ציין אז. בתור אוהד, אתה בהחלט מאוכזב ומרגיש קצת "נבגד". 

ינון הרגיש "נבגד" אבל הפעם לברון היה ממש פצוע (מתיחה בשריר ההמסטרינג)

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. כתבה שגרמה לי לקנא. כבר מעל שנה לא הייתי באולם ההיט וזה דבר שמתחיל לחסור לי.
    שלוש הערות לטור הכתוב נהדר:
    1. 80% קיבולת היא הבעייה של כמעט כל קבוצה במטרופוליטן גדול כי כל ה-20% שלא הופיעו הם כרטיסים עונתיים של או חברות גדולות שנותנות את הכרטיסים או לא נותנות לאורחים מכובדים, וחלק אחר מה-20% הם של SNOW BIRDS – עשירים כקורח המגיעים למיאמי ביץ' וקי ביסקיין לחודשי החורף, וכשמיע ה-15 למרץ (הכי מאוחר) הם כבר חזרה לארמונות שלהם בניו יורק ובוסטון. לכן ההודעה ברמקולים תמיד תהיה SOD OUT כי באמת כל כרטיס נמכר.

    2. לברון, דוויין, וצ'אלמרס אכן פצועים. לכן הם גם לא שיחקו נגד הספארס. לדוויין וצ'אלמרס נקעים ברגל (עד כמה שאני יודע לא נקעים חמורים והם יחזרו לפני הפלייאוף) וללברון ישנה מתיחת שריר ה-HAMSTRING עם קרע חלקי, וגם הוא אמור לחזור כבר השבוע.

    3. היה ברור כבר במשחק נגד הספארס שספואלטרה אימץ את שיטת 'סקרמנטו' שפיתח ריק אדלמן לפיה הסנטר עומד על קו הפאול (בוש) ואז שני הגארדים מתפעלים את התרגיל כפי שהסברתי בטור היום על אדלמן.

    תודה ל"שהכנסת" אותנו לאווירה של הליכה למשחק כעתונאי.

  2. מה שכרמלו צריך ללמוד מהמשחק הזה, זה שהוא קולע הרבה יותר טוב אם הוא לא מכדרר 10 שניות ואז זורק על הפנים של השחקן. רוב הזריקות שלו באו ממבטים פנויים, ומעניין כמה זריקות שלו באו מאסיסטים..
    במשחק הזה הוא זרק 26 פעמים וקלע 18. שזה לא סכום מגוחך בשבילו, הוא פשוט קולע באחוזים גרועים בדרך כלל.
    ראיתי את המשחק שלהם נגד בוסטון (הראשון מבין השתיים האחרונים) וזה היה קשה לצפיה. פשוט כל מהלך הולכים לבידוד של כרמלו או של ג׳י אר סמית׳.

  3. מנחם מה אתה אומר על השטות שתורנית של קיובן שרוצה לבחון את גריינר לדאלס מה אתה אומר עליה ועל דירק ביחד במגרש??

    1. סתם גימיק תקשורתי. היא בשום פנים ואופן לא יכולה לשחק, אבל היא –תשחק במבחנים בקיץ לעשות את קבוצת ה-

      המבחנים יהיה לקבוצת
      הדי
      D

  4. גם קריאה שוטפת, גם חוש הומור, גם ידע וגם אהבה למשחק-
    ככה כותבים כדורסל. כל הכבוד, ינון, תכתוב עוד.
    ומצטער, כרמלו (והניקס) הם בלוף, למרות שהמאמן שלהם מצוין.
    הוא היה עוד יותר מצוין לו היה מושיב יותר את כרמלו וסמית (כשהם משתוללים) ונותן יותר דקות לקופלנד או איכשלאקוראיםלו. (זה עם הראסטות). ומשחק קצת יותר על נובאק. המטווחי שלשות האלה לא באמת עובדים בפלייאוף.

  5. זכרו את דברי- אם כרמלן נותן סדרה ענקית הניקס יכולים לעצור את ההיט. באמת שיש להם מה שצריך, והם רק צריכים אותו ווינר.
    ואחלה כתבה. כיף לשמוע איך זה נראה משם. אפילו מאולם סנובי כמו מיאמי.

  6. אדיר ידידי -כרמלו לוזר. נולדים עם זה. זה אופי, ולכרמלו אין מספיק מזה. אם הניקס יעצרו את ההיט אני קונה לך פרארי.

  7. גם על לברון ונוביצקי וגארנט אמרו את זה עד שהם הוכיחו אחרת. גם כרמלו יכול להוכיח. אם הוא יצליח אני לא יודע. אבל אם הוא יחליט שהפעם הוא לא לוזר- מיאמי לא יעצרו אותו. אני מסכים שזה נראה לא סביר- אבל אם זה יקרה, אני עומד מאחורי דבריי.

    1. כרמלו לוזר? מה שכרמלו עשה במשחק אליפות המכללות של סירקיוז (ומשך כל הסידרה) כפרשמן נתן לו מקום ב-"חמישיית כל הזמנים בטורניר המכללות" של USA TODAY, בבחירת כמה מאות מאמני מכללות.

  8. עוד פרארי עליי אלעד (עם כל התוספות). אני מת שזה יקרה אבל הניקס פשוט לא טובים מספיק, לא קשוחים מספיק ולא שומרים מספיק.
    וההבדל בין כרמלו לגארנט הוא שכשגארנט הגיע לגמר איזורי עם מיניסוטה הוא הפסיד לקבוצה עדיפה אבל נתן סדרה בין הטובות שנתן שחקן בטח ב-25 שנה האחרונות. סדרה פנומנלית של שחקן שיש לו לב שמספיק לשני פרנצ'ייזים. ועוד הבדל קטן -גארנט מהשומרים הטובים בתולדות הליגה. כרמלו… כרמלו הוא שומר מלווה, הוא בעיקר שומר עם העיניים. ושומר שהמתקיף לא יסתבך כאילו ההורים שלו משלמים לו בייביסיטר.

    1. דרור, ככל שאתה כותב יותר, סך השטויות גדל בצורה אקספוננשיאלית. ולידיעתך, כרמלו לא היה רק פנומן בסירקיוז. הוא קנון בכל קבוצה עם שחקנים טובים. בבייג'ינג, עם נבחרת ארה"ב ושחקנים טובים לצידו, מייק ששבסקי בחר בדוויין ובכרמלו כשני השחקנים האמריקאים שהיו הטובים ביותר.

      1. מנחם, אתה מסכים שאם כרמלו יעלה עם רצח בעיניים מיאמי יסבלו קשות?
        ודרור, כתבתי עוד שמות חוץ מגארנט. זה לא קשור להגנה.

  9. תודה למגיבים.
    אכן היתה חוויה נהדרת.
    אני די בטוח שאם תהיה סדרה כזו בפלייאוף מיאמי ישחטו את הניקס. למעשה, אני מאמין שריילי/ספו מאוד מרוצים מהתוצאה ומהמאזן בין הקבוצות עד עכשיו. זה ייתן להם דלק מוטיבציוני להכניס את השחקנים לפוקוס במידה והמצ'אפ הזה יחזור בפלייאוף. אם זה יקרה, הניקס לא לוקחים יותר ממשחק אחד.

  10. לא לזלזל בניקס הרבה משחקים הם לא היו בסגל מלא ואם בפליאוף כולם בריאים למיאמ לא הולך להיות קל.מלו וג.אר.סמית יביאו נקודות
    פלטון ירכז וצאנדלר וקיד ניסיון ראשד לואיס מכות ובלי מילה על סטודמאייר שלא יודע מה מצבו…בקיצור אם הניקס יצלחו להתעלות כמו דאלס בגמר 2011 אז הם יוכלו לקחת תסדרה

  11. כתבה מהנה ממש.
    וכרמלו לוזר? שימו אותי במיאמי במקום לברון או באוקלהומה במקןם דוראנט והקבוצות לא נופלות בכלל. אפילו מתעלות בתחום של הרילר אינסטינקט. הוא דוראנט ודוויין ווייד הסקוררים הטובים בליגה אחרי קובי

  12. מנחם, בניגוד אליי ולינון, כמה משחקים אתה חושב שניקס יכולים לקחת ממיאמי בסדרה? אם הם יקחו 2 זה יהיה הישג ענק. וזה לא יקרה. כרמלו הצטיין כשמסביבו השחקנים הטובים בעולם, היריבות חלשות יחסית ואין שום לחץ? יא אלללה, איזו הפתעה מדהימה. באמת סיטואציה שבה צריך כוחות מנטליים חזקים כדי להצליח. פלייאוף מנצחים עם הגנה ולניקס אין כזאת. מה ממה שכרמלו עשה עד עכשיו בקריירה גורם לך לחשוב שהוא יתעלה על עצמו? אליפות המכללות? למה, מאז לא בנו סביבו סגלים טובים? האם הוא הראה נחישות בכלל? אתה באמת לא מבין שבניגוד לנוביצקי וגארנט אין לו אופי של לוחם? שהוא לא מנהיג? אם אינך מבין זאת איני יכול לעזור לך. אבל טובי המבינים לשיטתך (וכמה מגיבים אינטיליגנטים ומבינים פה באתר) מבינים זאת היטב. זה לא מסובך. אפילו וודסון מבין זאת, לצערו. הוא ניסה להנחיל שם כדורסל קבוצתי אבל כרמלו וסמית מרוכזים בעצמם ולא בלנצח, כי זה ה-א-ו-פ-י שלהם. כרמלו הוא אנדראצ'יבר וכל מי שטיפה מבין יגיד לך כמוני שהוא לא שחקן לבנות סביבו קבוצה. ניקס עפים בחצי גמר המזרח אחרי שימשיכו לשחק כדורסל אמריקאי נטול טיפת אינטיליגנציה. סמית וכרמלו… ממש עלילות מקס ומוריץ. אתה ואדיר אולי גם חושבים שמישהו במזרח יתן לו לקלוע 45 במשחק בפלייאוף? אתם באמת לא מבינים שלמשחקים עכשיו אין שום קשר למה שיקרה בפלייאוף? או שאתם נהנים לחפור ולבזבז את זמני היקר? כרמלו הוא שחקן לסטטיסטיקה משעממת שלא אומרת כלום, לא שחקן לאליפויות. שבת שלום ורדו מהעץ בבקשה.

    1. אתה צודק. המשחק 'נטול האינטיליגנציה' של האמריקאים צריך ללמוד מהאירופאים. אני עכשיו באטלנטה, ואהיה במשחקים של לואיוויל ואח"כ של סירקיוז. אם תסתכל על המשחקים, ואם יש לך טיפונת הבנה, תראה הגנות שלא תצליח לדעת אם הן אישיות או אזוריות; הן מדי מתוחכמות עבור צעירים כמוך בני 'אוטוטו 40' שחלב אמם עדיין נוטף על שפתיהם מבחינת כדורסל. אני חי NBA 52 שנה. עוד לפני שאמך ידעה בכלל את אביך. אז שמע לי צעירון: כרמלו הוא שחקן ענק.
      עכשיו בקשר ל-"ידע האמריקאי" בכדורסל: מה שארבעת המאמנים האמריקאים 'נטולי הידע' מחר כבר שכחו, האירופאים לא יידעו ולא ילמדו לעולם. כל האירופאים עם שמות שנגמרים ב-"ביץ'" או ב-"איץ'" מגיעים אליהם לשעורים פרטיים. ב-NBA המשחק הוא אחר לחלוטין והסברתי זאת כאן כבר מאה פעמים. כרמלו הוא ה-NBA. ה-NBA הוא כרמלו. סוף-סוף ישנו לו סנטר, פוינט גארד מבין, וכמה אתלטים צעירים מצויינים. סוף סוף הוא יכול להראות מי הוא: שחקן ההתקפה הטוב בעולם, ומגן C+ כי שחקן כמוהו אסור שיתרכז כלל בהגנה. הוא יקר מדי בהתקפה.

      1. שחקן ההתקפה הטוב בעולם? אתה בטוח שאתה מבין כדורסל? כי אני פה משתין מצחוק (סליחה על הביטוי). הגנות מתוחכמות מידי למי שמתחת ל-40? מה זה, ספר הזוהר? בני כמה היו אלה שהמציאו את ההגנות האלה? מה הקשר בין הבנה לגיל? זה טיעון מגוחך. אתה יודע, מנחם, אפשר ללמוד הרבה גם מפדרו ורועי, והגיל הממוצע שלהם הוא 15. העניין הוא פתיחות. אתה אולי ידען גדול, אבל לפעמים כשכולם אומרים לך שאתה טועה זה בגלל שאתה טועה. אף אחד חוץ ממך לא צודק כל הזמן. כרמלו הוא נקניקיה. נקודה. הוויכוח על מי הכי טוב בעולם הוא דבילי. בסדר, כרמלו שחקן ההתקפה הטוב בעולם. אבל זה לא אתה שאומר כל הזמן שהעניין בנבא הוא ניצחונות? מסכים איתך שזה כדורסל שונה מהאירופי. אבל הניקס משחקים כדורסל שפשוט אינו יעיל בפלייאוף, וזו כבר בעיית בסקטבול אייקיו. האם לכרמלו כשחקן המוביל אין אחריות על הישגי הקבוצה? אם כרמלו כ"כ טוב כמו שאתה אומר, לניקס צריך להיות סיכוי סביר לעבור את מיאמי, לא?
        אני אולי "רק" בן 40 אבל קבוצה שבונה על תואר סביב כרמלו זה כמו לבנות רפסודה כדי "לנסוע" איתה באיילון. כרמלו הוא סקורר טוב ותו לא. ואכן, כרמלו מייצג ומסמל ממש את כל מה שחולה בליגה הזאת.
        כדורסל אנוכי, טיפש, שלא הולך לשום מקום. ולראייה- אפס הישגים בקריירת הנבא. אפס התקדמות (טוב, נו, אז הוא אולי טיפה התבגר השנה, אבל מי הפריע לו להתבגר לפני כן?) התבגרות אמיתית זה בארקלי שלקח את עצמו בידיים ונהיה בלתי עציר. אבל מה אני מדבר, בארקלי שגה כי חשב שאם ייקח ריבאונדים וגם ימסור מידי פעם הקבוצה שלו תתקדם. מתי כרמלו לקח ריבאונד משמעותי בקריירה? מתי הוא זינק להציל כדור מכריע מהרצפה? כרמלו הוא כולו גלאם ונצנצים אבל הוא חסר אופי וכנראה גם לא אינטיליגנט גדול(ראה התגובה שלו לפרובוקציה של גארנט). מה היה קורה אילו גארנט היה מתגרה כך בקובי? קובי היה מחייך ומנצח ת'משחק. מה עשה כרמלו?
        ולמה הניקס הפסיקו להניע כדור כמו בתחילת השנה? הם נבהלו מהניצחונות? מה או מי מפריע להם לשחק חכם עכשיו? סמית משתולל? למה השחקן הכי חשוב בקבוצה לא אומר לו "או שתתאפס או שאתה יושב בספסל"? האם כרמלו לא מספיק חכם כדי להבין שהירובול יביא אותם עד מקסימום גמר איזורי? כנראה שלא, ולכן לא יזכה בכלום. אליפות זה לשחקנים רעבים וכרמלו הוא שמנמן סימפטי ושבע. הוא וסמית משתוללים ומלו ייזכר כסקורר סימפטי שלא באמת מבין איך מנצחים בכדורסל. שיהיה בריא, אבל אל תבנו עליו. הוא לא מבין את המשחק.

  13. כרמלו יכול להצליח ככינור שני כמו וייד, כשהלחץ עליו קטן. הוא לא יכול להוביל פרנצ'ייז לשום מקום חוץ מלחוף הים. הוא אכן וינר בקלאץ' אבל קבוצה שהוא הנשק העיקרי שלה בהתקפה לעולם לא תגיע לרגע קלאץ', אפילו לא לגמר איזורי. ודרך אגב, מנחם, שאלת-עניתי: אני בן 40 אוטוטו.

  14. צריך להבין כמה סגנון המשחק של כרמלו פוגע בשחקנים לידו. קשה מאוד לשחק עם שחקן כזה (ראה ערך קובי) כי גם אם התפנית לנגיחה מתחת לסל הוא לא ימסור. ואחר כך מתפלאים כשבפלייאוף שאר שחקני הקבוצה שלו מתפקדים מתחת לרמתם. אז נפתרה התעלומה, מנחם: הם פשוט לא רגילים לגעת בחפץ הכתום הזה. הם חשבו שזה כדור פרטי שמלו הביא מהבית ואין כיבודים. כרמלו זה שחקן שקולע 30 וכתוצאה מהשטויות שלו היריבה קולעת 40. (אני בטוח שג'יימס לא ישן בלילה מרוב דאגה מהניקס… חחחחחח….אייי…. האולקוס. וצרבת…). רות, סוף.

  15. דרור נסחפת כרמלו צריך לזרוק הרבה כי הוא הסקורר של הקבוצה (לא 40 צודק יותר כמו 30) ודווקא השנה הוא השתפר קצת באנוכיות האידיוט של הקבוצה הוא סמית שנולד ללא מח …

  16. דרור לקח את זה רחוק מדי אני חושב.

    מלו הוא שחקן מצוין והראה שיפור ובגרות, אבל הקבוצה שלו היא יותר מדי זקנה ולא אתלטית מספיק כדי לנצח את ההיט.

    הבעיה היא לא שהם לוזרים או קבוצה רעה, פשוט מיאמי היא קבוצה נהדרת.

    1. וינון היה שמה לראות ולהבין. הניקס קבוצה חזקה מאד. ההיט קבוצה מצויינת מאד. אילו ג'ייסון קיד היה צעיר ב-6-8 שנים, הייתי אומר שלניקס היו סכויים לנצח את מיאמי.

      אבל כאוהד מיאמי אני יותר חושש מאינדיאנה מאשר מהניקס.

  17. האם קבוצות אלופות בנבא משחקות כמו הניקס, מנחם? מיידות זריקות משלוש? או שהן מניעות כדור בצורה חכמה? שח-מט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט