הקליפרס מדהימים את הרוקטס, הווריורס והת'אנדר מתקדים ומנצחים ביום שישי גדול של כדורסל! / דור בלוך

הקליפרס מדהימים את הרוקטס, הווריורס והת'אנדר מתקדים ומנצחים ביום שישי גדול של כדורסל! / דור בלוך

אז למעט ההפתעה הגדולה ביוסטון, יתר המשחקים הלכו פחות או יותר כצפוי, והתבסוה של וושינגטון בברוקלין רוב המשחקים הלכו פחות או יותר כצפוי, אבל לא בהכרח באופן שצפינו, כשאוקלהומה מילווקי דטרויט וגולדן סטייט נקלעו למשחקים צמודים לפני שניצחו בסופו של דבר בערב גדול של כדורסל.

אז בואו ניגש לאקשן!

דטרויט פיסטונס (14-18) 104 – ניו יורק ניקס (15-17) 101:

קרב גבוהים שהלך צמוד צמוד היה לנו בדטרויט כשבסופו הקבוצה הביתית היא זאת ששמרה על קור הרוח על מנת לנצח את המשחק. הניקס עוד הובילו ב-4 1:07 לסיום, אבל סל מריבאונד התקפה של דראמונד ועוד אחד של ג'קסון השוו את התוצאה, הניקס לא הצליחו לקנות סל, והפיסטונס שמרו על קור הרוח מהקו כשסטאנלי ג'ונסון קולע פעמיים 14 שניות לסיום. לפורזינגס הייתה עוד הזדמנות להשוות אבל הוא החטיא.

הפיסטונס נהנו מיום קליעה איכותי עם 40% מהשלוש שעזר להם להתגבר על השליטה של הניקס בריבאונד. פורזינגס חזר לעצמו עם 29 ו-9 ריבאונדים אבל שוב היה חלש מהשדה עם 3 מ-9 משלוש ו-12 מ-28. קאנטר הוסיף 22 עם 16 ריבאונדים, ולי סיים עם 16. כוכב הניצחון בערב הראשון של הבאק טו באק, מייקל ביסלי הסתפק הפעם ב-13 דקות וקלע 6 בלבד.

עבור הפיסטונס הקצרים כל החמישיה סיימה עם מאזן דו ספרתי כאשר דראמונד מוביל עם 18 ו-15 ריבאונדים, והאריס נותן את שלו עם 24 נקודות ב-3 מ-6 משלוש.

יוסטון רוקטס (6-25) 118 – לוס אנג'לס קליפרס (18-13) 128:

הפתעת הערב מגיעה אלינו כאמור מיוסטון, שמפסידה לקליפרס הפצועה והחלשה כשהילד ריברס מעניק לאבא שלו מתנת חג מולד בדמות ניצחון יוקרתי מאוד.

יוסטון עוד הובילה עד הרבע השלישי, אבל אבל בסופו של דבר משחק מפוזר עם 18 איבודי כדור לעומת 8 בלבד של הקליפרס הם אלו שאפשרו לקליפרס לעלות ליתרון, וגם לשמור עליו עד הסיום.

הארדן עם משחק הארדני של 51 נקודות ב-15 מ-28 מהשדה ו-15 מ-16 מהעונשין, אבל גם לא פחות מ-8 איבודים, אתם לוקחים את הטרייד אוף הזה? גורדון הוסיף 28 משלו עם 6 מ-12 משלוש.

בצד השני זה היה כאמור הערב של אוסטין ריברס שסיים עם לא פחות מ-36 נקודות ו-6 מ-15 מהשלוש, קיבל מאבא רישיון לזרוק הילד.דיאנדרה ג'ורדן הוסיף דאבל דאבל מפלצתי של 15 נקודות ו-20 ריבאונדים, כשלו וויליאמס עולה מהספסל ל-39 דקות עם 32 נקודות.

מה יש להגיד לפעמים קורים דברים מוזרים ב-NBA, ואם דיברנו לפני המשחק על החיסרון ההגנתי של יוסטון לקראת המשחק הזה, הרי שהוא ללא ספק הדביק אותה.

גולדן סטייט ווריורס (6-26) 113 – לוס אנג'לס לייקרס (19-11) 106:

זה לא היה ניצחון מרשים של גולדן סטייט שכבר הובילה בדו ספרתי ברבע השני, אבל ראתה את הלייקרס מתקרבת ברבע הרביעי, אבל משחק מפוזר של צעירי לייקרס בדקות האחרונות אפשר לגולדן סטייט ניצחון 11 ברציפות ו-3 ברציפות על הלייקרס, במשחק שבו הווריורס קלעו בפחות מ-30% מהשלוש, כמה פעמים נראה את זה קורה?

קוזמה נתן עוד משחק גדול ומה שמרשים בילד זה שהוא נותן למשחק לבוא אליו, העירו לי בתגובות שקוזמה הוא לא שחקן שמנפח מספרים בקבוצת תחתית, וזה מאוד נכון, המספרים שלו קליניים עם 9 מ-15 מהשדה הלילה כמו גם 14 ריבאונדים והוא כרגע נראה כאחת מגניבות הדראפט שלא נדבר על סוס שחור למועמדות לרוקי העונה. לאנזו בול הוסיף 24 אבל גם איבד 5 כדורים ועד שהוא לא יצליח לנקות את האלמנט הזה ממשחקו, יהיה קשה לדבר עליו במונחים של שחקן מוביל.

בצד השני דוראנט הוביל את הווריורס כמו כל ערב מאז פציעתו של קאריע ם 33 נקודות. בל פתח בחמישיה והרשים עם 20 ו-10 ריבאונדים ב-25 דקות בלבד, כשגם גרין נהנה מדאבל דאבל, צנוע יותר של 13 ו-11 אבל עם 7 אסיסטים. תומפסון היה חלש מחוץ לקשת עם 2 מ-9, וכספי עלה מהספסל ועשה את מה שהוא יודע – 10 נקודות ב-19 דקות, 3 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה ו-2 חסימות והוא ממשיך להצדיק את הקרדיט שהוא מקבל מקאר.

אורלנדו מג'יק (22-11) 97 – ניו אורלינס פלקינס (16-16) 111:

אורלנדו ממשיכה להיראות רע מאוד, הפלקינס הובילו לאורך כל המשחק ונהנו מהגנה חלשה של המג'יק שאפשרה להם 50% מהשדה, והתקפה נוראית של המג'יק שקלעה רק ב-20% מהשלוש, כמו גם משליטה בריבאונד.

דיוויס וקאזינס אפילו לא נדרשו להראות את היכולת המקסימלית שלהם וסיימו עם 20 ו-26 בהתאמה ו-11 ריבאונדים כל אחד. הולידיי הוסיף 24 בעוד סימונס סיים עם 22 ווצ'ביץ' עם 21 למפסידים.

ברוקלין נטס (19-12) 119 – וושינגטון וויזארדס (15-17) 84:

ניצחון איכותי לברוקלין שאחרי 2 רבעים קרובים יחסית פתחה מבערים ברבע השלישי ולא הסתכלה לאחור כשהיא מתבססת על שליטה לא נתפסת בריבאונד – 35-60!!! מה שמראה לכם עם כמה מוטיבציה הוויזארדס הגיעו לתפוח הגדול.

וול שיחק 16 דקות בלבד וסיים עם 10 בעוד ביל היה קטסטרופה בואכה סבוטאז' עם 2 מ-15. בצד השני הוליס ג'פרסון הוביל עם 21.

מיאמי היט (16-16) 113 – דאלאס מאבריקס (24-9) 101:

ניצחון נאה למיאמי במשחק נטול הגנות שבו ההיט קלעו בלא פחות מ-64% מהשלוש ומהשדה. בעוד המבריקס מסתפקים ב-50% משני הטווחים. הזיה.

בארנס ונוביצקי סיימו עם 20 למפסידים כשפארל מוסיף 23 מהספסל, אלינגטון עלה מהספסל ל-28 כולל 8 מ-12 מטורף משלוש, ריצ'רדסון הוסיף 24.

מילווקי באקס (13-17) 109 – שארלוט הורנטס (21-11) 104:

זה  הלך קשה מאוד אבל ריצת 0-9 בסיום אפשרה למילווקי שקלעה 27% משלוש לעומת 46% של שארלוט לנצח משחק ביתי מול אחת הקבוצות שפשוט נמצאת בהתרסקות.

קמבה ווקר ממשיך להוביל את המפסידים ואם אני הוא אני מתחיל לאבד את סבלנותי, הוא סיים הלילה עם 32 בעוד דווייט שיחק 5 דקות עם ספק פציעה באצבע. בצד השני מידלטון הוביל את הקבוצה עם 28 כשהפריק מסיים עם 26 ובלדסואו בערב קליעה חלש מסיים עם 24 משלו.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-17) 120 – אטלנטה הוקס (25-7) 117:

שלשה של ווסטברוק מסדרת לאוקלהומה ניצחון הרבה יותר קשה מהצפוי, במשחק בו היא שלטה לחלוטין בריבאונד, אבל אפשרה לאטלנטה להישאר קרוב קרוב. גם כאן הגנות לא היו ממש בתפריט כשששתי הקבוצות קולעות מעל 50% מהשדה.

בלינלי היה גדול באטלנטה עם 27 ואיליאסובה הוסיף 22, כאש/ר ווסטברוק מוביל את הת'אנדר עם 30 ו-15 אסיסטים, אנתוני מסיים עם 24 וג'ורג' עם 17.

פורטלנד טרייל בלייזרס (16-16) 85 – דנבר נאגטס (15-17) 102:

אז בדו קרב יוקיץ'-נארקיץ' הייתה זו ידו של הראשון על העליונה וכך גם קבוצתו שמשיגים ניצחון חוץ יוקרתי מול פורטלנד שלא הצליחה לייצר בהתקפה בלי הכוכב הראשי שלה, סימן מעורר דאגה לטרייל בלייזרס לקראת המשך המאבקים.

אף שחקן בפורטלנד לא הצליח לקלוע יותר מ-15, כשמקאלום מגיע למשחק הקסם הזה במשחק בו קלע 1 מ-5 מהשלוש, אותו מאזן כמו נאפייר שעלה מהספסל כשאמינו מגדיל לעשות עם 1 מ-8 משלוש. בצד השני יוקיץ' הראה יעילות מה היא עם 27 נקודות 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים לביג מאן האהוב עליי בליגה. צ'אנדלר הוסיף 21 והאריס עם 17 למנצחים.

וזה נכתב לפני המשחק:

איזה סופ"ש של ספורט מחכה לנו, הוא התחיל עם הניצחון הנפלא של מכבי על הטורקים הרשעים, ימשיך היום עם ארסנל – ליברפול והשיא יהיה מחר עם הקלאסיקו בברנבאו, ובין לבין? ערבים גדושים בכדורסל מצוין מהליגה הטובה בעולם כאשר הלילה תצטרכו לבחור בין קרבות צמודים בין יריבות פחות מלהיבות (ניקס-פיסטונס, נאגטס-טרייל בלייזרס) או במשחקים של קבוצות העילית מול יריבות מירכתיי הליגה, בחרתי עבורכם סוג של מיקס אז בואו ניגש לאקשן!

אבל לפני כן בואו  ננסה לעשות משהו חדש, זורק לכם על כל משחק נקודה לדיון מומלצים להתייחס לאחת או לכולן כהבנתכם ורצונכם

מומלצי הליג פאס:

דטרויט פיסטונס (14-17) – ניו יורק ניקס (14-17) 2:00:

שתי קבוצות קשוחות עם אוריינטציה הגנתית כמיטב המסורת של המזרח, יפגשו כאשר עם אותו מאזן, ועמוק עמוק במאבקי המיקום לקראת הפלייאוף, למשחקים בשלב הזה של העונה יש משמעות מוגבלת, אבל אם יש משחק שיש לו משמעות לגבי הדירוג הסופי של העונה, הרי שזהו המשחק, והאינטנסיביות בדטרויט צפויה להיות בהתאם.

ניו יורק מגיעה למשחק הזה בפורמה טובה עם 6 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה ו-4 מתוך ה-5 האחרונים. המרשים מכולם היה הנצחון האחרון מול בוסטון אמש, משחק שבו פורזינגס שחזר לסגל היה פשוט קטסטרופה עם נקודה ו-0 מ-11 מהשדה, אבל הסיפור הגדול של הלילה, מלבד הנצחון כמובן היה היכולת המדהימה של ביסלי שקלע 32 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים ב-25 דקות, דיון רוז-ביזלי נפתח מחדש?

שתי נקודות מרכזיות יעמדו לרעתה של ניו יורק הלילה, הראשון שהיא מגיעה למשחק לילה אחרי לילה, והשני הוא מאזן החוץ שלה שעומד על שני נצחונות בלבד לעומת 9 הפסדים.

מולה יתייצבו הדטרויט פיסטונס שעצרו רצף הפסדים מזעזע עם 3 נצחונות רצופים, רק כדי להפסיד שוב, לדאלאס החלשה, משחק בו ואן גאנדי נתן לשחקניו דקות מנוחה רבות לאור התוצאה שלא ממש הייתה צמודה. עם עוד לילה של מנוחה בין שני המשחקים הפיסטונס צפוים להגיע רעננים למשחק הזה.

במשחק הזה ראינו שוב עד כמה ההתקפה של דטרויט מוגבלת, בעיקר בלי אייברי בראדלי, וכאשר טוביאס האריס, התורם המרכזי בהתקפה של הפיסטונס נקלע לערב בינוני, הפיסטונס מתקשים לעשות מספיק נקודות כדי לנצח. במפגש האחרון בין השתיים הם נפלו לפיגור 21 לפני שחזרו עם 31 נקודות של האריס לניצחון דחוק בגארדן.

נראה לי ש-7 הקבוצות הראשון במזרח יהיו בפליאוף כשהמאבק על המקום ה-8 יהיה בין הניקס לפילי, מסכימים? ומה הסיכוי של הניקס להמשיך בקצב הנוכחי ולהישאר בתמונת הפליאוף?

הימור: הפיסטונס ב-15

יוסטון רוקטס (5-25) – לוס אנג'לס קליפרס (18-12) 3:00:

על אף שפול יפסיד את המשחק הזה מה שמוריד מעט מאפקט הדרמטי שלו, כל משחק של יוסטון הוא פוטנציאלית משחק שראוי לפתוח את הליג פאס בשבילו כשהקבוצה משחקת התקפה בקצב רצחני כשכל אחד מהשחקנים שלה יכול להתחמם בערב נתון.

ההפסד ללייקרס עצר את רצף הנצחונות שלהם והעמיד את מאזנם על 9 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים, אבל לא נראה לי שמישהו ביוסטון לוקח את זה קשה מדי כשהקבוצה הולכת ונראית כיריבה ממשית לווריורס במערב.

שתי הקבוצות יחסרו שחקנים רבים כאשר מלבד פול הרוקטס יחסרו את מבה א מוטה, ואת קלינט קאפלה בעוד הקליפרס יחסרו את בלייקר גריפין, גלינארי ובברלי.

אפילו יותר מהחסרון של פול, שאר החיסורים של יוסטון פגעו באופי ההגנתי שהקבוצה הצליחה לייצר העונה, המהלכים שיוסטון עשו בקיץ הוכיחו את עצמם במלואם כשהקבוצה הפכה למפלצת הגנתית מבלי לוותר על סנטימר מהקצב והאופי ההתקפי שלה.

הקליפרס לעומת זאת עוברים עונה חלשה ביותר והם כמעט בוודאות יפסידו את הפלייאוף, אלא אם כשגריפין יחזור הם יוכלו לעשות טרנדארואנד משמעותי. שלושה הפסדים ברציפות היו הרצף של הקבוצה לפני שהם חזרו לנצח מול פיניקס החלשה, אבל בשלב זה קשה לראות את הקליפרס נותנים פייט כלשהו לקבוצה ברמה של יוסטון, בוודאי בחוץ שם ניצחה הקבוצה 5 משחקים מתוך 16 בלבד.

זה לא פלא, כשההתקפה שלך מתבססת על לו וויליאמס (20 נקודות למשחק) וריברס (15 למשחק), כשיותר מהם קולע רק בלייק גריפין, ואחריהם ברשימה נמצאים גלינארי ובברלי, כל השלושה חסרים, הקליפרס מסתכלים על סיכויים נמוכים מאוד הלילה.

הימור: הרוקטס ב-20

האם הקליפרס מפרקים את החבילה לגמרי בסוף העונה או ממשיכים לנסות לנצח על בסיס גריפין וג'ורדן?

גולדן סטייט ווריורס (6-25) – לוס אנג'לס לייקרס (18-11) 5:30:

המשחק הזה הוא הבחירה הקלה של הערב, לא רק בגלל הווריורס עצמם, לא בגלל כספי, וגם לא בגלל שהלייקרס מציגים סגל צעיר ומסקרן, אלא בגלל שני המשחקים הקודמים הנהדרים בין השתיים שנגמרו בנצחון צמוד צמוד לווריורס במשחקי החוץ ב-ל.א.

הוורייורס מגיעים למשחק הזה עם רצף נהדר של 10 נצחונות רצופים כשהם מתגברים יפה על שלל הפציעות שלהם העונה, כאשר קארי יחמיץ את המשחק בעוד גרין ואיגודלה צפויים לחזור מפציעות שהשביתו אותם לאחרונה.

בדיוק לכן גולדן סטייט מחזיקה סגל עמוק ואיכותי ביותר כשבהיעדר כמה מהכוכבים של השנים האחרונות, הקבוצה מקבלת תרומה משחקנים כמו דיווויד ווסט, ניק יאנג, כספי (מקום 5 בנקודות למשחק בקבוצה), וגם ג'ורדן בל.

הוווריורס נכנסו למוד של כולם יתרמו משהו ודוראנט יביא אותנו למספיק נקודות כדי לנצח וכאמור זה עובד ממש לא רע עד כה.

בצד השני הלייקרס היו ברצף שלילי, ואיבדו את ברוק לופז, אבל קיבלו זריקת עידוד משמעותית מהניצחון על יוסטון לפני יומיים ובעיקר, מהיכולת של קוזמה. הרוקי מוביל את קבוצתו עם 17.4 נקודות למשחק, ומעמיד בצל את הרוקי שקיבל יותר יחסי ציבור העונה – לונזו בול, שעומד על פחות מ-10 נקודות למשחק במספר דומה של דקות.

כדי לעשות זאת הלייקרס יצטרכו לעצור את ההתקפה האימתנית של הווריורס דבר שהם לא השכילו לעשות במשחק מול הווריורס או בכלל, בארבעת המשחקים האחרונים הלייקרס ספגו 113,121,116 ו-116 נקודות, אבל צריך לזכור ששניים מאותם המשחקים הלכו להארכה.

קוזמה – האם הוא אולסטאר עתידי על אמת או שהוא נהנה מקבוצה ללא ציפיות אמיתיות שבה אפשר לנפח מספרים?

הימור: הווריורס ב-15

המשחקים הנוספים:

אורלנדו מג'יק (21-11) – ניו אורלינס פלקינס (16-15) 2:00:

המג'יק שאיבדו את הקסם זה מכבר, מול הפלקינס שממשיכים לחפש את הדרך להביא את החיבור בין הגבוהים שלהם לרמה ששווה צמרת מערב. צפוי משחק מרובה נקודות כששתי הקבוצות סופגות העונה מעל 110 למשחק. כך גם היה במשחק הקודם בין השתיים כשהמג'יק קלעו 115 כדי לנצח ב-16.

אלא שהערב המג'יק מגיעים אחרי 6 הפסדים רצופים (הפלקינס 2), ויקוו מאוד לקבל בחזרה את גורדון ופורנייה שנרשמו כבספק למשחק הלילה, המשמעות של החיסרון של השניים בלט מאוד בתבוסה לשיקאגו, וקשה לראות את אורלנדו נמלטת מגור דומה הלילה.

הימור: הפלקינס ב-8.

האם טריק תאומי המגדל יכול לעבוד בליגה של היום? האם בכלל נכון להתסכל ככה על גבוהים שיותר ויותר יוצאים מחוץ לקשת?

ברוקלין נטס (11-19) – וושינגטון וויזארדס (14-17) 2:30:

רי מאץ' למפגש בין השתיים אך לפני 10 ימים בברוקלין, שם ניצחה הקבוצה המקומית ב-5 הפרש. באותו המשחק הציגה ברוקלין הגנה משופרת וספגה רק 98 נקודות. מאז אותו משחק הפסידה ברוקלין בארבעה משחקים רצופים, ולא הצליחה להפגין את היכולת ההגנתית הזאת שוב, כשההתקפה שלה שפתחה את העונה היטב נחלשה, והקבוצה לא קלעה מעל 100 נקודות באף אחד מ-3 המשחקים האחרונים.

הקבוצה המעניינת יותר במפגש הזה היא כמובן וושינגטון, שעדיין לא מצליחה להתרומם מפתיחת העונה הבינונית מאוד שלה. אבל הפעם בניגוד למשחק הראשון מול ברוקלין, ג'ון וול צפוי לשחק וזה אמור לעשות את ההבדל עבור הוויזארדס.

הימור: וושינגטון ב-12.

האם וושינגטון צריכה לפרק את החבילה כי על בסיס השלד הזה הם לעולם לא יצליחו להתמודד? כן. הלאה.

מיאמי היט (16-15) – דאלאס מאבריקס (23-9) 3:00:

משחק מצ'עמם בין שתי קבוצות מצ'עממות. שתי הקבוצות קולעות פחות מ-100 נקודות למשחק וסופגות קצת יותר מ-100, אבל בעוד שמיאמי מדגדגת את שולי הפלייאוף במזרח הרי שדאלאס נמצאת בתחתית המערב ממש. שתי הקבוצות יכולות להתעודד ממשחקן האחרון כשדאלאס ניצחה את הפיסטונס ומיאמי את בוסטון במשחק צמוד אצל הסלטיקס, אבל העונה שלהן בכללותה לא נראית כהולכת לאנשהו מעניין מאוד.

הימור: מיאמי ב-12

ZZZZZZZ סליחה, נרדמתי לרגע, אין לי שום דבר מעניין לשאול על המשחק הזה. הלאה.

מילווקי באקס (13-16) – שארלוט הורנטס (20-11) 3:00:

הבאקס שממשיכים לנסות להתרומם מבינונותם ישחקו מול אחת הקבוצות המאכזבות של העונה לטעמי – ההורנטס.

שתי הקבוצות נמצאות במומנטום נורא כששרלוט הפסידה ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה, ומילווקי 3 מ-4 האחרונים. עם זאת ניצחון יוקרתי של הבאקס על לברון וחבריו בהחלט משפר את המצב רוח בוויסקונסין.

הקבוצות חילקו ביניהן את שני המשחקים האחרונים כאשר הפעם מילווקי תהיה עם אריק בלדסואו שהגיע מפיניקס בעוד שארלוט קיבלה בחזרה את באטום, אחת הסיבות לחולשה של שארלוט הייתה היעדרו בפתיחת העונה, וחוסר היציבות שהפגין מאז שחזר, הלילה היכולת שלו, בעיקר זו ההגנתית תהיה קריטית עבור שארלוט.

הימור: מילווקי ב-5.

מה חסר לבאקס? יש להם סגל שמורכב משחקנים שהוכיחו את עצמם, מגה סופרסטאר בדמות ג'יאניס ופוינט גארד מנוסה ודינאמי בדמות בלדסואו ובכל זאת משהו מרגיש תקוע. האם זאת הפציעה של פארקר? האם קיד הוא הבעיה? משהו אחר?

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-16) – אטלנטה הוקס (24-7) 3:00:

משחק נוח לאוקלהומה על מנת להמשיך את המומנטום שלה כשהקבוצה עומדת על 7 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה, אבל ההתקפה שלה עדיין מתקשה להרשים.

למעט המשחק מול יוטה בו הביסו הת'אנדר את הג'אז, ב-4 המשחקים שקדמו לאותו המשחק, הת'אנדר קלעו 100, 96, 95 ו-94 (לפני הארכות מול פילדלפיה), הלילה היא צפויה להתמודד עם קבוצה מול יהיה לה קל יותר. עם בעיות פציעות של שרודר ומוסקל, אטלנטה הפסידה 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלה, והיא סופגת לא פחות מ-108 נקודות לערב. הזדמנות טובה לקלעים של הת'אנדר להתחמם.

הימור: אוקלהומה ב-15

למה ההתקפה של אוקלהומה לא מתחברת? התשובה כי מלו משחק שם לא תתקבל בשל בנאליות.

פורטלנד טרייל בלייזרס (15-16) – דנבר נאגטס (16-15) 5:00:

זה הדרבי של נארקיץ' ויוקיץ'!

שני גבוהים מצויינים שמסוגלים לקלוע, לקחת ריבאונד ולמסור עם אלגנטיות אירופאית ואתלטיות מרשימה יפגשו הלילה למפגש בין שתי קבוצות שרוצות פלייאוף. דנבר עם בעיית איבודי כדור וללא פול מילסאפ הפצוע תפגוש הלילה יריבה שתחסר את כוכבה הגדול ביותר – דמיאן לילארד.

במצב הזה הרבה מאור הזרקורים יהיה על שותפו לקו האחורי – סי ג'יי מקאלום, כשיכולת טובה שלו תהיה תנאי לניצחון נוסף של פורטלנד על דנבר, לאחר שכבר גברה עליה במשחק הראשון בין השתיים העונה ב-17 הפרש.

הימור: פורטלנד ב-12.

האם לילארד מקאלום ונארקיץ' הם טריו מספק לקבוצת צמרת או שפורטלנד צריכה להסתכל לכיוונים אחרים?

לפוסט הזה יש 301 תגובות

  1. ותודה רבה דור
    המון שאלות
    אתייחס לכמה מהן
    וושינגטון עם חמישייה טובה וספסל חלש על בסיס הסגל הקיים בתוספת 2-3 שחקנים לסגל הם יוכלו להגיע קצת יותר רחוק בכל מקרה התקרה שלהם זה גמר הקונפרנס ,בשביל אליפות הם צריכים הרבה יותר מזה

    לדעתי הבעיה ב OKC הוא ווסטברוק הוא הקןוטרבק של הקבוצה וכל טענה על חוסר חיבור חייבת לעבור דרכו
    האחוזים של הביג 3 של הקבוצה מחייבת ועדת חקירה ואלו לא שחקנים שלא יודעים לקלוע
    הם פשוט לא זורקים זריקות טובות

    1. ווסטברוק לא מוכן להשתתף במשחק הקבוצתי (מי יודע מה כמות החסימות שהוא עשה לכרמלו?)הבחירת זריקות שלו לא זכור לי כזאת גרועה, כרמלו חור שחור, אין מי שישליט סדר על שני השחקנים האלה בליגה, דונבון הוא לא יותר מבובה על חוט.

  2. טוב נענה על השאלות לפי הסדר:
    1)המאבק על הפלייאוף במזרח יהיה בין 5 קבוצות על 3 כרטיסים-וושינגטון,דטרויט, ניקס,מיאמי ופילי.הלוואי שהניקס יצליחו. אני אהמר על וושינגטון הניקס ומיאמי.
    2)הקליפרס יעשו טרייד על דיאנדרה עוד העונה. הוא שחקן חופשי ואין מה להסתכן באיבוד שלו, מה גם שהעונה כבר הלכה לפח.
    3)לא יודע אם קוזמה יהיה אולסטאר, אבל יכול להיות בכיף שחקן של 18 למשחק להרבה שנים.
    4)גבוהים שזורקים שלשות זה נוראי. שחקן בגודל של בוגי זורק 6 שלשות?לך תרצח מישהו בצבע. לא הטריק הזה לא יעבוד היום.
    5)וושינגטון צריכים להביא את בוגי בקיץ. שישלחו את כולם חוץ מוול וביל ויבנו ביג 3. שלישיה של וול ביל ובוגי?כן בבקשה.
    6)הפציעה של פארקר די פוגעת במילווקי, ולא יזיק להביא עוד קלעי ברמה.
    7)2 סיבות שהם סיבה אחת-ראסל ומחסור במאמן אמיתי. ראס יודע שזו הקבוצה שלו ויכול לעשות מה שבא לו. אם היה שם מאמן אמיתי אני חושב שהיינו רואים קבוצה יותר מסודרת. ומלו בטוח לא יוזר חבל שהביאו אותו.
    8)קו אחורי של לילארד ומשולם נשמע טוב אבל לא יכול להביא אותך רחוק. גג סיבוב שני. לילארד לא יועבר, זה משאיר את משולם.אני מהמר שנראה טרייד שלו עד הקיץ הבא.

    1. 4 ו-5 קצת סותרים לדעתי. וול וביל צריכים חיית צבע ולא פורוורד גדול במיוחד.
      הבעיה היא שהחוזה המנופח מדי של פורטר קצת תוקע אותם, כי אם הוא היה חוזה הגיוני אני חושב שזה שחקן שיש קבוצות שהיו שמחות לתרגם את אחד הגבוהים בשבילו (אם עוד כמה סוכריות כמובן)..

      1. זה לא סותר אם בוגי יעשה את מה שהוא צריך ויוריד קצת את כמות השלשות שהוא זורק.6.5 שלשות למשחק זה מוגזם, שיזרוק 3 זה בסדר. ויש מספיק קבוצות שיקחו את פורטר במיוחד שהוא נותן עונה אחלה.

        1. מילא אם הן לא היו נכנסות אז שיפסיק לזרוק אבל את ה8 וקצת זריקות שלו הוא קולע ב35 אחוז שזה סבבה פלוס.
          בנוסף לזה בקבוצה עם שני ביגמנים כמו הפליקנס האיום קליעה של בוגי מאפשר משחק פתוח יותר ולא נותן ליריבה אפשרות לשחק בונקר בצבע מה שנותן לקבוצה עוד אופציות התקפיות

    2. מסכים עם ולדי ברוב הנקודות שהעלה .
      לגבי הקליפרס הם צריכים ללכת לבניה מחדש וגם להעיף את ריברס X2.
      לגבי מילווקי הם צריכים עומק שאין להם דיאנדרה מתאים להם מאוד לדעתי

  3. תודה רבה. נהדר

    לגבי השאלות:
    1) לדעתי פילי תהיה בפלייאוף, והניקס, אם הם צריכים לסמוך על ביסלי שיתן תפוקה יציבה, יחכו עוד שנה.
    2) לגבי הקליפרס ופירוק החבילה עם דיאנדרה, זה די ברור שזה הולך לקראת פירוק כשדיאנדרה כבר מפזר רמזים לכל עבר.
    הוא רוצה קונטנדרית, ושמועה ממקור די קרוב אומרת שהוא חושב לחזור הביתה ליוסטון ויהיה מוכן לשחק שם בהנחה משמעותית.
    האם הוא עדיף על קפלה? לא בטוח בכלל אבל יתן ליוסטון לברג' במשא ומתן על הארכת החוזה לקפלה בקיץ.
    3) קוזמה- לא אולסטאר אבל אם לפני כמה שבועות חשבתי שיהיה אחלה שחקן ספסל, עכשיו אני חושב שיהיה אחלה שחקן חמישייה.
    4) תאומי המגדל- באסה שזה לא עובד. אבל הם פשוט איטיים מדי ככה וזה לא תואם לשיטת המשחק של ג'נטרי. הם נראים הרבה יותר טוב כשרק אחד מהם משחק.
    5) וושינגטון די תקועה עם החבילה אלא אם ניו אורלינס מספיק טיפשה בשביל לקחת את אוטו פורטר והחוזה שלו תמורת קאזינס. אבל בגדול, כן.
    6) מילווקי- בגדול קיד. אני אוהב את מה שמנסה לעשות שם אבל מישהו כתב לו מזמן על כך שבגלל שהוא מנסה להיות מושלם, במיוחד בהגנה שלו שדורשת יותר מדי מהשחקנים הצעירים האלו, הוא מגיע לקריסה. הוא צריך להבין שיש דבר שנקרא טוב מספיק וזה עדיף לפעמים על ניסיון להגיע לשלמות.
    7) אוקלהומה- דווקא מתחילים להיכנס לעניינים. עדיין חושב שמלו צריך לעלות מהספסל אבל אפשר לשחק מסביב לזה.
    8) פורטלנד- כמו וושינגטון. תקועים בבינוניות ושני רכזים שלא משלימים אחד את השני.

    1. לפני שבועיים התווכחת על קאפלה מול גאסול ועכשיו אתה לא בטוח שקאפלה עדיף על דיאנדרה? לדעתי אין שום סיכוי שביוסטון יעדיפו את דיאנדרה על קאפלה…

      1. הוויכוח היה על סגנון המשחק ומי מתאים לשחק לצד פול והארדן. לא על איכות כוללת של שחקן.
        דיאנדרה שחקן מאוד דומה לקפלה, מצוין בפיקנרול, פינישר מעל הטבעת,.רים פרוטקטר ואתלטי.
        אני חושב שקפלה עדיף עליו בכמה תחומים (הגנת עזרה, נייד קצת יותר, זריקות עונשין בקצת ואפסייד).
        ג'ורדן נותן יותר אפשרות להגנה מול ביגמנים גדולים, יכול לשחק יותר דקות משמעותיות בלי לשפוך לאגר ועמיד מבחינת פציעות.
        בכל מקרה כל אחד מהשניים יהיה מצוין לרוקטס, שעדיין לדעתי יעדיפו את קפלה, כל עוד הוא במחיר הנכון.

        1. למה אתה מוריד את נואל מהפרק, מדובר פחות או יותר על שלושה שחקנים בעלי אותם כישורים ונואל עולה מינימום

  4. לגבי קוזמה -הוא לגמרי לא מנפח מספרים. ניפוח מספרים אומר שאתה מנצל את העובדה שאתה יכול לזריקות בלי הגבלה וכתוצאה מכך לצבור הרבה נקודות. קוזמה קולע באחוזים נהדרים וזה לא שהוא מנצל את העובדה שיש סביבו סקוררים אחרים כדי להיות פנוי יותר.
    זה קצת מוזר שהוא לא ממש בדיונים על רוקי העונה. ביכול תהזו הוא ללא ספק יהיה אול-סטאר בעתיד.

  5. משחקים מעניינים מהראשון עד האחרון. נראה אם הנצחון על הרוקטס העלה את הלייקרס מדרגה,כפי שאני מצפה. אני כל כך נילהב מהעלייה הפתאומית של ביזלי. אחרי הכל הוא היה שחקן המכללות מס' 1 בזמנו לפני הפיאסקו במיאמי היט.

      1. ביזלי תמיד היה צ'אקר. הוא שחקן אולד סקול, עם כל המיד ריינג' ג'אמפרס ופוסטאפים. הבן אדם יכול לשים נקודות על הלוח מתי שהוא רוצה, אבל הוא לא יציב, לא מפוקס תמיד ולא יודע מתי הוא צריך לקחת צעד אחורה. זה מה שעצר אותו עד עכשיו (חוץ מזה שהוא לא עושה הגנה).
        לטירוף של ניו יורק הוא מתאים בול, אבל שלא יבנו עליו.

        1. ביזלי כמו שהוא כישרון יוצא דופן (נתן מספרים מטורפים במכללות אחרי שנת מספרים מטורפים של דוראנט) ככה הוא הד-קייס רציני.
          משהו שם פשוט לא התחבר אצלו כל הקריירה.

  6. לגבי שאלת ניקס-סיקסרס זה מאד תלוי במצבו של אמביד. אם הוא נשאר בריא קשה לי לראות את הניקס שורדים את זה. צריך לזכור שבינתיים הם קבוצה מאד בייתית ששיחקו 20 בבית (5-15) ורק 11 (9-2) בחוץ לכן יש להם הרבה הפסדים ב"קופה".

  7. מעולה תודה!!
    אני מתחנן שלייקרס סוף סוף יכריעו את גולדן סטייט! כמה אפשר להגיע איתם צמוד לראות כבר את ההפתעה ולהפסיד בהארכה. אני רוצה לראות בעיקר את לונזו אינגראם וקוזמה ממשיכים להיות שלישייה שולטת, ולראות מהם דברים חדשים – אמרתי את זה מלא פעמים שאם היו זורקים בפוסט על שחקנים מהראש זה היה הנשק שלהם ( אינגראם וקוזמה) יש להם זריקה מספיק טובה ! למרכוס אולדריג עושה קריירה על הנשק הזה

        1. זה היה בקריית מלאכי , כחלק ממסע ארוך של משחקי חוץ בהם צריך לחלק כוחות.
          וחוץ מזה, הברק לא מכה פעמיים .

  8. שאלת שילוב שני הגבוהים היא מעניינת. לפחות התקפית אנחנו רואים שבינתיים זה עובד מצויין (וזה עוד לפני שאתה מקיף את שניהם במספיק קלעי חוץ או ברכז נורמלי). השאלה המעניינת בינתיים היא בצד השני – האם ההגנה הזוועתית של הפליקאנס זה בגלל השילוב של שניהם יחד?

  9. שאלה למישהו שיש לו הבנה יותר טובה משיש לי במספרים (כלומר, מינימלית) –
    איך מילווקי בשמירה על זריקות פנויות? הם כן מצליחים להכריח איבודים, מה שנראה לי שאומר שהתוכנית ההגנתית עובדת (שהיא בעצם המקבילה של לשים את היד מול הפנים ולצרוח עד שהצד השני מאבד שליטה), אבל נדמה לי שהיא יוצרת נקודת חולשה מאוד בולטת ושחקנים חופשיים יותר משאמור להיות (אבל אולי האורך מחפה ואז יש נקודת תורפה אחרת שטורפת את הקלפים).

          1. אני כבר לא בטוח.
            אני חושב שהם טובים בללחוץ את השחקן עם הכדור ולמנוע מסירות קלות, אבל בדרך כלל זה משאיר מישהו פנוי יחסית, בטח מול הקבוצות היותר מרווחות. איך בודקים?

          2. הם באמת משתמשים בהמון טראפים. לגבי הזריקות החופשיות שהם מאפשרים. אני הופתעתי אבל מקום 28 בליגה מבחינת זריקות ללא שמירה. (בטבלה שצירפתי למטה DFGA). זאת,אומרת שכן, קבוצות מוצאות מולם את השחקן הפנוי די הרבה

          3. ניב אתה מנתח לא נכון את מה שאתה רואה.
            אתה מדבר על מספר הזריקות סה"כ של היריבה. אצל מילווקי הוא נמוך בגלל שהם קבוצת קצב נמוך וגם שולחים את היריבה הרבה לעונשין. זה כל מה שזה אומר. בגדול הם לא מאפשרים הרבה זריקות פנויות. הבעיה שלהם היא שהם מאפשרים להגיע להרבה זריקות מתחת לסל שלהם.

          4. אוקיי, אם הבנתי נכון, בטווח של 25-29 רגל-מה-זאת-לעזאזל-שיטה-עשרונית-תעזוב-אותנו-מהוודו-שלך, הם גם חוטפים יחסית הרבה ובאחוז הגבוה בליגה.

          5. הפילוג לפי טווחים של 5 פיט יכול להיות מאד מבלבל. פשוט תסתכל לפי איזורים (by zone). ככה תראה שמה שדיברת עליו הוא שלשלות שלא מהפינה.
            הם סופגים באחוז גבוה אבל לא כמות יוצאת דופן. מהבחינה הזו הם דווקא מאפשרים כמעט הכי מעט זריקות כאלו בליגה (כמו שכבר ציינתי רוב השלשות הן זריקות פנויות).

    1. בצורה מפתיעה ההגנה של מילווקי די רעה (מקום 21 ברייטינג הגנתי).
      יש להם משחקים שהם נראים עם הפוטנציאל ההגנתי הכי טוב בליגה, אבל קיד דורש מהם הגנה מאוד אגרסיבית על השלוש ואז לצפוף את הצבע. הוא משתמש המון בחילופים שזה בעייתי בקבוצה צעירה כי זה מצריך המון תקשורת והבנה של המשחק.
      כשזה הולך להם זה נראה מצוין, אבל יש להם המון נקודות שבירה.
      הם בטופ מבחינת חטיפות ובלוקים אבל ממש בתחתית מבחינת ריבאונדים מה שנותן הרבה הזדמנויות שניות ליריבות.
      הם במקום 25 מבחינת אחוזי היריבות, ומקום 23 מבחינת השמירה על הקליעות של היריבות (האם שמו יד על הפרצוף של המגן).
      https://stats.nba.com/teams/defense-dash-overall/?sort=D_FGM&dir=1
      הנתונים האלו מצביעים שההגנה אגרסיבית אבל הם מאבדים שחקנים די בקלות, והרבה מזה מגיע מהשיטה ההגנתית של קיד שאולי דורשת יותר מדי מהשחקנים.

      1. כן, כזה.
        רק איך ואיפה רואים את איבוד השחקנים מהנתונים האלו?

        ואם אפשר שאלת המשך, אם לא הגזמתי כבר – איך ההגנה של המחליפים מול שחקני ההרכב הראשון (אם מתעלמים מגארי פייטונים למיניהם)?

      2. לא רואים את איבוד השחקנים מהנתונים, מסיקים מזה. יחד עם צפייה במשחקים. כשיש כל כך הרבה סטטיסטיקות וטראקינג דאטה הגעתי למסקנה שאין כמו מראה עיניים. לפעמים זה יכול לחדד דברים מסוימים או לסתור אותם כששואלים שאלה ממוקדת, אבל בסוף מה שאתה רואה זה מה שיש.
        מילווקי משחקים הגנה אגרסיבית ומשתמשים בהרבה לחץ על מוביל הכדור כמו שציינת. זה מביא להרבה חטיפות, וכשהם נעולים הם מדהימים, אבל זה גם מביא להרבה בלבולים וקבוצות מספיק חכמות כנראה למצוא את הפרצות שלהם.
        לכן אמרתי שקיד מחפש מושלמות. הוא רוצה גם הרבה לחץ, גם שישמרו על השלוש וגם שיצופפו את הצבע. בשביל זה הוא בנה קבוצה של שחקנים ארוכים ואתלטים. אממה, יש רעיון בראש ויש מציאות. במציאות זה לא נראה שעובד. לפחות בינתיים.
        אני אגב עדיין חושב שהם פוטנציאל לטופ 5 בהגנה, ואולי עוד יגיעו לשם.

        1. התכוונתי איפה נמצאים הנתונים שממקמים אותם במקום 23 בשמירות על קליעה. כשאני רואה רצף טבלאות אקסל, ה-PTSD שלי קצת מתעורר, ומעוור אותי, אז קיוויתי שתוכל לעזור לי למצוא את המקום הספציפי, כי אני לא הצלחתי.

          עם כל האורך והאתלטיות, קצת חבל שלא מנסים שם את שיטת ההגנה של בוסטון. יכול להתאים, לדעתי.

          1. איסלנדי זה באמת מה שהם מנסים רק על סטרואידים. הרבה יותר טראפים סטייל מיאמי הגדולה. תכלס הרעיון של קיד חדשני ואני חושב שמצויין. וכשהם נעולים אפשר לראות עד כמה טוב זה יכול להיות.
            אבל הבעיה זה שזה עדיין לא עובד. אם בגלל שהשחקנים עדיין צעירים ואין להם "הרגשה" למשחק, או שהוא מבקש מהם יותר מדי דברים.
            יהיה מעניין לבדוק עד כמה יש הבדל בהגנה בין החמישייה למחליפים, או אפילו רק עם ולי ג'יאניס שהוא המנוע של הגנה מסוג כזה (כמו שלברון היה כזה במיאמי עם היכולת לשמור על כל עמדה).

        2. קיד מאמן נוראי, לא מתאים לדור הזה ולמשחק החדשני, איך הקבוצה האתלטית בליגה בפער משחקת בקצב כל כל נמוך (מצטער מנחם זה לא הלייקרס), ההגנה של קיד נכשלה כישלון טוטאלי לפחות הוא קלט שתון מייקר נוראי בקריאה של ההגנה והמיקום,למרות המחסור של טלטוביץ שפגעה להם בריווח (לדעתי סיים את הקריירה הליגה לא תתן לו לחזור בקלות תרחיש בוש רק גרוע יותר לדעתי), אני עדיין מאמין שהם רחוקים מאמן ורצועה של פרקר מגמר המזרח, אם פרקר חוזר כמו עונה שעברה הם יהיו מדהימים.

  10. לדעתי הקרב על המקום ה-8 בפלייאוף יהיה בין הניקס למיאמי.

    נותן ללייקרס ניצחון הלילה על ג"ס.

    פורטלנד – כבר אמרתי – צריכים מאמן אחר

    אוק' לא מתחברת בגלל ווסטברוק. זה קל ופשוט

  11. העליתי זאת כבר בהקשר של טורונטו, אבל מי מתכנן את המשחקים כך שבשלב הזה בוסטון שיחקו 6 משחקים יותר ממילווקי?
    זה לגמרי biased.

  12. תודה על הפריוויו.
    לגבי חלק מהשאלות :
    הייתי שמח לראות את וול או ביל משחקים בקבוצה אחרת, עם שאיפות קצת יותר מרחיקות לכת. לדעתי שניהם מתבזבזים בוושינגטון. ביל קלעי נדיר, ל-וול יש את הצעד הראשון אולי המהיר בליגה.

    גבוהים שזורקים שלשות זה בושה! בעיקר בוגי ולופז, אבל גם הורפורד. הגבה הוא קלעי ולכן אין בעייה עם זה.

    הבעייה באוק' סיטי מאוד פשוטה – אחוזי קליעה איומים. כשהסלים יתחילו ליפול, הכל ייראה יותר טוב. במשחק האחרון ראסל חזר 6 דקות לסיום וקלע 11 נקודות רצופות ללא החטאה. אחר כך הוא בעט בדלי. ג'ורג' וכרמלו מסכנים כי הוא מייבש אותם – אבל אסור להם ליילל. יש להם פה, שידרשו את הכדור.

    בלי קשר – לטעמי דוראנט הוא ה-MVP של הליגה. הוא פשוט נותן לקבוצה שלו יותר מכל שחקן אחר : נקודות, הגנה, חסימות, אסיסטים (בעיקר לכספי), קשיחות ומנהיגות.

    1. העונה לברון ובהפרש הMVP, ווסטברוק ראש בקיר שלא מסכים לשחק במשחק הקבוצת שום הנעת כדור בחירת זריקות איומה הוא כשרוני בטרוף שקולע באחוזים מבישים, לא עושה שום חסימה או תנועה ללא כדור ומשאיר את ההתקפה להתקע, ראש בקיר שבוחר לזרוק מכדרור על שני שומרים, כרמלו חור שחור גם הוא.

  13. השיטה שהוא הנחיל בשיקגו, שיטה שלא באמת עובדת העיקרון בה הוא להרחיק הכל מהטבעת לא לאפשר חדירה לאמצע ולכוון את מוביל הכדור לצד, בפיק אנדרול הוא משתמש בהגנת ICE במקום חילופים (שבה הסנטר הולך אחורה להגן על הטבעת מאשר להיצמד למוביל הכדור, כל כך פשוט לשבור את זה על ידי התחלת הפיק אנדרול גבוה). הקטע שיש לו את שחקני ההגנה הגרועים בליגה טאונס שאין לו שום יסוד הגנתי או מיקום, וויגנס שעדייח לא קורא חסימות

  14. הבחירת זריקות של פורזינגס עדיין לא טובה, עצוב אוהדים מפחדים להיכנס לעיר כדי להגיע למשחקים סוף סוף המגמה מתחילה להשתנות איפה אבל יקח המון זמן כדי לראות אולם מלא שם

  15. ברוקלין מרסקת את וושינגטון איך אני שמח לראות אותם יוצאים מהקבר העמוק בהיסטוריה קני אטינקסון מאמן מדהים, מה שהוא מוציא מהשאריות שיש ים.

    1. אכן יוצאים וכרגע הם מקום תשיעי מלמטה כך שאיינג נתן בחירה לא ריאלית לפרוספקט גבוה בשביל קיירי, נכון לרגע זה. נראה לי שבסוף העונה גם בחירת הלייקרס וכמובן שגם זו של ברוקלין לא יהיו רלוונטיות. בוסטון בלי בחירות דראפט ב 2018….

      1. יש להם את הבחירה שלהם (נמוכה ככל שתהיה).
        אבל זה לא שהם מפסידים –
        אם הבחירה של הלייקרס לא תהיה 2 – 5 ,
        אז תהיה להם את הבחירה הגבוה מבין הבחירות של הסיקסרס וסקרמנטו ב-2019 (מוגנת מקום 1)

        1. על מי היית הולך ב 2019 בהנחה שפורטר ישאר עוד עונה במכללות בגלל הפציעה ועם ציון ויליאמסון כרביעי בהנחה שבוסטון תיקח את אחד מ 4 המקומות הראשונים?

  16. וושינגטון בלי שני הגדולים אין לה מה למכור. גם לא נגד ברוקלין ששוחטת אותם בגרבג' טיים ארוך ומכאיב. נקסט אוקייסי

  17. אם ווסטברוק באמת יצליח to figure it out ,
    וישחק בסגנון בו הוא משחק במשחק וחצי האחרונים (0 פול אפס מהשלוש, ובסך הכל שיפור גדול בבחירת הזריקות),
    אז הת'אנדר עוד יכולים להיות הקבוצה שדה שוט מפנטז עליה.

  18. ווואו, המהלך האחרון באוקייסי היה מהסרטים עם איבוד מטומטם של מלו חסימה מהסרטים של ראס זריקה מטומטמת שלו אדמס בריבאונד אנדרלמוסיה ואחרי כן פאול על כרמלימרו שהולך לזרוק

  19. כדור סל מגעיל לצפיה אצל מילווקי-באקס.
    משחק עומד… בידודים. אין משחק התקפה שוטף ומהנה לצפיה.

    לא סובל משחקים כאלו

  20. אני עם משפחה (בנה של גייל וחברתו מקולורדו)ץ. הם כאן מתחילת השבוע ומחר חוזרים. אז אנחנו במשחק (קליפרס ביוסטון) אבל לא נעים לי להשתתף). אם יוסטון מפסידה, יחד עם ההפסד ללייקרס זו נפילה קשה

  21. מדהים איך המחליפים של הקליפרס נותנים שם פייט כל כך יפה ומובילים כרגע ב 9 אבל לא לאורך זמן ככל הנראה.

      1. תסביר לי רק דבר אחד, בעצם שניים.. איך השופטים לא רואים שבחלק מהכניסות שלו לסל הוא דוחף ביד שלא מחזיקה בכדור את השחקן ששומר עליו? בדר שני, למה שחקנים ששומרים עליו לא נופלים בכוונה כשהוא עושה את המהלך הזה?

  22. ראס עם עוד יום במשרד, בלי שלשות בלי נסיונות לשלשות. שחקן ענק עם 15 סוכריות ו 7 באלרוגים כולל 2 בהגנתקפה אחת… אוקייסי תהיה בפליאוף וני מקווה שיבואו מהמקום הרביעי כי זה לא יהיה זה בלעדיהם בחצי.

    1. ממש לא עוד יום במשרד, זה משחק חריג קיצוני שלו
      מעט זריקות יחסית ובאחוזים גבוהים, ורק פעמיים לשלוש
      קיבלת הדגמה מה וסטברוק יכול להיות, אבל הוא לא מאוד רוצה בדכ

  23. אין ספק שיוסטון צריכה לעשות חושבים… ההתנהלות הזו עם הרוטציה תהרוג אותם.

    באותו שבוע להפסיד פעמיים ל-2 הקבוצות של LA ?

    חיסורים כאלו ואחרים הם לא תירוץ. גם ליריבות יש חוסרים.

    וגם לGS יש פציעות לאורך כל הדרך, ועדיין מנצחים.

  24. 101 – 97 למזרח על המערב אחרי 44% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 43.5% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    107 – 89 לטובת המערב.

    1. התלונות כלפי ד'אנטוני מוצדקות.

      אבל הלילה הם ללא 2 שחקני חמישייה, וללא אחד מהמחליפים המשמעותיים.

      נכון, זה לא תירוץ. יש קבוצות שמשחקות הרבה יותר זמן עם חוסרים גדולים לא פחות,
      אבל זה לא משנה את העובדה שיוסטון פגיעים יותר לכל כך הרבה חיסורים.
      זו יוסטון, לטוב ולרע. והלילה ראינו את הצד הרע.

          1. לא עניין של סותר.

            רק מעמיד את עניין החיסורים של יוסטון בפרספקטיבה.

            אגב, יש עדכון לגבי CP3, סוג פציעה, וחזרה ?

  25. לא ייאמן שהקליפרס נצחו את הרוקטס, היום כנראה תהייה קבוצה אחת באל איי…
    אם ג"ס מנצחים הם עוברים למקום ראשון היום… עוברים את יוסטון.

      1. למה עצוב?
        כאילו זה לא היה ברור כל הזמן…

        יוסטון הרבה יותר פגיעים מאשר GS במקרה של חיסורים של שחקני מפתח.
        הספסל של GS הרבה יותר איכותי.

        שיחקו העונה מלא משחקים ללא KD וניצחו.
        שיחקו מלא משחקים ללא סטף, ללא גרין, ללא איגודאלה, ללא זאזא… ועדיין מנצחים.
        פעם זה כספי, פעם זה בל… כל פעם מישהו מתעלה ונותן את האקסטרה לניצחון. גם במשחקים קשים/צמודים כמו שהיה פעמיים עם הלייקרס.

  26. המשחקים האחרונים של יוסטון מבהירים כמה גדול הפער בינה ובין ג"ס
    הווריורז בלי קארי ברצף של 1-7, גם דריימונד לא שיחק, זאזא ואיגודלה
    משחקים אחרונים הם שיחקו בלי השחקנים מס' 1, 3, 5, 6 שלהם – וניצחו בקלות
    ליגה מעל יוסטון, שתי ליגות מעל ס"א ואוקלהומה, שלוש מעל היתר

  27. למישהו יש הסבר הגיוני ושפוי למה ערוץ הספורט משדר את המשחק של פורטלנד-דנבר בכל הערוצים, כשיש במקביל את GS מול LA כששני המשחקים הקודמים בניהם היו צמודים אש והגיעו להארכה?

    א"א לתת קצת עניין לצופים?

    1. נו ומה הוא? נכה?

      הוא יודע לקלוע. יודע לחתוך לסל.

      במשחק האחרון מולם הוא נתן 14 נקודות עם +7
      במשחק הראשון הוא לא שיחק.

        1. גם גיא פניני נכה אתלטי.

          לפעמים צריך קצת שכל בין האוזניים… קצת יכולת לבצע מספר פעולות טובות (מתוך נסיון וטכניקה טובה), וזה מספיק כדי לתת תרומה לקבוצה שלך בדקות שאתה מקבל.
          הוא יודע לקלוע מבחוץ. הוא יודע לחתוך ולפתוח את המגרש. והוא עושה את זה.

          זה שמספר פעולות לא הצליחו? קורה לטובים ביותר. יש רגעים טובים, יש רגעים פחות טובים.

  28. לונזו בול הגיע לליגה.
    זה לא רק הקליעה שנכנסת, הוא מגלה בטחון, נמרץ, מעורב.
    היה צריך הרבה זמן להוריד את המשקולות על הכתפיים
    נראה בחור אחלה בסהכ במשפחה מטורפת

  29. עוד אכתוב יותר מאוחר על הרוקטס והאבחנות המדוייקות שלי לגביהם.
    ובינתיים טיזר – איזה שחקן קולע פעמיים ברצף 51 נק' והקבוצה שלו מפסידה בבית ל-2 קבוצות שלא הולכות לעשות פלייאוף ?

  30. רנדל חייב לשחק יותר. הוא שחקן אנרגיה ואמונה עצמית חשוב לקבוצה הצעירה.
    ובקראנץ' טיים לא עושה דברים מסובכים – נכנס לסל חזק ולעניין.
    השחקן שהכי הפתיע אותי לטובה בלייקרס השנה

  31. הדבר היחיד שמענין במשחק זה אם כדאי ש- KD ייפצע כבר עכשיו, או שעדיף רק לקראת הפליאוף, כי פציעה עכשיו והנחש עוד עלול להתאושש
    מצד שני- אם נותנים לך, לא תגיד לא….

  32. כספי טוב. מתרכז במה שהוא יודע לעשות .
    הספסל של הלוחמים כולו מצויין . עומק בלתי נתפס. 14 שחקנים תורמים השנה , וכל אחד מהם יכול לעלות בהרכב ראשון של קבוצת פלייאוף .

      1. בהרכב של קבוצה שמתאימה לסגנון המשחק שלו, ולא משחקת בידודים של אחד על אחד.

        שנתיים בסקרמנטו שיחקו ככה והוא היה אחלה. בתקופות ששיחקו אחד על אחד, בידודים, הוא הלך לאיבוד. כי זה לא הסגנון שלו.

        העובדה היא שבמערכת הנוכחית הוא נראה טוב. ואסור לשכוח – הוא חדש בקבוצה. לוקח זמן עד שכולם מכירים אחד את השני בצורה עיוורת.

        גם סטף וקליי לקח להם זמן עד שהתחברו וכעת מכירים אחד את השני על עיוור.

        1. אין לי ביקרת על משחקו של כספי –
          הבן אדם יודע לספק את הסחורה כאשר הוא משחק כרול פלייר.
          אבל שחקן חמישייה בקבוצת פלייאוף?
          ועוד בעמדה הכי תחרותית בליגה?

          1. למה שחקן חמישיה? גם היום הוא לא משחק כשחקן חמישיה, רק מדי פעם כשיש פציעות…

            הוא שחקן ספסל לגיטימי (ומשפיע) בקבוצה.

          2. רשע – בקבוצה אינטליגנטית וקבוצתית כספי יכול היות שחקן חמישיה. ומה זה משנה מי פותח אם יש חלוקת דקות סבירה ? לא כל מאמן פסיכי כמו ד'אנטוני ומחזיק שחקנים על המגרש 40 דק'.

          3. הכל עניין של סיטואציה. בפלייאוף לא בהכרח משחקים השחקנים הפותחים הטובים ביותר. או במילה אחת..

            זאזא

  33. אוי זה היה הפסד כואב.
    הסגל של הרוקטס לא יכול לעמוד בפציעות. מוציאים אחד מרוטצית ה8 וזה כמו מגדל קלפים. משחקים שם על קרח דק, ועכשיו הולכים ללוז הקשה באמת. יש מצב שנראה כאן איזה רצף הפסדים רציני.
    לגבי השיפוט כאילו ראינו משחק אחר לפי מה שאני רואה עכשיו בתגובות. אני ראיתי את השופטים מתעללים ברוקטס ברביעי, אבל בכל מקרה זה לא הסיבה להפסד, ועדיין מעצבן אותי לראות את השחקנים מדברים עם השופטים כל הזמן.
    לו וויליאמס במשחק אדיר ופאקינג אוסטין ריברס קבר אותנו.
    הפסד כזה מיותר.
    פיניקס במהלך מוזר משחררת את מייק ג'ונס. מקווה שמורי יקפוץ על זה כי חייבים עוד רכז ודחוף.

  34. למישהו יש הסבר (הגיוני) על הפער הגדול במשחק של הלוחמים מול LA
    בין 2 הקודמים לעכשיו…?

    מלבד ההסבר הברור של בית-חוץ. אבל לא יכול להיות שהפער כ"כ גדול…
    מעל 20 הפרש, וזה עוד בלי סטף. במשחק הראשון שיחקו עם סטף והגיעו להארכה.

    1. בהחלט . קודם כל זה משחק בית , ולייקוב שונא להפסיד באוקלנד.
      שנית, דריימונד נח טוב וחידש את המצברים . וכך גם איגי .

      1. אני לא מדבר על להפסיד… גם בחוץ הם ניצחו בסוף.

        אבל כל המשחק מתנהל על דו ספרתי. ללא סטף.
        מול קבוצה צעירה ואתלטית….

    2. גרין?
      כאילו אתם שוכחים שבגולדן סטייט משחקים 4 אולסטארים מוכחים, ושניים מהם MVPs.
      תורידו אחד, עדיין יהיו שלושה, תורידו 2 עדיין יהיו שניים. חוץ מזה ספסל הכי עמוק בליגה, ומאמן מצוין.
      לא מבין מה אתם עושים מזה כזה וואו שהם מנצחים בלי סטף.

      1. אפלטון, לא עושים עניין מזה שהם מנצחים.

        הם קבוצת על.

        תקרא את השאלה שלי שוב. דיברתי על הפער הגדול בין הקושי שהיה להם בחוץ ב-2 המשחקים מול אותה קבוצה. לעומת היום, שזה כל המשחק בדו-ספרתי.

        1. גרין הוא סיבה לא רעה, גם העובדה שהלייקרס בלוז סופר קשה.
          גם מבחינת טיסות וגם הקבוצות שאיתם התמודדו, זה לוקח המון מקבוצה צעירה. נגמר להם הכוח, קורה.
          גם העוצמה של ג"ס וגם לשחק מול ג"ס (הארכה) רוקטס (צמוד) ג"ס יקח הרבה מכל קבוצה.

    3. חחח קל לזהות מי אתה. אתם.
      כמו רצף DNA, בכתיבה יש סימנים מובהקים, וכשכמה יחודיים מצטברים – זה נותן זיהוי לא רע.
      יפה לכם. זה האלטר-אגו ה"נורמלי" של הליצן הרשע והעצוב

        1. אליכם.
          האמת, יש גם משהו יפה בדמויות שאתה ממציא כאן, חוץ מהטרולינג ולקלל חברים שלך בחסות שמות אחרים. אתה מנסה גם ליצור פה עניין, בפורום, בליגה, מגיע כל לילה עם לינקים, תובנות, ומלא דמויות – אחד אפילו מפרגן לאוקלהומה שנואת נפשך – כמו ילד שנתקע לבד בחופשת קיץ ומשחק נגד עצמו משחקי מלחמה עם בובות. אתה שתלטן שמנסה להנדס את העולם, ופה זה עובד לך לא רע, רק לא בטוח שבעולם ממש אתה מסתדר. אתה הולך לטיפול? ממליץ על דינמי ויש לי כמה כתובות עבורך אם תרצה.

  35. צמרת המערב הולכת ומתייצבת לקראת הברור מאליו-
    ווריורס
    רוקטס
    ספרס
    ת'אנדר

    במזרח המושמץ מקום תשיעי (הניקס) במאזן חיובי.

  36. מנחם, חששת שכספי לא יצליח במשחק הזה…

    לבנתיים קיבל 11 דקות, והוא עם 10 נקודות.
    אם כל שחקן יתן תפוקה כזו, החיים שלהם יהיו קלים…

  37. המשחק היום מדגים מצויין כמה סטף חסר . אין בליגה שחקן שמשפיע על משחק ההתקפה כמוהו . בהיעדרו הריווח המדהים במשחק של הווריורס לא מתאפשר. מספיק לראות את נתוני האופנסיב רייטינג של הווריורס איתו ובלעדיו .

      1. קבוצה אלופה צריכה לדעת להשתמש בהגנה כשיש ימים קשים בהתקפה… זה ידוע 🙂

        ולGS, כשהם רוצים, בהחלט יש הגנה.

      2. הוא (קרי) בשורה אחת לצד לברון והארדן, בכל הנוגע להשפעה על משחק ההתקפה.
        כל ה-3 עילויים, וכל אחד בדרך שונה לגמרי.

  38. לייקרס נראים מעולה
    ראנדל קצת עקשן
    חבל שקווין קוק לא משחק בגודלן סטייט היום
    מקווה לראות את קוזמה ובול ברבע הזה

  39. ספולסטרה מאמן גדול

    שימו לב לחמישיה שניצחה , אמנם רק את המבריקס אבל אף אחד מהם לא היה זוכה לדקות בקבוצה אחרת:
    טיילר גונסון, דיון וויטרס, קלי אוליניק, באם אדבאיו, גוש ריצרדסון.
    בלי שחקני החמישיה דראגיץ וויטסייד, ווינסלו וגיימס גונסון.

  40. כל מי שחושב שיוסטון מתקרבים לגולדן…
    תראו מה קורה ליוסטון שהסנטר פצוע שני משחקים-
    ותראו מה קורה לגולדן ש-60% מהחמישיה + 2 מחליפים חשובים פצועים..

    הפער ביניהן אדיר.

    1. כל מילה… יוסטון היתהנעד היום במקום הראשון בגלל ששיחקה כל הזמן עם רוטציה קצרה מאוד בלי ששיתפו את השחקנים הפחות טובעם… זה טוב לתקופות זמן קצרות לא לעונה שלמה עובדה העייפות המצטברת הכריעה אותם בשני המשחקים האחרונים

  41. זהו – הסתיים .
    אני חייב לומר שהלייקרס מאוד מרשימים . חבורה צעירה שלא פוחדת מאף קבוצה . מאוד אתלטיים ומוכשרים – בעיקר קוזמה, אינגראם ובול .

  42. לא מסוגל לצפות במשחקים של הארדן, 20 זריקות עונשין לשמחתנו הוא לא יקבל את השריקות האלה בפלייאוף, לא משחק בהגנה כשהוא מחליט שהוא לבד בהתקפה.

    ג’ורדן בל יעיל בטירוף.
    בול נראה מעולה היום וקוזמה מזכיר לי קצת את קובי, שחקן בלי פחד, שחקן משופשף שמראה למה צריך להישאר בקולג כמה שנים אם אתה לא פאקינג לברון שנולד עם מסת שריר לא הגיונית. אינגרם יכול היה להגיע לליגה שנה הבאה ולהיות כוכב, שחקן לא מלוטש כלל.

    כל עוד פילדלפיה לא בפלייאוף אז לדעתי רוקי השנה הוא מיטשל וכרגע אחריו קוזמה, ועם עוד כמה משחקים כאלה של קוזמה הוא יהיה המוביל.
    לדעתי אם הלייקרס או יוטה עושים פלייאוף אז רוקי השנה צריך להיות מיטשל או קוזמה בהתאמה.
    ועם הכושר הנוכחי של הלייקרס לא הייתי מזלזל באפשרות של פלייאוף כבר השנה.

    אחרי כל הביקורת על אוקלהומה, הם יסיימו מקום רביעי או חמישי השנה, אלה אם הארדן יתפרק בהמשך השנה, ונראה סיבוב ראשון בפלייאוף את מינסוטה מול אוקלהומה וסיבוב שני אחת מהן מול גולדן סטייט, וסן אנטוניו מול יוסטון
    הפלייאוף הזה במערב הוא מטורף.
    וגם במזרח נראה שהשנה טורונטו מאמינים שיש להם את הכוח הפיזי מול לברון.
    לא יכול לחכות!

    1. הקטע על הפלייאוף במערב זו אירוניה, כן?
      היה 1-16 עם שלושה סוויפים משפילים, ומאז הראשונה רק התחזקה… למה אתה כ"כ מחכה? סדרה של מינסוטה ואוקלהומה כדי להיות שטיח בשלב הבא? תיזכר ביוטה-קליפרס של שנה שעברה. שיעמום שהמנצחת ממשיכה לתבוסה.

      החלק המעניין בליגה זו העונה הרגילה ומאבקים נקודתיים, הפליאוף הוא אסון

  43. תודה על הסיקור!

    טוב מאוד שיוסטון חווים את המיני-משבר הזה –
    הוא נובע אך ורק מהקוצר של הרוטצייה בגלל הפציעות (פול, קאפלה וא-מוטה), ואולי מורי יבין סוף-סוף שדאנתוני הוא לא מאמן כמו פופוביץ׳ שיכול להוציא מים מן הסלע עם שחקנים כמו בריאנט וובר ודמיטיריוס ג׳קסון (מי ומי?!?!?! בדיוק), והוא צריך בקצה הספסל לפחות שחקן או שניים עם ניסיון nba מוכח.

    בפלייאוף, כל עוד התשיעייה תהיה בריאה, אני לא דואג בנוגע לסיכויים של יוסטון להגיע לגמר המערב ואולי אף להפתיע את הווריורס. אבל בעונה הסדירה, לא יכול להיות שהסגל יישאר קצר כל-כך.

    1. כדאי שתדאג מאוד . לפני שאתה חולם לעבור את ג"ס בפלייאוף , כדאי שתתחיל לשבור את הראש איך אתם עוברים את הפופוביצ'ים , כי עם קוואי בריא גם זה לא יקרה.
      ואם אתם לא מסיימים ראשונים במערב , לא תזכו בכלל לפגישה עם הלוחמים .

      1. את הפופוביצ׳ים אנחנו נעבור בלי בעיות השנה.
        אתה שוכח שהסדרה בשנה שעברה הייתה צמודה, ושבניגוד לספרס הסגל של יוסטון השתפר משמעותית.
        אם כבר המצב הפוך – אם הספרס רוצים לעבור את יוסטון, הם צריכים שפול או הארדן יהיו פצועים.

          1. אם אתה אומר.
            בכל מקרה הדיון הזה קצת מיותר כרגע, כשאנחנו עוד לא בינואר אפילו.
            בואו נמשיך לדון בזה באפריל🙂

  44. אלינגטון התחפש לקרי הלילה. איזה משחק משוגע שלו.

    ניצחון חשוב בלי הרבה שחקני מפתח. נראה שמיאמי עלתה על דרך המלך סוף סוף.

  45. גולדן סטייט קבוצה דוחה
    אם נקביל אותם ליוסטון שמחזיקים שני אולסטרים כהארדן ופול ונקביל אותם למה שיש בגולדן, היינו מקבלים את קארי וגרין עם עוד סגל של שחקנים מקום 40 ומעלה בחמישיה.
    או, לחלופין, דוראנט וקליי ועוד 40 ומעלה בחמישיה.
    אבל במקרה של הלוחמים, אלו בכלל החמישיות השניות שלהם!!!!!
    במקום זה , בחמישיה הראשונה, יש את ארבעתם פלוס שחקן שישי , איגי, בתוך ה40 הראשונים בליגה.
    לא מבין בכלל את השיח עליהם.
    מה ההתלהבות.
    בושה וחרפה של קבוצה.
    כל משחק שלהם שהם לא מנצחים זו חרפה.
    כאשר אתה מחזיק סגל שבו החמישייה השנייה שלך יכולה לרוץ לאליפות, מה הטעם בכלל במשחק ובליגה.
    זהו.
    הייתי חייב להוציא את זה 😁

    1. זהו – הוצאת . מרגיש יותר טוב ?

      ועכשיו – בוא ונבחן דברים הגיונית .
      חוץ מדוראנט, אין אף שחקן אצל הלוחמים שנבחר בשלישיה הראשונה בדראפטים . הקרוב ביותר הוא שון , שנבחר רביעי בזמנו , כמעט במאה הקודמת , אבל עקב גילו והפציעה הקשה מאוד שעבר וכמעט חיסלה לו את הקריירה, ממש לא נחשב.
      ג"ס השכילה ליצור קבוצת-על מבחירות דראפט נמוכות יחסית , לעיתים בחירות מהעשיריה השלישית ( דריימונד וג'ורדן בל ) , ומהחייאת הקריירות של שחקנים מבוגרים ( שון , ג'אבאל , ווסט ). אין לה שורה ארוכה של בחירות דראפט גבוהות כפי שיש לקליבלנד , בוסטון , אוקלהומה או מינסוטה.
      אז אני מבין שרבים , וגם אתה כנראה רוצים יותר תחרות , או מתוסכלים ממצב קבוצתם . אבל למה השנאה ?

      1. +אינסוף.

        אנשים לא מסוגלים לפרגן לתהליך אמיתי ובריא של בניית קבוצה
        בניגוד לפארסה שנקראת פילדלפיה שפשוט שיחקו מחבואים 100 שנה כדי לקבל בחירות גבוהות כדי להיות רלוונטים- מסכנים האוהדים.

      2. אתה רציני?
        מה הקשר לבחירות דראפט?
        טריסטן?
        דרק רוז?
        וייד?
        על מה אתה מדבר?
        מה זה מעניין אותי מה נבחר בדראפט?
        מעניין אותי מצב סגל השחקנים.
        מצב הסגל הוא כזה שהוא מחזיק 2 מ4/5 שחקנים הכי טובים בליגה
        עוד אחד מספר 8 בליגה ועוד אחד איפושהו בין 12 ל15 בליגה.
        פלוס שחקן שישי בטופ 40 בליגה.

        מה הקשר לבחירות דראפט?
        תמיד הבחירות הראשונות הן הטובות ביותר?
        Mj נבחר ראשון?
        דוראנט נבחר ראשון?
        קובי נבחר ראשון?

        כל שחקני הדראפט של קליבלנד הינם או שנות אור מעבר לשיאם ומדורגים מעל ה100 הראשונים בליגה
        המדורגים ראשונים של פילי רק בתחילת דרכם ועתידם לפניהם.

        זה סיפור יפה מאוד שסיפרת ליצמך אבל לצערי הוא אינו רלוונטי.

        כשדוראנט, שחקן העל שהוא שני בין שווים יחד עם לברון, הגיע ללוחמים, כל נושא בחירות הדראפט ותהליך הבנייה שעברו כבר היה לא רלוונטי.
        סטף היה פעמיים mvp כולל היחידי בהיסטוריה שנבחר פה אחד.
        גרין היה שחקן טופ 10 שידו בכל בהגנה ובהתקפה (מה שחשוב באמת זו ההגנה!!! היא זו שמביאה אליפויות, יותר מהתקפה!)
        קליי התבסס לפחות בטופ 15 של הליגה ואיגי תמיד היה בטופ ונשאר עוש יותר רלוונטי בתור שחקן שישי.

        כל הנרטיב הרומנטי של התהליך התמוסס כבר מזמן מזמן.

        אין קבוצה כזו היום ולא הייתה כזו אי פעם בהיסטוריה.

        קח את קליבלנד……מה יש שם?
        לברון לברון, עוד קצת לברון ועוד כמה שחקנים (מלבד קווין לאב שלא מדורג טופ 30 אפילו, שכולם לא בטופ 100 בליגה (להוציא את אייזאה שכלל לא משחק)

        בקיצור, נרטיב יפה
        אפס רלוונטיות.

        1. אז קבוצה שנבנתה בתהליך בריא צריכה להתנצל
          שלברון או ווסטברוק מסרסים את השחקנים לידם?
          אולי קר צריך בכוונה לאמן אותם פחות טוב כדי להשוות נקודת מוצא?

          תלמד לפרגן כשמגיע.

          1. מתנצל
            עדיין לא מצליח להבין את הקשר בין הדברים.
            שורה תחתונה, משחקים בחמישיה השחקן השני , כמעט שווה לראשון באיגותו בליגה, שהצטרף לשחקן הרביעי או החמישי באיכותו בליגה פלוס שחקן ההגנה מהשניים הטובים בליגה שהוא אול אראונד מדהים ומדורג כשחקן השמיני בטיבו בליגה ואיתם ישנו עוד אחד שמדורג בין 12 ל15 השחקנים הטובים בליגה.
            נקודה.
            איתם ישנו שחקן שישי שמדורג בתוך 40 הטובים בליגה.
            מה הקשר מאמן, בנייה וכו וכו.
            זה היה רלוונטי לפני ההצטקפות של דוראנט.
            כפי שהסברתי, הנרטיב הרומנטי הזה אינו רלוונטי בעליל.
            יש ללוחמים שתי חמישיות שניות , שתיהן יכולות להיות מועמדות בחירות לאליפות.
            אני מדבר על החמישיות השניות, על אחת כמה וכמה לחמישיה הראשונה.

            שוב אומר, אין קשר לנרטיב הרומנטי שלך.

            לברון. ווסטברוק אצלך באותו מדרג?
            לברון מסרס את השחקנים לידו?
            אם כך תפיסתך, יש לנו בעיה בסיסית ועמוקה בדיון בינינו שיהיה קשה לנהל עליה שיח מלכתחילה.

            ולהייט אשבורי, כפי שהסברתי , מה הקשר הין בחירות דראפט גבוהות לבין בנייה נכונה או התפתחות עתידית או איםה שהשחקנים הללו נמצאים היום עקב שחיקה/פציעות או סתם חוסר התפתחות מתאים במהלך השנים?

            ומה אייזאה תומאס? מישהו נתן לו במה התפתחותית ויצר סביבו גן עדן לשחקנים בבוסטון בכדי שהוא יפיק מעצמו מה שהפיק?

            הקישור שלך, בעיני, הוא אינו רלוונטי. שחקנים מתפתחים באופנים שונים, נקודה.
            גם אם היה רלוונטי מה שרצית לאמר, אני מסביר שוב, הנרטיב הזה אינו רלוונטי בעליל מאז הצטרפותו של דוראנט.

        2. אני מדבר על שחקנים שנבחרו במקור בבחירות דראפט גבוהות – ולאו דווקא ע"י הקבוצה בה הם נמצאים עכשיו . בקליבלנד יש כמה כאלה.

        1. סלח לי על הבורות,
          זה שסימנת פלוס שחקן0 להייט אשבורי על דבריו אומר שאתה מאוד מסכים איתו?
          אם כן, אז גם לך אני מסביר את עמדתי ודעתי.
          כל מה שהוא כתב זה נרטיב מקסים לכל מה שהיה לפני בואו של דוראנט והתרסק לחלוטין לאחר בואו.

          גם נושא בחירות הדראפט הנמוכות יחסית אינן כל כך רלוונטיות מכיוון ששחרנים מתפתחים. נקודה.
          יש לא מעט ואף הרבה שחקנים בליגה שהתפתחו לשחקנים מעולים גם מבחירות דראפט יחסית נמוכות.

          באותו הקשר ובליגה אחרת (שאין לי איתה שום היכרות) , פייטון מאנינג נבחר במקום האחרון בסיבוב השישי והאחרון של הדראפט שלו.
          קרי נבחר רק במקום השביעי עקב נתונים פיזיים מעורריי סימני שאלה.
          דוראנט לא נבחר ראשון ומה קרה למי שנבחר ראשון בדראפט שלו, כולנו יודעים.

          אנרו בוגוט נבחר ראשון.

          אייזאה נבחר מעל 40, כנ"ל מאנו ג׳ינובלי ואין לי כח להיזכר באחרים.

          ולסיום, גם אם הכל נכון, הכל התנפץ בהגעתו של דורנאט ששלחה את כל ה"בנייה" לפח והשאירה 4 כוכבי על בדמות סטף קליי איגי וגרין.

          אין כבר רלוונטיות לסיפור של ה"בנייה" ואני באמת לא מבין את ההתעקשות להמשיך לספר אותו.

  46. דארון פוקס קרע חלקי את הארבע ראשי.
    Partially Torn Quadriceps

    בהתחלה דווח על מתיחה.
    צופים לו כרגע כמה שבועות בחוץ
    מל מה זה אומר ?בקושי שמעתי על הפציעה מהסוג הזה.

  47. רק כדי להוסיף קצת לדיון על קוזמה, הוא עומד כרגע על 17.7 נקודות ב58% אפקטיבי. אז נכון הוא עוד יפגוש בקיר בהמשך העונה אבל רק בשביל הפרספקטיבה: בכל ההיסטוריה של הליגה יש רק עוד 4 שחקנים שבעונת הרוקי קלעו מעל 15 נקודות במעל 55% אפקטיבי:
    באק וויליאמס
    קארל אנתוני-טאונס
    כריס וובר
    ואחד שאקיל אוניל
    אם נרצה להשוות לשחקנים יותר דומיננטים שגם עשו הרבה נקודות מהקו אז רוקיז שעשו מעל 58% TS ו-15 נקודות למשחק מוסיפים לרשימה את:
    ביל קרטרייט
    מג'יק ג'ונסון
    אדריאן דאנטלי
    דיוויד רובינסון
    אריק גורדון
    אלונזו מורנינג
    ג'ואל אמביד
    ומייקל ג'ורדן.

    בקיצור נראה שלגמרי יש כאן פוטנציאל לאולסטאר עתידי.

    1. פוטנציאל לאולסטאר עתידי בטח , עדיין התקרה הרבה יותר גבוהה אצל בול ואינגרם בגלל סיבה אחת הגיל, הילד הזה בן 22 תבדוק בבקשה איזה שחקנים בגיל הזה הגיעו לנתונים האלו? אתה חייב לציין את העובדה הזאת כשמציגים שחקן שהוא רוקי, אין אחד שלא מופתע מאוד ממנו, אבל הגיל בהחלט פאקטור משמעותי.

      1. לא ניסיתי להשוות לרוקיז האחרים אלא להראות שהוא לא סתם מייצר מספרים. גם אם נמיין לפי גיל נקבל רשימה שכמעט כולה של אולסטרים בעבר או בעתיד.

      2. יש לו קליעה חלקה, בחירת זריקות נכונה מאוד הוא לא כופה עצמו על המשחק, הוא ממש לא סתם מייצר מספרים, ואפשר לראות את זה לפי היעילות שלו

  48. למה אומרים שניו אורלינס טמבלים לעשות טרייד על קוזניס העבור פורטר? זה נראה אחלה טרייד עבורם. אין ספק שקוזינס מכושר יותר אבל יש להם כבר את הגבה וחיזוק ברמה של פורטר לקו האחורי שלהם ממש יכול לשדרג אותם.

  49. כמה חסר מאמן לפליקנס ,חוזר יציבות פשוט מעצבן , רואים פוטנציאל משחקים טוב בחלק מהמשחקים ובסוף תקועים במקום 8 במערב , הדבר היחיד שמעודד בקבוצה זה שג'רו מצא את מקומו ומוכיח ששוה את הכסף , משעבר לעמדת השוטינג גארד הוא נותן 22 נק' באחוזים מצויינים , עדיין יש חור בעמדה 3 , אולי צריך להתחיל לשקול טרייד על קאזינס כדי לאזן את הקבוצה

  50. "לאנזו בול הוסיף 24 אבל גם איבד 5 כדורים ועד שהוא לא יצליח לנקות את האלמנט הזה ממשחקו, יהיה קשה לדבר עליו במונחים של שחקן מוביל…"

    מסכים ולא מסכים.
    מסכים כי זה ברור מאליו בעיני שככה זה אמור להיות.
    אבל אמור זה שם של דג… הארדן ווסטברוק מוגדרים מובילים? כן. והם מאבדים המון? בטח.
    אז יש מעין צביעות כזו בליגה השנה- שחקן צעיר שמאבד הרבה כולם מצקצקים בלשון ותוהים אם יכול להיות שחקן טוב ומוביל- אבל שכוכב בשיאו מאבד הרבה זה בסדר כי הוא קולע הרבה וידה ידה ידה מקדשים את מאמצי היחיד. בדיוק מאותה הסיבה ווסטברוק קיבל MVP כי המספרים שלו משוגעים אבל האם זה תורם לקבוצה ויעיל באמת? תשאלו את ויקטור אולדיפו ואחרים.

    1. זה בכל מקרה לא רלוונטי משום שלונזו שחקן שמאבד מעט מאוד.
      במיוחד יחסית לעמדה.

      ואיזה יד הוא תפס, הא?

  51. "לאנזו בול הוסיף 24 אבל גם איבד 5 כדורים ועד שהוא לא יצליח לנקות את האלמנט הזה ממשחקו, יהיה קשה לדבר עליו במונחים של שחקן מוביל"/
    באמת עכשיו?

  52. סיקור נהדר ליום מדכא לאוהדי הרוקטס.
    ההפסד הכי מתסכל של העונה. יוסטון משחק שני ברציפות נותנת ליריב לקלוע מעל 120 נק'.
    עד עכשיו היו לה שני משחקים כאלו בכל העונה.

  53. עכשיו אני מחכה לכתבה של מנחם על הקליפרס לאליפות טוב שנה הבאה….
    והסבר החשיבות המנטלית של הניצחון הגדול על הרוקטס .
    ותוספת על הכימיה הנבנית בקליפרס ולמה לברון עלול לקלקל אותה….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט