פריוויו רביעי \ יובל וגלעד

2:00 שארלוט הורנטס (19-11) – טורונטו ראפטורס (8-20)

הצרעות מגיעות למשחק אחרי נצחון משכנע על הניקס (חסרי פורזינגיס) אבל המאזן שלהם בתקופה האחרונה לא טוב בכלל עם 7 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים שלהם למרות ההגנה המצוינת שלהם בתקופה הזו (מקום שני בדיפנסיב רייטינג בעשרת המשחקים האחרונים) ההתקפה שלהם פשוט חלשה מדי כשקמבה לא מצליח לקלוע ביעילות ובאטום לא מצליח לשחזר את הכושר של העונות הקודמות.

מנגד מגיעה אחת הקבוצות החמות בליגה שבעשרת המשחקים האלו מעמידה את הדפנסיב רייטינג היחיד שטוב יותר משל הצרעות ונט רייטינג שווה ליוסטון במקום הראשון באותה תקופה הרבה בזכות לאורי ודרוזן שמעמידים 40 נקודות ו-13 אסיסטים משותפים בתקופה הזו.

לאור כל זה – אין מה להכביר במילים  – הראפטורס לוקחים את זה בלי להתקשות מדי.

2:30 אטלנטה הוקס (23-7) – אינדיאנה פייסרס (14-17)

ההוקס של השנה היא כנראה הקבוצה עם הסגל החלש בליגה ורק בזכות האימון של בודנהולצר מצליחה איכשהו לגרד נצחונות. אחד כזה הגיע במשחק הקודם נגד מיאמי בזכות משחק מצוין של טאורן פרינס ודניס שרודר.

הפייסרס מגיעים אחרי הפסד כואב מאוד אתמול לסלטיקס אחרי שכבר חזרו מפער גדול ליתרון נקודה ופוזשן שלהם 10 שניות לסיום ובמקום לחכות לפאול ולקלוע את העונשין בוגדנוביץ' (שמצוין העונה) הסתבך עם מסירה רעה שנקראה ע"י רוזייר של בוסטון שלקח את הכדור וניצח את המשחק עם דאנק שנייה לסיום שקבע הפסד שלישי מארבעה משחקים של נותני הקצב.

היום מול ההוקס אולדיפו והחברים יגיעו לפרוק את העצבים על ההפסד המיותר וינצחו ב-20 הפרש.

2:30 בוסטון סלטיקס (7-26) – מיאמי היט (15-15)

העצב של אחת היא השמחה של האחרת והסלטיקס שבזכות אותו סל של רוזייר הצליחו לחבר 2 נצחונות רצופים בתקופה קשה אחרי פתיחת עונה נהדרת ויקוו שהנצחון יחזיר אותם לדרך המלך וירחיק אותם מקליבלנד וטורונטו שכבר לא הרבה מאחוריהם.

מיאמי מגיעה פצועה מאוד כשוויטסייד וג'ו ג'ונסון עדיין בחוץ בוודאות וגם דראגיץ' וווינסלו בספק וככה אי אפשר לנצח בגארדן.

הירוקים יאריכו קצת את הרצף החדש בעוד משחק מצוין של קיירי.

https://twitter.com/CelticsJunkies/status/942947425664282624

2:30 ברוקלין נטס (18-11) – סקרמנטו קינגס(20-10)

מפגש תחתית בין 2 קבוצות שלא הולכות לעשות את הפלייאוף אבל עדיין מנסות לשחק כדורסל תחרותי.

הרשתות חסרים את 2 הרכזים הבכירים שלהם (לין וראסל) כבר תקופה ארוכה מדי והפסידו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם. כדאי לשים לב לאוקאפור שישחק במשחק השני שלו בלבד בברוקלין וינסה להרשים נגד ההגנה הגרועה בליגה.

המלכים מציגים במשחקים האחרונים כושר משופר של רנדולף עם 22 נקודות ב-60% מהשדה וכמעט 10 ריבאונדים בדצמבר כולל 27 אתמול בנצחון על הסיקסרס. גם אצל המלכים 2 הרכזים הבכירים (היל ופוקס) בספק למשחק.

המלכים שחקו אתמול והרשתות מגיעים אחרי מנוחה ארוכה. העייפות תכריע וה-W ישאר בברוקלין.

 

3:00 שיקאגו בולס (20-9) – אורלנדו מג'יק (20-11)

מצחיק להגיד את זה, אבל שיקאגו היא כרגע אחת הקבוצות החמות בליגה. מאז שחזר ניקולה מירוטיץ' הבולס ברצף ניצחונות של 6 משחקים ועכשיו מחכה להם אורלנדו שלא נראית איום גדול מדי. פרד הויברג התבטא לאחרונה כאחד שמאוד מאמין בחבורה שלו ובמה שהם יכולים לעשות. אורלנדו יכולים להתעודד מכך שהרוקי עליו בנו ציפיות רבות – ג'ונתן אייזיק – אמור לחזור הלילה לאחר שהחמיץ 17 משחקים ברציפות. המג'יק עדיין יחסרו את ארון גורדון ופורנייה ולווגל יהיה קשה מאוד לייצר ניצחונות מסגל כל כך מוגבל.

הבולס ימשיכו ברצף.

3:00 יוסטון רוקטס (4-25) – לוס אנג'לס לייקרס (18-10)

הקבוצה הטובה בליגה העונה תפגוש את הצעירים מאל איי ותנסה להמשיך במומנטום. ג'יימס הארדן לא אמור להתקל ביותר מדי מכשולים כשיתמודד מול לונזו בול וחבריו הצעירים הלילה ביוסטוןץ הלייקרס מגיעה מעט מעודדת לאחר שגררה את הווריירס להארכה ותנסה למשוך גם את המשחק הזה עד הסוף. הפעם כשהם משחקים בחוץ אני מעריך שזאת תיהיה משימה קשה בהרבה. ברוק לופז ימשיך להיעדר כשהרוקטס יהיו בסגל מלא וימשיכו להנות מהארדן ומכריס פול שנראה לאחרונה כמו MVP .

המהירות והאבסולטיות של הרוקטס יכניעו את הלייקרס בקלות.

3:00 אוקלוהומה תאנדר (15-15) – יוטה ג'אז (17-14)

מפגש מסקרן בין שתי קבוצות שציפו מעצמן להיות במאזן הרבה יותר טוב. במקרה של יוטה יש נסיבות מקלות עם הפציעה הלא פשוטה של רודי גובר ומספר משחקים משמעותיים שהחמיץ רודני הוד המצוין. התאנדר לעומתם ממשיכים להראות רע ובראשם כרמלו שנראה כמו שחקן משלים די חלש ולא כמו הסופרסטאר שהוא. יוטה מגיעה אחרי שני הפסדים לקבוצות חזקות ואוקולוהומה מגיעה די מעודדת לאחר ניצחון לא קל על דנבר.

זה יהיה צמוד, אבל ראסל ווסטברוק יעשה את ההבדל.

3:30 דאלאס מבריקס (23-8) – דטרויט פיסטונס (13-17)

דטרויט יוצאת למשחק חוץ נוח בדאלאס במטרה להאריך את רצף הניצחונות שלה ל-4. הפיסטונס חזרו להיראות לא רע בתקופה האחרונה והשלימו ניצחונות יפים אטלנטה, אינדיאנה ואורלנדו. דאלאס לעומתה ממשיכה לג'עג'ע לאחר שהפסידה לפיניקס במשחקה האחרון. לצערם של הפיסטונס אייברי בראדלי לא אמור לשחק, אבל סטן ואן גנדי אמר מספר פעמים שהקסם של הקבוצה שלו הוא שכל אחד יכול להתעלות במשחק נתון.

לצערם של דאלאס ההבדל בריבאונד יהיה משמעותי מדי. דטרויט בסקטבול ינצחו.

4:00 דנבר נאגטס (14-16) – מינסוטה טימברוולבס (13-18)

המשחק של הלילה לדעתי. קאט נגד יוקיץ'. איזה קרב נפלא. שתיים מהקבוצות המרעננות והמכוחות העולים בליגה נפגשות לקרב מסקרן מאוד. מינסוטה מגיעה בכושר מעט טוב יותר לאחר ניצחון יפה על פורטלנד ושהם מקבלים את ג'ימי באטלר בכושרו הטוב ביותר העונה עד כה. דנבר לעומתם עדיין מתרגלים לשחק שוב עם יוקיץ' (היה פצוע כשבוע וחצי) והפסידו במשחקם האחרון לאוקלוהומה. יהיה מאוד מעניין לראות את קאט ויוקיץ' כמובן, אבל לא פחות מעניין יהיה לראות האם ג'ימי באטלר יצליח לעצור את הקו האחורי של דנבר שנראה נפלט לאחרונה.

מהמר על דנבר בגלל הביתיות.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (14-16) – סאן אנטוניו ספרס (10-21)

עוד משחק נהדר מבית היוצר של החוף המערבי. פורטלנד יארחו את הספרס כשהם מגיעים למשחק בתקופה מצוינת (על אף ההפסד האחרון הכואב למינסוטה). הספרס לעומתם הם עדיין הספרס וגם הם מעודדים מאוד מחזרתו של קוואי, אם כי עדיין כולנו מחכים להתפוצצות הראשונה שלו. טוני פארקר ממשיך לקבל הרבה מנוחה ויחמיץ את המשחק הזה כשגם קוואי מוגדר כ – DTD. דמיאן לילארד אמור לעשות הרבה צרות לדיונטה מורי ולפטי מילס בקו האחורי, כשלמרקוס אולדריג' אמור לשלוט בצבע.

אחלה קרב שיסתיים בניצחון דחוק של המארחים.

5:30 גולדן סטייט ווריירס (6-24) – ממפיס גריזליס (21-9)

קרב די משעמם צפוי באוקלנד כשהווריירס יארחו את ממפיס החלשה להחריד. הווריירס פצועים, אך ממשיכים לנצח. קרי אמור להיעדר עוד זמן מה וגם דריימונד בספק למשחק הערב.  יהיה מעניין לראות האם במידה וגרין ייעדר נמשיך לראות ניצוצות ישראליים עפים על הפרקט. עם כל הכבוד לכספי, אנו צפויים לחוות הופעה פנומנלית נוספת מקווין דוראנט. ממפיס ממשיכה מצידה להתגעגע למייק קונלי ותנסה להשתמש בכלים המועטים שיש לה (מרק גאסול) כדי לנסות ולעשות משהו נגד הווריירס.

גולדן סטייט ינצחו בקלות.

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (18-11) – פיניקס סאנס (21-11)

לא קל לשחק בשתי הקבוצות האלה בזמן האחרון. שתיהן נראות רע מאוד כשהקליפרס מאכזבים מאוד עד כה העונה בעיקר בגלל פציעות. בלייק ימשיך להיעדר ולצערם גם גאלינרי עד שחזר הספיק להיפצע שוב. לפיניקס אין הרבה מה למכור, במיוחד לאור הפציעה של דווין בוקר, אך למרות זאת היא הצליחה לנצח לאחרונה הרבה בזכות השחקנים המשלימים שלה – טי ג'יי וורן, אייזאה כנען ומעט מטיילר יוליס.

מי שקם לראות את המשחק הזה די פראייר, אבל הוא יצפה בפיניקס מנצחת באל איי.

לפוסט הזה יש 121 תגובות

  1. הרוקטס רחוקים מלהיות בסגל מלא הלילה. מלבד לוק באהא-מוטה הפצוע גם קלינט קאפלה לא ישחק. רייאן אנדרסון דפק נפקדות בשני המשחקים האחרונים ויצטרך לחזור לעצמו.

  2. טורונטו משחקים הלילה את משחקם ה-29 בעוד בוסטון תשחק בפעם ה-34.
    ב-25 לדצמבר בוסטון ישחקו בפעם ה-37 כשטורונטו באותו הזמן יהיו אחרי 31 משחקים, כלומר 4.8 שעות נטו פחות של כדורסל.
    מה ההגיון בשיגעון?

  3. פריוויו נהדר, תודה.
    לגבי פציעות:
    יוסטון- מבה מוטה לא ישחק כמובן, קפלה בספק, ננה אולי.
    בלייקרס- קדוול פופ בחוץ בגלל סיבות משפטיות, ולופז כמו שכתוב.
    דטרויט- בראדלי בחוץ.
    יוטה- אולי פייבורס יחזור אבל עם הנאחס שלהם דונובן מיטשל בחוץ.
    ועוד…
    https://www.cbssports.com/nba/injuries/daily

    1. אם הוא בא ואמר להם שהוא לא הולך להישאר, והם לא באמת מאמינים בסיכוי שלהם לגמר מערב, זה חכם מבחינתם לנסות להשיג משהו. עם כרמלו הם תקועים.
      מצד שני, אם כבר הלכת אול אין, לך עד הסוף.

      1. כרמלו סופרסטאר נו באמת הבחור משמיד קבוצות כבר קרוב לעשור, הבחור בלתי ניתן לאימון אנוכי בטירוף שחושב רק על עצמו חור שחור בהתקפה והבעיה הגדולה ביותר שהוא מוצמד לעוד חור שחור כגון ראסל ווסטברוק שני השחקנים האנוכיים ואגואיסטיים בליגה בפער עם בחירת הזריקות הגרועה ביותר, שגורמים לשחקנים שלידם לנבול, הכשרון שם אבל שחקנים כאלה טיפשים אני לא זוכר (שהבדלים בין כמות הכישרון למוח הם כאלה ענקיים), ויש להם מאצאפ מצויין מול גולדן סטייט ומול יוסטון אבל הם לא יגיעו לשום מקום אם ימשיכו ככה, דונבון חייב לעוף אבל אני לא רואה מאמן שיצליח להנחיל שיטה לשניהם.

  4. מצחיק איך כל המצלמות על טייטום היום. יש ממנו דרישות אחרי ההצגה האחרונה אז הפוקוס עליו, על ילד בן 19 שהולך להיות ככל הנראה פרוספקט אמיתי באן בי איי.
    מה שפעם עניין אותי והיום מעצבן אותי זה השיח על אנתוני דייויס שפשוט לא נרגע בכל הרשתות של בוסטון. הגבה יודע שהסלטיקס חזק עליו ושהם מובילים בקונפרנס עם שחקנים טובים אבל בתכלס ברור שלהחליף את אל, המנהיג האמיתי של בוסטון ושל ההגנה הפנטסטית שלה, בדיוויס ולוותר על טייטום ובראון ואולי גם כן או היוורד בסיפור באיזה קונטקס (הזוי ברמות) נשמע מופרך לגמרי ולא ברור מדוע זה יורד מהרשתות כולל דיבורים של ווג' וריאיונות בטלוויזיה של בוסטון. הקבוצה הזו צריכה שקט ולא קשקושים כרגע. אם זה עובד טוב אז לא צריך שינויים גדולים שיזעזעו את המערכת בתחילת העונה.

    1. רק דיברתי והנה עוד דאנק מושלם של טייטום, איזה סטיייייל מדהים יש לנער. מהמם ואיך שהקהל בשוק כל פעם שהוא עושה את המוב עם כל ההטעיות. הכניסות של קיירי זה תמיד קרש-סל, טייטום הולך על הדאנק ויש לו ניתור מדהים שלא היה לבוסטון שנים…. לא ברור לי למה הוא לא מנסה פה ושם גם קרש סל, צריך לעבוד גם על הזריקה הזו ולגוון.

  5. נראה שהמשחק באוקלהומה ישבור שיאים, 4 דקות לסיום ויוטה קלעה רק 5 נקודות, ראסל בלי החטאה מהשדה ו14 נקודות.

  6. אוקיי חגיגות סיום הסמסטר נגמרו, ועכשיו שיש לי זמן להסתכל על כדורסל, מישהו מוכן לסכם לי מה לעזאזל הולך עכשיו ביוסטון?

    1. הנה, נתנו לילדים לשחייייק אבל אתם באמת מאמינים שיתנו דווקא ללייקרס לעצור להם את הריצה? צ'חקתם אותי.

    2. היה עשרים? עכשיו רק 4
      עוד מעט 20 לטובת יוסטון….
      מה עושים עם הרוקטס? צריך לפרק אותם כמו שצריך לפרק את ג"ס ולהוציא את הלברון מקליבלנד.

  7. בינתיים בבוסטון הסלטיקס רוצים בכח להפסיד למיאמי. יש פה תוצאה של ליגה אירופית ומיאמי מובילה ב 7 ז"א שסגרו מינוס 8 במחצית ושצו 15 נקודות יותר מהסלטיקס שפשוט לא עושים הגנה ברבע הזה… אולי טיים-אאוט יעיר אותם?

  8. הלייקרס יפסידו במשחק הזה ,לא היה לי ספק גם כשהיו בפיגור רציני
    הארדן אולי הולך לשיא נקודות אישי (30 כרגע במחצית)

    אוקי סי נראים טיפה מחוברים התקפית וההגנה לא הייתה בספק מתחילת העונה…..אולי זה מתחיל לעבוד אחרי הכל
    החצי מרחק של ראס מתחיל להיכנס כבר משחק שני ברציפות עם אחוזים טובים ..

    יאללה תתחילו להנות אחרי הבלי לידה קשים

  9. יאללה קמתי, שיקאגו נראים מעולה, יוסטון תפסיד ואיכשהו הרצף הארוך בליגה של ניצחונות יהיה של קבוצה 20-10,יכול להיות משעשע.

  10. והנה הדביקו עוד עבירה לתייס עירה שלא היתה ולא נבראה והשידור החוזר הוכיח את זה מעל לכל ספק. טוב שלא קיבל טכנית על דיבור עם השופט שכבר הוציא את הורפורד בתחילת הרבע השלישי על 6 עבירות. הזוי ברמות…

  11. הסלטיקס מכריחים משחק של שניות אחרונות ב 3 המשחקים האחרונים. 2 ווין והיום הפסד אחד מטומטם לגמרי עם סקור של ליגה אירופית. האלו פה זה אן בי איי…

  12. מה דאנתוני רוצה שאריזה ישחק 45 דקות? אז תפסיד משחק, הכל סבבה אבל למה להרוג שחקנים?
    זה הזמן שפופ היה מושיב את החמישייה וזה מה שהייתי רוצה לראות את דאנתוני עושה (לא יקרה).
    עוד אחד נפצע והוא יקצר את הרוטציה ל5 שחקנים

  13. ספרס – בלייזרס – קוואי שוב לא משחק. אני עוד לא ממש מבין את הכניסה האיטית הזאת, לא בטוח שהקוואי כשיר לגמרי, ומה שיותר מדאיג זה שהוא ולמרכוס לא באמת ישחקו מספיק יחד כדי להפוך לצמד קטלני עוד העונה.

    1. הספרס עושים בדיוק את הדבר הנכון עם קאוויי –
      סרגל מאמצים מדוד, וזהיר במיוחד.
      הם מרוויחים שלוב הדרגתי של קאוויי למסגרת הקבוצתית, בלי להגדיל את הסיכון לחזרתה של הדלקת הכרונית ממנה סבל בגיד השריר הארבע ראשי.
      גם במחיר של כמה הפסדים בעונה הרגילה,
      זהירות שלכזו, לדעתי, תשתלם בטווח הארוך.

  14. ברכות ללייקרס על הניצחון המוצדק.
    שיחקו יפה וקוזמה היה ענק.
    היה צפוי עם פוסט הניחוס שלי.
    רק שהברך של פול לא תשבית אותו הרבה ושדאנתוני יקבל קצת שכל ולא יהרוג את השחקנים, גם במחיר של הפסדים מדי פעם.

  15. גם מול דאלאס, ביכולת כזו דטרויט לא מסוגלת לחזור למשחק –
    נרשום את הניצחון לקבוצה מטקסס.

    100 – 95 למזרח על המערב אחרי 43.3% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 43.5% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    107 – 89 לטובת המערב.

      1. אני לא פוסק "מזפח, מעפח…"
        אני רק מציג את המצב כמו שהוא.

        (אני בכלל טוען שמאזני מזרח/מערב לא באמת משפיעים על משהו. גולדן סטייט תשאר גולדן סטייט, גם אם המזרח ימשיך להוביל עד לסיומה של העונה…)
        (אני גם טוען שכל זועקי ה-"מזפח!!!" סתם בלבלו את המוח כאשר זה התאים לאג'נדה שלהם. עכשיו הם שותקים…)

          1. אני בעד בדיחות.

            רק שאני לא מבין על מה אתה בדיוק רוצה להתבדח… –

            על זה שהצעתי לך נדמה לי יותר מפעם 1 להסדיר החוב, ואתה זה שדחה למועד מאוחר יותר ?

            ומה קשור הציטוט על הארדן…?

          2. עשית הסבה לטרול ?

            "אני גם טוען שכל זועקי ה-"מזפח!!!" סתם בלבלו את המוח כאשר זה התאים לאג'נדה שלהם. עכשיו הם שותקים…)"

            איך זה קשור לציטוט של הארדן ?

          1. אולי אני טרול,
            וככל הנראה שזה נכון שאני מתנשא.

            אבל אני לא זה שמסתתר,
            אני לא זה שמתחזה לאחרים (ביל, סומסום), ומחליף כינויים כאילו היו גרביים משומשות…

            מי אתה?
            ADISU? שם(נחוץ)? דני?
            אולי כשתחליט יהיה שווה להתייחס לתגובותיך ביותר מתגובה מלגלגת ומתנשאת…

          2. כרגיל אתה לא מקשיב
            אמרתי התחזה. לא אמרתי גנב. למילים יש משמעות ואני בוחר אותן בקפידה. אולי כדאי שתקרא יותר בקפידה מה כותבים לך לפני שאתה מגיב. שיהיה קשר לוגי כלשהו בין הטענה של אחרים לתגובה שלך.

  16. רק לי היתה רת ההרגשב שמשו לא עובד בהתקפה של הלייקרס רבל הם עדיין מצליחים לקלוע באייסו פשוט\כמה מסירות וקליעה?

    1. הלייקרס שיחקו נהדר היום.
      קלעו 15 שלשות ב42% מסרו קרוב ל30 אסיסטים ובעיקר נלחמו על כל כדור ושיחקו הגנה נהדרת. באמת והגיע להם אחרי ההפסד המעצבן לגולדן סטייט.
      מנגד יוסטון באו בלי הרבה דרייב, כמו שקורה ברצפים כאלו והסתמכו על בליצים של כמה דקות בהגנה בכל פעם והגנה מחפפת בשאר הזמן.
      פול נראה פצוע, אנדרסון נראה שמשהו מפריע לו בגב, אריזה בטח קורס מהרגליים והארדן למרות שרואים שהברך מציקה לו, לא מראה את זה על המגרש.
      דאנתוני עשה טעות שלא שחרר כבר 5 דקות לסוף מה שהיה נותן מנוחה חשובה.

  17. כמו שאמרתי,דאנטוני רוצה אליפות העונה הרגילה ,ועכשיו כשכריס נפצע המאמץ יהיה קשה כפליים ל6-7 שחקני רוטציה

    1. לא יודע אם לגנוב את המזרח אבל הם הפייבוריטים שלי להגיע לגמר הקונפרנס. באמת עומק מדהים ורק נותר לקוות שאיבאקה יופיע לעונה או שהוא באמת בן 40 ופג תוקפו

      1. 10 שחקנים קלעו היום, בלי Cj מיילס, בלי נוגירה
        אנונובי עושה מספרים אדירים והפך קבוע ברוטציה
        הם רק יצטרכו לשנות משהו בראש בפליאוף וזה כבר על המאמן

  18. הפרשן במשחק של הספרס:
    "and if that's a foul, how do you stop players in this leauge?"

    התשובה – you don't
    הליגה לא רוצה שישחקו הגנה. רק התקפה.

    עוד בדיחה ממדרשו של סילבר – שריקת תוקף על שימוש ביד הנגדית ל… דז'ונטה מארי.
    לפלופ יושב עם הפופקורן וצוחק

  19. זו אשמתכם שנתתם פה במה לאיש קטן, רע, מתחזה, גנב זהויות, עם פוזה של איזה פלספן בשנקל, בודד, אומלל, דפוק מרוב סמים, אלים, שיורק רעל במקום הזה בכל הזדמנות, יושב כאן לילות על גבי לילות רק כדי להעליב קבוצות, שחקנים, אוהדים, מגיבים. ואתם – אתה והגילריז במיוחד – יושבים ומטפחים אותו. על הראש שלכם מה שאתה חוטף ממנו עכשיו.

    1. חלאס סומסום עם השטויות
      מה שיפה באתר הזה שכל אחד יכול לקחת חלק ולתרום, כל עוד נשמרים הכללים הבסיסיים.
      גם אתה, שתרמת רבות בעבר.
      תתרכז בזה ותשאיר את הלכלוך למקום אחר.
      זה לא מתאים כאן

  20. פורטלנד היו צריכים להיפרד מסטוטס כבר לפני חודש.
    פספסו את הרכבת ולא הולכים לשום מקום בקונסטלציה הנוכחית.
    פיזדייל יכול להרים אותם לרמה הבאה

  21. זהו הגריזליס גמורים. כל הגדולות: קבס, סלטיקס ויוסטון הפסידו ביחד ורק ג"ס בשלה, אין קרי איין גרין אבל יש דוראנט תומפסון וכמובן כספי… איך אפשר להפסיד???
    שאפו לספולס פעמיים נתן השנה מט לסטיבנס. פסקי זמן מעולים, לקח אותם תמיד בזמן עד שהתחלתי לקלל כמה הוא חכם! סטיבנס צריך לראות וליישם. נראה שמיאמי פיצחה את הקוד של הסלטיקס….

    1. 27 זריקות זה 27 התקפות
      21 זריקות עונשין, נניח 5 אנד ואן אז עוד 8 התקפות
      9 אסיסטים ו6 איבודים זה עוד 15 התפות
      זה כבר 50 התקפות של כדרורים
      נניח ועוד 4 או 5 התקפות שבהן הארדן מסר והשחקן לא זרק מיד אז כן בעת 55 התקפות של כמעט בלי תנועה או מסירות, לא נראה לי שבא לי לראות משחק כזה.
      פשוט אצפה בהיילייטס של קוזמה.

    2. סטטיסטיקה משעשעת
      שישה שחקנים זרקו 20 זריקות ומעלה היום
      דוראנט 20
      טיג׳י וורן 24
      הארדן 27
      ווצ׳ביץ׳ 21
      קיירי 23
      משולם 22

      כולם פרט לדוראנט הפסידו בלי קשר לאחוזים מהשדה.
      אז אולי יש דבר כזה יותר מדי זריקות לשחקן אחד?

      כשישעמם לי אנסה לבדוק את זה בחתך עונתי שלם.

  22. דוראנט גדול על הליגה – ביחד עם לברון והארדן. סוחב קבוצה עם הרכב שלישי לרצף נצחונות (בלי קרי, גרין, זאזא והערב גם איגי ושון). מה שהוא עשה בהארכה בלוס אנג'לס זה לא פחות ממדהים, בעיקר לאור ערב הקליעה הנורא שהיה לו שם.
    כספי עם ארבעה משחקי דו ספרתי ברצף. התנועה שלו ללא כדור ממש פוצעת את היריב. דוראנט גבוה ומוסר מעולה ורואים שהוא פשוט מחפש אותו. נגד הלייקרס כספי גם רץ למתפרצות שלצערו הסתיימו לא פעם בגג. הלייקרס אתלטים, לא קל להתקיף נגדם.
    לכל מהללי הלייקרס – כרגע הם קבוצת תחתית. ללא ספק הם מרעננים את החוויה עם רוח הנעורים המתפרצת שלהם, אבל קשה לטפס בליגה הזאת בלי קליעה מבחוץ ובזה הם לוקים (בול, נאנס, רנדל, גם קוזמה). בקרוב אני גם צופה שם מאבקי אגו – הצעירים ירצו הכרה.
    אוק' סיטי אוספת גרוש ללירה, פה ניצחון, שם ניצחון והמקום ה-4 כבר נראה מעבר לאופק. נכון, הם נראים זוועה, אבל הם אתלטים, מוכשרים מאוד מאוד ומשום מה מקפידים תמיד לעבוד קשה בהגנה. מי רוצה אותנו בפלייאוף ?

  23. לא ברורה לי הדרישה לקליעה מבחוץ של נאנס ורנדל, אפילו בווריירס וברוקטס לא כולם זורקים וקולעים משלוש. לגבי קוזמה בעניין זה אני לא בטוח שיש שחקן בליגה שלא חותם על 40% משלוש אז אני לא מבין את הליקוי המדובר. בול בגדול אכן צריך לשפר את הזריקה אבל בחודש הזה הוא קולע ב33% שזה לא רע.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט