פריוויו יום רביעי \ יובל שחם

אינדיאנה (11-13) – שיקאגו (19-3) 02:00

הפייסרס מגיעים למשחק לאחר ניצחון די קל נגד ניו יורק ששיחקה ללא שניים מהשחקנים המובילים שלה (פרוזינגיס והארדוואי) ואמורה להמשיך ולנצח נגד נמושת הליגה משיקאגו שכבר סופרת לעצמה 9 הפסדים רצופים. הבולס יקוו להמשיך ולראות תפוקה מהקו האחורי המחודש שלהם עם כריס דאן וג'סטין הולידיי ולחזור לנצח. הם יכולים להתעודד מכך שבהרבה ממשחקיהם הבולס היו קרובים לניצחון, אבל לא השכילו להיות יעילים בדקות הסיום.

הימור: פייסרס בקלות.

קליבלנד (7-17) – סקרמנטו (16-7) 02:00

אחת הקבוצות הלוהטות של הליגה ביחד עם המלך שלה לברון ג'יימס תפגוש את הקינגס במה שאמור להיות עוד משחק חד צדדי בלילה הארוך הזה. קליבלנד מגיעה כשהיא לוהטת ויכולה בעזרת ניצחון להשוות את שיא הניצחונות הרצופים שלה שעומד על 13. למרות שמרבית מהניצחונות ברצף הנוכחי הגיעו כנגד קבוצות חלשות, קליבלנד נראית מצוין ובמיוחד לברון שנראה כמשתפר מיום ליום. הקינגס הם אחת מקבוצות ההתקפה הגרועות בליגה ולא נראה שלהגנה הבינונית של קליבלנד צפויה עבודה רבה מדי.

הימור: קליבלנד בקלות.

הוא גדולה,הוא חזקה הוא המלך

אורלנדו (15-10) – אטלנטה (18-5) 02:00

אורלנדו מראה חוסר יציבות עד כה העונה כשהיא בהחלט קבוצה טובה יותר מהמאזן שלה. המשחק הלילה אמור להיות די פשוט עבורה, מכיוון שאטלנטה נראית רע. רע מאוד. המג'יק ימשיכו להנות מג'ונתן סימונס המצוין וניק ווצ'ביץ' שבהחלט נותן עונת פריצה מרשימה. ההוקס ינסו לנצח למרות שזה בהחלט ברור שפרט לדניס שרודר אין להם מה למכור.

הימור: המג'יק ישמרו על הבית

בוסטון (4-21) – דאלאס (17-7) 02:30

הקבוצה הטובה בליגה העונה תארח את דאלאס במה שמסתמן כמשחק שאמור להיות די קל עבורה. אמנם המשחק הקודם בדאלאס היה צמוד, אבל הפעם בטי די גארדן זה אמור להיות די פשוט עבור הסלטיקס. בוסטון מגיעה למשחק כשקיירי אירווינג בכושר שיא והרוקי הצעיר שלה ג'ייסון טייטום מוגדר כשחקן השלושת הטוב בליגה (כן כן). דאלאס יכולה להתעודד מחזרתו של האריסון בארנס לפני מספר ימים לסגל שלה ותנסה לספק משחק איכותי ולהישאר צמודה לסלטיקס.

הימור: בוסטון

ניקס (12-11) – ממפיס (15-8) 02:30

הניקס חווים מכות פציעות לא פשוטה לאחרונה ונאלצים להסתדר (או לא להסתדר) ללא פרוזינגיס וטימי הארדוואי ג'וניור. למזל הם פוגשים קבוצה די חלשה שכרגע תלויה בטייריק אוונס. וזה לא משהו שאמור לעודד אותה. ממפיס ירצו להתחיל לקבל יותר מהשחקנים המשלימים שלהם כדי לנצח במשחק שמגיע בהזמנה עבורם.

הימור: צמוד, אבל זה יילך לממפיס.

ניו אורלינס (12-12) – דנבר (10-13) 03:00

אחלה אחלה אחלה של משחק. למרות ששני השחקנים הטובים ביותר משתי הקבוצות אנתוני דייויס וניקולה יוקיץ לא ישחקו עקב פציעות, אנו עדיין צפויים לקבל משחק מצוין של שתי קבוצות מצוינות. ניו אורלינס תשתמש בבוגי קאזינס כדי לשלוט בצבע עם חסרונות של יוקיץ' בדנבר, אבל הנאגטס קבוצה מאומנת ומאוד מסודרת שתעשה חיים קשים מאוד לפליקנס בשני הצדדים של המגרש.

הימור: ניצחון דחוק של ניו אורלינס. רק בגלל הביתיות.

מילווקי (10-12) – דטרויט (9-14) 03:00

עוד משחק מצוין בין שתי קבוצות מאוד שוות ברמתם. מילווקי תהנה מהביתיות ומהגריק פריק, אבל לא יהיה לה קל לעצור את המכונה המשומנת של סטן ואן גנדי בראשותם של רג'י גקסון וטוביאס האריס. הבד בויז מודל 2017 יקשו מאוד על הבאקס שלא נמצאים בתקופה הכי טובה, למרות החיזוק שקיבלו בדמותו של אריק בלדסו.

הימור: הבאקס ינצחו

שארלוט (13-9) – גולדן סטייט (6-19) 03:00

הווריירס ייאלצו להתמודד עם המציאות החדשה ללא סטף קרי לתקופה הקרובה, אבל עדיין אמורים להיות טובים בהרבה ולנצח די בקלילות את שארלוט. ההורנטס מקווים לקבל בכושר מלא את קמבה ווקר ולהמשיך להנות מדוייט האוורד שעושה רושם של מישהו שמתחיל לחזור לעצמו. הווריירס כנראה ייפתחו עם שון ליווינגסטון ויהיו חייבים לקבל יותר רוגע מקווין דוראנט שמשחק די בפרעות לאחרונה ונראה שהראש שלה קצת לא במקום.

הימור: ווריירס.

המדים של סטף בשבועיים הקרובים

סאן אנטוניו (8-16) – מיאמי (12-11) 03:30

הספרס שורדים את תחילת העונה הזאת בצורה נהדרת ללא קוואי לנארד ומגיעים למשחק הזה שהם מתקרבים מאוד לחזרתו הצפויה בסוף השבוע. הם פוגשים את מיאמי, עוד קבוצה שסובלת מחוסר יציבות, ויקוו לעשות את מה שהם עושים הכי טוב – לנצח. בנוסף לקוואי הספרס קיבלו לאחרונה בחזרה את טוני פארקר לאחר פציעה ממושכת ונראה שהחבורה של פופ חוזרת לתלם אט אט. ההיט ימשיכו לסבול ולנסות להסתדר ללא חסן ווייטסייד הפצוע ועם גוראן דראגיץ' הלא יציב.

הימור: הספרס ינצחו את המשחק.

מינסוטה (11-14) – קליפרס (14-8) 05:30

הוולבס אמורים לשייט ולנצח את הקליפרס המתפוררים. רק לפני מספר ימים ניצחו מינסוטה באותו המשחק בדיוק והם יקוו לשחזר את הניצחון הזה גם הפעם. הקבוצה של טיבודו טובה הרבה יותר ותמשיך לנסות ולהסתגל לשיטה הלא פשוטה של תיבודו בראשות קארל אנתוני טאואנס וג'ימי באטלר. למרות הכושר הבינוני שלהם מינסוטה עדיפה בכל צורה על הקליפרס שבגדול מציגים לראווה כרגע אך ורק את דיאנדרה ג'ורדן ומייחלים לחזרתו של דאנילו גלינארי בקרוב שבתקווה יוסיף להם

לפוסט הזה יש 107 תגובות

  1. חזרתו של האריסון בארנס? הוא היה פצוע? וואוו ממש פספסתי את זה.

    1. אם כבר דאלאס – נרלנס נואל, היה פעם משהו כזה, לא?

    2. ולמרבה האירוניה – גם לא פספסת הרבה. בכל זאת, דאלאס..

  2. יש עידכון על קוואי ?
    בתחילת עונה אף אחד לא אמר שהוא פצוע ואנו אוטוטו לאחר שליש עונה ואין לי מושג מתי חוזר.
    מישהו יכול לעדכן ?

    1. נמסר ל-ESPN מ קור בארגון שהוא חוזר לשחק השבוע. זה אומר או בשישי בלילה מול הסלטיקס או יום למחרת בפיניקס (בראשון הם לא משחקים הפעם).

      גם קאווי מסר לתקשורת המקומית שהוא קרוב מאוג לחזרה.
      נראה מה יהיה.

      1. ראיתי דיווח שקוואי מתאמן 4X4,כמעט חוזר

    2. לא מאמין שיחזירו אותו למשחק ראשון מול הסלטיקס. אי אפשר להגיד לשחקן תחרותי לשחק באיזי מול הסלטיקס, אז אני מניח שיקבל כמה דקות מול פיניקס

  3. לילה יחסית משעמם, אני עדיין מאמין באמת ובתמים שבמקרה שפארקר חוזר בכושר של עונה שעברה, ומחליפים את קיד מילווקי היא הקבוצה להגיע לגמר המזרח (פרט לקליבלנד שזה מובן מאליו כן?) יש להם סגל עמוק מצויין הבעיה שקיד עדיין לא מריץ אותם ומתעקש על ההגנה האגרסיבית הזאת שנכשלה כישלון חרוץ.

    לברון גיימס אם הוא ממשיך בכושר הזה הוא יזכה בMVP ללא ספק הוא פשוט מדהים לא אנושי, במאבק מול הארדן על הMVP הוא ייקח שניהם מדהימים אבל הארדן לא בחברת ההנהלה הנכונה, וכמובן המראה הלא נקי שמפריע להארדן שאם היה לבן היה כבר מחזיק בשני תארי MVP.

    1. וואלה צודק, איך כל הזמן מקפחים את הארדן ונותנים את הmvp לשחקנים לבנים

      1. איש הזקן מפריע מאוד לבחור בהארדן, וכן לזה שהוא שחור מדי עם זקן ומראה לא נקי בלשון המעטה יש השפעה עצומה בציבור , תוסיף לכך שהוא מייצג את אדידאס בעולם תקשורתי שמפומפם על ידי נייק בכל דרך אפשרית (הסיבה העיקרית שווסטברוק זכה)

        1. אתה צריך להחליט זה הצבע עור הזקן או המותג נעליים?

          אולי זה השילוב בין היכולת האישית והצלחת הקבוצה?

          תנסה ללכת להביט על מספר הניצחונות שהרוקטס השיגו בשנים האחרונות.

        2. אלו שני הגורמים העיקריים המראה וחברת הנעליים ב2015 טענו את הטענה של מספר הנצחונות כדי לתת לקרי את הMVP, עונה שעברה הארדן נתן עונה בקנה מידה היסטורי (גם ווסטברוק נתן אבל ביעילות הרבה פחות מרשימה) הוא סחף את הרוקטס להרבה מעל הציפיות שיפר את חבריו לקבוצה ובכל זאת הMVP בא מאוקלהומה שהייתה בעלת מאזן פחות טוב מיוסטון, הטענה של מספר הנצחונות נעלמה כליל.

          1. המראה וחברת הנעליים? גורדון הייוורד מבקש את הMVPים הגנובים שלו.

            ולשניה וחצי ברצינות, לא הארדן ולא ווסטברוק היו צריכים לזכות בMVP שנה שעברה.
            טענו את הטענה של מספר הנצחונות לא כדי לתת לקרי את הMVP, אלא בגלל שהיא הייתה מוצדקת לגמרי. 11 נצחונות יותר זה המון והבדל בין קבוצות של 65+ נצחונות וקבוצות של 55 (2+/-)נצחונות הוא עצום.
            הזכיה של ווסטברוק היא בדיחה גרועה אבל היא לא אומרת שהארדן היה צריך לזכות, ועדיין ההפרש בין כמות הנצחונות של שתי הקבוצות היה 8(55-47) ושתיהן היו עם מאזנים לא מרשימים במיוחד בכלל ששמות את הרוקטס סה"כ בכקבוצת איכות אחת יותר טובה מהתאנדר כאשר חומר השחקנים שלהם יותר טוב(מה שהופך את ההבדל הזה ללא מפתיע).

    2. על מה אתה מדבר?
      הארדן פעמיים רצוף מקום שני בהצבעות.
      בפעם הראשונה סטף זכה עם עונה מטורפת ו73 נצחונות וסטף לא בנייק ורדיוס הרבה יותר חזקים מאנדר ארמור.
      שנה שעברה השוואה:
      ראסל 31.6 נק 10.7 ריב 10.4 אס 1.4 חטיפות
      הארדן 29.1 נק 8.1 ריב 11.2 אס 1.5 חטיפות
      נתונים ברי השוואה, כן הארדן ניצח 8 יותר משחקים וזה המון.
      אבל בא פה לידי שיקול הנתון שהקבוצה של ראסל נחשבה להרבה פחות טובה משל הארדן וזה שראסל עשה משהו שלא האמינו שניתן לביצוע במשחק של היום.
      אם אתה שואל אותי האם וי פי היה קוואי וזה לא היה אפילו קרוב.
      הוא שומר על השחקן הכי טוב של הקבוצה היריבה בכל משחק והוא היה השחקן הכי קלאצ שנה שעברה.
      שני האמורים לעיל לא שומרים בכלל והם ממש אבל ממש לא ניצחו כמו קוואי, הקבוצה שלו שנה שעברה בעוד עונה היסטורית של 61 נצחונות, 6 יותר מהארדן.
      הסיבה היחידה שקוראי לא זכה באמ וי פי היא השיטה של פופ, הארדן משחק תחת מאמן שמנפח את הסטטיסטיקה של כל הרכזים שלו וקאווי משחק תחת מאמן שמשתף את החמישייה השלישית שלו כל המשחק מול יריבה על המיקום בפלייאוף, ושלא מאמין בלתת לקווי לנפח את הסטטיסטיקה שלו.
      פרט לכל זה, באמת שאני אוהב את המשחק של הארדן עד שזה מגיעה לסחיטת עבירות הכפויה והמכוערת שלו, די באמת, לא בא לי לראות אנשים זורקים מהעונשין כל הזמן.

      1. נחלק את התגובה לכמה חלקים:
        1. ב2016 קרי זכה בMVP בצדק אחת העונות הגדולות בהיסטוריה, אני מדבר על 2015 שבא הארדן התעלה על קרי וזכה לבחירת השחקנים בMVP, הטענה הMVP צריך לבוא מהקבוצה בעלת המאזן הטוב יותר.

        לגבי הנתונים שהצגת הנתונים היבשים נראים דומים עכשיו תבדוק מה אחוזי היעילות ואפקטיביות של הארדן לעומת ווסטברוק ותגלה הבדל עצום, לגבי הסגל אם אתה זוכר מה היה הציפיות מיוסטון תחילת עונה שעברה הם היו נמוכות מאוד (מי בכלל חשב שגורדון יכול להיות כל כך טוב ובריא, ריאן אנדרסון, קפלה הפריחה שלהם באה בעקבות הארדן). הרבה פחות מאלו של אוקלהומה, הטענה של הסגל הלא קיים באוקלהומה לעולם לא הייתה נכונה ציינתי את זה גם מספר פעמים לפני שנה ורואים את זה השנה ווסטברוק ניפח סטטיסטיקות על חשבון חבריו לקבוצה, רק לראות את הפריחה של סבוניס ואולדיפו שעזבו את חיקו של ווסטברוק, את אדאמס המסכן.

        לגבי הטענה של המאמן לא כל כך נכונה דאונתני מאמין בשחקן אחד מוביל כדור הוא טוען שהנעת כדור מובילה לאיבודים ומעדיף לשים את הידיים אצל רכז ומומחה התקפי כמו הארדן מאשר הנעת כדור כמו שפופ הנחיל ב2014, עונה שעברה פופ הסתמך המון על היכולת של קוואי לייצר לעצמו מצבי קליעה (אחת הסיבות שהוא הוריד את הרגל בהגנה).

        לגבי הטענה על ההגנה ווסטברוק עזב את המגן כדי לקחת ריבאונד שגם באחוזי היעילות של הריבאונד הוא היה לא טוב, אחת הסיבות שקלעו עליו באחוזים כל כך גבוהיים (לפעמים הוא נרדם בהגנה), הארדן מגן סביר ניפחו לגמרי את ההצגה שהוא מגן גרוע, הוא לעולם לא יהיה סטופר הגנתי אבל הוא בהחלט סביר והתרומה ההצקפית שלו בהחלט מפצה על כך

        1. הארדן שחור בעל זקן ומראה לא נקי , נוסיף על כך שהוא מיוצג בחברת נעליים הלא נכונה, בעולם כל כך גזעני ונקבל את הסיבות העיקריות שהתקשורת לא נותנת לו את הפרס

        2. הארדן לא התעלה על קרי והווריירס נצחו 67 משחקים לעומת 56 של הרוקטס. הפרש עצום כאשר מדובר במספרי הנצחונות הללו, וההתעלמות שלך מכך שכל המשחק של הווריירס בנוי על מה שקרי עושה על המגרש בלי הכדור ושזה לא נרשם בשום סטטיסטיקה היא בזיון שמראה על חוסר הבנה או חוסר הגינות מצידך.

          כולם חשבו שגורדון יכול להיות כל כך טוב. השאלה לגבי הבריא בהחלט ריחפה מעליו.אותו דבר בדיוק עם ריאן אנדרסון. ומקפלה ציפו פחות או יותר למה שנתן. אוהדי רוקטס בכלל לא חששו מיכולתו לתפוס את המקום שהווארד פינה וללתת יותר ממה שנתן בעונה הקודמת. בנוסף אתה מתעלם מעוד כמה שחקנים שנופסו לרוקטס אבל עזוב למי יש כח לזה עוד פעם.

          טוב נמאס לי להתייחס מעבר.
          תפסיק להפיץ ספינים של סומסום.

          1. אין שום ספינים או משהו כזה עונה שעברה קרי לא היה מספיק טוב כדי להיכנס לדיון של הMVP עונה שעברה שהוצגו שני עונות בקנה מידה הסטורי, לגבי 2015 זו הטענה העיקרית שעליה התבססה הזכייה של קרי . לא פעם אני מעלל את קרי ואת החשיבות שלו להתחות השחקנים שליצדו ולסגנון של הלוחמים עם זאת לא להתייחס לחשיבות של המראה של קרי והארדן והבדלים ביניהם זה עצימת עיניים או טיפשות ( ואני אלך על העצימת עיניים אתה נראה לי בחור פיקח).חומר השחקנים עונה שעברה של יוסטון היה פחות טוב מזה של אוקלהומה זה הארדן שגרם להם להיות כל כך טובים. גורדון הגיע כגופה ליוסטון אני לא מדבר בכלל על אנדרסון או על קפלה שנהפך להיות אחד הסנטרים הטובים ביותר בזכות הארדן (סט היכולות שלו עדיין מוגבל מאוד). שוב אני אחזור לעונת 2015 כמות השחקנים הפצועים שהיו ברוסטר של יוסטון היא פשוט מדהימה הארדן סחב קבוצה של מחליפים ל55 נצחונות המראה זה הסיבה העיקרית שלא זכה

          2. ברוך אתה צודק לגמרי וגם השנה ימצאו סיפור למה לתת את הmvp למישהו אחר. מספיק לשמוע את מקס קלרמן מדבר ולהבין את הלך הרוח של העיתונאים חסרי המושג שחיים מתקצירים וסרטוני יוטיוב.
            כל שנה ישנו את הנראטיב לתת למישהו אחר שיושב טוב יותר על המותג.

          3. ברוך לחזור על אותם ספינים שכרגע אמרת עוד פעם לא ממש עוזר.

            לומר שלגבי 2015 ש'זו הטענה העיקרית שעליה התבססה הזכייה של קרי' זה אפילו לא ספין, זה שקר וכזב (או זכרון מעוות מאוד).

            להגיד 'עונה שעברה קרי לא היה מספיק טוב כדי להיכנס לדיון של הMVP' ובו זמנית ש'לא פעם אני מעלל את קרי ואת החשיבות שלו להתחות השחקנים שליצדו ולסגנון של הלוחמים' מעיד שאתה בעצם לא באמת מבין את התרומה שלו

            'חומר השחקנים עונה שעברה של יוסטון היה פחות טוב מזה של אוקלהומה זה הארדן שגרם להם להיות כל כך טובים. '
            למה לא? בו נשחק במשחק הזה, בכלל חומר השחקנים גם של הרוקטס וגם של התאנדר היה הרבה הרבה יותר טוב גם מחומר השחקנים של הספרס, מחומר השחקנים של הקאבס וגם משל הווריירס. רואה להמציא ולהקליד שטויות שאין להן אחיזה במציאות זה ממש לא קשה.
            גורדון ואנדרסון הם שחקנים שהספק היחידי לגביהם היה היכולת שלהם להשאר בריאים כל דבר אחר שתגיד על הציפיות מהם הוא שקר.
            או במילים אחרות: האמא של ההגדרה של ספין של סומסום

            ברוך יש למראה ולאופי ולחברת הנעליים ולשוק שבו השחקן משחק ולעוד אלף ואחת סיבות חשיבות אבל הן זניחות ביחס לתפוקה אישית והשגים קבוצתיים הדבר היחיד שמצליח להטות בצורה מהותית את הדברים האלו זה כל מיני סיפורים נראטיבים שמנסים למכור לנו (כמו עם ווסטברוק בשנה שעברה) אבל ברור שכשהם זוכים להשפיע על התוצאה מקבלים תוצאה שגויה ושנויה במחלוקת.

            הרוקטס ניצחו 56 משחקים ב2015, אבל יפה לפחות הוצאת לנו ספין חדש מהארון שלא שמענו כבר שנתיים. מי בדיוק השחקנים המשמעותיים שהיו חסרים להם שם? הווארד? חוסר הנוכחות שלו זה רווח נקי
            אתה רוצה לדבר על פציעות ב2015? אולי תיקח מבט במה התאנדר הפסידו על פציעות שנה זאת או על מינסוטה.

            'הארדן סחב קבוצה של מחליפים '
            דמגוגיה 101, אפילו לא ראוי להתייחסות רצינית

          4. ניב, אתה זוכר לפני שנה כשהיו את כל הכתבות על מי יהיה הMVP אמרתי לך שהארדן יזכה בו אם הרוקטס ינצחו עוד X משחקים עד סוף העונה? אתה יודע מה הם לא עשו? ניצחו את העוד X משחקים האלו.
            כשהרוקטס ינצחו מעל 60 משחקים והארדן יתן פחות או יותר את מה שנתן שנה שעברה הוא יזכה בMVP.

          5. איש, הארדן לא היה זוכה בmvp בשום צורה ויש לזה הכל קשר הדוק לאיך שהוא נראה ומה (ומי) שהוא מייצג. תקרא לזה ספינים, דמגוגיה ובכל שם שתרצה. לממסד הלבן יש קשר ישיר לאיך שמציירים את הארדן במדיה. אין שחקן אחר בליגה שהאסטטיות שלו ועיסוקי הפנאי שלו מובלטים בצורה יותר חדה ולשלילה ממנו. גם בדיבורים עצמם ובעיקר בסאב טקסט של הדברים.
            בחירות mvp לצערנו הם תוצר של מרקטינג, וגם אם חלקנו (ואני ביניהם) עדיין מספיק נאיבים לחשוב שלכדורסל נטו אין קשר למרקטינג ולשיווק הליגה, לבחירות העיתונאים בטח ובטח שיש, ואפילו לא בצורה נסתרת.

          6. למרות שנחמד לקרוא לכל דבר ספין ושקר עדיין נתייחס לתגובה במספר שלבים:
            1.אתה יודע מה היו הציפיות בווגאס ובכל אתר אינטרנט מיוסטון לפני תחילת העונה ומה הציפיות מאוקלהומה, וגאס שמו את האנדר אובר של יוסטון על 41 נצחונות, של אוקלהומה על 46.5 נצחונות כמו כן אתה מסוגל להסתכל כאן מה היו הציפיות http://www.hoops.co.il/?p=78922
            ולהבין שיוסטון חצו אותם בענק.

            2. זה תואר שעיקרו הוא סטטיסטיקה אישית שמגובה במספר נצחונות קרי לא הגיע לרף של השניים האחרים שנתנו עונות אישיות בקנה מידה היסטורי הארדן ווסטברוק עקפו את קרי בכמעט כל פרמטר אפשרי, כדי שתבין קרי לא היה מספיק טוב סטטיסטית כדי להיכנס לדיון

            3. אתה מוזמן להסתכל מהי כמות המשחקים שהחמישיה של יוסטון שיחקה יחד ב2015 (אם לא תמצא תעזר באחיך). מחסור של בברלי חלקים נרחבים מעונה גונס, הווארד שנעדר חצי עונה https://www.basketball-reference.com/teams/HOU/2015.html

            4. והדבר המרכזי ועיקרי להתעלם מהמראה זה פשוט התכחשות למציאות מצטער, מי שנעלם מעיניו הגזענות או כמה חשוב צבע העור ומראה נקים לא מודע לעולם. אותה דבר לגבי התקשורת רק להסתכל איך מתייחסים להארדן בתקשורת ולהבים.

          7. ברוך אני קורא לספין ספין כי זה מה שאתה עושה, בדיוק כמו שהטענות של סומסום שלברון שחור מדי וחזק מדי הן ספין, כך גם הטענות שלכם על הארדן.

            לא ברור לי למה אתה מביא כתבה שמראה בדיוק את מה שאני אומר. שמת לב כמה ניצחונות ניב צפה להם במקרה שאין פציעות? איך בדיוק 3 ניצחונות יותר זה הישג כזה יוצא דופן?
            בכל מקרה, להביא את וגאס כדוגמה למשהו זה ממש לא רציני, הם עסוקים רק בלעשות כסף ממהמרים ולא מכדורסל, לפעמים יאמרו נכון ולפעמים לא, אין להם שום מומחיות שמציב אותם במקום שראוי להתייחס ל"תחזיות" שלהם.

            מצטער כבר התגובה הקודמת התייחסה לטענת הפציעות ולא הצעת שום דבר נוסף(טוב אמרת גם טרנס ג'ונס, נו ברצינות, זה אבסורד התאנדר שיחקו בלי דוראנט)

            אתם מקשקשים שטויות מוחלטות. אף אחד לא אומר שזה לא פקטור זה פשוט פקטור זניח ולא מספיק משמעותי. על פי הטענה שלכם קארים לא היה זוכה בmvp, ומאלון לא היה זוכה בmvp. התקשורת נהייתה פתאום יותר שבויה של הממסד הלבן ממה שהייתה לפני 20 שנה ויותר? יש לך את הרשימה של המצביעים? אתה יודע מה ההרכב הדמוגרפי שלהם?
            אולי תלך ותתוכח עם אהוב ליבו של קווין ג'ונסון המגיב שגורס שהתקשורת הספורט בארה"ב היא בכלל שלוחה של השמאל שבאה למחוק את הזהות הלבנה הקונסרבטיבית הטובה של אזרחי ארה"ב התמימים?

  4. צפיתי בראיון של לברון מהיום ואני חושב שמעולם לא ראיתי אותו כל כך נינוח ואמיתי וכנה כמו השנה.
    הוא צחק על זה שאמרו שהוא בכוונה קלע 23 מול שרלוט וזה היה מגוחך ואז הוא אמר שהרצף נצחונות של מיאמי נגמר בשיקגו כי ג’ורדן שיחק שם.
    עוד לברון אמר שהעונה הקבוצה שלו הרבה יותר מוכשרת מהקבוצה שהייתה לו בפעם שעברה בקליבלנד, לפני המעבר למיאמי ושיש עכשיו בקבוצה הול אופיימרס ושכולם מוכווני מטרה לשחק הגנה השנה בדומה למה שהיה לפני שמונה שנים.
    הבחור נראה מדהים ומשחק בשלווה ורוגע, ומראה שהמגרש שלו.
    אני לא יודע אם זה בגלל שאין את קיירי או בגלל שוייד חזר לשחק איתו אבל אין שום ספק שהוא השחקן הכי טוב בעולם כרגע.
    אני מקווה שזה ימשיך כך.

  5. תודה רבה. המשחק של הלילה: מילווקי-דטרויט. שם שניקל על דטרויט.
    ניק ווצ'ביץ לא ממש נותן עונת פריצה מרשימה. הוא עם 16.5נק ו-8.5 קרשים, נתונים יפים כשלעצמם, אבל לפני עונותיים הוא היה עם 19.3 ו-10.9.

  6. אם זה מעניין כאן מישהו – אשתו של גורדון היווארד העלתה סרטון קצר לאחת מיני הרשתות החברתיות שהיא כנראה מנוייה בהם (הבנתי שאינסטגרם) את בכץעלה והיא צילמה בכוונה את הרגל הפגועה ש…אין עליה יותר גבס או מגף 😐

    זה עדיין לא אומר הרבה, אבל זה כן מצביע על כך שעצם העובדה שהוא יכול כנראה לשהות עם רגלו בצורה כזו היא התקדמות בשיקום שלו. יש כאלו שממש אופטימיים ומדהרים על חזרה שלו לקראת סוף העונה. אני הייתי מעדיף להשתיק את אותם קולות, אבל חבל להיות מרושע ולשבור להם את הלב…

    ניתן למציאות לעשות זאת 👍

    1. M V P
      M V P
      M V P
      M V P

      1. 😂

    2. אחלה. שמח בשבילו. שלא יחזור מה שיותר מהר, שיחזור מה שיותר בריא

  7. אינדיאנה קליבלנד אורלנדו בוסטון ניו יורק דנבר מילווקי שארלוט סן אנטוניו מינסוטה

  8. ג'יילן בראון לא ישחק הערב

    1. גם מוריס לא…
      אולי יפתחו עם לארקין במקום? 🙂

      1. לא נורא שהוא לא משחק.
        אישית אני לא מחזיק ממנו כל כך רוב הזמן. יכול לתת הברקות לפעמים אבל תוקע די הרבה את ההתקפה לטעמי.
        אישית אני מעדיף את ביינס וסמארט על הפארקט במקומו

        1. יש לי הרגשה חזקה שלרקין לא ממשיך בשנה הבאה בבוסטון….

          1. לא אהיה מופתע מזה. מהרגע שהוא הגיע לא התלהבתי כל כך.
            הייתי מעדיף ששחקן כמו ג'בארי בירד לדוגמא יקבל את הדקות האלו במקומו.
            אם בוסטון תעביר אותו בטרייד העונה בשביל שחקן אחר ותבזבז יחד איתו את החריגת פציעה אני אשמח.

          2. לא ברור מה איינג מתכנן שם אבל אתה יכול לצפות לכל דבר כשיש לך כזה ג"מ. לדעתי קיירי הייוורד טאטום ובראון נשארים. כל היתר לך תדע. הוא יכול לעשות טריידים ענקיים ומצד שני לא לעשות כלום. הכל זורם/דופק אז למה לקלקל?

  9. תודה על הפרוויו

  10. אפשר בבקשה לינק לקליבלנד

  11. תודה רבה.

    לגבי ההגנה של קליבלנד,- ברצף הנצחונות הנוכחי קליבלנד מציגה דירוג הגנתי די טוב או טוב.

    מקום 7/8 בליגה (102.7), כשרק יוסטון (!!) וס"א עם נט רייטינג של פחות ממאה.

    לא שיש סיכוי ממשח לשיקגו. אבל אם יש לה איזשהו סיכוי זה דרך השלשות מהפינה שם ההגנה של קליבלנד מקום 3 (לרעה) בכמות השלשות שקולעים נגדה מהפינות.

    1. * סקרמנטו

  12. הקלידו את התגובה כאן…

  13. http://besasport.top/nba/nba-1.php

    משידורי הממזר.

    אגב בלינק הזה תוכל למצוא את כל משחקי הלילה, כל לילה.
    רק תשנה את הספרה בקישור

  14. מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר: מיום ליום?
    שֵׁם קופה סטָטוּס תַאֲרִיך פציעה החזרות
    אנתוני דייוויס F / C מסומנת 1 בדצמבר יָרֵך מיום ליום

    1. טרמינולוגיה שאומרת שלא ניתן לדעת מתי יחזור, זה תלוי בכל אדם בפני עצמו ובפיזיוטרפיה שיעשה.
      ברוב המקרים זה אומר שה1 לדצמבר זה תאריך די מדוייק ואחריו בודקים את ההתקדמות כל יום ומחליטים אם זה הספרס אז זה לא אומר כלום ויכול להיות שהוא יחזור אחרי חצי שנה.

  15. אחלה מחצית בקליבלנד.
    המשך ישיר של הרבע האחרון במילווקי
    בו הקינגס כמעט נצחו מדפציט של יותר מעשרים , משהו מתחיל להתחבר.
    קאולי סטיין פצוע ולביסייר בגי ליג ובמקומם משחק גקר סמפסון , הקינגס משחקים סמול בול.
    ממש מחצית טובה מקווה שינצחו

    1. התוצאה היא 57 -48 לקינגס

      1. זה בקטנה, אל תדאג לברון את וויד יסדרו הכל, העיקר לא לפחד כלל

        1. הקינגס נצחו לפני שבוע בגולדן סטייט…
          לך תדע

          1. מחצית התחילה ב5 0 לקינגס

      2. יאללה סקרמנטו!
        רק שיעצרו את לברון של הרבע השלישי כשהוא עולה עצבני.
        באדי הילד אחד הצעירים שאני הכי בעדם בליגה.

        1. +1
          אני אוהב את הילד .
          בעיקר כי הוא משקיען

          1. ממש ובעיקר רואים שהוא מוסיף כל שנה אלמנטים חדשים למשחק שלו ועם משחק הגנה לא מוערך מספיק. לדעתי צריך לקבל תפקיד יותר גדול בקבוצה

  16. פעמים שקליבלנד הפסידה את המחצית הראשונה ב8+ ברצף הני' הנוכחי.

    -1. לניקס (בבית של קליבלנד). אז הפסידה ב11.

    קליבלנד ני' ב3 נק'. (104-101). היא נזקקה לרבע רביעי מטורף בו ני' ב18 נק'.(25-43). כהיתרון הראשון שלה היה 1:23 לסיום.

    -2 היום לקינגס.

    הם כבר ני' את ג"ס נטולת.. האם הם מסוגלים למתוח את קליבלנד? או לרשום W.

    קליבלנד צריכה להתעורר על עצמה.

    1. לברון מקבל טים כל פעם שהוא חודר.
      ותמיד השני הוא אחד הגארדים הזריזים.
      הוא ממש מתקשה בנתיים

  17. ועוד מספרים לי שהוא נגמל מהפלופים.. כוסית עם שרירים.

  18. והנה לברון סגר את הפער ב 3 התקפות

    1. ועדיין יש פער 5

  19. סחטן עליהם להוביל בקליבלנד שלושה רבעים ובצורה משכנעת מול קבוצה עם רצף של 12 נצחונות זה יפה.

  20. לברון ברבע עם 11 נק' ללא החטאה

  21. והנה יתרון

  22. קייל קורבר גומר עלינו

  23. קייל קורבר צ'אקה אחר צ'אקה בתחילת הרביעי. כואב הלב על סקרמנטו

  24. לא כואב שוב ביתרון.
    כאן בשביל להשאר

  25. מדגדג לי להגיד שהילד מזכיר לי את הארדן בתחילת הדרך, רק זה שהוא כבר בן 24 מוריד את התקרה שלו לאן שהוא יכול להגיע. בהחלט פוטנציאל לשחקן של 20 5 ו-5 בעוד שנתיים שלוש

  26. 7 נק' לשארלוט עד כה ברבע השני. כולם באיזור המוגבל מתחת לסל. (ו1 נק' מהעונשין)

  27. 4.38 נשאר, שיוויון 93 לא רע

  28. המשחקים הכי חד צדדיים שהיו אמורים להיות, הפכו להכי מותחים…
    אינדיאנה – שיקגו
    קליבלנד – סקרמנטו

    בוסטון-דאלאס + פלינקס-דנבר + מגי'ק-הוקס… היה צפוי לצמוד יחסית. וכך באמת קורה.

    1. באיזה עולם בוסטון-דאלאס היה צפוי להיות צמוד ?

  29. הבולס בדרך להפסיד משחק שהם עמדו לנצח. כן, אני עדיין צופה במשחקים שלהם. מזוכיזם טהור

    1. האמת שמי ששם לב לאחרונה הם נותנים פייט רציני במשחקים…
      גם כשהם מפסידים לאחרונה, זה במשחק צמוד יחסית. מתחת ל-10.

      יש לי תחושה שאחרי חזרת כמה פצועים, משהו טיפה יותר יתחבר והם יפתיעו עם כמה נצחונות לא צפוים. ימים יגידו…

      1. בינתיים מה שלא צפוי זה כמות ההפסדים שלהם.

  30. הקינגס ביתרון 3 דקות לסיום חלום

    1. היו ביתרון התכוונת 🙂

  31. וואווווווווווווווווווווווו איזו שלשה של אולדיפו!!!

    רוצח!

  32. הפסד של צעירים לסקרמנטו

  33. עדיין לא

    1. או קיי

  34. וואו איזה ניצחון של אינדי… וגם המלך יצא עם W

    חתיכת משחקים!

  35. קבלו את לבלון גיימס עם שלושתחת. מה להגיד לכל שונאיו?
    MVP

    1. חבל על הזמן.
      נראה השנה מעולה.
      שמרו אותו נהדר
      ובקלאץ טיים לקח תמשחק עליו

  36. הפתעה… בוגי בלי פאול 1 בודד, במחצית.

    (רק שלא ניחסתי…)

  37. אני יכול לחיות עם המשחק הלא משהו של הבולס, אבל הלוזריות וקבלת ההחלטות הנוראית של הויברג ושל השחקנים בכל פעם שהמשחק צמוד הורגת אותי

  38. אחלה משחק,
    אני מבסוט על הקבוצה שנבנת.

  39. בוסטון מחליפים יה יה יא הווווו
    איזה יופי. לארקין דופק משחק אחרי שעשיתי עליו עין רעה. לדעתי הוא עכשיו עם 12 נקודות.
    מרכוס סמארט, מצד שני, במשחק גרוע מאד. אם הוא חושב שמגיע לו הרבה יותר כסף, שילך…

  40. זהו 22 ניצחונות ו 4 הפסדים לסלטיקס, אבל מי סופר?
    בוסטון תופעת טבע השנה, אין מילים. גייסון טאטום נתן פה חתיכת משחק גם באופנס וגם בדיפנס למרות שקצת נכנע לבארנס וראו שקשה לו לשמור עליו אחרי סוויצ'ינג. הוא סיים משחק עם דאבל דאבל נק' וריב' ואני סבור שיהיו לו עוד רבים מאד מאלה בקריירה. אם יעלה במסת השריר עוד 15 קילו ויגבה עוד 5 ס"מ הוא יכול להיות מפלצת.
    לגבי סקרמנטו, העתיד נראה טוב-טוב מאד, אני מעדיף לקבל השנה את הבחירה של הלייקרס מאשר לחכות לשנה הבאה למה שיהיה לקינגס לתת.

    1. גם האחוזון ה-99, לא נותנים קפיצה של 5 סנטימטר אחרי גיל 19(טייטום במרץ יהיה בן 20).
      מסת שריר הוא עוד יעלה,
      אבל גם אז –
      15 ק"ג, זה מחוץ לטווח שלו.

      חוץ מההתעסקות שלי בטפל (ובתפל…),
      גם אני חושב שהוא עוד יכול להיות מפלצת.
      מה שהוא מציג בגיל כל כך צעיר?
      רק לדמיין מה הוא יוכל להציג כאשר הוא יוסיף לארסנל הכישרון שלו גם קמה קילו של ניסיון.

      איינג' שיחק אותה בגדול.

      1. בכל תלוי בכמה הוא יהיה מעוניין להשתפר ולעלות עוד רמה ועוד רמה במשחק שלו

        1. זה נכון לכל שחקן ב-NBA.

          למזלו, ולשמחתם של אוהדי הסלטיקס,
          לארגון הירוק יש מערכת שמעודדת שחקנים להימנע מסטגנציה.

          (כמובן שזו שאלה של ביצה ותרנגולת – האם זה בגלל שהם יודעים לבחור שחקנים כאלו, או שהשחקנים הופכים לכאלו אחרי שנבחרו?
          כנראה שהאמת באמצע. בכל מקרה, לאוהדים יש סיבות להיות מרוצים…)

          1. מערכת טובה היא כמו לול, יש בה כל כך הרבה ביצים ותרנגולות כל הזמן שבאמת לא משנה מה קדם למה

      2. הלכתי בקיצוניות

        הוא בהחלט לא יוסיף כנראה יותר מסנטימטר ורבע ועוד 259.5 גרם שריר….
        אבל אם להיות רציני, נראה שהדרפט הזה יוציא לנו המון פרוספקטים אמיתיים ונזכור אותו בעוד עשור בצורה מאד נוסטלגית 🙂

    2. אם נחזיק אצבעות אולי עוד יתחברו לו הגבות 🙂

  41. שארלוט קבוצה חלשה

  42. אני ממש לא רואה איך ההיט גונבים את המשחק הזה מהספרס (למרות שלזכותם צריך לומר שהם עקשנים, ושהם הצליחו להישאר צמודים).

    אז –

    76 – 72 למזרח על המערב אחרי 32.9% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 33.3% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    81 – 69 לטובת המערב.

  43. תודה רבה יובל.
    קראתי בעיון את הדיון המעניין לעיל. רק אציין שלכתוב שהצוות המסייע ביוסטון טוב מזה של אוקלהומה (בעונה שעברה הכוונה) זה חכמת הבדיעבד. אני ממליץ לכם לחזור ולקרוא מה כתבו באתר זה ממש לפני העונה ומה היו הציפיות מכל קבוצה. לנוכח דעת הרוב באתר יוסטון היתה אובראצ'ברית ביחס לסגל השחקנים שלה. אוקלהומה? לא ממש.
    לגבי קרי – הוא היה נהדר כי הוא שחקן נהדר, אבל באיזשהו מקום הוא "נדפק" מזה שקשה להכתיר אותו באופן מובהק כשחקן הטוב בקבוצתו.
    בכל מקרה, אני חושב שלהארדן הגיע, אבל אם נותנים יותר משקל להישגים הקבוצתיים תוך צמצום המשקל לציפיות שהיו מהצוות המסייע בתחילת העונה, אזי שקוואי לאונרד מעל קרי, בספר שלי.

    קליבלנד נראים כמו שבוסטון נראו לקראת סיום הרצף. כלומר שהמודעות לרצף כבר פוגעת להם במשחק ויוצרת לחץ מיותר. אם הם לא יפסידו באינדיאנה, אז יפסידו ערב אחרי לפילי. את ה-B2B הזה הם לא צולחים בלי הפסד.

    בוסטון תענוג. כשההגנה כ"כ חזקה, גם יום התקפי פחות טוב משאיר את הניצחון במקום הנכון. יש בכלל ספק לגבי מאמן העונה עד כה?

    1. סניידר נותן תחרות יפה.

      1. הבט, אני אמנם לא אובייקטיבי, אבל אני חושב שלמרות שסניידר באמת ראוי לשבחים רבים, לפחות בינתיים, זה סטיבנס בגדול.
        אני חושב שמגיעות גם מחמאות לקר וחלוקת העומסים (בשיא הרצינות, רוטציה חכמה ראוי לשבח), לפופ שהקבוצה שלו נראית טוב בלי הכוכב וגם ללו ושיפור ההגנה של קאבס, למרות העדר הגארד השומר הטוב ביותר ושחקן הפנים השומר הטוב ביותר.

      2. +1

        פופ גם קוסם כרגיל.

        אבל די ברור שלבאר בול יזכה.

    2. אני מתקשה להאמין שלברון יתן לפילי לנצח, זה די ברור שהקבוצות הגדולות באות לנצח מול הטראש טוק של אמביד.
      אני כבר רואה איזה טוויט של אמביד ״המלך של לברון״ או איזה שיט אחר.

  44. יש לי עוד תובנה אחת על הסלטיקס אחרי 26 משחקים שהם כמעט שליש מהסך הכל והיא נוגעת בהפרשים בהם בוסטון מנצחת את המשחקים אבל זה יחכה לסיכום משחקי היום.

  45. אם זה מעניין מישהו – טייטום מחזיק כרגע בממוצע של 52% קליעה מקו ה-3. הוא יכול להחטיא ברציפות 21 זריקות מהשלוש והוא עדיין יקלע בממוצע מעל 40% לעונה.
    לשם השוואה, טייטום קולע כרגע באופן מוצלח יותר מאשר לונזו קולע מקו העונשין.

    1. זה כי אתה לא רואה משחקים של הלייקרס.!!!!1111 אתה מסתמך רק על זה שבראון משחק בקבוצה מנצחת ויש לו סטטיסטיקות מדהימות אבל בול ענק!!!11!!! קוזמה הוא ההתגלות השניה של דירק נוביצקי!!!11

      ויותר ברצינות. טייטום תותח. לגבי בול אני עוד אופטימי, בכל מקרה הוא לא באסט, בתסריט הרע הוא סוג של ריקי רוביו שזה עדיין שחקן חמישיה בנבא.

      1. הוא שחקן מצויין שסובל מאבא בעייתי. האבא בנה אותו ועל זה כל הכבוד אבל הוא חייב לשחרר את הילד שיתבגר לבד. לונזו צריך עכשיו שקט ורצוי כמה שיותר מהר…

    2. נתון מדהים בכלל, ולרוקי בפרט, ונזכיר שוב שגם בכלל. מדהים.

    3. רק שלא יפסיק לזרוק בשביל לא לקלקל את הסטט'

התגובות נעולות.

סגירת תפריט