פריוויו יום שלישי/ יונתן שגב

פורסם ב - 05. דצמ, 2017 ע"י ב - כללי

מאזן ההימורים: 13-16

2:30 טורונטו ראפטורס (7-14) – פיניקס סאנס (16-9)

מאז שירדתי על הקבוצה של דווין קייסי לפני כשבועיים, ובאופן ספציפי על קייל לאורי, נראה שהקנדים התאוששו, ואיתם הגארד. לאורי נראה יותר טוב ומפגין התאוששות כשבעשרה משחקים האחרונים הוא קולע יותר מ-20 נק' למשחק בנוסף ל -7.5 ריב' ואסיסטים וכל זה באחוזים טובים מאוד.

אם לאורי אכן ימשיך כך, נראה שהתקופה הטובה של טורונטו לא תיפסק, והיא אף תוכל לסמן טריטוריה על המקום השלישי במזרח.

אם…

ואז הפלייאוף…

למרות, ואף על פי שפיניקס משחקים לא רע בתקופה האחרונה, ומפתיעים לא מעט קבוצות ביכולת שלהם, נראה לי שהלילה אין להם מה שיספיק בכדי לעצור את רצף הניצחונות של טרונטו. כשברוסטר שלך יש רק שני שחקנים מעל גיל 30, לא בטוח שזה הזמן שבו הקבוצה שלך אמורה להצליח.

כפי שמובן מהכתוב, טורונטו ב-12. 

 

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (12-10) – יוטה ג'אז (11-13)

לא היו לנו תקדימים לזה? בוודאי שהיו לנו. הדוגמאות שקופצות לי לראש אוטומטית זה הלייקרס של הווארד, קובי נאש וגאסול וברוקלין של גארנט, לופז, ווליאמס ופירס. אבל זה רק מה שקופץ לי. בעברית, קוראים לזה "עגלקטיקוס". ותמיד יש תירוצים אחרים: הגיל, הכימייה הקבוצתית, יותר מידי "מנהיגים" וכו'.

יש אין ספור סיבות ותירוצים מדוע הקבוצה נכשלת, אבל בסופו של דבר יוצא מצב שבו קבוצה עם שמות גדולים משחקת לא משהו במקרה הטוב, ונורא ואיום במקרה הרע.

אוקלהומה ממוקמת כרגע במקום ה-9 במערב, עם מאזן מפוקפק של 10 ניצ' ו-12 הפסדים. אך האם זה מוקדם מידי בשביל הפיסקה למעלה? סביר להניח. אך אין ספק, שאם הקבוצה תסיים ללא יתרון ביתיות במערב, אפשר יהיה להגדיר את העונה כאכזבה. מתחת למקום שישי? הייתי אפילו אומר "כישלון".

מדוע זה קורה? אשאיר זאת לכם. רק אציין שהאחוזים מהשדה של השלושה נראים כך: 40 (ווסטברוק), 41 (ג'ורג') ו-42 (כרמלו).

אם הם ימשיכו ככה הם יעשו 40, 41, או מקסימום 42 ניצ'.

כל זה נאמר אחרי שני ניצחונות צמודים על הספרס והטימברוולבס.

ביוטה לעומת זאת, יש פריחה. 6 ניצ' ברציפות יש לג'אז, כשחמישה מהם בדו-ספרתי, ו-4 בהפרש מעל 19 נק'.

אם הייתי צריך להצביע על "אשם" אחד, או לפחות על החשוד המיידי, הייתי מצביע על דונובן מיטשל. הבחירה ה-13 נראה נפלא בכל השנה בכלל, אך במשחקים האחרונים בפרט, עם כמה תצוגות אדירות, כשהוא מראה יכולת סקורינג נהדרת.

חייבים לציין גם שרודי גובר לא היה בכל הרצף הזה פרט למשחק האחרון, בו הקבוצה דרסה את וושינגטון ב-47 הפרש.

האם אוקלהומה היא זו שתשבור את הרצף המדהים הזה של יוטה? אני מאוד רוצה להגיד "כן", אבל משהו עוצר אותי. לכן אלך על יוטה ב-20. 

 

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (10-13) – וושינגטון וויזארדס (11-12)

המשחק האחרון של הערב היה אמור להפגיש שניים מחמשת הרכזים הטובים בליגה. לצערנו, ג'ון וול נעדר מהמשחק בגלל פציעה בברך, אך לפחות לילארד יופיע הערב.

ללא וול, וושינגטון מתקשים מעט. למרות ניצחון מרשים על דטרויט, נראה שהתבוסה המטורפת ליוטה אתמול (כפי שכתבתי למעלה) מראה את הקושי של הקבוצה ללא האול סטאר.

מוכרחים לציין שזו הפגישה השנייה של השתיים, כשגם הראשונה הייתה ללא וול, בה פורטלנד ניצחה ב-3 הפרש.

וושינגטון תשמח לניצחון הזה, כי כרגע היא רק שמינית במזרח הקשוח כשגם הניקס וגם ההיט מאיימות להחליף אותה בעזרת ניצחון אחד. גם פורטלנד תשמח לניצחון הזה כמובן בגלל שכמה קבוצות מערביות כמו יוטה, דנבר ומיניסוטה, נמצאות ברצפי ניצחונות שמאיימות להוריד את פורטלנד מהמקום הרביעי אליו היא טיפסה במאמץ רב. יהיה מעניין, אפילו בהרכב החסר של הוויזארדס.

הפתעה או עוד הימור בנאלי? הפתעה. אני מאמין שבארדלי ביל יספק משחק גדול ובנוסף לעצבים מהתבוסה ליוטה, הווזיארדס יצאו עם ניצחון מהחצי השני של הבאק טו באק (!) במשחק צמוד. 

 

 

74 תגובות ל - “פריוויו יום שלישי/ יונתן שגב”

  1. מתן גילור

    05. דצמ, 2017
    21:03

    תודה.
    טוונטו-פיניקס בספורט 5.

    Reply to this comment
  2. THE KING RUSSELL

    05. דצמ, 2017
    21:23

    תודה רבה.

    וושינגטון נראית על הפנים. מתקשה לראות אותה יוצאת עם הנצחון.

    מצד שני- הגיע הזמן.

    וושינגטון ב3.

    Reply to this comment
  3. האווי לאסוף

    05. דצמ, 2017
    21:53

    אחלה סקירה, תודה
    למרות שעד כה הם כשלון ענק, קשה לי להמר נגדם בכל משחק ספציפי. האפשרות שדווקא הערב הכוכבים יסתדרו, תרתי משמע, אמנם לא צפויה, אבל בהחלט אפשרית

    Reply to this comment
  4. תומר השני

    05. דצמ, 2017
    22:00

    אחלה פריוויו . הימורים : טורונטו , יוטה , וושינגטון

    Reply to this comment
  5. ולדי קוגן

    05. דצמ, 2017
    22:19

    אני אלך על אוקלהומה ופורטלנד.וושינגטון נראו כל כך רע אתמול שהם לא ינצחו אף קבוצה עכשיו.

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      05. דצמ, 2017
      22:23

      אוקלוהומה במשחק האחרון ממש שרדה משחק כנגד הספסל של הספרס.
      אם לא ההחטאה של הספרס בזריקה האחרונה, זה גם היה הולך להארכה ואולי הפסד.
      מול מינסוטה, ניצחו בשיניים. כשמינסוטה סוחטת את החמישיה עם כ-40 דקות למשחק. הם פחות "עמידים" מיוטה (שמראה דווקא חוסן דווקא במחצית השניה).

      גם לי מרגיש יוטה……

      Reply to this comment
  6. יאיר

    05. דצמ, 2017
    22:28

    יש הסבר מאוד פשוט לאוקלוהומה שנתנו אותו עוד לפני שהתחילה העונה. איגו! גם אם זה לא מוחצן או על פני השטח, בהעדר סמכות של מאמן, צריך איכשהו לסדר היררכיה בין 3 אלפא וכשזה לא קורה הם מסתובבים במגרש בלי לדעת אם יקבלו את במסירה הבאה, איפה וממי.

    Reply to this comment
  7. מיקי

    05. דצמ, 2017
    22:38

    "ואת ראסל יש להטריד", קרוב לוודאי לל.א

    Reply to this comment
  8. עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס

    05. דצמ, 2017
    23:03

    תודה יונתן. בנב״א לפעמים המומנטום מאוד חשוב ולכן אומר דווקא על פיניקס. בנב״א לפעמים המומנטום פתאום מתהפךולכן אהמר דווקא על אוקלהומה.

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      05. דצמ, 2017
      23:25

      חחחח וזה לא אמור להיות הפוך בבחירה שלך…?

      הרי פיניקס די הפתיעה עם הניצחון.
      לעומת זאת, יוטה – במומנטום אמיתי. לא הופתענו שניצחה אתמול… הופתענו מהקלות ומהפער הגדול.

      לכן, המשפט שלך יכול להיות נכון…. אבל בהיפוך.
      מומנטום חשוב – לכן יוטה.
      מומנטום מתהפך – לכן טורונטו.

      Reply to this comment
  9. Berch

    05. דצמ, 2017
    23:04

    פרוויו משוט
    לפי השעה זה בטח לא היה פשוט אז תודה שהצלחת לעשות את זה 🙂

    Reply to this comment
  10. הקרייתי

    06. דצמ, 2017
    00:42

    חשוב לציין שגם העגלקטיקוס של הלייקרס והנטס הגיעו לאזור ה-50 ניצחונות. אני מרווה שדונובן יעלה את מלו מהספסל, העיקר שבתחילת העונה צחקו על הרעיון כשהצעתי אותו פה ובמסיבת עיתונאים של המדייה דיי עם התקדים שת האולמפיאדה.

    Reply to this comment
  11. יונתן .S.

    06. דצמ, 2017
    00:53

    חברים עדכון לגביי הספרס –
    קאווי צפוי לחזור לשחק במהלך השבוע ע"פ דיווח מ-ESPN

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      01:00

      מחר נגד ההיט הוא לא משחק. זה פורסם לפני 30 דקות בESPN

      אולי יותר מאוחר…

      Reply to this comment
      • יונתן .S.

        06. דצמ, 2017
        01:19

        הספרס בוודאות לא ממהרים. יש להם ע"פ השבוע שלהם עד יום ראשון. זה אומר שיש גם את המשחק מול הסלטיקס בשישי בלילה ואת הסאנס בבאק טו באק בפיניקס.
        מעניין מה מהשניים הם יעדיפו שישתתף בו בפעם הראשונה. משחק בית מול קבוצה אגרסיבית בהגנה וכזאת שתדרוש מהם לשחק בקצב די גבוה, או משחק חוץ בחלק השני של באק טו באק.

        Reply to this comment
  12. יונתן .S.

    06. דצמ, 2017
    01:15

    עדכון נוסף – קרי פצוע ויישב בחוץ כשבועיים עם קרסול נקוע. ה-MRI יצא שלילי, אך ישנה נפיחות משמעותית ונדרש זמן מנוחה בכדי להוריד אותה.

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      01:22

      כן, היה צפוי…

      כשראיתי את הפציעה והירידה לחדר הלבשה, מיד רשמנו כאן בשרשור.

      מעניין יהיה לראות איך יסתדרו במשחקי חוץ (מחר מול הרונטס) ללא מוביל כדור עיקרי… השנה ספציפית קשה להם יותר.
      בטוח שבסדרת משחקי החוץ הם יפשלו חלק מהם.

      Reply to this comment
      • יונתן .S.

        06. דצמ, 2017
        01:41

        הם רק צריכים לדאוג שיהיו בריאים בפלייאוף. במצב כזה הם עדיין הכי טובים וגם בפער. אם אחד מארבעת הכוכבים יחסר זה כבר סיפור אחר…

        Reply to this comment
        • חמוץ מתוק

          06. דצמ, 2017
          01:57

          אישית אני חושב שכשדוראנט למשל חסר, יש להם פחות בעיה מאשר שסטף חסר.

          ראינו גם בתחילת העונה שKD היה פצוע, לקח להם כמה משחקים להסתגל מחדש לשלישיה של העונות הקודמות, והם התחילו להראות את מה שהם יודעים.
          לעומת זאת, במשחקים שסטף בחוץ… משהו לא טוב אצלם עם הובלת הכדור. המשחק הרבה יותר חורק.

          מחר נוכל לראות כבר את הנסיון הראשון… מול קבוצה שרחוקה מלהיות מאריות הליגה. יהיה מעניין לראות את ווקר.

          מן הסתם, הם עדיין אמורים לנצח גם בלעדיו… אבל מול קבוצות קצת יותר חזקות, הם ירקו דם כדי לצאת עם W.
          בוא נאמר את האמת… אם סטף אתמול לא היה משחק – NO היו מנצחים את המשחק בדו ספרתי. הוא זה שהציל את המשחק…
          וזו דוגמא קטנה.

          Reply to this comment
  13. חמוץ מתוק

    06. דצמ, 2017
    02:02

    יונתן, אני תוהה לעצמי אם אתה באמת חושב שהיום יוטה תביס את OKC… או שסתם התפרעת לך בהימור 🙂

    ראיתי את המשחק האחרון שלהם מול הספרס, והם היו רגע מלהפסיד את המשחק מול הספסל של הספרס. גם מול מיניסוטה שסוחטת את החמישיה הם ניצחו בשיניים. כך שדי ברור שהעגלה שם חורקת.

    בMatchup Predictor ב-ESPN נותנים לאוקלוהומה 67.6% ניצחון…
    מבחינת כשרון גולמי, אולי כן. אבל החיבור/אגו שיש שם, אני חושב שהמצב הפוך (כשביוטה דווקא הקבוצתיות מעולה ואין כמה אלפות שצריכים את הכדור כל הזמן).

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      02:20

      קראתי עכשיו מידע חדש לגבי חיסורים/הגבלת דקות/שחקנים בספק אצל יוטה.

      גובר – יוגבל בדקות (עד כ-20 דקות)
      ספלושה – בספק (זעזוע מוח קל). יוחלט בתחילת משחק אם יהיה כשיר… וגם לו יוגבלו הדקות.
      ראול נטו – בספק. יוחלט ברגע האחרון.
      רודני הוד כמובן גם לא משחק….

      עם הנתונים האלו, התמונה קצת מורכבת יותר 🙂

      Reply to this comment
  14. הממזר של סטוקטון

    06. דצמ, 2017
    02:58

    אוק' – יוטה

    http://besasport.top/nba/nba-3.php

    Reply to this comment
  15. הממזר של סטוקטון

    06. דצמ, 2017
    02:59

    טורונטו – פיניקס

    http://besasport.top/nba/nba-1.php

    Reply to this comment
  16. ויקטור לוי

    06. דצמ, 2017
    04:04

    מתי ממזר מתי חמוץ מתי מתוק?

    Reply to this comment
  17. גיא

    06. דצמ, 2017
    04:08

    איזה נורא נראים או קיי סי, לא ראיתי הרבה זמן כזאת חרפה.
    כרמלו פשוט נראה כמו טעות אחת גדולה

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      04:12

      39 נקודות במחצית… תוצאה של יורוליג.

      אני לא משווה את זה כמובן ל69 נקודות במשחק שלם של וושינגטון… אבל זה בהחלט לא נראה טוב. משחק איטי. עומד. מגעיל.

      ובכלל, ה-6 דקות אחרונות לא נראו יפה בכלל. כמות החטאות ואיבודים כמו של ילדות בכיתה ב'.

      Reply to this comment
  18. גיא הרשע

    06. דצמ, 2017
    04:15

    2 קבוצות הפוכות לחלוטין אחת מה-2. לא רק צורת המשחק –
    אין עוד הרבה קבוצות בליגה שעונות למשפט
    "השלם עולה על סך חלקיו", יותר מיוטה.
    אותו ביטוי, כאשר נאמר עם הת'אנדר באותו באותו משפט, זו נטו ציניות…

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      04:22

      נכון מאוד. מה שרשמתי למעלה ליונתן.

      באוקלוהומה יש כשרון גולמי מעולה… אבל חיבור אפס ואגו גדול.
      ביוטה הכשרון בינוני ואין כוכבים… אבל הם יחידה לוחמת.

      Reply to this comment
    • צ'ומפי

      06. דצמ, 2017
      04:42

      בתור אחד שלא ראה את OKC העונה (ולפי התיאורים שלכם גם כדאי לוותר), מישהו יכול להסביר מה בדיוק לא הולך שם? הגנה חזקה נותנים אז כנראה שמאמץ יש וראסל לא יורה בלי הכרה כמו שנה שעברה.

      Reply to this comment
      • גיא

        06. דצמ, 2017
        04:44

        הכל נורא, ראסל ואפילו גורג מאבדים בסיטונאות. אנתוני נראה לא קשור בכלל לסצינה.
        לאדאמס בורחים כדורים מהידיים ומהרגליים
        והשאר נגרים

        Reply to this comment
        • חמוץ מתוק

          06. דצמ, 2017
          04:52

          פול ג'ורג נראה כמו הצל של השחקן שהיה… זה שהיה נותן גוף ללברון והיה נותן אחלה משחקים בפלייאוף.

          Reply to this comment
      • Benny

        06. דצמ, 2017
        04:57

        מה הולך???? כרמלו 15% 2 מ 13 ליתר דיוק מהשדה. 0 מ 5 מהשלוש. מה לא ברור?

        Reply to this comment
      • גיא הרשע

        06. דצמ, 2017
        04:58

        אני חושב שהנתון מהלילה, זה שמתאר את הת'אנדר הכי טוב,
        זה 2 מ-9 מהשלוש לראסל.

        כמעט כל (אם לא כולם) הניסיונות מהשלוש, אלו פול אפס, מהסוג של ראסל לקח ריבאונד, עבר את החצי, התקדם עוד 2 כדרורים לכיוון קו השלוש, ועלה לפול אפ שדומה יותר לניסיון לעקם את הטבעת…

        יש סביבו שחקנים מצוינים השנה (אולדיפו וסבוניס מוכיחים העונה שגם בשנה שעברה זה היה המצב),
        כך שפשוט אין סיבה למשחק ראש בקיר מהסוג הזה.
        צריך לזכור –
        הוא לא קרי. הוא לא היה קרי, והוא לא יהיה קרי.
        כשקרי עולה לשלשה, אוהדי היריבות תופסים את הראש.
        כשווסטבורק עולה לשלשה, המאמן שלו תופס את הראש…

        אז השורה התחתונה –
        לטעמי, האחריות למצבה של הקבוצה מתחלקת בין ראסל, לבין המאמן.
        את ראסל לא יזיזו, אז הגיע הזמן למאמן חדש.

        Reply to this comment
        • 3Benny

          06. דצמ, 2017
          05:03

          + ותעשה טובה תסתכל גם על כרמלו. בושה וחרפה

          Reply to this comment
        • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

          06. דצמ, 2017
          08:30

          ואחרי שגם המאמן החדש לא יצליח להפוך אותם לקבוצה…. את ראסל יש להטריד.

          Reply to this comment
  19. גיא

    06. דצמ, 2017
    04:51

    כואב לי העיניים כמה זה נורא שאין מאמן. ועוד לחשוב שבעבר השוו את היוסלס של אוקלוהמה ששכחתי למען האמת את שמו לבראד סטיבנס מבוסטון, כשניים מבטיחים שהגיעו מהמכללות

    Reply to this comment
  20. Benny

    06. דצמ, 2017
    04:55

    הדבר הכי טוב ש okc יכולה לעשות עם כרמלו זה מה שדרויט עשתה בזמנו עם ג'וש סמית.

    Reply to this comment
  21. הממזר של סטוקטון

    06. דצמ, 2017
    04:57

    אוק' נראים הרבה יותר טוב עם הצ'יטה על הספסל.

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      04:58

      בוא לא נשכח שהוא עם 38% מסך הנקודות של הקבוצה שלו.
      28 נקודות… רובן במחצית הראשונה.

      Reply to this comment
      • הממזר של סטוקטון

        06. דצמ, 2017
        04:59

        זה סטט' לחלשים.

        Reply to this comment
        • חמוץ מתוק

          06. דצמ, 2017
          05:08

          בהחלט. מסכים איתך.

          זה רק מראה יותר כמה המצב שלהם גרוע.

          דרך אגב, זרקתי מקודם על פול גו'רג' שנראה צל של עצמו… כנראה "עיצבנתי" אותו… כי מאז הוא הספיק לסגור כמעט את כל הפער. ריצה של 11 נקודות.

          Reply to this comment
  22. גיא

    06. דצמ, 2017
    04:57

    המאמן של יוטה חכם, כל כך חכם. מה בעלים לא מבינים את זה????

    מאמן זה פאקינג חשוב

    Reply to this comment
  23. ADISU

    06. דצמ, 2017
    05:05

    איך ויתרו על קאנטר בשביל כרמלה???????????
    השחקן שמביא להם דאבל דאבל ב4 דקות משחק

    Reply to this comment
  24. 3Benny

    06. דצמ, 2017
    05:09

    כצפוי רבע רביעי הבק טו בק של יוטה מתחיל להשפיע

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      05:13

      גם מעט חיסורים, והגבלת דקות של גובר (מראש המאמן הודיע על כך) קצת משפיע… ביחד עם בק2בק, בהחלט יכול להסביר היחלשות רבע 4.

      אבל לא נגמר עד שלא נגמר… 2 דקות לסיום. יוטה מובילה בנקודה.

      Reply to this comment
    • מחפש שם מגניב

      06. דצמ, 2017
      05:19

      פחות הבקטובק (אם אני לא טועה השחקן ששיחק הכי הרבה אצלם אתמול היה גרבנקו עם 30 דקות)
      יותר שיפוט ביתי שמתעצם ברבע האחרון ובטח מתעצם עם שריקות שקשורות ביחס ישיר לרמת ה"כוכבות" .
      ומה נעשה שליוטה יש פחות שמות

      Reply to this comment
  25. גיא

    06. דצמ, 2017
    05:09

    גם אם ינצחו, זו קבוצת הכוכבים הכי חלשה שראיתי.
    מישהו מוכן להזכיר לי איך קוראים ליוסלס שמאמן את או קי סי?

    Reply to this comment
  26. הממזר של סטוקטון

    06. דצמ, 2017
    05:14

    אדאמס עם תיקול בהשראת גרונק מהפטס.

    Reply to this comment
  27. חמוץ מתוק

    06. דצמ, 2017
    05:15

    אם הולכים להארכה, OKC תנצח…. כי יוטה מלאה בעבירות.
    גובר עם 5, פייבורס עם 4 וכו'…

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      05:17

      נראה כמו ניצחון של OKC ללא הארכה. 5 הפרש 35 שניות לסיום.

      Reply to this comment
  28. גיא

    06. דצמ, 2017
    05:18

    לא יהיה הארכה בחיים

    Reply to this comment
    • חמוץ מתוק

      06. דצמ, 2017
      05:20

      אכן. רשמתי את זה כשהיה הפרש נקודה.

      עברו מים בנהר מאז…

      Reply to this comment
  29. ADISU

    06. דצמ, 2017
    05:19

    אם רק רוברטסון היה לו מינימום משחק התקפי הוא היה מושלם

    Reply to this comment
  30. 3Benny

    06. דצמ, 2017
    05:20

    אין הארכה . השחקן הכי יעיל של okc זה אדאמס. מחפה על נטעויות של כל ה"כוכבים"

    Reply to this comment
  31. גיא

    06. דצמ, 2017
    05:22

    איזה הזוי הפרשן של אוק, הוא אומר, שאוק ניצחה בגלל איי קי גבוה של כדורסל למשך 48 דקות
    חחחח

    Reply to this comment
  32. ד"ר הופמן

    06. דצמ, 2017
    05:24

    ראס עם עוד משחק טריפל לפנתיאון.
    מיטצ'ל הזה מסתמן כאחד שידחוק את סימונס מהמקום הראשון בריצה לרוקי העונה…

    Reply to this comment
    • גיא הרשע

      06. דצמ, 2017
      05:28

      זה מסוג הימים בהם לא צריך להאמין לסטטיסטיקה היבשה.
      ג'ורג' ואדאמס היו מי שהובילו את הקאמבאק ברבע הרביעי.

      Reply to this comment
      • ד"ר רזי הופמן

        06. דצמ, 2017
        07:20

        מסכים אתך גיא, ראיתי את החצי השני.
        אבל ראס הכניס בחצי הזה את אדמס ופול לעניינים. האסיסטים שלו לאדמס (אני יודע שהיו שם גם איבודים מטומטמים כמו שרק ראס יודע לאבד) ולפול נתנו דחיפה למשחק. גורג ומלו הסריחו את הפרקט בתחילת המשחק ולא קלעו. הבעייה של מלו היא שהוא לא מבין שכשלא הולך בקבוצת כוכבים אז לא הולך ונותנים למי שכן קולע לעשות את העבודה. לפחות בסוף הוע עשה כמה פעולות חיוביות שעזרו להשיג את הניצחון.

        Reply to this comment
    • הממזר של סטוקטון

      06. דצמ, 2017
      05:29

      פורטלנד – וושינגטון

      http://besasport.top/nba/nba-5.php

      Reply to this comment
    • הממזר של סטוקטון

      06. דצמ, 2017
      05:30

      פורטלנד – וושינגטון

      http://besasport.top/nba/nba-5.php

      Reply to this comment
  33. גיא הרשע

    06. דצמ, 2017
    05:33

    הפציעה בגללה בוקר עזב את המשחק, 2.5 דקות לסיום, הייתה מתיחה של מקרבי הירך של רגל שמאל (מה שנקרא בלשון העם "מתיחה של המפשעה". אותה פציעה שבגללה דייויס החמיץ את המשחק מול גולדן סטייט).

    Reply to this comment
  34. אשך טמיר המקורי

    06. דצמ, 2017
    06:53

    נפל לי האסימון לגבי פורטלנד.
    הם ג"ס של תקופת ג'קסון.
    המון כישרון ומשחק בידודים שלא ממקסם אותם.
    אמרתי כבר לפני כמה ימים – זה הזמן להגיד תודה ושלום לסטוטס, שאיתו הם לעולם לא יגיעו לכלום, ולהחתים את פיזדייץ – שיכול להעלות אותם לרמה הבאה עם מה שהוא מביא.

    Reply to this comment
    • חגי - התותח הקטמוני

      06. דצמ, 2017
      07:04

      +1

      Reply to this comment
    • מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

      06. דצמ, 2017
      08:33

      +2, שיקראו את התרגום של סמיילי לפוסט על קר והחמוציות. הכל שם.

      Reply to this comment
  35. גיא הרשע

    06. דצמ, 2017
    06:57

    איזו הצגה של ביל!

    Reply to this comment
  36. אשך טמיר המקורי

    06. דצמ, 2017
    07:16

    לצערי ליליארד הפך עם השנים מהתקווה להיות "קארי הבא" ל-"ווסטברוק הבא"…

    Reply to this comment
    • Ish

      06. דצמ, 2017
      08:55

      1) מתי זה לא היה המצב?

      2) לילארד צעיר מקרי ב28 חודשים

      3) לילארד צעיר מווסטברוק ב20 חודשים

      Reply to this comment
      • אשך טמיר המקורי

        06. דצמ, 2017
        08:59

        1. אצלי בראש, מלפני שנתיים בערך

        Reply to this comment
  37. גיא הרשע

    06. דצמ, 2017
    07:17

    הפעם הוויזרדס לא איבדו הפרש דו ספרתי מול פורטלנד ברבע האחרון (כמו שעשו לפני שבועיים).
    בראדלי ביל היה מדהים הלילה, כאשר יש לו 51 נק', 57% מהשדה.

    73 – 70 למזרח על המערב אחרי 31.8% ממפגשי מזרח/מערב.
    בעונה שעברה, אחרי 31.8% מהמפגשים, התוצאה הייתה
    76 – 67 לטובת המערב.

    Reply to this comment
    • ד"ר רזי הופמן

      06. דצמ, 2017
      07:23

      בראדלי כוכב הערב אבל היה לו פלופ שלא אהבתי. טוב שבהתקפה הבאה אחד השופטים התחשבן בחזרה והחזיר כדור לפורטלנד עם עבירה שהדביק על סתם מגע של מרקיף…

      Reply to this comment
  38. הייט אשברי

    06. דצמ, 2017
    07:47

    לגבי הטרייל בליזרס – אבחנה לא רעה , אשך . מזכירים במשהו את ג"ס של עידן ג'קסון . רק שעם קצת פחות כישרון .

    לגבי סטף – למי שכתב שייעדר שבועיים – הוא הולך להיעדר יותר.
    בעוד שבועיים תיעשה אבחנה של מצבו . הנפיחות תרד עד אז, אבל הוא ינוח לפ]חות שבוע נוסף . לדעתי הוא לא ישחק יותר ב-2017 ויחזור לפארקט בעוד כחודש.
    יהיה מעניין לראות את הלוחמים בהיעדרו . בניגוד להיעדרות של KD , זו של סטף משמעותית הרבה יותר לסגנון המשחק של הלוחמים .
    והם לא יוכלו להסתמך עכשיו על הפריבילגיה של נימנום בחצי הראשון , כשסטף נדלק ברבע השלישי וסוחף את הקבוצה לסגור פער גדול ו/או לייצר בריחה שגומרת את המשחק.

    Reply to this comment

הגיבו