דירוג הרוקיז השבועי (3) / תומר שנאן

אז חודש ושבוע אל תוך העונה, ניתן לראות שישנה מגמה מתמשכת, בה הבחירות הנמוכות ממשיכות להפתיע ולהיראות כמו בחירות טופ-10 לגיטימיות, ואילו השחקנים אשר נבחרו בבחירה היותר גבוהה אמנם מראים פוטנציאל גבוה, אך מראים שיש להם גם לא מעט עבודה…

לא נכנסו אך ראויים לציון:

פרנק נטיליקינה (פוינט גארד, ניו יורק ניקס):

השחקן שנבחר בבחירה ה-8 מראה יכולת הגנתית נהדרת עם 1.9 חט' למשחק, וגם ראיית משחק לא רעה עם 4.1 אס' למשחק כשאת כל זה הוא נותן ב-20.2 דק' לערב. הנתון היחיד שהוא צריך לשפר הוא הנק', אם כי נראה שהוא שחקן בוגר ובשל שמוכן לליגה.

 

לונזו בול (פוינט גארד, לוס אנג'לס לייקרס):

למרות כל ההייפ שהיה לפני שהוא נכנס לליגה (שלא מוצדק, אגב), ולמרות שכל שחקן שעולה מולו מנסה לשגע ולהטריף אותו, אני חייב לומר שלונזו עושה עבודה לא רעה בינתיים.
אז נכון, הקליעה שלו היא לא בשמיים (31.3%, 8.9 נק' למשחק) וגם יש לו לא מעט איבודים (2.6 למשחק), אבל יש לו גם 7.1 אס' וריב' למשחק, אז שוב אני אהיה נאיבי ואומר שברגע שישפר את האחוזים מהשדה, הוא יכול להיות מועמד לגיטימי לרוקי העונה.

מאליק מונק (שוטינג גארד, שארלוט הורנטס):

כששארלוט בחרה במונק, ציפיתי שהוא יהיה שם הקלע הפותח (לפחות עד שבאטום יחזור). מה שלא ציפיתי שיקרה הוא שלאמב יתן עונת שיא שתהפוך את מונק משחקן הרכב לשחקן 6-7 ברוטציה.
למרות הכל מונק עדיין מצליח לתת תרומה נאה של 8.8 נק' ב-34.6% מהשדה. המספרים אמנם אינם מרשימים יתר על המידה, אך מכניקת הזריקה שלו היא טובה, ויש לו קבלת החלטות לא רעה בכלל, כך שניתן לצפות שהנתונים (והדקות) יעלו ככל שהעונה תתקדם, במיוחד אם שארלוט תבין שהיא לא הולכת העפיל לפלייאוף.

דיליון ברוקס (סמול פורוורד, ממפיס גריזליס):

אף אחד לא ציפה שהשחקן הזה יהפוך לבורג כל כך משמעותי במכונה המשומנת של  דייוויד פיזדייל, אבל זה שברוקס שחקן נהדר זה כבר לא נתון לסימן שאלה יותר, זו כבר עובדה, הוא מקבל 29.3 דק' למשחק, בהן הוא נותן לא פחות מ-9.3 נק', 4.3 ריב' ו-1.3 חט', הסיבה היחידה שהוא לא מצא את מקומו בדירוג היא מפני שפשוט יש רוקיס עם נתונים טובים יותר/דומים אבל עם פחות דקות, אבל בדראפט של לפני שנה, הוא היה מועמד לגיטימי ביותר לרוקי העונה.

https://www.youtube.com/watch?v=Rw52AmD74VM

אז לאחר שציינתי את כל השחקנים שלא הצליחו להשתחל לדירוג, בואו נתחיל לדבר על אלה שכן.

מקום עשירי: ג'וש ג'קסון (סמול פורוורד, פיניקס סאנס)

נתונים: 9.4 נק', 3.6 ריב' ו-1.3 חט' ב-21.7 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: לא דורג

כשמסתכלים על הנתונים היבשים של ג'וש ג'קסון לא מבחינים במשהו מיוחד, להיפך. ברוקס משיג את אותם נתונים של ג'קסון ואפילו משיג כמעט ריבאונד וחצי יותר ממנו, אלא שג'קסון משיג את אותם מספרים בשמונה דקות פחות ממה שברוקס מקבל, ומשתלב נהדר במערך הלא מאוד מאומן של פיניקס (לפחות לא היה מאומן, אם כי אני סקפטי לאחר המשחק מול הרוקטס).
ג'קסון הוא אופציה שנייה/שלישית של פיניקס בהתקפה כאשר הוא על המגרש, והוא עושה את המוטל עליו בצורה נהדרת.
לא ברור לי מדוע כמעט ואין הרכב שלו ושל וורן ביחד (אולי פרט לרבע הרביעי), אך אין לי ספק שחמישייה עתידית של מייק ג'יימס, בוקר, וורן, ג'קסון וכריס תוכל להגיע רחוק ללא ספק.


מקום תשיעי: ג'ון קולינס (פאוור פורוורד, אטלנטה הוקס)

נתונים: 11.1 נק', 7.3 ריב' ו-0.9 חס' למשחק ב-21.3 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: 8

באן בי איי ישנם עליות וירידות רבות, במיוחד בשנה הראשונה, בין אם זה ביכולת המנטלית, באחוזים, בנקודות, וביכולת לעשות הגנה (קשור למנטליות), אך אצל קולינס נראה שיציבות זה שם המשחק.

https://www.youtube.com/watch?v=Qn9S5gMKew0

אם תסתכלו על הנתונים שלו לאורך העונה תגלו שהוא שומר על יציבות יחסית בכל נתון שהוא, ויציבות זה דבר שמאוד חסר לאטלנטה כיום, אמנם נכון לעכשיו הוא מקבל יחסית מעט דקות ביחס לתמורה שלו, אך אין לי ספק שהן רק ילכו ויגדלו כל עוד שהוא ימשיך להופיע ככה.

 

מקום שמיני: מייק ג'יימס (פוינט גארד, פיניקס סאנס)

נתונים: 11.4 נק', 3.1 ריב', 4.0 אס' ו-0.8 חט' ב-23.5 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: לא דורג

כשג'יימס הגיע לסאנס, הוא היה אמור לקבל את עמדת הרכז המחליף, אך מאז שבלדסו ביקש טרייד, הוא החל לקבל קרדיט, והצדיק אותו בענק, הוא משחק נהדר ומאוד בוגר (דבר שמאוד מאפיין את המחזור הזה), הוא חודר, זורק, מוסר, לוקח ריבאונדים ועובד נהדר בהגנה. בינתיים ג'יימס נראה נהדר, ומי יודע, אולי בעוד כמה שנים הוא יצליח להוביל את פיניקס ביחד עם בוקר, ג'קסון ו-וורן לאליפות ראשונה אי פעם.

 

 

מקום שביעי: די'ארון פוקס (פוינט גארד, סקרמנטו קינגס)

נתונים: 10.9 נק', 3.0 ריב', 4.7 אס' ו-0.8 חט' ב-26.3 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: 5

עוד שחקן שנבחר בדראפט והיה צריך "להרוויח" את הדקות שלו.
פוקס ממשיך להראות שהוא צריך לקבל מקום בהרכב הפותח על חשבונו של היל. בעצם, אם משווים את הנתונים שלהם לא מבינים מיהו הרכז שמשחק כבר 10 עונות בליגה, ומיהו השחקן שרק השנה נכנס אליה.
לא מן הנמנע שכבר בשבוע-שבועיים הקרובים הוא יחל להתקרב לאיזור 30 הדקות למשחק, ואז כבר נוכל לראות מה טיבו האמיתי.

 

מקום שישי: דניס סמית' ג'וניור (פוינט גארד, דאלאס מאבריקס)

נתונים: 14.5 נק', 4.2 ריב', 4.5 אס' ו-0.9 חט' ב-28.8 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: 7

עכשיו, אחרי חודש של משחקים כבר ניתן לומר בביטחון שסמית' הוא אחד מהגארדים האתלטיים ביותר בליגה.
מעבר לאתלטיות וההגנה שהוא הפגין בעקביות, גם אחוזיו החלו לעלות (39.2% מהשדה).
הבעיה היחידה שלו היא שוב, כמות האיבודים הבלתי נתפסת, לסמית' יש 3.5 איבודים למשחק! זהו נתון לא הגיוני, בטח לרכז שמחלק רק 4.5 אס' למשחק וחוטף 0.9 חט' בערב, הוא חייב לשפר את הנתון הזה, אחרת הוא לא יוכל להיכלל בין המתחרים לתואר, בטח שלא במחזור הזה.

 

מקום חמישי: ג'ייסון טאטום (סמול פורוורד, בוסטון סלטיקס)

נתונים: 13.9 נק', 5.6 ריב' וחטיפה אחת למשחק ב-29.8 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: 2

ג'ייסון טאטום לא "נפל" ממספריו לפני שבועיים. הוא שומר על יציבות בכל מה שנוגע לאחוזים שלו (49.4% מהשדה, 47.9% מהשלוש), וגם בכמות הנק' הוא לא ירד ואפילו עלה במעט (13.9 לעומת 13.6).

"הבעיה" היחידה שלו היא שכל שאר הרוקיס פשוט שיפרו את ממוצעיהם בכל אספקט אפשרי.
גם לסמית' יש נתונים יותר גבוהים משל טאטום, אך צריך לזכור דבר אחד, רוב הרוקיס משחקים בקבוצות אשר נמצאות בתהליך בנייה מחדש. כלומר, הן משקיעות את כל מה שיש להן בנכסים הצעירים והעתידיים שלהם, כך שהם מקבלים יותר דק' ויותר פוקוס בהתקפה.
טאטום משחק בקונטנדרית, בה משחקים בין היתר קיירי אירווינג, ג'יילן בראון ואל הורפורד, כך שהוא לא מקבל את כמות הזריקות ואת המרחב לטעות בניגוד לרוקיס אחרים, אחרת, ניתן רק לדמיין היכן הוא היה עכשיו.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WF64U9rJh6A

מקום רביעי: דונובן מיטשל (שוטינג גארד, יוטה ג'אז)

נתונים: 14.8 נק', 3.1 ריב', 2.8 אס' ו-1.4 חט' ב-27.7 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: 6

כשמסתכלים על הנתונים היבשים של מיטשל, מגלים שחקן בינוני למדיי, אך כשמסתכלים על מיטשל משחק, מבינים את התרומה הגדולה שלו לשטף המשחק של יוטה, הוא מרווח, נע ללא כדור, זורק "קאץ' אנד שוט" נהדר, ובאופן כללי מטריף את השחקן אותו הוא שומר, ומריץ אותו עד אין קץ, גם בצד האפור של המגרש הוא מראה יכולות נהדרות, וניתן כבר לומר בביטחון וללא צל של ספק שיוטה הרוויחה שחקן נהדר.

 

מקום שלישי: קייל קוזמה (פאוור פורוורד, לוס אנג'לס לייקרס)

נתונים: 16.5 נק', 6.8 ריב' ו-1.4 אס' ב-31.2 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: 4

לונזו מי? זו התחושה שלפחות אני מקבל בכל פעם שאני רואה את קוזמה משחק.
בניגוד ללונזו, שדי מאכזב (אני חושב שזה בגלל הדברים שאביו אמר, כי הנתונים שלו הם לא נוראיים), קוזמה מפתיע לטובה.
אני פשוט לא מבין איך היו לא פחות מ-26 שחקנים אשר נבחרו לפניו.
הוא נכס התקפי נהדר, סטרץ' 4 שפורח נהדר בחממה של מג'יק ג'ונסון, וגם בהגנה הוא עובד יפה (למרות שהוא מאבד לפעמים את השחקן שלו, אך זה נורמאלי בקרב הרוקיז). ניתן רק להסתכל על הנתונים היבשים שלו בכדי להבין שהוא שחקן נהדר.

 

מקום שני: לורי מרקאנן (פאוור פורוורד, שיקגו בולס)

נתונים: 15.6 נק', 8.0 ריב', 0.6 חט' ו-0.6 חס' ב-30.9 דק' לערב

מקום בדירוג שעבר: 3

שמתי לב למגמה מאוד מוזרה שהתרחשה בדראפטס האחרונים. למרות שהליגה הולכת לכיוון של שלשות ושחקני חוץ, ולמרות שרוב הרוקיס שנראים טוב הם רכזים וקלעים, בטופ תמיד נמצא גבוה אחד או שניים (אמביד, טאונס, מרקאנן וקוזמה, והרשימה עוד נמשכת).
אני לא בטוח אם זה בגלל שזה עניין של דור, עניין של דרך אימון או פשוט צירוף מקרים אבל זו נקודה מעניינת.
בכל מקרה, מרקאנן מראה יכולת התקפית נהדרת, וגם החל להשקיע יותר בהגנה. יחד עם כריס דאן וזאק לאבין, לבולס בהחלט יש יסודות לבנייה המחודשת שלה (רק שלא ייגמר כמו עם רוז ובאטלר, שאחד נפצע כל הזמן והשני צריך להחזיק בכל העול).

 

מקום ראשון: בן סימונס (פוינט גארד, פילדלפיה סבנטי-סיקסרס)

נתונים: 18.1 נק', 9.1 ריב', 8.0 אס' ו-1.9 חט' ב-34.9 דק לערב

מקום בדירוג שעבר: 1

אז לאחר שבשני הדירוגים שהיו עוד התלבטתי באיזו עמדה לשים אותו, בן סימונס מראה שהוא ללא ספק רכז בגוף של פורוורד, הוא מספק נתונים של שחקן טופ 25 בליגה הזו, לא של רוקי שרק חזר משבר ברגל.

הוא שחקן מאוד מרשים, ורק ניתן לדמיין מה יהיה עם פילדלפיה כאשר פולטס יחזור, אבל למה אני מדבר על העתיד כשאפשר פשוט לצפות ולהנות מהשחקן הזה, שכבר עכשיו מזכיר את לברון ג'יימס מבחינת יכולת וגישה (אני פשוט מת על המבט שהוא נותן לאחר כל דאנק שלו).

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. אחלה דירוג וסחתיין על ההתמדה. עכשיו דעות בקשר לדירוג עצמו:

    ג'קסון – לא הייתי מכניס. ברוקס נותן מספרים טובים יותר בקבוצה שמנצחת משחקים וגם יותר יעיל לדעתי, אבל זאת בעיקר הרגשה. אולי גם שווה להחליף במקומות בין ג'יימס וקולינס, אבל לא בטוח.

    עם כל הכבוד למרקנן, מיטשל וקוזמה, ויש הרבה, טייטום צריך להיות שני. הרבה יותר יעיל בשני צדדי המשחק, גם בזמן שעבר מאז הדירוג הקודם, וחלק מקבוצה מנצחת. זה הכי חשוב

    1. מאוד התלבטתי בין ג'קסון לברוקס, אבל לאחר צפייה בשניהם משחקים (משום מה בכל כתבה אני נכנס למערבולת יוטיוב לא קטנה) ניתן לראות שג'קסון משפיע על המשחק של פיניקס יותר מהשפעתו של ברוקס על זה של ממפיס, לגבי טאטום, אני לא יכול לדרג אותו שני כשקוזמה ומרקאנן עושים קפיצת מדרגה אדירה שכזו

    2. טייטום הוא שני גם לדעתי. שמתי עליו כסף בתור רוקי השנה אחרי שראיתי אותו בליגת קייץ ובינתיים הוא משחק אפילו יותר טוב ממה שציפיתי. מה שכן, עם הרמה שבן סימונס מפגין, להימור שלי יש סיכוי רק אם סימונה יעשה אמביד.

      ***חס וחלילה שזה מה שאני מאחל לו בשביל כמה עשרות דולרים. טוב, אולי אני קצת מאחל לו, כי יש פה גם עניין של אגו.

  2. מעולה!! פינה נהדרת שמוסיפה מאוד לאתר. אוהב את ההשוואה של סימונס ללברון אבל גם אם ירצה הוא לעולם לא יגיע לאותה.

  3. תודה, תומר. סחתיין על ההתמדה.

    רועי צודק –
    אין בכלל ספק, טייטום צריך להיות שני בדרוג, ובהפרש מהמקום ה-3.
    30 דקות למשחק, בשורות הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה.
    TS% של 63.2% (הגבוה ביותר מבין כל הרוקים),
    וחלק מהותי בהגנה מס' 1 בליגה (אין עוד רוקי שמשפיע כמוהו בצד ההגנתי של המשחק. טוב, חוץ מסימונס. הוא גם בהגנה מצוין).

    אני מאוד מסמפט את מרקנן ואת קוזמה. אבל הם, לדעתי, צריכים להסתפק במקומות 3 ו-4…

  4. תבחר איך שבא לך את מקומות 3-10… כרגע הפער של 1-2 (טייטום וסימונס) כל כך גבוה מאלו שאחריהם.

    3-10 – לא באמת חשוב מי תשים. סמית מדאלאס מתחיל להראות ניצוצות. קוזמה מצויין ואפילו ניקילינטה פורץ.
    2. טייטום – משחק כמו ווטרן בבוסטון שמובילה כרגע את הליגה ומקבל נתח משמעותי מהמשחק.
    1. סימונס – כל מילה מיותרת כרגע

  5. יופי של טור. אתה צריך לכתוב גם דירוג על שחקני העונה השנייה ובמרכזו חאל דארוגו בנדר שהוכיח לאוהדי הכדורסל הישראלים באופן סופי שהם אהבלים ורק האמריקאים וניקולא וויציץ' מבינים כדורסל

    1. בנדר הוא בחירה מחורבנת בטירוף, בעיקר כי היה ברור לכל מי שראה אותו שהוא לא מספיק טוב כדי לשחק בליגה הישראלית. לזכות פניקס יאמר שאחרי שאם תוציא את ג'יילן בראון, סימונס ואינגרם שנבחרו 1-3, לא ממש נשאר את מי לבחור – נכון, היה את מי שנבחר בסוף לרוקי העונה, אבל אף ג'נרל מנג'ר (גם לא זה של הספרס, שהוציאו כל מה שהם יכלו ויותר עם הבחירה ה-29 שלהם בדרפט) לא היה בוחר אותו כבחירה רביעית.

  6. מצוין ותודה רבה לתומר,
    בן סימונס היה ההימור שלי בעונה שעברה כאחד העילויים
    (למרות שאיני מהמר)
    ירדו לו קצת נקודות מאחר ולא התייחס יפה לעידן עופר שלנו
    ומקווה שזה היה מחוסר זמן או מצב רוח לאותו זמן.
    בכל מקרה הצלחה שלו לא נחשבת בעיני של הינקי הרמאי.

  7. כל הכבוד על הפינה.
    אני תמיד מעדיף ניצחונות על פני מספרים. להשחיל שני קליעות עונשין מול הלוחמים בסוף משחק צמוד, כאילו זה משחק אימון, לוקח את המספרים של סימונס. סימונס הוא רוקי מעולה שיש לו עוד להוסיף המון אלמנטים להוסיף המשחק שלו.
    טייטום משחק כמו שחקן שלם במועמדת לאליפות. הוא עד עכשיו רוקי העונה שלי.

  8. אני לא יודע כמה הדראפט הזה יהיה טוב ברמה היסטורית (רק עוד 4-5 שנים נתחיל לדעת) אבל ללא ספק זה אחד ממחזורי הדראפט שהכי מוכנים לליגה זה מעיד אולי על רמת ההשקעה של השחקנים הללו על זה שהקבוצות שיפרו בצורה משמעותית את הסקאוטינג שלהם.
    פשוט תענוג…

    ^^^ הצעה לאתר ^^^ לעשות מדור דומה לשחקני שנה שניה עם השוואה לסט' של השחקן המדובר לעומת התקופה המקבילה דאשתקד

  9. הייתי מקפיץ את טייטום למקום השני,מלבד זה די מסכים עם הדירוג. מה שטייטום עושה לא מובן מאליו בכלל, הוא אשכרה בורג חשוב בקבוצה הטובה במזרח. אם סימונס לא היה נותן מספרים לברוניים, טייטום היה לוקח את רוקי העונה בהליכה.

  10. מארקנן משחק טוב מאד, בתור אוהד שיקגו מקווה שיוביל אותנו בעתיד. הדבר היחיד שגאר פורמן ידע מדי פעם זה לבחור בדראפט.

  11. עוד לא ממש קראתי לעומק רק הדירוג עצמו .
    ולפי מה שראיתי רק 2 שחקנים נמצאים סימונס הראשון וטוטאום של בוסטון שמדורג חמישי ..מה שאומר מבחינתי ש 14 נקודות שלו ב 30 דקות בקירוב שוות מבחינתי הרבה יותר מ 16 הנק + 8 כ"ח של מקראנן השני למשל .

  12. ברור שג'יימס משחק בוגר, ולהגיד ש"בעוד כמה שנים הוא יוביל את פיניקס" זה קצת מופרך – הוא בן 27, שיחק המון באירופה, וההתייחסות אליו כמו אל שחקן שרק התחיל לשחק כדורסל מקצועני כמו כל שחקן שנה ראשונה ב-NBA היא הסתכלות מצומצמת ומטעה. מי שראה אותו בשנה שעברה בפנאתינייקוס יודע על מי ועל מה מדובר. הוא לא רוקי, זו פשוט השנה הראשונה שלו בליגה המקצוענית *הזו*.

    1. היו לא מעט מקרים בהם שחקנים שעברו מאירופה לאן בי איי לא הצליחו (בגיל מאוחר כמובן), וסגנון המשחק של ג'יימס מאפשר לו להיות יעיל עד סביבות גיל 32-33, כך שלומר שעוד ארבע-שש שנים פיניקס יהיו מועמדים לגיטימיים עם הנכסים שיש להם עכשיו זה לא מופרך בכלל

      1. הנקודה היא שזה נראה שהכותב מתייחס לג'יימס כאל רוקי אמריקאי מצוי. "מפגין משחק בוגר" – זה פשוט נשמע כמו ניתוח בלי לראות. דווקא בנקודה שהעלית אני לא מסכים – ג'יימס מסתמך הרבה על האתלטיות שלו, שתישחק עם הגיל.

    1. העובדה שמר 30% מהשדה גם תופס ריבאונדים ומוסר אסיסטים בקבוצה מפסידה היא בונוס, אבל אי אפשר להתייחס לזה בתור העיקר. בשורה התחתונה יש רוקיז שהגיעו לסיטוציות הרבה פחות נוחות והם מוציאים הרבה יותר. יכול להיות שלונזו הוא מג'יק ג'ונסון הבא, אבל בטוח שהוא עדיין לא הראה את זה.

      ** ההערכה האישית שלי לטריפל דאבלים הולכת ופוחתת (במיוחד מאז שנה שעברה) ואני חושב שזה לא רק אצלי

  13. הפיני, קוזמה ומיטשל לפני טייטום? הצחקת את הקולימטור!! (זה לכבוד הנער שהתגייס והולך להיות גיזר).
    כנראה שלא ראית בכלל את המשחק בין הסי'ז לגולדן גייז, איך שטייטום שיחק בקור רוח ובגרות מול הקבוצה הטובה ביקום… איך אפשר בכלל להשוות את זה לביצועים הגמלוניים של קוזמה? או של הפיני שמשחק בקבוצה ברמת היורוליג?

    1. מיטשל מראה הגנה יותק טובה מטאטום, לצד מספרים די טובים בהתקפה, קוזמה ומרקאנן מראים יכולת נהדרת, ולדעתי נראים יותר טוב ממנו, יכול להיות שאני טועה כשאני לא לוקח את כמות הנצחונות בשקלול הסופי, אך הדירוג הוא דירוג סובייקטיבי בלבד

      1. לא ממש מקבל את הטענה שלך לגבי ההגנה של מיטשל. מה שכן בצד השני הוא בעיני מתכון לאסון. מכיוון שביוטה אין מישהו שיודע לעשות נקודות יש לו רשיון חופשי לירות והזריקות שהוא לוקח היו גורמות לראסל ווסטברוק להסמיק. אז אפשר להגיד שזו חוצפה חיובית אבל אני מעדיף לקרוא לזה חינוך גרוע. משהו שיכול להפוך אותו בקלות למין מייקל קארטר וויליאמס כזה.
        בכלל לא נראה שממש אכפת לו מה הקבוצה מנסה לעשות על המגרש כבר פעמיים ראיתי אותו מגיע מהצד וממש חוטף לאינגלס שממוקם לשלשה את הכדור וזורק במקומו (מיותר לציין שהוא החמיץ).
        בקיצור כרגע ממש בעיייתי בעיני להשוות אותו לטאטום.

        1. +1

          תודה עידו. שמח שמישהו רשם את זה.

          מיטשל לא שחקן יעיל בהתקפה. ההסתכלות לגביו מבחינת נתונים יבשים בלבד מטעה.

  14. שום רוקי לא משחק יותר טוב מקוזמה עד עכשיו חוץ מבן סימונס.

    חוץ מזה יש לי יותר מדי חילוקי דעות עם הדירוג והשיקולים שעומדים מאחוריו כדי לפרט כאן.

    1. אני חושב שכולם היו שמחים אם תסביר למה קוזמה צריך להיות מעל טייטום ואם מעליו, אז בכלל לגביי סימונס.

  15. פינה פשוט נהדרת, רעיון גדול

    לצערי, סימונס ראוי כרגע למקום הראשון ומשחק היטב.
    אבל אני עדיין חושב שאם מורידים את ההייפ ואת ההתלהבות מהמספרים, יש בו בעייתיות בחוסר היכולת לקלוע (שתבוא לידי ביטוי בפלייאוף), ובהפיכת המשחק לסטטי מדי בגלל ריכוזיות יתר וחוסר תנועה, בעיקר ברבעים האחרונים – מה שיפגע בפילי לטווח הארוך וימנע ממנה למקסם את יכולתה.

    אחריו הייתי שם את קוזמה, שהוא מרשים ביותר וממש השחקן המוביל של הלייקרס, ומשחק כוטרן.

    שלישי בפער קטן טייטום.

    ורביעי מרקנן, שהוא שחקן נהדר בקבוצה נוראית.

    דניס סמית מראה תסמינים ווסטברוקיים, וזה לא לטובתו. למרות שהוא האתלט הטוב בליגה.

    חבל לי על שני רוקיס נהדרים וכשרוניים שהולכים לאיבוד בגלל רוטציה קצרה – ליף וקנארד, שאם היו מקבלים דקות באופן קבוע היו בטוח בעשירייה.

    1. תשמע אתה סתם הייטר של סימונס ,כבר מתחילת העונה אתה קורא בלוף והבחור עונה לך משחק אחרי משחק ( המשחק הערב היה הוכחה חבל על הזמן ) , תן לבחור קצת קרדיט 🙂

      או שפשוט הוא מזכיר לך קצת את לברון וזה ישר מוציא את הללל מתוכך ?

    2. תקח את כל הפסקה הראשונה על סימונס, תחליף את המילה "סימונס" בלונזו בול, תוריד את המשפט "ראוי כרגע למקום הראשון ומשחק היטב" (פשוט תמחק אותו), לייקרס במקום פילי, ויצא לך מדוייק

  16. מצטער, אבל למנפחי סטטיסטיקות בקבוצות תחתית אין ממש קייס. ראשון – ובהפרש – זה סימנס שממש משדרג את פילי ועושה מהם קבוצה ראויה. אחר כך טייטום, ובהפרש עצום על כל מי שתביא במקום השלישי (כרגע רק מנפחי סטטיסטיקות בקבוצות תחתית).

    1. מצטער, אבל כמעט תמיד מי שנבחר לרוקי העונה הוא רוקי ש"מנפח סטטיסטיקות" (במרכאות כי זה מונח טיפשי) בקבוצת תחתית

  17. טור משובח
    אם תוכל בפעם הבאה לציין באיזה מקום כל אחד נבחר זה יוסיף לפרספקטיבה. לדעתי כמובן 🙂 לא חייב
    תודה על ההשקעה

  18. מעולה תומר.
    טייטום נראה שתפור בול על הסיטואציה. לא בטוח אם הוא היה נותן יותר ממרקנן במקומו (וגם הפוך לגבי מרקנן)

    גם ג'יימס הגיע לליגה בלי קליעה מ3 אולי גם סימונס יצליח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט