לילה די צפוי ושגרתי עבר הלילה
בוסטון ממשיכה את הסטרייק וחגגו בת מצווה
יוסטון לא עצרה באסמים של אינדיאנה
דאלאס ממשיכה להיות יוצאת דופן,לרעה עם הפסד ב OKC
השמש של מיאמי לא הצליחה לשרוף את הבוכנות עם ניצחון 8 ב 9 האחרונים
בוסטון סלטיקס (2-12)95 – טורונטו עופות דורסים ( 5-7) 94
ללא קיירי שעדין מחפש משמעות ליקום בוסטון המשיכה בשלה ולא מעדה מול הטרנטות ראפטוס
בוסטון רשמה W נוסף ונתון מעניין 11 מ 12 הניצחונות האחרונים היא השאירה את הירידה אנדר 100
הרצף של בוסטון הוא ה 3 באורכו עבור הקבוצה ב 30 השנה האחרונות
הלילה בוסטון ניצחה למרות שקלעה ( יותר נכון לא קלעה ) ב 40 אחוז מהשדה
לדרוזן הייתה הזדמנות לנצח על הבאזר אחרי איבוד כדור של בוסטון אבל הכדור שלו נישק את הטבעת וחטף סטירה מצלצלת
טורנטו ממשיכה למשחק מול יוסטון ובוסטון תנסה לחגוג בר מצווה מול ברוקלין
הורפורד עם 21 ( 8 מ 9 מהשדה ) הויך את בוסטון בראון עם 18 רוזיר עם 16 מהספסל וטאטום עם 13 לירוקים
דרוזן עם 24 לקנדים לאורי עם 19 ,פאוול נפצע ועזב את הפארקט אחרי 7 דקות ברבע הראשון
https://www.youtube.com/watch?v=3tnEv8Bkt4s
דטרויוט בוכנות ( 3-10) 112 מיאמי חום (7-6) 93
טוביהו האריס המשיך בעונה הטובה שלו והבוכנות משומנות יותר מתמיד
המשחק הלך צמוד ודטרויט פתחה מבערים ברבע האחרון לרשום ניצחון נוסף בפתיחת העונה הטובה שלה מאז 2005
ריצה של 0-10 ברבע ה 4 סגרה את המשחק לבוכנות
וושינגטון ממתינה למיאמי , הבוכנות ימשיכו למשחק מול הגריק פריק
האריס עם 25 ( 5 מ 8 מדאון טאון ) ,בראדלי עם 24 וג'קסון עם 17 לבוכנות
וויטסייד ניצח את המאץ אפ מול דראמונד ( 20 ו 12 מול 8 ו 17 ) גראגיץ הוסיף חי נקודות להיט
https://www.youtube.com/watch?v=xwPUejnPDg0
אינדיאנה נותני הקצב ( 8-6 )95 – יוסטון טילים (3-11 ) 118
גם משחק בק טו בק וטיסה לא עצרה את הטילים שהלילה יצאו לטיולים מול אינדי
יוסטון פתחו את המשחק בסערה עם רבע ראשון של 18-35 ולא הביטה לאחור מאז
אינדי עוד ניסתה להוריד פה ושם אבל זה היה כמו מרדף של שישליק אחרי סטודנטיות בחוג הסוצוליגי באוניבריסטה הוא רוצה אבל לא יכול
יוסטון עם מאזן 1-7 בחוץ אינדי עם הפסד 5 ב 6 האחרונים תמשיך לממפיס
הזקן עם 26 ושיא עונתי של 15 פינוקים , גורודן עם 21 בעיר הולדתו וקפלה נתן א קפלה עם 20 משלו
17-8 ליוסטון בשלשות שזה יותר מפחות ההפרש במשחק
אולדיפו המשיך לשחק טוב עם 28 משלו ,סבוניס ג'וניור הוסיף 17
https://www.youtube.com/watch?v=8jEp9KYVUNg
אוקלהומה סופרסוניקס ( 7-6 )112 דאלאס יוצאי הדופן (11-2 ) 99
דאלאס עזרה ל OKC להראות טוב הלילה בעיקר ברבע ה 3 שנגמר 25-39 לרעמים
מול דאלאס זה הספיק גם ללא מרשמלו וסטיבן אדמאס הנהדרים
פול ג'ורג' נתן בראש עם 27 ווסטברוק עם 27 וחצי מנה טריפל דאבל ( 6 + 5)
ווסטברוק ניצח ויצא לחגוג יומהולדת 29 אביבים
בדאלאס היה זה האריסון בארנס עם 22 ו 13 קטיפות לקבוצה שנראית כמו מונית בירידה בדרך לטואל לוס וקבלת פיצוי מהביטוח
https://www.youtube.com/watch?v=SRtzXYcE_wQ
חגי - התותח הקטמוני
13 נוב 2017 06:59:53תודה ימומי ואיזה פריוויו לפנים נכתב אתמול – קראתי אותו על ספסל ליד בית קפה של הבוהמה הירושלמית וכולם נתנו מבטים בווירדו שמתפוצץ מצחוק באמצע הרחוב.
בקצב הזה הירוקים עוד יאיימו על שיא ה73/9. נפלא לראות את ההגנה שלהם ומצד שני העיניים כואבות מלראות את הקבוצה של קייסי. כל כך הרבה כישרון לא מנוצל. נתון שמעניין לראות הוא שדרוזן מנסה יותר לזרוק משלוש והשנה הוא עם2.6 נסייונות למשחק בעוד ממצוע הקריירה שלו הוא 1.4 מה שמעלה לו קצת את האחוז האפקטיבי.
מתן גילור
13 נוב 2017 07:08:59תודה.
הורפורד פשוט תענוג. השחקן הכי טוב של בוסטון העונה משני צדי המגרש. אחרי העונה שעברה חתכו אותו, אבל עכשיו כשבראון וטיטום כל המזן מאיימים בכניסות לטבעת, הריווח שלו נהיה יותר משמעותי.
ובוסטון, בלי הייוורד, בלי קיירי/הורפוד/טיטום, לא משנה. מצליחים לגרד את הניצחון דרך הגנה ומשחק קבוצתי. ולחשוב שרוב השחקנים בחלק העולה של הקריירה.
Ish
13 נוב 2017 07:51:58זה תמיד מדהים אותי כמה מעט קרדיט האוהדים של הספטיקס נותנים להורפורד, שנה שעברה היו עסוקים בלהלל את תומאס ובראדלי והשנה טייטום ובראון, אבל הורפורד? שקט.
תודה שסוף סוף הוצאת אתכם מהבוץ הזה.
יונתן .S.
13 נוב 2017 10:23:31אני אישית לא ראיתי שאוהדים של הסלטיקס כאן לא מפרגנים לו.
חבל שאתה מכליל על פי תחושתך האישית.
Ish
13 נוב 2017 10:40:20איפה ראית שהם כן? באופן כללי בכלל מאוד נדיר שאתם מזכירים אותו
שנה שעברה אני מספר פעמים העלתי את הטענה שהורפורד חשוב להצלחה של הספטיקס אפילו יותר מתומאס ולא ראיתי שום התייחסות לחשיבות שלו ותרומה שלו בעוד שתומאס זכה לאין ספור תשבוחות וקרדיט על כך שכל ההצלחה של הספטיקס עליו.
etayle
13 נוב 2017 11:24:24שנה שעברה הוא היה חלש יחסית, העונה הוא פתח נהדר.
Ish
13 נוב 2017 11:49:21אטאייל
זה שהורפורד היה פחות טוב מהציפיות (ואני דווקא מסכים עם זה) לא גורע מהחלק שלו בהצלחת הקבוצה.
ד"ר הופמן
13 נוב 2017 18:20:17אני עם איתי. שנה שעברה הוא היה חלש יחסית למה שהוא נותן השנה. רואים שיש לו השפעה עצומה על הצעירים. אם בתחילת העונה הייתי נותן אותו בתריידעל הגבה או בוגי, עכשיו אני לא מוכן לחשוב על זה בכלל. הוא באמת חשוב מאד בפתיחה הפנטסטית של הסלטיקס.
יונתן .S.
13 נוב 2017 11:24:53אין לי אישית מושג מה ראית שנה שעברה, אך הורפורד העונה יעיל וטוב יותר מזו מאשתקד. אי לכך, תגובות האוהדים יהיו בהתאם.
נוסף על כך, אני בעצמי קראתי תגובות כאן על הורפורד ורוב סיכומי המשחק שלי נגעו בין היתר גם בו.
לכן אני טוען שאתה מעלה טענה שבסיסה לא יציב בעיניי. אתה מבצע הכללה שטחית שקובעת בעיקרון שלאוהדי הסלטיקס אין הבנה לחשיבותו של הורפורד ואני גורס שזה לא נכון בעיניי. ראיתי מספיק תגובות לגביו וההכרה לגביי חשיבותו גדולה. אני יכול לטעון זאת, כי אני גם קורא תגובות של אותם אוהדים שלא מסתכמות רק באתר כאן. ולמען האמת, די מגוחך בעיניי שאנו מדברים כאן על "האם חילקנו להורפורד מחמאות או לא?". אוהדי הקבוצה מוקירים בו. האם קיימות מחמאות לטייטום ובראון? כמובן – כי מהורפורד קיימת יותר ציפייה להתעלות מאשר מה שצופה מהם לתרום העונה הזו.
Ish
13 נוב 2017 11:44:23א) מדובר כאן על היחס בין התייחסות לתרומה לבין התרומה בפועל. אף אחד לא הרעיף שבחים על הורפורד כל השנה שעברה בעוד שתומאס (שתרומתו לא הייתה גדולה בהרבה, אם בכלל) זכה לכך שאוהדים יכתירו אותו כסמל ושחקן שירשם בהיסטוריה של המועדון וכמועמד לmvp.
ב) לבוא ולומר שזה פונקציה של ציפייה זה להסיט את הדיון. מדובר על מתן קרדיט בהצלחה מצד האוהדים. ופה באתר (מצטער, אני לא מבלה בלקרוא תגובות אוהדי סלטיקס בעשרות אתרים אחרים) האוהדים שלהם (כולל אתה) לא נתתם את הקרדיט המתאים.
מנחם לס
13 נוב 2017 11:36:08הורפורד תמידהיה שחקן מצויין, נחבא אל הכלים, די ביישן, ונותן למשחקו לדבר עבורו. זה היה ככה בפלורידה עם יואקים נואה וממשיך עד היום
מנחם לס
13 נוב 2017 11:36:48ההורפורד תמידהיה שחקן מצויין, נחבא אל הכלים, די ביישן, ונותן למשחקו לדבר עבורו. זה היה ככה בפלורידה עם יואקים נואה וממשיך עד היום
Avri
13 נוב 2017 11:45:29איש יקר, אין לי מושג על מה אתה מדבר. אוהדי בוסטון מאוד אוהבים, ותמיד אהבו, את אל הורפורד.
Ish
13 נוב 2017 11:52:42לא אמרתי שאתם לא אוהבים אותו. אמרתי, שכאן באתר, לא נתתם לו את הקרדיט לו הוא ראוי בהצלחת הקבוצה.
יונתן .S.
13 נוב 2017 14:04:52ISH, אבקש ממך לוודא את העובדות לפני שאתה טוען אותן ללא בסיס קיים.
הינך טוען הורפורד לא מקבל קרדיט באתר?
אני ועוד רבים אחרים מגבים זאת. אתה יכול לגשת לכתבות קודמות ולראות בעצמך. זה נמצא שם שחור על גביי לבן.
אעדיף שלא תפנה את קטרוגייך כלפיי, כי אני מודע לחשיבות של ביג אל לקבוצה ושמו עלה בתגובותיי מס' פעמים.
דבר נוסף – השני סעיפים שרשמת למעלה על המינון בשבחים להורפורד בהשוואה לתומאס (סעיף א') והטענה שהורפורד היה אמור לקבל בעונה הקודמת שבחים רבים והטענה שלא שיחק טוב לא תורמת לדיון (סעיף ב') נשענות על כרעיי תרנגולת. אין בהן אף לו מעט רציונאל.
העונה שתומאס נתן היא מהטובות שהיו לשחקן במועדון אי פעם. וזה מועדון בעל היסטוריה מאוד מכובדת בליגה ואני מאמין שאין צורך שנסקור עכשיו את הרישומים.
לטעון שהיה נדרש לדבר גם על הורפורד לעומת השיח הבלתי פווסק על תומאס היא גם לא הוגנת, כי לעומת הורפורד, מדובר על שחקן שלא מרוויח כמוהו והוא דוגמא מוחצת לאנדרדוג שמצליח למרות הכל.
יתרה מכך, אתה גורס כל הזמן שנדרש מהאוהדים להחמיא להורפורד, למרות שמעל חצי מהזמן בעונה החולפת הוא לא שיחק/לא שיחק ברמה הכי גבוהה שהוא יכול – והוא הודה על כך בעצמו שהעונה הוא משחק טוב יותר. מה צריך יותר מזה? (הודאה של השחקן בעצמו שהוא מבין את המצב).
הורפורד איננו שחקן שדורש מחמאות ואינו אוהב להיות באור הזרקורים. סטיבנס גם אמר זאת העונה ביותר ממקרה אחד מול התקשורת. הוא מרוצה מאוד מכך שתומאס קיבל את הקרדיט והעונה זה קיירי והצעירים. אנשים רבים מודעים לחשיבות שלו, אך עם היכולת תבוא גם הביקורת והאחריות שאתה נושא על כתפייך.
עם חוזה כמו שהוא קיבל ובעונה ראשונה במטרופולין של בוסטון, אם אתה לא תשחק בהתאם לציפיות הנדרשות ממך, תבוא הביקורת.
אבל אתה לא מדבר על הביוקרת אפילו. אתה מדבר על כך שלא "החמיאו לו מספיק". ועדיין…אתה לוקח רק נתח של אוהדים (אלו שקיימים רק באתר) וקובע עובדה על סמך ההסתכלות השטחית הזו בלבד. וגם אותה הסתכלות איננה אובייקטיבית או רציונלית לפי מה שהסברתי לך כאן.
ומכאן אני נוגע בחלק העיקרי – אינני יכול להסכים עם הטענות שלך ואני חושב אחרת ממך.
לאוהדים יש זכות מלאה להפנות את השבחים שלהם למי שהם ירצו. בבעיקר אם אותם שחקנים מבצעים דברים מעבר למצופה מהם (בין אם זה IT בעונה החולפת או הצעירים העונה).
וגם שוב אציין שבכלל השיח הזה עדיין די מגוחך בעיניי שאנו מנהלים כאן דיון על כמה צריך לשבח את הורפורד.
תהיה בטוח שאוהדים שעוקבים צמוד ומבינים את רזי המשחק יודעים את כמות החשיבות שלו, אבל הוא הופיע כך רק העונה ועובדה לכך היא שאני לפחות רואה את הטענה שלך כאן רק עכשיו ולא בעונה החולפת. קל לשפוט אירועים מהעבר מנק' המבט של ההווה, אך זהו לא הישג. זה פשוט ביצוע פרזנטיזם.
אז לסיכום ISH יקר – וודא בבקשה את העובדות בשטח ותחשוב שנייה "האם אתה היית מעלה את הביקורת הזאת בעונה החולפת ובמידה וכן, האם היא הייתה ראוייה להתייחסות שאתה דורש עבורה?"
Ish
13 נוב 2017 16:00:591) אתה אפילו לא באמת סותר את מה שאני אומר אז איפה העובדות שאני כביכול אמור לבדוק ומתעלם מהן?
2) לא. אני טוען שהורפורד לא מקבל קרדיט פרופורציונלי מאוהדי הסלטיקס באתר. אתה מוזמן לטעון שזה לא נכון אבל אז עדיף שלא תטען טענות שתומכות בזה כמו שעשית בתגובה זאת.
3) כל הכבוד לך שאתה מודע לתרומה של הורפורד אבל מודעות אינה אומרת דבר על מה באת ואמרת מעשית בפועל כאן באתר.
4) זה שתומאס מרוויח פחות אינו קשור לכמות הקרדיט שהוא צריך לקבל על חלקו בהצלחת הקבוצה. זה שאתה משתמש בזה כטיעון בעצם תומך בטיעון שלי לגבי כמות הקרדיט היחסית שלך בנוגע להורפורד. כנ"ל לגבי הסיפור עם כמות המשחקים ששיחק (8 פחות מתומאס), היותו של הורפורד שחקן שלא צריך תשבוחות ואינו אוהב להיות באור הזרקורים (אני בטוח שהאוהדים של הסלטיקס כאן נורא רגישים לזה שהורפורד עשוי לשמוע על הדברים שהם כתבו עליו כאן ורק בגלל זה התאמצו לא לתת לו קרדיט פרופורציונלי לתרומתו), וזה שהאוהדים מותר לתת תשבוחות למי שהם רוצים.
6) לזה שהוא שיחק פחות טוב ממה שהיה יכול כאמור אין קשר לגודל החלק שלו בהצלחת הקבוצה. זה שהשנה הוא משחק יותר טוב לא מקטין את התרומה שהייתה לו שנה שעברה. הטענה הזאת שלך כל כך לא קשורה שאני באמת מופתע שהבאת אותה.
5) אם כמות הקרדיט מתאימה למה שהיה צריך לקבל לא היית מחפש תירוצים למה בעצם הקרדיט המועט שניתן היה מוצדק.
6) לא אמרתי לאף אוהד את מי לשבח ואת מי לא. זה לא אומר שאסור לי לבקר את הבחירות של אנשים אלו. ולומר עליהן את דעתי.
7) אם קראת את התגובה שלי(או את התגובות משנה שעברה שהיא דיברה עליהן) היית יודע שכבר כתבתי זאת בעונה שעברה.
לסיכום(לא באמת סיכום), אבקש גם פחות אנשי קש בתגובה הבאה שלך, ניסיתי לא להתייחס לרובם כי פשוט לא היה לי כוח להתעסק בזה, אבל בערך חצי מהתגובה שלך היא אמירות שטוענות שאני טוען משהו שאני לא טוען.
דינגו
13 נוב 2017 16:39:29וואו איזו חפירה הבאתם על השאלה הקיומית (תשובה: 42) האם נתנו להורפורד מספיק "כל הכבוד איזה מלך" באתר הזה בשנה שעברה או לא.
ועוד ברצינות תהומית כזאת, בשילוב היעלבויות פולניות של "אל תאשים אותי אני אמרתי שהוא אחלה"/ "אתה לא בודק עובדות וסתם מאשים האשמות" / "אנשי קש!!!111אחד אחד"
פשוט לא ייאמן כמה זמן פנוי יש לאנשים.
Ish
13 נוב 2017 17:19:16באמת דמיינת שויכוח כלשהו בינינו יראה אחרת?
יונתן .S.
13 נוב 2017 21:00:30ISH, אם אתה לא מוכן לבדוק עובדות אז השיח איתך מיותר.
הטענה שלך לגביי קרדיט לשחקן לא תואמת לטעמי את המציאות.
אמרתי שאתה יכול לא להסכים איתי, אך אני אץעומד מאחורי דבריי.
# יש קשר בין רווח השחקן, התפוקה שלו ומה שמצופה ממנו, כאשר קיים קשר ישחר בין רווח גבוה יותר וציפייה גבוהה יותר לתפוקה ממנו. # בעונה אשתקד הורפורד לא היה טוב כמו היום. לכן, התשבחות בהתאם. ולכן גם תגובתך על כך ש-"איפה המחמאות?" לא רלוונטית בעיניי לגביי העונה החולפת. ולגביי העונה? שוב – מחמאות רבות נמסרו כאן להורפורד. אם אין ברצונך לבדוק זאת, למרות שהן קיימות ואני יכול להעיד זאת לא רק על עצמי, זוהי בעייה שלך, כי לטענה זלך לא יהיה בסיס עובדתי. לשלי קיים בסיס.
יונתן .S.
13 נוב 2017 21:01:26ISH, אם אתה לא מוכן לבדוק עובדות אז השיח איתך מיותר.
הטענה שלך לגביי קרדיט לשחקן לא תואמת לטעמי את המציאות.
אמרתי שאתה יכול לא להסכים איתי, אך אני אץעומד מאחורי דבריי.
# יש קשר בין רווח השחקן, התפוקה שלו ומה שמצופה ממנו, כאשר קיים קשר ישחר בין רווח גבוה יותר וציפייה גבוהה יותר לתפוקה ממנו. # בעונה אשתקד הורפורד לא היה טוב כמו היום. לכן, התשבחות בהתאם. ולכן גם תגובתך על כך ש-"איפה המחמאות?" לא רלוונטית בעיניי לגביי העונה החולפת. ולגביי העונה? שוב – מחמאות רבות נמסרו כאן להורפורד. אם אין ברצונך לבדוק זאת, למרות שהן קיימות ואני יכול להעיד זאת לא רק על עצמי, זוהי בעייה שלך, כי לטענה זלך לא יהיה בסיס עובדתי. לשלי קיים בסיס…
Ish
13 נוב 2017 21:53:30יונתן, ביקשתי בלי אנשי קש. אם אתה מנסה להראות שאתה בעקשנות לא מסוגל להבין את דברי ומסוגל רק לייצג אותם באופן שגוי אז באמת אני לא רואה מוצא חוץ מלא לטרוח איתך בכלל.
אתה יכול לטעון שהטענה שלך מגובה בעובדות כמה שאתה רוצה אבל העובדה היחידה שהבאת כאן היא שלדעתך הורפורד קיבל הרבה מחמאות כאן מאוהדי סלטיקס ואיך שהוא למרות זאת בתגובתך הקודמת דווקא הראת בדיוק את ההפך.
Make of it what you will.
יונתן .S.
13 נוב 2017 22:06:09ISH, אני לא אטרח להביא עבורך עובדות. אתה אמור לגבות את דעתך בעובדות, כי אתה בעצמך לא מבצע סאת ואתה פתחת את הדיון על כך. נוסף על כך, אתה יכול לחפש תגובות שלי באופן אישי ולראות שאין בסיס לדברייך כאן באתר. בייחוד העונה הזו.
אם אתה מתעקש לא להבין שטענותייך חסרות בסיס הבעייה לא אצלי. יש היגיון רב במה שרשמתי. אני מאמין שאינך עוקב גם אירי הקבוצה כמוני ולכן אני חש בטוח בטענותיי ובכך שאני יודע מתי היה ראוי יותר להתייחס להורםורד ומתי היה נכון יותר להתייחס לאחרים.
ושום, אנחנו מדהרים כאן על מחמאות שלטענתך לא מגיעות לשחקן וזה לא צודק. שים לב שלא דיברנח על ביקורת לא הוגנת ולכן זה בעיניי גם משקף שלא בהכרח האוהדים לא מביהים את התרומה, אלץך הם מזהים מקרים שהיו פחות צפויים ולכן היו ראויים ליותר הערכה באותו הזמן.
קח את זה לאן שאתה רוצה, אבל אני בעד לבצע שיח על עובדות. אין פה שום אנשי קש. אני לא איש קש. חםש את תגובותיי ותראה שאין בסיס לדברייך.
יונתן .S.
13 נוב 2017 22:09:33ומתנצל מראש על שגיאות הכתיב. אני עסוק כרגע בלהעשיר את זמני עם בת זוגתי ולכן אין לי הרבה זמן לענות.
Ish
13 נוב 2017 22:20:00טוב, הבנתי.
א) אתה לא יודע מה אומר המונח איש קש.
ב) אתה לא מנסה ולא מתכוון לנסות אי פעם להבין מה שאני אמרתי.
ג) אתה הולך להמשיך להתעלם מזה שאתה טענת דבר והיפוכו ובעצם הודית שאני צודק ולכן כל המשחק הזה של בוא תביא את כל התגובות של אוהדי הסלטיקס בשנה האחרונה ונעבור עליהן לראות מי צודק הוא מיותר לגמרי, ואין שום צורך שאני אציג בפניך תגובות של אף אחד.
ד) 'אנחנו מדהרים כאן על מחמאות שלטענתך לא מגיעות לשחקן וזה לא צודק' – לא, פשוט לא. זה מה שהכנסת לעצמך לראש ואתה לא מסוגל להוציא ולהבין שהוא פשוט לא נכון.
ה) ערב טוב ומהנה עם הבת זוג. תפסיק לבזבז כאן זמן על תגובות במצב כזה. זו דרך גרועה מאוד לחיות את החיים.
יונתן .S.
13 נוב 2017 22:44:24טול קורה מבין עינייך ידידי.
לא התעלמתי משום טענה שלי. אני מברך את השיח. רק תשתף פעולה. אך אתה לא עושה זאת וחבל.
לפחות בדבר אחד אתה צודק – עדיף לי לבלות עם בת זוגתי מאשר בשיח איתך. בעיקר אם הוא גם שיח שמרגיש לי לצערי מתנשא (וגם אני חטאתי בכך) וגם לא מניב פירות.
לילה טוב ומקווה שהשיח הבא שלנו כאן יהיה פורה ונעים יותר 🙂
Ljos
13 נוב 2017 22:54:52אני אוהב להידחף לעניינים של אחרים ולהתעסק בעיקר, אז – גיא, או כל אחד אחר, יכול לתקן אותי, אבל החברה טוענת שזה או "זוגתי" או "בת זוגי". בת זוגתי היא הילדה של בת הזוג.
Ish
13 נוב 2017 23:55:49תשמע, כשבן אדם אומר לך שמשהו קרה ואחרי זה ישר מפרט לך למה זה בעצם לא קרה אז משהו בטענה הכוללת שלו לא קונסיסטנטי.
אור, בקשר לדברים החשובים באמת-
http://hebrew-academy.org.il/2011/03/15/%D7%96%D7%95%D7%92%D7%AA%D7%95-%D7%91%D7%AA-%D7%96%D7%95%D7%92%D7%95-%D7%91%D7%AA-%D7%96%D7%95%D7%92%D7%AA%D7%95/
Ljos
14 נוב 2017 00:11:35החברה הספיקה לרוץ לעבודה לפני שגיליתי שהיא זרקה אותי מתחת לאוטובוס. אדאג להעביר את המידע.
מצד שני, שנינו גדלנו במשפחות שדגלו בהפרדה בין "בן דוד" ל-"בן דודה".
no funny shtuff
13 נוב 2017 16:59:17התשובה בגוף התגובה שלך-
"זה תמיד מדהים אותי כמה מעט קרדיט האוהדים של הסקפטיקס נותנים להורפורד". סקפטיקס, נו.
Ish
13 נוב 2017 17:18:12חחחח, אבל הסתכלתי שוב לעומק והטייפו הוא ספטיקס, שזה משהו אחר לגמרי…..
no funny shtuff
13 נוב 2017 17:30:24כן, נו, עיגלתי את הפינה.
bobby
13 נוב 2017 07:14:48תודה על הסיקור מומי!
אמנם הורפורד חזר לשחק, אבל עדיין הייתי בטוח שללא קיירי הרצף של בוסטון ייעצר.. כל הכבוד לסטיבנס ולשחקנים, שנותנים את הנשמה.
הארדן וגורדון לא ממש מצאו את הרשת מה-3 היום, אבל בכל זאת יוסטון היו ביום קליעות סביר, הרבה בזכות אריזה וא-מוטה, וזה הספיק מול אינדיאנה. אני אישית מבסוט מזה שלהארדן לא היו יותר מדי איבודים לשם שינוי, ושקאפלה ממשיך להיות אגרסיבי בריבאונד – היום קטף 17, אתמול מול ממפיס 14.
אפלטון
13 נוב 2017 07:28:02תודה רבה על הסיקור הזריז. לג'ורג' היו 37 נק', למרות ששיחק 42 דקות במשחק שהיה בגארבג' כל הרבע האחרון.
דטרויט מדהימים בינתיים שזה מתחיל להיראות כאילו השנה שעברה היתה יוצאת הדופן ולא העונה המפתיעה לטובה לפני שנתיים.
Ish
13 נוב 2017 07:56:47קצת מזכיר את הנפילה של הרוקוטס לפני שנתיים והחזרה של שנה שעברה. (אם כי במאזנים בסדרי גודל אחרים)
עידו גילרי
13 נוב 2017 08:00:31זה לא רק המאזן. גם שינו דברים מהותיים בקוצה והחליפו מאמן. בדטרוייט זה לא ממש קרה.
tomer
13 נוב 2017 07:28:36זה לא ייאמן איזה צוות מקצועי יש לבוסטון, בין אם זה סטיבנס, איינג או אפילו הפסיכולוג הקבוצתי (אם ככה קוראים לזה), לנצח משחק מול טורונטו ללא שני הכוכבים הגדולים שלך זה פשוט מדהים
דביר
13 נוב 2017 08:10:59הפיסטוס פשוט מפתיעים לטובה אם אני מנג'ר של אוקלהומה או הספרס היום אני מציע חוזה גדול מאוד לבראדלי המצויין שהוא שחקן ששנה שנייה ברציפות מוכיח שהוא השומר הכי טוב בליגה לעמדה 1 ו2 וקליי שלשות מעולה. בקשר לבוסטון זה ממשיך לראות טוב גם בלי קיירי טיטום ובראון כבר עכשו הם שחקני חמישייה נהדרים בכל מקרה לבוסטון יש את אחת מ3 ההגנות הטובות בליגה הבעיה היא שעדיין חסר להם שחקן פיזי בהגנה שמסוגל לשמור שחקנים כמו לברון ויאניס
עידו גילרי
13 נוב 2017 08:22:34והופ עשית טמפרינג, איבדת את המשרה ואת היכולת להחתים אותו בקיץ.
שם (נחוץ)
13 נוב 2017 08:46:58ברדלי זה חתיכת גניבה.. מה שאוקלהומה או סן אנטוניו היו צריכים
עכשיו אין סכוי שיעבירו אותו בטריד דד- ליין כי דטרויט חושבת פליאוף גבוה
Berch
13 נוב 2017 08:34:19הרגת אותי עם "טראנטע רפטורס"
סובבת את הסכין עם מרשמלו
אין מילים
🙂
שם (נחוץ)
13 נוב 2017 08:45:14אינדיאנה היתה אחת ההפתעות של התחלת העונה עם קצב מהיר ו- 3 סקוררים, נצחונות בחוץ על קליבלנד ומיניסוטה ועוד אחד על סן אנטוניו למאזן 3-5. מאז שמילס טרנר חזר הם נעצרו עם 5-1 וגם הנצחון זה על שיקגו …
המשגיח
13 נוב 2017 09:01:48אמת לאמיתה.
מנחם לס
13 נוב 2017 11:38:18מיילס טרנר הוא בעייה
tomer
13 נוב 2017 11:53:34מיילס יכול להיות אחלה שחקן, אבל הוא צריך סביבו קבוצה של קלעים+שחקו יוצר שידע לקחת את הכדור במידת הצורך לסל (פול גורג למשל)
tomer
13 נוב 2017 11:53:57שחקן
Carmel
13 נוב 2017 08:54:221. הרוחות עשו פו….. לזריקה של דרוזן.
2. האם אנו חוזרים לימי היריבות של בוסטון – דטרויט?
3.נראה שטראמפ טועה, הרוקטמן נמצא ביוסטון ולא בצפון קוריאה, ויש לו זקן שמחייב בדיקה בטחונית…
4.פול גורג משחרר את הנצרה
ממתין בקוצר רוח למנה נוספת של סלט חצילים
שי אבן צור
13 נוב 2017 09:01:19כל הכבוד לבוסטון! לראות איך הצעירים משחקים ואיך הקבוצה מתמודדת עם כל הקשיים והפציעות ומנצחת זה פשוט מחמם את הלב.
דינגו
13 נוב 2017 09:09:23כרגיל פריוויו ללקק את האצבעות-עוף, וסיקור זריז וממוקד.
הסתכלתי בתקציר של בוסטון, טייטום חטף שריקה לעבירת-תוקף כשלקח את הריבאונד בהגנה 10 שניות לסוף, וזה מה שנתן לטורונטו את הזריקה האחרונה.
בטח ירדה לו אבן מהלב שהוא לא דפק את המשחק (למרות שאני חושב שזו שריקה שהיא חצי שריקת רוקי שלא היה נשרקת בהכרח לאחרים, למרות שהוא באמת פגע עם המרפק בשומר שלו).
טייטם נראה לגמרי שחקן שחקן, בוגר, אגרסיבי, נכס לשנים רבות –
בחירה מעולה של בוסטון
אסף
13 נוב 2017 09:22:07טוביהו האריס גם עבר ברית כדת וכדין אצל ליאוניד????
timo allstar
13 נוב 2017 10:08:14הורפורד שחקן כדורסל או כדור שינה?
איך שאני רואה אותו העיניים הולכות ונעצמות
טאטום מזכיר לי מאוד את גרנט היל הצעיר – תענוג של שחקן
שי אבן צור
13 נוב 2017 10:49:50זה מה שיש לך לומר על הורפורד?
הוא נהדר!
מנחם לס
13 נוב 2017 11:39:15כתבתי איזה סוג של שחקן הוא למעלה
שי אבן צור
13 נוב 2017 12:07:20בול!
Avri
13 נוב 2017 11:48:05כדור שינה? שחקן כל כך חכם, מוסר מצויין, לא אנוכי. אני דווקא מאוד נהנה לראות אותו, אבל אולי זה בגלל שהוא משחק בקבוצה שלי.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13 נוב 2017 13:40:32הורפורד זה ניקולה וויצ'יץ רק מוקה
Smiley
13 נוב 2017 19:50:57פיני בוודאי תומך בזה
Etayle
13 נוב 2017 10:36:59טורונטו יצאו פראיירים. קבלו שתי התקפות אחרונות לנצח. הזריקה האחרונה של דרוזן היתה טובה, גם איכשהו הכדור ברח לאיבקה, המזל הולך עם הטובים.
Avri
13 נוב 2017 14:36:18אכן יצאו פראיירים. אבל השריקה לפאול תוקף נגד טייטום היתה סופר הזוייה ומלווה בהצגה שהיתה ראוייה לאוסקר. תקרא לזה פראיירים, אני אקרא לזה צדק קוסמי.
etayle
13 נוב 2017 15:00:31חושב שהשריקה היתה בסדר. אבל איך אפשר להתווכח עם הצדק הקוסמי
מנחם לס
13 נוב 2017 11:39:44סקירה עניינית ומדוייקת. תודה
etayle
13 נוב 2017 11:55:04איכס לברון, מה עובר עליך?
http://www.espn.com/nba/story/_/id/21391106/new-york-knicks-criticized-lebron-james-selecting-frank-ntilikina
אפשר להגיד על דניס סמית הרבה דברים טובים( שחקן נהדר ) אבל יש שחקן שנבחר לניקס( פרנק נטלקינה או איך שלא רושמים את זה) קצת כבוד…
שם (נחוץ)
13 נוב 2017 12:40:43המלחמה בפיל ג'קסון גובה קורבנות
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13 נוב 2017 13:41:58והצרפתי הקטן הוא רק פיון במשחק הזה
עופר
13 נוב 2017 12:51:34סטף לא ישחק היום… יסתדרו בלעדיו?
מתן גילור
13 נוב 2017 14:30:12ברור.
בלי קרי הם קבוצה טופ 2 בכל הזמנים. 🙂
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13 נוב 2017 14:42:25ובלי דוראנט הם הקבוצה מס' 1 בכל הזמנים 🙂
מתן גילור
13 נוב 2017 14:51:07איפה יניב? עד שמרימים לו להנחתה!
Adisu
13 נוב 2017 14:46:32המשחק של יוסטון כלכך מצוין
השאלה היא האם זה יספיק לפלייאוף?
אני חושב שכרגיל ההגנות בפוסטסיזן יעלו רמה,יחנקו את הארדן ובכך יגמרו שוב את ההתקפה כריס פול לא יעזור ,כמו תמיד,או שהוא יפצע או יחנק תחת לחץ.
etayle
13 נוב 2017 14:59:48לדעתי זה יספיק, למעט קבוצה אחת.
Avi
13 נוב 2017 16:12:14חחחח זה תורגם מאנגלית?
Benny
13 נוב 2017 22:02:28אחלה סקירה ואני זוכר שבתחילת העונה בפריוויו המזרחי אמרת שדטרוייט יהיו בפליאוף ןאני לא הבנתי מאיפה הקרצת בכלל את הקבוצה הזאת אז סחטיין. טובאיס בכושר הטוב בקריירה מטורף אפילו הייתי אומר הזוי . ואייברי בראדלי זה כנראה מה שהיה חסר שם. בבוסטון דני איידג' העיף בקיץ 11 שחקנים מ ה15 שזכו במקום הראשון במזרח משחק בלי אירווינג והייורד ובכל זאת מנצח בלי הכרה. טייטום בעייני עד עכשיו רוקי השנה שני אולי רק לסימונס אין ספק בזה בכלל. לגבי הרוקטס אני שואל עצמי אם יש משהו שיעצור את הקבוצה הזאת השנה. הפריוויו היה מדהים והסקירה סבבה. Thanks!!