אירועי דיומא – 06.11.2017

כדורגל

ליגת העל – מחזור 10 / מתן גילור

19:45 הפועל אשקלון-עירוני קרית שמונה (ספורט 5 לייב). 3 נקודות מפרידות בין הקבוצות, כשערב המחזור ק"ש עם 12 נקודות במקום השישי ואשקלון עם 9 נקודות במקום האחד עשר. במחזור הקודם ניצחה ק"ש את מכבי בביתה 0:1 ואשקלון הפסידה בירושלים 0:2. עבור ק"ש המזחק הוא חלק מהמאבק על הפלייאוף העליון ועבור אשקלון מרווח בטיחות מהתחתית.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 5

19:45 גלבוע / גליל – עירוני נהריה (ספורט 5+, שידור משולב) – גלבוע/גליל התחילה את העונה בצורה סבירה עם מאזן 1-1 אחרי שני משחקים וכמעט ניצחון על מכבי ת"א במחזור השלישי אלא שאז פקדה את הקבוצה מכת פציעות שהשביתה את הזר דיאנג'לו האריסון, הגבילה את הזר ג'ייקובן בראון ועכשיו הפילה חלל גם את יחזקאל סקוורר שקרע את שריר התאומים וייעדר כחודש וחצי. למרות הצטרפותו של אלייזה ג'ונסון, הגלבועים מתקשים בינתיים והפסידו בשבוע שעבר לחולון כמו גם הודחו מהגביע מול רעננה מהלאומית. במגרש הביתי הם ינסו להתאושש ויקוו שטיילר סטון, מלך הסלים של הליגה עד כה, יוביל אותם אבל זה בהחלט לא הולך להיות פשוט מול יריבתם לצפון, עירוני נהריה שבינתיים משחקת כדורסל מצוין ומוצאת את עצמה עם מאזן 1-3 אחרי ארבעה מחזורים ויכולת משכנעת ביותר. גלבוע תילחם אבל הניצחון צפוי להיות של האורחים.

20:00: מכבי אשדוד – נס ציונה  (ספורט 5+, שידור משולב) – מכבי אשדוד היא בינתיים הפתעת העונה. לא שהחבורה של בראד גרינברג מגלה יציבות מי יודע מה אבל שני ניצחונות, אחד מהם על הפועל ירושלים בחוץ והשני תבוסה ביתית שהם הנחילו למכבי חיפה מעידים על פוטנציאל לא רע בסגל של הקבוצה הדרומית שהזרים שלה נראים כמו בחירות מצוינות (הישראלים דורשים קצת שיפור).

השאלה היא כמובן האם אשדוד מסוגלת לנצח גם קבוצות שגרינברג לא אימן בעבר ובשביל לענות על השאלה הזו מגיעה לביקור בעיר הנמל, עירוני נס ציונה, מנמושות הליגה (בפוטנציה) וקבוצה שעומדת על מאזן חלש של 3-1 למרות לוח משחקים די קל בתחילת העונה (פגשה את הרצליה, מכבי חיפה וגלבוע/גליל, שלוש קבוצות שמדורגות נמוך מאוד בשלב הזה של העונה). אם נס ציונה לא רוצה להסתבך, רצוי שהיא תתחיל לנצח כבר מהערב. קל זה לא הולך להיות בשבילה. אני אלך עם הקבוצה הביתית.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר אלוף האלופים – שלב הבתים, בית 1

15:00-דינג ז'ונווי-אנתוני המילטון

16:30-בארי הוקינס-ראיין דיי

21:00-גמר בית 1

קודם כל ברכות למארק סלבי, שזכה אתמול באליפות הבינלאומית בסין, לאחר שגבר בגמר על מארק אלן. סלבי יהיה אחד מ-16 השחקנים, שישתתפו בטורניר הבא הנערך ברצף – טורניר אלוף האלופים. זהו טורניר הזמנה הנערך באנגליה, בו מופיעים כל זוכי הטורנירים בשנה החולפת. מבין השחקנים נראה כאמור את סלבי, את סגן אלוף העולם, ג'ון היגינס, ושחקנים כאוסליבן, טראמפ, דינג, הוקינס, פו, מרפי ועוד. פורמט הטורניר ייחודי למדי: 16 השחקנים מחולקים לארבעה בתים, כאשר בכל יום של שלב הבתים נערכים חצאי הגמר של הבית, ובסוף היום גמר הבית. זוכי הבתים יעלו לשלב חצי גמר הטורניר ביום שישי. בית 1 של היום כולל את דינג ז'ונווי, אנתוני המילטון, בארי הוקינס וראיין דיי, כאשר שני הראשונים יתמודדו זה מול זה בחצי הגמר, וכך גם שני האחרונים. ניתן לצפות בשידורים בלינק הזה.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

    1. בתור אוהד ושחקן כדורגל בנערותי לשעבר, שמח וגאה להכריז שנגמלתי מהרפש הישראלי ויש לי זמן פנוי לענפי ספורט אמיתיים.
      לדעתי צריך להוריד את הסקירה כאן ל״כדורגל״ ישראלי כי זה באמת מעורר בחילה רק לקרוא את שמות הקבוצות.
      נקווה שיקום דור חדש שיחווה כאן ספורטאים וספורט אמיתי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט