וורלס סרייס טוב מדי כדי לא לתת משחק 7. הלילה ב-2:20 משחק 7 בלוס אנג'לס!  / מנחם לס וחנן קרן

וורלס סרייס טוב מדי כדי לא לתת משחק 7. הלילה ב-2:20 משחק 7 בלוס אנג'לס! / מנחם לס וחנן קרן

הוורלד סרייס הזה היה טוב מדי כדי לא לתת לנו משחק 7

יו דרוויש…

 

נגד…

 

לאנס מקולרס…

 

הלוס אנג'לס דודג'רס והיוסטון אסטרוס יסיימו עונה בת 162 משחקים, ולא ספרתי כמה משחקי פלייאוף, והכל יסתיים במנצחת של משחק אחד ויחיד.לא מסתדר במוח. מטרף חושים. עם כל הרייטינג העליון של פוטבול, כשמגיע משחק 7 של הוורלד סרייס זה שוב הופך ל"משחק של אמריקה".

כל ההסטוריה בת 120 שנה, כל הסיפורים, כל הסרטים, כל אלפי הספרים, כל הצגות הוליווד – הכל מתמקד במשחק הזה. בייסבול זה עדיין אמריקה ואמריקה זה עדיין בייסבול. שתי קבוצות עם מעל 100 נצחונות ישחקו לראשונה על כל הקופה מאז 1931.

”This is a great series,” said Houston’s George Springer, who hit his fourth homer of the Series on Tuesday. ”I know we lost (Game 6), but this is awesome.”

בפעם הרביעית בשבע השנים האחרונות "הקלסיקה של הסתיו" הולכת למשחק 7.

הפיצי'נג של המשחק נראה על הנייר שהוא קצת לטובת הדודג'רס, אבל זה נכון רק לאלה שלא ראו את משחק 3. יו דרוויש, הכוכב היפאני שהדודג'רס הביאו מטכסס ב-31 ליולי בטרייד דדליין רוצה REDEMPTION יותר מכל. הסליידר המפורסם שלו סרב 'ליפול' והוא הוצא מיד כמעט מהמשחק. זה היה אחרי שהוא הירשה 6 חבטות ו-4 ראנס.

האסטרוס יתנו את הכדור לאול סטאר לאנס מקולרס שניצח את המשחק ה-3 אחרי 12 הופעןת רצופות ללא נצחון (לא כולם הפסדים). הוא היה מאד סולידי בפלייאוף הזה כולל 4 אינינגס מצויינים נגד היאנקיס.

לי יש רושם ששני הפיצ'רים יזדקקו לעזרה רבה מהבולפן.

היום יתנו לכולם לזרוק אם צריך, כולל וורלנדר, האס של יוסטון שעלה אמש להתחיל את המשחק וכן קרשאו.

היום איש לא מדבר על פציעות, מתחיחת רצועןת או קריעות שרירים.

היום זה על כל הקופה ולא לוקחים שבויים.

לי יש רושם ששני הפיצ'רים יזדקקו לעזרה רבה מהבולפן.

”I think you dream about that as a kid,” said Dodgers outfielder Joc Pederson, whose third homer in four games powered Los Angeles past Houston in Game 6. ”I think it’s going to be big for … all of us to just remember it’s still a baseball game. You’ve got to slow it down. Still play the same way that we’ve been playing all year that got us to here.”

המשחק החמישי היה משחק קלאסי שייכנס להסטוריה כשיוסטון ניצחה 12-13 ב-10 אינינגיס לשים את האסטרוס בראש עם סכוי לנצחון ראשון בוורלד סרייס אחרי 59 שנים, אבל הדוג'רס בקור רוח ובמשחק 'נורמלי' עד הסוף ניצחו 1-3 קטן והישוו ל-3-3. גם הם לא זכו בוורלד סרייס כמה זמן. להיות יותר מדוייק – 29 שנה.

אני מעתיק מהניו יורק טיימס:

The Dodgers and Astros have played one of the most memorable postseason series in recent history – and now they even get the chance to top the finale of last year’s World Series.

 

***********************

המשחק אמש:

לוס אנג'לס דוג'רס 3 – יוסטון אסטרוס 1 (3-3)

"הסדרה הזאת טובה מדי בשביל שלא יהיה בה משחק שביעי!!" צעק השדר כשקנלי ג'אנסן עשה סטרייקאווט על קרלוס בלטראן לאווט האחרון.

המשחק התחיל בצורה סולידית בשני האיניגס הראשונים עד שבשלישי ג'ורג' ספרינגר העלה את יוסטון ל1-0 עם הום ראן רביעי שלו בסדרה.

ב-5 ריץ' היל נכנס לצרות ולמורת רוחו רוברטס החליט להוציא אותו במצב של 2 אווטס ובסיסים מלאים למרות שזרק 58 זריקות בלבד. ברנדון מורו נכנס והתמודד בהצלחה עם ברגמן לסיים את האיניג הבעייתי. מהצד השני ורלנדר ספר כבר 8 סטרייקאווטס ונראה פשוט לא אנושי.

ב-6 מורו הוחלף עם רץ בראשון ו2 אווטס והוחלף על ידי ווטסון שפוגע במקאן להחמיר את המצב. למזלו מרווין גונזלז יצא מיד אחר כך. מהצד השני המחבטים סוף סוף התעוררו לדוג'רס כשבארנס פותח עם סינגל. אחריו אטלי הותיק נפגע מזריקה של ורלנדר וכבר רצים על ראשון ושני. או אז עלה טיילור שחבט דאבל נפלא ל1-1 ורצים על שני ושלישי בלי אף אווט! ורלנדר הצליח לצמצם את הנזק למרות הכל. חבטת הקרבה של סיגר עשתה 2-1 ואז טרנר יצא באוויר ובלינג'ר בסטרייקאווט לסגור את האיניג ולסיים את לקו של ורלנדר במשחק.

ב-7 יוסטון הצליחו לעשות רעש ולהעלות רצים על ראשון ושלישי אבל מאדה יצא מזה איכשהו כשאלטובה חובט ללא הצלחה ויוצא. הדוג'רס מצידם התמודדו עם מוסקרוב שהחליף את ורלנדר. פיטרסן חבט סולו הום ראן להגדיל ל3-1.

לרוברטס זה הספיק והוא הכניס את קנלי ג'אנסן לשמירה של 6 אווטס. ב-8 זה הלך חלק, 3 אווטס ב7 זריקות בלבד. ב-9 3 אווטס ב12 זריקות.

דוג'רס מנצחים 3-1 וכופים משחק שביעי שבו הכל פתוח!!!!

 **********************************

איזה סדרה מדהימה קיבלנו בקלאסיקה הסתוית של השנה, הוורלד סיריס. אחרי משחק רווי מהפכים יוסטון עלתה ל3-2 והיא במרחק ניצחון בודד מאליפות ראשונה בתולדותיה. אבל עכשיו הסדרה חוזרת ללוס אנג'לס והם יהיו חייבים לנצח בחוץ בשביל לקחת אליפות.

מצד שני לוס אנג'לס תופסת את הראש על ההפסד הצמוד במשחק 5 אבל בסופו של יום הם הפסידו משחק חוץ וזה היה משחק שאם הם היו מנצחים היה בונוס בשבילם. אחרי שהפסידו בבית במשחק 2 הם היו חייבים לנצח אחד ביוסטון בשביל להחזיר את הסדרה הבייתה ואת זה הם עשו. כל מה שנותר להם זה "בסך הכל" לנצח עד הסוף בבית והאליפות שלהם.

2:00 משחק 6: לוס אנג'לס דוג'רס – יוסטון אסטרוס (3-2 ליוסטון)

ריץ' היל יעלה ויבוא עבור הדוג'רס על הגבעה. הפיצ'ר בן ה37 היה מצוין במשחק 2 וממש התעצבן שהוציאו אותו אחרי 4 איניגנס בלבד בהם היה לו 7 סטרייקאווטס. אם הוא יביא את האנרגיות והיכולת הזאת למשחק הזה אני חושב שיתחשבו יותר בדעתו. יגבו אותו בהתקפה בלינג'ר, טיילור, פיטרסון, פוייג וכל החבורה שמחבטיהם התעוררו לחיים בשני המשחקים האחרונים.

 

מהצד השני יעמוד האחד והיחיד, ג'סטין ורלנדר. הבנאדם עדיין לא הפסיד עם האסטרוס והוא 4-0 חלק בפוסט סיזן. במשחק 2 הוא היה מצוין ואיפשר שתי חבטות בלבד (זה שהם היו הום ראנס זה יותר מזל רע). אני לא מקנה בשחקני הדוג'רס שיעמדו מול הפיצ'ר הזה. בהתקפה אלטובה, קוראה, גוריאל ברגמן וכל השאר ינסו להשלים את המלאכה.

הסדרה הזאת יותר מידי כייפית בשביל לא לתת לנו 7 משחקים!! לוס אנג'לס דוג'רס מנצחים בשביל שנקבל משחק 7 על כל הקופה. תוצאה? בשביל הכיף אגיד 7-3.

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. לא מהמר על תוצאה מחשש ניחוס…

    אבל אני מקווה שנקבל עוד משחק אש.
    רק שהפעם, אני רוצה 1 – 0 קטן,
    זה הדבר היחיד שחסר לסדרה בשביל לתת לה סופית את המפתחות של הפנטהאוז שבפנתאון…

    תודה, חנן. על הפריוויו,
    ועל כל העונה.

  2. איזה משחק. אי אפשר אפילו להמר. לא אתפלא אם הדודג'רס מתפרקים, ואילו להפך קצת יותר קשה לדמיין מול ורלאנדר. מצד שני ניצחון הלילה יכול להכריע את הסדרה לכיווננו בדומה לסדרה של יוסטון והיאנקיז

  3. וואו איזה טירוף יהיה ביוסטון אם ינצחו. לא רואה את האסטרוז מנצחים גיים 7 בלוס אנג'לס אז היום זה הצ'אנס הגדול

      1. באופן כללי אוהב את הקבוצות של יוסטון ושל טקסס. אין לי איזה רגש מיוחד דווקא לאסטרוז, ובייסבול זה בטח לא הספורט שלי. אבל היי, אליפות ביוסטון זה דבר נדיר אז נהנה מהאפשרות…

  4. אני לא חושב שיהיה 1-0 קטן,המנטליות של הפיצ׳רים בתפקיד הראשי אחרי שראו מהצד מה שעשו לחבריהם בגיים-5.
    מה שבטוח שמצפה לנו לילה לבן ומותח.

  5. ג'וש רדיק גרוע כל הפוסט סיזן, ה- ab שלו גמר את האינינג, לא יכול אפילו sac fly פשוט להביא עוד ריצה לפחות לבית
    אחרי זה הרבה יותר קל לסלק את הפיצר ולהסתדר עם השלישי
    מה שחוליה חלשה אחת שלך עושה …

  6. זה גם ענין של היכרות עם הפיצר, כל ab ורלנדר יהיה יותר פגיע
    האינדיאנס למשל כבר היכו אותו חזק כי הם פוגשים את דטרויט 19 פעם בשנה ..

  7. הסיכון הראשון היום של הדודג'רס, ואולי זה הכל עבור ורלנדר? לא. הוא יקבל עוד הזדמנות. 2 רצים על בסיסים, נובודי אאוט.

  8. וירלנדר יצא מזה במינימום נזק
    רצים על 2 ו- 3 בלי אאוט
    כל התותחים הכבדים סיגר טרנר בלינג'ר
    ויצאה רק ריצה אחת ואף בייס היט

    1. אם לא יהיה אינינג קיצוני הוא כנראה לא ירשום W
      היה מגיע ל 5 שאם אני לא טועה זה הכי הרבה למגיש בפוסטסיזן בודד

        1. לא ב- WS אבל שנה שעברה ארייטה מהקאבס חבט HR נגד בומגארנר שהיה עד אז בשיאו וזה היה ה- turning point בסדרה … רגע בלתי נשכח

    1. וכבר נשאלת השאלה למה להוציא את הפיצר ה- ACE שלך שיש לו בטאנק עוד אינינג אפילו שניים… וירלנדר היה בסהכ טוב מאוד

        1. אני לא מוציא את הפיצר הכי טוב, עם 6 אינינג, 3 היט, 2 ריצות…
          אין יותר טוב מזה כל עוד הוא יכול
          במיוחד כשהבולפן שלך גרוע והנה כבר ריצה נכנסה באינינג אחד
          הבעיה של יוסטון הערב זה לא הפיצינג אלא ההתקפה

  9. ד"א ג'וק פידרסון שהיכה את ה- HR לדוג'רס הוא יהודי… גם אלכס ברגמן מיוסטון גיבור המשחק האחרון
    פידרסון גם שיחק בנבחרת ישראל ב- 2013 במוקדמות אליפות העולם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט