מי היה מאמין שאורלנדו מג'יק תהיה הקבוצה עם המאזן הכי טוב במזרח אחרי 5 משחקים מהם ניצחה 4. הם פגשו בדרך את קליבלנד, סן אנטוניו, מיאמי וברוקלין (פעמיים), מולה בא ההפסד היחיד שלהם. מדגם קטן אמנם אבל הקבוצה הזאת מרשימה וקולעת 118 נקודות למשחק, כולל שיפור עצום מבחינת כל מה שקשור לקליעה מרחוק. מה השינוי מהשנה שעברה?
הדבר הראשון שבולט הוא הקליעה מרחוק. המג'יק קולעים 12.4 שלשות למשחק, מקום רביעי בליגה, ב-45.9% מטורפים שכמובן מוליכים את הליגה בפער משמעותי מהשאר (להוציא פורטלנד שקולעת באחוזים גבוהים מאוד). הרבה יותר יעילים מיוסטון וקליבלנד בתחום הזה עד עכשיו העונה, אחרי ששנה שעברה ההתקפה שלהם נראתה כבדה מדי. השנה, עד עכשיו, ארון גורדון קולע 2.7 שלשות למשחק ב-72.7% וניקולה ווצ'ביץ' קולע 2 ב-45.5%.
האחוזים של שניהם ירדו כשהעונה תמשיך, אבל מדובר ביותר מסתם רצף. שניהם, לצד פורנייה, קולעים במעל 65% אפקטיבי בזריקות שבאות מיד לאחר מסירה וזה מראה על שינוי מגמה, לצד העובדה שהם זורקים הרבה פחות זריקות מיד ריינג' משנה שעברה: ב-2016/17 הם זרקו יותר זריקות מ-20 עד 24 פיט מאשר מ-25 עד 29 פיט מהסל (14.7 לעומת 14.4), השנה הם זורקים 19 זריקות מטווח הרחוק יותר לעומת 10.8, הבדל גדול מאוד. כשמוסיפים לכך מהספסל את מו ספייטס שתפור על התפקיד יש פה נשק משמעותי. אורלנדו מנצלת את התנועה שלהם בלי כדור – יש לא מעט מהלכי פיק-נ'-פופ של המועדון, אחד הטובים בליגה בנקודות אחרי חסימה. אוון פורנייה מנצל את זה בשביל לייצר כמות מרשימה של נקודות משלו.
זה לא הכל – הגבוהים של אורלנדו אוהבים לקבל את הכדור באזור ה-Elbow וניקולה ווצ'ביץ' אחד השחקנים הטובים בליגה בכל הקשור לנושא של יצירת נקודות משם. הנתון מבשר שהוא עושה יותר מלקלוע שלשות ומקשה עוד יותר את ההגנה עליו. הוא גם יכול להוציא משם מסירות לאחד משחקני החוץ האחרים ולסבך עוד יותר את ההגנה השנייה, במיוחד כשגורדון ופורנייה, קלעי שלשות משובחים, ביחד לידו על המגרש. כשמוסיפים לכך את האתלטיות האדירה של גורדון ששווה בעצמה לא מעט נקודות יש פה התקפה כיפית לצפייה ופרנק ווגל, מאמן הקבוצה, אמר זאת בעצמו.
שני הגורמים האלה מובילים לכך שהתנועה בהתקפה שלהם הרבה יותר טובה. כששניהם יכולים לגרור שחקן הגנה החוצה זה מאפשר לשחקנים כמו טרנס רוס, ג'ונתן סימונס ודי ג'יי אוגוסטין להכנס בקלות לצבע. לא סמול בול כי שניהם שחקנים גדולים פיזית, אבל הקליעה מרחוק פותחת המון אפשרויות ופופולרית בעידן ה-Pace and Space. השילוב בין הקליעה של הפרונט-קורט לשחקנים הזריזים היא אתגר מיס-מאץ' לכל קבוצה, כי לרוב הגדולות אין שחקנים מספיק ורסטיליים בשביל לסגור את הצבע ולצאת לשלוש בעת ובעונה אחת.
התנועה הזאת באה לידי ביטוי ב-44.9% בקאץ'-אנד-שוט מהשלוש עד עכשיו ב-2017/18, מקום שני בליגה אחרי פורטלנד. בנוסף, הם לא מוסרים יותר מדי – 8.9% מהמסירות שלהם הם אסיסטים, מקום שלישי (יחד עם אוקלהומה סיטי) אחרי וושינגטון וגולדן סטייט. מקום שלישי בליגה באסיסטים ואחרון בהוקי אסיסטס – מסירה שהובילה למסירה שהובילה לסל מדגיש את הנקודה הזאת ואת היעילות שלהם. רק יוטה האיטית, פניקס החלשה, אוקלהומה אוהבת-הבידודים, וושינגטון ויוסטון מוסרות פחות פעמים מהם למשחק.
בדומה לפורטלנד ולוושינגטון, 2 קבוצות מאוד יעילות התקפית, וגם לדאלאס שזורקת הרבה מהשלוש, השחקנים של אורלנדו מכדררים יחסית הרבה. פה שוב מגיע היתרון של ריווח המגרש שנותן להם לכדרר לצד השימוש בשחקנים כמו אוגוסטין, סימונס ופייטון שיכולים להכנס פנימה ולקלוע בעת הצורך. אורלנדו לא בולטת במיוחד בתחום של החדירות או של הפול-אפ שוטינג, כלומר זריקה אחרי הרבה כדרורים. הם מעדיפים לכדרר כמה שיותר כדי לשבש את ההגנה ואז להוציא כדור לזריקה מהירה – שיטה שעובדת ועושה חיים קשים לכל יריבה. לכן הם מצליחים להגיע לכמות מרשימה של שלשות פנויות.
מעניין לראות איך קבוצות הליגה השונות יתמודדו עם זה. הקבוצות המבוגרות יכולות להתקשות (למשל קליבלנד וסן אנטוניו) ואפילו ממפיס הפיזית יכולה להסתבך מול אורלנדו במשחק בין 2 קבוצות מפתיעות. החמישייה של הווריורס עם ליבינגסטון, תומפסון, איגודלה, דוראנט וגרין יכולה להיות טובה כחמישייה שיכולה להחליף על כל שחקן ואין יותר מדי קבוצות שמסוגלות לעשות כן. שני גבוהים כל כך ניידים לצד שחקני חוץ עם יכולת חדירה טובה עובדים בליגה של היום ואיש לא ציפה שגורדון ו-ווצ'ביץ' יראו שיפור כל כך גבוה מהשנה שעברה.
Smiley
29 אוק 2017 21:22:51לדעתי פשוט נ=מדובר בהתחלה טובה של קבוצה שנכנסה מהר לעניינים וצוברת ניצחונות. אני חושב שבהמשך זה יתאזן, אבל אני כן חושב שאורלנדו יכולים לראות את עצמם מועמדים לעשות את הפלייאוף.
השיטה של ווגל שהשנה הולך על הרבה תנועה ללא כדור ובידודים מיותרים (למג'יק אין ממש שחקנים שבידוד שלהם זה יתרון מול היריב, אולי מלבד ווצ'ביץ' מתחת לסל).
יש להם אחלה שחקני כנף, עם רוס, פורנייה, סימונס והזוניה (שקצת נשכח), ועם המעבר המתבקש של גורדון ל-4 (גריפין לעניים) המשחק הרבה יותר פתוח ואתלטי.
עכשיו נשאר להם להביא רכז נורמלי במקום פייטון (כי הם צריכים להבין שהוא לא יהיה השחקן שהם קיוו לו).
רועי ויינברג
29 אוק 2017 21:56:18הם לא עושים כל כך הרבה בידודים (1.08% מהמהלכים העונה לפי אתר הליגה). זה כן אפקטיבי אצל שחקני הכנף כשיש להם מספיק ריווח ומסכים בקשר לתנועה ללא כדור. השינוי של ווגל בהתקפה מווסט החכם והיברט הכבד לווצ'ביץ' שהמציא את עצמו מחדש וגורדון מאוד מעניין.
Smiley
29 אוק 2017 22:26:11ווציביץ' תמיד הראה שהוא כלי התקפי לא רע בכלל, עוד מהטרייד של ביינום ואיגודלה (שבסוף אורלנדו יצאה המרוויחה הגדולה ממנו כי ביינום נפצע ואיגואדלה עזב את דנבר).
יש להם קבוצה מאוד אתלטית, ומכיוון שאין שם ממש שחקן בידודים, האתלטיות ותנועה ללא כדור משחקת לטובתם.
רועי ויינברג
29 אוק 2017 23:57:03מסכים
מנחם לס
29 אוק 2017 21:33:23אנליזה טובה מאד של רועי שהופך למומחה ממש באנליסיס של הופס. כל הכבוד. נהניתי מאד. אם אני לא טועה פייטון נפצע, ואם זה אכן כך, עם אוגוסטין המשחק יואט כי אוגוסטין הוא רכז מחושב הרבה יותר מאלפריד.
Smiley
29 אוק 2017 21:40:56עם אוגוסטין המשחק יותר מרווח כי הקליעה שלו עדיפה בהרבה מזאת של פייטון
רועי ויינברג
29 אוק 2017 21:58:18תודה רבה מנחם. אני מסכים עם סמיילי – אוגוסטין נותן קליעה טובה יותר והם ניצחו איתו 4 משחקים ברציפות. הוא עושה עבודה לא רעה עם ה-11 נקודות ו-6 אסיסטים בערב. מעניין איך זה יראה כשפייטון יחזור.
אופיר נ
30 אוק 2017 08:05:37פתחתם את הפה על אוגוסטין.
דפק לי את הפנטזי עם 0/7 מהשדה..
MBK
29 אוק 2017 21:34:38רועי זכור לי שאמרת שהיא תהיה החלשה בליגה עם 20 ניצחונות 😀
לדעתי מוקדם מדיי להסיק מסקנות בעיקר בגלל שיש עוד 77 משחקים
רועי ויינברג
29 אוק 2017 21:59:11טעיתי עם ה-20 ניצחונות 🙂 יכול להיות שמוקדם מדי ואף אחד לא באמת חושב שהם יסיימו את העונה עם 80% הצלחה (מעל 65 ניצחונות), אבל ההתקפה שונה משנה שעברה ועד עכשיו עובדת טוב מאוד. לכן שווה פוסט
אסף
30 אוק 2017 14:28:25אכן כן מידן זו רק התחלת עונה אבל עדיין הפתעה מרעננת ,
הרבה יקום או ייפול על המסוגלות של גורדון לייצר לשם שינוי יציבות לאורך הזמן.
מיקי
29 אוק 2017 21:35:58לא קשור לפוסט, אבל בדיוק קיבלתי, וזה לגמרי סוג של קסם – מקבץ קסמים של הציפור הנדירה מבוסטון
https://mobile.twitter.com/CourtsideFilms/status/807296598015361025/video/1
Avri
29 אוק 2017 23:26:23+100
אסף
30 אוק 2017 19:57:13מקומו מובטח בהר ראשמור הפרטי שלי…לברון צא ולמד…
מיקי
29 אוק 2017 21:46:25אחלה פוסט. מניח שגם הסטטיסטיקה שלהם תתישר קצת עד סוף העונה (מצד שני כך גם חשבתי על אטלנטה בעונת 60 הניצחונות), אבל גם אם כן כיף לראות מועדון יוצא מהבוץ – לדעתי זה חלק חשוב ומיוחד בנ.ב.א יחסית לכדורגל אירופאי למשל, שם אם ירדת מהגלגל קשה מאד לחזור אליו.
רועי ויינברג
29 אוק 2017 22:00:461+
באמת מדהים אותי שחוץ ממינסוטה וסקרמנטו כל מועדון מגיע פעם פעמיים בעשור לפלייאוף. שמח לראות אותם חוזרים לרמה סבירה אחרי הקבוצות הנחמדות באמצע הניינטיז וסוף שנות האלפיים.
בירד אמן כדורסל ומעניין לחשוב איך היה נראה בליגה של היום. טיפה משעשע לראות 8 אנשים בצבע בחלק מהפוזישנים בסרטון.
עידו גילרי
29 אוק 2017 22:14:52רועי אני באמת לא רוצה שתרגיש שאני מנסה להכניס לך מקלות בגלגלים אבל לדעתי אתה שוב חוטא כאן באובר אנליזה של רצף משחקים קצר . המג'יק לא ממש עשוים משהו שונה באופן יוצא דופן ויכולתלסכם את הכל בזה שהן קולעים שלשות באחוזים לא הגיונייים.
באופן יחסי הם לא לוקחים משמעותית פחות מידריינג' משנה שעברה וההבדל האמיתי הוא פשוט באחוזי השלשות. אלא חריגים בצורה יוצאת דופן ויתיישרו בהמשך וכך גם אחוזי הנצחונות של המגי'ק.
מו ספייטס הוא נונ-פקטור עד עכשיו ואיך פיק'אנד פופ קשור לנקודות בזריקה אוף סקרין? זה נכנס תחת פיק אנד רול.
גם הפעילות של ווצ'ביץ' באלבו לא שנה בהרבה מהעונה שעברה ולא מהווה פקטור משמעותי.
אני באמת לא יכול להבין איך אחרי חמישה משחקים פתאום ארון גורדון הפך לקלעי שלוש משובח.
רועי ויינברג
29 אוק 2017 23:14:39יכול להיות שזה סתם רצף, אבל לפי הגישה הזאת אנחנו לא צריכים לכתוב שום דבר עד האול-סטאר. תודה על התגובה
עידו גילרי
29 אוק 2017 23:20:07לא רועי זה לא מה שזה אומר. בהחלט ניתן לנתח מה שקורה אבל לאו דווקא במונחים סטטיסטים השוואתיים. ואם אתה רוצה להצביע על שינוי אז לפחות תעשה את זה מדויק. רוב הנקודות שהעלית אין בהן כל שינוי.
עידו גילרי
29 אוק 2017 23:23:23אתה באמת חושב שגורדון הפך לקלעי שלשות משובח?
ווצ'ביץ, אותו סיפור?
ברוך רובין
29 אוק 2017 23:56:57לא ,מדובר בניתוח יפה אבל בכלל לא מדוייק אין יותר מדי שינויים למרות שאני אוהב שסוף סוף לומדים להשתמש בגורדון יותר. רוב ההבדל נובע בדיוק כמו שאמרת מאחוזי שלושות לא הגיוניים שיתיישרו. גורדון לא צלף משובח בכלל לא בכיוון אני לא יודע מאיפה ניתן להגיע למסקנה כזאת אחרי 5 משחקים. הם חייבים להילחם ולהביא את בלדסו במקום פייטון. לגבי גורדון רוב האנשים ידעו שהקפיצה תגיע שהסיבה שהוא לא מתפתח היא שלא השתמשו בו נכון.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 00:28:08אם 2.7 שלשות ב-73% זה לא צלף משובח אז אני לא יודע מה כן. גם בקדם העונה הוא קלע טוב מחוץ לקשת.
עידו גילרי
30 אוק 2017 01:04:09רועי 8 מ-11 כל שחקן תופס רצף כזה. זה קצת מצחיק להגדיר אותו ככזה כשכל שאר הקריירה עד עכשיו הוא קלע בפחות מ-30%.
אוהד ס"א
29 אוק 2017 22:28:06טור מעולה והניתוח הסטטיסטי, פשוט ללקק את האצבעות. המג'יק מרתקים בגלל כמה סיבות:
א. כישלון האנליסטים? – עוד מוקדם, אבל אם זה יימשך זאת סנסציה. אף אחד לא נתן להם סיכוי. זה לא רק רועי. תמצאו לי בבקשה אנליסט אחד מארה"ב שחשב שהם בתמונת החצי העליון של הפליאוף
ב. ווגל היה בשנה שעברה. השחקנים פלוס מינוס אותו הדבר. יכול להיות ששינוי סגנון משפיע עד כדי כך על הביצועים?
ג. שימו לב להיפוך התפקיד. העוזר הפך לנשיא ומינה את המאמן שלו כ- gm. רק לי זה מזכיר gm שהיה כושל והורד לתפקיד המאמן וזה ככה כבר 20 שנה
ד. ואחרון כמובן זה סימונס. 20 מליון ל-3 שנים. תביאו ת'מלח ותפזרו אותו בבקשה לאט
רועי ויינברג
29 אוק 2017 23:58:15יכול להיות שזה רצף מסויים או סתם יריבות לא חדות מדי, אבל שינוי השיטה הוא סימן מעודד והם יותר טובים משנה שעברה. סימונס אחלה שחקן וסקורר מעולה, אבל עדיין מאוד חד מימדי.
עידו גילרי
30 אוק 2017 00:05:20רועי מהו שינוי השיטה עליו אתה מדבר. בבקשה תרחיב
ברוך רובין
30 אוק 2017 00:07:45גם אני מעוניין לדעת, אשמח אם תרחיב
רועי ויינברג
30 אוק 2017 00:21:11זורקים יותר שלשות משנה שעברה, בעיקר הגבוהים. אפשר לראות במהלכים שלהם 5 שחקנים מחוץ לצבע חלק גדול מהזמן במקום הבלאגן חסר הריווח שהיה שם שנה שעברה. יש עוד הסברים במאמר
עידו גילרי
30 אוק 2017 00:28:58כמו שציינתי יש אי-דיוקים במה שכתבת. יש הבדל ממש קטן בחלק של השלשות מסך הזריקות לעומת העונה שעברה (1%).
הם שיחקו ככה גם בשנה שעברה. במיוחד בחלק השני של העונה.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 00:35:02אתה צודק בקשר לחלק היחסי, אבל מצבי הזריקה טובים יותר ממה שהיו שנה שעברה. מסכים בקשר לזה שהקבוצה שלהם בחצי השני של 2016/17, במיוחד אחרי האול-סטאר, הייתה מאוד דומה לזאת של עכשיו בסגנון המשחק.
עידו גילרי
30 אוק 2017 00:38:38נו וכמה בדיוק הם ניצחו אז?
אז בגדול זה מסתכם לזה שעכשיו הזריקות לשלוש נכנסות .
רועי ויינברג
30 אוק 2017 00:50:59יכול להיות שזה רק מזל. אני חושב שפשוט הקבוצה מתואמת יותר ממה שהייתה אחרי האול-סטאר וככזאת היא מגיעה למצבי זריקה טובים יותר בהרבה.
עידו גילרי
30 אוק 2017 00:54:19מתואמת זה כבר סיפור אחר אבל אתה מדבר על שינוי בשיטת המשחק.
ההבדל הוא לא משמעותי. קודם כל שלשות הן לרוב זריקות פנויות. דבר שני את אותן שלשות פנויות שהם קולעים עכשיו ב-45% הם קלעו בעונה שעברה בסביבות ה-33%. אתה באמת חושב שפתאום יכולות הקליעה של כולם שם עשו כזאת קפיצת מדרגה?
רועי ויינברג
30 אוק 2017 00:57:05אם ההבדל לא משמעותי ויכולות הקליעה של כולם לא השתפרו ברמה כזאת גדולה (בהנחה שלא הגיע מאמן קליעות אגדי לאורלנדו ולא הגיע), מה לדעתך הסיבה להבדל? מקריות?
עידו גילרי
30 אוק 2017 00:58:53אקראיות יהיה יותר מדויק. אבל כן.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 01:00:27תאוריה שרק הזמן יוכיח אם נכונה או לא
עידו גילרי
30 אוק 2017 01:01:34אתה מסכים לפחות אבל שאין הבדל מהותי מאיך ששיחקו מאז הטרייד על איבאקה?
רועי ויינברג
30 אוק 2017 01:03:21בסגנון המשחק כן.
עידו גילרי
30 אוק 2017 01:05:43נו…אז מה מטרת כל המאמר? אתה מדבר כאן על השינוי בשיטת המשחק שהוביל למה שאנחנו רואים.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 01:25:39מטרת המאמר היא הצגת התאוריה שלי על השיפור של המג'יק וקידום דיון טקטי בנושא. אנחנו חלוקים בקשר למטרה הראשונה, אבל השנייה הצליחה לא רע.
עידו גילרי
30 אוק 2017 01:30:33אני תמיד בעד דיון.
אבל אני עדיין לא מבין מה התאוריה שלך? אם אין שינוי בשיטת המשחק אז אתה טוען שהם הפכו לקבוצה של קלעים?
א.ב
30 אוק 2017 14:40:30רועי מראה שיש שיטה ושהיא עובדת, השיפור לא בא בתוך חלל ריק.
בשנה שעברה כשהפסידו לא התייחסו לזה, עכשיו כשזה עובד זה בהחלט מעורר יותר עניין.
כדי ששיטה תעבוד צריך שחקנים שמסוגלים לבצע, השנה הזריקות נכנסות וזה עובד. יכול להיות שזה אקראי, יכול להיות שיש שיפור אמיתי ביכולת, יכול גם להיות שחסר להם קלע מוצלח במקום פייטון (לא בלדסאו) כדי שזה ימשיך לעבוד אבל הטור הזה הוא ניתוח יפה של מה עובד שם.
מזכיר לי שקראתי איפשהו על פילדלפיה של לפני שנתיים או שלוש שהיא אחת הקבוצות היעילות בליגה מבחינת זריקות, הבעיה שלהם הייתה שהשחקנים אומנם לקחו זריקות יעילות סטטיסטית אבל שהסטטיסטיקה הייתה תוצר של שחקני נבא ולא של הדברים שהסתובבו אז בסגל של פילדלפיה.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 16:49:121+
ברוך רובין
30 אוק 2017 00:29:31קראתי את המאמר, אין הבדל בשיטת משחק משנה שעברה, ההבדל היחיד שוב הוא האחוזים מ3 שהם מדהימים ויתיישרו בהמשך.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 00:35:41מוזמן לראות משחקים שלהם מעידן איבאקה לעומת משחקים מעכשיו. יש הבדל
הסקרן שהרג את החתול
30 אוק 2017 00:42:58חוץ מלחזור על מה שגילרי אומר יש לך משהו להוסיף? משהו שחס וחלילה יועיל לדיון?
שמחי בן משה
30 אוק 2017 02:15:16כשמתחילים עם סטטיקטיקה קשה להגיע למסקנות!
אבל אני משוכנע שלא שמת לב לשני שקנים שכתבת את שמם , למרות שכתבת …
הסטטיסטיקה הסתירה לך .
לא אקראיות ולא סטטיסטיקה , פשוט שני שחקנים שמקבלים החלטות נכונות , שהגיעו מבית ספר אחר .
מו ספייטס , שאת קבלת ההחלטות שלו ראינו אצל הלוחמים .
וגונתן סימונס שראינו אצל הספרס .
רוצה הוכחה ראה את כספי בסוף העונה אחרי שעבר לבית ספר משובח .
תוסיף את הכלים הנכונים ותקבל משחק חדש .
הסטטיסטיקה לא תראה לך את הברור מאליו , אז מה בדיוק היא שוה ?
גיא הרשע
30 אוק 2017 05:54:05אתה מודע לעובדה שספייטס שיחק השנה 27 דקות?
(לא במשחק, במצטבר)
לפני שאתה מעביר ביקורת על רועי,
אולי כדאי שתצפה במשחק או 2…
(לנסות לקרוא את הנתונים, אלו שמראים שלספייטס אין באמת השפעה על משחקה של אורלנדו –
זה יכול למנוע בעתיד תגובות מביכות כמו זו שכתבת)
פומה
30 אוק 2017 15:16:31נהפוך הוא ברגע שהבחור נמצא בחדר ההלבשהנובאימונים כבר נדבק משהו לקבוצה , התגובה שלך זהה לתגובה לגבי פיזדל בממפיס שזה לא הוא זה אלא אלו השחקנים ..
התגובה המביכה של חולה סטטיסטיקות היא שוב שלך .
לא יעזור לך כלום אתה פשוט לא מבין את הענין .
פומה
30 אוק 2017 15:26:38ולפני שאתה ממשיךנעם התגובות השחצניות המעידות עלמרפיסות הבנה קשה כדאי שתשאל את עצמך עד כמה אם בכלל אתה מכיר את המקום .
אתה יודע היכן בדיוק עבר ההוריקן ?
פגע באורלנדו אולי פגע מערבית לאורלנדו פגע ישירות בדוונפורט אולי עוד מערבית משם , פגע בכמפה ?
ולפני שאתה מייעץ לראות.משחק לך שנתיים אחורה וראה הצהרות על משחקים משעממים כאשר אני הייתי היחיד ששאל איך אפשר להגיד על משחקים נהדריח של אורלנדו עם אודילפו שהדהים אז משעממים.
אז בקיצור אתה רפה הבנה שחצן וחסר מושג מינימלי ואם כל זאת לא מספיק אז כמה טיפש,כהנ גם חוצפן .
גיא הרשע
30 אוק 2017 16:35:38אין ספק שאתה מצטיין ב-name dropping (תרתי משמע).
הבנה של כדורסל?
לא ממש.
(או הבנה בנושאים אחרים. אני עדיין משועשע מבליל השטויות שכתבת על EPO)
רועי עכבר כדורסל אמתי. צופה במשחקים, יורד לעומקם של הנתונים בשביל להבין לעומק את מה שהוא ראה.
זה שאתה לא מבין את הביקורת על התגובה שלך לרועי,
רק מצביע על חוסר בגרות (מהסוג שמסביר את השפה בתגובה הנוספת כלפי).
אני ממליץ שתמשיך לקרוא את הפוסטים ואת התגובות של רועי.
אולי תלמד משהו.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 16:47:13פומה/שמחי/איך שאתה קורא לעצמך – אני מסכים פה עם גיא. הסטטיסטיקה מראה את מה שקורה ולא ההפך, לכן אני משתמש בה. זה שיש כמה שכונות באורלנדו שעבר בהן הוריקן או כל דבר אחר לא קשור בכלל לקבוצה.
לגיא, שצודק לחלוטין במה שהוא כותב פה, ממש לא מגיע יחס כזה. לי גם לא מגיע יחס כזה. "אורלנדו של אולאדיפו שהדהים אז" לא הגיעה לפלייאוף. אנחנו מנסים לשמור על תרבות דיון בפוסטים באתר. ממליץ גם לך. השיפור שלהם לא קרה בזכות זה שסימונס הגיע מסן אנטוניו או שספייטס הגיע מגולדן סטייט.
אפלטון
30 אוק 2017 05:45:23תודה רועי. ארון גורדון בהחלט משובץ השנה הרבה יותר בנקודה המתאימה לו ונראה שהוא מרגיש שם נוח. גם תמיד אהבתי את השיטה ההגנתית של ווגל, רק שבאמת לוקח זמן לעכל אותה. אולי סוףסוף אורלנדו למדו. בכל מקרה כיף לראות קבוצה משחקת מעל רמת הכישרון שלה. מדגם צר או לו.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 09:37:04מסכים. ההגנה שלהם לא מצטיינת, אבל זה קשור לזה שהם משחקים מהר ולכן יש יותר התקפות. כל עוד קולעים מעל 110 נקודות במשחק אפשר לספוג גם 109 בערב
גיא הרשע
30 אוק 2017 05:50:23מהמשחק הבודד שאני ראיתי שלהם (הניצחון על הספרס),
ומהנתונים,
אני חושב שניתן ללמוד שיש שינוי במשחקם של אורלנדו.
ניקולה ווצ'ביץ'.
קולע או לא, עצם העובדה שהשנה הוא מאיים בזריקה מה-3,
משנה את משחקו, ואת משחקם של אורלנדו.
הריווח שהוא מאפשר,
הופך את החיים של הפורוורדים שלצדו להרבה יותר יעילים.
העונה הוא כבר זרק 30 פעם מה-3,
בכל העונה שעברה הוא זרק 75 פעמים מה-3,
ובכל 5 העונות שקדמו הוא זרק 26 פעמים מה-3.
זה כבר לא שינוי של ניכנס/לא ניכנס.
זה שינוי מהותי בתפקודו של אחד השחקנים החשובים בקבוצה.
אחלה פוסט.
תודה, רועי.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 09:37:36מסכים. יפה לראות סנטר ששינה את המשחק שלו לטובה כדי להתאים לליגה של היום, זה די נדיר
Berch
30 אוק 2017 06:44:59טור מעולה
עידן עופר
30 אוק 2017 08:12:59טור מעולה. נראה כאילו יש רוטציה שבועה והדברים התייצבו בפלורידה אבל אני עדיין חושב שהם בינוניים ואולי יצליחו להשתחל לפלייאוף ממקומות 7/8. במידה ויעשו את זה זו כמובן תהיה הצלחה אבל בשביל להגיע מעבד לכך הם צריכים כמה טריידים טובים ורכז שמסוגל לקלוע מבחוץ.
מתי מגיע הפוסט על דטרויט שאחרי הלילה עומדת בראשות המזרח?😉
רועי ויינברג
30 אוק 2017 10:15:48🙂
רועי ויינברג
30 אוק 2017 10:15:57תודה לכולם על התגובות
IHater
30 אוק 2017 11:03:42טור מעולה, הלואי שיצליחו
Benny
30 אוק 2017 14:56:01אחלה ניתוח ולמרות ההפסד הלילה אני חושב שכן קרה שם משהו. זאת קבוצה שהיתה מתחת לראדאר של כולם כמעט בפועל יש שם שלישיה עם פוטנציאל אדיר . ווצ'וביץ' שפשוט עןשה הכל אארון גורדון שלא צריך להכביר עליו מילים ופורנייה שהוא תמיד היה הבטחה ענקית. יכול להיות שסוף סוף הכל יתחבר שם והדברים ישתחררו. כרגע מועמדת לפליאוף ללא ספק.
רועי ויינברג
30 אוק 2017 16:48:47מסכים וגם הצוות המסייע טוב. פיתוח השחקנים שלהם לא רע בכלל
amitlahev
30 אוק 2017 19:30:10פוסט מצוין. מה זה אומר על אלפריד פייטון שפצוע כבר מלא זמן?