סקירת יום שישי הגיע – הפסד ענק לספרס, כספי מצא את מקומו בנצחון הווריורס, יוסטון והוולבס עם נצחונות יפים / דור בלוך

סקירת יום שישי הגיע – הפסד ענק לספרס, כספי מצא את מקומו בנצחון הווריורס, יוסטון והוולבס עם נצחונות יפים / דור בלוך

וואו איזה לילה היה לנו עם שני משחקים אדירים שהלכו לשניות האחרות ובסופם הוולבס והווריורס לוקחים את ה-W, כמו כן הייתה לנו הפתעה גדולה באורלנדו, וניצחון גדול לניקס בדרבי, אז בואו ניגש לאקשן!

אורלנדו מג'יק (1-4) 114 – סן אנטוניו ספרס (1-4) 87:

אם היו אומרים לכם לפני העונה שאחרי חמישה משחקים לספרס ולמג'יק יהיה אותו מאזן הייתם מאמינים? ואם היו אומרים לכם שהמאזן הזה יהיה 1-4?

אורלנדו ניצלה ערב קליעה קטסטרופלי של הספרס עם 16.7% מהשלוש, ו-33.7% מהשדה, כדי לשלוט במשחק מהרבע הראשון שהסתיים ביתרון 14 לטובת הקבוצה הביתית, כאשר ההפרש רק צומח בהמשך, ובמחצית מגיע עד כדי 21 נקודות עד ליתרון שיא של 36 במשחק כולו. מכאן זה היה סוג של גרבג' עד הסיום. גם ההגנה של הספרס לא הייתה שם ואפשרה למג'יק 57.1% מהשדה. אולדרידג' סיים עם 24 נקודות אבל אף אחד בספרס מלבדו לא הצליח לקלוע יותר מ-12, כאשר גרין (0 מ-3 מהשלוש) וג'ינובילי (0 מ-4) סובלים מערב חלש באופן מיוחד.

בצד השני גורדון (2 מ-4) ווצ'ביץ' (3 מ-3) המשיכו בכושר הקליעה הנפלא שלהם שהופך את ההתקפה של אורלנדו למשהו אחר לגמרי, אבל הפוקוס במשחק הזה הלך לפורנייר עם 25 נקודות ב-27 דקות כולל 10 מ-12 מהשדה. מהספסל, ג'ונתן סימונס היה נפלא עם 17 נקודות באחוזים טובים והראה לקבוצתו לשעבר מה הוא שווה, לא שהם לא ידעו.

מיניסוטה טימברוולבס (3-3) 119 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3-2) 116:

המשחק הטוב של הערב הפגיש את הטימברוולבס עם הת'אנדר בפעם השנייה ושוב היו אלה הזאבים שנצחו במשחק צמוד את הת'אנדר שממשיכים לא להרשים העונה.

כאמור היה לנו משחק נפלא כשהיתרון עובר מצד לצד עם לא פחות מ-31 שינויי יתרון למשחק, וברגעים האחרונים שלשות של טאונס וויגינס, יכולת נהדרת של באטלר וקור רוח של טיג מהקו אפשרו למיניסוטה לנצח את המשחק. היה מעניין לראות את השופטים שורקים ללא מעט צעדים, שריקות שראינו בתדירות נמוכה יותר בעונות הקודמות וזה דבר ששחקנים כמו ווסטברוק ווויגינס יצטרכו להתרגל אליו.

עבור הת'אנדר ווסטברוק סיים עם 27 9 אסיסטים 8 ריבאונדים ו-8 איבודים, כמעט קוודרופל דאבל הזוי. אנתוני וג'ורג' סיימו עם 23 כל אחד אבל שימו לב ל-1 מ-5 משלוש של מלו', זאת נקודה חוזרת שמפריעה לת'אנדר במשחקים הצמודים האלה. אדאמס הוסיף 20 אבל עוד נקודה שרודפת את אוקלהומה היא חוסר היכולת שלהם לקבל תרומה משמעותית מהספסל, אף אחד מהמחליפים לא קלע יותר מ-7 הערב.

בצד השני המצב דומה כשאף אחד מהספסל לא קלע יותר מ-6, אבל איזה ערב היה לחמישיה של הזאבים. ג'ימי באטלר שעוד לא לגמרי החלים הראה כמה הוא חשוב לקבוצה הזאת עם 25 נקודות באחוזים נהדרים ו-7 אסיסטים, וויגינס קלע 14 באחוזים רעים אבל עם שלשת קלאץ' חשובה, גיבסון סיים עם 16 ו-8 ריבאונים וגם אסיסט נהדר לחיתוך של באטלר בדקות הסיום, וטיג הוסיף 17 משלו ו-10 אסיסטים, אבל מי שבלט מעל כולם היה טאונס עם 33 נקודות ו-19 ריבאונדים במשחק מפלצתי שסייע לוולבס להשיג נצחון יוקרתי.

גולדן סטייט ווריורס (2-4) 120 – וושינגטון וויזארדס 117 (2-3):

גם כאן היה לנו משחק נפלא עם המון התרחשויות, סיפורים, מתח ועניין. הוויזארדס שלטו לחלוטין במחצית הראשונה כאשר אוטו פורטר ואוברה במשחק חייהם קולעים מכל טווח ומייצרים יתרון של 20 כאשר בצד השני הווריורס פשוט לא פוגעים בכלום, בשלב מסויים הם היו עם 1 מ-11 מהשלוש, כשהספלאש בראדרס במחצית נוראית ורק דוראנט שומר אותם פחות או יותר בעניינים.

נקודת המפנה במשחק הייתה כאשר במהלך מאבק על הריבאונד ביל תפס את גרין מאחור, גרין, הפעם על לא עוול בכפו, תפס בחזרה. השופטים הלכו למוניטור וחזרו עם עבירה טכנית לשניהם, מאחר ולגרין זאת הייתה השניה הוא הורחק, ומאחר וביל יזם את המגע (או אולי על מנת לשמור על האיזון הקוסמי), גם ביל הורחק. מעניין לראות איך גם בערב שבו שחקני המשנה לכאורה שולטים במשחק, בלי ביל ווול אין לוושינגטון התקפה ולאחר ההרחקה של ביל עומק הכוכבים הפך להיות מכריע.

שני המאמנים הלכו לספסלים שלהם כאשר וושינגטון מורידה את וול, וסטיב קאר הולך עמוק עמוק לספסל, אל לוני וכספי, אבל במקרה של הווריורס כשהמחליפים על המגרש יש לצידם את דוראנט, ובשלב מאוחר יותר גם את קארי ותומפסון שנח דקות ארוכות עם בעיית עבירות. הכניסה של כספי הייתה נקודת מפנה נוספת במשחק, הסטטיסטיקות שלו יפות (8 נקודות, 3 ריבאונדים, 1 חטיפה, 1 חסימה, 1 אסיסט) אבל הרבה יותר מכך הוא הכניס אנרגיות ששינו את הדינמיקה של המשחק. בהמשך לוני שרץ נהדר למתפרצות ונתן הגנה טובה השלים את תרומת המחליפים עם 9 נקודות וגולדן סטייט חזרה.

תומפסון החטיא שלשה שיכלה לסגור עניין ל-10 הפרש 2 דקות לסיום, הווריורס ניסו לחזור למשחק וצמצמו עד נקודה עם שלשה נהדרת של ג'ודי מיקס בניסיון שני. דוראנט הלך לקו וקלע 2, וושינגטון החטיאה שלשה אחת, קיבלה ניסיון נוסף והחטיאה שוב וה-W הולך לגולדן סטייט.

וול סיים עם 20 נקודות ו-14 אסיסטים אבל 2 מ-7 משלוש, חלקן ממש לא לעניין וזאת נקודה שהוא יצטרך ללמוד, בערב שבו כל החברים קולעים נפלא והוא לא, זה הזמן לנצל את יכולת הכדרור והמסירה הנפלאה שלו כדי לתרום בדרך אחרת. פורטר הוביל את הוויזארדס עם 29 ב-7 מ-9 מהשלוש, ואוברה הוסיף 19 ב-4 מ-6 מהשלוש.

בצד השני דוראנט סיים עם 31 קארי עם 20 אבל 3 מ-13 משלוש, ותומפסון עם 18 ו-2 מ-8 מהשלוש. ווסט היה מעולה עם 16 ונקודות ברגעים החשובים לנצחון של הווריורס.

שארלוט הורנטס (3-2) 93 – יוסטון רוקטס (1-5) 109:

אחרי שלושה רבעים צמודים יחסית, ג'יימס הארדן השתלט על המשחק ברביעי והכריע את המשחק עבור הרוקטס שמשיגים ניצחון חוץ נאה וממשיכים במומנטום פתיחת העונה המצוין שלהם, והם לגמרי בקונטנדר מוד.

הזקן סיים עם טריפל דאבל איכותי של 27 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, כשמסייע לו אריק גורדון עם 26 וריאן אנדרסון שקיבל אישור יריה חופשי וזרק 15 שלשות (קלע 6) בדרך ל-21 נקודות, כשהרוקטס מסתדרים עם לשתף רק 8 שחקנים.

בצד השני קמבה ווקר הרשים מאוד עם 26, וגם להווארד היה משחק מרשים עם 19 נקודות 16 ריבאונדים ולאמב עם 20 שלא הספיקו.

אטלנטה הוקס (5-1) 100 – דנבר נאגטס (3-2) 105:

הבטחנו לכם שלמילסאפ יהיה מה להוכיח הערב, והוא בהחלט שיחק ככה וגם הוכיח. המשחק היה צמוד לכל אורכו כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח, אבל ברבע הרביעי דנבר הייתה דומיננטית יותר כאשר מילסאפ קולע 7 מה-16 שלו ברבע הרביעי על מנת לאפשר לדנבר לפתוח פער קטן באמצע הרבע הרביעי עליו הם הצליחו לשמור עד הסיום למרות ערב קליעה מזעזע (20% משלוש).

דנבר קיבלה תרומה מגוונת הלילה, בנוסף למילסאפ גם מודעי סיים עם 16 בעוד בארטון האריס ויוקיץ' מסיימים עם 18 כ"א כשהגבוה של הנאגטס מוסיף 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בצד השני שרודר חוזר ותורם 20, פרינס הוסיף 19, ובלינלי עם 15 כולל 5 מ-7 נהדר משלוש, שכאמור לא הספיקו.

ניו יורק ניקס (3-1) 107 – ברוקלין נטס (3-3) 86:

לדרבי חוקים משלו, וזה היה המקרה במדיסון סקוור גארדן, כאשר הניקס שפתחו את העונה גרוע מאוד מביסים את הנטס שדווקא התחילו לא רע יחסית לעונות האחרונות שלהם, ולפציעה של ג'רמי לין בפתיחת העונה. ברוקלין הובילו במחצית הראשונה אבל לקראת סיומה הניקס עלו ליתרון כשהם עוצרים את הנטס על 14 ברבע השני ומתפוצצים (יחסית) עם 36 נקודות ברבע השלישי בדרך ליצירת יתרון שהבטיח להם את הנצחון.

הניקס התבססו על שליטה בריבאונד (34-55) ועל היכולת ההתקפית הנהדרת של פורזינגס. הלטבי אומנם לא קלע מבחוץ (1 מ-6), אבל הצליח להגיע ל-30 באחוזים טובים מהשדה, כשהוא מוסיף 9 ריבאונדים ולא פחות מ-3 חסימות. מרשים. בצד השני ראסל קלע 15 ב-18 דקות אבל מלבדו אף אחד לא הצליח להתחמם בהתקפה.

לוס אנג'לס לייקרס (3-2) 92 – טורונטו רפטורס (2-3) 101:

הלייקרס החזיקו מחצית אחת לפני שהדואו של טורונטו חיסל אותם במחצית השנייה, וכשאתה קולע 13% משלוש, ומאבד 21 כדורים קשה מאוד לנצח משחק, גם כשיש לך יתרון בריבאונד (40-49) במשחק שממש לא היה נאה לעין.

בול היה חלש עם 5 בלבד וגם 4 איבודים למול 6 אסיסטים, כשהלייקרס התבססו באופן דיי מוחלט על הספסל שלהם, עם ראנדל שעלה ותרם 18 וקוזמה שהיה מצוין והוסיף 15 ו-10 ריבאונדים. בצד השני דרוזן סיים עם 24 כשלאורי הוסיף טריפל דאבל של 10,11,12. איבאקה וסיאקאם הוסיפו 18 כל אחד למנצחים.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

אין כמו יום שישי של דרבי, ההתרגשות, המתח, העוינות בין המחנות מעמידה בצל את כל יתר המשחקי….

רגע אחד, אומרים לי באוזניה שהדרבי היום הוא הדרבי של ניו יורק אז תשכחו מזה.

אבל, היי,  יום שישי הגיע!

והיום יש לנו את אוקלהומה במיניסוטה בין שתי קבוצות עם פוטנציאל אדיר שעוד לא הפגינו את היכולת לממש אותו, גולדן סטייט תפגוש את וושינגטון בקרב בין קונפרנסים מרתק במיוחד בעוד שתי הקבוצות של טקסס ייצאו למשחק חוץ במזרח, אז בואו ניגש לאקשן!

משחקי הליג פאס:

אורלנדו מג'יק (1-3) – סן אנטוניו ספרס (0-4) 2:00:

למען האמת התלבטתי האם להתמקד במשחק הזה או במשחק בין שארלוט ליוסטון, אבל אני מאוד אוהב את הצעירים של אורלנדו ומייחל לרגע שהם יתחילו למצות את הפוטנציאל שלהם, וכמו כן אני מפחד שאם אבחר את המשחק של יוסטון על פני זה של סן אנטוניו מיכאל לוריא יחזור למשרד האוצר על מנת להכות אותי.

מכל מקום, אורלנדו היא בהחלט אחת מהקבוצות שיותר נעים לראות את פתיחת העונה שלה עד כה. אורלנדו ניצחה והפסידה לברוקלין וניצחה את מיאמי אבל גולת הכותרת שלה עד כה הייתה הנצחון הגדול על קליבלנד, תגידו שזה קשור יותר לקאבס מאשר לאורלנדו, וכנראה תהיו צודקים, אבל עדיין צריך קבוצה בצד השני שתנצל את היכולת החלשה של הלברונ'ס.

רגע, מה זה הקול הזה?

ובחזרה לאורלנדו, מה קורה פה בעצם?

קחו בחשבון שכל מה שייאמר כאן מתבסס על מדגם קטן מאוד מול קבוצות מסויימות מאוד, אבל שימו לב קודם כל לקליעה מבחוץ של אורלנדו. המג'יק קולעים ב-45% על 28 נסיונות למשחק, הקצת יותר מ-5 זריקות למשחק של פורנייה הם סטנדרט, הרי שהמג'יק התיישרו עם החוכמה המקובלת בליגה וכרגע כולם שם זורקים מחוץ לקשת. אארון גורדון זורק 3.5 למשחק, וקולע 3, ווצ'ביץ' זורק כמעט 5 למשחק וקולע כמעט 2. זה מאפשר ריווח של המשחק והרבה יותר אפשרויות ממה שהיו לקבוצה הזאת בשנה שעברה.

שלישיית הצעירים הזאת היא המרכז של הקבוצה הזאת וכנראה מה שיקבע האם יש לה עתיד, אם לאו, אבל מסבבם התקבצה חבורה נחמדה מאוד של שחקנים. די ג'יי אגוסטין, אלפריד פייטון וטרנס רוס הם קו אחורי לא רע בכלל, ומאריס ספייטס וביומבו נותנים עומק איכותי בקו הקדמי.

מעבר לנקודות האלו, הרבה מהפוקוס במשחק הזה יהיה לג'ונתן סימונס. רבים לא הבינו מדוע הספרס שחררו את השחקן הזה שהיה פרוייקט נפלא של פופוביץ', והשנה הוא מוכיח את עצמו כשחקן משמעותי עבור המג'יק. עם 13 נקודות למשחק ב-23 דקות סימונס הוא שחקן משמעותי עבור המג'יק שתורם בשני צדי המגרש ויהיה מענין לראות האם הוא ישחק עם צ'יפ על הכתף במשחק הלילה.

בצד השני בסן אנטוניו עסקים כרגיל. מי שחשב שצפויה להם נסיגה השנה לא מוצא לכך עדויות עד כה, וזה עוד בלי טוני פרקר וקוואי. בהיעדרם של השניים למרקוס אולדרידג' לקח על עצמו את הקבוצה. הרבה תשומת לב הלכה להתבטאויות של פופוביץ' על הטעויות שעשה עם אולדרידג' בתחילת דרכו בקבוצה ועל איך השנה הוא משחרר אותו, בין אם מדובר באמת או משחק פסיכולוגי זה עובד. אלדרידג' קולע 26 נקודות למשחק עד כה ומוסיף 9 ריבאונדים ונראה נפלא. שחקן נוסף שנראה נפלא בינתיים הוא רודי גיי עם 15 נקודות למשחק. הקליעה ל-3 עדיין לא שם אבל גיי תורם לספרס בדיוק את מה שהם ציפו כשהחתימו אותו בעוד צעד של פופוביץ' שזכה להרמות גבה (מתי כבר נלמד?).

ואי אפשר לסיים דיון על הספרס בלי לדבר על מאנו. הארגנטינאי הלא נגמר משחק לא פחות מ-21 דקות השנה ותורם 9 נקודות.

הימור: הספרס ב-5.

מיניסוטה טימברוולבס (3-2) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-2) 3:00:

שתיים מהקבוצות מהמלהיבות ומהמרתקות של הקיץ מגלות שהמרחק בין יכולת מבריקה בשוק ההעברות לבין יכולת מבריקה על הפרקט יכול להיות גדול מאוד.

נתחיל עם המארחים, וספציפית עם ההגנה של הזאבים. בעוד קארל אנתוני טאונס לא ממש עושה את הקפיצה למפלצת ההגנתית שרבים ציפו שהוא יהיה, הוולבס הופכים להיות תלויים מאוד בג'ימי באטלר. בשני המשחקים שבהם באטלר נח, מיניסוטה מצאה את עצמה בצד המפסיד מול יריבות לא מאוד מאיימות בדמות אינדיאנה ודטרויט כשהיא סופגת 126 נקודות בממוצע בשני המשחקים.

באטלר צפוי לחזור למשחק הלילה שהוא שידור חוזר של המשחק בין השתיים, בו ניצחה מיניסוטה במשחק צמוד מאוד, ואין סיבה שלא לצפות שגם המשחק הלילה יילך לרגעים האחרונים ממש.

בהתקפה דומה שמיניסוטה נשענת באופן מוחלט על הטריו שלה. טאונס פתח עם 23 נקודות למשחק בעוד וויגינס מוסיף 20. ג'ף טיג עם 40% משלוש ל-12 נקודות למשחק וג'מאל קרופורד עם 11 הם תרומה חשובה, אבל לא ברור שאלו שחקנים שהקבוצות החזקות של המערב יתקשו לעצור, וכשממשיכים לרדת בהיררכיה של הוולבס המצב נהיה רק גרוע יותר עם שחקנים כמו ביליצה, טאג' גיבסון ודיאנג.

הסיטואציה הזאת מעלה חשש לגבי בניית הסגל של מיניסוטה הקיץ, האם זאת קבוצה מאוזנת מספיק? האם יש שם דיי קליעה כדי לפתוח את הצבע עבור החדירות של וויגינס והסיום של טאונס? אולי הלילה נקבל כמה תשובות לעניין הזה.

בצד השני גם פתיחת העונה של אוקלהומה ממש לא הייתה מלהיבה. נצחון על הניקס הוא לא בדיוק משהו להתלהב ממנו, וגם לא על אינדיאנה, מה עוד שהנצחון הזה בא אחרי שני הפסדים מול יוטה ומיניסוטה. אם תשאלו אותי לא מעט מהחששות סביב אוקלהומה מתאמתים כרגע. האם באמת כרמלו אנטוני ופול ג'ורג' זורקים 8 שלשות למשחק זאת השיטה שאוקלהומה מכוונת אליה?

גם בצד הזה של המפגש יש שאלות לגבי עומק ויכולת, כשפאטריק פטרסון לא ממש בא לידי ביטוי עד כה בהתקפה, וגם אנדרה רוברטוסון קטסרופה עם 3 נקודות למשחק, בת'אנדר למעט 4 השחקנים הבולטים שלה (הביג 3 ואדאמס) אף אחד לא קולע יותר מ-8 נקודות. יהיה מעניין לראות איך הת'אנדר ינסו לשלב שחקנים נוספים בהיררכיה ההתקפית שלהם והאם זה יקרה כבר הלילה.

הימור: אוקלהומה ב-2.

גולדן סטייט ווריורס (2-3) – וושינגטון וויזארדס (1-3) 5:30:

אם תשאלו אותי הפתיחה המבורדקת של גולדן סטייט מוסיפה לא מעט אדג' לעונה הזאת. כן, וושינגטון פתחה את העונה טוב, אבל המשחק הזה לא היה מעורר כזאת התרגשות אם לא הייתה תחושה שוושינגטון יכולה להנחית מהלומה על הווריורס הלילה בביתם.

האם הפגיעות הזאת של גולדן סטייט היא אמיתית או אשליה? לשאלה הזאת אנחנו עשויים לקבל תשובה ניצחת הלילה.

גולדן סטייט הפסידה עד כה שני משחקים, האחד בקרב צמוד עם יוסטון, והשני עם ממפיס במשחק בו הגריזליס הוציאו את הווריורס מדעתם, עם הרחקות ובעיקר עם חוסר יכולת להתמודד בצבע עם סנטר עילית שמסוגל לשים את הכדור על הרצפה ולקלוע מבחוץ, כאשר מנגד היא השיגה נצחונות מול טורונטו, דאלאס וניו אורלינס.

ההתקפה של גולדן סטייט פתחה כצפוי עם 120 נקודות למשחק, אבל בהגנה היא סופגת 114 נקודות למשחק, וזה גבוה מדי אפילו כשיש לך את ההתקפה הטובה בתולדות המשחק, והיום יהיה משחק נהדר להוכיח שהווריורס לא שכחו איך להגן בקיץ, מול אחת הקבוצות עם הקו האחורי הטוב בליגה, ועל כן הרבה מהפוקוס במשחק הזה הולך על המצ'אפ בין קליי תומפסון לבראדלי ביל.

השוטינג גארד שסבל מלא מעט פציעות קולע 24.5 נקודות למשחק, בעוד שותפו לדואו קולע 23 משלו, כך שלגארדים של סטיב קאר צפויות ידיים מלאות הלילה עם השניים האלה.

וושינגטון פתחה את העונה היטב לא רק הודות לשניים האלה. לאחר נצחונות על פילי, דטרויט ודנבר, המומנטום שלה נעצר במפתיע בהפסד בהארכה מול הלייקרס, וכדי להחזיר את המומנטום וושינגטון תזדקק להמשך היכולת המצויינת של אוטו פורטר (17 למשחק) וקלי אוברה, אחת ההפתעות הנעימות של העונה עד כה לשחקן הזה שמשחק במקום מוריס שפצוע בפתיחת העונה.

הימור: גולדן סטייט ב-15.

משחקים נוספים:

שארלוט הורנטס (2-2) – יוסטון רוקטס (1-4) 2:00:

הפציעות של שארלוט סיבכו אותה בפתיחת העונה הזאת, והיא בעיקר רוצה להישאר בסביבות הפלייאוף כדי להיות במצב לעשות את הריצה כש-MCW, קודי זלר ובעיקר ניקולאס באטום יחזרו לכשירות.

יוסטון פתחה את העונה נפלא, והיא מתמודדת לא רע עם פציעות משלה כשכריס פול וטרבור אריזה מפסידים זמן עם פציעות. הקבוצה התקשתה מול קבוצות עם גבוהים דומיננטיים בדמות ממפיס (הפסד) ופילי (נצחון בנקודה), ויהיה מעניין לראות איך הם יתמודדו הלילה עם סופרמן שפתח את העונה מצוין.

הימור: יוסטון ב-3.

אטלנטה הוקס (4-1) – דנבר נאגטס (3-1) 2:30:

לאחר שפתחה עם ניצחון, אטלנטה הולכת ומתגלה כקבוצה המאוד חלשה שכולם ציפו שהיא תהיה, כשהפסד לשיקאגו הוא באמת הדבר הכי משפיל שיכול לקרות לך בליגה הזאת, ויהיה מעניין לראות איך היא תיראה במשחק הבית הראשון שלה העונה כאשר מי שמסתמן ככוכב של העונה – דניס שרודר, שנעדר מול שיקאגו עשוי לחזור כבר הלילה.

בצד השני דנבר פתחה בצורה מאכזבת, הקבוצה אמורה לפחות להילחם על מקום בפליאוף אבל הפסדים ליוטה וושינגטון ושארלוט שמים אותה בעמדה לא מבטיחה לקראת ההמשך. במרכז המשחק הערב חזרתו של מילסאפ לאטלנטה כשבוודאי יהיו לו מה להוכיח לקבוצה שוויתרה עליו לטובת בנייה מחדש.

הימור: דנבר ב-12.

ניו יורק ניקס (3-0) – ברוקלין נטס (2-3) 2:30:

הניקס מגיעים לדרבי בעמדה מדכאת בדיוק כפי שיכולתם לצפות. הפסדים לאוקלהומה, דטרויט ובוסטון שלחו אותה לפתיחת עונה עם 0 בטור ה-W. השילוב בין פורזינגס (25 נקודות למשחק וקאנטור (12 ריבאונדים למשחק) אולי מבטיח אבל ככלל ההתקפה שלהם היא מהחלשות בליגה (93 למשחק), וקשה לראות אותם עושים משהו העונה למעט טנקינג מפואר.

בצד השני ברוקלין מסרבת להיגרר לטנקינג, והם הרשימו מאוד בנצחונות על קליבלנד וכן על אורלנדו ואטלנטה. ההתקפה של ברוקלין היא זאת שסוחבת אותם למאזן חיובי מבטיח העונה עם דאנג'לו ראסל שבהחלט נראה טוב ככל שהיה ניתן לצפות בפתיחת העונה הזאת.

הימור: ברוקלין ב-14.

 

לוס אנג'לס לייקרס (2-2) – טורונטו רפטורס (2-2) 5:30:

טורונטו נאלצה לפגוד בפתיחת העונה שלה את סן אנטוניו וגולדן סטייט ולקחה את שתיהן למשחקים צמודים רק כדי ליפול בצד המפסיד של הקרב. שני ההפסדים שלה בשילוב נצחונות נעים על פילי ושיקאגו שמים אותם ב-2-2 בפתיחת העונה, והקנדים יקוו להמשיך להישען על דרוזן על מנת לשפר את המאזן הזה.

בצד השני כל הפוקוס הוא על בול, אבל שווה לשים לב גם לג'ורדן קלארקסון שפתח היטב עם 17 נקודות ב-20 דקות עבור הלייקרס וגם ברנדון אינגרם עם 16 למשחק, זאת עונת בנייה ללייקרס עם שלל שחקנים צעירים וכל משחק הוא מבחן עבורם לראות מי יוכל להמשיך עם הקבוצה הזאת בדרך לחזרתה לצמרת, דרך שוק השחקנים החפשיים של השנה הבאה.

הימור: טורנטו ב-10.

לפוסט הזה יש 193 תגובות

  1. נהדר דור. מפגש פיקנטי בין הווארד לקפלה. מקווה שננה ישחק היום. אם לא אז לדעתי שארלוט דווקא ינצחו. אריק גורדון לא בנוי לשחק 40 דקות בערב. אולי קאנאן יוכל לתת קצת דקות על קמבה כדי להוריד מהעומס של הגארדים.

  2. תודה רבה דור.
    מרגיש לי שסימונס יתפוצץ על הספרס, אבל זה לא יספיק. זאבים-רעמים יהיה אחלה משחק, ונקווה להפתעה של וול ושות' מול הלוחמים.

    1. והמשפט "…בעוד צעד של פופוביץ' שזכה להרמות גבה (מתי כבר נלמד?)"… פשוט לפנתיאון של כתיבה על נ.ב.א. זה בדיוק, אבל בדיוק, ככה.

  3. קצת הערות על גולדן סטייט ומצבו של כספי- 5 משחקים לתוך העונה וקר צמצם את הרוטציה מאשר שנה שעברה, שנה קודמת הוא שיתף 13 במשחק, השנה רק את איגודלה ווסט ליוינסגטון קצת מקו קצת בל, יאנג משחק אחד 20 נקודות משחק אחר לא משותף כלל, איפה כספי שם..לצערי לא טוב, לא פקטור ברוטציה וגם אם הוא משותף בגארב'ג טיים הוא לא יכול לבוא לידי ביטוי כלל כי הוא לא יוצר לעצמו. צריך לקרות שילוב של פציעות ומשחק אחד טוב כדי שיחזור לרוטציה, לצערי אני מעט פסימי. מה דעתגם על מצבו של כספי עד כה???

    1. היות והוא פצוע קצת קשה לדעת. נקווה שלא יגרור את הפציעה, אבל בהנחה שיחלים במהרה לא רואה סיבה שלא ישתלב ברוטציה. גולדן עדיין לא זורמת, כך שלקר יש בעיות אחרות כרגע, אבל כשיחזרו לעצמם אין סיבה שהרוטציה לא תתרחב.

  4. סימונס אמר בראיון לאתר האוהדים של אורלנדו שהפרידה היתה בהסכמה. הוא רצה תפקיד גדול יותר ופופ איחל לו בהצלחה

  5. אחלה פריוויו לערב מעניין מאוד שבו הכל יכול לקרות.. אי ממממלכך אני אלך על אורלנדו מיניסוטה גולדן סטייט דנבר הניקס מטו. אם נטעה רק ב 2 זו תהיה הצלחה כבירה

  6. תודה דור.
    חבל שלא הרחבת דוקא על יוסטון, ומי זה בכלל המיכאל לוריא הזה?!
    אמרתי לפני העונה שדנבר ופורטלנד אוברייטד ברמות. בינתיים זה מתממש. ישנן הרבה קבוצות בינוניות גם במערב, מתחת ל-5 הגדולות. במזפח הנחשלות מפתיעות, הפרחים לברוקלין ולאורלנדו.

  7. האוורד משחק עם הרבה אנרגיה
    חבל שהוא לא שיפר את הזריקות מהקו (למשל על קפלה אי אפשר כבר לעשות האק-דה)

  8. הספרס נראים ריע בהגנה. המגיק פשוט יותר אתלטיים ותוקפים אותם עם יותר זריזות קפיצה וכח. נראה קשה

  9. הארדן התחמם ומצויין, אבל הוא מעיף את הידיים בכזאת תיאטרליות זה כבר מגוכח חייבים לשנות את החוק של העבירות

  10. אני רוצה לבכות,אני לא יודע מה עושים בתור אונד של הספרס כשהקבוצה נראית ככה.
    אני פוחד שנפסיד ב40 הפרש למג'יק….אורלנדו מג'יק

  11. עם כל החוסר נעימות שבהפסד של הספרס, והוא פשוטמביך ברמות זה הרבה מאוד exuction. הספרס ב 4\22 לשלוש 18% והמגיק ב 11\23 48%,תהפכו את זה וס"א מנצחת. קל להגיד…
    חוצמזה החוסר בקוואי מול קבוצה אתלטית הוא אדיר. מצד שני איבודי הכדור של סא היו פשוט קבלת החלטות גרועה אחת אחרי השנייה.

      1. גימי באטלר כל כך חשוב המנהיגות שלו, הניהול של ההגנה, משהו לא בסדר עם ויגנס וטאונס מבחינת IQ כדורסלני בהגנה.

  12. הכי מאכזב באוקלהומה בזמן הקצר.מתחילת העונה זו ההגנה שלהם. ציפיתי שיהיו בטופ 3 בהגנה השנה. בינתיים הם רחוק משם.

  13. 2 קבוצות עם בעיות קשות.

    ל אוק' אין הגנה וסינרגיה

    למיני' אין מספיק ריווח, הווניל האירופאי שלהן צריך לקבל בגלל זה יותר דק', וזה עוד עם השיפור המסוים של ויגינס מה 3.

  14. מינוסטה פיתחו העונה אופי שהיה כל כך חסר לצעירים האלה בשנה שעברה, משחק שלישי צמוד שהם מסמנים נצחון

  15. לדעתי, הבעיה הגדולה ביותר במינסוטה זה וויגינס.
    בחירת הזריקות שלו, ההגנה שלו, ובעיקר –
    העובדה שהוא הפך ל-"חור שחור".
    יש לו רק אסיסט וחצי למשחק העונה,
    וזה כאשר הכדור נמצא אצלו ביד יותר מאשר לכל שחקן מינסוטה אחר.

    אז מול קבוצות חלשות, האתלטיות המדהימה שלו מספיקה בשביל להשיג מספיק נק', ולקלוע באחוזים סבירים +
    מול קבוצות שיודעות מה הן עושות בהגנה,
    אז הוא הופך לחיסרון גדול.

  16. קבלת ההחלטות של וושינגטון מעולה. ההגנה שלהם רצחנית, עושים את המוות לסטף, קליי ודוראנט מפתים את זאזא ודריימונד לזרוק. וראיתם את התוקף הזה של וול? הוא ניסה לדרוס את סטף!! ממש ניסה להראות לו מי בעל הבית

  17. מה הסיפור עם התלבושת של סטיב קר ? אני בלי סאונד.

    זה יום השנה לפטירתו של קרייג סיגר או משהו כזה ?

  18. גיא, כתבתי "המזרח יאכיל את המערב" וזה זמן עתיד המתחיל היום. לא דברתי על עד עכשיו. קבוצות המזרח הן הרבה יותר 'חדשות' מהמערביות והיו זקוקות לזמן מה כדי להתאחד.

  19. ממזר, הם קיבלו טכנית כפולה. לגרין כבר היתה אחת אז הורחק. לביל לא היתה אז לא הורחק. זה היה מגעיל, אבל זה גם היה שקוף וגרין לא יכול ליפול בזה אחרי שהוא כבר הפסיד על זה אליפות.

    1. זה צריך טכנית כפולה לגרין. ופלייגרט 2 לביל.

      הרי כולנו רואים פה אגרוף מכוון לפנים, כשהכדור לא באזור בכלל.

      אם שחקן מנסה להוציא מישהו אחר מהמשחק עם פרובוקציהאלימה , הגיוני לזרוק אותו דווקא מהמשחק, בדיוק כמו בפיינל.

      1. יכול להיות. אני לא חושב שזה היה אגרוף. יותר כמו לפיתה. אבל זה לא משנה את הנקודה שלי. גם אם ביל היה מורחק זה עדיין היה תקף. ההבדל הוא שאצל ביל בעתיד זה מקסימום יעלה בסיבוב שני. אצל גרין זה יכול לעלות באליפות. זה מעצבן, אבל הוא צריך להיות פה המבוגר האחראי, פשוט כי יש לו מה להפסיד (מזכיר איזה סכסוך פוליטי כלשהו 😉 ).

        1. אני מסתכל נטו על המשחק הזה. עד הפלייאוף יש זמן.

          אני רואה 2 שחקנים הולכים קצת מכות. הרי הגופיה של גרין לא נקרעה מעצמה.

          בכל אופן מיציתי את המשחק. שבת שלום.

  20. גיא, לגבי וויגינס. נכון בכללי, אבל היום צריך לתת לו הנחה קלה. רוב שחקני הכנפיים יסבלו העונה לשחק מול רוברסון וג'ורג'. כנראה הגנת הכנפיים החזקה בליגה.

    1. עזוב את ה-5 מ-15 שלו מהשדה.
      אסיסט אחד היה לו במשחק,
      וזה כאשר לצדו טאונס ובאטלר –
      גבוה שמרווח את המשחק, ושחקן כנף שחותך לסל.
      אפילו גיבסון מוסר יותר אסיסטים למשחק מוויגינס!

  21. לא שינו את החוק כך שאסור לעשות האק-א בשלוש הדקות האחרונות ? יוסטון שולחת את הווארד לקו פעם אחר פעם .

  22. איך שאני לא מסתכל על זה,
    זה נראה כמו מצב בו השופטים היו צריכים לשרוק פלגרנט לביל,
    וכלום לגרין.
    מה הוא אמור היה לעשות?
    להסיר את הראש מהכתפיים???

      1. "תוציאו את כספי!
        מה שלא יהיה, חייבים לזרוק את כספי מהמשחק בכדי שתכנית GOLDEN BRAKE תצא לפועל."

        (מתוך "הפרוטוקולים של זקני ציון 2.0
        משתלטים על ה-NBA")

      2. ממש לא נחת טבעי. הרים את הרגל אל הביצים של פורטר. אם זה היה מכוון או לא אני לא יודע אבל ההרמת רגל הייתה ממש לא טבעית.

  23. ביום רגיל הווריורס יכולים לסגור בטבעיות פיגור 10 אחרי שלושה רבעים . רק שהיום אין את דריימנד , וקליי עם ארבע עבירות .

  24. ספורט 5: "כספי החזיר את ג"ס מפיגור לניצחון."
    וואלה ספורט: "וושינגטון לא האמינו מה קרה להם."
    ספורט 1: "כספי כובש את הבירה – כנסו!"
    ONE: "לחצו לצפות בצמודה החדשה של כספי."

  25. סטפן קרי זרק עכשיו זריקה מטורפת ולא אחראית ממרחק עצום והחטיא ומיד אחרי איבד כדור. אבל ג"ס מובילה בנקודה ודוראנט זורק שני פאולים.

  26. קליי היה צריך לסגור את זה 3 דקות לסיום . ג"ס הוליכה ב-7 והיתה לו זריקה לשלוש פנויה לגמרי . הוא החטיא ולכן היה סיום צמוד.

  27. איזה משחק הזוי ושיפוט ביזיוני. והאמת שהיה עושה טוב לג"ס להפסיד. הם צריכים איזה כאפת התעוררות. במחצית הראשונה הם פשוט לא שמרו.

  28. ג'ימי באטלר היה אדיר ברבע האחרון. סחב את הקבוצה, התאבד על הפרקט, עשה הכול מהכל. ולפי הדיווחים על מצבו הגופני זה היה סוג של "משחק שפעת" עבורו.
    כפיים לג'ימי.

    1. אז זה היה שפעת?
      באמת לא הבנתי את הקושי שלו להתאושש אחרי כל מהלך.

      היה לו יופי של משחק בלי שום קשר למחלה

      1. לא, לא הייתה לו שפעת. הוא מתאושש מאיזו דלקת או זיהום בדרכי הנשימה לפי מה שהבנתי, ובגלל זה הוא לא שיחק בשני המשחקים הקודמים שלהם בהם הפסידו.

  29. הלבוש של קר משמש להוקרה של אל אטלס.

    סטיב קר לבש חולצה פלוס גקט בסיגנון שאל אטלס שחקן עבר ומאמן הקבוצה של 75 נהג ללבוש.

    אל אטלס מאושפז במצב קריטי בבית החולים.

  30. כספי היה מצויין הלילה. הכניסה שלו יצבה את ההגנה. לא לחינם הוא פלוס 17.

    קוון לוני הרוויח הארכת חוזה בשנה נוספת, השלישית בחוזה הרוקי שלו.

    1. שימשיכו כך – ויראו דז'ה וו של השנה שעברה :
      עונה רגילה עם מאזן מצויין , הדחה בפלייאוף בחצי גמר המערב לכל היותר.
      אי אפשר פתאום להמציא משחק חדש בפלייאוף , שם הקבוצות שומרות קשוח יותר ולא נותנות את החצי -שניה הנוספת לזרוק משלוש .

  31. סיכום לוחמני של ששת המשחקים הראשונים :

    ללוחמים לא יהיה קל השנה בעונה הרגילה. כל קבוצה עולה מולם עם מוטיבצית יתר כדי להוכיח שהם יכולים להתמודד שווה בשווה ואף לנצח את האלפא דוגס שסומנה כפייבוריטית גם השנה. זה מתבטא בשמירות הדוקות מאוד על האחים ספלאש , ובפרט על סטף , שאת צעדיו מצרים כל העת שניים לפחות, , וגם מחכים לו בדרך לסל במקרה שיחליט לחדור. המבטים של הלוחמים הם כמעט תמיד לא פנויים , וגם אחוזי קליעה בינוניים ומטה מבחוץ כשהמבט סוף סוף פנוי לא עוזרים . יש גם פחות מהנעת הכדור ומשחק הטיקי טקה של השנה שעברה . זה בלט היום במיוחד – אולי מכיוון שסטיב קר מנסה להוריד את כמות האיבודים שעולה מאוד כתוצאה מהטיקי-טקה.
    מהצד השני של המגרש, הלוחמים מזלזלים קצת בשמירה , כנראה מתוך הנחה שההתקפה תנצח להם משחקים בכל מקרה. וזה ממש לא קורה , ומאפשר ליריבות לקלוע באחוזים גבוהים . כשג"ס נזכרת לשחק הגנה, זה בד"כ רק ברבע האחרון כשהמשחק בסכנה , ואז רואים את ההבדל . זה קרה גם היום .
    הצד החיובי עד כה – הספסל הרבה יותר איכותי השנה . פט מקאו וג'ורדן בל ממש יעילים ומתפתחים לשחקני חמישיה לגיטימיים , ניק יאנג שמר על היד הטובה שלו , וקוון לוני ועמרי כספי הראו היום שגם להם יש הרבה בארסנל כשהם נקראים לתת דקות מהספסל .

  32. פרנק ניקילינה, הרוקי הצרפתי הצעיר של הניקס, רשם הופעת בכורה ונראה טוב עם 9 נקודות ו5 אסיסטים ב23 דקות, בנוסף לשליטה טובה במשחק. פורזינגיס במשחק אדיר נוסף.
    יש ניצוצות של אור.

  33. סיכום למשחק הלילה בין וושינגטון לגולדן סטייט:
    וושינגטון קופחו.
    אחרי שרואים את ההילוך החוזר הנוסף שנתנו ESPN,
    זה ברור שגרין הוא זה שהתחיל עם הפרובוקציה,
    ושההרחקה של ביל לא הייתה במקום.
    טכנית ל-2 השחקנים, זה מה שהיה צריך להיות.
    רק שהבכי הלא פוסק של גולדן סטייט חלחל,
    ובמטרה לשמור על "צדק",
    גם ביל הורחק.

      1. תבדוק את עצמך.
        במקור גם אני חשבתי שגרין הוא זה שקופח.
        אבל מהזווית הנוספת ש-ESPN סיפקו,
        רואים שלא הייתה סיבה לתת לביל יותר מעבירה טכנית.

          1. אז עכשיו גם אתה תיקנת .
            כמובן שגרין הוא אחד מהשחקנים חמומי המוח ומחוסרי הפילטרים ביותר בליגה, אם לא המוביל . היא היה צריך במקרה הזה להעיף עצמו לארץ ולהישאר שכוב , ואז ביל היה נשלח החוצה לבד . אבל אז זה לא היה דריימונד המוכר.

  34. תודה רבה על הסיקור!

    ניצחון נאה של אורלנדו, אף על-פי שביום קליעות סביר יותר של הספרס, זה בטח לא היה נגמר בכזה הפרש. בכל מקרה כל הכבוד לאורלנדו, מקווה שפתיחת העונה הטובה שלהם היא לא מקרית, ושיחזרו סוף-סוף לפלייאוף.

    כל הכבוד גם לכספי שנתן משחק משמעותי ראשון הלילה! מחזיק לו אצבעות שימשיך לתת פה ושם הופעות כאלה, ויישאר בסגל של הלוחמים גם בפלייאוף.

    יוסטון עם משחק 3 מתוך 6 בו הם סופגים פחות מ-100 נקודות. אין ספק שזה נובע לא מעט מההגנה שטאקר ומבה-א-מוטה מביאים. כל העונה שעברה, היו להם נראה לי 19 משחקים סך-הכל בהם היריבה קלעה פחות מ-100.
    מקווה שכריס פול יחזור במהרה על-מנת שהקבוצה תתרגל לשחק איתו.. כרגע עושה רושם שהגארד מס׳ 2 בקבוצה הוא בכלל הארדן, ואריק גורדון בכבודו ובעצמו הגארד מס׳ 1 של הקבוצה!

  35. הרוקיז החדשים… למה משחקים בקושי 34 דקות לערב בלבד.
    לא ברור. אין סיבה לרדת מ40 דקות. צעירים טובים… יאללה.
    שחררו קצת.

  36. שאפו לכספי. זה לא פשוט בכלל להיות שחקן ספסל בקבוצה אלופה. להיות תמיד מוכן ולדעת להיכנס ולעשות שינוי במומנטום כשאתה משחק עם חברה כמו דוראנט וסטף.
    הגולדנים קלעו ממש גרוע מהשלוש, אם האחוזים היו קצת יותר טובים כל המשחק הצמוד היה נמנע (?).
    גרין טיפש שלא שולט על עצמו, אבל – הבחור חילק 6 אסיסטים ב 17 דקות בלבד, כמו דוראנט בכמעט 40 דקות. הוא גאון. ממה שראיתי המשחק של ג"ס היה המון הירו בול בסוף.
    יוסטון ניצחה את הרבע האחרון דווקא בהגנה, שארלוט קלעו 19 נקודות ברבע האחרון.

    1. כשיש לידך את דוראנט, קרי וקליי – כל מסירה היא אסיסט. גרין קצת אוברייטד ולפעמים אפילו טרמפיסט (למשל בסדרת הגמר בשנה שעברה, שם הוא תרם הרבה אבל היה רביעי בסדר).
      בלי קשר, הוא מתנהל בליגה כמו בריון וכל הכבוד לבראדלי ביל שלא פחד ממנו – בשונה מכל שאר הליגה (חוץ מלברון).
      בלי קשר – גרין שחקן מצויין ותורם הרבה לקבוצה.

      1. מסכים שהוא ביריון.
        עדיין, רוב השחקנים עם הכישורים שלו היו הולכים לאיבוד בג"ס, הוא יודע להפיק מעצמו את המירב.
        הוא סוג של נדב הנפלד 🙂

    2. גרין טיפה אוברייטד? אולי השחקן האוברייטד בליגה, היו שכאלה שדירגו אותו בטוף 10, הוא שחקן הגנה מופלא אבל התקפית הוא חלש מאוד, המזל שלו שהוא נמצא בסיטואציה שבא הוא מוקף בשני עילויים התקפיים ועוד צלף מוכשר כל כך. גולדן סטייט פתחה את העונה עם הגנה נוראית לא מתאים לאלופה

  37. ביל לא עושה דברים כאלה, זה לא סתם הגיע מול גרין.

    לדעתי הוא מגעיל, כל ההבעות שלו משדרות רוחניות כמו השרירים המגוחכים שהוא עושה אחרי כל סל.

    הליגה צריכה לעשות איתו משהו, הוא חתיכת סייקו

  38. שופטים מושחתים שנתנו הלילה ניצחון במתנה לקבוצת המתרוממים מסן פרנסיסקו.

    בראדלי ביל יצא גאוות המיזרח!

    סוף סוף מישהו נכנס בגריימונד המלוכלך.

    1. ברדלי ביל הוא קוקסינל מתרומם . דריימונד היה הורג אותו אם לא היו מפרידים ביניהם . בסוף הקבוצה המלוכלכת והבכיינית שלו אכלה אותה בגללו.

    2. חברים אולי נשאיר את הקהילה מחוץ לוויכוח. רנדי כשמוסיפים את האות י' במקום שלא צריך אז קל יותר להבין מי המגיב – שים לב חבר.

        1. אוקי תודה, כן ראיתי שהשעות של המשחקים מוזרות משחק ראשון 1 בלילה והמשחק של המערבית המאוחרת ב4וחצי במקום 5 וחצי כמו תמיד

  39. דוראנט ברבע האחרון – 10 נק' (102% %TS…), שלושה אסיסטים, 2 ריבאונדים וחסימה.
    כשיאניס יחזור למימדיו הטבעיים (שהם גדולים ומרשימים בכל מקרה), וכשקרי יפנים שהוא מס' 2 – יש לנו מועמד רציני ומוביל (לדעתי) ל-mvp.

  40. לפופ יש מדיניות שאם אחרי 2 רבעים, שום דבר לא עובד הוא מקפל את הציוד בהפסקה ובוחר את המקומות על המטוס לטיסה הבאה. הספרס לא יודעים ולא רוצים לחזור מפיגורים גבוהים. עדיף לפופ לשטוף את החמישיה הראשונה וכדי שיצא להם החשק לחיות לתכנן את המשחק הבא.

    נ.ב., המשחק הזה היה חזרה לשפיות ולגודל האמיתי של הספרס. קבוצה מצויינת: שווה מקום 2-4 במערב. תסיים ב70% + נצחונות.

    1. חלק מתהליך החינוך לשחקנים, מוכיח להם שחייבים להחזיק רגליים צמוד לקרקע כל הזמן.
      בקשר לאורלנדו, ובכלל הרבה קבוצות התחזקו למדו את לקחי העונה שעברה אבל אורלנדו הוסיפו על השלד המצוין שהיה להם לפני שנתיים שחסר רק את ויקטור אודילפו הפנטסטי את גונתן סימונס שלמד כל מה שצריך מפופ.
      ולא רק שלמד גם הוסיף מנטליות של מנצח , בחור שנלחם ועושה את כל הדברים הקטנים כשהוא מקבל כעת את המעמד של שחקן מוביל מנטליות הקבוצה משתנה.
      נראה דברים דומים בקבוצות נוספות, ברוקלין ניו יורק המושמצת, לייקרס, דנבר, ניו אורלינס עם גוש סמית וקאזינס שכעת הרבה יותר מחוברים לקרקע , דוקא הווריורס בניגוד למה שחושבים התעייפו מנטלית, והם רעבים פחות.
      המשפט הפוגע הוא הטבלה לא משקרת, עובדה.

  41. הדבר הכי טוב שקרה למגיק זה שפייטון נפצע. עכשיו אוגסטין מרווח כלכך יפה את המשחק יש 5 קלעים שמניעים נהדר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט