יש משחק 7! האסטרוס מביסים / חנן קרן

יש משחק 7! האסטרוס מביסים / חנן קרן

יוסטון אסטרוס 7 – ניו יורק יאנקיז 1 (3-3)

 

לקח ליוסטון 5 איניגס אבל אז הם התפרצו על היאנקיז עם 3-0. בשמיני הם סגרו עניין עם 7-1 שבתווך ג'אדג' מצמצם עם הום ראן משלו. ורלנדר היה מצוין כרגיל והוא עם מאזן מושלם במדי יוסטון מאז שהגיע בטרייד שהיה כמה שניות לפני הדדליין.

 

****************************

יוסטון אסטרוס – ניו יורק יאנקיז (3-2 ליאנקיז) 3:00

ג'סטין ורלנדר היה אדיר במשחק מספר 2 שזרק לכל אורכו והאסטרוס בונים עליו להשוות את הסדרה. נראה איך הליינאפ של היאנקיז שקיבל בטחון במשחקים האחרונים יתמודדו איתו.

לואיס סברינו חייב ליאנקיז תצוגה טובה בפלייאוף הזה. בווילד קארד הוא הסריח ובמשחק 2 הוא יצא מוקדם בגלל פציעה. מאז עוד הייתה לו גיחה טובה מהבולפן אבל לא בשביל זה הוא כאן. מחבטי יוסטון שנדמו במשחק האחרון צריכים להתעורר מול זריקות ה160 קמ"ש שלו.

 

לצערי אני לא אצפה במשחק בגלל השבת אבל לשמחתי הסדרה הזאת תלך למשחק 7. אסטרוס לוקחים את המשחק הזה ומחזירים את המומנטום אליהם בצורה משכנעת. 8-1 בסיום.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. שוב הדודג'רס מאחלים בהצלחה לשני הצדדים (ההתקפות), ובינתיים שיוסטון ינצחו במשחק 6 ןשנקבל שני משחקים עם כמה שיותר ראנס ורילברים.

  2. ההיסטוריה לא נוטה לטובת קבוצות נגד היאנקיס במשחקי הדחה…
    ניו יורק בעצמה כבר עברה בפוסט סיסן הזה 4 משחקי do or die וניראה שהערב היא לא תסבך את עצמה ותיגרר למשחק 7… מצטער לומר אבל זה נראה כמו נצחון ליאנקס על הלחץ של יוסטון. הבולפן מדהים, ג'אדג' וסנצ'ז נחו מספיק בסדרה הקודמת והם מתעוררים ובתור קלוזר יש את צ'פמן שעבר כבר גיים 7 ב- WS

  3. ה-SINKER של וורלנדר הוא כדור שמגיע ב-95-98 צמייל לשעה לפלטה, ןפתאום שוקע כאבן שאין לה הופכין. הוא אחד הפיצ'רים הטובים בליגה, אם לא הטוב שבהם.

  4. היה קרוב מאד ל-3-3 פעמיים. בשני המקרים – כדור אחד יצא טיפונת החוצה ובמקרה שני הסנטר פילד תפס בקצות אצבעותיו ומנע הום ראן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט