שבועת הצופים / יואב מודעי

אין הרבה דיונים כיפים מזה שאני הולך להתחיל כאן עכשיו: מיהן הקבוצות הכי מהנות לצפייה ב-NBA. לפני שנה בדיוק, כתבתי פוסט זהה, בו דירגתי את כל קבוצות הליגה מ-1 (הכי שווה לקנות לה מנוי ב"ליג פאס") עד 30 (הכי פחות כדאי לצפות בה ב"ליג פאס"). לינק לכתבה של העונה שעברה לכל אלו שרוצים לצחוק עליי שכתבתי שהטירוף יחזור למדיסון סקוור גארדן – http://www.hoops.co.il/?p=80086

ובכן, עם הרבה ציפיות, ולא מעט תקוות שהעונה הדירוג שלי יהיה קצת יותר מדויק, בואו נתחיל:

30. אטלנטה הוקס. אחרי שאיבדו גם את פול מילסאפ, באטלנטה לא נותר זכר לחמישייה האדירה של עונת 2014/15 שכללה את טיג-קורבר-קארול-מילסאפ-הורפורד. הנגזרת של הדבר היא עידן חדש. באטלנטה מסתכלים על הטווח הרחוק, ובונים על בחירת הדראפט שלהם ב-2018, אז תצפו למיקום 13-15 במזרח החלש. את דניס שרודר כבר ראינו מפסיד הקיץ בהיכל, אז נשארנו עם הרוקי המלהיב ג'ון קולינס שידאג שלטבעות בפיליפס ארינה לא יהיה משעמם עם דאנקים מרהיבים. חוץ ממנו, אין יותר מדי מה לחפש בקבוצה של מייק בודנהולזר. אפשר לדלג.

29. ברוקלין נטס. מברוק(לין)! בעונה שעברה שמתי אתכם במקום האחרון, השתפרתם. הסיבה היא כמובן הגעתו של דיאנג'לו ראסל. כוכב / בעל בית / דיאנג'לו הקלטות פרטיות בע"מ. תקראו לו איך שאתם רוצים, אבל האיש הולך להכניס קצת עניין בברקליס סנטר. בנוסף אליו, לדעתי אטקינסון מאמן אנדרייטד ששווה לעקוב אחריו. בעונה שעברה הנטס קלעו כמעט 113 נק' למשחק, והם היו במקום ה-3 (!) בליגה בקטגוריה הזאת, אחרי הצלפים מגולדן סטייט ויוסטון. אם אתם אוהבים קצב מהיר, סקור גבוה ולעיתים בלאגן על הפרקט, תנו להם צ'אנס. הבעיה היא שברוב המשחקים זהות המנצחת תיקבע עוד לפני הג'אמפ בול (רמז – לא ברוקלין). צפו לעוד עונה מחרידה של הנטס, שתסתיים עם בחירה טופ 5 של הקאבס.

28. אורלנדו מג'יק. ווצ'ביץ', גורדון, פייטון, פורנייה, רוס, סימונס, ביומבו, ספייטס, אפללו. כל השחקנים האלו בסדר, אבל אין בהם משהו נוצץ, או במילים אחרות – אין בשחקני המג'יק מג'יק. מה כן יש באורלנדו שמעניין? דיסני וורלד, יוניברסל סטודיוס, תחרות הטבעות בפרי גיים בין ג'ונת'ן סימונס, טרנס רוס וארון גורדון, ותחרות למי יש שיער יותר מגוחך בה יתחרו פייטון ופורנייה. אין חדש תחת השמש של פלורידה, אנחנו בדרך לעוד עונה בינונית ולא כל כך מעניינת באמוויי סנטר, אלא אם הרוקי ג'ונת'ן אייזק ידליק שם איזשהו ניצוץ. ומה יהיה עם מריו הזוניה? לא הגיע הזמן לפרוץ?

27. אינדיאנה פייסרס. עוד קבוצה מהמזרח? ברוררר. כמו באטלנטה, גם באינדיאנפוליס בונים מחדש. פול ג'ורג' עזב, וכעת המושכות עברו למיילס טרנר המוכשר. לצידו בקו הקדמי הצטרפו צמד הצעירים טי.ג'יי ליף (אל אל ישראל) ודומנטאס סאבוניס. ביחד עם ויקטור אולדיפו שיוליך את הקו הקדמי, נבנית כאן אחלה קבוצה לצפייה עם גרעין צעיר, אבל רק אחלה. לא מעבר.

26. שיקאגו בולס. אוהדי שיקאגו מן הסתם במזרח, וכך גם לבם, אבל כמה שהם היו רוצים להיות במערב ולא ללכת למשחקים של הקבוצה שלהם כל שבוע… אוהדי הבולס, שהתרגלו במשך שנים לווינריות, הולכים לחוות את אחת העונות הקשות בתולדות המועדון, שיזכירו את עידן פוסט מייקל. הדבר היחיד שמפנטזים עליו באילינוי הוא בחירת דראפט גבוהה שתביא איתה משיח חדש. בפעם האחרונה שלבולס הייתה בחירה בטופ 10, זה היה ב-2008 שם בחרו ראשונים את דירק רוז. 10 שנים אחר כך, הם שוב יבחרו גבוה. הדראפט הבא הולך להיות מרתק, העונה עצמה פחות. ובכל זאת למה כן כדאי לצפות בשוורים האדומים? יהיה מעניין לראות את הכימיה שתיווצר בין השחקנים הצעירים של פרד הוייברג, כשבמרכז יעמוד זאק לווין.

25. ממפיס גריזליס. "הכדורסל הישן, הטוב, והמאוס. עוד עונה שממפיס כנראה תגיע לפלייאוף, ובמקרה הטוב תגיע לחצי גמר המערב. במועדון הזה לא חושבים על בנייה מחדש, הם מאמינים בקבוצה הזו שרצה כבר כמה שנים ביחד. אולי העונה צ'נדלר פארסונס ירענן משהו ויביא חידוש לכדורסל של הדובים. עם זאת, אי אפשר להתווכח שהכדורסל הישן של ממפיס מהנה. הכל עובר דרך הגבוה, רכז יעיל, פאוור פורוורד חזק, שומר טוב על הפרימטר, וכדורסל קבוצתי נטול הפצצות מחוץ לקשת. אה כן, ותהנו מוינס קארטר כמה שאתם יכולים לפני שהוא פורש". הטקסט הזה בסוגריים מפני שהוא מהפוסט שלי אשתקד, וכמעט כלום לא השתנה. מה שכן השתנה זה שהכדורסל של ממפיס נהיה יותר מאוס, זאק רנדולף שעבורי סימל את ה-GRIT AND GRIND עזב, אפילו וינס כבר לא שם, והימור שלי – הם אפילו לא יגיעו לפלייאוף העונה. הגריזליס חייבים כוכב חדש, כי זה כבר נהיה משעמם.

24. ניו יורק ניקס. העונה זאת עונת הפריצה של קריסטפס פורזינגיס, ורק בגלל זה שווה לצפות בניקס, אבל חוץ מKP6 – נאדה. בלי כרמלו אנתוני ודירק רוז ניו יורק קבוצה פחות טובה, אבל אולי יותר מאוזנת. אם ג'ף הורנסק יצליח לבנות קבוצה נטולת אגו, שמשחקת ביחד עם הרבה התלהבות, קיים סיכוי קטן שנראה פלייאוף בסקטבול במדיסון סקוור גארדן. בניגוד לעונות עברו, הפעם אין ציפיות מהניקס, ככה שבטוח לא תתאכזבו מחווית הצפייה שלכם.

23. פיניקס סאנס. חמישייה של אריק בלדסו, דווין בוקר, ג'וש ג'קסון, מרקיז כריס ודראגן בנדר הולכת להיות מהנה לצפייה. סיכוי לפלייאוף? בחיים לא. אבל למי אכפת. 18% מהנקודות של הסאנס אשתקד, הגיעו במתפרצות. הקבוצה היחידה בליגה עם אחוז יותר גבוה היא גולדן סטייט. מי שרץ במדבר לא שורד שורד הרבה מדי זמן, אבל כל עוד הוא רץ – זה כיף לצפייה.

22. סקרמנטו קינגס. רבאק. לקינגס יש חמישיית רוקים ברמה: דיארון פוקס, פרנק מייסון, בוגדן בוגדנוביץ', ג'סטין ג'קסון, הארי ג'יילס. תוסיפו אליהם את שאר הצעירים הכשרוניים בדמותם של קולי-סטיין, לביסייר, ריצ'רדסון, פפיאניס ובאדי הילד. אם זה לא מספיק תחברו גם את צמד ה'וטראנס' – ג'ורג' היל וזאק ראנדולף. מה שתקבלו זה קבוצה שנבנתה אדיר, והשכיחה את אותה קבוצה מלאת אגו של דמארקוס קאזינס. בדיוק כמו פיניקס – אין סיכוי לפלייאוף, הרבה הפסדים, אבל היי! אם כבר מפסידים, שיהיה מהנה לצופים.

21. שארלוט הורנטס. השאלה המרכזית שסובבת את ההורנטס היא למי יש יותר סיכוי להחיות את הקריירה, MCW או דווייט הווארד? השניים מצטרפים לקבוצה של קמבה ווקר, ואם הם יצליחו להשתלב, שארלוט תהיה קבוצת פלייאוף ללא עוררין. מי שישתלב בוודאות הוא הרוקי מליק מונק. הגארד מקנטאקי הוא סקורר נפלא שיעזור מאוד לקמבה בקו האחורי. קבוצה עם פוטנציאל, יהיה שווה לעקוב.

20. יוטה ג'אז. יוטה רוצה להוכיח קודם כל לעצמה שהיא קבוצת פלייאוף גם בלי גורדון הייוורד. המפתח שלה לפלייאוף הוא ההגנה שלה. עם רודי גובר, ספולושה ורוביו, קווין סניידר יעמיד את אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה. האם זה יספיק? לדעתי לא, אבל זה כן יהיה בית ספר להגנה שהייתי ממליץ לצפות בו. שווה לשים עין על הרוקי הנהדר דונובן מיצ'ל, הסוס השחור במירוץ לתואר רוקי העונה, שישים הרבה נקודות על הלוח כי… אין כל כך מישהו אחר שיעשה את זה מהספסל.

19. דאלאס מאבריקס. לא משנה מה, מתי ואיך, ריק קרלייל ידע להעמיד קבוצה תחרותית על הפרקט, עד כמה שניתן. אני לא מאמין שדאלאס יכולה לעשות רעש גם בשלבים המאוחרים של העונה ולהתברג לטופ 8, אבל היא כן תוכל לגנוב כמה משחקים גדולים בדרך. יהיה מעניין לעקוב אחרי דירק נוביצקי, שצריך עוד 1160 נק' כדי לעקוף את ווילט צ'מברליין ולמצוא את עצמו במקום החמישי בטבלת קלעי כל הזמנים. בעונה שעברה הוא קלע 769 ובזאת שלפניה 1372, מה שאומר שאם הוא העונה לא יסתבך עם פציעות, ציון הדרך המדהים הזה בהחלט אפשרי. השחקן השני והקצת פחות מוכר שכדאי לצפות בו, הוא דניס סמית' ג'וניר. הגארד הצעיר הוא אחד הרוקיז המלהיבים שאני זוכר שהגיעו לליגה בשנים האחרונות. עם קפיצים ברגליים, הוא יוכל להוכיח העונה לאוהדי המאבס שיש על מי לסמוך גם בעידן שלאחר דירק.

18. טורונטו ראפטורס. שמתי את טורונטו במיקום הדי הנמוך הזה לא כי היא הקבוצה ה-18 בטיבה בליגה (היא לא), אלא מכיוון שהיא כבר משעממת אותנו. ראינו מספיק פעמים את המידריינג'ים של דרוזן, המהלכים הגדולים של לאורי, ואז את אותה היחנקות מוכרת בפלייאוף. בלי פי.ג'יי טאקר ופטריק פטרסון, אל תצפו למשהו שלא ראיתם בעבר מהחבורה של דוויין קייסי.

17. דטרויט פיסטונס. בניגוד לטורונטו – בדטרויט אנחנו הולכים לראות מישהו חדש העונה שאותי הוא די מלהיב. באד בוי אמיתי, שמתאים בדיוק לדינמיקה של המועדון. אייברי בראדלי ליידיז אנד ג'נטלמן! הגנה זה דבר מדבק, ובראדלי יודע את זה. האגרסיביות שהוא מביא לפרקט בצד ההגנתי של המגרש תדביק את כל שחקני הפיסטונס, והתוצאה – החבורה של ואן גאנדי תהיה חזק בעניינים גם באפריל. שווה לשים עין על לוק קנארד, הרוקי מ-דיוק, שנחשב לאחד הקלעים הטובים בדראפט האחרון.

16. מיאמי היט. שמירת מומנטום. זה המפתח של מיאמי. הן כקבוצה, שתנסה לשחזר את היכולת מהחצי השני של העונה אשתקד, והן מצד הרכז שלה – גוראן דראגיץ'. הגארד הסלובני כיכב הקיץ ביורובאסקט חלומי שהסתיים עם מדליית זהב היסטורית. יהיה מעניין לראות איך זה השפיע עליו כשחקן וכמנהיג. עם ה"ביג מן" ההגנתי הטוב בליגה – חסן ווייטסייד, שרעב לקטוף את תואר שחקן ההגנה של העונה, ההיט יהיו אחת הקבוצות המסקרנות העונה.

15. פורטלנד טריילבלייזרס. במערב הפרוע יש מקום רק ל-8, ומקומה של פורטלנד לא בטוח בכלל. הקבוצה של טרי סטוטס תהיה חייבת להילחם כל משחק ומשחק כדי להתברג בפלייאוף, אבל זה בסדר, כי סי ג'יי מקאלם ודמיאן לילארד הם בדיוק האנשים איתם אתה רוצה לצאת למלחמה. לקום ב-6 בבוקר למשחק צמוד במערב, לפתוח את הליג פאס של פורטלנד, ובדיוק הכדור בידיים של לילארד. תענוג אמיתי. אני מחכה לראות את יוסוף נורקיץ' בפורטלנד במשך עונה שלמה, בציפייה שהוא ישמר את אותה יכולת מסוף העונה שעברה.

14. וושינגטון וויזארדס. ג'ון וול מגיע לעונה הזאת רעב, אחרי פלייאוף פנטסטי שהסתיים בהדחה במשחק 7 נגד בוסטון בחצי גמר המזרח. אין הרבה שחקנים שיודעים לשחק עם כל כך הרבה תשוקה כמו וול, שלא לדבר על הזריזות הייחודית שלו. יש בו משהו מיוחד, שמשתפר משנה לשנה, והעונה הוא לגמרי יכול לאיים על הכוכבים הגדולים במירוץ לתואר ה-MVP. אל תפספסו את זה.

13. ניו אורלינס פליקאנס. דווקא בעידן בו קבוצות משחקות "סמול בול", והגארדים הם השחקנים הדומיננטיים, בניו אורלינס קרה הפוך. שניים מה"ביג מנים" היותר איכותיים שיש לענף להציע – דמארקוס קאזינס ואנתוני דייויס, פותחים לראשונה עונה ביחד. השילוב הזה הולך להיות פשוט מרתק. לדעתי זה ניסוי שכל אוהד כדורסל חייב לעקוב אחריו. ניסוי, שעשוי להיות הדלת לעידן חדש של גבוהים.

12. דנבר נאגטס. אם נוציא לרגע את גולדן סטייט מהתמונה, דנבר היא הקבוצה שמסרה הכי הרבה אסיסטים בעונה שעברה, וזה לא מקרי. עם כוכב צעיר בעמדת הסנטר בדמותו של ניקולה יוקיץ', שמחלק אסיסטים כמו שדילר מחלק קלפים בוגאס, הנאגטס אחת הקבוצות המהנות לצפייה בליגה. אם כך היה אשתקד, אין סיבה שעם התוספת של האולסטאר פול מילסאפ הדברים ישתנו. הולכת להיות עונה אדירה מלאת היילייטס ואינטליגנציית משחק בפפסי סנטר!

11. לוס אנג'לס קליפרס. סוף כל סוף מילוש תאודוסיץ' ב-NBA, ואיזה מזל שהוא הצטרף לקבוצה עם שני גבוהים כמו בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן. תעצמו עיניים, תחשבו על המהלכים שהשלישייה הזאת יכולה לספק, ותסכימו איתי שמומלץ לכל חובב כדורסל לצפות בהם. שווה לשים עין על: הרוקי סינדריוס ת'ורנוול ולו וויליאמס. שני נשקים קטלניים מהספסל.

10. מילווקי באקס. קודם כל, אני אישית הייתי קם רק בשביל יאניס אנטטקומפו, שקיבל הקיץ משימה מקובי בראיינט בטוויטר לקחת את תואר ה-MVP. אבל עם כל הכבוד לגריק פריק, ויש המון כבוד, הוא לא לבד. ביחד עם רוקי העונה שעברה – מלקולם ברוגדן, קריס מידלטון, ג'בארי פארקר ות'ון מייקר, ג'ייסון קיד יכול להרכיב חמישייה צעירה וארוכה בצורה יוצאת דופן. בתקווה שכולם יהיו בריאים – הבאקס הם MUST WATCH TEAM.

9. לוס אנג'לס לייקרס. הם לא בהכרח יהיו כאלה טובים, אבל ההייפ יעשה את שלו. עם לונזו בול שמחזיק את הכדור כל התקפה, וצלם שמתרכז בלבאר בול, מי לעזאזל לא ירצה לצפות בקבוצה הזאת? קייל קוזמה וברנדון אינגרם נראים פנטסטי. ברוק לופז אחד הסנטרים ההתקפיים הטובים בליגה, ו-KCP תוספת נהדר מדטרויט. ללוק וולטון יש עם מה לעבוד, ולנו יש שוב סיבה לקום ב-5 וחצי בבוקר למשחקים של הלייקרס.

8. מינסוטה טימברוולבס. כמה שדיברו במועדון הזה על "העתיד". Well, העתיד הגיע. אמנם עם קיצור דרך קטן באמצעות טרייד, אבל הוא הגיע. זה הזמן של מינסוטה לנצח. עם ביג 3 של ג'ימי באטלר, קארל אנתוני טאונז ואנדרו וויגינס, הזאבים יחזרו לפלייאוף אחרי 14 שנה! זה הולך להיות כיף…

7. יוסטון רוקטס. חשבון פשוט – אם הכדור יהיה בידיים של כריס פול או ג'יימס הארדן 90% מהזמן, כנראה שהצופה בבית יהנה. עם קו אחורי שיכול לתת פייט גם להוא של גולדן סטייט, הרוקטס הולכים להיות מלהיבים מתמיד. אנחנו כבר יודעים מה נקבל מהם, קצב משחק מסחרר, המון שלשות והגנה לא איי איי איי. אם זה מה שאתם אוהבים – יוסטון היא הקבוצה שלכם.

6. סן אנטוניו ספרס. מה יש לומר, SPURS BASKETBALL. מאנו ג'ינובולי החליט להישאר עוד עונה, גרג פופוביץ' עדיין בשיאו, אז בואו נהנה מהם. בנוסף: קוואי לנארד הולך לתת עונת שיא, שלדעתי תיגמר ב-MVP אחד שכולו הצהרת כוונות.

5. בוסטון סלטיקס. קיירי חוזר להיות ה-כוכב. את זה אנחנו יודעים בוודאות, עם זאת מה שאנחנו פחות יודעים זה האם בוסטון תחזור כבר העונה להיות באמת רלוונטית. את זה נגלה רק באיזור מאי, אבל בינתיים נהנה מהבוסטון הכי מלהיבה מאז תחילת העשור. האווירה ב-TD גארדן הולכת להיות מחשמלת כל לילה ולילה, אבל איך לא כלסלטיקס חמישייה שכוללת את קיירי, היוורד, בראון, טייטום והורפורד?

4. אוקלהומה סיטי ת'אנדר. לשים את הכסף על אוקלהומה בליג פאס זה הימור. תחזית פסימית: כל אחד מחברי הביג 3 שכל כך אוהב את הכדור בידיים שלו לא מחפש את האחר ואוקלהומה הופכת לקבוצה של בידודים אפילו יותר מזאת של סקוט ברוקס עם דוראנט. כרמלו בתגובה עולה לפרקט עם סווצ'רט מתחת לגופיה וקפוצ'ון על הראש. תחזית אופטימית: ראסל ווסטברוק מסיים עם ממוצעים של כמעט טריפל דאבל, פול ג'ורג' מוריד מהלחץ שיש ל-MVP ושומר נפלא את השחקן הטוב של היריבה כל משחק, וכרמלו אנתוני חוזר להיות אותו מלו של נבחרת ארה"ב שלא מחטיא ככינור שלישי. תחזית ריאלית: הקבוצה הזאת הולכת להיות מהמהנות בליגה לצפייה, הם יפתחו די חלש, ישתפרו עם הזמן, יגיעו לשיאם בפלייאוף שם ידיחו את יוסטון, ויסיימו את דרכם מול גולדן סטייט בגמר המערב.

3. פילדלפיה 76. TRUST THE PROCESS. נכון ל-12/10 18:49, כל שחקני המפתח של פילדלפיה כשירים!!! הרבה זמן לא ראינו חבורה כל כך כשרונית, אותה מוביל ג'ואל אמביד, שהוכיח לנו בעונה שעברה שני דברים: כשהוא משחק, פילדלפיה קבוצת פלייאוף לכל דבר, וכדאי מאוד מאוד מאוד לקום בלילה כדי לראות אותו.

ARE YOU NOT ENTERTAINED

2. קליבלנד קבאלירס. סגנית האלופה מגיעה לעונה הזאת עם סגל מחודש ומעניין. קיירי אאוט, רוז, ווייד ואייזאה אין. ביחד עם עוד מספר שחקני ספסל חדשים, ללברון יש את הכלים לקחת אליפות רביעית בקריירה. אציין שאלוהי הכדורסל נתנו לנו הזדמנות נוספת להנות משיתוף הפעולה המדהים בין לברון לווייד, אז מי אנחנו שלא נקום בשבילם בלילות?

1. גולדן סטייט ווריירס. אם הכדורסל היפה בליגה לא ריגש אתכם עד עכשיו, העונה עם עומרי כספי אין אחד שיפספס את ההצגה הטובה באמריקה.

 

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. לפני שאני קורא..
    אני מבין שגם אתה הולך לדבר קצת הופס בתכנית הספורט של אבנר.. אני מיועד לדבר על ה-central division.
    בכל אופן, הבנתי שאתה גם ממריא לארה"ב. שיהיה בהצלחה!

    יאללה, גולל למעלה לקרוא..

  2. קשה מדי להגיב על הכל, ויש הרבה מקום לדיעה אישית אז אני אפילו לא אנסה.
    א ב ל
    לגבי הקבוצה הכי פחות מהנה לצפיה –

    מבחינתי, אין בכלל תחרות – שארלוט.

    שחקנים לא מהנים או מעניינים
    כדורסל אפור ולא אטרקטיבי גם אם לעיתים יעיל
    אפס השפעה על הדירוג בצמרת או אפילו בטנק הדראפט
    ועכשיו גם דווייט הווארד שפשוט כואב בעיניים לראות אותו משחק כדורסל לכל מי שאוהב את הספורט.

    שארלוט – ובפער.

    1. בדיוק חשבתי את זה כשקראתי את הדירוג…אגב גם קליבלנד דיי משעממים אבל אולי זה רק אני..
      יוטה לדעתי תהיה קבוצה סבבה לצפייה.
      תודה יואב

  3. נהדר. דנבר לדעתי צריכה להיות גבוהה בהרבה – כדורסל מהיר, יוקיץ' הדבר הכי כיפי ביקום, הרבה קליעה. הייתי מצריח אותם עם מינסוטה שתשחק כדורסל איטי, משעמם וכבד עם 5 שחקנים שנכנסים כל הזמן לצבע.

    1. חחח רועי גם בשנה שעברה אמרת לי שהם צריכים להיות יותר גבוה 🙂
      פעם שעברה שמתי אותם 29… לא בכיוון. הפעם הקפצתי אותם 17 מקומות. צריך לשמור קצת לשנה הבאה.

      1. הם משחקים כדורסל כיפי הרבה יותר מכל קבוצה אחרת ויוקיץ' היה מטורף גם בעונת הרוקי. מבחינת לשים את הכדור בסל – מקום שישי בליגה באחוזים מהשדה, 11 באחוזים מהשלוש. די טוב. ההגנה היא הבעיה שלהם

  4. יפה.
    פילי במקום השלישי בערבון מוגבל של בריאות וסימונס שיחיה את ההייפ. מבחינתי הם איפשהו באיזור המקום ה-12 אבל על טעם וריח אין להתווכח.
    יהיה מעניין לחזור לפוסט בהמשך העונה.

  5. נהדר. הקליפרס זה להיות או לחדול. כלומר אני הייתי נהנה לראות את תיאודוסיץ, ולא ברור לי אם הוא יצליח להסתיר את ההגנה שלו והחוסר איכות בקליעה. אני לא מאמין בו. למרות שאין לו מחליף אמיתו. התקפית.

  6. אחלה פוסט. אני מפתח סוג של פטיש לברוקלין. תהיה אצלי בטופ 10 השנה, במקומה של מילווקי, עד שזו תראה משהו חדש ומשופר.

  7. הייתי מוריד בהרבה את ג"ס בעיקר ואת קליבלנד.
    לא מבין מה הפואנטה לראות משחק שרוב הסיכוי שייגמר ברבע השלישי מקסימום.
    איך זה יותר מעניין מלראות את ההתחברות או הכשלון של אוקלהומה, יוסטון או פילדלפיה.

  8. יופי יופי תענוג!! אני מאוד סקרן לגבי מילווקי ות'ון מייקר בעיקר, פילי מעניינת מאוד עם הכוכבית הרגילה של הבריאות, קליבלנד בגלל שיש שם אקשן כל העונה מסביב לכדורסל, מיאמי בגלל דראגיץ' הנפלא וכמובן ראס והחבורה החדה והספרס מכורתי.. יאללה שיתחיל

  9. מצויין, אם כי אני מסכים עם הדעה שצריך להוריד את ג'ס. הם משחקים יפה, זה ברור לכל צופה מזדמן, אבל מותח לא צפוי להיות שם במהלך העונה הסדירה

  10. לא נוספו מלא שחקנים חדשים, או כשרונות על, ובכל זאת השנה הזאת מרגישה מטורפת/מיוחדת/מעניינת מתמיד…
    יאללה שיתחיל כבר

  11. אותי ממש לא משנה שם הקבוצה. אני בד"כ נכנס לבלוג החיי, רואה באיזה משחק יש אקשן או שנשארו 10 דקות לשחק בלי פער גדול ואותו אני רואה.

    הכי מומלץ לעקוב אחרי המשחקים של סומסום שעיה והממזר. אתם אף פעם לא מצעמם.

  12. פוסט מצוין.

    מבחינתי הדירוג הוא שונה לחלוטין –
    שארלוט, כמו שדדי ציין, הכי משעממת.
    גם יוסטון משעממת, בגלל מצעד העונשין הבלתי נגמר וסחיטת העבירות המביכה.
    גם פילי מאוד משעממת אותי פשוט כי היא מאוד חלשה ולא מאורגנת.
    דווקא ברוקלין וממפיס מעניינות לי, קבוצות שמביאות הרבה אנרגיה והתלהבות (ממפיס תהיה צעירה יותר השנה ועדיין לוחמת).
    ןאוק' נוראית מבחינתי לצפייה בגלל הראש בקיר של ווסטברוק והבידודים ועוד ןעוד…. בקיצור סובייקטיבי לחלוטין

  13. דאלאס הרבה יותר נמוך לדעתי ושיקגו יותר גבוה. אבל כמובן שזה הכל הימורים. דווקא עם לייקרס במקום 9 אין לי בעייה.

  14. לדעתי (ואני חושב שרבים יסכימו איתי כאן), הסידרה שהייתה הכי נוראית לצפייה הייתה אוק'-יוסטון, שהייתה מחרידה ממש.
    מצעד בלתי פוסק לקו, טונה איבודים משני הצדדים, אגואיזם שערורייתי של ווסטברוק.
    בכלל, כל משחק השלשות המוגזם נמאס על רבים. לא כיף לראות משחק שהוא רק תחרות שלשות.

  15. כל סדרה שטורונטו משחקת בה היתה אלף מוניםא רעה יותר מאוקלהומה-יוסטון.
    רוצה לומר, מעדיף לראות אפילו את הנון-פאולים שנשרקו להארדן בשעה שהוא מסכל את ידו סביב יד המגן ומשיג במרמה עבירה מאשר לראות עוד התקפת iso של דרוזן או לאורי.

  16. אני אישית שם את מינסוטה במקום השני אחרי ג"ס כי משחקי ההכנה שראיתי עשו לי חשק לעוד. טאונס דופק שלשות, וויגינס עושה סל מתי שבא לו ובאטלר זאת תוספת מעולה. הרבה כח אש = הנאה לצופה

  17. Trust the processssss!

    אני מוכן לקום ב3 בבוקר כל לילה ולילה אם זה אומר שאני אזכה לחזות בפלא שנקרא אמביד.

    אני באמת חושב שאפילו עם כל ההייפ סביבו עדיין אנשים לא מבינים איזה כשרון מטורף הוא.
    אני לא זוכר מעולם שחקן שכל כך מענג לראות אותו, עם כזאת השפעה על המשחק. כל דקה שאני רואה אותו על המגרש אני משפשף את העיניים ולא מאמין.

    אני מתחנן לאלוהי הכדורסל שיישאר בריא, כי לא רק פילי צריכה אותו, עולם הכדורסל צריך אותו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט