חם מהתנור: ג'ואל אמביד האריך חוזה בפילדלפיה / רועי ויינברג

פילדלפיה (28-54) החתימה את ג'ואל אמביד על חוזה מקסימום של 148 מיליון דולר ל-5 שנים. החוזה יכול להגיע ל-178 מיליון דולר עם בונוסים. ככל הנראה רק חצי מהסכום מובטח בשל מצבו הבריאותי הבעייתי של "התהליך".

השנה, אחרי שנתיים שבהן כלל לא שיחק מאז שנבחר שלישי בדראפט 2014, אמביד קלע 20.2 (36.7% מהשלוש) נקודות עם 7.8 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-2.5 חסימות ב-25 דקות למשחק. הוא שותף ב-31 משחקים בלבד העונה ונבחר לחמישיית הרוקיז הראשונה.

*

דנבר (42-40) החתימה את גארי האריס על הארכת חוזה של 84 מיליון דולר ל-4 שנים. אשתקד האריס קלע 14.9 נקודות למשחק ב-42% מהשלוש.

*

דווין וויד, אמ.וי.פי הגמר לשעבר, יהיה הגארד הפותח של קליבלנד (31-51) השנה כשג'יי אר סמית' יעלה מהספסל לפי מאמן הקבוצה, טיירון לו. אשתקד וויד קלע 18.2 נקודות למשחק.

*

נכון לעכשיו אין שיחות בין בוסטון (29-53) ומרקוס סמארט על הארכת חוזהו של האחרון, שמעוניין להשאר בקבוצה.

*

וושינגטון שיחררה את שחקן הספסל דניאל אוצ'אפו. הגארד שלדון מאק נפצע ולא יחזור לשחק העונה, גם הוא שחקן שהתחרה על מקום בסגל הסופי של הקבוצה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. שווה כל דולר , אמרתי שהוא יחתום הארכת חוזה לפני תחילת העונה.
    אומרים שהיו צריכים לחכות שנה שהוא יהיה רסטריקטד אבל זה טעות איומה.
    הוא היה יכול לחתום אופר שיט חוזה מקס לשנתיים עם קבוצה אחרת ואז יש לך אותו לשנתיים בלבד עד שהוא נהיה אנרסטריקטד , עכשיו יש לו 5 שנים אחרי השנה הקרובה .

    1. לא מסכים איתך בכלל ,צעד מטומטם של קולנגלו שעד סוף העונה היה לו הזדמנות להחתים את אמביד לחוזה בהתאם למצב הבריאותי שלו, שום סיבה לתת לו חוזה כזה כבר עכשיו. מעכשיו פילי צריכה להטיל מטבע להתפלל לאלילית המזל ולקשור לו שיני שום לרגליים, זה יכול להתברר כאחד החוזים הנוראיים שנחתמו (הפוטנציאל שלו מדהים MVP והשחקן הטוב בעולם, רק שיוכיח שהוא מסוגל להיות בריא ולהשאר על הפרקט).

      1. אני גם לא חושב שזה נכון להכניס את הסטטיסטיקה של אמביד שמנופחת מאוד בגלל ההגבלת דקות והמנוחה מהבקטובק, שוב הפוטנציאל מדהים רק שיוכיח בריאות לעמוד בעונה התובענית של הNBA.

  2. " חוזה מקסימום של 148 מיליון דולר ל-5 שנים"
    לא נורמליים ,פילדלפיה יצטערו על זה בענק,הוא פציע והוא ילד כפות.אליוסטר

  3. נמאס לי השנה לחפש קישורים. מישהוא יכול לתת פרטים לגבי הליגפאס? איך אני עושה אותו זול יותר(על ידי שימוש באפליקציה בשם hola )?

      1. השמצה גסה!
        אצלי הליג פאס מתורגם לשפה הבינרית בלבד.
        לדוגמה,
        המשחק בין יוטה לסאנס,
        זה שנמצא כרגע ברבע הרביעי?

        אצלי הוא מופיע ככה:

        0000000000000000000000000…

    1. אני חושב שאתה צריך להירשם דרך IP "זול" (הודו לדוגמה).
      יש לא מעט דרכים לשנות את ה-IP,
      אני פשוט התעצלתי…

  4. טעות של טיירון לו לדעתי, מכמה סיבות:
    1. צריך את וויד בריא לפלייאוף וחבל לשחוק אותו.
    2. הוא שחקן שיוצר בשביל עצמו עדיין ברמה גבוהה (וגם קצת בשביל אחרים) וזה מה שהיה חסר לחמישייה השניה של קאבס. סמית' שחקן שבאופיו יותר מתאים לחמישייה הראשונה ולא צריך את הכדור ביד.
    3. רוז וויד זה קו אחורי חלש מאד מבחינת הקליעה מבחוץ מה שיפגע גם באפקטיביות של לברון ויקל לסגור נגדו את הצבע.

    1. כל זה ידוע כנראה לכולם. אבל יש פה אחד מהשניים או שוייד לא מוכן נפשית לעלות בחמישיה השניה וזה אומר לדעתי משהו גרוע על כל הפרוייקט, או שיש פה איזה תרגיל : יעלה בחמישיה וזאת יכולה להיות חמישיית המוות של הקאבס והיא צריכה דקות יחד כדי להיות מאומנת ואפקטיבית, אבל לאורך העונה מה שיקרה בהרכב הזה שוייד יוחלף ראשון כדי לנוח וגם יוחלף לפעמים בחזרה כדי לשחק דקות עם החמישיה השניה. משהו כזה.

  5. מהלך מסוכן באופן קיצוני ששם עננה כבדה על עתיד הקבוצה.
    לו אני הבעלים הייתי בועט בעכוז של ה GM בעצבים.

  6. נשמע לי מהלך מבריק. החלק שלא פורסם, ואני בטוח שקיים: פילי גם הוסיפה חוזה ביטוח שיחזיר לה חלק מהסכום במקרה של פציעות קשות.
    פוטנציאל של אמביד בשמים, הם נעלו אותו ל-5 שנים אצלם, ויוכלו להנות מאחד הסנטרים הטובים בליגה. אם הבחור נפצע, יש סיכוי סביר שהסכומים המשולמים לא ייכנסו תחת התקרה וכו' (החוקים האלה מאוד מסובכים).

    1. שחקן פצוע –
      מלוא החוזה שלו נחשב כחלק מהפיירול של הקבוצה.
      זאת אומר – נגיד ואמביד נפצע, ומחמיץ חלק גדול מהעונה,
      עדיין השכר שלו תופס את מלוא המקום בפיי רול של הקבוצה.

      מה שכן יש,
      במקרה בו שחקן נפצע, ובדיקה של רופא של הליגה קובעת שרוב הסיכויים הם שהשחקן לא יוכל לשחק עד ה-15 ביוני של אותה עונה,
      אז הקבוצה זכאית ל-DISABLED PLAYER EXCEPTION.

      האקספשין הזה מאפשר לקבוצה להחתים שחקן נוסף (שחקן חופשי, טרייד, או ווייבר) ב-50% מגובה השכר של השחקן הפצוע, עד למקסימום של גובה ה-MLE (אם אני זוכר נכון, משהו כמו 8 מיליון לשנה הקרובה).
      זה אומר שאם שחקן עם משכורת של 30 מיליון נפצע פציעה מסיימת עונה, אז הקבוצה יכולה להחתים במקומו שחקן אחר לחוזה של שנה אחת בלבד על גובה של עד 8 מיליון (ה-MLE).
      אם שחקן שמשכורתו 10 מיליון מסיים עונה בעקבות פציעה,
      אז אפשר להחתים שחקן מחליף על חוזה של עד 5 מיליון (50% ממשכורת השחקן הפצוע).

      הדרך היחידה שסכום החוזה של שחקן פצוע יורד לחלוטין מהפיירול של קבוצה זה בעקבות פציעה מסיימת קריירה.

      אופי הפציעות של אמביד עד היום הן כאלו שלמעט בעונתו הראשונה בליגה,
      בשאר העונות –
      הקבוצה לא הייתה מקבלת את האקספשין מהליגה.

      1. כל הכבוד על הבקיאות גיא!
        זה רק מאשרר את התפיסה שפילי לקחו סיכון עצום על שחקן שלא הצליח לסיים חצי עונה כשהוא ניצב על שתי רגליו.

  7. המשחק היום נגד החמישייה השנייה והשלישית של הסלטיקס הראה שוב שאין חדש בפילי. אז החתימו את אמביד, כמו ששיחקו בכל ההכנה אין להם מה למכור. אם אמביד אולי יגרדו מקום תשיעי וגם זה לא בטוח.

    1. אבל הספסל של בוסטון,
      סמארט ורוזיר – היו נהדרים.
      ברמה מעל כל מה שהסיקרס ניסו להשים מולם.

      לי היו השגות לגבי קצב ההתאקלמות של כל אבני הבניין החדשות בבוסטון,
      אבל אני חייב לציין שהקבוצה נראית מצוין.
      יש לי תחושה שסארט הולך לתת עונת חוזה אדירה.

      1. גיא גיא אני אומר פה כבר הרבה זמן שצריכים לתת לסמארט חוזה עכשיו ל 4 שנים על 50 מליון ולגמור את הסיפור כל עוד אפשר, אחרי זה הוא יהיה יקר מדיי והסלטיקס יפסידו שחקן גדול!
        לעניין אחר, אני חושב שסטיבנס הלך על הפסד היום והופתע ממה שיש לו בידיים, תפוש אותי במילה, יש מצב שגם בחמישי לפנות בוקר הוא יעלה עם המחליפים או לפחות יתן זמן קצר מאד לחמישייה הפותחת. הוא מחפש הפסד ראשון כדי שלא יכנסו שם לשאננות לפני פתיחת העונה. לא לשכוח שבשבוע הבא המשחק הראשון של העונה הוא הצהרת כוונות של הסלטיקס והקבס.

    2. אחרי שראיתי את התקציר, העסק בפילי כ"כ לא עובד

      סימונס ופולץ על אותה משבצת, רכז שצריך את הכדור ביד וכל מה שהוא יודע לעשות זה לנסות להגיע חזק עד הסל.
      אז פולץ כמעט ולא קיים, כי התפקיד הזה של סימונס באופו עיקרי העונה.

      היה להם עדיף בהרבה לשחק עם מקונל כרכז. הוא פחות או יותר הרכז היחיד שלהם בקבוצה שבאמת מתפקד ככזה ומניע את הקבוצה.

      כל הקבוצה נראית כחצי-מקצוענית, שום תנועה, שום תוכנית, הגנה מבולבלת, נראה לי שברט בראון יסיים את דרכו העונה.

      1. בדיוק.

        לא ברור למה הם משחקים יחד. אולי לפילי יש אולי בעייה של מאמן?
        חלק מהסלים של פילי בסוף המשחק בגרבג טיים דווקא כן נכנסו בעקבות תנועה לחסימה אבל לא מספיק.

  8. 1. הימור של פילי, אבל בגלל כל הפוטנציאל הם היו חייבים לשלם (כי מישהו אחר בטוח היה משלם). אני בטוח שבחוזה ישנם מלא סעיפים על פציעות וכד' שמגנים על פילי.
    2. גארי האריס – SG סולידי ביותר. החתמה יפה לדנבר. האריס משתפר כל שנה ולדעתי קו אחורי שלו ושל מורי זה העתיד של דנבר (כאשר מודאיי עולה מהספסל או טרייד, שכולל את פאריד, תמורת SF ברמה גבוהה).
    3. כמו מתן, גם אני חושב שוויד צריך לעלות בחמישייה השנייה ושסמית, כקלעי, מתאים יותר לחמישייה הראשונה. אבל ענייני אגו והחברות עם לברון עושים את שלהם.
    בנוסף, יאמר לזכות וויד שהשילוב שלו עם לברון כבר הוכיח את עצמו והם יודעים לשחק ביחד. אני מניח שדקות המשחק שלו יהיו מצומצמות כדי לשמור עליו לפלייאוף.
    4. אני לא מחזיק מסמארט ואני עדיין חושב שהיה צריך להשאיר את בראדלי (שגם היה מתפשר על חוזה כדי להישאר בקבוצה מנצחת של בוסטון). אבל דברים שרואים משם, אני לא רואה מכאן. אי מניח שאיינג' לא ממש רוצה לשלם לו כסף גדול וסמארט רוצה את הנתח שלו. לא אתפלא אם יגיע למצב בו בוסטון לא משווה הצעה בסוף הקיץ ומאבדת אותו.
    5. וושינגטון חייבים ספסל. הייתי מחתים את מונטה אליס כמישהו שיכול לייצר נקודות.

  9. חוזה טוב וחכם של הסיקסרס.
    אמביד שלהם לעוד 5 שנים, והם רק ישלמו לו כסף גדול אם הוא יהיה שווה את זה. הנטיה הראשונית שלי היא לחשוב שהתמריצים בחוזה הם בעיקר לגבי מספר משחקים בעונה, אבל זה גם פתח לקבוצה להיות הרבה יותר "זהירה" איתו מצד אחד, ולאמביד לדרוש לקחת יותר "סיכונים" מצד שני, אז יהיה מעניין מאד לשמוע מה בדיוק סוכם לגבי התמריצים בחוזה.

      1. תגדיר "פציעה" ?

        בגדול, לא יעשה להם נזק כזה גדול. יש הרבה ניואנסים ואופציות שיעמדו לרשותם,

        ומעבר לזה, כמו שהסיקסרס בנויים היום, ובהתחשב בזה שיהיו להם כנראה עוד 2 בחירות לוטרי בשנתיים הקרובות, זה לא נראה שהם בונים על החתמות גדולות בשוק החופשי, וגם בכלל לא בטוח שיצטרכו את זה.
        הסכום של אמביד לא יעשה נזק כזה דרמטי לקבוצה במצבם, מה גם שקיימת אפילו אופציה שכל הסכום לא יחשב בתקרת השכר בסיטואציה מסויימת.

  10. בס"ד

    למה הם לא בונים על שחקן מהשוק החופשי?

    יש להם מלא מקום ואני חושב שהיה כדאי להם להשאיר כסף אופצייה לעונה הבאה שמשתחררים מלא שחקנים טובים, ואין הרבה קבוצות עם כסף פנוי.

    לא יזיק להם sf ברמת אולסטאר ויש להם מלא כסף פנוי. יש שחקנים שהיו באים. לא לברון אבל כן אחרים.

    כך מבטחים עצמם למקרה שלפחות 1 מה-3 לא יהיה אולסטאר. עכשיו הם תוקעים חלק מהתקרה ואת האופצייה הזאת.

    אולסטאר עם ותק בליגה רק היה עושה טוב. משהו בסגנון שעשו מיני עם באטלר.

    קיצור- אני במקומם מנסה להביא לפחות אולסטאר אחד מהשוק החופשי כדי באמת להתחרות גבוה.

    1. יש להם בסיס לא רע עם פולץ, סימונס, סאריץ' ואמביד ביחד. הם יביאו שחקן מהשוק החופשי לדעתי בשנה הבאה כשמשתחררים להם 34 מיליון דולר (החוזים של רדיק ואמיר ג'ונסון). אייברי בראדלי יכול להתאים והסוס השחור שיכול להפוך אותם ברגע לקבוצה שמתחרה בווריורס – לברון. למה לא?

  11. בס"ד

    מסכים איתך. פשוט לא הסכמתי עם דדי שלא צריכים לבנות ולא בונים על השוק החופשי. אין סיבה שלא. יש להם אולסטאר 1 עם סיכון גבוה לפציעה ושניים שבכלל לא בטוח ששניהם או אפילו אחד מהם יתפתח לאולסטאר למרות שיש להם פוטנציאל. לא חסרים באסטים או אפילו שחקנים עם פוטנציאל שהפכו לשחקנים טובים אך לא וואו. פילי כדי להפוך לצמרת במזרח צריכה לפחות אמביד בריא ואחד מהם אולסטאר. כדי שצמרת גבוהה חייבת שכל הקלפים יפלו טוב וששניהם אולסטארים. אז יוכלו בהחלט להיות קונטנדרית. יש פה המון אם. ואחרי כזה תהליך שהתבוססו בו לא נראה לי שכדאי להם להישאר רק עם אולי….

    לכן ברור שנכון מבחינתם להתחזק לפחות בכוכב אחד מוכח מהשוק החופשי- כרגע זה נראה בעמדה 3(שגם די מלאה בליגה). כוכב כזה גם ייתן ניסיון וגם יפצה אם אחד או יותר מה-3 לא ימצה את עצמו.

    אני מסכים שהם מחכים לשנה הבאה. 3 סיבות: אחת- שהשנה לא היו הרבה חופשיים. ומי שכן הלך לקבוצות שכבר מצויינות/פוטנציאל להיות מיידית. שנייה- מחוברת לראשונה- שנה הבאה יהיה הרבה חופשיים משמעותיים ומעט כסף בשוק ואז פילי תוכל לתפוס כוכב משמעותי. שלישית היא גם רוצה להראות גרף משמעותי של שיפור ואולי פלייאוף מה שיאפשר לה להביא שחקן בקליבר יותר משמעותי.

    לכן המהלך עם אמביד מורכב כי הוא תופס הרבה מתקרת השכר שלהם. לכן לדעתי היו צריכים ללכת איתו על שכר נמוך יותר ופחות התניות סטייל החוזה של קרי הקודם. ברור שלא היו מגיעים לכזה חוזה אבל לא להגיע לחוזה העצום שהציעו, אומנם עם התניות, אבל פחות עוזר לתקרת המס. הרי אם מתנים שכר ב50 משחקים, זה עוזר לתשלום בסוף אבל בתחילת שנה לא ידוע כמה ישחק ולכן תופס מקום בתקרה.

    כל זה בהתחשב בחזון של הינקי שנראה שנשאר שם- אין טעם להיות 5-6 אלא רק קונטנדרית. נראה שאת האיש החליפו כי לא נראה טוב בעיניים אבל התפיסה נשארה ולכן ברור שאחרי שנות החסכנות הם כן יחתימו שחקנים חופשיים(כוכב אחד ואולי יותר) מעונה הבאה, והם יצטרכו את הכסף.

    מה שציינת לגבי רדיק זה לא מדוייק כי אם לא ישחררו אותו ימשיך להיספר להם. ממה שהבנתי רדיק ציין שיהיה מוכן להמשיך בפחות משמעותית. אבל עדיין יספר מול התקרה עד שיסכם מחדש(אם יסכם). יצטרכו לשחרר ולהחתים מחדש. בזריזות ההחתמות כפי שהייתה בתחילת הקיץ הזה אולי יגרום בעייה.

    לסיכום- נראה לי שאכן כיוון שרוב החוזים לא מובטחים יוכלו לשחרר שחקנים ולהחתים כוכב סטייל מה שעשתה בוסטון השנה, אבל במקומם הייתי מנסה להשיד עוד מרחב תמרון כי הם מכוונים אליפות בהמשך ולא יכולים להישאר עוד שנים עם אולי… צריכים שחקן ועדיף 2 מוכחים. בכל מקרה ברור לי ששנה הבאה ילכו על השוק החופשי אלא אם כן יתברר שסימונס הוא לברון ופולץ כריס פול ואמביד אולאגואן(וזה לא יתברר תוך שנה). במחשבה שנייה גם אז בתפיסת קבוצות כוכבים של היום כדאי להם עוד כוכב מול גולדן

  12. בס"ד

    לפי מה שהבנתי הם נתנו לו 148 עם אופצייה ל178 זה מקסימום של מקסימום(חוזה ראשון אחרי רוקי). חוזה כזה יכלו לתת גם עוד חודשיים, כשעדיין יכולים להחתים ל5 שנים, ורואים חלק מעונה שמסוגל לתת כמות ראוייה של משחקים. לפחות להפחית סיכונים. הרי אם נפצע שוב איזו קבוצה תתן לו כזה מקסימום? מה הסיבה למהר?
    לגבי גודל הסכום- אני מבין שיש כאן סופרסטאר בפוטנציה. מה שנתנו משקף את מצבו ללא שום סיכון. יתכן שבמצב השוק היום היה עוד קבוצות שהיו לוקחות את הסיכון(למרות שאינני יודע לכמה יש את האופציה). אבל בשביל להרוויח את השנה החמישית, שאם אכן יהיה סופרסטאר, יכולו לתת לו סופרמקס בקבוצה טובה שסיכוי גבוה שישאיר אותו, שווה להם לסכן חוזה מקס?

    לסיכום- כל הדברים הללו היו אמורים לגרום להם לנהל שא ומתן יותר קשוח ואם להחתים אז בפחות 5 לשנה לפחות, או פשוט לחכות לאחת משתי האופציות שהצעתי.

    בכל מקרה הדבר העיקרי שחלקתי עלייך הוא לגבי העניין של פילי בשוק החופשי. זה שעד עכשיו לא הלכו לשם גדול זה מהסיבות שמניתי+ רצון לראות קודם את הטריו הזה ומה כדי להוסיף עליו ולא בגלל שבעקרון לא ילכו על כוכב בשוק. דווקא האסטרטגיה שלהם מחייבת אותם לנצל את שנה הבאה ועוד שנתיים, שנראה שיכולים לדאוג שיהיה מקום מתחת לתקרה, כדי לנצל להחתים את השוברי שיוויון הנוספים שיהפכו אותם לקבוצת על. הרי אצלם יש רק קנטנדרית בראש. אם לא בונים מחדש.

    הטענה המרכזית של הינקי הייתה שאת הקאדר הבסיסי של הכשרון כדאי לבנות מהדראפט כי בד"כ בטופ 3 תמצא כאלה. אם תהיה בסופר לוטרי כמה שנים אתה יכול לקבל כמה שחקני על ולבנות קבוצת על. לכן ניסה להיות כמה שיותר רע. הוא טען שחייבים כמה שחקני טופ 20 לקחת אליפות וזה הוכח אנליטית באלופות לאורך השנה(דאלאס הייתה חריגה). אחרי שבנו את הבסיס הזה מבחינתם הגיע הזמן לנצל את החלק השני במשוואה וזה ניצול חוזי הרוקי. היתרון שביצירת קבוצת על כזאת, הוא שהיא נותנת מרחב להתחזק. אין בעייה בתקרה. המטרה היא קבוצת העל וזה משלימים דרך שחקנים מוכחים מהשוק החופשי. דווקא הדראפט שנותן את האיכות אבל במחיר מבצע הוא מאפשר את השלמת החלקים במחיר גבוה.

    לכן פילי שנה הבא ועוד שנתיים הולכת להביא כוכב או שניים בהתאם למי שיתפתח שם.

    לחלק הזה שהוא העיקרי בטענתי כלפיך לא הגבת

      1. ודרך אגב, סתם לידע כללי בגלל שאין לי חשק להיכנס לכל האי דיוקים האחרים – הם לא יכלו להחתים אותו בעוד חודשיים.
        המועד האחרון להארכת החוזה שלו זה יום פתיחת העונה – בעוד שבוע.

  13. בס"ד

    אין לדעת. הכל תלוי כמה אמביד יהיה טוב ובעיקר בריא השנה.
    יכול להיות כלום(בריא ומצויין) ויכול להיות 15 מיליון+(נפצע לפרק זמן משמעותי, אבל לא פציעה מסיימת קריירה).

    ובליקשר שוב אתה מתעלם מהנקודה העיקרית ששללת- שפילי כן תתחזק בכוכב 1 לפחות בשוק החופשי. או שאולי אתה מודה בה בזה שאתה טוען שלדעתך לא יהיה צמצום משמעותי וממילא יוכלו להתחזק.

    1. טוב, אתה פשוט לא יודע את העובדות, אז נעזוב את זה.

      בכל מקרה, יהיה לפילדלפיה מקום להחתים שחקן מקסימום, ולכל היותר במקרה שאמביד נבחר לאחת מחמישיות הליגה או תואר דומה, הם יצטרכו להיפטר מהשנה האחרונה של בייליס שזה ממש ממש לא קשה.

      הנקודה היותר משמעותית מבחינתם היא שהם לא יצטרכו להחתים את אמביד על חוזה מקס/סופר מקס מובטח לגמרי אחרי עונה אחת טובה אם תהיה לו כזו השנה.
      זה מה שהיה יכול באמת להפריע לעתיד של הקבוצה.
      חלומות על שחקנים שלא יגיעו זה מקום שני בפער גדול מבחינת עדיפויות, ובצדק.

  14. בס"ד

    נ.ב זה אומר שאם מרקוס סמארט לא חותם תוך שבוע(וכנראה בוסטון לא יחתימו) אז באמצע שנה/קיץ הבא יכולים להחתים רק ל-4 שנים? אין אפשרות בכלל להחתים ל5 שנים?

  15. בס"ד

    אז מה היה מפריע אם מחכים עם אמביד? יכלו להחתים שנה הבאה על חוזה המקסימום- הרי חופשי מוגבל. מה החשש- שלא יפצע ואז יציעו לו קבוצה אחרת חוזה בלי התניות?

    ולטענה העיקרית- למה אתה חושב שקבוצה עם גרעין כמו של פילי, אם תגיע לפלייאוף(ועוד יורת אם לברון עובר למערב) שתציע חוזה מקס לא תוכל להביא שחקן טופ 20? לא מדבר על אנתוני דיוויס(שהאמת אם ניו אורלינס נכשלת ופילי מציעה כמה צעירים טובים כמו סאריץ ועוד עם בחירות מעולות עתידיות?) או דוראנט אבל בהחלט מישהו כמו באטלר לדוגמא(לא הוא עצמו שסגור לעוד שנה נוספת במיני)?

    והכי חושב להגיד כמו שאמרת שהשגת כוכב נוסף זו לא מטרה אצלם- זו לדעתי אמירה מופרכת לאור מה שהסברתי. לצערי אינך מפריך הדברים הוא מקשה עליהם פשוט עונה פנטזיה. חבל. אשמח להסבר ענייני מדוע אתה חושב שלא יעד אצלם.

    1. אז אני שוב שואל בחזרה, מה הפריע שלא חיכו ?

      כמה מקום מתחת לתקרה הם איבדו בהחתמה הזו לעומת להחתים אותו מחדש בקיץ הבא ?

      אם אתה לא יודע לענות על זה אז איך אתה יכול להתלונן ?

      1. מבחינה כספית הגיוני. יכולים לשים עכשיו יותר תנאים.

        מבחינת תקרת השכר אם נפצע עוד פציעה בינונית ומשחק רק 40 משחקים נניח, לא היה מקבל מקסימום במקומות אחרים והיו יכולים להשאיר יותר מקום מתחת לתקרה, מה שעכשיו לא יקרה.

        ושוב העניין עם אביד מבחינתי שולי. יש היגיון במה שעשו. שים לב שהדגש שלי לגבי אמביד מהפעם הראשונה שכתבתי היה מצד תקרת השכר והתחזקות עתידית שאני טוען שכן בראש שלהם מאוד.

        רק כיוון ששאלת אותי טכנית האם אפשר היה בפחות כתבתי שיתכן.

          1. בס"ד

            קורה שטועים. אינני נוהג להתקשות להודות בכך. במקרה הזה רק טענתי שיתכן, כך שמילה כזו לא יכולה להתפרש כטעות. בכל מקרה, נניח שכן זה לא משנה. לא טענתי שהחוזה רע. טענתי שהיו אופציות חלופיות.

            בכל מקרה לצערך אתה אינך מוכן אף פעם(ועברתי על הרבה פוסטים) להודות בטעות(קורא לעצמך אלוהים מדי פעם).
            משום מה אתה החלטת שפילי לא רוצה ולא צריכה להתחזק בשוק החופשי. כשסתרתי אותך התעלמת למרות שרשור תגובות ענק שיצרת על נושא צדדי בדבריי שבו אכן אני מעריך שיש לך ידיעות רבות.
            חבל.

            נחיה ונראה שנה הבאה לגבי פילי(במיוחד אם יגיעו לפלייאוף).

            האמת שחבל על בזבוז הזמן בליל הושענא רבה.

            לילה טוב.

      1. בס"ד
        אז שחקנים שסיימו שנה שלישית לא יכולים להאריך חוזה, אלא לפני תחילת הרביעית או אחריה?
        אין נניח אפשרות בפגרת האולסטאר?

        1. בס"ד
          כמובן אני מדבר על הבחירות שהוחתמו מראש ל4 שנים וזה חוזה ראשון.

          למה מצבם שונה מסתם הארכת חוזה לשחקן?

  16. בס"ד

    מתנצל על התגובה האחרונה אם הייתה קשה מדי.

    אני רואה שחזרת בך לגבי התוכניות שלי פילי.

    בהצלחה בכל.

    לילה טוב

    1. מי אני שאפריע לפירושים היצירתיים של טקסטים על ידי אדם מאמין…

      כל עוד מוסכם שאני קיים – ויראתי כי טוב.

  17. שלום לכולם, אני די חדש בפורום, כך שאני לא יודע אם זה המקום המתאים אך אנסה את מזלי.. אולי מישהו מעוניין למכור / מכיר מישהו שמכיר מישהו
    🙂
    כבר תקופה שאני מחפש בנרות להשלים ספריית ה-NBA הפרטית שלי עם מספר ספרים משנות ה- 90 של הוצאת כנרת
    הרשימה של הספרים שחסרים לי:
    מנחם לס וציפי שמילוביץ – הקסם שחזר 1996
    זאב אברהמי – הספירה לאחור 1998
    זאב אברהמי – אין מקום לטבעות 2000
    אשמח גם לפחות לרעיונות איפה ניתן למצוא את אותם ספרים כי די מיציתי את החיפושים באינטרנט שלא צלחו..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט