יוסטון כבר בפננט.הקאבס והיאנקיס ניצחו.דודג'רס  עם 0-3 / מנחם לס וחנן קרן

יוסטון כבר בפננט.הקאבס והיאנקיס ניצחו.דודג'רס עם 0-3 / מנחם לס וחנן קרן

 בוסטון רד סוקס 4 – יוסטון אסטרוס 5 (יוסטון מנצחת את הסידרה 1-3)

ג'סטין וורלנדר מיוסטון עלה מהספסל כ-RELIEVER בפעם הראשונה בקריירה שלו, וניצח את כריס סייל מהבוסטון רד סוקס ב-"קרב האסים" האולטימטיבי (סייל הוא מועמד רציני ביותר לזכות בסיי יאנג) שהפך קרב בין RELIEVERS – דבר ששני האסים הללו לא מכירים ולא יודעים.

האסטרוס – אחרי פיגור – עברו את הרד סוקס וניצחו 5-4, ואת הסידרה 1-3.

וולנדר הובא לשם כך? הוא שינה את כל האנרגיה של הקבוצה והביא איתו אשראי וקרדיט של ווינר.

“That’s kind of the whole energy that he’s brought since we brought him over here,” Bregman said of Verlander, the former AL MVP and Cy Young winner who was acquired from Detroit for the playoff run. “He’s brought an energy with him that, ‘Hey, when he’s out there, we’re going to win.’”

יוסטון תיפתח את הפננט (אליפות ה-AL) נגד מנצחת קליבלנד – ניו יורק ביום ששי.

כשוולנדר עלה על הגבעה הוא נתן מיד HR לאנדרו בנינטנדי שהיה החובט הראשון שהוא ראה, אבל אז הוא שיתק את הרד סוקס משך 2 אינינגס ו-2/3. הוא שיחק 424 משחקים כסטרטר, וזה היה ה-RELIEF הראשון שלו.

ברגמן הישווה לפני שרדיק חבט סינגל מהקלוזר קרייג קימברל לעשות 3-4. עכשיו קרלוס בלטרן הוסיף למורשת שלו בפוסטסיסון עם RBI DOUBLE שהיה ה-INSURANCE RUN לפני שרפאל דברס חבט "INSIDE THE PARK HR, דבר שכמעט לא רואים.

איזה משחק מהנה לכולם, מלבד לאוהדי עיר השעועית.

 

שיקגו קאבס 2 – וושינגטון נשיונלס 1 (קאבס מובילה 1-2)

כשביל מוריי ואחיו פצחו בזמר "טייק מי אאוט טו דה בול גיים" לא היה אחד באיצטדיון ריגלי פילד שלא שר איתם. זה היה רק באמצי\עה האינ ינג ה-7 ומאומה לא היה גמור, אבל האנרגיה שהם שידרו שעטפה את כל עשרות האלפים במגרש נתנה הרגשה שהשיקגו קאבס עושים זאת.

אנטוני ריזו חבט סינגל LOOP לשבור טייברייקר באינינג ה-8 עם שניים שרופים, והקאבס באו מאחור לנצח את הנשיונלס מוושינגטון ולחסל הופעה שהמילה היחידה לתארה היא BRILLIANT שלהפיצ'ר מקס שרצר.

שרצר חזר מפציעת המסטרינג כשהוא מתגאה ב-NO HITTER אל תוך האינינג ה-7. אבל בדיוק כמו במשחק הראשון כשהקאבס היו HITLESS אל תוך הששי ע"י סטפן סטרסבורג, אלופי הבייסבול הראו את ה-RESILIENCE שלהם ואת האופי והנשמה החדשים שניכנסו לגופות שחקני הקבוצה הזאת – לוזרים משך 100 שנה או משהו כזה -כשהם מוצאים שוב את הדרך לנצחון.

הקאבס שיחקה מכוער. ארבעה שגיאות (ERRORS) לאלופי העולם? שתי שגיאות ע"י אותו שחקן – קייל שווארבר – באותו PLAY? זה היה UGLY! בשלב הזה של הפלייאוף? בואו לא נדבר על זה. הם ניצחו וזהו. פינץ' היטינג ענק עם RBI SINGLE מאלברט אלמורה סגר את המשחק.

חייבים לציין את הפיצ'ינג הנפלא של חוזה קווינטנה שחזר לריגלי פילד אחרי הוורלד סרייס בקליבלנד.

 ניו יורק יאנקיס 7 – קליבלנד אינדיאנס 3 (2-2)

אחרי שטרבור באור השכיב את היאנקיס אחד-אחד במשחק הראשון של הסרייה, הערב היאנקים התנפלו על הפיצ'ר הימני מכל הכיוונים. הוא אמנם לא הירשה אף RUN כששיחק, שגיאה ע"י איש הבסיס השלישי ג'יובני אורשלה בתחתית השני התחיל RALLY של ארבעה RUNS שהסתיים  ב-TWO-RUN DOUBLE ע"י ארון ג'אדג', ובאור הוצא מהמשחק לפני שהאינינג השני הסתיים, ומאז ועד הסיום המשחק היה בידי הבולפן של האינדיאנס.
השגיאות של האינדיאנס המשיכו כשבאינינג החמישי הפיצ'ר דני סלצאר זרק זריקה לבסיס הראשון שהיתה קלוקלת מהרגע שיצאה מידו. טוד פרזייר הגיע כתוצאה מכך לבסיס הראשון ואז SACRIFICE FLY ע"י ברט גרדנר הביאו הביתה.
אבל גיבור המשחק היה הפיצ'ר בן ה22 של היאנקיס לואי סברינו שזרק משחק מצויין עם שליטה מחלטת בקיים. הוא סיים שבעה אינינגס מצויינים ופתאום יש ליאנקיס אס צעיר, חדש, שפעמיים נישלח מהמייג'ורס למינור, אבל המשחק הזה חתם אותו כשייך, וכאס היאנקיס לשנים הבאות. הוא זורק כדורים של 95-98 מייל לשעה כפי שנראה ללא מאמץ, וזורק CURVE BALLS במהירות 88-92 מייל לשעה. הוא מאד DECEIVING ולא נראה כמו איזה כוכב, אבל האמינו לי שהוא כוכב גדול.

האמון בסברינו הוא כולו לקרדיט של המנג'ר ג'ירארדי אחרי השגיאה שעשה במשחק נהשני כשלא ערער על החלטה שגוייה של השופט, אבל מצד שני הקצ'ר לשעבר של היאנקיס מוביל קבוצה צעירה בצורה הראוייה לשבחים. לתת את האמון שהוא נתן בסברינו? לא הרבה מנג'רים היו לוקחים צ'אנס כזה!

הקהל של היאנקיס ששרק לו בוז במשחק הוויילד קארד רק לפני כמה ימים, נעמד הערב על רגליו לSTANDING OVATION וקריאה שייצא החוצה מהדאגאאוט לנופף מגבעתו לצופים שהביאו לו את הערכתם ואהבתם.

אריזונה דימונסקס  – לוס אנג'לס דודג'רס

יו דרויש על ההגנה וקודי בלנידג'ר על ההתקפה דאגו להוציא את המטאטא מהארון ולעשות סוויפ די מפתיעה על הדי-באקס השאפתניים. 3-1 הייתה התוצאה הסופית של המשחק כאשר הדוג'רס מכניסים את מאדה הפיצ'ר הפותח כדי לעזור לסגור את הנצחון. הקלוזר המצוין קנלי ג'נסן כיבה את האור על הסדרה הזאת עם סטרייקאווט על גולדשמיט.

לוס אנג'לס עולה לפננט של הNL ותארח ביום שבת את המנצחת בסדרה של הקאבס והנשיואנאלס.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 79 תגובות

  1. מנחם ,באוור יגיש עבור האינדיאנים
    משחקים מטורפים צפויים היום בשעות מאוד נוחות ,12 שעות מינימום של חגיגית בייסבול
    לדעתי המנצחות של היום –
    יוסטון
    יאנקיז ( קליבלנד אוהבת את זה קשה )
    וושינגטון
    הדוג׳רס סוגרת עניין

    מחר בבוקר לא אופתע עם יהיה לי מאזן של 0 מ 4 ,זה הכייף בבייסבול !!

        1. צודק.
          באתר שלהם כתוב שיש שידור, בממיר לא.
          חבל שהורידו את fox (הוט) ו-espn (ירדו עצמאית). ספורט אמריקאי בערוצי הספורט מאוד הצטמצם לצערנו. ליבי ליבי על אוהדי ההוקי שבכלל ניתקו להם את החמצן

  2. אני מחזיק מסברינו כפיצ'ר הטוב ביותר של היאנקיס.
    אאחר למשחק הראשון כי עלי לקחת ב-1 אחה"צ לבית החולים לפיזיוטרפיה על הברך שלה. כנראה אחזוא כשהמשחק הראשון יהיה כבר באינינג ה-5 או ה-6

      1. הלכתי. אתה יכול לשלם 10 דולר ולראות את המשחק בפארק מחוץ למגרש (יש שם מרחב לילדים אז זה המרחב המועדף להורים צעירים) אבל היה טירוף כבר בב2 בצהריים אז עשיתי אחורה פנה ועכשין אני רואה את זה בבית אבל שומע את הקהל ומהמוזיקה דרך החלונות

    1. ישנן כמה אפשרויות:

      1. בבית סוהר
      2. בית חולים לחולי נפש
      3. התאבד
      4. נרצח
      5. נהרג בתאונת דרכים.
      6. בלע סטייק גדול ונחנק למוות.
      7. נעלב ממישהו והחליט לעבור לוואללה
      8. עבר לאתר על אוכל

  3. מכיוון שלא קורה הרבה בריגלי – אם משהו מעוניין לחוות את הקאבס מזווית קצת שונה אתם יכולים לראות את הסרט התעודי של פרל ג׳אם
    https://www.youtube.com/watch?v=B85SIjDZ_Jw

    על ההופעה בריגלי פילד. הסולן אדי ודר הוא אוהד שרוף שרוף של הקאבס ועם קצת מזל גם יצא לכם לראות אותו מנגן עם נגני רחוב מחוץ לריגלי
    https://www.youtube.com/watch?v=BkcT1p2IEms

  4. מורפי שהיה פעם כזה נפלא ואז נפל בעונה שעברה, הוא די טוב בפלייאוף הזה. אני לא יודע את הדאבל שלו יירשם כ-ERROR. אני חושב שלא, בגלל הרוח

  5. זו תהיה תחרות קשה למצוא מנג'ר יותר גרוע מדאסטי בייקר.
    מקס שרצר במשחק הכי טוב שיש. 98 פיצ'. 6 וחצי אינינג של 0 עגול. וברגע שהוא נתן את ההיט היחיד, היט אחד בלבד – עף החוצה. לטובת איזה סוליס. שמייד מחלק 2 היטס ב-2 ה-AB הבאים, שוייון, רצים על 1 ו-2, והאינינג עוד לא נגמר. כל שנה דאסטי בייקר מחרב את הקבוצות שלו בפוסט סיזן.

    1. אין בעולם הביסבול עוד מנג'ר שיוציא את האייס שלו, מועמד קבוע לסיי יאנג, במשחק מדהים של 1 היט – לטובת מחליף עם era 5.88. זה לא ייאמן ברמה של בדיחה.

  6. רגע האמת של שיקגו מגיע… הטופ אורדר של ושינגטון, אולי לסיבוב האחרון במשחק. טרנר הארפר רנדון מרפי זימרמן. יעברו את זה במינימום נזק, המשחק שלהם.

  7. דאסטי בייקר לא יאמן יותר ביסבול. אולי זה כבר מאוחר מדי עבור הנאטס.
    מתחיל גם המשחק בניו יורק בגשם שוטף. אחרי צפיה במשחקים הקודמים, התחושה שלי שהיאנקיז יחבטו הפעם חזק בקליבלנד, נעדרת ההתקפה, בדרך לשוויון ונצחון בסדרה. קליבלנד מוגבלת מדי בצד ההתקפי ולפיצינג המעולה שלה יש גבול.

  8. ולחדשות לא פחות מעניינות פילי נתנו לאמביד חוזה מקס ל5 שנים, לא רואה סעיף יצעאה או מינימום של משחקים אולי הוא כישרון עצום אבל קודם שיוכיח שהוא יכול להישאר על הפארקט, הימון ענק של פילדלפיה

    1. צעד מטומטם של קולנגלו שעד סוף העונה היה לו הזדמנות להחתים את אמביד לחוזה בהתאם למצב הבריאותי שלו, שום סיבה לתת לו חוזה כזה כבר עכשיו. מעכשיו פילי צריכה להטיל מטבע להתפלל לאלילית המזל ולקשור לו שיני שום לרגליים, זה יכול להתברר כאחד החוזים הנוראיים שנחתמו (הפוטנציאל שלו מדהים MVP והשחקן הטוב בעולם, רק שיוכיח שהוא מזוגל להיות בריא).

    1. וכל ה- 5 ריצות unearned..
      המשחק גמור והמומנטום כמו שאמרתי עוד אתמול עבר ליאנקיס,, הם יקחו את הסדרה כי קליבלנד פשוט חלשה מדי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט