סוף לטנקינג (שאף פעם לא היה, אבל מילא) – בהמלצת גיא א / מנחם לס

NBA approves changes to draft lottery, player resting rules

 קנסות של 100,000 דולאר על הושבת שחקנים בריאים באזרחי!!!!!!!!!!!!!!!

Brian Mahoney | The Associated Press

Sep 28, 2017 4:13 PM ET

NEW YORK (AP) — NBA owners passed rules Thursday designed to prevent healthy players from sitting out games, and teams from losing games on purpose to improve their draft position.

Under the new draft lottery rules, the teams with the three worst records will all have 14 percent odds to land the No. 1 pick when the changes are implemented with the 2019 draft.

The team with the worst record previously had 25 percent odds to win the lottery and could fall to the No. 4 spot in the draft. Now that team call tumble all the way to fifth.

The lottery changes were to discourage tanking, the practice of losing games on purpose in an effort to improve draft odds. The Philadelphia 76ers relied on the tactic heavily in recent years and the league felt it needed to step in and urge teams to always be competitive.

"These changes were necessary to improve the competitive incentives for our teams," NBA President of Operations Byron Spruell said in a statement.

Also Thursday, the Board of Governors voted to allow Commissioner Adam Silver to fine teams who violate the league's new guidelines about resting players. Teams can't sit healthy players for high-profile, nationally televised games, and fines for violating that can be for at least $100,000.

The rules also say that unless there are unusual circumstances, teams should not rest multiple healthy players for the same game or rest healthy players when playing on the road.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. השינוי לא הרס את הטאנקינג , להיפך
    עכשיו במקום 3-4 קבוצות שעושות טנקינג יהיו 7-8 קבוצות
    זה קשה קשה מאד להיות קומישינר יותר גרוע מרוג'ר גודל אבל אדם סילבר מוכיח כל פעם מחדש שהוא הקומישינר הכי גרוע שיש , פשוט איום ונורא.

      1. ממש לא. בטח לא יותר מהשיטה הקודמת.
        יהיו קבוצות גרועות, כמו כל שנה. אבל כשהסיכויים מתחלקים בין הרבה קבוצות אז במשרדי ההנהלה יחשבו כמה פעמים האם שווה להם להיות גרועים בצורה קיצונית ולאבד הכנסות בשביל סיכוי קטן יותר לבחירה טופ 3 שמביאה שינוי אמיתי. בשיטה הקודמת, כל מחשבה לוגית היתה מובילה לניסיון להיות הכי גרוע שאפשר כדי לקבל סיכוי אמיתי ומשמעותי לבחירה טופ 3. גם לפני העונה אבל במיוחד בשלבים המאוחרים של העונה. עכשיו הטרייד אוף יהיה לא כזה מובן מאליו.
        עדיין שיטה שמתגמלת חולשה היא בעייתית אבל כאן עשו תיקון בכיוון הנכון.

  2. המנצחת הגדולה היא הסאנס (לשם שינוי).
    השנה אנחנו עדיין קבוצת תחתית,
    ובגלל קונפרנס חזק במיוחד,
    אנחנו נסיים את העונה עם המון הפסדים.
    להיות אחת מ-3 הקבוצות הגרועות בליגה נראה כמעט וודאי,
    היות ואנחנו לא פוגשים 4 פעמים בעונה את אחת מ-6 הקבוצות המזרחיות שמשתתפות במירוץ לתחתית…

    בינתיים, בוקר, ג'קסון, והחברים הצעירים,
    יצברו ניסיון, וישתפרו.
    כך שגם נקבל קבוצה שממשיכה להשתפר ברמה האישית,
    וגם נקבל (טפו, טפו, טפו…) בחירת דראפט גבוהה.

    ואז בעונת 18/19, נהיה קבוצה טובה יותר, וזה כבר יהיה פחות נורא אם בניסיון סוף סוף לחזור לפלייאוף,
    נמצא את עצמנו במקום ה-10 במערב.

    (בבקשה –
    ככה נראית אופטימיות של אוהד סאנס.
    "לא נורא אם נהיה מקום 10 במערב…"
    עצוב.)

      1. בדיוק מה שאמרתי –
        בשנה הקרובה נפסיד המון, ובדראפט 2018 עדיין נרוויח מהשיטה הישנה,
        שנה אחר כך נפסיד פחות, ונוכל להרוויח מהשיטה החדשה.
        (מלח, מים, מלח…)

  3. בנוגע ללוטרי, תיקון סביר בהחלט לשיטה מפגרת.
    גם לגבי הושבת שחקנים בריאים. גם אם אין דרך אמיתית לאכוף את זה, ובטח שנראה את פופוביץ' עושה כמה dnp מחאתיים, זה עדיין עדיף על ההשתנה מהמקפצה שהתפתחה בשנים האחרונות.

      1. אין דרך בגלל הסיבות שציינו כאן.
        רגישות בברך, כאב ראש, בעיות אישיות. יש אלף תירוצים.
        החוק בכל זאת טוב בגלל ששחקנים יתעקשו לשחק, כי פספוס משחקים בגלל פציעות יכול לפגוע להם בחוזים עתידיים. כי אם ישחקו 3 דקות המשחק יחשב להם בסטטיסטיקה. כמו שאמרתי שנה שעברה וכל שנה מאז 2012, אני מעדיף שהשחקן יביך את עצמו בשקר, שרופא הקבוצה יסכן את המוניטין שלו ושחקן את המורשת שלו מאשר שירקו לאוהדים בפרצוף עם הוויתור על משחקים כשהם בריאים וכשירים.

        1. זה נתון לשיקול הדעת של הקומישנר, ואם שלושת הכוכבים של הקבוצה פתאום יפצעו לפני מחשק בטלוויזיה הארצית אני מבטיח לך שתראה קנס.

  4. אז פופביץ הולך להעשיר את קופת הליגה
    זה אחש הקשקושים הכי גדולים שקראתי – קנס על ישיבה על אזרחי
    זה כמו להוציא חופש מחלה ,איך הליגה תבדוק אם שחקן מתלונן על כאב בטן ? כאב ראש ? כאב כלשהוא
    החוק הכי קל בעולם להפרה

  5. הקונספט בו הקבוצה שמסיימת אחרונה (או שאר הקבוצות בתחתית) מקבלת פרס או סיכויים טובים יותר להשתפר הוא דפוק.
    דוגמא- אם לשחקני ברוקלין, נניח, היו אומרים שאם הם מסיימים אחרונים אז כורתים להם את הזרת של הרגל-קיצוני מדי- לוקחים להם מהכיס כסף- הם היו מתאמצים בטירוף לא להגיע אחרונים, בטח כשהקבוצות מעליהם הם נמושות כמו אורלנדו וכדומה.
    אין ספק שמדובר בעסק ובקבוצות מקצועניות ללא איום בירידת ליגה, אבל קבוצות נהיות גרועות מסיבות שונות ולא יתכן שמי שהכי גרוע, הכי ירוויח.
    בקיצור, סיכויים שווים לכל הקבוצות שלא עשו פלייאוף. קבוצות יצטרכו בשלב מסויים לחשוב אם הן נלחמות על כניסה לפלייאוף או מסתפקות באחוז שווה להרוויח כמו כל מי שלא עלה.
    הייתי גם מכניס משחק וויילד קארד בין מקום תשיעי למקום שמיני בכל קונפרנס בביתה של השמינית על הזכות לעלות לפלייאוף ובכך מגדיל עוד יותר את המאבק על הפלייאוף.

    מאבק על הפלייאוף+סיכויים שווים בדראפט לכל הקבוצות שלא עשו פלייאוף=הרבה פחות טאנקינג, אם בכלל..

  6. אני מאד אוהב את השינוי בלוטרי שדומה מאד לשיטה המקורית (לא הראשונה בה לכולם סיכוי זהה).
    זה לא יפסיק טנקינג לחלוטין אבל זה בהחלט צעד נכון לטעמי.

  7. אני מצטער, אבל אני לא מבין איך הפתרון הפשוט ביותר לטנקינג הוא לא להציץ רגע לכמעט כל ליגה מקצוענית שמתקיימת על פני כדור הארץ, ולהבין שמספיק להעניש את הקבוצה האחרונה כדי לגרום לכל קבוצות התחתית להיאבק בשיניים. נכון שאין הורדת ליגה באן בי איי, אבל יש דרכים אחרות להעניש. הורדת הסכום ממנו משלמים מיסי מותרות, פגיעה כלשהי במשחקי הבית, ועוד שלל שיטות שונות ומשונות.
    למי שירוץ ויגיד שזה יחליש את החלשות, הקבוצה שמסיימת אחרונה בקונפרנס שלה איננה החלשה ביותר באופן בלתי ניתן לשינוי, אלא הקבוצה עם ההישגים הפחות טובים מבין 3-6 קבוצות גרועות. תחשבו על ליגה בה במקום שכמה קבוצות שאיבדו סיכוי ריאלי לפלייאוף נלחמות על להיות הכי גרועה, הן נלחמות בשביל לא להיות אחרונה. אני בטוח שרובכם מסכימים שזה הרבה יותר מעניין ותחרותי.
    את כל סיפור הדראפט אפשר להשאיר כמו שהיה עד היום או לשנות, בכל מקרה אף קבוצה לא תדפוק את עצמה בשביל עוד כמה אחוזי סיכוי לבחירת דראפט ראשונה, שבעצמה לא מבטיחה את השחקן הטוב ביותר

  8. תגידומיא חבורה של רפי שכל, טתם לא יודעים לקרוא?
    אסור להושיב רק במשחקים עם פרופיל גבוה שמשודרים בטלויזיה ארצית…
    ימשיכו להושיב בשאר המשחקים..וכם אין שום סעיף שמונע להלביש ולא לשחק אפילו לשנייה…

  9. החוק לגבי הושבת שחקנים לגמרי לגיטימי. כמו שאמרו פה מעלי, זה תופס רק למשחקים מסויימים (משודרים בנאשיונל טי וי). מה שנותן למעשה פס להושיב שחקנים במשחקים אחרים – שזה דבר חשוב ולגיטימי בפני עצמו. נשמע כמו איזון ראוי (אם מה שמובא בפוסט אכן מסכם את זה). חשוב להוסיף שאם מושיבים שחקנים בצד, ראוי להודיע על כך ה ר ב ה מראש בשביל למנוע עוגמת נפש לאוהדים.

  10. ולגבי חוק הדראפט הקרוב – בוסטון די נדפקת כי אלא אם כן יהיו הפתעות מרעישות, סקרמנטו צפויה להיות מאוד רעה ב2019.

  11. החוק של הנשיונל טיוי מבורך במידה ולא 100000 בכלל מזיזים למישהו. אין לתאר את עוגמת הנפש שנגרמת לי כאשר קוואי/קרי/לברון/דוראנט… לא משחקים במשחק שחיכיתי לו כל השבוע. זה הורס לי את ההנאה ומותיר לי רק את הסטטיסטיקה למיניה. תן לי לשבת בבר או בבית ולראות את הטיטאנים נלחמים על מקומם בהיסטוריה כל שבוע.

  12. על הנהלת ה- n.b.a לגרום לקבוצות חלשות לרצות לנצח ולא להפסיד לכן יש להפוך את הפירמידה כך שמקום 14 ועד 10 יקבלו את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר לזכות במקומות הראשונים בדראפט, כך נקבל ליגה תחרותית יותר עד למחזור הסיום, ליגה שבה לא מושיבים שחקנים בריאים על הספסל ועושים טרייד של שחקנים תורמים עבור בחירות סיבוב שני. כך מתגמלים את מי שמגיע לו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט