שנה אחת לאחר שחתם במדי הבולס, דוויין ווייד הגיע לסיכום עם הקבוצה על התרת חוזהו. כחלק מן ההסכם, ווייד ויתר על כ-8 מיליון דולר מתוך 23.8 שהיה אמור להרוויח העונה.
כעת, הגארד בן ה-35 (18.3 נק' למשחק ב-60 משחקים בעונה שעברה) יחפש קבוצה חדשה, כאשר על פי מקורות מהליגה הפייבוריטיות לקלוט אותו הן קליבלנד, סן אנטוניו, קבוצתו לשעבר מיאמי, ואוקלהומה.
*
הבולס (41-41) החתימו את ניקולה מירוטיץ' על הארכת חוזה של 27 מיליון דולר לשנתיים. במסגרת החוזה הוא יוכל למנוע טריידים בשנה הראשונה (סיבת גג שכר שמובילה לכך שבמידה ויועבר יאבד אפשרות להרוויח כסף משמעותי בסיום החוזה). השנה מירוטיץ' קלע 10.6 נקודות ב-34.2% מהשלוש עם 5.5 ריבאונדים ב-24 דקות למשחק.
*
לפי הבוסטון גלוב, הסלטיקס (29-53) עדיין מעוניינים בג'ליל אוקפור מפילדלפיה (54-28) ואולי ינסו להעביר תמורתו מספר בחירות דראפט. לא סביר שבוסטון תעביר אחד משחקניה הצעירים תמורת אוקפור, הבחירה השלישית בדראפט 2015 שאשתקד קלע 11.8 נקודות בערב.
*
ממפיס (39-43) העבירה את טרוי דניאלס ובחירת סיבוב שני ב-2018 לפניקס. העברתו של דניאלס, השנה עם 8.2 נקודות (38.9% מהשלוש), יצרה חריגת טרייד של 3.4 מיליון דולר. ג'מייקל גרין שפתח ב-75 משחקים בעונה האחרונה של ממפיס, עדיין שחקן חופשי.
בנוסף, אלכס לן חתם על הצעת הסף שפניקס (58-24) הגישה לו בתחילת שוק השחקנים החופשיים ויחזור לקבוצה לשנה אחת, בה ירוויח 4.2 מיליון דולר, לפני שיהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל. השנה לן קלע 8 נקודות עם 6.9 ריבאונדים ו-1.3 חסימות למשחק במדי הסאנס. אלאן וויליאמס שחתם בקיץ על הארכת חוזה בקבוצה עבר ניתוח במיניסקוס ולא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה והקבוצה החתימה את אנטוני בנט, הבחירה הראשונה בדראפט 2013, על חוזה למחנה האימונים.
*
איזייאה כנען חתם על חוזה למחנה האימונים באוקלהומה סיטי (37-45) שכזכור קיבלה אתמול את כרמלו אנטוני מניו יורק. ב-39 משחקים השנה בשיקגו כנען קלע 4.6 נקודות למשחק והוא פתח ב-2 משחקים בסיבוב הראשון של הפלייאוף (בו קלע 11.7 נקודות ב-35.7% מהשלוש).
*
ג'ון ג'נקינס חתם על חוזה למחנה האימונים באטלנטה (39-43) בה שיחק 98 משחקים. בשנה שעברה הוא שיחק 4 משחקים בפניקס וקלע במצטבר 7 נקודות.
רועי ויינברג
24 ספט 2017 23:31:38ממש לא מבין את החוזה הזה מבחינת שיקגו. מירוטיץ' סתם יקח דקות ללורי מרקנן ובובי פורטיס – שלושתם כרגע יכולים לשחק רק כפאוור פורוורדים. הוא לא יעבור כנראה לשום מקום בעונה הראשונה וסתם בזבוז.
אם הם רצו להגיע לרצפת השכר, יש לא מעט חוזים שנגמרים השנה והם יכלו להשיג יחד עם נכסים עתידיים. מהלך לא חכם של פקסון ופורמן.
Care Bear
25 ספט 2017 07:35:44"מהלך לא חכם של גארפקס"
השמש זרחה במזרח גם הבוקר.
מנחם לס
25 ספט 2017 17:01:24מירוטיץ' הוא הכשלון של הבולס. רצופו בלבד משדר LOSING"
מנחם לס
25 ספט 2017 17:02:16כמובן שחסרה ה-פ"
יאיר
24 ספט 2017 23:33:37אם מציעיים לי מחר שקבוצת ילדותי הפועל גליל עליון תקום לתחייה אבל רק בתנאי שתחתים כנדוניה את ניקולה מירוטיץ', אני אומר 'שתנוח בשלום על משכבה'
אוריאל
25 ספט 2017 00:16:46עד כדי כך הוא נורא?
גיא א
24 ספט 2017 23:41:43אני לא מקנא ב הויברג שצריך עכשיו להרכיב רוטציות עם האסופה המוזרה הזו
no funny shtuff
25 ספט 2017 12:38:01בסקר חוצה יבשות גילו שהיחיד בעולם כרגע שמקנא בהויברג זה נהג טיולית מגינאה המשוונית קטוע זרוע עם בעיות אימפוטנציה ששוכח פעם ביום את המפתחות במקפיא.
דדי
24 ספט 2017 23:42:41חוזה מעולה לבולס שנחתם כדי להעביר את מירוטיץ' בטרייד בהמשך העונה. שנה שניה אופציית קבוצה.
כנען זה החתמה פנטסטית של הת'אנדר. אין לי ספק שהוא יעשה את הרוסטר הסופי. הרבה קונטנדריות פספסו אותו.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 01:07:27מסכים בקשר לכנען. מבחינת מירוטיץ' זה יכול להיות בעייתי עם סעיף הנו טרייד השנה, אבל לך תדע
אליקו
24 ספט 2017 23:44:54שיקגו שוברת שיאי טיפשות של עצמה. בשביל מה בחרו במרקאנן אם בונים על מירוטיץ' בוודאי כשעל השולחן היו דניס סמית מטנק וניקיטלינה. יאללה עומר מזיג לעבודה .ושיהיה מושחז.
אליקו
24 ספט 2017 23:45:57כנען רעיון לא רע בכלל. שאפו לפרסטי.
THE KING RUSSELL
25 ספט 2017 00:06:28תודה רבה
Berch
25 ספט 2017 00:37:29הירארכיה זו מילה שישתמשו בה הרבה בהקשר של שיקגו השנה
🙂
etayle
25 ספט 2017 00:50:23אני חושב שיותר אנרכיה.
כריסטופר מולטיסנטי
25 ספט 2017 01:08:20אוטופיה או אתיופיה
מלובני
25 ספט 2017 01:46:08🙁
רועי ויינברג
25 ספט 2017 02:16:03דיאנדרה ליגינס עובר מהקליפרס לאטלנטה ונחתך. הקליפרס יוצרים טרייד אקספשן. לדעתי שווה מקום במחנה אימונים – שחקן הגנה נחמד מאוד שלא מצא בית עדיין בליגה
יונתן .S.
25 ספט 2017 04:54:48וויד והבולס הגיעו להסכם על בייאאוט.
אנחנו ממש בשבוע של פתיחת מחנות האימונים, כך שתצפו להחלטה מהירה מצידו.
על פי הדיווחים, המועמדות המובילות על שירותיו הן הקאבס, הספרס וההיט, כאשר מדווח שלאחר הטרחיד על מלו, גם אוק' עשויים להיכנס למירוץ.
הימור שלי – הקאבס. המסלול הכי מהיר לגמר והמקום שהשתלב בו הכי טוב לטעמי. בספרס הוא פחות מתאים בשיטה הקבוצתית. בהיט זה יהיה מקרה של חזרה רומנטית, אך הוא לא מוסיף המון כרגע, מלבד חיכוכים פוטנציאליים עם וויטרס על המקום בחמישייה.
סוסמעץ
25 ספט 2017 06:35:09מס. 6
לפלופ חייב את ווייד לצידו
כך יהיה על מי לתלות את התירוצים
חסוי
25 ספט 2017 15:46:11תמשיך עם החוסר מושג שלך, זה ברור קרליבלנד לא מספיק טובים כדי לקחת אליפות, אבל ברור שזה בגלל לברון.
איתי
25 ספט 2017 06:38:06וויד בתאנדר יסגור חמישייה מפחידה מאוד…
המשגיח
25 ספט 2017 06:42:59הוא יצטרף לקליבלנד. לא רואה אופציה אחרת.
מיאמי בטח תסכים לקבל אותו לעונת פרישה גם בעונה הבאה.
צביקה
25 ספט 2017 07:30:40רוצה להבין מבחינת הכסף. הוא יקבל השנה 15.8 מיליון משיקגו שלא יחשבו לה בתוך הקאפ? ואם הוא סוגר בקבוצה אחרת מה שהוא יקבל זה מעבר לסכום הזה ולקבוצה החדשה מחשיבים רק מה שהיא משלמת לו מעל, או שהיא צריכה לפנות מקום לכל הסכום אצלה בתוך הקאפ?
גיא הרשע
25 ספט 2017 07:38:24בטח שייחשבו בקאפ.
יש להם את האפשרות להשתמש בסטראצ' פרובישין (לחלק את הסכום על פני כמה עונות),
אבל הם לא ישתמשו בסטראצ', אלא יספגו את הסכום העונה.
שי אבן צור
25 ספט 2017 07:39:01ממש עצוב לי לראות את השנים האחרונות של ווייד. מזכיר את פירס.
חזיר יבלות צעיר
25 ספט 2017 07:46:22מבאס לראות את ההתנהלות של ריילי מולו. לא סופר ממטר את הכוכב שהביא לו שלוש אליפויות וויתר על לא מעט כסף בשביל זה
חזיר יבלות צעיר
25 ספט 2017 07:48:13איפה הוא ואיפה ההנהלות של הלייקרס ודאלאס
רועי ויינברג
25 ספט 2017 11:57:32זה לא ריילי. וויד שחקן הרבה יותר מדי מעבר לשיא שלא עושה כלום חוץ מבידודים ופוזות ושיקגו נראתה שנה שעברה הרבה יותר טובה בלעדיו. הבעיה היא לא פט, שמצליח הרבה יותר מלייקרס ודאלאס שמשכנו את העתיד בשביל הכוכבים המזדקנים שלהן (דאלאס טיפה פחות אבל הם עברו 3 פעמים ב-20 שנה סיבוב ראשון). אני מקווה שהוא לא יחזור להיט
דה שוט
25 ספט 2017 12:02:12+ 10 על הכל.
פסטיבל קובי אכן היה מיותר ומנוגד לרוח התחרות והספורט.
דה שוט
25 ספט 2017 08:36:16שיבוא להיות מחליף באוק סיטי, הוא עדיין גארד גדול וחזק שיכול לייצר נקודות בזמן שהתותחים הכבדים נחים.
אליקו
25 ספט 2017 09:21:43ישנה אפשרות אחת בלבד לדעתי , הוא ייקח את כישוריו לאוהיו.
ori88
25 ספט 2017 09:42:42מתאים להיות שחקן שישי נפלא, וויד
מחליף לגארדים.
דקסטר
25 ספט 2017 09:45:53ממש חוסר כבוד מצד ריילי להביא לשחקן מתבגר ופצוע חוזה של 40 מיליון לשנתיים
IHater
25 ספט 2017 10:17:27מקווה שלא יגיע לאוקלהומה
רועי ויינברג
25 ספט 2017 11:57:52לדעתי יגיע לקליבלנד. אני לא רוצה אותו במיאמי לעונת פרישה, רק יפגע בוויטרס
עידו גילרי
25 ספט 2017 13:27:31בעיני זה ממש עצוב שזה היחס של האוהדים לסמל הכי גדול של המועדון.
Ish
25 ספט 2017 13:30:19זה מיאמי.
המועדון שהמועדונים האחרים בעיר הרבה יותר מעניינים אותו.
המועדון שמשחק באסלה.
למה אתה מצפה?
רועי ויינברג
25 ספט 2017 14:11:18מקום שביעי בליגה בכמות הצופים למשחק בית. מקום רביעי באחוזים
עידו גילרי
25 ספט 2017 14:12:53מקום ראשון בללכת הבייתה לפני סוף המשחק.
Ish
25 ספט 2017 14:32:47ראית איך ומתי הוא מתרוקן
רועי ויינברג
25 ספט 2017 14:10:21תראה, מיאמי היט זה מועדון שתמיד רוצה לנצח. אני אעדיף עונות של פלייאוף על 3 "עונות פרישה" שלא מקדמות את הקבוצה או את ההתפתחות שלה. עדיף בכל יום להיות בוסטון של 2014-2017 על הלייקרס של 2013-2016
עידו גילרי
25 ספט 2017 14:12:10אתה יודע טוב מאד שזה לא הסיפור כאן. הוא יחתום על חוזה מינימום ולא יפגע בשום דבר בהתפתחות של הקבוצה. אני מבין ש-GM יעשה שיקולים כאלו, בתור אוהד הייתי רוצה לראות אותו מסיים במדים של הקבוצה.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 14:19:02אני חושב שהוא יכול לפגוע. קודם כל הוא לא מתאים כל כך ליד דראגיץ' או לשיטה של שנה שעברה, וגם בחדר ההלבשה בשיקגו היו לא מעט בעיות, חלק באשמתו. היית רוצה את אמארה בעונת פרישה בפניקס?
עידו גילרי
25 ספט 2017 14:28:01כן (בלי קשר לזה שהוא לא דוגמא טובה).
חזיר יבלות צעיר
25 ספט 2017 15:14:18+100. השתמש וזרוק
anon
25 ספט 2017 13:54:50"דויין ווייד יפגע בדיון וויטרס", אמר אף אחד אף פעם. עד הרגע.
יונתן .S.
25 ספט 2017 14:47:56למען האמת – אני אמרתי זאת ואני גם כן חושב כך ומוכן לגבות את דבריי.
היחס הקר ממיאמי באמת לא מכבד, אך זה נכון לשני הצדדים לא לאחד כוחות בשנית.
וויד צריך ללכת לקאבס או okc, אם הוא רוצה גם לקבל תפקיד משמעותי וגם לשחק בקונטנדרית.
בספרס ובסלטיקס הוא לא יצאים לשיטה הקבוצתית לטעמי.
anon
25 ספט 2017 15:13:00בד"כ לא נהוג להסביר אמירה אירונית. הכוונה לא היתה לגבי משחק בפועל עכשיו. אלא האבסורד לשים את שניהם יחד, דוויין וייד, HOF ודאי ואחד מגדולי המשחק, יום אחד נחשב למי שמפריע ל"צמיחה" של דיון וויטרס, שאקטין א-פול ודאי בפני עצמו.
יונתן .S.
25 ספט 2017 16:23:40קיבלתי. לא הבנתי מספיק טוב בתגובה הראשונה. אכן קיימת אירוניה במשפט כזה כשחושבים על כך לעומק.
חזיר יבלות צעיר
25 ספט 2017 15:20:28רק מדגים את האבסורד המטורף במה שרועי אמר. ריילי (בתמיכת רועי! הוא לא עושה דבר בלי להתייעץ איתו) זורק את וויד בשביל פאקינג וויטרס. מילא אם למועדון היה איזה עתיד של קבוצת פלייאוף טובה ניחא. אבל גם ככה הם לוטרי/פלייאוף במזרח חלש במיוחד. עצוב מאוד לראות את היחס הזה ואני לא אוהד מיאמי. שחקן שתמיד הקריב בשביל המועדון ואף פעם לא היה המרוויח הבכיר ונתן לשחקנים אחרים להרוויח יותר ולפעמים גם להוביל מקצועית (לברון). אז לפני שאנחנו פותחים פה על לברון ודוראנט על חוסר הנאמנות שלהם בא נדבר על הלויאליות של איינג' וריילי ועוד לכוכבים שלהם שהקריבו כל כך הרבה למען המועדון. מביך
דדי
25 ספט 2017 15:32:14השחקן הכי גדול בהסטוריה של המועדון ללא תחרות.
ה – סמל של מיאמי היט.
היה.
בושה.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:44:3665 ניצחונות ב-246 משחקים זה הרבה יותר גרוע
חזיר יבלות צעיר
25 ספט 2017 16:57:21+100000
השרת
25 ספט 2017 21:13:00חחחח, לגמרי
מלובני
25 ספט 2017 12:47:17יש סיכוי לראות אותו בבוסטון ?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25 ספט 2017 12:49:57ווייד לקליפרס!
ואם לא אליהם אז לקונטנדרית אחרת,לא חשוב איזו
עידן
25 ספט 2017 12:56:22בגלל שהוא אמר שהוא רוצה ללכת לקבוצה שתתחרה על האליפות אז סן אנטוניו ומיאמי לדעתי יורדות מהפרק.הוא יחתום או בקליבלנד עם חברו לברון או באוקלהומה עם חברו כרמלו
מלובני
25 ספט 2017 13:20:12אני די בטוח שספרס נחשבת מעומדת
גיא הרשע
25 ספט 2017 13:23:30הלוואי ספרס. יכול להתאים להם כמו כפפה ליד.
אבל –
קשה להאמין.
בחודש האחרון הוא התאמן עם לברון בלוס אנג'לס.
הוא ידע שיהיה ביי אאוט. לברון ידע שיהיה ביי אאוט.
לא מתמטיקה מסובכת.
נתן
25 ספט 2017 13:22:05או שיפרוש, עם חברו בוש
הקרייתי
25 ספט 2017 13:20:41קל קליבלנד
Ljos
25 ספט 2017 13:25:32מה עם מינסוטה? ווייד בטח ישמח להתאחד מחדש עם השחקן היחיד שהוא התחבר אליו בעונה האחרונה (וניסה, די בהצלחה, להפוך לבן דמותו). תיבס אולי יצליח להתפשר ויחתים שחקן רק בן 35 ולא 40.
הקרייתי
25 ספט 2017 13:55:34יש להם את קרופורד על תקן הותרן מהספסל
ברוך רובין
25 ספט 2017 14:15:33מה בדיוק תיבודו יעשה עם עוד שחקן שחייב את הכדור ביד? אם תיבודו חכם הוא הופך את וויגנס לsg, ולא גומר אותו בsf.
anon
25 ספט 2017 14:01:49מה לדויין ווייד משיקגו (העיר הכי שווה בארה"ב) והווילה על החוף במיאמי, לחורים כמו אוקלהומה, סן אנטוניו או קליבלנד? אולי רק לברון ג'יימס. וגם הוא לא עושה קולות שבא לו. שיילך לגולדן סטיט. טבעת מובטחת וכמה דקות מנוחה לסטף וקליי.
אפלטון
25 ספט 2017 14:09:13גם ביוסטון הוא יוכל להינות. עיר גדולה, קבוצה רצינית, לא צריך לשחק יותר מדי. לשחק לצד פוינטגארד איכותי בכל מצב על המגרש. מה רע?
Ljos
25 ספט 2017 14:40:39השלשות.
ולדי קוגן
25 ספט 2017 14:26:01+1 על ג"ס
ינון יבור
25 ספט 2017 14:45:08התשובה של רועי ("לא" לעונת פרישה של וייד במיאמי) נובעת לדעתי מהמחשבה שוייד עדיין יכול לתרום ורוצה לשחק באופן תחרותי. זה לא המצב של נוביצקי או קובי שמדדים להם בסוף הקריירה וכבר לא יובילו פרנצ'ייז רחוק מדי. וייד וסביבתו (וגם רועי) חושבים שיש לו עוד הרבה מה לתרום, ולכן הוא צריך לשחק דקות משמעותיות בקבוצה משמעותית.
אם היו מרגישים שזה סוג של סוף הדרך, אולי היו רוצים לעשות סיבוב פרידה במיאמי שעיקרו נוסטלגיה ומור"קים לצעירים.
עידו גילרי
25 ספט 2017 14:48:01זה ממש לא מה שהוא כתב בתגובה. הוא לא רוצה שהוא יפריע להתפתחות של הקבוצה.
Ish
25 ספט 2017 14:50:01א) הוא יכול ויודע להתבטא בעצמו
ב) וויד גמור פיזית. במקרה הטוב זה השנה האחרונה שהוא יכול לשחק על תקן של יותר מתופס מקום ברוסטר
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:16:10אני לא חושב שהוא מסוגל להוביל פרנצ'ייז או לתת תמורה חיובית לקבוצה שלא מתבססת על בידודים, שזה הדבר היחיד שהוא עושה היום. מיאמי לא כזאת ולכן עדיף לו, ולנו, שילך לקליבלנד. מבחינתי הוא סתם תופס מקום ועדיין חושב שהוא גיים צ'יינג'ר לפי ההתבטאויות השונות שלו. הוא ממש לא כזה, ולכן אני לא רוצה אותו במיאמי
עידו גילרי
25 ספט 2017 15:21:44כל מה שיש לי לאחל לכם הוא שיתקע לכם הוויטרס עמוק בגרון.
זה ממש עצוב בעיני.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:42:18הרבה פחות עצוב מ-65 ניצחונות ב-3 עונות כמו הלייקרס. Its better to burn out than fade away
עידו גילרי
25 ספט 2017 15:46:42לא ממש לא.
Ish
25 ספט 2017 15:55:37ההיט עם 126 בזמן הזה. זה לא ממש יותר טוב.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:59:56זה כמעט פי 2
Ish
25 ספט 2017 16:05:52בליגה שהפי שתיים הזה לרוב לא מספיק לפליאוף ושאתה צריך כמעט פי שלוש(ולפעמים יותר) בשביל להיות קונטנדרית רלוונטית. כבר עדיף לרדת נמוך לכמה שנים ולהשיג בחירות דראפט טובות מלהיות תקוע עשור על הסף פליאוף.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 16:10:37אני לא בטוח שעדיף להיות אוהד פילדלפיה על אוהד אטלנטה או ממפיס. על הנייר יכול להיות שכן, אבל תמיד אפשר לקפוץ על הטנק או לבנות קבוצה מבחירות נמוכות. יש מקרים של קבוצות ששנים בתחתית אבל לא הגיעו עדיין לפלייאוף עם בחירות גבוהות (דטרויט, אורלנדו, סקרמנטו) וכאלה שנשארו שנים בטופ או באזור הפלייאוף ועשו קפיצה.
Ish
25 ספט 2017 16:13:059/10 אלופות לא יסכימו איתך
רועי ויינברג
25 ספט 2017 16:16:59לייקרס 2007, מיאמי 2010, גולדן סטייט 2014 היו בפלייאוף לפני שהפכו לשושלות. לא ספרתי את הספרס או את המאבריקס.
Ish
25 ספט 2017 16:24:57דטרויט אגב היא דוגמא לקבוצת סף פליאוף שנים רבות ולא לקבוצה שירדה לתהום.
אורלנדו רק 5 שנים מאז שפירקו סופית את החבילה שהובילה אותם לפליאוף (ולגמר אחד)
סקרמנטו גם נלכדה בביינוניות ארוכה של סף פליאוף(אם כי היא נראית גרועה יותר מבדטרויט בגלל הבדלי מזרח מערב) אחרי קפיצה קצרה לתחתית.
Ish
25 ספט 2017 16:26:34כולן דוגמאות לקבוצות שחלקים מאוד משמעותיים מהן נאספו בדראפט אחרי שנים רעות.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 16:33:44אורלנדו לא התקדמה בכלל ב-5 השנים האלה. יש מצב שהקבוצה שלהם מיד אחרי הטרייד עדיפה על הקבוצה היום, גם מבחינת הטווח הארוך. מבחינת דטרויט אתה צודק, אבל יש הבדל בין קבוצה של מקומות 6-8 כמו דאלאס של אחרי 2011 ובין 10-12 בקביעות. רק בשנתיים האחרונות הפיסטונס עם מעל 35 ניצחונות.
הקינגס מקום 10-15 במערב בקביעות בכל שנה מאז 2007. זה לא בדיוק סף פלייאוף, למרות שהיה להם שחקן מוכשר מאוד.
רק לגולדן סטייט היו הרבה חתיכות מהדראפט מבין הקבוצות שציינתי. ללייקרס היה את אנדרו ביינום, למיאמי אף אחד (אולי מריו צ'למרס).
Ish
25 ספט 2017 16:49:08זה יותר שאלה של מיקום בליגה ובקונפרנס משאלה של מספר נצחונות
10 עד 15 זה לא מספיק טוב(גרוע). לא סתם הנוסחא של הינקי היא מה שהיא.
(כוונתי בסף פליאוף הינה במובן של לא ממש מגיעה לפליאוף חוץ מאולי במקומות 7 או 8 באופן ספוראדי ולרוב נמצאת במקומות 9-12)
קובי בריאנט?
דווין וויד?
מה שאתה צריך למצוא זה קבוצה שדשדשה באזור של 35-45 נצחונות בעונה ומקום 8-12 בקונפרנס במשך מספר שנים ופתאום עשתה קפיצת מדרגה לקונטנדריות. (הכי קרוב שעולה לי לראש זה אולי יוסטון למרות שלדעתי הם גם לא היו קונטנדרית וגם לא ממש התבססו באזור הזה לפרק זמן משמעותי)
רועי ויינברג
25 ספט 2017 17:02:06אני חושב שגם ב-2015 וגם ב-2017 הם היו יכולים להגיע לפלייאוף אם לא היו פציעות (רק תירוצים) וב-2016 סיימו במקום השלישי בקונפרנס. אם הרמה הרגילה של הקבוצה היא 8-12 בלי ההנחה של הפציעות אז כן עדיפה בנייה מחדש, אבל לא במקרים של מקומות 5-8 לדעתי.
בראיינט ו-וויד היו שם עוד מלפני הבנייה של הקבוצות האלו, ובקבוצות הגדולות הקודמות של כל מועדון. נכון שנבחרו בדראפט, אבל הם האריכו שם חוזה כפרי אייג'נטס (ולא מיד לאחר 4 השנים הראשונות בקבוצה)
Ish
25 ספט 2017 17:07:29הרבה אופטימיות באתר היום. גם בתאוריה הזאת שהם היו עושים פליאוף במקומות חמש עד שמונה בשנים האלו זה היה רק הודות לזה שהם במזרח.
הם האריכו שם חוזה כפרי אייג'נטס לא מעט (ואפילו הרבה מאוד) בגלל שהם כבר היו שם מאז שנבחרו שם בדראפט.
א.ב
25 ספט 2017 16:16:00נורא קל להגיד שהלייקרס יצאו יותר טוב מריילי אבל זו שטות, הלייקרס חיפשו טנקינג והתאים להם בול עונת פרישה לא יעילה אך מוצלחת פיננסית.
ריילי הציע חוזה לא רע. אולי לא אידיאלי אבל לשרוף שנה של התקדמות של מועדון שיכול לעשות פלייאוף על הוקרה לשחק זה רעיון רע מאד.
הבעיה לדעתי באיך שוייד תופס את עצמו, כחוליה מרכזית ולא כאיזה מנטור, זה יכול לעבוד רק בקבוצה שהולכת לטנקינג או בקונטנדרית שלא תפגע לו באגו עם תפקיד מוגבל.
הדוגמה היחידה שהציגה החתמה של כוכב מזדקן על חוזה גבוה זו דאלאס ושם יש שני הבדלים – סיכי נמוך מראש לפלייאוף, נוביצקי לדעתי תורם יותר מוייד ועם אגו יותר נוח.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 16:29:111+
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25 ספט 2017 15:55:47זה מה שווייד אמר, שיש לו עוד מה לתרום. הוא לא רוצה סתם לקבל כבוד לפני הפרישה, וזה מה שמדאיג את רועי et al.
Ish
25 ספט 2017 16:01:00אתה מצפה שמתישהו שחקן כדורסל מקצועני כלשהו יגיד אני גמור, אין לי מה לתרום יותר, אני רק רוצה לשרוף שנה מקום בסגל של קבוצה ולטוס עשרות אלפי קילומטר בשנה לישון בכל מיני מלונות בכל מיני ערים וכו', בשביל הזכרונות מהשנים היותר טובות שלי בקבוצה?
Ljos
25 ספט 2017 16:04:26יש רק סטיב נאש אחד.
Ish
25 ספט 2017 16:07:57אני חושב שהוא דווקא חסך לעצמו את רוב הטיסות והחדרי מלון (וגם לא עשה את זה בקבוצה שהיו לו בה שנים טובות)
Ljos
25 ספט 2017 16:24:53אז הוא היה חכם יותר.
עגל
25 ספט 2017 16:54:33כן. שחקן צריך להיות כן עם עצמו ולעשות סוויץ׳ מחשבתי.
הבעיה כאן היא בעיקר בעיה של אגו
Ish
25 ספט 2017 17:01:031) אתה מאוד אופטימי
2) תשלח לי הודעה כשזה קורה.
אור
25 ספט 2017 15:18:05בלי להיכנס ספציפית למיאמי ו-ווייד, לא רואה בעיה לא לתת לשחקן גמור לעשות סיבוב פרישה גם אם הביא פעם אליפות. שיחתום ליום אחד בסוף הקריירה או יסכים לשחק 10 דקות מהספסל, ובחזרה לווייד זה ברור שזה לא המקרה כרגע
ינון יבור
25 ספט 2017 15:25:23עידו ואיש
מה שחשוב זה מה שוייד חושב. והוא חושב שיש לו עוד דלק במיכל והוא יכול להיות (לתפיסתו) שחקן חמישייה בקונטנדרית. מישהו עם הלך רוח כזה לא מתאים למיאמי כרגע, בין אם הוא צודק או לא.
מסכים עם אור שאפשר לתת לו לחתום ליום אחד לפני הפרישה. אל תשכחו שעם כל הכבוד לוייד, הוא לא בנה שם איזו שושלת, ולמעשה רק אליפות אחת רשומה על שמו.
Ish
25 ספט 2017 15:30:41אם הוא בוחר ללכת לקאבס הוא כנראה לא חושב שהוא שחקן חמישיה בקונטנדרית
עידו גילרי
25 ספט 2017 15:35:17לא מתאים למיאמי? הוא לעומת דיון פאקינג וויטרס?
אם וויד לא דורש את מה שדרש לפני שנה הוא היום במיאמי ואף אחד לא היה צתלונן על חסרונו של ווייטרס.
אתה יודע מה גם במצבו הנוכחי אני לוקח אותו על פניו. כמה מהר אוהדים מסוגלים לשכוח.
הקרייתי
25 ספט 2017 15:44:43זה אם גדול מאוד, ובכנות אני לא חושב שהם היו מסיימים 41-41 אם וויד היה שם במקום וויטרס, אלא מאזן פחות טוב.
אבל מה שכן, אני באמת לא מסכים עם הקביעות פה של אנשים ואמירות של "לוויד אין מה לתת" , "הוא טוב רק בבידודים".
זה לא נכון, יש לו מוסר עבודה גבוהה, ואני כן מאמין שיש סיכוי טוב שהוא יכול לשחזר יכולת לדומה חמה שהוא הציג בפלייאוף האחרון שלו עם מיאמי.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:43:14כן. הוא לא השחקן הכי גדול ששיחק במועדון אי פעם. הוא גם לא הסמל הכי גדול, לדעתי זה האסלם
הקרייתי
25 ספט 2017 15:45:36האסלם? השחקן שמשחק על חוזי מינימום כל הקריירה ותורם 5 נקודות למשחק בערב טוב? איך הוא הסמל שת מיאמי.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:50:4614 שנה רצוף בקבוצה, תמיד נותן 120% מעצמו, מוכן להתפשר על מקום ועל קרדיט בשביל שאר השחקנים. פתח ב-80 משחקים באליפות ב-2006, ב-64 ב-2013. היו לו הרבה עונות של 10 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק, לא רק מחמם ספסל
הקרייתי
25 ספט 2017 16:08:12ברור הוא ישאר שם, עיר אטרקטיבית וכשהוא שחקן חופשי מיאמי כנראה כל הזמן הייתה האפשרות הכי טובה. כשחקן הוא לא היה מספיק משמעותי, על האליפויות והצלחות חתומים ריילי, וויד לברון ובוש. כמעט כל שחקן בליגה הזאת נותן מעצמו, אז זה לא הופך את האסלם למיוחד.
דרך אגב, מישהו פה זוכר את ג'ף פוסטר? נקרא לו "ההאסלם של אינדיאנה" גם 13 שנים במועדון אבל שחקן ספסל לרוב. כולם שכחו אותו כי הוא לא סמל. גם את האסלם כמה שנים אחרי הפרישה ישכחו. סמלים לא שוכחים.
עידו גילרי
25 ספט 2017 15:48:09פשוט אוי לאוזניים שככה שומעות.
אתם לא ראויים.
דדי
25 ספט 2017 15:50:25זה לא "הם"
זה "הוא"
ואתה בוחר למי להתייחס ועם מי להתווכח…
עידו גילרי
25 ספט 2017 15:51:32תכלס, צודק.
חתכתי.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:51:55ואתה בוחר לפוסטים של מי להגיב
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:58:04התגובה לדדי, לא לגילרי
ברוך רובין
25 ספט 2017 19:51:08האסלם הסמל הכי גדול של מיאמי? רועי אני יודע שאתה צעיר אבל לא מתאים לך. וויד הוא הסמל הגדול בהיסטוריה של מיאמי שקיבל יחס בזוי ושפל מריילי (ואם אתם חושבים שאחרי היחס הזה איזה כוכב יבוא למיאמי שריילי שם אתם טועים). לגבי הקהל של מיאמי הוא אולי העלוב בליגה (ביחד עם יוסטון), בייחס המשפיל לוויד פגעו אנושות במשיכה של הקבוצה.
דדי
25 ספט 2017 15:38:38ווייד רחוק מלהיות גמור, הוא פשוט לא יכול לשחק את אותו מספר דקות ששיחק בעבר.
הוא לא ילך לשום קבוצה שבה הוא לא יעלה בחמישייה – ובצדק.
לספרס הוא פשוט לא מתאים בשיטה.
למיאמי – אני מקווה שהוא לא ישפיל את עצמו בצורה כזו למרות שהם יבטיחו לו מקום בחמישייה. לא מגיע להם לקבל אותו בחזרה.
המקומות היחידים שהגיוניים זה קליבלנד ואוקלהומה, וסביר להניח שלברון והמזרח החלש יביאו אותו לקליבלנד.
מה שבטוח זה שכל הטלפון שלו מפוצץ בסמסים מלברון, כרמלו, ג'ורג', וווסטברוק…
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:47:28אם הוא היה סמל כזה גדול הוא לא היה דורש להיות המשתכר הכי גדול ב-2016. אין שום "סמל" בליגה של היום. תראו מה עשו לאיזייאה ולקנטר. להגיד שזאת "בושה" שמיאמי כנראה לא רוצה אותו בחזרה זה לא נכון או רציונלי בשום צורה.
עידו גילרי
25 ספט 2017 15:49:09כל נושא האהדה הואלא רציונלי ואני מדבר כאן על האוהדים.
רועי ויינברג
25 ספט 2017 15:53:35אני, כאוהד, רוצה שהקבוצה תהיה במצב הכי טוב שהיא יכולה להיות כדי לנצח משחקים. אני חושב שאם וויד יגיע ויהיה בתפקיד משמעותי זה רק יפגע בכמות המשחקים שהקבוצה תנצח העונה. זה נשמע רציונלי, אבל אין דרך לא רציונלית להתווכח
גיא הרשע
25 ספט 2017 16:07:08מי בכלל חושב שווייד בכלל רוצה לחזור למיאמי?
ריילי "הפיל את הכדור" בעונה שעברה.
מאז –
מים מתחת לגשר.
עד למעבר של כרמלו לת'אנדר,
הייתי חותם על כך שווייד ישחק בקליבלנד.
הוא ולברון חברים טובים, והם מתאמנים ביחד בכל קיץ,
גם אחרי שלברון עזב את מיאמי.
מה שהשתנה זה, שכרמלו, גם הוא "על הבננה".
לווייד בת'אנדר יכול בהחלט להיות תפקיד מעניין.
(שוטינג גארד שאין לו את בעיית ה-"האק – א – רוברסון…")
אבל בסופו של יום –
ההימור ההגיוני ביותר זה קליבלנד.
ימבין אפסי
25 ספט 2017 16:30:38בלי להכנס לויכוח :
אם גולדן יכולים לשלם והוא מוכן לבוא ולהתאים את עצמו :
לדעתי הם יקפצו על המציאה .
יותר ריאלי :
קליבלנד . לדעתי משדרג אותם משמעותית .
גילוי נאות שכבר נאמר בעבר :
השחקן החביב עלי בעשור הראשון של האלף .
וייד ודוראנט באותה חמישיה : לא יאמן .
מלובני
25 ספט 2017 16:32:31צריך לחתוך את כספי או משהו לא?
מבין פחות מאפסי
25 ספט 2017 18:31:54למען וייד הייתי חותך את סואגי פי בלי למצמץ .
אני חושב שלא תהיה לוייד בעיה להיות גיבוי לקליי תומפסון
( אבל לא לגי אר סויש )
חוששני שלא יקרה .
אבל , אני משוכנע שילך לקליבלנד ( ולא לאוקלהומה )
החיבור עם מלו יפה בתאוריה אבל כמעט לא נוסה במציאות .
החיבור עם לברון מוכח וטוב .
אני כמובן מעלה אותו לפני גי אר סמית שיעלה מהספסל וזה מיתר את שאמפרט .
דה שוט
25 ספט 2017 17:52:31ווייד כבר הראה שהוא מסוגל להשתלב בקבוצות כוכבים. גם בגיל 36 הוא עדיין גארד ענק שקשה מאוד לעצור בבידוד. מתאים לאוק סיטי שיבוא מהספסל, ועם זאת – זה יוצר עודף כוכבים בקפיצה של קיץ אחד. יבוא – מעולה, לא יבוא – גם טוב. ווין-ווין
Captain Beefheart
25 ספט 2017 16:37:25הלוואי שיחתום בקאבס. זה נותן להם הנחה רצינית בהזמנה מוסדית של חיתולי שקמה:
קלדרון – 37
פריי – 34
גרין – 31
לברון – 33
ג'פרסון – 38
קורבר – 37
רוז – 30
סמית – 32
לאב – 30
וייד – 36
צביקה
25 ספט 2017 16:55:35זה דווקא יהיה נחמד, גם אם מאוד לא סביר, אם החבורה הגריאטרית הזאת תצליח לנצח את ג"ס האדירה…
no funny shtuff
25 ספט 2017 16:58:40וואלה איזה חטיארים.
אם כך, המהלך הנכון של הקאבס הוא לפטר את טיירון לו ולהביא את ספולסטרה. הם הגיעו לגיל שכבר צריך שיהיה פיליפיני בסביבה.
Captain Beefheart
25 ספט 2017 17:08:39🙂
ומשחקי יום שלישי יהיו בהנחה לכבוד "שלישי בשלייקס" והמעודדת הראשית תהיה רוברט פריש
עידו גילרי
25 ספט 2017 17:44:01🙂
ד"ר הופמן
25 ספט 2017 17:53:02חחח, יופי של יציאה 🙂
תרתי משמע, שיהיו רק יציאות רכות כאלה….
אשך טמיר המקורי
25 ספט 2017 17:30:07100+
פינקי
25 ספט 2017 20:15:38סן אנטוניו נראית כמו חטיבת ביניים ליד הבית אבות הזה
מנחם לס
25 ספט 2017 17:08:29אותי רק מעניין לנצח את הווריורס. לכן אני מקווה שה-OKC יחתימו אותו. כמובן שהוא "גמר" לעונה רגילה. אבל בפלייאוף, ברגעים חשובים של OKC נגד הווריורס, דוויין ווייד היה שם ויכול לתרום המון ברגעים הללו.
סילפן
25 ספט 2017 20:43:06אני חושב שאתם מייחסים יותר מדי חשיבות לערים עצמן בכל מה שקשור לאן שחקנים מבוקשים מעדיפים להגיע.
זה העבודה שלהם. הם בסך הכל חיים באותה עיר למשך שנה-שנתיים+-
קשה לי להאמין שזה מהווה שיקול רציני כשעל הדף, כל זה שונה: השכר, סיכוי לאליפות, מידת חיבור לסגל, לשחקנים..
במיוחד במצב של דווין וויד עכשיו, אני חושב שלהאמין שהוא שם זין אם הוא יהיה עכשיו בעיר עם פחות מועדונים ובלי ים אם זה נותן לו סיכוי לעוד אליפות.
גם הרי חצי מהזמן שלהם הם בכל מקרה בנסיעות…
להאמין אחרת זה פשוט נאיביות.
חזיר יבלות צעיר
25 ספט 2017 20:51:53אייזיאה יחזור בינואר (הודעה של הקאבס)
captain beefheart
25 ספט 2017 21:00:51ויוריד את הגיל הממוצע ל-90