חם מהתנור: דוויין ווייד שחקן חופשי / רועי ויינברג

שנה אחת לאחר שחתם במדי הבולס, דוויין ווייד הגיע לסיכום עם הקבוצה על התרת חוזהו. כחלק מן ההסכם, ווייד ויתר על כ-8 מיליון דולר מתוך 23.8 שהיה אמור להרוויח העונה.

כעת, הגארד בן ה-35 (18.3 נק' למשחק ב-60 משחקים בעונה שעברה) יחפש קבוצה חדשה, כאשר על פי מקורות מהליגה הפייבוריטיות לקלוט אותו הן קליבלנד, סן אנטוניו, קבוצתו לשעבר מיאמי, ואוקלהומה.

*

הבולס (41-41) החתימו את ניקולה מירוטיץ' על הארכת חוזה של 27 מיליון דולר לשנתיים. במסגרת החוזה הוא יוכל למנוע טריידים בשנה הראשונה (סיבת גג שכר שמובילה לכך שבמידה ויועבר יאבד אפשרות להרוויח כסף משמעותי בסיום החוזה). השנה מירוטיץ' קלע 10.6 נקודות ב-34.2% מהשלוש עם 5.5 ריבאונדים ב-24 דקות למשחק.

*

לפי הבוסטון גלוב, הסלטיקס (29-53) עדיין מעוניינים בג'ליל אוקפור מפילדלפיה (54-28) ואולי ינסו להעביר תמורתו מספר בחירות דראפט. לא סביר שבוסטון תעביר אחד משחקניה הצעירים תמורת אוקפור, הבחירה השלישית בדראפט 2015 שאשתקד קלע 11.8 נקודות בערב.

*

ממפיס (39-43) העבירה את טרוי דניאלס ובחירת סיבוב שני ב-2018 לפניקס. העברתו של דניאלס, השנה עם 8.2 נקודות (38.9% מהשלוש), יצרה חריגת טרייד של 3.4 מיליון דולר. ג'מייקל גרין שפתח ב-75 משחקים בעונה האחרונה של ממפיס, עדיין שחקן חופשי.

בנוסף, אלכס לן חתם על הצעת הסף שפניקס (58-24) הגישה לו בתחילת שוק השחקנים החופשיים ויחזור לקבוצה לשנה אחת, בה ירוויח 4.2 מיליון דולר, לפני שיהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל. השנה לן קלע 8 נקודות עם 6.9 ריבאונדים ו-1.3 חסימות למשחק במדי הסאנס. אלאן וויליאמס שחתם בקיץ על הארכת חוזה בקבוצה עבר ניתוח במיניסקוס ולא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה והקבוצה החתימה את אנטוני בנט, הבחירה הראשונה בדראפט 2013, על חוזה למחנה האימונים.

*
איזייאה כנען חתם על חוזה למחנה האימונים באוקלהומה סיטי (37-45) שכזכור קיבלה אתמול את כרמלו אנטוני מניו יורק. ב-39 משחקים השנה בשיקגו כנען קלע 4.6 נקודות למשחק והוא פתח ב-2 משחקים בסיבוב הראשון של הפלייאוף (בו קלע 11.7 נקודות ב-35.7% מהשלוש).

*
ג'ון ג'נקינס חתם על חוזה למחנה האימונים באטלנטה (39-43) בה שיחק 98 משחקים. בשנה שעברה הוא שיחק 4 משחקים בפניקס וקלע במצטבר 7 נקודות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 133 תגובות

  1. ממש לא מבין את החוזה הזה מבחינת שיקגו. מירוטיץ' סתם יקח דקות ללורי מרקנן ובובי פורטיס – שלושתם כרגע יכולים לשחק רק כפאוור פורוורדים. הוא לא יעבור כנראה לשום מקום בעונה הראשונה וסתם בזבוז.

    אם הם רצו להגיע לרצפת השכר, יש לא מעט חוזים שנגמרים השנה והם יכלו להשיג יחד עם נכסים עתידיים. מהלך לא חכם של פקסון ופורמן.

  2. אם מציעיים לי מחר שקבוצת ילדותי הפועל גליל עליון תקום לתחייה אבל רק בתנאי שתחתים כנדוניה את ניקולה מירוטיץ', אני אומר 'שתנוח בשלום על משכבה'

    1. בסקר חוצה יבשות גילו שהיחיד בעולם כרגע שמקנא בהויברג זה נהג טיולית מגינאה המשוונית קטוע זרוע עם בעיות אימפוטנציה ששוכח פעם ביום את המפתחות במקפיא.

  3. חוזה מעולה לבולס שנחתם כדי להעביר את מירוטיץ' בטרייד בהמשך העונה. שנה שניה אופציית קבוצה.

    כנען זה החתמה פנטסטית של הת'אנדר. אין לי ספק שהוא יעשה את הרוסטר הסופי. הרבה קונטנדריות פספסו אותו.

  4. שיקגו שוברת שיאי טיפשות של עצמה. בשביל מה בחרו במרקאנן אם בונים על מירוטיץ' בוודאי כשעל השולחן היו דניס סמית מטנק וניקיטלינה. יאללה עומר מזיג לעבודה .ושיהיה מושחז.

  5. וויד והבולס הגיעו להסכם על בייאאוט.

    אנחנו ממש בשבוע של פתיחת מחנות האימונים, כך שתצפו להחלטה מהירה מצידו.
    על פי הדיווחים, המועמדות המובילות על שירותיו הן הקאבס, הספרס וההיט, כאשר מדווח שלאחר הטרחיד על מלו, גם אוק' עשויים להיכנס למירוץ.

    הימור שלי – הקאבס. המסלול הכי מהיר לגמר והמקום שהשתלב בו הכי טוב לטעמי. בספרס הוא פחות מתאים בשיטה הקבוצתית. בהיט זה יהיה מקרה של חזרה רומנטית, אך הוא לא מוסיף המון כרגע, מלבד חיכוכים פוטנציאליים עם וויטרס על המקום בחמישייה.

  6. רוצה להבין מבחינת הכסף. הוא יקבל השנה 15.8 מיליון משיקגו שלא יחשבו לה בתוך הקאפ? ואם הוא סוגר בקבוצה אחרת מה שהוא יקבל זה מעבר לסכום הזה ולקבוצה החדשה מחשיבים רק מה שהיא משלמת לו מעל, או שהיא צריכה לפנות מקום לכל הסכום אצלה בתוך הקאפ?

    1. בטח שייחשבו בקאפ.
      יש להם את האפשרות להשתמש בסטראצ' פרובישין (לחלק את הסכום על פני כמה עונות),
      אבל הם לא ישתמשו בסטראצ', אלא יספגו את הסכום העונה.

  7. מבאס לראות את ההתנהלות של ריילי מולו. לא סופר ממטר את הכוכב שהביא לו שלוש אליפויות וויתר על לא מעט כסף בשביל זה

    1. זה לא ריילי. וויד שחקן הרבה יותר מדי מעבר לשיא שלא עושה כלום חוץ מבידודים ופוזות ושיקגו נראתה שנה שעברה הרבה יותר טובה בלעדיו. הבעיה היא לא פט, שמצליח הרבה יותר מלייקרס ודאלאס שמשכנו את העתיד בשביל הכוכבים המזדקנים שלהן (דאלאס טיפה פחות אבל הם עברו 3 פעמים ב-20 שנה סיבוב ראשון). אני מקווה שהוא לא יחזור להיט

  8. שיבוא להיות מחליף באוק סיטי, הוא עדיין גארד גדול וחזק שיכול לייצר נקודות בזמן שהתותחים הכבדים נחים.

      1. תראה, מיאמי היט זה מועדון שתמיד רוצה לנצח. אני אעדיף עונות של פלייאוף על 3 "עונות פרישה" שלא מקדמות את הקבוצה או את ההתפתחות שלה. עדיף בכל יום להיות בוסטון של 2014-2017 על הלייקרס של 2013-2016

        1. אתה יודע טוב מאד שזה לא הסיפור כאן. הוא יחתום על חוזה מינימום ולא יפגע בשום דבר בהתפתחות של הקבוצה. אני מבין ש-GM יעשה שיקולים כאלו, בתור אוהד הייתי רוצה לראות אותו מסיים במדים של הקבוצה.

          1. אני חושב שהוא יכול לפגוע. קודם כל הוא לא מתאים כל כך ליד דראגיץ' או לשיטה של שנה שעברה, וגם בחדר ההלבשה בשיקגו היו לא מעט בעיות, חלק באשמתו. היית רוצה את אמארה בעונת פרישה בפניקס?

      1. למען האמת – אני אמרתי זאת ואני גם כן חושב כך ומוכן לגבות את דבריי.

        היחס הקר ממיאמי באמת לא מכבד, אך זה נכון לשני הצדדים לא לאחד כוחות בשנית.
        וויד צריך ללכת לקאבס או okc, אם הוא רוצה גם לקבל תפקיד משמעותי וגם לשחק בקונטנדרית.
        בספרס ובסלטיקס הוא לא יצאים לשיטה הקבוצתית לטעמי.

        1. בד"כ לא נהוג להסביר אמירה אירונית. הכוונה לא היתה לגבי משחק בפועל עכשיו. אלא האבסורד לשים את שניהם יחד, דוויין וייד, HOF ודאי ואחד מגדולי המשחק, יום אחד נחשב למי שמפריע ל"צמיחה" של דיון וויטרס, שאקטין א-פול ודאי בפני עצמו.

      2. רק מדגים את האבסורד המטורף במה שרועי אמר. ריילי (בתמיכת רועי! הוא לא עושה דבר בלי להתייעץ איתו) זורק את וויד בשביל פאקינג וויטרס. מילא אם למועדון היה איזה עתיד של קבוצת פלייאוף טובה ניחא. אבל גם ככה הם לוטרי/פלייאוף במזרח חלש במיוחד. עצוב מאוד לראות את היחס הזה ואני לא אוהד מיאמי. שחקן שתמיד הקריב בשביל המועדון ואף פעם לא היה המרוויח הבכיר ונתן לשחקנים אחרים להרוויח יותר ולפעמים גם להוביל מקצועית (לברון). אז לפני שאנחנו פותחים פה על לברון ודוראנט על חוסר הנאמנות שלהם בא נדבר על הלויאליות של איינג' וריילי ועוד לכוכבים שלהם שהקריבו כל כך הרבה למען המועדון. מביך

  9. בגלל שהוא אמר שהוא רוצה ללכת לקבוצה שתתחרה על האליפות אז סן אנטוניו ומיאמי לדעתי יורדות מהפרק.הוא יחתום או בקליבלנד עם חברו לברון או באוקלהומה עם חברו כרמלו

      1. הלוואי ספרס. יכול להתאים להם כמו כפפה ליד.

        אבל –
        קשה להאמין.
        בחודש האחרון הוא התאמן עם לברון בלוס אנג'לס.
        הוא ידע שיהיה ביי אאוט. לברון ידע שיהיה ביי אאוט.
        לא מתמטיקה מסובכת.

  10. מה עם מינסוטה? ווייד בטח ישמח להתאחד מחדש עם השחקן היחיד שהוא התחבר אליו בעונה האחרונה (וניסה, די בהצלחה, להפוך לבן דמותו). תיבס אולי יצליח להתפשר ויחתים שחקן רק בן 35 ולא 40.

    1. מה בדיוק תיבודו יעשה עם עוד שחקן שחייב את הכדור ביד? אם תיבודו חכם הוא הופך את וויגנס לsg, ולא גומר אותו בsf.

  11. מה לדויין ווייד משיקגו (העיר הכי שווה בארה"ב) והווילה על החוף במיאמי, לחורים כמו אוקלהומה, סן אנטוניו או קליבלנד? אולי רק לברון ג'יימס. וגם הוא לא עושה קולות שבא לו. שיילך לגולדן סטיט. טבעת מובטחת וכמה דקות מנוחה לסטף וקליי.

    1. גם ביוסטון הוא יוכל להינות. עיר גדולה, קבוצה רצינית, לא צריך לשחק יותר מדי. לשחק לצד פוינטגארד איכותי בכל מצב על המגרש. מה רע?

  12. התשובה של רועי ("לא" לעונת פרישה של וייד במיאמי) נובעת לדעתי מהמחשבה שוייד עדיין יכול לתרום ורוצה לשחק באופן תחרותי. זה לא המצב של נוביצקי או קובי שמדדים להם בסוף הקריירה וכבר לא יובילו פרנצ'ייז רחוק מדי. וייד וסביבתו (וגם רועי) חושבים שיש לו עוד הרבה מה לתרום, ולכן הוא צריך לשחק דקות משמעותיות בקבוצה משמעותית.
    אם היו מרגישים שזה סוג של סוף הדרך, אולי היו רוצים לעשות סיבוב פרידה במיאמי שעיקרו נוסטלגיה ומור"קים לצעירים.

    1. א) הוא יכול ויודע להתבטא בעצמו
      ב) וויד גמור פיזית. במקרה הטוב זה השנה האחרונה שהוא יכול לשחק על תקן של יותר מתופס מקום ברוסטר

    2. אני לא חושב שהוא מסוגל להוביל פרנצ'ייז או לתת תמורה חיובית לקבוצה שלא מתבססת על בידודים, שזה הדבר היחיד שהוא עושה היום. מיאמי לא כזאת ולכן עדיף לו, ולנו, שילך לקליבלנד. מבחינתי הוא סתם תופס מקום ועדיין חושב שהוא גיים צ'יינג'ר לפי ההתבטאויות השונות שלו. הוא ממש לא כזה, ולכן אני לא רוצה אותו במיאמי

          1. בליגה שהפי שתיים הזה לרוב לא מספיק לפליאוף ושאתה צריך כמעט פי שלוש(ולפעמים יותר) בשביל להיות קונטנדרית רלוונטית. כבר עדיף לרדת נמוך לכמה שנים ולהשיג בחירות דראפט טובות מלהיות תקוע עשור על הסף פליאוף.

          2. אני לא בטוח שעדיף להיות אוהד פילדלפיה על אוהד אטלנטה או ממפיס. על הנייר יכול להיות שכן, אבל תמיד אפשר לקפוץ על הטנק או לבנות קבוצה מבחירות נמוכות. יש מקרים של קבוצות ששנים בתחתית אבל לא הגיעו עדיין לפלייאוף עם בחירות גבוהות (דטרויט, אורלנדו, סקרמנטו) וכאלה שנשארו שנים בטופ או באזור הפלייאוף ועשו קפיצה.

          3. דטרויט אגב היא דוגמא לקבוצת סף פליאוף שנים רבות ולא לקבוצה שירדה לתהום.

            אורלנדו רק 5 שנים מאז שפירקו סופית את החבילה שהובילה אותם לפליאוף (ולגמר אחד)

            סקרמנטו גם נלכדה בביינוניות ארוכה של סף פליאוף(אם כי היא נראית גרועה יותר מבדטרויט בגלל הבדלי מזרח מערב) אחרי קפיצה קצרה לתחתית.

          4. אורלנדו לא התקדמה בכלל ב-5 השנים האלה. יש מצב שהקבוצה שלהם מיד אחרי הטרייד עדיפה על הקבוצה היום, גם מבחינת הטווח הארוך. מבחינת דטרויט אתה צודק, אבל יש הבדל בין קבוצה של מקומות 6-8 כמו דאלאס של אחרי 2011 ובין 10-12 בקביעות. רק בשנתיים האחרונות הפיסטונס עם מעל 35 ניצחונות.

            הקינגס מקום 10-15 במערב בקביעות בכל שנה מאז 2007. זה לא בדיוק סף פלייאוף, למרות שהיה להם שחקן מוכשר מאוד.

            רק לגולדן סטייט היו הרבה חתיכות מהדראפט מבין הקבוצות שציינתי. ללייקרס היה את אנדרו ביינום, למיאמי אף אחד (אולי מריו צ'למרס).

          5. זה יותר שאלה של מיקום בליגה ובקונפרנס משאלה של מספר נצחונות
            10 עד 15 זה לא מספיק טוב(גרוע). לא סתם הנוסחא של הינקי היא מה שהיא.

            (כוונתי בסף פליאוף הינה במובן של לא ממש מגיעה לפליאוף חוץ מאולי במקומות 7 או 8 באופן ספוראדי ולרוב נמצאת במקומות 9-12)

            קובי בריאנט?
            דווין וויד?

            מה שאתה צריך למצוא זה קבוצה שדשדשה באזור של 35-45 נצחונות בעונה ומקום 8-12 בקונפרנס במשך מספר שנים ופתאום עשתה קפיצת מדרגה לקונטנדריות. (הכי קרוב שעולה לי לראש זה אולי יוסטון למרות שלדעתי הם גם לא היו קונטנדרית וגם לא ממש התבססו באזור הזה לפרק זמן משמעותי)

          6. אני חושב שגם ב-2015 וגם ב-2017 הם היו יכולים להגיע לפלייאוף אם לא היו פציעות (רק תירוצים) וב-2016 סיימו במקום השלישי בקונפרנס. אם הרמה הרגילה של הקבוצה היא 8-12 בלי ההנחה של הפציעות אז כן עדיפה בנייה מחדש, אבל לא במקרים של מקומות 5-8 לדעתי.

            בראיינט ו-וויד היו שם עוד מלפני הבנייה של הקבוצות האלו, ובקבוצות הגדולות הקודמות של כל מועדון. נכון שנבחרו בדראפט, אבל הם האריכו שם חוזה כפרי אייג'נטס (ולא מיד לאחר 4 השנים הראשונות בקבוצה)

          7. הרבה אופטימיות באתר היום. גם בתאוריה הזאת שהם היו עושים פליאוף במקומות חמש עד שמונה בשנים האלו זה היה רק הודות לזה שהם במזרח.

            הם האריכו שם חוזה כפרי אייג'נטס לא מעט (ואפילו הרבה מאוד) בגלל שהם כבר היו שם מאז שנבחרו שם בדראפט.

        1. נורא קל להגיד שהלייקרס יצאו יותר טוב מריילי אבל זו שטות, הלייקרס חיפשו טנקינג והתאים להם בול עונת פרישה לא יעילה אך מוצלחת פיננסית.
          ריילי הציע חוזה לא רע. אולי לא אידיאלי אבל לשרוף שנה של התקדמות של מועדון שיכול לעשות פלייאוף על הוקרה לשחק זה רעיון רע מאד.
          הבעיה לדעתי באיך שוייד תופס את עצמו, כחוליה מרכזית ולא כאיזה מנטור, זה יכול לעבוד רק בקבוצה שהולכת לטנקינג או בקונטנדרית שלא תפגע לו באגו עם תפקיד מוגבל.
          הדוגמה היחידה שהציגה החתמה של כוכב מזדקן על חוזה גבוה זו דאלאס ושם יש שני הבדלים – סיכי נמוך מראש לפלייאוף, נוביצקי לדעתי תורם יותר מוייד ועם אגו יותר נוח.

    3. זה מה שווייד אמר, שיש לו עוד מה לתרום. הוא לא רוצה סתם לקבל כבוד לפני הפרישה, וזה מה שמדאיג את רועי et al.

      1. אתה מצפה שמתישהו שחקן כדורסל מקצועני כלשהו יגיד אני גמור, אין לי מה לתרום יותר, אני רק רוצה לשרוף שנה מקום בסגל של קבוצה ולטוס עשרות אלפי קילומטר בשנה לישון בכל מיני מלונות בכל מיני ערים וכו', בשביל הזכרונות מהשנים היותר טובות שלי בקבוצה?

  13. בלי להיכנס ספציפית למיאמי ו-ווייד, לא רואה בעיה לא לתת לשחקן גמור לעשות סיבוב פרישה גם אם הביא פעם אליפות. שיחתום ליום אחד בסוף הקריירה או יסכים לשחק 10 דקות מהספסל, ובחזרה לווייד זה ברור שזה לא המקרה כרגע

  14. עידו ואיש
    מה שחשוב זה מה שוייד חושב. והוא חושב שיש לו עוד דלק במיכל והוא יכול להיות (לתפיסתו) שחקן חמישייה בקונטנדרית. מישהו עם הלך רוח כזה לא מתאים למיאמי כרגע, בין אם הוא צודק או לא.
    מסכים עם אור שאפשר לתת לו לחתום ליום אחד לפני הפרישה. אל תשכחו שעם כל הכבוד לוייד, הוא לא בנה שם איזו שושלת, ולמעשה רק אליפות אחת רשומה על שמו.

    1. לא מתאים למיאמי? הוא לעומת דיון פאקינג וויטרס?
      אם וויד לא דורש את מה שדרש לפני שנה הוא היום במיאמי ואף אחד לא היה צתלונן על חסרונו של ווייטרס.
      אתה יודע מה גם במצבו הנוכחי אני לוקח אותו על פניו. כמה מהר אוהדים מסוגלים לשכוח.

      1. זה אם גדול מאוד, ובכנות אני לא חושב שהם היו מסיימים 41-41 אם וויד היה שם במקום וויטרס, אלא מאזן פחות טוב.

        אבל מה שכן, אני באמת לא מסכים עם הקביעות פה של אנשים ואמירות של "לוויד אין מה לתת" , "הוא טוב רק בבידודים".
        זה לא נכון, יש לו מוסר עבודה גבוהה, ואני כן מאמין שיש סיכוי טוב שהוא יכול לשחזר יכולת לדומה חמה שהוא הציג בפלייאוף האחרון שלו עם מיאמי.

      1. האסלם? השחקן שמשחק על חוזי מינימום כל הקריירה ותורם 5 נקודות למשחק בערב טוב? איך הוא הסמל שת מיאמי.

        1. 14 שנה רצוף בקבוצה, תמיד נותן 120% מעצמו, מוכן להתפשר על מקום ועל קרדיט בשביל שאר השחקנים. פתח ב-80 משחקים באליפות ב-2006, ב-64 ב-2013. היו לו הרבה עונות של 10 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק, לא רק מחמם ספסל

          1. ברור הוא ישאר שם, עיר אטרקטיבית וכשהוא שחקן חופשי מיאמי כנראה כל הזמן הייתה האפשרות הכי טובה. כשחקן הוא לא היה מספיק משמעותי, על האליפויות והצלחות חתומים ריילי, וויד לברון ובוש. כמעט כל שחקן בליגה הזאת נותן מעצמו, אז זה לא הופך את האסלם למיוחד.
            דרך אגב, מישהו פה זוכר את ג'ף פוסטר? נקרא לו "ההאסלם של אינדיאנה" גם 13 שנים במועדון אבל שחקן ספסל לרוב. כולם שכחו אותו כי הוא לא סמל. גם את האסלם כמה שנים אחרי הפרישה ישכחו. סמלים לא שוכחים.

          1. האסלם הסמל הכי גדול של מיאמי? רועי אני יודע שאתה צעיר אבל לא מתאים לך. וויד הוא הסמל הגדול בהיסטוריה של מיאמי שקיבל יחס בזוי ושפל מריילי (ואם אתם חושבים שאחרי היחס הזה איזה כוכב יבוא למיאמי שריילי שם אתם טועים). לגבי הקהל של מיאמי הוא אולי העלוב בליגה (ביחד עם יוסטון), בייחס המשפיל לוויד פגעו אנושות במשיכה של הקבוצה.

  15. ווייד רחוק מלהיות גמור, הוא פשוט לא יכול לשחק את אותו מספר דקות ששיחק בעבר.

    הוא לא ילך לשום קבוצה שבה הוא לא יעלה בחמישייה – ובצדק.

    לספרס הוא פשוט לא מתאים בשיטה.
    למיאמי – אני מקווה שהוא לא ישפיל את עצמו בצורה כזו למרות שהם יבטיחו לו מקום בחמישייה. לא מגיע להם לקבל אותו בחזרה.

    המקומות היחידים שהגיוניים זה קליבלנד ואוקלהומה, וסביר להניח שלברון והמזרח החלש יביאו אותו לקליבלנד.

    מה שבטוח זה שכל הטלפון שלו מפוצץ בסמסים מלברון, כרמלו, ג'ורג', וווסטברוק…

  16. אם הוא היה סמל כזה גדול הוא לא היה דורש להיות המשתכר הכי גדול ב-2016. אין שום "סמל" בליגה של היום. תראו מה עשו לאיזייאה ולקנטר. להגיד שזאת "בושה" שמיאמי כנראה לא רוצה אותו בחזרה זה לא נכון או רציונלי בשום צורה.

      1. אני, כאוהד, רוצה שהקבוצה תהיה במצב הכי טוב שהיא יכולה להיות כדי לנצח משחקים. אני חושב שאם וויד יגיע ויהיה בתפקיד משמעותי זה רק יפגע בכמות המשחקים שהקבוצה תנצח העונה. זה נשמע רציונלי, אבל אין דרך לא רציונלית להתווכח

  17. מי בכלל חושב שווייד בכלל רוצה לחזור למיאמי?
    ריילי "הפיל את הכדור" בעונה שעברה.
    מאז –
    מים מתחת לגשר.

    עד למעבר של כרמלו לת'אנדר,
    הייתי חותם על כך שווייד ישחק בקליבלנד.
    הוא ולברון חברים טובים, והם מתאמנים ביחד בכל קיץ,
    גם אחרי שלברון עזב את מיאמי.
    מה שהשתנה זה, שכרמלו, גם הוא "על הבננה".

    לווייד בת'אנדר יכול בהחלט להיות תפקיד מעניין.
    (שוטינג גארד שאין לו את בעיית ה-"האק – א – רוברסון…")

    אבל בסופו של יום –
    ההימור ההגיוני ביותר זה קליבלנד.

    1. בלי להכנס לויכוח :
      אם גולדן יכולים לשלם והוא מוכן לבוא ולהתאים את עצמו :
      לדעתי הם יקפצו על המציאה .
      יותר ריאלי :
      קליבלנד . לדעתי משדרג אותם משמעותית .
      גילוי נאות שכבר נאמר בעבר :
      השחקן החביב עלי בעשור הראשון של האלף .
      וייד ודוראנט באותה חמישיה : לא יאמן .

        1. למען וייד הייתי חותך את סואגי פי בלי למצמץ .
          אני חושב שלא תהיה לוייד בעיה להיות גיבוי לקליי תומפסון
          ( אבל לא לגי אר סויש )
          חוששני שלא יקרה .
          אבל , אני משוכנע שילך לקליבלנד ( ולא לאוקלהומה )
          החיבור עם מלו יפה בתאוריה אבל כמעט לא נוסה במציאות .
          החיבור עם לברון מוכח וטוב .
          אני כמובן מעלה אותו לפני גי אר סמית שיעלה מהספסל וזה מיתר את שאמפרט .

    2. ווייד כבר הראה שהוא מסוגל להשתלב בקבוצות כוכבים. גם בגיל 36 הוא עדיין גארד ענק שקשה מאוד לעצור בבידוד. מתאים לאוק סיטי שיבוא מהספסל, ועם זאת – זה יוצר עודף כוכבים בקפיצה של קיץ אחד. יבוא – מעולה, לא יבוא – גם טוב. ווין-ווין

  18. הלוואי שיחתום בקאבס. זה נותן להם הנחה רצינית בהזמנה מוסדית של חיתולי שקמה:

    קלדרון – 37
    פריי – 34
    גרין – 31
    לברון – 33
    ג'פרסון – 38
    קורבר – 37
    רוז – 30
    סמית – 32
    לאב – 30
    וייד – 36

    1. וואלה איזה חטיארים.

      אם כך, המהלך הנכון של הקאבס הוא לפטר את טיירון לו ולהביא את ספולסטרה. הם הגיעו לגיל שכבר צריך שיהיה פיליפיני בסביבה.

  19. אותי רק מעניין לנצח את הווריורס. לכן אני מקווה שה-OKC יחתימו אותו. כמובן שהוא "גמר" לעונה רגילה. אבל בפלייאוף, ברגעים חשובים של OKC נגד הווריורס, דוויין ווייד היה שם ויכול לתרום המון ברגעים הללו.

  20. אני חושב שאתם מייחסים יותר מדי חשיבות לערים עצמן בכל מה שקשור לאן שחקנים מבוקשים מעדיפים להגיע.
    זה העבודה שלהם. הם בסך הכל חיים באותה עיר למשך שנה-שנתיים+-
    קשה לי להאמין שזה מהווה שיקול רציני כשעל הדף, כל זה שונה: השכר, סיכוי לאליפות, מידת חיבור לסגל, לשחקנים..
    במיוחד במצב של דווין וויד עכשיו, אני חושב שלהאמין שהוא שם זין אם הוא יהיה עכשיו בעיר עם פחות מועדונים ובלי ים אם זה נותן לו סיכוי לעוד אליפות.
    גם הרי חצי מהזמן שלהם הם בכל מקרה בנסיעות…

    להאמין אחרת זה פשוט נאיביות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט