לא יודעים על מה מדובר? היכנסו לכאן
טים הארדווי ג'וניור לניקס – $70,950,000 לארבע שנים – $17.7 מיליון לעונה – עונה רביעית אופציית שחקן:
הניקס בחרו את הארדווי הצעיר בדראפט 2013. בהשוואה לשאר המחזור – שכבר היום מסתמן כאחד החלשים ביותר בהיסטוריה המודרנית – הארדווי היה סוג של גניבה במקום ה24, וכבר בעונות הרוקי והסופמור שלו בקבוצה העמיד מספרים יפים ב23.5 דקות לערב בממוצע לאורך 151 משחקים.
בקיץ 2015, הקבוצה העבירה אותו לאטלנטה בטרייד משולש בתמורה לכלום לג'ריאן גרנט (למבולבלים – האח הפחות טוב). למה? כי פיל ג'קסון הוא איש העסקים הכי גרוע שהגיע לניו יורק מאז דונאלד טראמפ כי כנראה שהניקס לא האמינו שיכול לצאת מהארדווי שחקן שיהיה שווה להם לשלם לו חוזה חדש בעוד שנתיים, והעדיפו לקחת מחדש צ'אנס עם הבחירה ה19 בדראפט של אותה השנה. מרגיש כמעט מיותר לציין שגרנט כבר לא בקבוצה (עבר כחלק מהטרייד על דריק רוז), וההערכות הן אפילו ששיקאגו לא תממש את האופציה עליו לעונת 2018-19.
ההוקס ידועים ביכולת שלהם למקסם שחקנים מסוגו של הארדווי, ואחרי עונה ראשונה חלשה בג'ורג'יה, הוא פרץ שם בעונה האחרונה עם מספרי קריירה של 27.3 דקות ו14.5 נקודות למשחק ב45.5% מהשדה. יש שיקראו לזה עונת חוזה קלאסית, אבל הארדווי עשה מה שעשה עבור קבוצה מנצחת וביעילות לא רעה. ואולי הכי חשוב – ההוקס היו עם NetRtg של 3.1+ איתו על המגרש אל מול 5.2- איתו על הספסל. זה נתון מרשים עבור שחקן ששיחק 79 משחקים בקבוצת פלייאוף.
וכשחקן שמסיים חוזה רוקי, להוקס הייתה זכות השוואה על כל טיוטת חוזה שTHJ קיבל. לפי קווין ארנוביץ' מESPN – עיתונאי אמין וקרוב מאוד להוקס – ההערכה שלהם לפני פתיחת המועד הייתה באיזור ה45 מיליון דולר. טיוטת החוזה של הניקס ניתנה ביום השישי של המועד, מה שמצביע על כך שגם בשאר קבוצות הליגה לא הייתה התעניינות רצינית בגארד.
ועדיין הניקס – כבר לא תחת פיל ג'קסון בשלב הזה להזכירכם – החליטו להציע לו יותר מ150% מהסכום הנ"ל, כולל אופציית שחקן בשנה הרביעית וTrade-Kicker של 15%. ראשית, כמה תגובות נבחרות מרחבי העולם:
אני יודע שכיסינו פה כמה חוזים גרועים בקיץ הזה, ולכן חשוב לי להשקיע פה ולהדגיש עד כמה גרוע, ויותר מזה טיפשי, החוזה הזה באמת. בשביל לעשות את זה, נתחיל מה"ברזלים" – כללי הברזל של הפרויקט, המפורטים בכתבה הראשונה של כל שנה (הלינק הראשון בפוסט הזה למי שלא זוכר):
- השוק עבור השחקן – אולי החטא הכי גדול בכל הסיפור הזה. ההוקס היו בבירור בטנקינג בשלב בו החוזה הזה ניתן (האוורד ומילסאפ כבר עזבו את הקבוצה), ובודאות לא היו משווים גם חוזה עם 10 ואולי 15 מיליון דולר פחות (וזה בודאות. הדיווח של ארנוביץ מצביע שגם על הצעה של 20 מיליון דולר פחות הם היו מוותרים). כל אחד עם הבנה בסיסית בשוק השחקנים החופשיים היה יכול להגיד לפני הקיץ שהערכת המחיר של הארדווי במקסימום של המקסימום היא באיזור ה50-55 מיליון לארבע שנים.
- התאמה של השחקן לקבוצה – הארדווי לא רכז. בעונת השיא שלו בשנה שעברה הוא מסר 3 אסיסטים ל36 דקות (נתון נמוך אפילו בשביל SG), ולפי reference שיחק לאורך הקריירה פחות מ150 דקות בעמדת הPG. מכאן שהוא מגיע לניקס לעמדה 2. בה יש להם כבר את קורטני לי – שהיה לא רע בעונה שעברה – חתום לכמעט 37 מיליון דולר ל3 השנים הקרובות. אז בעוד שלי עומד לעלות מהספסל השנה, בעמדת הפוינט גארד – להזכירכם החשובה בכדורסל המודרני, וזו שכיסינו בפרויקט של השנה כבר 4 שחקנים איכותיים שמשחקים בה והיו ברמת זמינות מסויימת – יפתחו רמון סשנס או רון בייקר.
- כלל החצי – זה החוזה הכי גדול בהיסטוריה של הפרויקט שהצלחתי להפעיל עליו את הכלל הזה, שכמעט תמיד עובד רק לחוזים עם מתחת ל20 מיליון דולר לאורך כל שנות החוזה. אם הייתי שומע שהניקס זרקו טיוטת חוזה של 36 מיליון דולר ל4 שנים עבור הארדווי ג'וניור, הייתי לגמרי מאמין לזה. זה באיזור של מה ששחקנים כמו רוברסון ובוגדאנוביץ קיבלו, וגם אם ההוקס היו משווים (כמעט בטוח), זה יותר קרוב לערך האמיתי של THJ ממה שהניקס נתנו, וזה אומר המון.
גם הטיימינג של החוזה הזה סופר מרגיז. הניקס הציעו את טיוטת החוזה לTHJ ב6 ביוני. זה אומר שישה ימים אחרי פתיחת מועד ההעברות, ובערך יומיים אחרי שכל ההחתמות הגדולות כבר קרו. למעשה, כל מי שכבר כיסינו עד עכשיו בפרויקט הזה – מלבד KCP – כבר לא היה בשוק בתאריך הזה.
בשלב הזה, לא נשאר מספיק כסף חופשי לקבוצות בליגה בהשוואה לכמות השחקנים הטובים שעדיין נשארו בלי חוזה, והייתי כבר מוכן לברך את הניקס על ההמתנה הסבלנית, שהייתה מניבה להם שחקן טוב אחד או שניים על חוזים מתחת למחירי השוק שלהם, כמו שרבים קיבלו אחרי התאריך הזה. ואז הם פוצצו הכל.
דבר אחרון – העובדה שהניקס הכניסו לטיוטת החוזה שלהם אופציית שחקן בשנה הרביעית וTrade-Kicker של 15% היא לא פחות מאשר קומית, וגרמה לי לצחוק בקול רם כשגיליתי אותה אחרי שגובה החוזה כבר היה ידוע. זה משהו שקבוצות עושות כדי לדפוק קבוצה שברור שתשווה את הצעת החוזה, או כדי לנסות לתת לקבוצה הזו עוד משהו מציק לחשוב עליו שאולי יגרום לה לא להשוות.
לתת את התנאים האלה בחוזה שהוא כל כך מעל מחיר השוק זו בדיחה. זו המקבילה הNBAית ללהציע לצעיר בלי רקע תעסוקתי משכורת של 40 אלף שקלים כדי לעבוד בסטארטאפ שלך, ואז להוסיף לו עוד אחוז וחצי באופציות כדי להבטיח שהוא לא ילך לאף מקום אחר.
העובדה שהניקס – אחרי פיטורי פיל ג'קסון והחלפתו בסטיב מילס – היו כל כך חסרי פאקינג מושג בנוגע למהלך הגדול היחיד שלהם בקיץ הזה, היא אחד מתצוגות חוסר המקצועיות הכי בולטות שנתקלתי בהן בליגה בשנים האחרונות. בהתחשבות בכל הגורמים, זה כנראה החוזה הכי גרוע שסיקרתי פה לאורך כל 4 שנות הפרויקט.
הוא מתסכל אותי באופן אישי כל כך, שלמרות שהתכנון שלי היה לסגור את ההחתמה הזו ב250 מילים, הנה אני באיזור ה800 כי אני לא יכול להפסיק לחשוב על חסרונות וסיבות ללמה ההחתמה הזו קטסטרופלית.
(להגנתי, יש מצב שאחרי העריכה שאוריד בה את כל הקללות זה ירד חזרה ל250 🙂 )
אני חושב…….נראה לי ש……כן..
אין ברירה. בצער גדול, אני נותן פה את הציון השלילי הראשון בהיסטוריה של הפרויקט.
FAR = -1
נ.ב – מי היה מאמין שזה יבוא דווקא מהניקס… אה כולם? קול
jojoEmbiid
17 ספט 2017 16:08:11עומר פעם שלישית :
תעשה לי ילד !!
הקרייתי
17 ספט 2017 16:14:13וכנראה רק מאריך את מספר העונות של הניקס עד שיהפכו לרלוונטים.
H2O POLO
17 ספט 2017 16:17:21מצד אחד זה מצחיק בטירוף. כנראה שהניקס מתמקדים בלהיות סאטירה לקבוצה.
מצד שני, כאוהד ניקס, זה ממש עצוב.
עידו גילרי
17 ספט 2017 16:20:52תודה שזה מרגש לחכות לאיך הם ידפקו את הסיפור עם מלו בצורה שעוד לא חשבת שאפשר.
Ljos
17 ספט 2017 17:17:09It will be glorious.
הם יכולים להעביר את פורזאמרס. הם יכולים להעביר את כל הבחירות האפשריות שלהם. הם יכולים להכפיל את החוזה של נואה (שנים וכסף). הם ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.
SMILEY
17 ספט 2017 16:25:30בהחלט החתמה מצחיקה, כשידוע שיש להם את קורטני לי (שאני חושב שלא נופל מהארדווי ואולי טוב ממנו בכללי) והם צריכים נואשות PG.
סכום מטורף (קצת מזכיר את ג'ונסון מההיט שלא האמין שקיבל חוזה כזה), מצטרף לחוזים הגבוהים יתר על המידה של קראב וטרנר בפורטלנד וגו'נסון ממיאמי.
שחקנים שהתעוררות בבוקר, אפילו לא מלאו לוטו, ונהפכו למיליונרים.
השאלה מתי יגיע המבוגר האחראי שיציל את הניקס – עומר, אני מצביע לך שתעשה שם סדר.
Ish
17 ספט 2017 16:39:50אם אבל החוזה הזה גורם למלו לוותר על השנה האחרונה מקבלים בעצם חוזה של 43 מיליון שהופך את זה לקצת פחות גרוע.
הממזר של סטוקטון
17 ספט 2017 16:42:31ועוד אחרי מה שהאבא הוריד עליהם בפלייאוף..
מנחם לס
17 ספט 2017 16:46:14אני מחזיק מאד ממנו, ואני מבין בעניינים האלה יותר מכולכם יחד
דדי
17 ספט 2017 16:48:25קודם כל נבהיר משהו בסיסי – אני שונא את ההחתמה הזו, ושונא אותה בעיקר בגלל שלדעתי היא חלק מאסטרטגיה מוטעית של הניקס שהיו חייבים להיכנס לטנק עמוק, להשתמש בבחירת הדראפט כדי להיפטר מנואה ולשים את עצמם בעמדה מדהימה ליצור סופר טים בקיץ הבא.
אבל מהרגע שהם החליטו ללכת בכיוון אחר, הארדווי הוא לא אופציה נוראית, בעיקר בגלל הגיל שלו והאפשרות לרוץ איתו שנים קדימה עם פורזינגיס.
האם אני חושב שהוא שווה את הכסף שהוא קיבל ?
לא.
אבל זה לא דמיוני שהוא עוד יהיה שווה קרוב לזה שזה מספיק טוב.
זה גם לא נכון שלא היה יותר מקום בתקרה ברחבי הליגה (מה גם שתמיד אפשר ליצור עוד קצת אם צריך)
אבל המקום הכי לא הוגן בכתבה הוא שאתה משתמש במה שאמר העיתונאי של ההוקס שזה קודם כל לא עובדה חד משמעית, שנית כל לא מלמד על הערך של הארדוויי בליגה כשחקן כי מדובר בשחקן חופשי מוגבל, ושלישית זה גם ממש לא היה עד כדי כך ברור שההוקס הולכים לטנקינג, ולי אין בכלל ספק שהם היו שמחים להשאיר את הארדווי במחיר המתאים.
אתה בעצם שופט איך שחקן שיחק יד של פוקר אחרי שראית את הקלפים של כולם. (וגם שם יש אחוז נכבד של הנחות)
הניקס לא ראו.
הארדווי היה עדיין שחקן חופשי מוגבל, ההוקס איבדו את מילסאפ והווארד, וממש לא היה ברור איפה עובר הקו שמעבר אליו הם לא ישוו הצעה להארדוויי.
אז הניקס נקטו בצעדים כדי להבטיח את זה. לגיטימי.
מוטעה בשיקול הדעת לדעתי מבחינת האסטרטגיה הכללית וגם מבחינת ההערכה האישית שלי להארדווי, אבל אם זה היה השחקן שהם זיהו כמטרה הנכונה – אז כל מה שקרה מהרגע הזה הוא השתלשלות שכיחה ביותר של פרי אייג'נסי מוגבל = אוברפיי.
אני גם לא חושב שגודל החוזה הזה לעומת נגיד, 12 מיליון יעשה כזה הבדל בעתיד של הניקס ובאפשרויות הכספיות שלהם בעתיד.
לדעתי ההיסטריה מוגזמת.
גם בארנס קיבל מקסימום בעונה שעברה ועוד בתאריך יותר מאוחר לדעתי.
זו החתמה של לא פחות מ 3 רע ושגרתי.
עידו גילרי
17 ספט 2017 16:53:20דדי, הבעיה עם הניקס היא שהם לא מסוגלים להחליט באיזה כיוון הם הולכים.
דדי
17 ספט 2017 16:58:04אני חושב שהבעיה שלהם היא שהם נותנים למלו להחליט עבורם…
אני הייתי עושה הכל הפוך לגמרי, אבל בלי קשר – לדעתי ההחתמה של נואה היתה הרבה יותר גרועה מההחתמה של הארדווי…
עידו גילרי
17 ספט 2017 16:58:53טוב, זו באמת הייתה יצירת אומנות.
דדי
17 ספט 2017 17:00:09לדעתי החוזה הכי גרוע בכל השנים האחרונות, ללא תחרות.
גיא הרשע
17 ספט 2017 17:04:16יש מקום שני קרוב –
לואל דנג. 72 מיליון, 4 שנים.
דדי
17 ספט 2017 17:08:51לא קרוב.
דנג לפחות בריא ויכול (או יכל) לשחק 2 עמדות.
נואה היה החוזה הראשון שסוכם בכל הליגה עוד לפני שהתחיל הפרי אייג'נסי.
עידו גילרי
17 ספט 2017 17:10:18אם איך שהוא שיחק בשנה שעברה היה עדיף להם לתת לו עוד חמישה מיליון כדי שישב בצד.
עומר מזיג
17 ספט 2017 17:25:31אחד הפספוסים הגדולים של הפרויקט אי פעם. היה לי ברור בRealTime שזה חוזה מאוד גרוע אבל לא הלכתי עם התחושה שלי עד הסוף ונתתי רק 3. הפעם אני לא מפספס את ההזדמנות.
הממזר של סטוקטון
17 ספט 2017 17:32:13לואל דנג = FAR 10
סגר להם עם פלומבה את לאבאר & לונזו.
דדי
17 ספט 2017 17:44:07אני לא יודע כמה נתתי בזמן אמת, אבל גם אם חשבתי 0, אני בטוח שלא העזתי לתת כזה ציון. אלה היו ימים יותר תמימים ומנומסים…
עומר מזיג
17 ספט 2017 17:50:56http://www.hoops.co.il/?p=78013
היית פחדן בדיוק כמוני – סייגת ונתת 3. מצד שני טענת שם שביומבו שחקן מקסימום ודנג חוזה של 8 אז זה בכל מקרה לא היה היום הכי יפה שלך בתגובות..
גיא הרשע
17 ספט 2017 17:59:34תודה, עומר. ממש טפיחה על השכם…
"FAR 3 ליואקים נואה זה בונוס של 300% לאוהדי הניקס.
כבר שכחו את הברכיים של אמרה?????????????"
(סמיילי גדול במיוחד. בגלל השמחה שבלב על שלא בחרת להביא קישור לפוסטים האחרים שלך, שם השטויות שכתבתי חוגגות…)
עומר מזיג
17 ספט 2017 17:46:33אני אתן לך את התשובה בLIFO כי יותר נוח והעלת הרבה דברים:
המצב עם בארנס שונה כי הווריורס היו בסיטואציה שונה עם דוראנט. אני מניח שהוא לא רצה בכלל לקחת הצעות עד שהם סגרו עם דוראנט. בכל מקרה אם זכור לי ההצעה של דאלאס קרתה ברגע שדוראנט חתם בווריורס, זה הרביעי ביולי.
אתה מתייחס נורא בביטול (לאורך כל סדרה הכתבות) להבדלים של 3-5 מיליון דולר לשם או לפה, אבל אלה הבדלים עצומים ביחס לכמה מקום פנוי יש לקבוצות מתחת לתקרה בדרך כלל. בטח לקבוצה שכבר יש לה שק של 18 מיליון דולר מתים בשנה.
לגבי הHindsight – אתה יכול לשאול את דובי או כל אחד מהקבוצת ווטסאפ לגבי התגובות שם בשנייה שההחתמה יצאה, או שאתה יכול לחפש ברחבי הרשת תגובות מאז. זה היה פסיכי באותו הרגע בדיוק כמו שזה עכשיו. לא היה בנאדם אחד שחשב שיש אפילו סיכוי שההוקס משווים את זה. אני לא זוכר מעולם (אולי בטרייד של הקינגס ופילי לפני שנה) פעולה שבזמן אמת היה כל כך ברור שהיא שגויה. שוק של RFA זה תמיד בעיה לחזות, אבל לפספס ב*כל כך* הרבה בתחזיות שכר זה חוסר מקצועיות.
ומי שלא ניחש שההוקס בטנקינג בשלב הזה כנראה ישן. הם נפטרו מהאוורד תמורת כלום (אפילו לא תמורת נכסים! תמורת חוזים בכמעט אותו אורך בלי נכס חיובי אחד להראות) ולא הציעו למילסאפ חוזה חדש. חוץ מלתלות שלט הם לא יכלו להיות יותר ברורים שם. אני מסכים שיש סכום שבו ההוקס היו משווים את הארדווי אבל אני לא חושב שהסכום הזה לארבע שנים עבר את ה50 מיליון דולר.
ולא היה מקום בתקרה. אני לא מוצא שום תיעוד לזה באינטרנט אבל אני זוכר – היו מעט מאוד (4 או 5) קבוצות עם יותר מ17 מיליון דולר מתחת לתקרה. תזכור שזה השישי ליולי וכמו שכתבתי – כל ההחתמות הגדולות כבר קרו עד אז.
בדבר אחד אני מסכים איתך – יש סיכוי שהארדווי יהיה שווה את החוזה הזה. אבל זה סיכוי קטן, ואפשר להגיד את זה על כל החתמה, והדרך שבה זה נעשה (הסכום, אופציית השחקן בשנה השלישית) תהפוך אפילו את הרווח מהסיכוי ההסתברותי הקטן הזה למינימלי לעומת מה שהוא יכל להיות. והכי גרוע זה כמה זה היה לא נחוץ.
דדי
17 ספט 2017 17:59:51היה מקום – הכי פשוט הנטס וההצעה לפורטר שהיה ברור שתושווה, אבל לא בא לי להיכנס לקטנות.
וה hindsight שאני מדבר עליו זה לא להגיד שההחתמה גרועה, מוגזמת או לא תושווה ברגע שהיא נעשתה.
על זה היתה הסכמה גורפת.
אבל אתה טוען לידיעה בביטחון גמור של מה ההוקס היו משווים ומה לא, וכאן ההיינדסייט.
אם כבר יש ביטחון גמור שקבוצה לא תשווה הצעה – אז מדובר בבארנס שקיבל חוזה מקסימום וגם ציון גבוה…
אם לא היתה להוקס שום כוונה להשוות הצעות להארדוויי בגלל טנקינג וחוסר רצון שלהם שהוא בכלל יהיה בסגל ויסכן את הטנק – הם לא היו מגישים לו הצעת סף או שהיו כבר מבטלים אותה קודם, כי הרי אם הוא לא חותם בשום מקום הם תקועים איתו ועם no trade clause שזה אסון לטנקינג לשיטתך.
הניקס פשוט רצו לוודא שהם ישיגו אותו, ולמרות שחבל על כל מיליון דולר אבוד בתקרה, העדיפות היא קודם כל לוודא שאתה משיג את השחקן שאתה רוצה, ולא כל כך פשוט כשהוא שחקן חופשי מוגבל.
אז כן, זה היה בהגזמה ולכן גם אני לא טוען פה לציון אפילו סביר, אבל את המינוסים הייתי שומר לנואה ודומיו.
עומר מזיג
17 ספט 2017 19:00:33היו עוד מקסימום 4 קבוצות כמו הנטס. אמנם it only takes one asshole אבל גם בשוק היה עדיין KCP בוגדאנוביץ ועוד שחקנים.
בארנס היה מקבל מקסימום מכל קבוצה בליגה שהיה לה את המקום הזה מכל הסיבות שכתבתי, והוא הוכיח כבר השנה למה כל אחת מהן הייתה צודקת.
אתה חושב שיש סיכוי שההוקס היו משווים הצעה של 55 מיליון דולר? אתה במיעוט. הם הגישו לו QO בגלל שא' אפשר למשוך אותה בכל רגע ולהפוך אותו לחופשי בלתי מוגבל (כמו שהפיסטונס עשו לKCP) וב' כי כבחירה ה24 בדראפט היה הייתה סופר נמוכה ועל סכום כזה אין שום סיבה לא לקחת אותו – בטח כשאין לך מה לעשות עם הכסף (לרמה שאתה נותן 6 מיליון דולר לעונה אחת לאיליאסובה סתם לכיף)
את חוזי נואה ודומיו קשה מאוד לתפוס בREALTIME כי תמיד יש איזשהם צידוקים. חוזים כאלה שבהן גם "הדרך" הייתה לא נכונה ולא רק התוצאה הסופית הם מטרה יותר קלה.
דדי
17 ספט 2017 19:23:39אם אתה עושה טנקינג ולא מתכוון להשאיר את הארדווי כי הוא יזיק לזה כמו שטענת – אתה לא נותן לו הצעת סף, מקווה להחתים אותו בזול ואפילו מסתכן בזה שהוא יקבל את ההצעה ויהיה לך מאד מאד קשה להטריד אותו.
אפשר למשוך הצעה כזו, אבל אם בארנס מקבל אותה זה לא משנה.
בקיצור, היה סכום שבו ההוקס רצו להשאיר את הארדוויי.
כמה גבוה היה הסכום הזה ?
זה כבר עניין של דעה, כמו גם כמה הוא עוד היה יכול לקבל מקבוצות נואשות כמו הנטס.
הניקס החליטו לבחור בסכום ובתנאים שבהם הם היו בטוחים שההוקס לא ישוו – והצליחו.
אני כן חושב שהם טעו בהערכה שלהם והיה אפשר להשיג אותו בפחות, אבל זה לא אומר שאני צודק, זה לא אומר שאני יכול לקבוע בוודאות כמה פחות, וזה לא סיבה מספיק טובה בשבילי לתת להם פחות מ 3.
דדי
17 ספט 2017 19:24:41** אם הארדווי מקבל אותה ** כמובן **
jojoEmbiid
17 ספט 2017 16:48:34מנחם
תעשה לי שניצל !!
גיא הרשע
17 ספט 2017 16:48:56לפני שנכנסתי חשבתי לעצמי –
"כמה עומר ייתן להחתמה הכי מצחיקה השנה?"
לא טעיתי בהרבה!
אני ניחשתי מינוס 2…
יואל
17 ספט 2017 17:00:24"(להגנתי, יש מצב שאחרי העריכה שאוריד בה את כל הקללות זה ירד חזרה ל250 🙂 )"
חחחחחח
אחד הפרוייקטים האהובים עלי ,יחד עם יומני האשך.אתה גאון
גיא הרשע
17 ספט 2017 17:01:23וקצת יותר ברצינות –
שוטינג גארדס טובים זה מצרך נדיר בליגה.
טים ג'וניור הוא שוטינג גארד גבוה, אתלט, שהראה בשנתיים שלו בניו יורק פוטנציאל.
סימני השאלה הגדולים הם ההגנה שלו, והיציבות שלו בקליעה מבחוץ.
הסיבה שהוא כבר לא באטלנטה?
ההופעות האיומות שלו בפלייאוף.
35% מהשלוש, 51.4% אפקטיבי בקריירה –
לא רע, עם סיכוי יפה להשתפרות.
אבל ב-15 משחקי פלייאוף יש לו 23.2% מהשלוש, 37.5% אפקטיבי.
וזה לא רע. זה איום ונורא.
לצורך השוואה –
לרוברסון, אותו אוהבים לקטול על קליעתו הבינונית, יש ב-25 משחקי פלייאוף 35% מהשלוש, 54.4% אפקטיבי. והוא מגן עילית.
רוברסון, דרך אגב, ירוויח בעונה הקרובה 9.25 מיליון,
והוא על חוזה של 30 מיליון ל-3 שנים.
ככה נראה ההבדל בין FAR 9 קל (רוברסון) לבין FAR 2 ביום טוב…
עידו גילרי
17 ספט 2017 17:07:31אז עכשיו אתה מתחיל לבסס יכולות על 50+ זריקות?
דדי
17 ספט 2017 17:14:10דרגת הקושי בזריקות ה 3 של רוברסון ושל הארדווי היא שונה לגמרי.
והבעיה האמיתית של רוברסון היא שהוא לא יכול להיות על המגרש בדקות ההכרעה בגלל אחוזי העונשין שלו.
החתמה טובה, אבל עבורי ממש לא 9.
גיא הרשע
17 ספט 2017 17:21:33הכוונה שלי הייתה שאטלנטה לא רדפו אחריו לאור יכולתו הגרועה בפלייאוף.
בכוונה ציינתי את מספר המשחקים הנמוך,
אבל קבוצות הרבה פעמים מקבלות החלטות (לחיוב או לשלילה) על סמך יכולות ששחקן הציג בפלייאוף.
(ע"ע ג'יי ג'יי בריאה והחוזה במינסוטה)
עידו גילרי
17 ספט 2017 17:22:49אני לא מאמין שזה היה פקטור.אני נותן ל-GM שלהם קצת יותר קרדיט מזה.
הממזר של סטוקטון
17 ספט 2017 17:09:13אבל מה הקאץ' נד שוט ?…
עידו גילרי
17 ספט 2017 17:11:16קאפקייק אני מתגעגע. נטשת אותנו כאן לבד בהמון ויכוחים מפגרים.
זה לא אותו דבר בלעדיך.
הממזר של סטוקטון
17 ספט 2017 17:22:31אין ויכוחים מפגרים, יש אנשים מאותגרים שכלית.
עידו גילרי
17 ספט 2017 17:24:06אין אנשים, אין בעיות.
דובי
17 ספט 2017 17:30:20יא אלוהים, מנחם ודדי באותו אזור חיוג של התייחסות להחתמה! זה עדיין 08 דרומית לבאר שבע צפונית לאל עריש, אבל גם סוג של הסכמה שזה לא החוזה הכי מטומטם מזה 150 שנה בדיוק, אז הרוסים מכרו את אלסקה לאמריקאים תמורת 7 מיליון דולר. כן אני יודע שהיום זה בערך 100 מיליון, אבל כמו שאומרת הבת שלי… עדיין!
אז כן, זה חוזה פאקינג אנבליוויבל מטומטם, שרק החוזה הפאקינג אנבליוויבל סופר אקסטרה מגה מטומטם של נואה מציל אותו ממדליית פלסטיק מצופה בזהב.
למה??
בגלל השווי האמיתי של הארדוויי
בגלל ערך השוק של הארדוויי
בגל ההקשר של הניקס והעסקה הסיבובית של הקבוצה שהופכת את החוזה הזה לפאקינג סופר דופר מפגר!!!!!!!!
אני לא מגיב יותר גם בגלל הבחילה וגם כי בדיוק לפני שנייה תזמנתי פוסט למחר בשש בבוקר שתוהה על הראציונל שמביא קבוצה להחתים שחקן בככה וככה כסף.
אבל בעיקר בגלל הבחילה.
דדי
17 ספט 2017 17:46:15דובי אל תתלהב, זה פשוט גורם לך להסתכל על ההחתמות דרך משקפיים ורודות כשנקודת ההתיחסות שלך היא החוזה של נואה…
דובי
17 ספט 2017 17:48:07זה נורא. כל פעם שאני נזכר בחוזה של נואה אני מתעורר עם זיעה קרה גם אם אני ער
Ljos
17 ספט 2017 17:54:36קצת יותר ניקס בעולם, ואולי היה לנו שלום עולמי אמיתי.
מצד שני, לא כולם היו שורדים לשאת את העול הזה על גבם כמוך.
דובי
17 ספט 2017 17:31:47דרך אגב, מספר הטלפון בצילום המסך שהביא מזיג הוא באמת שלי. אני מצפה שלא לקבל טלפונים ממספר חסויים שיגנחו לי באמצע הלילה. אני אדע שזה אתם ואני יודע איפה אתם גרים.
עומר מזיג
17 ספט 2017 17:55:44טעות שלי. ערכתי.
דובי
17 ספט 2017 18:01:26אוי, ואני כבר פרסמתי את הטלפון שלך עם תמונה מחמיאה מהשנים היפות של אנה איוונוביץ'.
מישהו יודע איך סוגרים כרטיס משתמש בפאקמי?
מלובני
17 ספט 2017 18:22:40נהרגתי מבפנים קצת מרב צחוק
MBK
17 ספט 2017 17:39:161
וביי פאר
רועי ויינברג
17 ספט 2017 17:41:15פוסט לפנתיאון. הוא אולי יכול להתאים ליד ניטליקינה, אבל חוזה פשוט מזעזע מכל קנה מידה
ולדי קוגן
17 ספט 2017 17:47:40הפוסט שהכי חיכיתי לו, וציון שאני סופר מסכים איתו. שחקן בינוני במקרה הטוב, שגם 50 מליון הייתה הגזמה בשבילו. במקום להביא רכז נורמלי הביאו עוד גארד אנטי מוסר. הניקס אל תשתנו לעולם.
tom
17 ספט 2017 17:52:39לדעתי הוא יכול להפתיע, אמנם לא ברמה שתהפוך את החוזה שלו למוצדק אך ברמה גבוהה מאוד לזו, בניקס לצד מלו ופורזינגיס(אלהים יודע איך לאת את שמו) הוא יוכל לשפר את מספריו ההתקפיים פלאים, ועם מעט מוטיבציה הוא יכול להיות שחקן הגנה לא רע בכלל
דדי
17 ספט 2017 18:10:09לא יודע לגבי ההגנה, אבל התקפית הוא בהחלט יכול להתפתח מספיק כדי להפוך את החוזה הזה לסביר.
אפילו לא צריך המון התפתחות.
אפלטון
17 ספט 2017 17:53:29אוהדי ניקס לפני שנה:
https://media.giphy.com/media/3otPoMkrTC7EzK03F6/giphy.gif
אוהדי ניקס היום:
https://media1.giphy.com/media/cQtlhD48EG0SY/giphy.gif
עומר מזיג
17 ספט 2017 17:59:39אני אדגיש שוב – ההבדל בין החוזה הזה לחוזים מוגזמים אחרים הוא שפה לא היה *שום* צורך לתת את החוזה הזה. זה לא חוזה שאנשים שמבינים אפילו קצת בליגה אמורים אפילו לחשוב לתת. זה שאף אחד בניקס לא הרים דגל אדום לפני שהציעו את החוזה הזה – מכל סיבה שהיא – זה מביך ולא מקצועי.
דובי
17 ספט 2017 18:03:26מזיג התקשרו משופרסל סניף ערד והתלוננו שגמרת להם את כל אספקת המלח לבישול עם הפוסט הזה. אתה מוזמן לשבת בשקט כמה דקות ולתת לדדי ללמד קצת סנגוריה על המהלך
דדי
17 ספט 2017 18:04:29אז גם אני אדגיש – בניגוד לחוזים הנוראיים האחרים, כאן לפחות אפשר למצוא הצדקה קלושה בגלל שמדובר בשחקן חופשי מוגבל, ומעבר לזה – שחקן בן 25.
אין שום תירוץ ללוויתנים האחרים.
דובי
17 ספט 2017 18:16:37תודה רבה, לא יכולתי לבקש יותר
אסף
17 ספט 2017 18:13:48ואחרי כל זה דדי המקסימום של זה הייתי נותן 3-4 …מהלך טיפוסי לניקס ועמך דובי הסליחה.
מלובני
17 ספט 2017 18:23:51ליבי ליבי לדובי , חוץ מזה דדי שכנע אותי אני זורם עם 3
מנחם לס
17 ספט 2017 19:05:38אגיד זאת שוב, ובפעם האחרונה. אולי שילמו לו קצת יותר מדי, אבל אתם תראו השנה איזה שחקן מצויין הוא יהיה. ישנם כאן אוהדי ניקס שרופים שלא מבינים איזוה שחקן טוב יש להם עתה ליד פרוזינגיס.
אני לא יכול להכריח אף אחד להבין כדורסל.
מנחם לס
17 ספט 2017 19:08:08דווקא דדי הפתיע אותי הפעם כשהוכיח לי שהוא לא מקרה אבוד.
דדי
17 ספט 2017 19:26:39* שוקל שוב את העמדה שלי
Nir
17 ספט 2017 23:01:34גדול!
המשגיח
17 ספט 2017 19:43:32מעולה עומר, ויצא מזה אחלה דיון
Idan
17 ספט 2017 21:35:59ובאימוג׳י – 🤦♂️ . החתמה נוראית, ניתוח מעולה.
מיקי
18 ספט 2017 06:06:54😀
IDO
18 ספט 2017 07:47:18עומר – זה נראה לי שייך לתחום הפסיכולוגיה הארגונית יותר מאשר לניתוח חוזים.
בא בוס חדש, דבר ראשון הוא מתלכלך על הבוס הקודם. איזה שטויות הוא עשה, איזה טריידים גרועים הוא עשה, איך הוא שחרר את ההוא והביא את הזה. דבר ראשון אני עושה UNDO על כמה עסקאות ומביא את ההוא שהוא שחרר. כמה טוב היה לפני שנתיים …. וככה הגיע פני הארדווי הצעיר בקצת יותר מידי כסף.
אל תשכח – כסף זה לא בעיה בניו יורק. וממילה אף אחד לא בונה קבוצה לשנה הזאת. כל החוזים מתנקזים לשנת 2020 שהשושלות יתחלפו
FAR 10 בעייני הבוס של ניו יורק ובעולם האמיתי FAR 4-5 כזה.
amitlahev
18 ספט 2017 08:59:49פוסט פאקינג נהדר!
תחליף כבר את הליצנים שם. אתה שווה להם מינימום 15 ניצחונות!
פינגבק: עונה חדשה ואין חדש תחת הניקס – סיקור היישר מהגארדן / עידן עופר | Hoops
פינגבק: Free No More 2020 – גאלינרי, גראנט, האריס, בוגדאנוביץ ודראגיץ' / עומר מזיג – Hoops
פינגבק: Free No More 2021 – בול, הארדאווי, פאוול, דינווידי, רובינסון וטרנט ג'וניור / עומר מזיג – Hoops