1. סטפן קרי תומך ב'כריעה' של קולין קפרניק. כן? לא מספיק. שגם הוא – השפן – יכרע!
באינסטגרם
להביע את תמיכתו ב'קוורטרבק-חסר-הזרוע-למסירה' בהשתמשות הלוגו של הניינרס ומסר פשוט: אני מצטרף לתנועת #FreeKaep
אז ישנה לי שאלה פשוטה ל'BLUE EYES': אם אתה מגן נאמן כל כך במעשהו של קפרניק, מצדיקו, וחושב שמעשהו היה חיובי ביותר במהותו וביסודו, למה שלא תנסה לעשותו בעצמך? אתה כוכב פי עשר משקפרניק היה אי-פעם ולכן ההד והרזוננס של מעשיך ירעידו עולם ומלואו הרבה יותר מפוזת הכריעה בעת ההמנון של איזה שחקן שולי, אז למה שלא תנסה לעשות זאת בעצמך?
*
1. סטפן קרי לא מאמין ולא 'לא מאמין' במה שקפרניק עשה; האמת היא שכל העסק לא נוגע לו לקצה הצפורן. זאת היתה פשוט עוד דרך לקצת פרסומת, ולעשות ממנו 'גיבור'.
*
2. סטפן קרי הוא פחדן. מוג-לב… שפן!
2. האפשרות החמה ביותר? כרמלו לפורטלנד!
הגארד של פורטלנד דמיאן לילארד נשלח ע"י פוטרלנד להיפגש עם מלו, ואיך אומרים? "לדבר אל לבו". הוא דיבר עם מרק ספירס מאתר ה-UNDEFEATED ומסתבר שכרמלו אמר לו ש"כלל לא יהיה לי אכפת לשחק בפורטלנד". הם נפגשו ב- DAMIAN LILLARD BROOKFIELD PICNIC באוקלנד,
לילארד מספר על הפגישה:
"I didn’t want to press (Anthony)," Lillard said. "I ain’t a big fan of doing all the extra recruiting and all that stuff. And I guess they call it tampering or whatever. It’s not against the rules for us to interact with each other. We all peers, we all play in the same league and everybody hints at playing with each other. ‘What you think about this?’ ‘What do you think about that?’ All that matters is whether it got done or did not get done. Or hasn’t got done, and it hasn’t got done. So, it is what it is."
לילארד ניזהר לא לומר יותר מזאת (אם כי על כל מה שהוא וכרמלו באמת דיברו אחד עם השני רק שניהם יודעים!) כי הוא יודע על חצי המיליון שהלייקרס שילמה על נסיונו החצוף של פול ג'ורג'.
אבל Wojnarowski ו-ZACH LOWE דיברו גם דיברו ב-
Wojnarowski: This is a great September conversation because, right, free agency's done. Everyone's waiting for camp to start. Carmelo is unlikely to be moved.
Lowe: We should talk about Carmelo. We can talk about Carmelo.
Wojnarowski: Let's talk about Carmelo. Houston, right now, just does not have a pathway to do a direct deal with New York based on what New York wants. Melo has not really waived the no-trade — he's not really open — maybe that happens. I think New York is hoping he opens this up. Portland would love for Melo to open this up.
Lowe: I think Portland — I mean you, you've been on the nose about Portland ahead of everybody but I think Portland wants Melo like way, like even more than people — like Portland, really really wants to get Melo.
Wojnarowski: a core of Lillard, Anthony, C.J. McCollum and Jusuf Nurkic would be intriguing to see, particularly if the starting lineup could unleash Olympic Carmelo. However, there are still significant hurdles to jump before Anthony would land in Portland, including that no-trade clause. Can the Trail Blazers tempt the Knicks with package along the lines of Moe Harkless, Meyers Leonard, Ed Davis and a future draft pick? Is that enough for the Knicks? Is it too much for the Trail Blazers to give up?
Lowe:Then there's the matter of Anthony's contract. As Lowe notes, Anthony has an early termination option in his contract for the 2018-19 season worth $27.9 million. Any team hoping to snag Anthony in a trade must assume he won't be turning all that money down. In this hypothetical, that means the Trail Blazers would be paying nearly $28 million to a 34-year-old who is well past his prime years of production. Not exactly a comforting thought.
את המילה האחרונה אמר לילרד ל PORTLAND.PRESS.HERALD .COM:
לילארד: "הכי חשוב שמדברים. שני ה-FRONT OFFICES הם בקשר יומי. זה לדידי סימן טוב. משהו יסתדר ואני בטוח שכולנו נדע מה הסתכם בימים הקרובים!"
3. ניילון קלקולוס ניסה לחשב "טרייסי מגריידי בריא"
המאמר ארוך ומסובך מדי להכניסו כאן. הטבלה שהם הגיעו אליה היא:
In just under 21,000 additional minutes, Tracy McGrady projects to add nearly 12,000 more points, 3,000 rebounds and 2,700 assists to his already impressive totals. He would go from the 64th most points in NBA history to the 26th most. McGrady would go from the 127th most minutes played to the 33rd most.
אז מה בקשר ל-ADJUSTING HIS LEGACY?
המסקנה של ניילון קלקולוס היא מה שחשבתי:
Tracy McGrady will always be one of the NBA’s greatest what-ifs. He already had one of the highest peaks for a player in NBA history. Would he have gone on to win an MVP award or lead a team to an NBA championship? Unfortunately, we will never know. The man earned and fully deserves the recognition of the Basketball Hall of Fame.
4. הלוואי והתחילה "מלחמת סניקרס" בין KD וסטף!
ב-The Bill Simmons Podcast, הסופרסטאר קווין דוראנט הצהיר: "Nobody wants to play in Under Armours sneakers!
למה זה חשוב? זה חשוב כי הפנים של UNDER ARMOUR הם פניו של סטף קרי, שהוא בראש ה-ENDORSEMENT שלהם… לפי Scott Fowler משרלוט אובזרבר, סטף לא לקח הערב זאת בקלות ושלח לקווין דוראנט מסר בו הוא אומר "אתה אומר מה שאתה אומר רק בגלל שכל חייך גדלת ושיחקת עם 'נייקי'". אבל הוא הוסיף: "כמובן שלכל אחד ישנה זכות להביע את דעתו ול-KD ישנה הזכות להביע את דעתו הוא על טיב הסניקרים".
קרי נשמע כאילו שדבריו של KD העליבו אותו ואת הנעל שהוא מייצג בגדול. הוא אמר:
"Where we were four years ago, and where we are now—you can't tell me nobody wants to wear our shoes. I know for a fact that they do."
אני מקווה מאד שהתחילה כאן "SNICKER WAR" שתעכר את היחסים בין השניים עד כדי הריסת הקבוצה! (היו דברים מעולם)!
5. סטף: "אני מתכונן לשחק 16 שנה ב-NBA, כמו אבי!"
הוא עוד אמר לסקוט פאולר (בביקורו בבית אביו ואמו בשרלוט): "כשהגעתי ל-NBA אמרתי דבר אחד – שאני רוצה לשחק בליגה 16 שנה כמו אבי"
"I've always had an appreciation of what that meant. But now—having done eight years and understanding the work that it takes and whatnot—playing eight more years somewhere near the level I'm playing now would be solid."
.
6. ראסל ווסטברוק הורס את הארדן, CP3 וכרמלו ב-PICK-UP GAME!
*
*
7. מה חדש בשיקגו בולס?
Chicago Bulls
מאתר החובבים שלהם:
9. ברוקלין החתימה את טיילר זלר לשנתיים
ברוקלין, שהיתה צריכה גובה וריב' תחת הסל החתימה את שחקן הסלטיקס לשעבר טיילר זלר לשנתיים. בראד סטיבנס לא מצא לו דקות והוא שיחק רק 51 משחקים בהם קלע 3.5 נק' עם 2.4 ריב' ב-51 משחקים.
הנטס החתימה את ה-2.14 מ' הזה ל-8 מיליון לשנתיים האלה. הדיבורים על כך נעשו מאז יולי אך החתימה שהפכה מובטחת נעשתה רק אמש.
בעונת 2014-15 הוא הביא לסלטיקס 10.2 נק'/ עם 5.7 ריב', והיה סטרטר ב-59 משחקים.
10. לקראת סוף עונת הרוקי, ג'יילן בראון יצא עם RAP
על מה ולמה הראפ הזה? לפי בראון – שכולו ילד בן 20 – הראפ משמש כ-
"It targets specific sources of stress, builds focus, enhances mental fortitude and helps overcome the number of other psychological hurdles that athletes, and people, go through on a day-to-day basis."
אז עכשין ג'יילן בראון הוא לא רק שחקן כדורסל וראפר. הוא גם פסיכולוג!
יוסי
12 ספט 2017 06:36:33טוני אלן חתם בפליקנס , ואוו אני באמת מתחיל לחשוב שדאמפ התעורר על עצמו ועושה רק מהלכים נכון , בנוסף הקבוצה החתימה את פרי ג'ונס ה3 ששיחק באוקלהומה על חוזה למחנה האימונים
חנן
12 ספט 2017 06:37:38אני לא מאמין שיש קשר בין אי עמידה בהמנון לאי החתמת קאפרניק. היו עוד שחקנים שעשו את זה ולא שמעתי על תופעה דומה.
סטף קרי מבלבל את המוח.
גם אם כרמלו יעבור לפורטלנד זה לא ישפר אותם באופן משמעותי מידי ורק אם יקבלו אותו בסבסוד של המשכורת שלו זה איכשהו שווה. הוא גם עלול לפגוע במרקם הקבוצתי.
עידו גילרי
12 ספט 2017 06:58:34גם ארון רוג'רס?
חנן
12 ספט 2017 07:20:20מה רוג'רס?
עידו גילרי
12 ספט 2017 07:21:13מבלבל את המוח.
מנחם לס
12 ספט 2017 17:07:28אז שגם ארון רוג'רס, האלוהים החדש של ווג מגזין ו-ESPN מגזין יכרע במקום לדבר
עידו גילרי
12 ספט 2017 17:18:37איך זה קשור בדיוק? הזו דעתו המקצועית כק"ב בליגה שלקפרניק יש מקום באחת הקבוצות. למה בדיוק הוא צריך לכרוע ברך בגלל זה?
מנחם לס
12 ספט 2017 22:56:50חשבתי התכוונת למשהו אחר. לא ידעתי שהתכוונת שלדעת רוג'רס יש לקפרניק מקום ב-NFL. אבל רוג'רס הוא שחקן ולא מאמן.
אפלטון
12 ספט 2017 09:49:14מה שאומרים זה שקפרניק חוטף את היחס כמתחיל הטרנד.
היו הרי עוד שחקנים שהצטרפו למחאה ולאף אחד מהם לא היתה בעיה. אבל לכל אורך היסטורית הספורט- לא מזמן שמענו כאן באתר על הסיפור של קורט פלאד בבייסבול- אלו שמתחילים את המחאה סובלים במיוחד, כדי שלא "לעודד" מחאות.
לכן חשוב מאוד ששחקנים אחרים עומדים מאחורי קפרניק.
אגב, יכול מאוד להיות שהוא באמת לא מספיק טוב. פעם אחרונה שהוא היה טוב מספיק לשחק היתה לפני 4 שנים. אבל יש משהו במה שהשחקנים שמבינים את המשחק ומכירים את הנפשות נעמדים מאחוריו.
גיא הרשע
12 ספט 2017 06:47:38למה לקפרניק יש זכות פחותה להשמיע את דעתו מאשר לי, או לך?
דווקא עמדות בנשואים הקשורים בחברה,
טוב שיישמעו כמה שיותר, מכמה שיותר חלקים בציבור.
עמדתו של פרופסור לספרות שווה יותר מזו של ספורטאי מקצועני?
לטעמי, חד וחלק – לא.
סוסמעץ
12 ספט 2017 09:55:52גיא צודק
למרות ש זו בעצם בעיית הבעיות של הדמוקרטיה
one man – one voice
וכך לכל בור ועם הארץ קול שווה לאדם רחב אופקים..
אסף
12 ספט 2017 10:28:59על זה אמר צ'רצ'יל: "הטיעון הכי טוב נגד דמוקרטיה הוא שיחה בת חמש דקות עם המצביע הממוצע.".
ואם זאת מסכים עם כל מילה של גיא. כרמלו בחיים לא יצליח לוותר לאורך עונה על תפקיד השחקן המרכזי לדעתי בניגוד לנבחרת שם זה קמפיין קצר ובעיקר שם ברור לו שהוא לא השחקן הבכיר.
גיא הרשע
12 ספט 2017 06:52:19כרמלו בפורטלנד?
אם הוא יוותר על ה-ISO, ויעבור להיות שחקן של קאצ' אנד שוט במשרה מלאה (AKA "אולימפיק כרמלו")
אז המחיר עבורו בהחלט משתלם לפורטלנד.
הלוואי.
Berch
12 ספט 2017 06:54:05אחלה מעורב
קצת נסחפת עם כמות המילים ששפכת על סטף "את מי מעניין מה הוא אומר" קרי…..
יצא שנתת במה גדולה לזה שאמרת שאין לתת לו במה 🙂
עידן
12 ספט 2017 07:04:04מכל הקבוצות שדוברו בקיץ לגבי אנתוני פורטלנד היא הכי מתאימה לו[לא יוסטון או קליבלנד]
פורטלנד גם בלי כרמלו לדעתי יהיו הסוס השחור במערב השנה אז רק לדמיין חמישייה של
לילארד
מקאלום
אנתוני
אל אמינו
נורקיץ
חמישייה כזו חוץ מהוורירס לא נופלת מאף קבוצה במערב.
עידן
12 ספט 2017 07:18:40http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9rjaavl
פלוס בחירת דראפט או 2 של פורטלנד לניקס
יוסי
12 ספט 2017 07:30:56לא שווה לניקס בכלל תקועים עם בינוניות בשווי 37 מיליון בעוד כרמלו חוזה לשנתיים , יתר חוזים גמורים כמו אד דיוויס ונואה , נראה לי שצריך קבוצה 3 כדי להביא את מלו לפורטלנד.
עם ההחתמה של טוני אלן בפליקנס הייתי אולי מנסה לשכנע אותו לבוא לקבוצה , ואז טרייד של מור אסיק ואג'טסה ובחירת דרפט לא מוגנת תמורת מלו .
חמישייה רונדו/הולדי ,הולדי,אלן כרמלו, דיוויס בוגי
גיא א
12 ספט 2017 07:17:23קרי אולי לא אינטלקטואל גדול אבל הוא גם לא טיפש. הוא כנראה מזדהה עם קופרניק אבל לא מספיק כדי לסכן את הקריירה ומעמד הכוכב שלו. אני לא חושב שזו פחדנות. רק כנראה לא באמת כזה חשוב
לגבי שיקגו – קמרון פיין, "פוינט גארד העתיד" על פי גאר-פקסון, הוא שחקן גרוע וחסר בטחון שלא מתאים לבולס וכנראה גם לא לליגה. הוא נראה נורא בעונה שעברה, שיחק גרוע בליגת הקיץ, ולא התחבר עד היום לקבוצה. פונדקסטר הוא בכלל החתמה מוזרה. שחקן בינוני, אחרי פציעה שלא ברור במה הוא יוסיף לקבוצה. ההחתמה שמסקרנת אותי היא דוד נווואבה http://www.nba.com/bulls/news/getting-know-david-nwaba
עידו גילרי
12 ספט 2017 07:27:29תבדיל בין להזדהות עם הזכות של מישהו למחות לבין להזדהות עם דרך המחאה שלו.
גיא א
12 ספט 2017 07:41:47זו שאלה או הערה?
עידו גילרי
12 ספט 2017 07:44:01הערה
גיא א
12 ספט 2017 07:48:45אני לא בטוח שזה משנה אם הוא מזדהה עם זכות המחאה אן עם דרך המחאה. אני לא יודע מה בדיוק עובר לסטף בראש והוא גם לא הסביר את עצמו. משהו בסיפור של קופרניק היה מספיק חשוב לקרי, והוא הרגיש צורך להזדהות איתו באופן פומבי, גם אם זה בדרך מבוקרת ויחסית לא מסוכנת.
עידו גילרי
12 ספט 2017 08:24:38למה לא הסביר את עצמו? הוא אמר בדיוק מה הוא חושב:
“He definitely should be in the NFL. If you’ve been around the NFL, the top 64 quarterbacks, and he’s not one of them? Then I don’t know what game I’m watching.
“Obviously his stance and his peaceful protest when he was playing here kind of shook up the world,” Curry said, “and I think for the better. But hopefully he gets back in the league — because he deserves to be here and he deserves an opportunity to play. He’s in his prime and can make a team better.”
Curry said, though, that he hoped most of all that from Kaepernick’s protests that “all that he’s gone through in the past year actually leads to some awakening.”
עידו גילרי
12 ספט 2017 08:25:59וזה מה שהוא אמר לפני שנה:
I love that. I love that there's freedom of speech and he can stand for what he believes in,” Curry said. “There's going to be people that agree with him and there's going to be people that disagree with him, which is what I think our country stands for. Hopefully that'll drive the conversation to bettering the equal rights and treatment of African-Americans and people of color. I applaud him for taking a stand. Hopefully the conversation is about what his message was and not the fact of 'Is he going to stand or is he going to sit for the national anthem?' The conversation was started and will continue.”
MBK
12 ספט 2017 07:36:45מעורב פשוט מעולה
לא יודע מאיפה להתחיל למה להתייחס
האמירה של דורנט על הסניקרס תעלה לו בכמה פחות כדורים מקארי
האמירה של קארי על קופרניק אמיצה מאוד ועלולה לעלות לאנדר ארמור בלא מעט נעלים ,אני רק מזכיר שקארי פופולארי מאוד בקרב הלבנים ( שלפי ג'ורדן גם הם נועלים סניקרס )
PoopS
12 ספט 2017 07:38:15he is a funny guy…
jjjjjjjj
גדול אתה
עגל
12 ספט 2017 07:48:16מנחם אתה בראש ובראשונה עיתונאי גדול. למה? ראשית קורא לסטף קרי שוב ושוב blue eyes, רפרנס ברור לרע ׳מהטוב הרע והמכוער׳.
ובסוף? מכניס בקטנה לג׳יילן בראון שלא מסוגל לשמור על לברון.
(כאילו שמישהו אחר יכול). לגזור ולשמור
עידו גילרי
12 ספט 2017 08:20:40במיוחד כשהעיניים שלו ירוקות
פאקו
12 ספט 2017 11:59:46אמממ, לרע בסרט קראו angel eyes.
עידו גילרי
12 ספט 2017 12:03:25אז גם זה הולך:
https://www.youtube.com/watch?v=BfuWXRZe9yA
אמנון
12 ספט 2017 18:11:52אם כבר השיר Behind Blue Eyes, אז איך אפשר בלי להזכיר את אחד השירים הגדולים ביותר שאולי קשור לנושא הדיון כאן, גם כן מאותו אלבום:
https://www.youtube.com/watch?v=SHhrZgojY1Q
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12 ספט 2017 12:47:13צודק. כנראה שהפרופגנדה של מנחם הצליחה לעבוד עלי
מנחם לס
12 ספט 2017 17:17:44פרנק סינטרה?
ביבי
12 ספט 2017 08:06:42סטפי קארי פחדן ומוג לב? הסיבה היחידה שאתה יכול לכתוב את זה היא כי אין אף אחד שקורא אותך. נראה אותך מתאר אותו כך בעיתון שנקרא גם בארהב. מי באמת פחדן ומוג לב? קל להטיל רשף על מי שלא יכול לענות
עידו גילרי
12 ספט 2017 08:20:57מנחם איי לס
no funny shtuff
12 ספט 2017 08:21:40וב"ישראל היום"?
נתן
12 ספט 2017 16:32:10להטיל רשף זה אחד הדברים הקשים לביצוע.
מנחם לס
12 ספט 2017 17:19:18הייתי כותב זאת בניו יורק טיימס, לו נתנו לי? אם הוא כזה מזדהה, בוא נראה אותו כורע בזמן ההמנון!
מנחם לס
12 ספט 2017 17:21:31מטיל רשף? הוא יכול לחסל את כל מה שכתבתי בכריעת ברך אחת בעת השמעת ההמנון במשחק הראשון.
אבל אין לו את הביצים לעשות זאת
מנחם לס
12 ספט 2017 17:20:07אתה קורא אותי. כל המאמר נכתב עבורך
הממזר של סטוקטון
12 ספט 2017 08:18:00CupSnake
עידו גילרי
12 ספט 2017 08:27:29אל תתחיל כבר לשרוט. אף אחד עדיין לא פגע בבייבי שלך.
אפלטון
12 ספט 2017 10:04:53חכה שניה
יריב
12 ספט 2017 08:24:48מנחם אתה כל כך צודק בלא לקנות את הבולשיט של ילד השמנת הזה. בכלל כל הטוייטרים והקשקושים האלו משמשים בסהכ פלטפורמות נוחות עד כדי בחתי נסבלות לכל מיני סלבס סוג ז להראות שהם בעניינים. כמו שניסחת במדיוק. לא מעניין רבע זוג אשכים מה דעתו על התינוק הזה על כלום
עידו גילרי
12 ספט 2017 08:28:24אז הוא תינוק בגלל שהוא מעז להביע את דעתו בפומבי?
אותי אישית מעניינת מה דעתו ומה דעתם של ספורטאים אחרים בנושא.
אור בן-יעקב
12 ספט 2017 08:47:27יש איזו שמועה בשיקגו שכבר באימון השני אחרי הטרייד ראו שפיין לא מתאים לNBA בשום צורה, ושפורמן "gared" אותם
זה הפך להיות כינוי בליגה להנהלות גרועות.
לגבי קארי – אני חושב שזה לגיטימי להעביר ביקורת בלי להצטרף למחאה וכולנו עושים את זה יום-יום. כמה מאיתנו מבקרים את ההתנהלות המושחתת של הנהגת המדינה בשנים האחרונות? וכמה הולכים להפגנות ומוחים בפומבי נגד זה?
בלי קשר דעתם של ספורטאים לא תמיד צריכה להיות רלוונטית ושווה דיון – האמריקאים אוהבים לעשות רעש מכל דעה של איש ציבור בלי קשר לידע וההבנה שלו בתחום.
גיא הרשע
12 ספט 2017 08:57:34קרי הוא ספורטאי,
ודעתו היא דווקא על נושא בו הוא בקיא –
ספורט מקצועני.
הוא טוען שאין 60 קווטרבאקים טובים מקפרניק בליגה,
ושהסיבה שקפרניק לא משחק היא בגלל מחאתו.
לטעמי, הביקורת של קרי עניינית.
ובכל הנוגע להבעת דעה בנושאי חברה –
איזה ידע או הבנה צריך בשביל להביע דעה בנוגע לחופש הביטוי?
ההיסטוריה מלמדת אותנו שחברות בהן הציבור שתק לנוכח אי צדק,
גם אם אותו אי הצדק זכה לרוב דמוקרטי –
חברות כאלו התדרדרו מהר מאוד מדמוקרטיה לדיקטטורה.
הצגלג
12 ספט 2017 09:58:46לא נכון, ההיסטוריה לא מלמדת אותנו שום דבר כזה. זה כלי רטורי נורא בומבסטי שאין בו צורך. לא צריך להכניס רובד של גורל ולקחי ההיסטוריה כדי לקדם את זכות הביטוי והצורך במחאה. מה גם שאי צדק הוא מושג קצת אמורפי.
גיא הרשע
12 ספט 2017 10:29:48כן –
חופש, שוויון, צדק, ואי צדק. כולם מושגים אמורפיים.
חוק, להבדיל –
לא.
לכן דווקא אותם מושגים אמורפיים זקוקים להגנה ותמיכה של הציבור.
וההיסטוריה?
אני מסכים שהיא רחוקה מלהיות "אמת" "מדעית".
אבל להתעלם ממנה, לטעמי, זו טעות.
אור בן-יעקב
12 ספט 2017 12:57:32לא אמרתי שאסור להביע דעה – איך אני יכול להגיד דבר כזה? רוב מה שאני אומר זה דברים שאני לא מבין בהם…
אמרתי שלא צריך ליחס חשיבות לכל דעה של איש ציבור -קארי מוזמן להביע את דעתו והיא לגיטימית, אך בלי קשר ישיר אליו יש נטייה בעידן המדיה ליחס אקסטרה-חשיבות לכל ציוץ בטוויטר של איזו דוגמנית.
גיא הרשע
12 ספט 2017 13:04:46=בזה אין ספק –
בהחלט צריך לבחור בקפידה למה לייחס חשיבות,
ולמי להקשיב.
למדתי שזה נכון לכל דבר בחיים, לא רק לציוצים.
דרך אגב –
לפעמים מפתיע עד כמה טיפשים יכולים להיות דבריהם של מי שניתן היה להאמין שהם אנשים בקיאים (המרצה שלי לכלכלה באוניברסיטה, לדוגמה),
ושפניני חכמה אפשר למצוא גם במקומות הכי לא צפויים (אני לא מכיר דוגמניות, אבל הבן אדם הכי חכם וידען שפגשתי בחיי עבד כמאבטח).
אור בן-יעקב
12 ספט 2017 16:59:32+1
הבנאדם הכי חכם שאני פגשתי היה עובד ניקיון רוסי בקפיטריה…
יריב
12 ספט 2017 17:46:06אחד המבריקים שאני מכיר נהג אוטובוס מהיום שהשתחרר מהצבא
הציפור הנדירה
13 ספט 2017 11:20:13ייתכן שעובד הניקיון הרוסי יש לו השכלהאקדמאית מרוסיה. אני מכיר שיפוצניק ושרברב מאוקראינה שהיה מהנדס באוקראינה.
מנחם לס
12 ספט 2017 17:25:41אולי הוא בקיא בספורט מקצועי, אבל מה שווה דעתו בקשר למספר הקוורטרבקים הטובים ממנו או הגרועים ממנו ב-NFL. עיניים כחולות זרק מספר. הוא טוען שאין 60 טובים ממנו? אני טוען שישנם 90 טובים ממנו.
עידו גילרי
12 ספט 2017 17:28:04כן רק שבניגוד אליך הוא זרק את המספר הרלבנטי.
שי אבן צור
12 ספט 2017 09:02:42לא מבין את ההתנפלות על קרי.
מבחינתך רק אם היה מבצע את אקט הכריעה בעצמו היה יוצא גבר וזה תמוה בעיני. לא יכול להיות שתתמוך באיזשהוא משהו מבלי להיות שותף פעיל בו? זה עושה אותך שפן?
IDO
12 ספט 2017 10:02:54כן.
שי אבן צור
12 ספט 2017 10:44:41100-
קוין ג'ונסון
12 ספט 2017 09:39:07אם כבר, השחקנים הלבנים היו צריכים לכרוע כנגד שתיקת הממשל על אלימות השחורים נגדם.
לא יודע איך לצרף קובץ, אז הנה קישור שהבאתי בעבר, יש שם 3 תמונות meme על רקע תכלת – מי אלים ומי סובל מאלימות.
http://toprightnews.com/politically-incorrect-meme-utterly-destroys-black-lives-matter-movement/
IDO
12 ספט 2017 10:01:26קווין ג'ונסון – לא הבנתי אותך.. אתה אומר שהלבנים צריכים להרוג פי 4 יותר לבנים בשביל להיות איתם בשיוויון?
קוין ג'ונסון
12 ספט 2017 10:16:46פעם שאלו את רבי יהונתן אייבשיץ כשהיה ילד (1694-1764, חי בפולין וצ'כיה האולטרא-אנטישמיות והתמודד גם עם כמרים נודניקים ושאלותיהם) כשהיה ילד –
למה מרדכי היהודי סיפר לאסתר שבגתן ותרש מתכננים לרצוח את אחשוורוש ? ככה היה פחות גוי שונא ישראל בעולם ?
ענה יהונתן הקטנטן – כי כך הרגו שני גויים שונאי ישראל ולא אחד.
לגבי שאלתך אף אחד לא רוצה שיהיה שיווויון לחומרה, אלא לקולא.
גיא הרשע
12 ספט 2017 10:32:32https://www.youtube.com/watch?v=1FOlV1EYxmg
IDO
12 ספט 2017 10:44:17אבל יונתן הקטן אמר שזה טוב להרוג פי 2 גויים? אז למה אתה מתכוון
KJ ? כמה גויים צריך להרוג? והאם צריך להרוג פי 4 אם הם שחורים?
מה אליי לעשות???
קוין ג'ונסון
12 ספט 2017 11:02:03רק לכרוע ברך
הציפור הנדירה
13 ספט 2017 11:23:00להרוג פי שניים גויים שונאי יהודים, לא כל גוי!!!
Ish
12 ספט 2017 10:20:05ואולי העניין אינו פשוט כמו שכמה ממים מציעים. אולי נבדוק מה יקרה בשכונה שלך כשהמשטרה תפסיק לבקר שם והממשלה והעירייה יפסיקו להשקיע בה אפילו אגורה. מה דעתך רוצה לנסות?
קוין ג'ונסון
12 ספט 2017 10:29:24לא, אני לא רוצה לנסות. אני טוען שאם כבר מישהו צריך למחות נגד אכיפת חוק לא שווה הם הלבנים, החוק לא מצליח להגן עליהם , הם נפגעים פי 25 משחורים מאשר הפוך.
איך אמר מתיו מקונווי בסרט של ג'ון גרישם "עת להרוג" ?
Now imagine she's white
אז דמיין שהם שחורים.
Ish
12 ספט 2017 10:44:53אז אתה טוען שאנשים שבשכונות שלהם המשטרה פועלת ומתפקדת צריכים להתלונן על השיטור יותר לעומת שכונות בהן השיטור לא קיים ונותנים יד חופשית לפושעים לעשות כראות עינייהם?
קוין ג'ונסון
12 ספט 2017 11:03:25זה תוצר הדמיון שלך ? ממליץ על סדנת דמיון בטבע
גיא הרשע
12 ספט 2017 11:18:42http://www.huffingtonpost.com/kim-farbota/black-crime-rates-your-st_b_8078586.html
זה מסביר יפה את המספרים מאחורי השיר 'הוריקן' של בוב דילן.
IDO
12 ספט 2017 11:33:22בחיאת גיא תסכם את המספריםץ זה ארוך כמו מגילת יוסף
Ish
12 ספט 2017 11:37:51לא. זה תוצר של חוסר ההבנה שלך.
גיא הרשע
12 ספט 2017 11:38:02ההבדל בין הממים של אתר ימין אמריקאי,
לבין כתבה עיתונאית.
הממים לא קשורים לאמת, לדיוק, או לעובדות אובייקטיביות.
הם קשורים אך ורק לתעמולה במקרה הטוב,
דמגוגיה במקרה הרע.
IDO
12 ספט 2017 11:43:10KJ גם יהונתן אייבשיץ שהיה בן 17 הבין שאם שולחים 2 גויים (לבנים) לחפש דגים באקווריום (שמכיל 4 דגים) הסיכוי לחזור עם שלל של יותר מדכ אחד גדול יותר מאשר אם תשלח אותם לאוקיינוס עם סכין.
הציפור הנדירה
13 ספט 2017 11:28:11אך כל הבסיס למאבק הגזעי הוא הגזענות של הלבנים כלפי השחורים. לא היו עבדים לבנים אצל שחורים אלא הפוך. לא היו חוקי גזע נגד לבנים אלא נגד שחורים. וכדומה. וכן ישנה האלימות המשטרתית הקשה והרצחנית של שוטרים לבנים נגד שחורים ולא מצאנו אלעמות כסו של שוטרים שחורים נגד אנשים לבנים.
בלי הגזענות כלפי שחורים לא היו מקרי האלימות של שחורים כלפי לבנים.
אהרון שדה
12 ספט 2017 09:49:33פוסט משובח מאד מנחם.
אשר לדעות אינטלקטואלית של מםורסמים (לאו דווקא ספורטאים ).
אני מסכים איתך מנחם ב 100 אחוז מדויק .
אך אחד שם לא מבין יותר מהאזרח הפשוט וייתכן שאף פחות.
מי שמושפע מספורטאי הוא טמבל בריבוע מבחינתי .
IDO
12 ספט 2017 10:02:23האמת שאני אשמח לראות את קארי קורע ברך מול ההמנון . נראה אותו גיבור מחוץ לאינטרנט
סלים ווארזה
12 ספט 2017 10:31:51זה לא קורע לראות ספורטאי קורע ברך.
קארי כורע, זה קורע. (אם קורה).
IDO
12 ספט 2017 10:46:29זה כן קורע. אני קורא לו לכרוע!
אפלטון
12 ספט 2017 10:02:33תודה מנחם מעורב אדיר.
הסיפור של אנדר ארמור כאילו סתם, אבל נראה לי באמת פגע בקרי באופן אישי. גם ככה כל הזמן צוחקים על הנעליים שלו אז כשזה מגיע מהשחקן שרק הצטרף וכבר מגדירים אותו כשחקן הכי אוב בקבוצה שלו?
אני יודע שקרי מיוחד, אבל יש לו אגו לא פחות גדול מכולם, הוא פשוט יודע איך להתנהל בתקשורת. זה בטוח מפריע לו שמתייחסים לדוראנט כשחקן הכי טוב בקבוצה, אפילו המאמן שלו עצמו. זה בטוח מפריע לו שכל הזרקורים פתאום הולכים לדוראנט, וכל הקרדיט איכשהו הולך אליו. אז עכשיו שדוראנט ככה dissing את הברנד שלו ומקטין אותו עוד יותר? אין מצב שזה לא מפריע לו ברמה האישית.
Ish
12 ספט 2017 10:16:25סתם קמפיין תקשורתי משותף במסווה של תחרות.
אפלטון
12 ספט 2017 10:20:45נההה. זה היה בפודקאסט של סימונס אחרי איזה שעתיים הקלטה. לא היה כאן משהו מחושב מצד דוראנט, רק פליטת פה.
בכלל דוראנט לא עושה רושם של העיפרון הכי מחודד בקלמר.
Ish
12 ספט 2017 10:26:30נו באמת, החברה בנייקי מפמפמים לו להזכיר את הנעליים החדשות שלו מאז שיצאו לפני כמה שבועות. גם הם וגם אנדר ארמור רק מרוויחים מהמלחמה הקרה הזאת, כל עוד מקשקשים נייקי ואנדר ארמור הרבה שתיהן מנצחות.
אפלטון
12 ספט 2017 10:32:52זה בטוח. וזה למה נייקי דחפו שיגיע לגולדן סטייט.
אבל אני מדבר כאן על הרמה האישית בין שחקנים. הם לוקחים את הנעליים שלהם מאוד ברצינות. לא כמו לפרסם קורנפלקס.
Ish
12 ספט 2017 10:40:33אני לא חושב שהדחיפה של נייקי הייתה גורם משמעותי בהחלטה של דוראנט להגיע למפרץ.
בכל מקרה, אפילו שנעליים זה פסגת הפרסום של כדורסלנים, והם יחסית לוקחים את זה ברצינות, לא נראה לי ששני החברה האלו לוקחים את זה מספיק ברצינות שזה יהווה איזשהו מקור למתיחות ביניהם.
אפלטון
12 ספט 2017 10:41:13A man can only hope…
Ish
12 ספט 2017 10:46:23How about hoping for basketball success on your end?
אפלטון
12 ספט 2017 10:53:58כשהסיכוי היחידי הוא לאחל לכישלון של האחר, אתה יודע שאתה בצרות.
Ish
12 ספט 2017 11:01:22אהדת קבוצה זה גם ככה לא דבר רציונלי. מה רע בלהוסיף עוד קצת אי רציונליות לתבשיל ולדמיין שזה אפשרי בכל זאת למרות הסיכויים קטנים ככל שיהיו.
אפלטון
12 ספט 2017 11:15:15אז אתה מבין אולי עד כמה המצב באמת חמור שאפילו אשלייה עצמית לא עובדת.
מה שלי קשה להבין זה איך אתם לא רואים את הבאסה האמיתית שבהגעת דוראנט לגולדן סטייט ועד כמה זה מוריד מהחוויה הספורטיבית.
Ish
12 ספט 2017 11:32:37א) יותר קל כשהקבוצה שלך במרתפים
ב) התבגרתי קצת ואני מסוגל להפיק הנאה מצפייה בכדורסל טוב גם אם הוא עטוף בצבעים הלא נכונים.
ג) אני חושב שזה בסופו של דבר ימשוך את רמת הכדורסל בליגה למעלה. הווריירס הם יותר מאסופה של המון כשרון במקום אחד. הם קודם כל קבוצה עם דרך ושיטה, וכשיותר קבוצות יבינו ויאמצו את צורת ההתנהלות הזאת הליגה תשתפר פלאים.
האווי לאסוף
12 ספט 2017 16:32:27+ 1,בלי קשר את מי אני אוהד
etayle
12 ספט 2017 14:01:53אני חושב שהם מבינים היטב שזה ביזנס, לא חושב שסטף צריך לקחת את זה אישית( כל עוד זה לא יורד לרמה האישית), בכללי אין דבר כזה פרסום שלילי.
סלים ווארזה
12 ספט 2017 10:30:00הנושא הפך להיות מי כורע ומי לא, האם נענש או לא וכבר לא זוכרים לאיזו מטרה. המחאה הזו לא משיגה דבר ולא משנה דבר. כמו שחולצות ה"איני יכול לנשום" לא השיגו דבר.
זה כמו אנשים שחושבים שאם הם כותבים פוסט בפייסבוק או טוויטר או עשו לייק הם אשכרה תרמו משהו. זה רק כדי לצאת חובה.
קאפרניק הוא היחיד שבאמת נראה לי שרוצה לשנות (בלי להצביע בבחירות…. כמה יעיל…). השאר טרמפיסטים שלא ממש מוכנים להקריב דבר.
הספורטאים רוצים למחות על עוול חברתי? שיצאו לרחובות, יפגינו, ואם צריך – ישבתו.
אקט סימלי כזה או אחר לא משנה סידריי עולם ועוולות חברתיות.
מוחמד עלי לא שלח מכתב לעיתון ולא הסתפק באי עמידה בהמנון בקרבות שלו. הוא עשה מעשה ושילם מחיר יקר.
ולקפרניק יש בטוח מקום בליגה, אם לא כק.ב. פותח אז כמחליף. פשוט לא רוצים להתעסק איתו (והחברה הפוסטמה שלו הוסיפה שמן למדורה אז בכלל ….). ולמען האמת אני מבין כל בעלים שלא מעסיק אותו כי מי יודע איזו תבערה הוא יצית אצלם.
IDO
12 ספט 2017 10:49:36היום להיות פעיל חברתי נהיה קל כמו ללחוץ LIKE לאיזה GREENPEACE.
+1
מתן גילור
12 ספט 2017 10:54:40לא מסכים. יש אקטים שמביאים את המקרים האלה לידי ידיעה של אנשים רבים ומשפיעים על התודעה שלהם.
אפילו בלבנט הדיבור על אברה מנגיסטו עלה מדרגה אחרי מה שקרה עם אמייה טגה.
סלים ווארזה
12 ספט 2017 11:04:16להביא לתודעה זה לא מספיק. צריך מעשים של ממש. ובהקשר הספציפי של מטרת המחאה של קפרניק – עוול חברתי כלפי שחורים, יש די תודעה. פשוט נוח לרוב אמריקה לחיות עם זה ולהתעלם. עד שיהיה עוד מעשה של שוטר כלפי שחור (אופס כמעט היה – עם בנט בלאס ווגאס לפני כמה ימים) ואז השיחה תתפוס כיוון יותר רציני לכמה עד ששוב ישכחו. מודעות ללא מעשים היא חסרת משמעות.
כמה שאני לא סובל את BLM ואת האנשימיות שלהם (ויש בהם אנשימיות ברורה) הם עושים משהו. קפרניק בדרכו מזדהה איתם. ואני מצדיע לו.
שמע, היום באמריקה יש קטסטרופה בדרום וגם 11\9. אני לא רואה שסדר היום הלאומי בשאר המדינה הושפע במשהו. ההצגה נמשכת, הפוטבול משוחק כאילו כלום, בקושי יש אזכור בכמה מילים. "מחשבותינו ותפילותינו איתם". אנשים רוצים להמשיך בחיים שלהם, להקריב עבור הזולת זה קשה. זה טבע האדם.
מתן גילור
12 ספט 2017 11:26:49אני לא אומר שזה מספיק. אני כן אומר שזה יכול להשפיע.
אפלטון
12 ספט 2017 10:42:27אני שוב אקח את צידו של השטן בכל נושא המחאות, ואצרף לצידי בחור חכם עם קול מרשים:
https://youtu.be/N0p_pQ7PTYU
Ish
12 ספט 2017 10:54:06הקלידו את התגובה כאן…
Ish
12 ספט 2017 10:58:30זה לא שאין בזה מן הנכון, אבל זה נאיבי לחשוב שגזענות תעלם אם פשוט נפסיק לדבר עליה. אכן אם כולם באופן גורף יפסיקו לדבר עליה אז היא תעלם במהרה, אבל זה שיפסיקו לדבר על גזענות בתקשורת ובמערכת החינוך ובעין הציבורית בכללי לא יפסיק את הדיבור בבתים בהם אדם גזעני מעביר את דעותיו הגזעניות לילדיו שמנציח את הגזענות.
אפלטון
12 ספט 2017 11:06:27הוא אומר שהיא לא תעלם. ויש גם גזענות ממסדית.
כשגרתי בארץ התנדבתי הרבה עם ילדים ממוצא אתיופי. יש הרבה כעס מצידם, ובצדק, כלפי התייחסות החברה והממסד אליהם בגלל צבע העור שלהם.
מה שתמיד אמרתי להם זה- כן. אתה שחור. אתה לא יכול לשנות את זה וכנראה שאנשים תמיד יתייחסו אליך אחרת בגלל זה. אתה יכול לכעוס ולהתעצבן ולבכות, או שתחליט לעבוד יותר קשה, להיות טוב יותר מהם ולהצליח יותר מהם.
צריך יותר מודלים לחיקוי שלא מדברים על השוני, על כמה דופקים אותם. אלא על היכולת של כל אדם להרים את עצמו בחברה המודרנית, עם כל הקשיים ונקודות ההתחלה השונות.
יחד עם זה מכבד מחאות שקטות. לצורך העניין קפרניק אמנם פגע בלב האומה האמריקנית, שזה ההמנון, אבל הוא עשה את זה בטיימינג שהביא לתשומת לב ראויה לבעיות בחברה.
לא יודע אם המחיר שהוא משלם זה בגלל זה, אבל זו בהחלט אופציה ריאלית.
etayle
12 ספט 2017 14:07:56כל מילה זהב, אני גם חושב שעדיף לדבר על המאחד במקום על השוני, אבל מה יותר קח לעבוד קשה או להתבכיין?
והמצב של האתיופים בארץ הרבה יותר טוב משל השחורים בארה"ב( אפשר לדון על ערבים אבל זו דוגמא שונה לחלוטין)
הציפור הנדירה
13 ספט 2017 12:10:46לגבי ערבים זה בהחלט שונה כי רבים מאוד מביניהם הם או טרוריסטים או תומכים בטרור ובהשמדת ישראל, והרצחנות הערבית החלה הרבה לפני 67' וגם לפני הקמת המדינה.
ויש לציין שהערבים הפלסטינים מעולם לא שלטו בארץ הזו ואף לא בחלק ממנה ומעולם לא הייתה פלסטין שהם טוענים שנלקחה מהם.
ונכן מנהיגים ערביים הצהירו במשך השנים בתקשורת הערבית והבינ"ל שהלאומית הפלסטינית הומצאה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ.
בנוסף לכך גם בקוראן שהוא ספר הקודש מבחינת המוסלמים כתוב שהארץ שייכת ליהודים ואין כל אזכור לחשיבות הארץ באיסלאם ולא לירושלים לעומת מאות אזכורים של ירושלים בתנ"ך (בעיקר בשם ירושל[י]ם).
כל זאת חוץ מהעובדה שהיהודים החלו להתיישב בארץ 1,910 שנים לפני הערבים והמוסלמים הראשונים וישנן ממצאים בשטח המוכיחים קיום חיים יהודיים מלפני יותר מאלפיים ואף יותר משלושת אלפי שנים ורין ממצאים ערביים מקבילים ואין כאלו מלפני "הכיבוש הערבי" בשנות השלושים של המאה השביעית לספירה (ולא גיא, הצהרות של משפחות ערביות כאלו ואחרות חסרות ערך ללא ממצאים בשטח; וכן, איש, יש קשר ברור בין בני ישראל בתנ"ך לעם ישראל היום וממצאים כמו מקוואות ושרידי תפילין וטקסטים יהודיים ועוד ממצאים יהודיים אחרים יוכיחו זאת).
וכל זאת בלי להזכיר שהוויתורים כלפי הערבים רק החמירו את המצב הביטחוני והביאו יותר טרור ולא קידמו שלום כי הערבים ניצלו את הוויתורים כדי להגביר את הטרור כי הם אינם מעוניינים בשלום עם יהודים אלא בהשמדת ישראל.
ונוסף על הכל אין באמת חשש ממדינה דו לאומית ובעיה דמוגרפית כי הילודה הערבית בירידה מתמדת וזו היהודית בעלייה מתמדת וב-2014 עמד פער מממוצע הילדים למשפחה על שש מאיות בלבד (3.11-3.17) לעומת 1.6 (4.2-2.6) שנים קודם לכן (לא זוכר כמה שנים).
לכן אין כל הצדקה לחלוקת הארץ והקמת מדינה ערבית בלב ארצנו ומולדתנו ולכן ההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק כי רחן כאן שטחים כבושים כי אין עם כובש בארצו ובכל מקרה לא לקחנו דבר מהערבים הפלסטינים שלא שלטו ביש"ע אלא ירדן ומצרים וירדן אינה רוצה לקבל בחזרה את יו"ש ולכן גם מצד זה אי אפשר מלכתחילה להגדירם כשטחים כבושים גם בלי הסיבות לעיל.
Ish
12 ספט 2017 11:23:14'היכולת של כל אדם להרים את עצמו בחברה המודרנית '
עולה השאלה אם זה בכלל נכון
ועדיין אפילו עם נניח שכן עדיין ישנן תקרות שהחברה שמה לכל מיני "סוגים" של אנשים שלשבור אותן ולהגיע אל מעבר אליהן זה דבר בלתי אפשרי עבור אדם אחד בודד שנלחם כנגד.
אפלטון
12 ספט 2017 11:29:24אני מאוד מאמין בכוח של האדם הבודד. מאוד מאמין ביכולת של אדם לשנות את המציאות של עצמו.
לא מתיימר להגיד לאחרים מה לעשות. הפגנות וצעקות עוזרות, אין ספק. אבל אסור להשתמש בעוול כתירוץ לאי הצלחה לעמוד במשימות. אף פעם.
אפלטון
12 ספט 2017 11:31:46#אמר והתבכיין על דוראנט
Ish
12 ספט 2017 11:35:10אני רוצה להאמין(עוד מימי האקס פיילס) אבל זה אף פעם לא היה מכניזם מחשבתי שעובד עבורי.
אפלטון
12 ספט 2017 11:41:35כי לא היית צריך את זה כנראה.
מי שרוצה לשנות מציאות חייב להקריב יותר ולקחת בחשבון שזה המצב. העולם לא שוויוני, לא היה ולא יהיה. אבל בעולם המערבי אנחנו נמצאים בחברה היררכית נזילה. אפשר לעבור בין המעמדות. בין אם אתה אישה, שחור או בן מיעוטים מכל דת או גזע. זה יהיה הרבה יותר קשה, אבל אפשרי. אחד הנושאים שהכי מרתקים אותי ועוקב אחריהם באדיקות. יש "לוחמי צדק", ויש מפלסי דרך. אני הרבה יותר מעריך את האנשים מהקטגוריה השנייה. ויש לא מעט מהם מכל מיעוט. עליהם צריך להיות הזרקור, למרות שהם לא רוצים אותו.
Ish
12 ספט 2017 11:45:11תבדוק סטטיסטית את העניין הזה של מעבר בין מעמדות ותחזור אלי בקשר לכמה זה באמת ויאבילי.
IDO
12 ספט 2017 11:55:42אני מניח שאתה בן אדם מסוג זכר אירופאי לבו.
עכשיו נניח שאתה אשה ואתה רוצה להצליח שמחלקת הקודינכ של גוגל נניח לתפרד של ראש צוות…
או שחור אתיופי ברחובות שמנסה להכנס לויצמן, או דוס לטכניון …
אנחנו לא אמורים לעבוד יותר קשה רק בגלל המגדר שלנו.
אפלטון
12 ספט 2017 11:57:04בגלל זה אני לא מסתכל סטטיסטית. אני מסתכל על האדם הבודד. תמיד. הסטטיסטיקה תעקוב אחרי הבודדים שיפסיקו להסתכל על סטטיסטיקה.
ולאמת המרה- לרוב האנשים בעולם חיים מחורבנים. ממש. ברמה של ביטחון, בריאות ותזונה. זה נכון ל3/4 מהעולם ואני מגזים בהמעטה.
בחברה המערבית אין לנו זכות אמיתית להתלונן, אלא להתנער, לקום ולעשות.
"אין עלינו שלשלאות", אם נשאיל את הקול של מורגן פרימן לשנייה. בתוך החברה יש אנשים שיותר קל להם, גברים נוצרים לבנים, וזה הולך עד התחתית של נשים, שחורות מדת אחרת. כל אחד מהאנשים בתוך החברה הזאת יכול לשנות את החיים שלו. מן הסתם לאלה בתחתית הפירמידה הרבה יותר קשה וההקרבות הרבה יותר גדולות, אבל זה אפשרי.
המחשבה שבה נחיה בעולם שבו הפירמידה מנותצת והופכת מלבנית, היא מחשבה לא מציאותית, וגם המחשבה שנהפוך את הפירמידה על ראשה. וכשמסתכלים על הפירמידה מרחוק היא נראית יציבה, צפופה וללא רווחים. אבל כשמסתכלים יותר מקרוב רואים שאפשר לזוז בתוך הפירמידה. אם אנחנו רוצים באמת לעשות שינוי, זה פחות לנתץ את ראש הפירמידה, או להתלונן על זה שהיא קיימת, אלא יותר לשכנע אנשים בתוכה שהם יכולים לזוז. שלא הכל מוכתב מראש, גם אם המשא יותר כבד בתחתית.
IDO
12 ספט 2017 12:03:23זאת לא פרמידה ולא בטיח.
זה יותר כמו משפך עם צינורית ארוכה במיוחד…
אני יודע שאתה אוהב לתת לפרט לשנות את התבנית , אבל ההיסטוריה מלמדת שלפרט אין שום כח ביחס לתבנית.
רק מסות או ראש בראש.
Ish
12 ספט 2017 12:04:46הנקודה עם הסטטיסטיקות האלו הוא שהן בעצם אומרות שהסיפור היפה הזה של תעבוד קשה תרים את עצמך מהרצפה פעם אחרי פעם כל פעם שאתה נופל ואתה תגיע רחוק ושההצלחה שלך תלויה בסופו של דבר בך וכמה תעשה את הדברים האלו היא שקר.
מאה אנשים יכולים לעשות את זה בדיוק אותו דבר רובם ישארו באותו המקום מעטים ימצאו עצמם מעט מעל או מעט מתחת, כאחד יכול קצת יותר או יקרוס ואולי אחד ינסוק למעלה.
אפלטון
12 ספט 2017 12:32:25איש מהנסיון שלי מרבית האנשים לא מנסים. או מנסים ומוותרים אחרי נפילה אחת.
האידיליה במחשבה והרצון לעולם שוויוני היא מבורכת, אבל רחוקה שנות אור מכל מציאות שאי פעם התקיימה בהיסטוריה האנושית. אז הכי נכון זה להסתכל על עצמך. מה אתה יכול לעשות כדי לשנות את המציאות של עצמך ושל סביבתך הקרובה.
כשמסתכלים על הסטטיסטיקה ומשתמשים בה כתירוץ ללמה אני לא מצליח לצאת מהמעגל שאני נמצא בו, זה הכישלון הכי גדול של הסטטיסטיקה הזו ומה שהיא באה להראות.
אם אני אקח את תנועת הBLM והתנועות האלימות ה"אנטי פשיסטיות" הם מסתכלים על הסטטיסטיקות האלה ומשתמשים בזה כתירוץ לנהוג באלימות כדי לנתץ את הפירמידה, או המשפך כמו שעידו קורא לזה, במקום לנסות לשבור את המחסום על ידי עבודה קשה ושינוי תדמית, גם כלפי פנים וגם כלפי חוץ.
שוב, אין לי בעיה עם מחאות לא אלימות. אבל יש לי בעיה עם וויתור עצמי בגלל "סטטיסטיקות", ובטח יש לי בעיה שאנשים חושבים שעל ידי אלימות הם יכולים לשנות מציאות.
אפלטון
12 ספט 2017 12:40:37ודי. היה נחמד אבל אפסיק כאן. צריך לשמור כוחות
Ish
12 ספט 2017 13:47:03הנקודה היא לא שלא צריך לנסות ולהתאמץ ובמקום להסתכל על הסטטיסטיקה ולהרים ידיים. הנקודה היא שהטענה שההצלחה שלך תלויה רק בזה ושאם תעשה זאת תצליח הינה שקרית. הNBA יכול לשמש במקרה זה דוגמה די טובה. אני בספק אם אתה מאמין שכל מי שנמצא שם חייב זאת לכך שהתאמץ ולא התיאש יותר מאחרים ושאחרים שאינם שם נמתאים בחוץ בגלל שהם התייאשו ולא ניסו מספיק או לא עבדו מספיק קשה. עם ניקח את ג'ונתון סימונס לדוגמה. הוא לא התיאש לא אחת ול פעמיים ובסוף מצא עצמו בליגה אבל אם במקרה לא היה נופל בזמן הנכון במקום הנכון עבור הספרס יש לשער שהוא כנראה לא היה היום בליגה ודי בטוח שלא היה מוצא את עצמו עם חוזה רב שנתי שמשלם לו 6 מיליון לעונה. ברור הרי שיש על הגבול הזה עוד הרבה שחקנים עם רמת כשרון דומה ושהם עובדים קשה לא פחות ולא מוותרים באותה מידה אבל הם לא מגיעים למקום זה של "הצלחה". וזה עוד בלי להכנס לאלו שנפצעו בזמן הלא נכון או שקיבלו טיפול לא מתאים כי במקרה היו בקבוצה אחת ולא השניה. כל הסיפור עם האליפויות הוא גם אותו סיפור. תשאר בקבוצה שבחרה אותך, תהיה הכי טוב שם תעבוד הכי קשה מכולם ותיקח איתה אליפות. לכמה שחקנים זה עבד? אלו שזה לא הצליח להם באמת עבדו פחות קשה?
לא צריך לוותר לעצמך, אבל גם לא צריך לשקר לעצמך שתגיע לאן שאתה רוצה אם רק תעבוד מספיק קשה ותנסה מספיק. זה תלוי בהרבה יותר מזה ולפעמים אנשים יפלו על זה שהם היו במקום הנכון בזמן הלא נכון או שהיו בזמן הנכון במקום הלא נכון או שבמקרה הם פגשו את הבן אדם הלא נכון בזמן שמישהו אחר פגש את הבן אדם הנכון, ועוד אי אלו שונות רבות מספור.
אפלטון
12 ספט 2017 14:08:02טריק יפה לקרוא לי שקרן ולמשוך אותי בלשון 😉
אף אחד לא מבטיח הצלחה בחיים ומי שעושה זאת משקר.
אבל להסתכל על הבודדים שעושים זאת, ולא מתריסים אל המערכת אלא מעודדים את אלה שנשארו מאחור לעשות מה שהם יכולים כדי למקסם את הסיכויים שלהם, הם אלו שצריך להעריך.
המנטרה הזו של "החלום האמריקאי" היא לא שקר. היא מציאות שיצרו מתוך אידיאל שמעמדות ניתנים לשינוי.
כמובן שאידיאלים לא תופסים הרבה מים בימינו, אבל הרעיון של מוביליות חברתית עדיין קיים, וחייב להיות הגורם המניע, ולא הגורמים המפרקים והמפלגים.
במאמר מוסגר אגיד שאני אישית מעדיף לחיות מחוץ למערכת ברמה מסוימת, ויש לי מזל שאני יכול לבחור. אבל גם ברור לי שהעולם לא יכול להתקיים אם כולם יחיו כך.
הכוח לאינדיווידואל והמודלים לחיקוי של הבודדים שהצליחו הם אלו שיקבעו לאן ילך העתיד ולא הצעקות והמחאות. למרות שגם להם יש מקום עד רמה מסוימת.
אשתדל לשתוק יותר בהמשך הדיון.
Ish
12 ספט 2017 14:19:52מצטער, באמת ניסית לסגור קצר, אבל זה מה שיצא.
זה מאוד בעייתי להאיר על החלום האמריקאי ממנו נהנים אחוזים בודדים מהאוכלוסיה(בעיקר הודות לזה שגם לאנשים עשירים מאוד יש ילדים) תוך כדי שמתעלמים מחלום בלהות האמריקאי שאותו חיים הרבה יותר אנשים(עשרות אחוזים).
אם רעיון קיים אבל בפרקטיקה אין לו ממש ישימות אפילו לגבי רוב ענק של אלו שיתמסרו אליו לחלוטין, האם הרעיון הזה ממשי עבור החברה?
אני חושב שההעדפה שלך לחיות מחוץ למערכת אינה מקרית.
and honestly i can't blame you
פומה
12 ספט 2017 11:29:59עוד מעט דר קרולינה תטבע ….
אבל אם מה שמעסיק אמריקאים כרגע הוא האם עבד שחור לשעבר כזה או אחר יכרע על ברכיו לצלילי מנגינה משונה כזו אי אחרת שמהגרים על סיפון המייפלאור ,אנשים לא מקןמיים בעליל הביאו ממקום אחר ושונה ,והפכו אותה להמנון כדי להעצים את שליטתם במחוזות שלא היו שלהם מעולם,מחוזות שעל מנת להשתלט עליהם טבחו בתושבים המקוריים,וחיסלו את עדרי הבאפאלו שעליהם התבססה פרנסת המקומיים.
אם זה מה שמעסיק את תושבי דר קרולינה כרגע אז.
טביעה נעימה .
Ish
12 ספט 2017 11:44:40תבדוק סטטיסטית את העניין הזה של מעבר בין מעמדות ותחזור אלי בקשר לכמה זה באמת ויאבילי.
עידן
12 ספט 2017 12:17:06דירוג שחקני הנבא של ESPN.השנה מדרגים רק את 100 הראשונים ולא את כל השחקנים.דווין וויד ודוויט האוורד מחוץ למאייה
הנה מקומות 76-100
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5015506,00.html
מלובני
12 ספט 2017 12:49:36גו אינגלס גם לא שם , האם סוף סוף ESPN יביאו לו את הטופ 5 שמגיע לו ?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12 ספט 2017 13:00:37מה שהפתיע אותי הוא שהווארד היה במקום ה 46 בשנה שעברה ובמקום ה-14 לפני כן. כנראה שהנפילה היא מהירה לכל מי שעוזב את יוסטון
אפלטון
12 ספט 2017 13:26:52אנדרסון במאה ואריזה ב 95. 40% מהחמישייה של הרוקטס שעשתה 55 ניצחונות ומקום שלישי בליגה.
נייס אי אס פי אן.
Ljos
12 ספט 2017 13:34:17הכל אינטרסים.
עידן
12 ספט 2017 13:34:29וגורגי גנג ופטריק פטרסון מקומות 76-77 ששאר ה23שמאחוריהם אולי למעט אחד שניים יותר טובים מהם.
אם הפעם הם לא ממקמים את דוראנט במקום הראשון ועוד פעם דוחפים את לברון המאוס שקורקס על ידי דוראנט בפיינלס שידחפו את הרשימה לתחת
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12 ספט 2017 13:55:41כל השחקנים שם, בין 75 ל-100 הם ממש מצוינים.
ולא, דוראנט לא קירס את לברון
Ish
12 ספט 2017 13:50:12זה לא אומר שהנפילה שלו התחילה ברוקטס? ה46 היה אחרי סוף עונה שניה שם. לא?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12 ספט 2017 13:55:06זה היה באשמתו, לא באשמת המועדון
האווי לאסוף
12 ספט 2017 13:01:12אחלה מעורב, כרגיל.
רק שאלה אחת לדוקטור, ומקווה שהיא לא תעורר רעש מיותר: משום מה, הזכרון החלוש שלי גורס שכל פעם שלברון, וזו רק דוגמא לשחקן שמעורב חברתית ולא חושש להשמיע את דעתו, אמר משהו דומה, אתה והרבה אחרים הזדרזתם לשבח אותו על אומץ ליבו. אם כן, למה סטף זוכה ליחס אחר?
התחושה שלי היא שיש כאן פסילה אישית. האם אתה מקים את אגודת הסש"ס (סניף שונאי סטף)?
בעיניי, כל מי שמביע את דעתו ראוי לחיזוק, ובמיוחד אם הוא עובד בתחום מכירת הנעליים (שזה מה שספורטאים עושים היום, כן?) ועלול להפגע מכך
עידו גילרי
12 ספט 2017 13:12:13באמת מעניין מה אל באנדי היה אומר.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12 ספט 2017 13:19:50לברון הוא מזרחי מסוקס וגאה שגם בא מבית הרוס. לעומת כל הקאפקייקס האלה עם כפית הכסף במערב, ובפרט במפרץ. אשכנזים מתנשאים
האווי לאסוף
12 ספט 2017 14:42:10ולאשכנזים אין זכות להחזיק דעה? ואם חו"ח יתברר שסטף הוכה והושפל מגיל צעיר, אז הדעה שלו תהפוך ליותר לגיטימית?
אם הנושא היה הקשיים שעוברים על אפרו אמריקאי עני למחצה בעיר ששמה מתחיל ב'אקרו', הייתי מסכים איתך. מכיוון שדבריו עסקו ביחס לאדם אחר שמחה (בצדק או לא, לא קשור כרגע), נראה לי שגם לילדי שמנת מותר להחזיק בדעה
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12 ספט 2017 15:40:46אם היה מסתבר שסטף הוכה בילדותו, דעתו עדיין לא היתה נחשבת, כי הוא לא מזרחי גאה. אם הוא היה מזרחי גאה הוא לא היה בוגד במורשת שלו ומשתכנז. אפילו הצבע דהה לו.
האווי אל תיקח את זה כל כך קשה, ניסיתי את כוחי בפרובוקציה
עידו גילרי
12 ספט 2017 15:46:49שלא תגמור לנו כמו סומסום בציריך.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12 ספט 2017 16:27:35או כמו קפרניק
האווי לאסוף
12 ספט 2017 16:38:36חס וחלילה, זה הרגוע והזורם שלי… (בכל זאת, אפשר להוציא את הבחור מפולניה וכו')
נתי
12 ספט 2017 13:31:14האבחנה היא פשוטה: לברון עשה מחאה/ות בנושא חברתי. לא הייתה בעיה. קפרניק, מחה כנגד אחד הסמלים: ההמנון הלאומי (מעבר לכך שמחאתו אינה ספציפית, אלא בעצם כללית, "על המדינה") וזה כבר משהו שרבים לא רוצים לקבלו ורואים בו חריגה מניסיון להשפיע לביזוי סמלים מקודשים (גם אם זכותו לעשות זאת במסגרת חופש הביטוי).
הבדל פשוט האמת…
אבל זה לגבי קפרניק. קארי זה עוד אפילו לא זה. הוא לא עושה מעשה דומה. הוא לא מוחה נגד כלום, הוא לא מביע דעה האם ביזוי (בעיני המתנגדים על כל פנים, בלי להביע את דעתי) ההמנון היא צורת מחאה לגיטימית או שעדיפות דרכים אחרות, הוא לא מביע דעתו לעצם המאחה (שזה קשה כשמחאה עצמה היא כוללנית) הוא מציין שזכותו של קפרניק לעשות כך.. הוא לא מסכן כלום ומכאן שהדיבורים שלו חסרי משמעות.
כעת הוא מתבכיין שלא לוקחים אותו בגלל זה ואפילו לא מתייחס נניח לעמדה של קפרניק (בקאפ קווטרבק, לפחות הוא לא טוען שהוא צריך לפתוח) אל מול הרעש שהוא עלול לייצר והאם עמדה כזו שווה את הרעש, אולי אפילו בעיות חדרי הלבשה.
הוא בוחר בדרך הקלה (בכיינות שאינה ניתנת להפרכה) ומכאן היחס אליו כפחדן.
מעניין אגב, שעל טיבו אף אחד לא התבכיין. מה שקארי אומר על קפרניק הרי אפשר להגיד עם התאמות קטנות על טיבו, למשל
עידו גילרי
12 ספט 2017 13:43:09נתעלם לרגע משאר הדברים שאמרת יש הבדל עצום בין טיבו לקפרניק. טיבו בשום סיטואציה לא הראה שהוא מסוגל להיות ק"ב (לא פותח ולא מחליף). הוא קיבל צ'אנסים עד שכולם התייאשו. אפילו להפוך לשחקן עמדה אחרת הוא לא רצה.
מה בדיוק הטענה שלך על טיבו? שהוא מופלה על רקע זה שכל הנוצרים הלבנים מתים שהוא יקבל מפתחות לקבוצה כלשהיא למרות שהוא לא מסוגל לחבר מסירה?
נתי
12 ספט 2017 13:57:07טיבו עבר עם דנבר סיבוב פלייאוף… זה בערך מקביל לטיעון "קפרניק לקח לסופרבול". מאז עברו מים ושניהם לא הראו שום סיבה לחשוב שיש להם מקום בעיני מאמנים שונים. בנוסף הם מביאים איתם רעש לא בריא שגם יכול לפצל חדרי הלבשה, שוב מחיר שמוכנים לשלם עבור סטאר, אבל לא עבור גיבוי. אני אומר שהטענה שלקפרניק מגיע מקום (מעבר להיותה לא הוגנת היות ולא ניתן להפריכה) מופרכת באותה מידה כמו לטעון שלטיבו מגיע מקום.
עידו גילרי
12 ספט 2017 14:06:42מבחינה מקצועית נטו זה פשוט לא נכון. טיבו פשוט לא הראה שום יכולת לשחק את התפקיד. קאפרניק גם בעונה שעברה גילה מספיק יכולת כדי להיות ק"ב מחליף (שלא לציין פותח במספר קבוצות בליגה).
נתי
12 ספט 2017 13:59:27ואני רק רוצה להדגיש : אני לא מביע את דעתי הלא חשובה לעצם המחאה של קפרניק. אלא רק מביע עמדה שלא מחבבת את מה שקארי עשה, ובעיקר יוצאת נגד הטענה שקפארניק לא מצא עבודה בגלל המחאה שלו.
עידו גילרי
12 ספט 2017 14:07:17אז אם ארון רוג'רס אומר בדיוק אותו דבר אז גם הוא פחדן?
נתי
12 ספט 2017 14:46:451. עם כל הכבוד לקארי כשמישהו מבפנים, מקצוען, מביע דעה שמבחינה מקצועית הוא שייך לליגה זה לא דומה למישהו מבחוץ. כשאתה מביע דעה על ענף אחר, לא בסביבה שלך, זה אחרת.
2. מת על רודג'רס, כולל למשל ההערות בזמנו על אלוהים והניצחון של סיאטל עליהם (בעקבות הערה של ראסל ווילסון). אבל הדברים בעיניי שאמר בהחלט פחדניים. נעזוב רגע את האם יש לו מקום או לא, אלא על דבריו לעצם המחאה. האמירה שלו פחדנית ומטופשת: "אני לא מרגיש ככה אבל חבריי השחורים סבלו מדברים שאינני סובל אז אני מבין אותם ומעודד אותם". אם אתה חושב שיש גזענות סיסטמתית במערכת (וזה עוד לפני שדנו בכלל האם פרופיילינג למשל זו גזענות או לא וכן הלאה, דיונים שלצערי לא רואים, ושוב אני לא מביע את דעתי האישית בנושא) אז חובה עליך להצטרף אליהם בין אם חווית ובין אם לא. אם לדעתך זה לא קיים באופן מערכתי (למשל, נניח, שיש שוטרים גזעניים אבל הם מטופלים בענישה ראויה) אז הם שוגים. ההרגשה של "לחוות" פחות רלוונטית.
ויותר מזה: נניח והמאבק מוצדק. אם בעיניך ההמנון והסמל יש בהם מימד מקודש (במובן החילוני), אז עמדתך היא שעדיף למצוא אפיק מחאה אחר, גם אם במסגרת חופש הביטוי הוא יכול למחות ככה. אם הם לא – אז המחאה ראויה.
רודג'רס, (כמו אגב קארי ואחרים), לא מביע דעה האם אפיק המחאה לגיטימי או לא (בעיניי כן) לא מביעים דעה על עצם המחאה ("אסור שהמשטרה תעשה כך וכך והיא אכן עושה זאת" וכד'), אלא יוצאים ידי חובה באמירה כללית של "אני לא מרגיש כך, אבל יש כאלה מחבריי שמרגישים כך". בעיניי זו אמירה פחדנית ולו מעצם העובדה שהיא לא אומרת כלום
עידו גילרי
12 ספט 2017 15:05:52I love that. I love that there's freedom of speech and he can stand for what he believes in,” Curry said. “There's going to be people that agree with him and there's going to be people that disagree with him, which is what I think our country stands for. Hopefully that'll drive the conversation to bettering the equal rights and treatment of African-Americans and people of color. I applaud him for taking a stand. Hopefully the conversation is about what his message was and not the fact of 'Is he going to stand or is he going to sit for the national anthem?'
הוא אמנם לא אומר זאת במפורש (הוא חייב?) אבל בהחלט חושב שזו מחאה לגיטימית. אז כדי לא להיות פחדן הוא חייב להצטרף אליה?
לא מבינים מאיפה אתה מביא את הציטוטים שלך אבל הוא חושב שכן יש אפליה וצריך לדבר עליה (מהדברים שלו).
בעיני לקרוא למי שמביע את דעתו פחדן זו הפחדנות.
נתי
12 ספט 2017 15:35:24התגובה הקודמת הייתה המשך לשרשור הקודם.
מנחם קרא לו פחדן. אני לא. תעבור על התגובות. מישהו שאל מה ההבדל בינו ללברון והסברתי הן את ההבדל בין מה שלברון עשה לקולין ואחר כך מדוע קארי בוחר בדרך הקלה.
"הוא בוחר בדרך הקלה (בכיינות שאינה ניתנת להפרכה) ומכאן היחס אליו כפחדן".
אז שאלת אותי על רודג'רס, והתייחסתי לדברים של רודג'ס, אני מצטער אם לא הובנתי נכון, אבל התייחסתי לדברים של רודג'רס. ששוב בעיניי מתחמקים מאמירות של ממש.
אתה יודע מה, אני אתן כאן אמירה כללית – מחאת ההודיס של לברון במיאמי בזמנו היא מחאה אמיתית על נושא נקודתי וחשוב.
הנאום שלו באספי עם מלו פול וויד ולא זוכר מי עוד היה נאום של נשיאים – צריך להתאחד וכו'.
כאלה הן האמירות של קארי ורודגרס – כלליות שנועדו ללכת על ביצים.
האמירה פחדנית, האנשים-גם קארי וגם רודג'רס לא פחדנים אבל לא עשו שום דבר אמיץ בעיניי (בניגוד לקפרניק למשל). אין לי ביקורת עליהם, להבדיל ממנחם אבל יש הבדל גדול בינם למה שעשו אחרים
עידו גילרי
12 ספט 2017 15:44:07גם בעיני אלו לא אמירות אמיצות אלא הבעת דעה. דעה לא חייבת להיות אמיצה וזה לא הופך אותה לפחדנית.
דדי
12 ספט 2017 14:56:42אחלה מעורב, אבל לגמרי מבולבל ולא נכון לגבי ניקולסון ופורטלנד.
ולפוינדקסטר יש חוזה שנגמר בסוף העונה, הוא כבר שנים לא מצליח להתאושש מפציעה. אם הבולס קיבלו בעסקה 2.5 מיליון מזומנים, אז התכנית היא כנראה לשחרר אותו ובעצם "לקנות" את בחירת הסיבוב השני מהפליקנס בהפרש הכסף.
דדי
12 ספט 2017 16:48:14ודרך אגב, רק בגלל הטרייד של פוינדקסטר הפליקנס יכלו להחתים את טוני אלן.
הם היו עד כדי כך קרובים לתקרה הקשיחה שלא יכלו להציע אפילו חוזה מינימום…
דדי
12 ספט 2017 15:10:00ברנדון אינגרם גבה ב 2 אינצ'ים מאז תחילת העונה שעברה.
נכון להיום 11'6
האווי לאסוף
12 ספט 2017 15:24:57זה כמו שהיו מודדים פעם בארץ, עם נעלי עקב? איך הם ממשיכים לגבוה, החניוקים האלה, ואני רק הולך ומתקצר
דדי
12 ספט 2017 15:34:43הוא היה השחקן השני הכי צעיר במחזור שלו…
האווי לאסוף
12 ספט 2017 16:40:19ואני מעל גיל ארבעים. אני משתדל לא לתת למציאות לבלבל את הרצונות הדבילים שלי
רועי ויינברג
12 ספט 2017 17:06:30אחלה מעורב. כרמלו יכול להתאים מאוד לפורטלנד, אבל אני לא חושב שיש להם יותר מדי מה לתת תמורתו – אוון טרנר? מיירס לנארד? אולי גם הרבה בחירות סיבוב ראשון וזאק קולינס, אבל אני לא יודע כמה דקות הגבוהים של הבלייזרס ימצאו בין פורזינגיס והרננגומז.
שיקגו – ההרגשה שלי היא שפיין (שהם אמרו שפשוט לא ברמה לליגה), פונדקסטר ודווין וויד לא יפתחו שם את העונה. דאן, ולנטיין, זיפסר, מרקנן ורובין לופז יכולה להיות החמישייה הפותחת שלהם כשלאבין יפתח במקום ולנטיין שהוא חוזר. פול טנקינג. מעניין מה יעשו עם מירוטיץ'.
מנחם לס
12 ספט 2017 17:41:49תודה לכל המגיבים.
אלכס רבינו
12 ספט 2017 17:53:01בהתייחסות לשיקאגו בולס נעלם פרט חשוב. קוראים לו לורי מרקאנן והוא רוקי בגובה 2.14מ שהבולס קיבלו ממינסוטה בטרייד עבור באטלר. אני עוקב (או יותר נכון עקבתי..) אחריו באליפות אירופה והוא היה נהדר עד שפינלנד נעצרו בשמינית הגמר. לדעתי יש פה מועמד רציני לרוקי עונת 2017/18.
רועי ויינברג
12 ספט 2017 19:26:33גולדן סטייט חתמה על חוזה של 20 מיליון דולר לשנה עם רקוטן, חברת טכנולוגיה יפנית. הסכם החסות הכי גדול עד עכשיו (פי 2 מהמקום השני), כשהחסות בגודל של החסויות האחרות. החוזה ל-3 שנים.
אני חושב שהם הקבוצה הראשונה שחותמת על דיל כזה עם חברה בינ"ל. לא יפתיע אותי אם פרטיטה, הבעלים החדש של יוסטון, ינסה להשיג דיל כזה עם חברה סינית.
עידו גילרי
12 ספט 2017 22:29:39נראה לי שהלייקרס יעברו אותם
רועי ויינברג
13 ספט 2017 02:38:01יכול להיות. גם הניקס שוק ענק ויכולים לעבור
עידו גילרי
12 ספט 2017 22:05:18בשעה טובה הלייקרס הודיעו שבמשחק מול הווריורס ב-18 לדצמבר הם יוציאו לגמלאות את הגופיות של קובי:
מספר 8 איתו התחיל את הקריירה
מספר 24 איתו סיים את הקריירה
מספר 18 לכבוד מספר הפעמים שייצג את הקבוצה באולסטאר
מספר 5 לכבוד מספר האליפויות שהביא לקבוצה
מספר 1 לכבוד מספר הפעמים שזכה ב-MVP
מספר 00 לכבוד המצב שבו השאיר את הקבוצה
רועי ויינברג
13 ספט 2017 02:38:55אם קובי של 8 וקובי של ה-24 היו שני שחקנים שונים היו תולים את 2 הגופיות ושניהם היו נכנסים להיכל התהילה. לכן אין סיבה לא לתלות את שתיהן
האמיצים
13 ספט 2017 00:27:59קווין ג'ונסון ענק קרעת בקול גדול, אתה אמיץ
עידו גילרי גדול ואמיץ
יפה מנחם, אך סטף אמיץ
אפלטון יפה ואמיץ
חמי
13 ספט 2017 02:02:19ולמה בכלל צריך את ההמנון לפני אירוע ספורטיבי? חוץ מתאילנד אנחנו שומעים המנון בקולנוע? או בכל אירוע סידורי אחר? למה לא במסעדות? שהמלצר ישיר לך את התקווה בזמן שאתה שם עין על המזטים…
אני מבין לפני משחק נבחרת אבל כל היתר מיותר.