פריוויו לעונת 2017-18 – ניו יורק ניקס / דובי עופר

 

תוצאת תמונה עבור ‪knicks‬‏

אזהרה:

בעלי קיבה רגישה ונפש מעודנת, צמחונים, טבעונים, וכל מי שחושב שאדם הוא אדם באשר הוא וראוי ליחס אנושי גם אם הוא מסריח את מדי הקבוצה שלך, מוזמנים לדלג על השורות הבאות. גם מי שמרגיש את עצמו שלא במיטב אונו וחסינותו האישית מוזמן לחכות ליום ראשון, לפוסט שאשכרה יעסוק בקבוצת כדורסל וסיכויי הצלחתה בעונה הקרובה. 

למעשה, הפריוויו שאתם עומדים לקרוא, בדומה למשחקי הקבוצה ממנהטן, מיועד כמעט בלעדית לחובבי סרטי סנאף וחברי קבוצת הפייסבוק המצליחה "פסולת או ההיסטוריה האפלה של האנושות", שמעלה לדיון נושאים ממריצי עיכול כגון האיש ששדד גוויות אנושיות והכין מעורותיהן מגוון מסחרר של כלי בית, החל בתיקים ואהילים וכלה בכורסאות ישיבה אופנתיות.

ועכשיו שאמרתי את כל אלה אני מרגיש חופשי להתחיל בסקירת העונה הקרובה של הניקס.

 

 

אולם: מדיסון סקוור גארדן, בשבילכם MSG, בשבילי פנטזיה ובשביל שחקני הניקס ימח שמם בשני העשורים האחרונים הוא כנראה סתם אולם כדורסל. "מכה של הכדורסל", כפי שכונה לפני שהפך למאורת פריצים, מארח את משחקי הניקס 41 פעם בכל עונת NBA, לא כולל פלייאוף. כי אין פלייאוף.

הMSG מכיל בשיאו 19,812 צופים, ובעונה שעברה התמלא בממוצע ב19,773 מזוכיסטים שבאו לראות ולהיראות, ובספייק לי אחד. 99.8 אחוזי תפוסה שהם שינוי קטן אך משמעותי לעומת המאה העגול והמוכר.

מאמן: ג'ף הורנסק. מאזן עם הניקס – 51:31 (38%). מאזן עם הפרימדונה הלטבית – 1:0. וואלק איך? ככה. המאמן העביר לפורזינגיס מסר דרך חברו הטוב של פורזינגיס, הרנאנגומז. והמסר היה "תגיד לו שיפסיק לשחק כמו PUSSY" (כך במקור, רק הכל באנגלית). ומה עושה שחקן צעיר שמצהיר על עצמו שיעשה הכל כדי ללמוד ולהשתפר כשהמאמן מצביע על נקודת חולשה? נכון, נעלב. לחודשיים for god sake! כולל לא להופיע לריאיון סיכום העונה, מה שגרם לפיל ג'קסון להרהר בפומבי בהעברתו של הפורזינגיס ולסדקים הראשונים שמאוחר יותר הביאו ל"סיום ההתקשרות עם הזן מאסטר", AKA הבעיטה המשפילה בתחת שקיבל פיל ג'קסון מדולן כי כשל בתפקידו בצורה מחפירה והוכיח שכל מה שנותר מהמאמן המהולל הוא ישיש לא מחובר שחי על תהילת העבר ועדיין בטוח שיש לו ביד את הביצים של כל העולם והמפתח להיכל החוכמה והאמת של הכדורסל. הנה, אמרתי את זה. feels alot better.

תוצאת תמונה עבור ‪phil jackson kicked‬‏
קילו בננות עושה עצירות קילו בננות עושה עצירות קילו בננות… איך אני כל פעם שוכח דמיט!

בכל מקרה, מאזן הניקס בתקופת כהונתו של הורנסק סביר שלא יובלט ברזומה של המאמן. הורנסק היה החתמה של פיל ג'קסון (ר' למעלה), מתוך אמונה ביכולתו להנחיל את התקפת המשולש למטומטמי הניקס. בין אם הצליח ובין אם לא, הקבוצה תחתיו נראתה כמו זבל, הייתה חסרת סדר והיררכיה, ולקינוח הצליח המאמן להסתכסך… כבר אמרתי את זה.

בכל מקרה, השמועה האחרונה שהודלפה ממשרדו של סטיב מילס, הקאפו די טוטי קאפי החדש בMSG, היא שביצועי הקבוצה תחת הורנסק יבחנו ובהתאם תתקבל החלטה בנוגע לעתידו. בלי קשר אני מציין שב27 בדצמבר מתחילים הניקס חודש שיסתיים ב2 בפברואר ובמהלכו ישחקו לא פחות מ16 משחקי חוץ, מתוך 20 משחקים באותה תקופה. אם שאלתם את עצמכם מתי להזמין את משפחת הורנסק לארוחת ערב חגיגית, אז איפשהו בתחילת פברואר צפוי היומן של אבא ג'פרי להתפנות.

תוצאת תמונה עבור ‪jeff hornacek daughter‬‏
ברור שההזמנה כוללת גם את אבי!

מאזן בעונה שעברה: 51:31 (38%). 

בפלייאוף: give me a break, will you?

לא היינו הכי גרועים בליגה, אבל העונה הייתה לא פחות מסיוט. נואה, כצפוי, היה עסוק רוב העונה בספירת המיליונים בבנק ופחות בנוכחות על הפרקט, כרמלו לקח חופשות מחלה מחוץ למגרש ועליו ופיזר רמזים עבים של חוסר שביעות רצון ובעונה הבאה אני לא פה תקפצו לי, דרק רוז גם הוא היה נוכח נפקד, והגדיל לעשות כשנעלם לפני משחק בית והופיע מחדש בשיקגו, אבל באמת שאין לי חשק להתעסק עם מה שעברנו בשנה שעברה. נקודות האור היו הפריחה היחסית של כמה שחקנים, כשמגדיל לעשות כמובן הרנאנגומז, שהשתלט על עמדת הסנטר הפותח, ולצידו קוזמינסקאס שהפתיע לטובה ואפילו ניצוצות של רון בייקר, אליו נגיע בהמשך כשנדבר על עוללות הקיץ בניו יורק. בשורה התחתונה, עוד עונת ניקס שמסתיימת בסביבות ינואר.

קיץ 2017

עזבו: דרק רוז (חתם בקליבלנד), מוריס נ'דור (נחתך ואיננו), ברנדון ג'נינגס (נחתך באמצע העונה והלך לוושינגטון).

הגיעו: פרנק נ'טיקילינה (בחירה 8 בדראפט), טים הארדווי ג'וניור (מאטלנטה, מיד נדבר על איך הגיע), רמון סשנס (שחקן חופשי), מייקל ביזלי (הגיע מסין עם אחריות על ההלחמות אבל לא על הברגים), ועוד אסופת שמות לא מוכרים כרגע: דיימון דוטסון, ג'מאל ארטיס, נייג'ל הייז, חוויאר רתן מייז. אולי בסוף העונה אחד מהם יגיד משהו למישהו, בינתיים הם המשקולות שבקצה הספסל.

איך עבר הקיץ בניו יורק: בעיניי זוועה, אבל היי, אולי אני ביקורתי. בואו תשפטו בעצמכם.

ובהרחבה, איך היה:

התחיל, כאמור, באי הופעתו של פורזינגיס לריאיון סיכום השנה. אליבא ד'ג'קסון, מהלך חסר תקדים. אנחנו כבר יודעים את הסיבה לעלבונו של הילד הלטבי, להלן הפרימדונה, אבל ג'קסון לא שאל בכלל, אלא התחיל להפציץ שמועות על כך שהפורזינגיס פנוי להובלות. התוצאה כפי שתיארתי למעלה הייתה נתק בן חודשיים בין הניקס לפרנצ'ייז העתידי של הקבוצה, פיטוריו בבושת פנים של ג'קסון, חתול שחור גדול ושעיר שמגרגר בין מאמן לכוכב שלו ואמירה ברורה של הניקס: אנחנו קבוצה שאוכלת כוכביה.

כדי להתאושש החליט הלטבי המאורך שלנו להתחיל עם פסאודו דוגמנית אוקראינית או מה שזה לא יהיה. זה נגמר בלגלוג מתמשך. שלה, עליו. אאוץ'. לא, אתם לא מקבלים תמונה שלה.

במקביל, יצאה הקבוצה במסע חיפושים אחרי מחליף לזן מאסטר. גריפין שסיים את הרומן עם קליבלנד סירב, אלן יוסטון סורב ונשאר בתפקידו כסגן, ולבסוף זכה סטיב מילס המנג'ר במשאת נפשו ובנשיאות וסקוט פרי הובא מסקרמנטו המטורללת לתפקיד הGM.

עוד לפני שקיבל את תפקיד הנשיא החליט מילס ללכת בכל הכוח על שחקן. להשקיע, להילחם ולא לוותר. לא את סטיב קשישא ינצחו במלחמה הזאת… הו לא. ואם נצטרך לשים על השולחן צ'ק של 70 מיליון, נשים. הלאה הכסף, העיקר להשיג את טימי פקקטע הארדוויי מן! ג'וניור! ושיקפצו לנו אטלנטה! נראו אותם משווים את זה… הא!

אטלנטה בתגובה: גם 40 מיליון לא היינו משווים.

I go like

You go like

אין לי הרבה מה להוסיף. דברו בתגובות אם בא לכם. כאילו, טימי ג'וניור הוא שחקן נחמד מאוד. אין ספק. אבל 70 מיליון???? על מה אחותי???! ולמה למען השם כשברור לכל אידיוט שמחיר השוק שלו הוא אוליייי 50 מיליון. גג שבגג! נשבע לכם שאין לי שמץ מושג ירוק מה עבר להם שם בראש. שמץ.

נמשיך לדראפט. הניקס בחרו במקום השמיני. אגף אירופה של מחלקת הסקאוט של הניקס, בראשות קווין ווילסון, פעיל ביותר בשנים האחרונות ונתן כמה פגיעות מוצלחות שפורזינגיס הוא הבולטת ביניהם. לצידו ראוי להזכיר את קוזמינסקאס והרנאנגומז כמובן, שהגיעו מהלא נודע למקום מרכזי בסגל, ועוד קודם את גלינארי ואפילו מוזגוב שהיו לו הרגעים שלו. אז כשהניקס בוחרים אירופי בדרך כלל יוצאים מזה דברים טובים. אבל תרשו לי לשים סימן שאלה על ההחלטה לבחור רכז בן 18 מקבוצת תחתית צרפתית להוביל קבוצה שחפצה להגיע לאנשהו. מילא זה. תנו לו להשתפשף שנה מאחורי רכז ותיק. ראוי. מנטור. אה, סבבה, רעיון טוב. חבל רק שנזכרנו כל כך מאוחר לחפש שנשארנו עם רמון סשנס. הרכז הראשון שלנו יהיה רמון סשנס, או הילד הצרפתי.פלייאוף, הנה אנחנו… לא באים.

תוצאת תמונה עבור ‪knicks hernangomez‬‏
מת עליו. אבל רק עליו. הרנאנגומז.

הפיסה הבאה בפאזל הייתה רון בייקר. חוזה חדש של 9 מיליון לשנתיים לשחקן שולי. אממה… הניקס חייבים להכניס חוכא ואיטלולא בכל הזדמנות, ולכן בייקר נוסף לרשימה מצומצמת של שחקנים בעלי זכות הטלת וטו על העברתם בטרייד. כאילו מישהו ירצה אותך יא מכוערת!!

החתמה אחרונה לפני שנעבור לדון במלוגייט הייתה של מייקל ביזלי. שחקן התקפה נחמד, נקודות אינסטנט מהספסל ואם במקרה ייצא לפועל המלו טרייד, ביזלי יתפוס את מקומו כמחריב התקפות בצבע.

בקיצור:

עכשיו מלו. הנה עמדתי בנושא, והיא סופית: כרמלו אנתוני מחזיק בסעיף NO TRADE. אי אפשר להעביר אותו בניגוד לרצונו. אבל כרמלו כבר ביקש העברה, ולאור המוטיבציה הגבוהה שהפגין להמשיך בקבוצה (גובה של דשא על קו הבסיס בווימבלדון במשחק הגמר), הקבוצה נענתה בשמחה והתחילה לחפש לבחור בית חדש. ואז בא מלו ביציאה שהוא רוצה רק ליוסטון. הוא טוען שהחלום שלו הוא טריו עם הארדן ופול (פפפפףףףףף), אני אומר שהחלום שלו הוא השוק הסיני שמחובר ליוסטון עוד מימי יאו, בשורה התחתונה – מלו ליוסטון או לא מתפנה. אלא אם כן כמובן בא לכם ביי אאוט. מה שנקרא, תביאו 44 מיליון, תקבלו זיבי ואני אלך לי לדרכי עשיר ומאושר. הניקס, בהחלטה נבונה ראשונה מאז…מממ… מאז ומתמיד בעצם, העניקו למלו בתגובה גלויה מצוירת עם תאריך פתיחת האימונים לעונה הבאה. אבל רגע, מה קורה עם יוסטון אתם שואלים. אז בתגובה להברקה של מלו שלח דריל מורי תמונה של ראיין אנדרסון מחייך ותו לא.

תוצאת תמונה עבור ‪ryan anderson‬‏

הניקס בתגובה שלחו למורי העתק מצולם של הזיבי שהעביר להם מלו.

בין לבין צצו רעיונות הזויים יותר או פחות כפתרון למלוגייט, קיירי לניקס כרמלו לקליבלנד, סתם דוגמא, אבל אף אחד מהם לא הבשיל לכדי תפוז או בננה, לא כל שכן טרייד.

וכך הגענו לעונה הנוכחית הבאה עלינו בין אם נרצה ובין אם לא.

העונה הקרובה

חמישיה:

סשנס, הארדוויי, כרמלו אנתוני (שמעת??), פורזינגיס, הרנאנגומז.

ספסל: 

קורטני לי (כן, הוא עדיין כאן, רק שהוא כל כך שקט שחושבים שהוא פסל, או דשא), נ'טיקילינא, קוזמינסקאס, בייקר, ביזלי, או'קווין, לאנס תומאס, ווילצ'ר נואה, מכאן זה פייד אאוט – צ'יייסוווןןן רננדללל, לווקק קווורנטטט…. וכל השאר מלמעלה. אם אחד מהם יהיה שווה אזכור תשמעו עליו ביומניקסים במהלך השנה.

מה יהיה?

מאיפה לי לדעת? יש שני רכזים. אחד מהם שווה לתחת השני ילד לא מבושל. חוץ מהם,

יש את טימי ג'וניור בעמדה שתיים, שעשה התקדמות באטלנטה, אבל כוכב הוא לא. מקסימום שחקן בינוני פלוס. מחליף אותו קורטני לי. האיש הצבוע אפור. כרמלו יפתח בעמדה שלוש, אם יפתח, אם יהיה, ואם לא יהיה יוחלף בשד יודע מי, או בביזלי. לא גריל, כן מסובב. הפורזינגיס הוא מניה בטוחה לכאורה, ונראה טוב ביורובאסקט, אבל מחזיק בטן מלאה על הקבוצה והמורשת שלו מכרמלו, האקס מנטור שלו, היא בעיקר המדריך המאויר "היה הפרימדונה של עצמך בשלושה שלבים פשוטים", ובסנטר הרנאנגומז, שהיה טוב במבחן אירופה ובעונה שעברה, אבל חייב להוכיח התאמה לתפקיד סנטר פותח בליגה האמיתית. על הספסל יחכה לתורו בהיסטוריה הילד הצרפתי, ולידו קוזמינסקאס, נו טרייד בייקר, מאסל מן או'קווין, לאנס הסתם שחקן תומאס וג'ואקים תשלימו בקללה עסיסית נואה.

מכל המיש מאש המאותגר/לא מרוצה/לא בשל/לא יודע אם מבטאים את הN בשם של עצמו/ביזלי הזה ינסה מאמן מאוים תמידית בפיטורים להפיק קבוצת כדורסל שתתן לפורזינגיס חשק להישאר באזור מנהטן גם בסיום חוזה הרוקי.

יאפ, נשמע כמו עונת ניקס טיפוסית.

תרחיש אופטימי: 

בעיקרון אין, אבל אני שונא להשאיר בלאנקים, אז אם (נ)טיקילינא יתברר כ"קילר" שהוא אמור להיות, טימי ג'וניור ישחק כמו שחקן של 70 מיליון, כרמלו יחטוף אמנזיה וישכח את השנתיים האחרונות, הרנאנגומז ימשיך בנסיקה, פורזינגיס יהיה פורזינגוד וקורטני לי יהפוך חברבורותיו לאפור כהה, נחמיץ את הפלייאוף בדיוק בזמן כדי להידפק בדראפט.

תוצאת תמונה עבור ‪NTILIKINA‬‏
הייתם מאמינים שיהיה שחקן בליגה שנראה יותר ילד מביג'יי ארמסטרונג?

תרחיש פסימי:

וואו, יש לכם יומיים להקשיב?

הקיצקץ, סשנס יהיה סשנס, טימי ג'וניור יהיה טימי ג'וניור, כרמלו ופורזינגיס יריבו על תפקיד "אני הכי מאוס בקבוצה", וכל השאר יצטרפו איש איש למחנהו, חוץ מקורטני לי שיהיה אפור.

הורנסק יפוטר ב3/2 וקורט רמביס יתפוס את מקומו.

הניקס יסיימו במקום האחרון בליגה ויוחלפו בעונת 2018-19 באלופת הג'י ליג.

תרחיש ריאלי: 

למה אני צריכה להגיד כל דבר פעמיים כיתה גימל שנייה?? למה???

 

לסיום, אתם מוזמנים להצטרף אליי ואל גלוריה גיינור בשירת המנון אוהדי הניקס, כשברקע פריסיליה והאבוריג'ינים.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 121 תגובות

    1. באיחור, אבל במילה אחת – נפלא! (אני בוכה כמוך. הניקס עדיין עמוק עמוק בליבי ונפשי אם כי הרבה נעשה בשנים האחרונות לעקור אותם החוצה)

  1. שאלה, דובי –
    יש לך אחוזים בתמלוגים שזאב טנא מקבל על השיר 'ביירות'?

    רגע…
    איפה ביירות???
    איך? מה? למה?
    לא לעניין דובי. הרסת לי את התגובה הבכנתי מראש לפריוויו של הניקס!
    בושה.

    עכשיו אין לי ברירה אלא להתייחס למהות –

    אחלה פריוויו!
    כמו שניתן להבין מאווירת הנכאים שמוקרנת מהפריוויו,
    הניקס מסריחים, והם ימשיכו להסריח בעתיד הנראה לעין.
    המלצה שלי?
    תלמדו מהסאנס.
    תבחרו סלוגן מגניב שמתאר את 40 השנה במדבר,
    ותדבקו בו.
    משום מה, זה עובד…
    timline#

      1. ממש ככה, כהרגלך כשאתה כותב על הניקס אהובתך יוצא זהב דובי.
        העונה הקודמת הולכת להיות ורודה נראה לי לעומת הצפוי בניקס השנה

  2. נהדר, קורע מצחוק, מקצועי ובעיקר – מעורר רחמים.

    תסריט אופטימי: דובי חוטף אמנזיה ובהתמכרות החדשה שלו לליגה הטובה בעולם הופך להיות אוהד של הווריירס

  3. אההההה, יש להם את בייזלי? ד"ש מאמא של…
    וברצינות תודה דובי.
    מתי כרמלו הולך? אני שונא לראות ששחקנים לא מצליחים לממש פוטנציאל בגלל אופי בעייתי. פשוט עצוב שחוץ משנה או שנתיים ממש טובות בניקס הוא לא הצליח להוביל אותם כמעט לכלום. שישחק כינור שני באיזו קבוצה טובה שיבחר ואולי בסוף תהיה לו גם טבעת….

    1. לפי העדכון מהבוקר הקבוצה השלישית שיש סיכוי קטן שתצטרף לניקס יוסטון היא מילווקי, שתעביר לניקס את ג'בארי.
      כרגע אין משהו יותר מעודכן

        1. יש לו בניו יורק עסקים ענפים. כמו שכתבתי, הדבר היחיד שימשוך אותו החוצה זה הקשר של הרוקטס עם השוק הסיני.

  4. אין לניקס בעצם כלום.
    לא יהיה כלום כי אין כלום. ביבי התכוון לניקס. אנשים פשוט לא הבינו.
    פורזניגיס בכל קבוצה היה נחשב רק כפוטנציאל. בתפוח הגדול הוא הפך לעץ תפוחים.
    השאר? בשביל מה לחזור על מה שדובי כתב?

  5. אני אחזור על התגובה מהפרוויו של שנה שעברה:
    "הלוואי והניקס יהיו טיבים כמו הפרוויו שלך…."
    אחלה פרוויו
    בדיחות ציניות מצויינות עם דוק עצב שזור ביניהן והתוגה מרחפת מעל. קלאסיקה מןדרנית

  6. הפרונט אופיס הגרוע בליגה, בעלים פשוט נוראי .בגללם לעיר הטובה בעולם, עם לוקיישן שאמור להוות כוח משיכה אדיר יש קבוצה כזאת מחורבנת. מרגיש לי שמסובבים רולטה ובוחרים מי יהיה הGM. החוזה של נואה נוראי אותו דבר טים הרדוואי(המחליף הולך בדרכו של גקסון), ההתנהלות עם הכוכבים מחפירה שגורמת לשום כוכב לא להגיע לעיר,

  7. אוי זה גדול. נהניתי מכל מילה, בשיא הרצינות. ואפילו חסכת מאיתנו את מומי במילואים.
    לגבי הפרונט אופיס של הניקס וההתנהלות שלו בכללי, אבל ספציפית במקרה של מלו. נשכתי שפתיים 24 שעות והקאתי לעצמי בפה. זה מה שגרמת לי לעשות.

    1. אמרתי לך אתמול, אין שום סיבה להתווכח איתי על הטמטום של הקבוצה שלי. תן לי לנהל את הדיאלוג עם עצמי ותראה כמה גרוע אנחנו נראים

      1. עכשיו אבל אחרי שהקאנו על עצמנו. בוא ננסה לנהל דיון תרבותי, גם אם קצת מסריח לגבי כל ההתנהלות עם מלו.
        דבר ראשון נותנים לו סעיף נו טרייד. לא מתוך הכרח, אלא ככה מטוב לבכם.
        אחרי כמה מעט שנים. רואים שלא עובד.
        אבל אי אפשר להעביר אותו סתם ככה, צריך שירצה ללכת. כי נתנו לו סעיף כזה בחוזה.
        אז מתחילים ללכלך עליו בתקשורת. אומרים בריש גלי שלא בונים עליו. לא לעתיד ולא להווה.
        ואז לכישורי משא ומתן הגאוניים של הפרונט אופיס של הניקס:
        מלו: אוקיי, הבנתי… לא רוצה ללכת אבל אם אתם מתעקשים… יש לי מן סעיף כזה בחוזה שא-ת-ם נתתם לי שנותן לי לבחור לאן ללכת.
        ניקס: אה לא… לא הבנת אותנו. אנחנו לא רוצים אותך, ודי שונאים אותך באופן כללי אבל גירשנו את זה שלכלך עליך בתקשורת. אז תלך לאן שאנחנו רוצים שתלך ותשכח ממה שהיה.
        מלו: אההה. לא.
        ניקס: אההה כן.
        מלו: אוקיי אז שחררו אותי בחיאת רבקום שיגעתם לי תתחת.
        ניקס: אהההה לא.
        מלו: אהההה פאק יו.
        ניקס: מצפים לראות אותך במחנה אימונים. תביא עוגיות.

        1. ממש כאילו היית זבוב לצידי במשרדי הניקס. כל מילה בסלע.
          אני מרשה לעצמי להוסיף התעללות מתמשכת של ג'קסון במשך שנתיים, בהדלפות ואמירות מפורשות בתקשורת על כרמלו כאדם, כמקצוען, כספורטאי ומה לא.
          אני מבין לחלוטין כל מהלך שלו שמיועד לא להיטיב עם הניקס. דולן ושות' הרוויחו, או הפסידו, את זה ביושר.
          ביזיון נקי וטהור של התנהלות קבוצה.

      1. זה לא הוגן להציג את זה כאילו הם נתנו לו סעיף נו טרייד. זה בגלל החוזה שהוא היה חתום עליו וזה מוגדר בהסכם הקיבוצי גלובלית כדי למנוע ממנו לאבד זכויות בירד.

          1. אני חושב שהוא רכז מחליף ולא מעבר (אפילו פחות טוב מטי ג'יי מקונל) וכן הייתי מחתים אותו, אולי גם על שנתיים ל-9 עם התקרה הגדולה החדשה. אבל הייתי נותן לו מראש חוזה לשנתיים ולא 1+1

  8. 1. ג'קסון נתן לניקס מתנת פרידה בדמות ילד צרפתי צנום שאולי יממש את הפוטנציאל ואולי לא.
    2. לא מובנת לי החתמת הארדווי, בטח על סכום כזה גבוה, ובטח שידוע שהוא וכרמלו לא ממש אוהבים אחד את השני.
    3. קורטני לי הוא השחקן הסביר בגל ו-SG סולידי בליגה. אז למה להחתים את הארדווי על כזה סכום, ולא לחפש PG במחיר הזה?
    4. טרייד על כרמלו מתבקש – השאלה מה אפשר לקבל עליו… ג'בארי פרקר הוא הימור, אבל לפחות הוא צעיר ויש איזו תקווה שיתחיל להיות יותר עמיד ולא יפצע. הבעיה שהוא PF והניקס צריכים SF במשרה מלאה.

    1. לכרמלו זכות וטו על טרייד –
      לבאקס, הוא לא יסכים לעבור.

      כחלק מעסקה משולשת,
      עסקה בה כרמלו עובר ליוסטון, פרקר לניקס, ואנדרסון למילווקי –
      כרמלו יסכים.
      מי שלא יסכימו הם הבאקס.

          1. אין לי בעיה.
            הולכים על All in, ואם לא הולך ב 2021 מתחילים מחדש.
            התקרה כרגע די ברורה. עם כרמלו במצב רוח של Team USA אני אראה לפחות סיכוי לדגדג לקרי את שערות הערווה שגדלות לו על הפרצוף.
            לפחות סומך על הקבוצה שבמצב של כישלון של עונה שתיים, יערבבו מחדש הכל ויתחילו מחדש עם תקווה. ככה כבר 20 שנה. אצלכם כבר אין תקווה.

      1. מתבקש שהקאבס לא יאשרו עסקה כזו.

        אולי היו צריכים לחפש צלע שלישית כמו דנבר או פיניקס… אולי טורונטו שיכולות להשתמש בסטרץ' 4 (לא התייחסתי למצב החוזים).

  9. עוד פריויו לפנתאון.
    זה שהם בבור צואה זה ברור (משעשע, אבל ברור). השאלה היותר מעניינת היא מה עושים מכאן, או איך עושים הכי טוב עם מה שיש.

    מסלול מספר אחד זה טנקינג, אבל די ברור שזה לא מה שהם רוצים.

    מסלול מספר שתיים – והיותר מעניין – זה לנסות ולמקסם את מה שיש ולהראות יותר כמו קבוצת כדורסל ופחות כמו נבחרת ישראל. השאלה היא איך עושים את זה. לניקס יש עכשיו אפשרות לפתוח דף חדש בשתי עמדות סופר חשובות, שהן לדעתי גם המפתחות לשיפור מצב הרוח האובדני משהו של דובי:

    1. אני יודע שהרבה לא יסכימו איתי אבל בגזרת המאמן דווקא יש שם עם מי לעבוד. הורנסק כבר הראה שהוא יודע להוציא מים מסלע בפיניקס, רק שיתנו לו לעבוד שם ויפסיקו לכפות עליו משולשים ושטויות כאלו.

    2. די ברור שלמרות הדיבורים, כרמלו עם הנו-טרייד שלו לא הולך לשום מקום. יש לו כולה עוד שנתיים לחוזה. הגיע הזמן להזכר שמדובר בשחקן בכלל לא רע שעוד יכול לתת 23 ו8. אז במקום לשדר לו שרק רוצים להפטר ממנו, צריך לתת לו הרגשה שהינה הנבל הלך ומעכשיו הוא שחקן חשוב בקבוצה. עם כרמלו שמח, ופורזינגיס מתפקד יש שם פלייאוף ממקומות 6-8 במזפח.

    חוץ מיזה דובי, אל יפול רוחך. יש שם 4 שחקנים מאוד צעירים ומבטיחים, ועדיין זאת עיר שבכל קיץ נתון יכולה להנחית איזה תותח. https://www.youtube.com/watch?v=3PJmE-ucx_o

    1. תרשה לי לחלוק עליך. כוח המשיכה של העיר בטל בשישים מול תדמית הקבוצה. שחקנים לא רצים אלינו, וכמו שזה נראה גם לא יתחילו לרוץ לאור ההתנהלות האחרונה

  10. הפריוויו מדהים.. אין מילים.
    באמת שהניקס, כמו שנאמר, לא מפספסים הזדמנות להחמיץ הזדמנות. ההחתמה של הארדווי הזויה, ואני דווקא מחבב את החבר לי שהוא סבבה של 3 & D בליגה של היום. הבחירה בדראפט היא לא פחות מהזויה, נכון גם את פרוזינגיס לא אהבו שם בהתחלה, אבל אם ייצא מהצרפתי משהו, זה ממש לא טוני פארקר הבא. יותר פוינט גארד עם דגש הגנתי. כל זה כשעל הלוח מחכה שחקן עם סטאר-קוואליטי ואפסייד כמו דניס סמית'. אז אולי חשבו בניקס שעם דניס סמית' אתה חי או מת, בעוד הצרפתי יכול לשמש כרכז מחליף וכשחקן משלים. אבל פאק, יש מישהו בעולם שלא חשב לפני הדראפט שלניקס עדיף ללכת על שחקנים עם פוטנציאל להיות כוכבים של ממש.

  11. מעניין שאת הניקס לא קוטלים כמו את הפליקנס ומצבם רע יותר.
    מלו חייב ללכת גם אם זה אומר לעשות בייאוט , נוכחות שלא רק הורסת ופוגעת בהתקדמות של פרוזינגס ושל הקבוצה בכלל .
    ניקליטה הצרפתי כרגע סימן שאלה (דנטה אקסום2.0 רק עם הגנה מצויינת , יכול להיות שג'קסון פגע בול פעם שניה ,ימים יגידו), עדיין אני חושב הניקס היו צריכים ללכת על דניס סמית גוניור שהיה כשרון יותר בטוח, תחשבו שיש כבר בסיס של סמית פרוזינגיס .
    טים הארדוואי פשוט החתמה רעה, איך כל שנה מחלקים כל פעם חוזים גרועים מחדש , שנה שעברה נואה שלא ברור מה קיבל 70 והשנה טימי.
    פליאוף בטוח לא יהיה ובמקום הייתי מתחיל להסריח מההתחלה מה שאולי יבריח את מלו לכל מקום רק לא ניקס, הדרפט השנה עם 2 סנטרים מצויינים שיכולים להשלים את פרוזינגס ועוד כמה כשרונות מצויינים.
    לא ברור למה הורנסק נשאר לא עשה שום דבר חיובי שנה שעברה

    1. יש 2 סיבות לכך. הראשונה שזה הניקס וכבר התרגלנו. השנייה כי לפליקנס יש את פאקינג דיוויס וזה פשוט כל כך מעצבן שיש להם שחקן כזה והם לא מצליחים לעשות שום דבר נורמלי במקום להעמיד לו קבוצה איכותית

  12. ענק אתה דובי. מאוד מסקרן לראות איך הם יראו העונה, בתקווה שהפוקוס יהיה על בניית צעירים. גם אם מלו נשאר, אני מקווה שניטליקינה, קוזמינסקאס, פורזינגיס והרננגומז יקבלו כמה שיותר דקות.

    ניטליקינה מאוד מעניין במיוחד כי קשה לדעת איך יראה, אבל המחלקה הבינ"ל של הניקס לא מפספסת יותר מדי או בכלל. יכול להיות שנראה אותו משחק עם אנטוני כפאוור פורוורד לצד קוזמינסקאס ולי/הארדוואי (ופורזינגיס כסנטר), זה הרכב שיכול להיות נחמד

  13. כל כך חבל על מלו ואישיות הדפוקה שלו , שחקן כל כך כישרוני שלא זכינו לראות ממנו כמעט כלום בפליאוף , הזיכרון שישאר ממנו זה האליפות בסירקיוס.
    חבל שלא זרם עם פורטלנד או הפליקנס יכל להוסיף המון ל2 הקבוצות ולעצמו בשביל להוכיח .

  14. "למעשה, הפריוויו שאתם עומדים לקרוא, בדומה למשחקי הקבוצה ממנהטן, מיועד כמעט בלעדית לחובבי סרטי סנאף"

    אתה גאון

  15. "אם שאלתם את עצמכם מתי להזמין את משפחת הורנסק לארוחת ערב חגיגית, אז איפשהו בתחילת פברואר צפוי היומן של אבא ג'פרי להתפנות."

    קרעת אותי דובי,דרך אגב אני בשוק שהתפוסה 99% וואלה חולי נפש במכה,זאת הבעיה,אהבלים אולם ריק =הפסדים=מוביל לשינוי

  16. הבעיה העיקרית היא יואינג
    בגללו איכשהו עדיין יש לי ציפיות שהניקוד יהיו קבוצה.
    אני אומר שצריך לכוון לתסריט הבא:
    הניסוי ביוסטון כושל, הניקס מעבירים את זינגיס והחוזה של הארדוואי עבור כריס פול, לברון מתאחד איתם בקיץ בניו יורק.

  17. אני יודע שכל כמה שנים אנחנו משתמשים במשפט "לא היה שחקן כמוהו" על שחקן מסוים, אבל באמת שלא היה מישהו כמו פורזינגיס בליגה (אפשר לטעון שסאבוניס היה הדבר הכי דומה, אבל כשהוא הגיע לליגה הוא כבר היה מבוגר).
    אני מאוד מקווה שהוא ימשיך להשתפר ולהתפתח כשחקן.

    כמו כן, אם הניקס יבצעו טרייד חכם על מלו (בהסכמתו כמובן), או לחלופין, מלו ייתן עונה טובה, הקבוצה יכולה להגיע לפלייאוף.

  18. "הניקס חייבים להכניס חוכא ואיטלולא בכל הזדמנות, ולכן בייקר נוסף לרשימה מצומצמת של שחקנים בעלי זכות הטלת וטו על העברתם בטרייד. כאילו מישהו ירצה אותך יא מכוערת!!"

    וואיוואיייוואיי יורדים לי דמעות אומייגוד

  19. בפריוויו מלא פוסיז, דיק פיק ו-ווילי (לפחות הזהרת קודם), עדיין הצלחת להבהיר שהניקס הם העלובים פה. כל הכבוד. וגם, אתה יודע, על שכתבת מוצלח ומעניין ומצחיק וכל זה.

    אני דווקא עם פורזיבלוגראס פה. הורנאסק יודע שפורסאברס מעדיף לקבל ביקורת באופן פרטי ולא ציבורי, ומה הוא עושה? במקום ללכת לספר לפורפאזוזו שאתה שוביניסט באופן פרטי, הוא שלח את הווילי שלו, והחבר הטוב של פורזול, לספר לו שהוא מיזוגן. ודווקא מדובר במאמן שהראה שהוא יודע להתאים את עצמו לדרישות הכוכבים. עם מלו הוא הצליח לתאם את גישת ה"תעזוב אותי בשקט, יש לי פה חשפניות ודולרים" שלו ולא העיר לו בכלל. אז הורנאסק ופורזומבי לא דיברו כמה חודשים במהלך העונה. היה שווה לך כל הפור-סאגה הזו, ג'פרי?

    בתור מאמן (לא אני), אני עדיין מאמין בהורנאסק. שיטת שני הרכזים שלו הייתה מוצלחת בפיניקס, ואולי הוא יצליח להפוך משוט, אופה לבן עם מקום עבודה קבוע וקורבן סשנים מסכן לרכז אחד מוצלח, ואז יש לו כבר חצי שיטה שעובדת.

    1. לא בטוח שאני מסכים אתך בנוגע להורנסק פורזינגיס. תפסיק לשחק כמו פוסי זו אמירה טריביאלית וכמעט לגיטימית. בטח שלא סיבה להיעלב חצי שנה. האמירה גם לא פורסמה בפומבי, אלא רק לאחר חודשים ארוכים. פורזינגיס התנהג כאן כמו פרימדונה הרבה יותר ממה שהורנסק פלט אמירה מעליבה.

      1. נשאר חלוקים לבי הלגיטימיות של האמירה. פחות לגבי הטריביאליות.
        בפומבי, הכוונה הייתה מול השחקנים. פורזיפקוד לא אהב השפלות פומביות (אני לחלוטין מבין אותו) מול הקבוצה, מה שכנראה היה נפוץ עבורו אצל ג'ף, ולשלוח את ההודעה דרך ווילי היא דרך בטוחה שכל הקבוצה, או לפחות החבר הטוב, ידעו מזה. וכשאותו אדם ממשיך שוב ושוב לעשות את מה שאתה שונא, לחתוך מטאפורית זו אולי הדרך הכי נעימה שהשתמשו בה במדיסון סקוור גארן. הורנאסק התנהג כמו רס"ר מזדקן ופרימדוני הרבה יותר משפורזייפר התנהג כמו פרימדונה.

        1. אם הכיוון שלך הוא הורנאסק מזיק לניקס אתה יכול לפנות זמן לקפה, אנחנו מסכימים.
          ג'קסון הביא אותו, כלומר אני לא רוצה אותו.

          1. יש מישהו או משהו שלא מזיקים לניקס? אפילו ווילי הרננגומז בדרך להפוך לשרמוטה רודריגז כל פעם שהוא נכנס לחדר ההלבשה של הניקס.

            הקפה הוזמן. יש הסכמה.

  20. פריוויו מעולה.

    להסתכל על הניקס זה כמו לראות את הבוס מתעצבן על האיש שאתה הכי לא סובל במשרד.
    מצד אחד יש מעין הנאה סדיסטית כזאת, מצד שני בשלב מסוים זה כבר נהיה לא נעים וגורם לך לזוז באי נחת.

    אני חייב לציין שיותר מה70 מיליון על הארדוויי, ה no trade clause על המה שמו ההוא הרבה יותר הזוי בעיניי.

  21. מצוין דובי. הרבה מדי טוב לקבוצה במצבה הנוכחי.
    געגועי לפטריק יואינג.
    גם אני לא מבין מה קורה לפורצינגיס, ההתנהגות שלו מעלה חשד לגבי ההמשך. מקווה שיתאפס על עצמו וילך לקרוע את זוג הנעליים הראשון

  22. פריוויו מעולה!

    דולאן לא ראוי לאוהדים של הניקס….
    אבל אל ייאוש השנה תבחרו גבוה בדראפט, בדרך יפטרו את הורנסק ויחד עם פורזינגיס שכול להוות בסיס מצוין לקבוצה זו יכולה להיות עונה אחרונה של ייאוש.

    תיהיה חזק חבר!

  23. אחד הטובים דובי, מתחשק לי שהם ימשיכו להצחין ולו רק על מנת שהפריוויואים ימשכו. הזוי מה שהולך שם, הייתי המום מההחתמה של הג'וניור. אולי הגיע הזמן שאחרי עשרים שנות סירחון שהליגה תצ'פר אותם, נגיד שהם יוכלו לשחק עם שישה שחקנים, או יקבלו פקטור שורש.. בכל מקרה, די טראגי- קומי מה שקורה שם.

  24. פריוויו לפניתאון. מדהים איך סל המחמאות אף פעם לא נגמר וכמה שהכותבים ההופס מתעלים על עצמם כל פעם מחדש. שאפו ענק דובי!

  25. דובי אם אתה תסבול כמו שאני נהניתי מהמאמר אז תנחומי על העונה הקרובה….
    ושוב מוכח שדיכאון (וסמים) הם מקורות ההשראה הטובים ביותר ליצירה האנושית

  26. התחלתי עם מילה אחת: נפלא.
    עכשיו יש לי עוד רגע להוסיף: אם תחשבו על זה ברצינות לרגע וללא לעג לרש, החמישייה של הניקס אינה רעה כלל וכלל!

  27. הפריוויו יזכר לנצח – חריף, מדויק ומצחיק בטירוף – מעולם לא כתבו מבריק כל כך על ארגון כדורסל כושל כל כך. בדרך כלל אם יש לי תחושה שמישהו הוא אידיוט אני מנסה לנסח מעין כתב הגנה שמניח שהוא לא אידיוט ומוצא הסברים רציונליים להתנהגותו. במקרה של הניקס זה פשוט לא מצליח. אין שום הסבר להתנהלות ההזויה הזו לאורך כל כך הרבה שנים.

  28. בקצת שיצא לי לראות את קוזמינקאס בניקס, ובעיקר שיצא לי לראות אותו מול העיניים בהיכל, התרשמתי שמדובר בשחקן אול-אראונד פנטסטי עם קבלת החלטות מעולה והשפעה מאוד חיובית על המשחק.
    התאכזבתי לגלות שהוא כבר בן 28, בגלל שהוא רוקי היה לי בראש שהוא הרבה יותר צעיר ושיש לו עוד המון מקום לשיפור

  29. הבעייה המרכזית בסגל הנוכחי אין רכז, אין גארד אחד בניקס שהיה פותח באחת מה 29 הקבוצות האחרות בליגה.

    ועכשיו קצת נתפרע :
    1. ברצלונה וטייריס רייס לא בסיפור אהבה, תביאו אותו לניקס והוא הופך להיות שם הרכז הפותח.
    2. דווין וייד לא ימשיך בשיקגו, תנו לו אתגר, ושינחת במנהטן.
    3. אתם החמישייה תראה לגמרי אחרת, ואולי אפילו ניתן לפנטז להגיע לארץ המובטחת, במצב הנוכחי בטוח שמנהלי הגארדן כבר משכירים את הארנה בסוף אפריל, תחילת מאי למופעים.

    1. תהיה הגבלת צפייה של ילדים מתחת גיל 45 ונשים בהיריון. חוץ מזה שיהיה קשה לכוון את קהל היעד והז'אנר, משהו בין קומדיה טראגית לסרט אימה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט