השבוע בבייסבול – מאבקים פרועים על הווילד קארד בAL / חנן קרן

ככה יעשה למי שחובט וואקוף 🙂

השבוע שהיה:

הבולטימור אוריאולס החליטו שהם רוצים להגיע לפלייאוף ויהי מה. זה התחיל בסוויפים על הרד סוקס והמארינרס ועכשיו הם חצו סדרה עם טורנטו והופ הם מרחק משחק וחצי מהווילד קארד. במשחק האחרון שלהם הייתה דרמה רצינית.

בפיגור 4-3 מול טורנטו, בולטימור חבטו אחרונים במשחק. ווליגטון קאסטילווי עלה לחבוט מול הקלוזר של טורנטו אוזונה. בספירה של 2-2 הוא חבט את הכדור ליציע השמאלי כדי להשוות את התוצאה לכל תשואות הקהל הבייתי. אחר כך באקסטרה איניגנס הקבוצות שמרו על התוצאה עד תחתית האיניג ה12. האוריאולס הצליחו לשים שני רצים על ראשון ושני כשמארק טורמבו שכבר חבט הום ראן אחד מוקדם יותר עלה לחבוט. כשהוא קיבל את הצ'יינג'אפ הוא ידע שזה הכדור שלו וחבט אותו מספיק רחוק בשביל להכניס את ריצת הנצחון.

 

היאנקיז בקרב ישיר מול הרד סוקס ניצחו את הסדרה 3-1 וצמצמו את ההובלה שלהם בראש הבית. במשחק האחרון הם הרשימו שחבטו 3 הום ראנס על הראש של הפיצ'ר הכי טוב של הסוקס כריס סייל. בהום ראן הרביעי שלהם התכבד ארון ג'אדג' שנמצא בתקופה לא משהו. לואיס סאברינו רשם את הנצחון על שמו עם 6 איניגס, 9 חרוכים ורק שני חבטות שאיפשר. 9-2 בסיום המשחק הזה.

 

חוזה ראמירז מקליבלנד חווה משחק ביזארי במיוחד בו חבט שני הום ראנס ששחקן ההגנה דוחף בטעות את הכדור מחוץ לתחומי המגרש ובעצם עוזר לעשות הום ראן. בכללי היה לו משחק פנטסטי של 5 מ5 והקליבלנד אינדיאנס מביסים את דטריוט 11-1.

 

אווירת סוף עונה בדוג'רס. סוויפ מאריזונה והפסד 3-1 בסדרה בסן דייגו סיכמו שבוע גרוע במיוחד שלהם. החדשות הטובות הן שהנצחון היחיד היה בזכות קלייטון קארשאו שחזר אחרי העדרות ממושכת בגלל פציעה. היה לו 6 איניגס עם 7 סטרייקאווטס בדרך לעצירה על 0 עגול בטור הריצות את ההתקפה של סן דייגו. ההתקפה לא הבריקה והסתפקה בריצה אחת שצ'ייס אטלי הכניס ו1-0 קטן במשחק. מאז הם כבר הפסידו 3 משחקים….

 

השבוע שיהיה וקצת יותר:

היום (שני) נחגג בארה"ב יום העבודה (Labor Day) ולכן גם יש משחקי בייסבול בשעות טובות לישראלים.

הערב היאנקיז מתארחים אצל הבולטימור אוריאולס בשעה 21:05 למשחק שהוא חשוב לשני הקבוצות. לאוריאולס יותר.

בהמשך השבוע יש כמה סדרות מעניינות:

ל.א דוג'רס מול אריזונה די-באקס לסדרת גומלין משבוע שעבר.

מינסוטה טווינס מול טמפה ביי רייז  – שני הקבוצות בתמונת הווילד קארד.

במוצ"ש בשעה 20:05 אפשר לראות את בולטימור מול קליבלנד ובמקביל את היאנקיז מול טקסס.  אחר כך אפשר להמשיך לקרב פסגה בין השיקאגו קאבס למילווקי ברויורס ב23:05.

ביום ראשון הגדול אפשר לראות שוב את הקאבס מול הבריורס ב21:20 ואז להמשיך לדוג'רס מול הרוקיס ב23:05.

 

טבלאות לקבוצות רציניות בלבד:

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה רבה.
    מה שמדאיג אותי במיוחד זה ששמעתי איפשהו שיוסטון עם פחות מ50% ב 44 משחקים האחרונים. זה די מטריד… קליבלנד עוד רגע נתפסים להם על הצוואר

  2. לאור העונה של הדודג'רס,
    והעונה האישית של סטנטון,
    קליבלנד קצת מחוץ לאור הזרקורים.

    11 ניצחונות רצופים (8 האחרונים ברצף, כולם ניצחונות חוץ), 30 מ-40 האחרונים (אם אני זוכר נכון).
    בתחילת השנה כתבתי שהם המעומדים שלי לאליפות,
    ואני שמח שהם מראים שבהחלט צריך לספור אותם ברשימת הקונטנדריות.

    תודה, חנן.

  3. מצויין חנן. גו יאנקעס, גו! הכותרת של המאמר הראשי השבוע בספורטס אילוסטרייטד היא "BLUE BLAZES" ומתחתיה באתיות קידוש לבנה:

    "The Dodgers are on pace for one of the most dominant seasons in history, Led by utility player turned all-star – Justin Turner – the perennial contenders have embraced a new approach – and they are ready to end their 29-year title droought"

  4. הק

    סקופ אחרון להיום.

    והנה ציטוט של האשך: {תגובה מס' 29 מהטור של עצמו}

    " מאכזב מאוד שהרבה אנשים בחרו להתעסק באדם או בסיפורים, שהיו או לא היו (מי יודע? בטח לא אנחנו), ולא ביצירה.

    למה, אנשים מוכרים אחרים אותם אתם "צורכים" באמת מוכרים להם?
    מי יודע כמה סופר זה, או סלב הוא, או בכלל – פוליטיקאי זה (שהצבעתם לו והוא באמת משפיע על חייכם ולא בצורה אומנותית) – מוסריים או לא?
    מאיפה אתם יודעים מה הם עושים בחייהם הפרטיים ואיזה מין אנשים הם?
    מה אתם בכלל מתיימרים לעשות את זה?
    תתעסקו ביצירה ותשפטו אותה לגופה וזהו." {עד כאן הציטוט}

    פשוט לא י-א-ו-מ-ן שראש הללל משתמש בטיעונים כאלו……..

  5. כל פעם שישנו שיא ליגה או "שווה שיא" זאת חגיגה כי מדובר על 140 שנות סטטיסטיקה. ובכן,, חוזה רמירז מקליבלנד אינדיאנס הישווה שיא ליגה עם חמש חבטות שכולן היו לאקסטרה BASE HIT (כולן היו לפחות לדאבל), וזה כלל שני הום-ראנס לנצחון 11 רצוף.

  6. קליבלנד הולכת וסוגרת על יוסטון, בדרך לדחוף אותה למפגש האימתני עם בוסטון בפלייאוף, שאף אחת לא רוצה לקבל.

  7. לשיקגו הסיכוי בפלייאוף קלוש… קודם לקבל את וושינגטון ואז את הדוג'רס, שתי הקבוצות הכי טובות בבייסבול בכלל… ורק אז לגמר.

  8. וואו מה שאריזונה עשו אתמול לדודג'רס.
    טבח. מרטינז פשוט התעלל בהם. 4 הומראנז במשחק. זה כבר ברמה של אל באנדי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט