חדשות וחשדות הניו אורלינס פליקנס – מולי

לוגו ניו אורלינס ניוז

נו, חשבתם שקללת הפציעות של הפליקנס תיפסק השנה?

חשבתם שהפציעות שסוחבים מהעונה הקודמת הספיקו?

חשבתם שקללת הפציעות תיקח הפסקונת לפחות עד תחילת העונה? אז חשבתם…

פרנק ג'קסון, הרוקי החדש של הפליקנס שבר אתמול את רגלו הימנית והוא יעבור מחר ניתוח בניו יורק. ההשערה כעת היא שהוא ייעדר שלושה חדשים.

מה שכן, לפליקנס יש סעיף בחוזה שלו המאפשר להם אפשרות לפיצויים מופחתים במקרה של פציעה חוזרת ברגלו הימנית. אז יש…

חרושת השמועות אומרת שהפליקנס נאבקים להשאיר את דאנטה קאנינגהאם ובו בזמן מתעניינים גם באימן שאמפורט מקליבלנד ומחפשים טרייד על קווינסי פונדקסטר (לשיקאגו?).

נראה מה יהיה אבל מה שבטוח, ה"סאלאו" עדיין מנשב בניו אורלינס…

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. קאזינס לא עובר לשום מקום עד שלא יוכח שהשילוב שלו עם דיוויס לא עובד , מה שאומר שיש לפחות חצי עונה עד שיחשבו בכלל על כך.
    פונדקסטר עבר כאמור לשיקגו יחד עם בחירת סיבוב שני בכדי לפנות מקום בתקרת השכר כדי להחתים שחקני כנף, המועמדים הם : דאנטה קאניגהם(העיקרי),שאבז מוחמד, גארלד גרין,ג'וש סמית וטוני אלן ,שם נוסף שעלה ביומיים האחרונים הוא שאמפרט מקליבלנד , לא רואה את זה קורה כי אין לנו כל כך מה להציע תמורתו.
    חבל על פרנק ג'קסון נראה שחקן סופר כשרוני שיכל להתפתח מאוד למרות שסביר להניח שהיה מבלה בהתחלה יותר בליגת הפיתוח.
    העדפה שלי שלא ילכו על קניגהם כי הוא רוצה חוזה גבוה יותר ולא מינימום כמו שאר המועמדים , טוני אלן + עוד שחקן יהיה מצויין לקבוצה

  2. עוד אופציה שצריך לשקול לדעתי זה טרייד על בחירת הדרפט שלנו תמורת רוקיס כישרוניים כמו סטנלי ג'ונסון,רודני הוד,קאלי אובריי ג'אסטיס וינסלו ואו.גי אנאובי

  3. גם אם יצליח השילוב של שניהם יתר השחקנים שלהם לא ברמה של קבוצת פלייאוף, יהיה להם אחלה ממוצע אבל מי ירווח את המגרש מ3?
    מאמין שיתחרו חזק על מקום 8 וסוויפ במקרה הטוב שעולים.

  4. מועדון מיותר. הנהלה חובבנית, אוהדים דמיקולו, זו בכלל לא עיר של כדורסל (וספורט באופן כללי). דחוף להעביר את הפרנצייז לסיאטל!!!!!

  5. מה כולם מבלבלים על סיאטל ולהעביר את הפרנצ'ייז מה זה קשור , אפשר להחליף הנהלה מאמן ובעלים ועדיין להשאר בעיר , התושבים של העיר לא משחקים .
    נכון נעשו החלטות רעות אבל יש עוד המון מועדונים עם ניהול כושל ואף אחד לא אומר להעביר אותם עיר והם מיותרים , קצת סבלנות לפרויקט לפעמים יש חוסר מזל שלא קשור לניהול או צוות רפואי , ראו איאקס שעברה אצטדיון מכבי חיפה כנל , קרמה רעה .
    מקווה שבסוף כולם יאכלו את הכובע וניהיה בפליאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט