הטור של מל לשבת: הגריק פריק הוא 'המציאה' מס' 1 בליגה

 

 הגריק פריק הוא "המציאה" הגדולה ביותר בליגה. דפקו את היווני.

קווין פלטון (Kevin Pelton) עשה חישוב שערך נצחון אחד שעליו אחראי שחקן שווה 3.5% מסף המשכורת בשוק הפתוח, ואנאטוקונמפו היה שווה בעונה שעברה 13 נצחונות ( worth approximately ), הווה אומר שהגריק פריק vhv שווה 45 מיליון בעונה שעברה, כפליים ממשכורתו.זה עושה ממנו את 'המציאה' מס' 1 בליגה. באנגלית "BARGAIN" (אני לא מדבר על השחקנים שהם עדיין בחוזה הרוקי שלהם).משום מה קשה לי לרחם על שחקן שישתכר ב-4 שנים 100 מיליון, אבל חשוב שכולנו נדע שערכו האמיתי כפול ממשכורתו.
*
זה העולם בו אנחנו חיים. אילו היו צריכים לשלם לסטפן קרי לפי "ערכו" הוא היה צריך להשתכר איזה 50 מיליון לשנה, ופיל ג'קסון היה צריך להחזיר לניקס איזה 68 מיליון (להחזיר את ה-48 שהוא השתכר ועוד 20 על הנזק שגרם להם).

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. אין יותר מדי מה לעשות נגד האתלטיות המפלצתית שלו,שנה שעברה עשה קפיצת מדרגה לדרגת סטאר העונה או עונה הבאה אני מאמין שהוא כבר אחד מהטופ 5 בליגה, כאשר יפתח קליעה סבירה מדאון טאון ואני מרחם על המגן. אני לא אוהב את הניסוי שלו כרכז. אף

  2. עם כל הכבוד ל"פריק" קאווי הוא הרבה יותר "מציאה" , למרות שקצת קשה לקרוא לחוזה מקסימום מציאה. העובדה שמילווקי החתימו אותו לשנה אחת פחות דווקא הופכת את הפריק לפחות מציאה מכיוון שהוא יוצא לשוק שנה קודם ואז הם יצטרכו להחתים אותו את אותה שנה על סכום גדול יותר, וגם יתחיל להיכנס לדיוני הארכת חוזה קודם.
    היתרון שהוא נתן להם בזה שהוא לא לקח את הdesignated player דווקא הופך לבעיה כי הסוכן של פארקר יוכל לדרוש אותו עכשיו. אני לא בטוח עד כמה כקבוצה הייתי רוצה להתחייב לשחקן עם נטייה כזו לפציעות.

    בכל מקרה לגבי אנטטקומבו -הוא לא יוכל להפוך לסופרסטאר אמיתי בלי שיפתח קליעה מבחוץ.

  3. ראיתי אותו לייב במילווקי והוא מדהים. במגרש עצמו יש לו מן נוכחות חייזרית, כאילו הוא עשוי מחומרים אחרים 7הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה. , ולפחות במשחק שאני ראיתי הייתה תחושה שהוא רחוק מאד ממיצוי הפוטנציאל שלו.

  4. מצחיק שבפורומים של הסלטיקס כועסים על איינג' על שהעדיף את קיילי אוליניק על הפריק, ולא עושים לו הנחות…. כאילו שהפריק הוא לא פיספוס של עוד כחצי מהג'נרל מנג'רס בליגה באותה השנה.
    שחקן נהדר אבל הוא חייב להתפתח ולפתח את הקליעה רחוק מהסל וגם מתחום השלוש. אני לא בטוח שזה יקרה אבל עם כן אז הוא יהיה שחקן בסדר גודל של המלך.

      1. חחחחח

        חד משמעית לא מבסוט, אבל איך אומרים? צרת רבים חצי נחמה? נראה את חצי הכוס המלאה, עוד מנג'רים פספסו אותו 🙂

  5. אין על הגריק פריק
    מומי עבד איתו בקיץ על מהלך שנקרא – מוסקה גירוס
    הגריק הולך לסל וגומר עם דאנק עצבני הוא נתלה על הטבעת ונותן חצי סיבוב לתוך הפרצוף של לפלופ ההמום
    השילוש של החציל של הגריק ,הפרצוף של לפלופ וחצי הסיבוב שמזכיר את סיבוב שיפוד הסופלאקי ייתן אווירית יוונית אסלית
    יאסו !!

  6. היוונים נתנו לפריק את המפתחות של הנבחרת ליורו, אבל עדיין מבחינתם אין לו עדיין אישור כניסה לאולימפוס, נכון לעכשיו הוא מצחצח את הנעליים של גאליס, דיאמנדיטיס וספאנוליס.

    1. אם הוא ימשיך באותו קצב התקדמות כמו עכשיו הוא יהיה הג'ורדן של הכדורסל היווני בסוף.
      אני לא חושב שהוא עשה טעות, אנחנו רואים המון שחקנים שלוקחים חוזים יותר קצרים כדי לשמור על כל האופציות פתוחות.כל שחקן מעדיף להיות פרי אייג'נט כמה שיותר מוקדם, ולכן המהלך שלו היה הגיוני.

  7. שחקן מצויין וכולה בן 22. העתיד לפניו. מלבד קליעה מבחוץ שתשתפר הוא הולך להמשיך ולהשתפר בכל תחום אחר ובנוסף יהיה לו מלא ניסיון ובגרות.

    שחקנים מסוגו הוכיחו שיכולת הקליעה היא ברת שיפור (למשל לברון שהגיע בלי קליעה ורק הולך ומשתפר). הייתי אולי גם משפר את קבלת ההחלטות שלו וזה יגיע ככל שיתבגר.

    מילוויקי לקחה עליו הימור וזכתה בשחקן אדיר וכמובן האפשרות שרק היא יכולה לתת חוזה הכי גבוה ישחק לטובתה. עושה רושם שבמילווקי בונים קבוצה בשקט והיווני יכול למשוך שחקני אחרים בקליבר שלו להגיע ולחתום.

    בנוסף, יש את פרקר שיכול להיות שחקן מצויין אם רק לא יפתע כל שני וחמישי.

  8. שחקן נהדר, אבל ממש לא השתכנעתי. הקליעה שלו ממש רעה, גרועה גם מזו של לברון בשנים הראשונות. הוא לא יגיע לרמה של לברון, וגם לא של דוראנט או קאווי

    1. ההתקדמות של קאווי היתה הרבה יותר איטית. רק בשנתיים האחרונות הוא במצב לקחת קבוצה על הגב.
      הגריק פריק, למרות שלדעתי טיפלה מגזימים בהייפ עליו (בינתיים), עם פוטנציאל להיות גדול מקאווי.

  9. אם אני מתחיל היום קבוצה הוא השם הראשון שאני לוקח. שובר שיאי קריירה כמעט בכל קטגוריה שנה אחרי שנה, שחקן הגנה טוב מאוד (יש מקום לשיפור, אבל כבר עכשיו טוב) והוביל את מילווקי בכל קטגוריה סטטיסטית- הישג נדיר מאוד.

    עכשיו הוא צריך לפתח קליעה מרחוק. מאמין שנראה שיפור בזה לקראת השנה הבאה, וכשהוא יקלע ב-40% מהשלוש הוא יהיה בלתי ניתן לעצירה.

    עד סוף העשור אמ.וי.פי אם נשאר בריא

        1. ב13%? ואחרי 4 שנים בליגה? מעטים מאוד. וזה מעבר לקבלת ההחלטות וניהול המשחק הבינוני שלו. בקיצור אפסייד בשמים, בפועל שחקן אולסטאר מזרחי+

          1. הוא לא צריך לקלוע 40%. מספיק שיתייצב על 34%-35% (כמו לברון בשנים הכי טובות שלו) והוא יהיה בלתי עציר. זה בהחלט ריאלי אם תיקח בחשבון כמה נא ולא מוכן הוא הגיע לליגה.
            קשה להשוות לשחקנים כמו דוראנט ולברון בשנים הראשונות שהיו שחקנים שלמים ומוכנים. דווקא קאווי זו השוואה יפה.
            הקפיצה שהוא עשה בשנתיים האחרונות מדהימה. עדיין אני לא קונה את ההייפ המטורף כאילו אם היית בוחר קבוצה היית לוקח אותו ראשון. הוא עדיין בעשירייה השנייה של השחקנים בליגה, אבל בהחלט פוטנציאל לMVP עתידי.

          2. טינוף על לברון הוא ספורט מוביל באתר, אבל אפלטון פליז לפחות אל תזייף במספרים. לברון עם ממוצע קריירה של 34.2% לשלוש, העונה עם 36.7% וכבר היו לו במיאמי עונות עם 38% ו40%. יאניס לא שם, וקשה לי להאמין שהוא יהיה שם אי פעם. ולגבי הניהול משחק ודאי שאין להשוות. בקיצור הפריק תופעת טבע ללא ספק, אבל האיכויות שלו כשחקן חוץ בינוניות מינוס. קאווי הוא באמת בין הבודדים שהצליח להתפתח אחרי שנים בליגה, ודי ברור לי שבשום מקום אחר הוא לא היה מתפתח כך

  10. חזק. מהיר. גבוה. אתלט על. מוטת ידיים שמאפשרת לו להטביע בשני צידי המגרש בו זמנית. נראה כאילו הפריק היווני נבנה למשחק הזה.
    אבל בסופו של דבר, אתלטיות עוזרת מאוד כדי לשדרג את האספקטים השונים של המשחק. ליאניס אין מספיק כאלה. הוא יודע לכדרר, בעיקר ביחס לגודל שלו, אבל אין לו מושג מה לעשות עם הכדור מלבד לנסות לעקוף בריצה את השחקן שמולו.
    הניסוי שלו כמוביל כדור היה אמור לשפר את הצד הזה שלו, אבל יותר מדי מהפנטזיות עליו כאל מג'יק החדש נשאר בדמיון ולא הגיע למציאות. ההתקפה של מילווקי נראתה תקועה לחלוטין איתו וללא זרימה. מה שכן עבד היה החסימה הכפולה בינו לבין מוביל הכדור האחר, וגם היא בעיקר שהיא גרמה להגנה לחשוב מי מהם הולך לבצע את הפעולה, ובדרך כלל נראה לי היה שעדיף אם הדלוודובות של הקבוצה היו נשארים עם הכדור במהלכים האלו.
    ואין הרבה מה להוסיף על הזריקה שלו שלא ראינו בסוף משחק 6 בפלייאוף. הקבוצה חייבת שלשה לשיוויון, והוא עולה לדאנק מול קייל לאורי בשניות הסוגרות של הסדרה.
    בהגנה הוא התאים בצורה מושלמת לשיטה של מילווקי – אורך ותנועה מתמדת. קשה לדעת איך הוא כשומר או כמגן קבוצתי כשכל הקבוצה נעה כל הזמן יחד. להגנתו, זה לפחות מראה שהוא מקשיב למאמן שלו ועושה את העבודה הקשה.

    1. +100. בעיני הוא יותר מתאים להיות אולאראונד פלייר לצד סופרסטאר שיוביל את הקבוצה, סוג של הוראס גראנט לעשירים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט