לא יודעים על מה מדובר? היכנסו לכאן
קווין דוראנט נשאר בווריורס – $51,250,000 לשנתיים – $25.6 מיליון לעונה – אופציית שחקן בעונה השנייה:
נירמול משכורת לעונת 2016-17 – 24.0 מיליון דולר. שחקנים שהרוויחו קרוב לכך בעונה שעברה:
FAR = 12
עכשיו כשסיימנו עם זה, צריך לכתוב פה עוד דברים. עוד לא שחררתי באתר כתבה של פחות מ500 מילים ואני לא מתכוון להתחיל עכשיו!
נתחיל בפרטים בטכניים – כזכור, דוראנט חתם גם בקיץ שעבר על חוזה לעונה אחת בלבד (טכנית זה חוזה 1+1, אבל דוראנט יוצא מאופציה בשנה השנייה).
זה אומר, שלווריורס לא היו זכויות בירד או אפילו זכויות בירד מוקדמות עליו, וכיוון שהם היו מעל התקרה עוד לפני החתמתו (תחת ההנחה שהם משאירים את איגי וליווינגסטון על חוזים חדשים), הם יכלו להחתים אותו רק באמצעות חריגת הNon-Bird. כלומר, הם יכלו לתת לו חוזה שיתחיל בעד 120% מהמשכורת הקודמת שלו – כלומר 31.8 מיליון דולר. סתם לידע כללי, קבוצות אחרות עם מקום מתחת לתקרה יכלו לתת לו חוזה שיתחיל במקסימום של 34.5 מיליון דולר.
אבל דוראנט נתן הנחה של כמעט 7 מיליון דולר במשכורת לווריורס, ועד עכשיו הסיבה לא ממש ברורה. ברור שהווריורס הרבה מעל תקרת המס, וה7 מיליון האלה היו מגיעים עם מס מותרות של משהו כמו 17 מיליון דולר, כך שבסה"כ דוראנט חסך לג'ו לייקוב כמעט מ25 מיליון דולר מהונו האישי.
אבל בדרך כלל כששחקן לוקח הנחה כזו, זה כדי להשיג משהו יותר מבני עבור הקבוצה בה הוא עתיד לשחק – הישארות מתחת לתקרת המס, השארת מקום פנוי לשחקן מקסימום, הישארות מתחת לApron – כדי לשפר אותה לטווח הקצר/הארוך. ההנחה של דוראנט לא עשתה שום דבר כזה עבור הווריורס, שגם ככה נמצאים מעל כל תקרה שתרצו לדמיין, ויהיו שניים רק לקאבס במשכורות השנה אחרי שבעונה שעברה בקושי עברו את תקרת השכר. וואו.
בקיץ הבא לעומת זאת, הווריורס כבר יוכלו לתת לדוראנט את המקסימום לו הוא זכאי, 35.7 מיליון דולר, בחוזה שמובטח ל2 עד 4 שנים (כמו שלברון עשה בקיץ שעבר), אלא אם הוא יבחר להמשיך לקחת חוזים של שנה אחת עם קפיצות כאלה (כמו שעשה בשנתיים האחרונות). ההבדל הכלכלי די זניח, וכבר כוסה בהרחבה בפוסט של השנה שעברה על לברון.
לגבי דוראנט השחקן בווריורס, אני עומד לטפוח לעצמי על השכם ולהכיר בכך שכתבתי לפני שנה בדיוק מה הולך לקרות, בניגוד לתחזיות של חלקים בצוות האתר בתגובות @רועי ויינברג@יאיר זעפרני@אשך טמיר המקורי
פסקת המפתח הייתה זו:
אני לא צוחק בכלל – אני חושב שהוא לא יהיה רחוק – אם בכלל – מתואר הMVP של העונה הבאה.
דוראנט לקח 43% מהזריקות שלו העונה מחוץ ל10 feet בלי שומר על הפרצוף (מרחק של 4 feet). אצל סטף, קליי ודריימונד הנתון עומד על 66 63 ו88 אחוז בהתאמה. הוא עומד לקבל טונה של זריקות חופשיות כל משחק, מה שעומד להעלות עוד יותר – אם זה אפשרי בכלל – את אחוזי השדה והשלוש שלו. הוא יקלע פחות, אין ספק – אבל באחוזי שיא.
בהרכב הזה, אנחנו אמורים לראות גם חלק מהפוטנציאל ההגנתי העצום שלו, שלא בא לידי ביטוי בכלל תחת ברוקס ורק בפלייאוף האחרון תחת דונובן, מתממש. הווריורס ידרשו ממנו לשמור על הסכמה ההגנתית ולהחליף שמירות על שחקנים בכל העמדות, ודוראנט – עם נטל התקפי קטן בהרבה מבאוקלוהומה ועם שילוב ייחודי של עבודת רגליים טובה וידיים סופר ארוכות- יענה לאתגר בהצלחה.
זה לא רק שהוא השחקן החופשי הכי גדול בליגה וMVP לפני שנתיים. אם הווריורס היו מהנדסים בדימיון שחקן להחליף את בארנס בחמישייה, זה מה שהיה יוצא להם.
הוא נפצע ולא היה חלק מדיון הMVP. חוץ מזה הכל התממש.
בקיצור, על מה לעזאזל אנחנו מדברים פה??? אנחנו כבר ב520 מילים אז אני את שלי סיימתי. יום טוב 🙂
FAR = 12
אסף
4 ספט 2017 16:04:13אין מה להוסיף עומר,דייקת מאוד, אולי ההחלמה הכי קלה של הקיץ ,בטח ובטח אחרי ההנחה שעשה ללוחמים.
אסף
4 ספט 2017 16:04:32ההחלטה כמובן.
אפלטון
4 ספט 2017 16:13:00הכי קל. והכי מוזר. וזכותו.
PoopS
4 ספט 2017 16:23:36זתומרת קאפקייק חסך לבעל בית מליונים… עבד נשאר עבד…
FART=12
גיא הרשע
4 ספט 2017 16:25:33אכן, הכי קל.
תודה על 500 (?) מילים…
עומר מזיג
4 ספט 2017 21:57:11533
מלובני
4 ספט 2017 16:39:50יפה שבמקום שתי מילים בכל זאת הצלחת למלא פה 500 מילים.
ואחרי שכיסת את ניו אורלינס אני יכול להבין את הרצון להתאושש מהקושי הרב שהטמטום שלהם מעביר אותך ואתה צריך לקפוץ ישר לגולדן בשביל להירגע.
ולדי קוגן
4 ספט 2017 16:48:38הייתי נותן גם פאר 15.החוזה הכי מדהים ביי פאר, לא הוגן בעליל. ההנחה שהוא לקח איפשרה לבעלים לשחרר יותר כסף לאיגי,לאו דווקא לחסוך בתשלומי מס. אם דוראנט היה מבקש את המקסימום אני לא בטוח שלייקוב היה נותן לאיגי 16 לעונה.
אפלטון
4 ספט 2017 17:30:05אני חושב שזה מה שאמרו גם לדוראנט
דובי
4 ספט 2017 16:57:29כשנותנים לך תיקח… נו בריינר
אסף
4 ספט 2017 19:16:20לפרטים ניתן לפנות לכל שחקן בינוני מינוס שהניקס החתימו בעשור האחרון…
פה איתמר
4 ספט 2017 17:05:36שנה הבאה הוא יקבל מקס לארבע שנים (חריגת בירד)?
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:00:41לא בטוח. הוא זכאי רק לearly bird שנה הבאה, שזה אמנם אומר שהוא זכאי למקסימום ולקפיצות של 7.5% אבל לא זכאי לשנה החמישית. התקרה ממשיכה לקפוץ עדיין בנגיד 3-4 אחוז כל שנה, אז זה יכול לנטרל את יתרון הקפיצות של ה7.5% בחוזה ארוך טווח והוא ימשיך ללכת על 1+1ים כאלה כמו שלברון עשה כמה שנים.
מנחם לס
4 ספט 2017 17:20:56הדבר האחרון שמטריד את דוראנט הוא כסף.
מיקי
5 ספט 2017 09:26:35100+
בני תמותה כמונו לא מבינים עד כמה האנשים האלה לא רגישים לדולר השולי הנוסף שהם מקבלים. חלק מהשחקנים גם לא מבינים את זה (כן כרמלו, אני מדבר עליך), אבל הבוגרים שבהם כן, ודוראנט בן אדם חריף ובוגר.
מנחם לס
4 ספט 2017 17:21:30סידרה נפלאה, עומר. תודה
רימשוט
4 ספט 2017 17:30:59הק
סקופ אחרון להיום.
והנה ציטוט של האשך: {תגובה מס' 29 מהטור של עצמו}
" מאכזב מאוד שהרבה אנשים בחרו להתעסק באדם או בסיפורים, שהיו או לא היו (מי יודע? בטח לא אנחנו), ולא ביצירה.
למה, אנשים מוכרים אחרים אותם אתם "צורכים" באמת מוכרים להם?
מי יודע כמה סופר זה, או סלב הוא, או בכלל – פוליטיקאי זה (שהצבעתם לו והוא באמת משפיע על חייכם ולא בצורה אומנותית) – מוסריים או לא?
מאיפה אתם יודעים מה הם עושים בחייהם הפרטיים ואיזה מין אנשים הם?
מה אתם בכלל מתיימרים לעשות את זה?
תתעסקו ביצירה ותשפטו אותה לגופה וזהו." {עד כאן הציטוט}
פשוט לא י-א-ו-מ-ן שראש הללל משתמש בטיעונים כאלו……..
עגל
4 ספט 2017 21:56:01הוא בהחלט חשף את עצמו
איתן
4 ספט 2017 17:37:45בס"ד
הוא רצה שישאירו את איגי וליוונגסטון ובשביל זה היה מוכן להפחית. הוא אמור זאת במפורש. שרצה שהם יקבלו עכשיו עוד חוזה יפה. ידע שאחרת איגי יעבור לפילי/אחר שרוצה וטרן עם יכולת.
לכן גם סידרו את החוזה באופן שהשנה איגי מקבל את הסכום הגדול ואח"כ פחות(בניגוד למה שעושים בד"כ) כי בהמשך יעברו יותר את המס מותרות ודוראנט יקח יותר כסף.
למעשה דוראנט נתן הנחה לשנה. איגי קיבל יותר לאותו שנה.
וכך נשאר בקבוצה וחתם לשנתיים מעבר בסכום שבו גולדן ממילא רצתה להשאיר אותו ל3 שנים.
גיא הרשע
4 ספט 2017 17:44:47החוזה של איגודלה הוא 14,800,000 השנה,
16,000,000 בשנה הבאה,
ו-17,185,000 בעוד שנתיים. אין לקבוצה או לאיגודלה סעיף סיום מוקדם לחוזה.
אסף
4 ספט 2017 19:17:10מתנת טרום פרישה נאה
א.ב
4 ספט 2017 17:51:19קצת קטנוניות – לא חוכמה להשוות נתונים שכוללים את העונות הראשונות שלו לעונת שיא.
אחוזים מהשדה עלו בסה"כ אבל בכל אחת מחמש העונות הקודמות היה לו אחוז גבוה יותר ל-3.
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:02:36אתה צודק, אבל לא מצאתי דרך ממש נוחה ויזואלית להציג השוואה כזאת לנתונים מ4 השנים האחרונות. האחוזים מהשדה זה העיקר כאן
דובי
4 ספט 2017 17:52:30בעיניי דוראנט הוציא את עצמו במודע ובצורה הצהרתית ממדד "מרוויח יותר, שווה יותר". לקח הביתה כמות דולרים ענקית, ועצר את המונה במקום שרצה ולא במקום שידרג אותו בצמרת המרוויחים.
אסף
4 ספט 2017 19:18:10חוזי הפרסום וכדומה יפצו אותו היטב.
דובי
4 ספט 2017 20:00:26כסף לא חסר לו, אבל כסף לא חסר לאף אחד מאלה שמתלבטים בין 15, 20 ו35 מיליון
עגל
4 ספט 2017 21:57:57יש גם עניין לא קטן של אגו (זוכר את ג׳ורדן?) וגם כאן הוא הראה ויתור
Benny
5 ספט 2017 21:18:14או זה בדיוק הרעיון. עוד 2 אליפויות סבירות עם תארי mvp סבירים בשנתיים הקרובות והכמה מליונים שויתר עליהם יהיו בטלים לעומת מה שירוויח ממכירת נעליים גרביים ומשקפיים .
Ljos
4 ספט 2017 22:49:02+1
רועי ויינברג
4 ספט 2017 17:55:53חד משמעית FAR 12. טעיתי כשאמרתי שנה שעברה שזה FAR 2, אני אוכל את הכובע. לא ציפיתי שקרי יהיה מספר 2 כל כך טוב ושדוראנט יהיה כזה משמעותי בהגנה.
אחלה של פוסט
רועי ויינברג
4 ספט 2017 17:56:37ועוד 20 נקודות על הסרטון
עידו גילרי
4 ספט 2017 18:25:442???
מה בדיוק כבר עליך?
דובי
4 ספט 2017 18:39:09סבלנות, הילד בן 11
עידו גילרי
4 ספט 2017 18:43:03זה באמת מרגיש כמו רגרסיה.
רועי ויינברג
4 ספט 2017 19:45:58אני מודה בטעות, אבל: אם הם היו מודחים בגמר המערב, או שהיריבות בין הכוכבים הייתה הופכת לכאוס, יש מצב שזה היה 2
א.ב
4 ספט 2017 20:54:50אין שום מצב בעולם שבו אתה מחתים שחקן טופ 5 בשיא הקריירה, או אפילו טופ 20 כשחקן חופשי וזה פחות מ-9.
אסף
4 ספט 2017 19:18:57כבר 5 שנים בן 14 לא??? 🙂
דובי
4 ספט 2017 19:55:51נראה לי 8 שנים בן 11
MBK
4 ספט 2017 18:10:47פאר 12 ,ביי פאר
פה איתמר
4 ספט 2017 19:43:11עומר כרגיל אחלה.
שאלה מעניינת.
ה FAR הם מנקודת מבט של הקבוצה.
לו היית צריך לעשות מנקודת מבט של השחקן (או הסוכן)
האם זה יהיה משחק סכום אפס או שיהיו גם win win?
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:06:33זו שאלה ממש טובה, שהתלבטתי איתה המון כשהתחלתי את הפרויקט לפני 4 שנים. חשבתי בהתחלה להתייחס לזה באמת כמשחק סכום אפס (אפילו השתמשתי בביטוי הזה בהקדמה שמחקתי) ולקבוע ש10 זה הכי טוב לקבוצה ו1 זה הכי טוב לשחקן.
בפועל ניסיתי לכתוב כמה החתמות וזה לא ממש עובד. יש המון סיטואציות שהן WIN WIN לשני הצדדים או יותר נפוץ – LOSE LOSE לשני הצדדים. בRealgm לדוגמא – שהוא האתר הכי רציני בעיני באינטרנט בנושאים האלה – הם נותנים ציון נפרד לקבוצה ולשחקן, וכמעט אף פעם אלה לא ציונים הפוכים:
https://basketball.realgm.com/analysis/246650/Grading-The-Deal-Pelicans-Re-Sign-Jrue-Holiday-On-Five-Year-$126M-Contract
דדי
4 ספט 2017 22:27:17מעניין, זה אתר שבגדול אני לא ממש מחזיק ממנו יותר מדי, אבל בקטע על הולידיי זה מאד קרוב למה שאמרתי על הפליקנס.
אולי צריך לבדוק מה קורה שם לעיתים יותר קרובות…
אבל האמת היא שמעדיף לא לתת לדעות של אחרים להשפיע על שלי אז עדיף שלא אבדוק מה קורה שם.
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:31:40דבר מעניין לכתוב בתגובות על כתבה שמציגה דעה של אחר
רועי ויינברג
5 ספט 2017 01:12:141+
דדי
5 ספט 2017 02:06:57לא אותו דבר כשהכתבה נכנסת אלי הביתה לאתר.
פה איתמר
4 ספט 2017 23:41:42נכון,
שחקן יכול להקריב חוזה בשביל סיטואציה טובה יוצר.
למשל:
1. יותר דקות ברוטציה בכדי לקבל דקות משמעותיות שישולמו בחוזה הבא
2. לשחק בתפקיד שיותר מתאים לו ושוב פיצוי בתפקיד הבא.
3. רודפי אליפויות (לדוגמא ווסט)
פה איתמר
5 ספט 2017 10:49:18וכמובן שיקולי מדיה וחוזיי פרסום (למרות שפחות רלוונטי בעולם הדוט.קום)
חזיר יבלות צעיר
4 ספט 2017 19:57:49Snake 10
דדי
4 ספט 2017 20:53:05מצטער, אבל הפרוייקט הנפלא הזה כתוב הפעם ממש לא טוב, וממש לא מסביר את הסיטואציה של דוראנט והווריורס.
הסיבה היחידה שהם היו מעל לתקרה כשהוא הוחתם היא שהוא כבר התחייב לקחת חוזה של נון בירד (מה שהיה ברור לי שיקרה כשכולם גירדו בראש בקיץ הקודם ואמרו שאין שום דרך שבה הווריורס יוכלו לשמור עליו.)
*האמת היא שלא פירטתי – רק אמרתי שיש דרך ברורה…
אם דוראנט היה רוצה, לווריורס היתה את האפשרות לשלם לו כמו כל קבוצה אחרת, והם היו עושים את זה, ולכן הוויתור שלו הוא לא על 7 מיליון אלא 10 מיליון, רק שזה היה אומר שהקבוצה היתה הרבה יותר חלשה העונה, ושחקנים היו צריכים לעזוב (ספציפית איגואדלה ואולי גם ליווינגסטון).
זו גם היתה האופציה הקלה והזולה מבחינת הבעלים ותשלומי המס שלו, ובעצם המהלך הנדיב של דוראנט אילץ את לאקוב "להחזיר" לו פי כמה וכמה מבחינה כספית – החזר שישפיע על הכיס שלו להרבה שנים…
ההפתעה הגיעה מזה שהוא היה צריך לוותר רק על 3 מיליון כדי לאפשר לווריורס לשמור על הסגל, ובסוף וויתר על 10 משום מה. יותר מזה, כ 5 מיליון מתוך זה (לא כולל מס מותרות בשיחה הזו) הלכו לטובת הוספת שחקן שבכלל לא היה בעונה שעברה והוא לא איזה כוכב גדול (גם אם יכול להשתלב מצוין) – ניק יאנג.
זה ההלם אולי הכי גדול שלי, וזה מראה שדוראנט לא סתם נתן את ההנחה הזו ללאקוב, אלא תיאם/וידא איתו שחלק נכבד מזה ילך לשיפור הקבוצה מעבר להשארת הסגל הקיים.
שיהיה ברור – ניק יאנג לא הוחתם בלי לתאם את זה מראש מול דוראנט, כי אז היה מדובר בסטירה ישירה לפנים אחרי שהוא וויתר על כל כך הרבה כסף, וסוף היחסים בין דוראנט לווריורס בעוד שנה.
חוץ מזה, בקיץ הבא יהיו לווריורס את זכויות הבירד המוקדמות על דוראנט ולא המלאות, וכשמדובר בשחקן מקסימום קל כמו דוראנט – זה המקרה שבו יש לזה משמעות, גם אם ברור שהיא לא תהיה דרמטית במקרה הזה מבחינת השיקולים של דוראנט.
בקיצור, לטעמי ההסבר היה מאד חסר לגבי מה שקרה עם דוראנט הקיץ והאופציות שלו ושל הווריורס, אבל עם הציון כמובן שאי אפשר להתווכח.
עגל
4 ספט 2017 22:01:15לא הבנתי הכל אבל סבבה.
תודה גם לעומר על המשך פרוייקט נפלא
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:26:43אתה טועה. רק עם המשכורות של גרין קליי וליוינגסטון (החדשה), והcap holds של איגי וקארי, הם כבר היו ב77 מיליון, כלומר בלי מספיק מקום להחתים את דוראנט על cap space. וכמו שכתבתי, הnon-bird מביא אותו רק ל31.8 מיליון דולר.
דדי
4 ספט 2017 22:33:33אני לא טועה, כי הסיבה היחידה שהקאפ הולד של איגי נשמר, ושליווינגסטון בכלל קיבל חוזה – היא שדוראנט הוגיע להם מראש שהוא יוותר על המקסימום שלו ויחתום באמצעות נון בירד רייטס.
אם דוראנט היה רוצה – איגי היה משוחרר, ליווינגסטון לא היה מוחתם על החוזה הזה (היו מציעים לו רק MLE שאולי היה לוקח ואולי לא), קרי היה מוחתם רק אחרי דוראנט (כדי לנצל את הקאפ הולד היחסית נמוך שלו), והווריורס היו מחתימים את דוראנט על מקס מלא של 35 מיליון על ידי מקום מתחת לתקרה.
רק בגלל שדוראנט אמר להם מראש שהוא יסתפק בנון בירד (אפילו אם עוד לא החליט על ההנחה הנוספת עדיין) – הווריורס החתימו את ליווינגסטון ואת קרי לפניו.
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:38:48נו???ואיך זה לא נובע ממה שכתוב???או ממה שכתבתי לפני 14 חודשים:
http://www.hoops.co.il/?p=70780
כשכולנו לכאורה גירדנו בראש???
דדי
4 ספט 2017 23:03:16אף אחד, כולל אתה לא חשב שיש אפשרות שהווריורס יוכלו להחתים מחדש את דוראנט ולשמור על כל הסגל, וגם בלינק אפשר לראות את זה.
אני זוכר את זה טוב מאד וגם את מה שרמזתי לך בתגובות, כי האמת היא שאפילו בתקשורת האמריקאית לא חשבו מספיק לעומק על הסיטואציה והגיעו למסקנה שלך.
הנה מה שכתבת ב FREE NO MORE על החתמת דוראנט והמשמעויות שלה לסגל הווריורס בעונת 2017/18
"צריך גם לזכור שלווריורס לא יהיה זכויות בירד על דוראנט בשנה הבאה, והם יהיה חייבים לפנות את משכורת המקסימום שלו בשנה הבאה – 35.7 מיליון דולר – מתחת לתקרה לפני ההחתמה. זה לא בלתי אפשרי, אבל כמעט בודאות יכריח אותם להיפרד מאיגי וליבינגסטון (או לשכנע אותם לחתום על חוזים ב2-3 מיליון דולר כל אחד – דבר שיתקשו לעשות)."
והנה החלק הרלוונטי מהתגובה שלי לפוסט הזה שלך –
"אני גם חושב שיש אפשרות אמיתית שהווריורס יוכלו לשמור על כל הסגל וגם להחתים את דוראנט מחדש, אבל בינתיים אני אשמור לעצמי את האופציה הזאת. אולי אכתוב על זה בפעם אחרת שהנושא יעלה, סתם כדי לשמור על מתח בריא…
בכל אתר אינטרנט שקראתי כולם באמת מניחים שזה ילך לכיוון שכתבת, אבל אני אומר – לא כל כך מהר "
אני חושב שהדברים מדברים בעד עצמם. הפואנטה שלי היא תמיד העובדות ולא הקרדיט, אבל אם לא נותנים אותו, אז אני אקח…
ולדעתי שום דבר שכתבת בפוסט הנוכחי לא מסביר שדוראנט היה יכול בקלות לקבל 35 מיליון מהווריורס, והסיבה היחידה שהם התחילו את הקיץ מעל לתקרה היתה התחייבות של דוראנט שנון בירד רייטס יספיקו להחתים אותו מחדש.
זו לא היתה גזרה משמיים שהווריורס יהיו מעל לתקרה הקיץ.
יותר "גזרה באדיבות דוראנט".
דדי
4 ספט 2017 23:04:57טוב, אם כבר הזכרתי אותו, נראה לי שראוי לתת את הלינק לפוסט על דוראנט משנה שעברה…
http://www.hoops.co.il/?p=75467
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:42:27נראלי שהבנתי מה אתה אומר.
כל הטקסט שם מתייחס למצב בו הווריורס כן מחזירים את ליוינגסטון ואיגודאלה כי זו הסיטואציה הרלוונטית להשוואה כדי להדגיש את ההנחה ה"מיותרת" מבנית שדוראנט לקח.
זה נובע די בבירור מהטקסט.
דדי
4 ספט 2017 22:47:16אולי פספסתי משהו בקריאה, אבל לדעתי לא היתה התייחסות לעובדה שדוראנט היה יכול לדרוש ולקבל מהם מקס מלא, והאופציות שלו לא היו 32 מיליון בווריורס לעומת 35 מיליון בקבוצה אחרת – הוא היה יכול בקלות לקבל מהם גם 35 מיליון, רק שזה היה עולה לקבוצה באיגי ואולי גם בליווינגסטון.
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:57:59לא פספסת. לא התייחסתי לאפשרות הזו כי היא לא שירתה את הסיטואציה והנקודה שהתכוונתי להציג. בכל מקרה ערכתי הבהרה בסוגריים כדי שלא יהיה רשום משפט לא מדויק.
דדי
4 ספט 2017 22:42:30החוזים של גרין, תומפסון, שמירת הזכויות של קארי + הקאפ הולדס המינימליים הקיץ/הצעירים שהווריורס היו רוצים לשמור = פחות מ 60 מיליון.
אולי אפילו יותר קרוב ל 55 (סתם מתעצל לחשב).
בגלל זה כולם הניחו בקיץ שעבר שטם דוראנט נשאר עבור מקס – איגי יעזוב בוודאות, ואולי את ליווינגסטון כן היו מצליחים להשאיר עם ה 7-8 מיליון שהיו נשארים להם.
בקיצור, לדוראנט היתה את האופציה לקבל מקס מלא, אבל כדי לשמור את איגי בקבוצה הוא החליט מראש להסתפק בחוזה נון בירד אם הווריורס יתחייבו להשאיר את איגי.
אני מניח שההנחה המפתיעה הנוספת היתה עבור התחייבות נוספת של לאקוב להשתמש ב MLE.
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:32:27ומי שני ההייטרים שנתנו 9?????
עידו גילרי
4 ספט 2017 22:41:05עבור רועי 9 זה שדרוג רציני
עומר מזיג
4 ספט 2017 22:43:15+1. או יותר נכון +7
רועי ויינברג
4 ספט 2017 23:19:30האמת שלא דירגתי בסקר, כי 10 נמוך מדי
יניב
5 ספט 2017 09:51:15רועי קשור לתגובה קודמת שלך.כתבת על זה שקרי מספר 2 של דוראנט וזה ממש אבל ממש לא נכון.גולדן סטייט היא עדיין וקודם כל קרי והוא בטח לא מספר 2 של דוראנט,זה יותר ששניהם ביחד מספר 1 של גולדן וגולדן סטייט קודם כל משחקת בשביל קרי(מבחינת הסגנון וההתאמה)
רועי ויינברג
5 ספט 2017 15:48:55קשה להגדיר בקבוצה כל כך קבוצתית מספר 1. הם לא כמו קליבלנד ששם ברור מי הגו-טו-גאי. אבל בגמר השנה לדוראנט היו יותר זריקות ואחוז שימוש גבוה יותר
צביקה
5 ספט 2017 07:31:06זה אכן נו בריינר. ובאמת הדיון המעניין כאן הוא מה שעורר דדי. מה ואיך גרם ויתור של 10 מיליון דולר. ואני מניח שההסבר של דדי הוא גם הנכון. הבחור רוצה לעשות כל מה שביכולתו לשמור על התלכיד הזה ולעשות איתו לכל הפחות טריפיט.
הייט אשברי
5 ספט 2017 08:26:56כמה הערות :
1. גם אני זוכר את מה שכתבתי בקיץ שעבר, בניגוד לכל הספקנים שפינטזו איך ההכלאה של דוראנט בווריורס לא תעבוד.
2. מה לא ברור לגבי הכסף ? הוא ויתר על הרבה , גם כי כיף לו במפרץ, גם כי הוא רוצה עוד תארים וגם כי בשביל עוד תארים הוא רוצה שהקבוצה תישאר חזקה .
3. אין כל בעיה בשנה הבאה. בעוד שנתיים יסתיימו החוזים של קליי ודריי , ואז נראה הלאה.
יניב
5 ספט 2017 09:48:56זה לא היה כל כך מופרך לחשוב שזה לא יצליח וכל מי שחושב ששלושה-ארבעה כוכבים יחברו ביחד ואופס יזכו באליפות אז יתברר להם שזה ממש לא קל.
בגולדן סטייט השחקנים הם משהו מיוחד+דוראנט שגם משהו מיוחד(מבחינת אופי) ולכן השילוב היה כל כך אלגנטי וחלק אבל זה ממש לא דבר קל.
לדעתי כל מה שדדי כתב היה ברור לדוראנט ולאקוב כבר שנה שעברה,אין מצב שדוראנט היה עושה את המעבר רק בשביל עונה אחת
הממזר של סטוקטון
5 ספט 2017 10:20:25ובינתיים ה FAR 12 יצא די נעל בדיבוריי נעליים אנדר ארמור/נייק.
עובר אורח
5 ספט 2017 21:24:06סתם תפסו איזה ציטוט שלו. שווה להקשיב לכל הפודקאסט שלו עם ביל סימונס. יצא חביב פלוס
פינגבק: Free No More 2017 – גאסול, איגי, ג'יימס ג'ונסון / עומר מזיג | Hoops
פינגבק: Free No More 2018 – קווין דוראנט ופול ג'ורג' / עומר מזיג | Hoops