מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. קובי אלטמן – ה-GM של הקאבס

הקאבס החליטו לתת את מפתחות האולם לקובי אלטמן בן ה-34 שהיה ה-GM המחליף של דייויד גריפין מאז שפוטר.

אלטמן נמצא עם הקאבס כבר מ-2012 אך רק מאז האליפות של 2015-16 הוא הועלה לתפקיד סגן ה-GM.

דן גילברט, בעל הקבוצה, הסביר את בחירתו:"Koby Altman has led our front office group through this transition period, impressing many inside the franchise and outside the organization, as well," Gilbert said in a statement. "We are very excited that he will now be officially leading the basketball side of our franchise. Koby has the credentials, knowledge, experience and instincts to be an outstanding general manager. In addition to these positive attributes and outstanding relationships around the league, Koby will inspire and impact the best possible culture throughout the organization.

"We are going to see a capable and passionate leader who will also cultivate new ideas and innovation. The speed of the game is ever faster on the court and in the front offices around our league. I am confident that Koby is equipped and prepared to lead and succeed in this dynamic environment."

שניהם (גילברט ואלטמן) ייפגשו מחר (יום רביעי) עם המדיה להסביר את המצב של הקאבס ואת תוכניותיהם לעתיד.

הוא אמר על בחירתו לתפקיד:

"I am incredibly grateful to Dan for the opportunity to become general manager of the Cavaliers," Altman said. "His confidence, support and strong commitment to achieving our collective goals is very clear to me and I look forward to continuing our efforts. I am also excited and proud to lead a front office team that will continue to be sharply focused on competing for championships. That challenge is what drives all of us."

קבלת תפקיד בעל חשיבות כזאת לקבוצה כמו הקאבס לצעיר בן 34 ללא מי-יודע-מה בקגראונד וניסיון הרים הרבה גבות. הוא נכנס לתפקידו בזמן מסובך ביותר עם בקשתו של קיירי אירוינג לעבור מהקבוצה, וההחלטה להחתים את דריק רוז.

 

2. סיכום הפאשלות של פיל ג'קסון

עכשיו שפיל ג'קסון איננו, והשגיאה מספר 2 שלו עומדת לעזוב את הניקס, הגיע הזמן להזכיר למזוכיסטים של הקבוצה (אין טעם להזכירם בשם; רובנו מכירים אותם) את "7 הפאשלות הגדולות" של המפשל הגדול ביותר בתולדות הקבוצה.

*פאשלה מס' 7: שליחת טייסון צ'נדלר לדאלאס!

מיד אחרי שפיל ג'קסון קיבל את המינוי ממיסטר נולן בספטמבר 2013 כ"נשיא כל פעולות הכדורסל של הניקס" במשכורת של 12 מיליון לעונה, הוא החליט שעליו לעשות צעד ראשון כדי שייראו שהוא לא סתם יושב מתבטל על כורסא ריקה, והחלטתו הראשונה היתה שטייסון צ'נדלר "לא מתאים להיות הסנטר של הניקס" והעבידו לדאלאס אחרי 55 משחקים בניקס בעונת 2013-14. לא משנה שעונה אחת לפני הוא נבחר ל"שחקן ההגנה של ה-NBA", ונבחר לאול סטאר לראשונה בקריירה בעונת 2011-12. הוא וריימונד פלטון נשלחו דרומה עבור… חוזה קלדרון.  בעונה הבאה (2014-15), ללא טייסון, הניקס ניצחו…17 משחקים.

*פאשלה מס' 6:  הטרייד של טים הרדאוויי

ב-2013 הניקס בחרו אותו מס' 24 בדראפט. הוא לא הירבה לשחק בגלל מאמנים חסרי הבנה (שאחד מהם הוא אחת מהפאשלות) כשהוא קולע 11.3 נק' ב-44.9% דיוק ב-21 דקות משחק, אבל לפיל ג'קסון (notgood enough for Jackson) הוא נראה "לא אחראי ולא מתאים לשיטת המשולשים" והוא העבירו בטרייד לאטלנטה עבור הרוקי ג'ריאן גראנט. גראנט בן ה-23 לא הצליח לפצח את החמישייה והוא דידה עם 5.6 נק' למשחק ב-22% מה-3. אח"כ הוא היה חלק מהחבילה שנשלחה לבולס עבור דריק רוז. הרדאוויי בינתיים קלע לאטלנטה 14.5 נק' כשחקן חמישייה בעונה שעברה.

*פאשלה מס' 5: הבאת דריק רוז פצוע ושבור

עונת 2016 היתה אסון ושבר עבור הניקס שפיל ג'קסון ניסה להקים ע"פ תובנה המובנת רק לו, והוא החליט שהאדם שיהפוך את ההריסות למגדל לתפארת על הצטלבות רח' 34 והשדרה השביעית הוא דריק רוז. עבורו פיל ג'קסון – אני לא מגזים כשאני מכנה אותו 'עבריין' – נתן לבולס, הקשיבו, את גראנט, קלדרון, והסנטר רובין לופז. רוז הגיע עם ברכיים דפוקות ועונה אחת לפני FREE AGENCY. רוז נתן עונה לא רעה בכלל של 18 נק' ב-47% קליעה, אבל נאלץ להחמיץ כמה משחקים בגלל משפט האונס (civil rape trial) ואז קריעת המיניסקוס 7 משחקים לפני סיום העונה. עכשיו פיל ג'קסון נשאר עם שחקן חופשי שארבעה מנתחים חתכו לו את הברכיים. ג'קסון נתן סנטר שהיה טוב מאד לבולס, את הצעיר גראנט, ואת קלדרון עבור שחקן שהבולס מתו להיפטר ממנו. כשזה קרה לפיל ג'קסון כבר היו 36 מיליון דולארים בכיס על פועלו.

*פאשלה מס' 4: הטרייד של ג'יי אר סמית' ואימן שומפרט

היש צורך להוסיף שהזן מאסטר עזר ללברון ג'יימס והקאבס לקחת אליפות?

מה הדביל קיבל עבורם? את לו אמונדסון, אלכס קירק, ולאנס תומאס.

אילולא ידעתי שפיל ג'קסון הוא סתם חסר מושג הייתי משוכנע שמישהו שיחד אותו עם עוד כמה מיליונים, אחרת אין לי כל הסבר לפשע הזה שהוא גרם לניקס.

*פאשלה מס' 3: נתינת שרביט המאמן לדריק פישר

לפיל ג'קסון היתה אפשרות לשכור כמאמן את סטיב קאר. הוא אמנם היה בהנהלת פיניקס, חסר ניסיון באימון, ופיל ג'קסון לא הסכים לוותר על חצי סנט עבור שכירתו כמאמן. כסף קטן ממש (low-balled Kerr). פיל לבסוף החליט שפישר יהיה עדיף על קאר בשיטת המשולשים (שהניקס אף פעם לא שיחקה) והחליט לשכור אותו במקום את קאר (in favor of Fisher).

פאשלה מס' 2: חוזה ה- NO TRADE לכרמלו אנטוני.

*פאשלה מס' 1: ההחתמה של יואקים נואה

כשנואה סיים את עונת 2013-14 עם 12.6 נק', 11.3 ריב', ו-5.4 אס' הניקס יכלו לקבל אותו אבל הם לא היו מעוניינים. אבל בעונת 2015-16 – כשהוא איבד את מקומו בחמישייה, עבר ניתוח ברך (recovering from a knee surgery) וסיים עונה של 6.3 נק', 9.4 ריב', וכתף שיצאה ממקומה (והוא כבר מתקרב לגיל 32). פיל ג'קסון יצא מגידרו כשנודע לו שהוא יכול להחתים את האמריקאי-צרפתי הזה. פיל ג'קסון לא יכול היה לחכות ומיד הרים טלפון ליואקים שהוא מוכן לשלם לו 72 מיליון ל-4 שנים. בעונתו הראשונה בניקס הוא הצליח לשחק רק 46 משחקים בגלל פציעות וסיים את העונה עם 5.1 נק' ו-8.8 ריב'. ולניקס יש את השחקן השבור והפצוע הזה לעוד שנתיים, ו-36 מיליון לבנק.

3. לפחות חדשה טובה אחת לניקס

(פרוזינגיס ואביגייל פיצ'פורד – מאוהב בה או מה? לא מאמין שהיא חברה של הווניל הזה אבל התמונות שלהם ביחד מופיעות בכל מקום!)

כמובן שכל העיניים מופנות לעבר כרמלו אנטוני, ומה תהיה החלטתו. אבל כמובן גם שכל המבינים יודעים שעתיד הניקס לא תלוי בו, אלא בלטבי גבוה עם פני תינוק בשם קריסטפס פרוז'ינגיס. תארו לעצמכם שאפילו הלטבי הזה – שבוודאי לא ידע מימינו או שמאלו כשהגיע לניקס כרוקי – הוא מלא טינה להנהלת הניקס, והוא אפילו לא היסס מלהזכיר את שמו של פיל ג'קסון ש-"כמה מהחלטותיו הפתיעו אותי".

ככל שהמדיה ניסתה לדובב אותו היא לא הצליחה. אפילו "כמה מהחלטותיו הפתיעו אותי" לא מסביר אם ההפתעות היו לטובה או לרעה. אז הוא עשה את הדבר שהוא אפילו טוב יותר מלדבר: הוא עשה כמה מעשה שדיברו בקול הרם ביותר שניתן לדובב לטבי בלונדיני עם פני תינוק: הוא לא הגיע לפגישת הניקס. הוא עשה דבר נוסף: מאז סיום העונה פיל ג'קסון ניסה כמה פעמים לדבר איתו, אבל הטלפון אף פעם לא היה זמין.

מרק ברמן, מהניו יורק פוסט מצטט ילד – ילד! – ששאל את פרוזינגיס במחנה הכדורסל שלו בלטביה "מה התכניות בקשר לעתידך בניקס?" (Marc Berman of The New York Post) ופרוזינגיס ענה את התשובה הטובה ביותר שאוהדי הניקס היו יכולים לצפות לה::

“I feel that it is the best place to win. And if you win in New York, you are king. For the last two years, I have had so many positive emotions here that this is where I want to stay and that this is where I want to win.”

הפיטורין של פיל ג'קסון היוו את התשובה הטובה ביותר לפרוזינגיס עד כמה הנהלת הניקס נאמנה לו וחושבת עליו כיהלום העיקרי.

מה שפרוזינגיס עוד אמר זה ש-"השגת אליפות אחת בניו יורק שווה להשגת כמה אליפויות בכל קבוצה אחרת כי אלף, זאת העיר החשובה בעולם, ובית, הניקס לא זכתה מאז 1973, והחלום שלי הוא להחזיר לניו יורק את מה שהיא החמיצה משך 44 שנה!".
הניו יורק פוסט מסיים:
Knowing this to be true, Kristaps Porzingis has made it clear that he’s committed to playing for and building with the New York Knicks.

4. קשה להחליט איזו היא פאשלת הפרי אייג'נסי הגדולה ביותר

חשבתי הערב -תוך כדי נתינת מבט בבייסבול – איזו היתה פאשלת החתמת ה-FREE AGENT הגדולה ביותר. ב-"פאשלה" חייבים לדבר על שני משתנים: מיהו השחקן (כמה טוב הוא), וכמה משלמים לו. כמובן שישנו משתנה שלישי – לכמה שנים הוא הוחתם, אבל מומי לימד אותי שזה קשור ל-$$ ולכן אין צורך לדבר על מספר שנים בנפרד, אלא אם כן השחקן עומד בפני קשישות.

אז כשחיברתי 1 ל-2 – יכולת ל-$$ – זאת היתה מסקנתי:

*פאשלת ההחתמה מס' 1: ג'יי ג'יי רדיק

פילדלפיה החתימה את השוטינג גארד המצויין לשנה אחת על 23 מיליון. עם כל חיבתי לרדיק זה לדעתי טרוף.

אני יודע שהוא שוטר נפלא מה-3 והוביל את הליגה באחוזים מהטריי, והוא קולע 89.1% מהקו, אבל הוא לא שחקן חודר, ומספר הפאולים עליו הוא די קטן יחסית לדקות המשחק שלו..

הפלוס-מינוס שלו חיובי מאד, אבל הוא לא שחקן שיכול להוביל קבוצה. הוא תמיד יהיה תוספת מצויינת לקבוצה טובה, אבל אני לא מאמין שתרומתו לסיקסרס תהיה ברמת תרומתו לקליפרס. למזלו יהיה לו שוב פוינט גארד מוסר מצויין שהוא בחירת הדראפט מס' 1, אבל עם כל הכבוד מרקל הוא לא כריס (פול) ולכן יעילותו של רדיק תרד.

הוא לא שווה 23 מיליון לאף קבוצה, ובמיוחד לא לסיקסרס.

*פאשלת ההחתמה מס' 2: בן מקלמור

פיניקס משלמת 11 מיליון לשנתיים  לשוטינג גארד שבעונה שעברה היה מס' 445 מתוך 468 ב-REAL PLUS-MINUS? תגיד לי גיא שזו טעות. תגיד לי שזה לא יכול להיות!

הוא מתחת האחוזון ה-25 בליגה בכל דבר שלא כולל קליעה: 1.6 אסיסטים ב-36 דקות משחק? 0.9 גניבות למשחק -20 מהתחתית!  ה -0.2 חסימות ה-28 מהתחתית. ואסיסט ל-TURNOVER של פחות מ-1.0! ה-38% שלו מה-3 הוא לא רע, אבל הוא לא קולע מספיק, והוא לא שווה 5.5 מיליון לעונה. כשהגיע כרוקי חשבו שכן. היום, בגיל 24, הסיפור שלו די קבוע וחתום. שחקן פחות מבינוני בליגה.

 

*פאשלת ההחתמה מס' 3: קייל קורבר.

הקאבס משלמת לו 23 מיליון לשלוש שנים. עבור מה? עבור זה שהוא קלעי השלוש הטוב בליגה?

ראינו בפלייאוף האחרון כיצד הוא קולע כשמתרכזים בשמירה עליו. כן, הוא הוביל את הליגה באחוזים מה-3 ארבע פעמים בקריירה שלו, אבל ה'פליין-דילר' של קליבלנד דיווח לאחרונה ש-97% מהשלשות שלו העונה באו מאשכרה אסיסטים. הווה אומר הוא לא מסוגל ליצור לעצמו טריי אחד או אפילו חצי טריי. הוא קולע כשהוא עומד בצד, בני קבוצתו עושים בלגן בהגנת היריבה, ואז מוצאים אותו עומד לבדו על הקו.

זה יקרה פחות יותר ויותר. הווריורס כבר דאגו שזה לא יקרה כשסטפן קרי או קייל תוממפסון לא עזבו אותו יותר לבדו בעת שהלכו לעזור למגן שמתקיפו מנסה לחדור עליו. הקבוצות למדו שאם יש קלעי כקורבר, לא עוזבים אותו לבד, וחסל סדר פסח. כשהמגן שלו לא זז ממנו, קורבר הופך לעמוד חשמל. עבור זה לשלם 7.5 מיל. לעונה?

5. ב-11 בערב (6 בבוקר בכפר אתא) מיאמי הראלד מודיעים שמינסוטה ופיניקס הם היעדים של קיירי

בארי ג'קסון מהמיאמי הראלד כותב ששתי הקבוצות המובילות ב-DESTINATION של קיירי אירוינג הן מינסוטה ופיניקס (Barry Jackson). לפי זאק לואו (Zach Lowe) קליבלנד החליטה שהיא עושה עליו מטרייד רק עבור "שחקן צעיר בעל רמה גבוהה", ומינסוטה כבר הודיעו לקליבלנד שהם מוכנים לטרייד שיכלול את אנדרו וויגינס.

השחקן הצעיר היחידי שקופץ לראש מפיניקס הוא ג'אש ג'קסון, אבל רמונה שלבורן מדווחת שהפיניקס כבר אמרו לו לא להיבהל ממה שהוא קורא כי הם לא עושים עליו טרייד בכל מקרה (Ramona Shelburne).

6. "THE MOVIE" – ג'יימס הארדן (מומלץ!!!)

 

7. HELL NO!!!

שאלה לצ'ארלס בארקלי: "האם הלייקרס יעשו את הפלייאוף?

 

תשובת בארקלי: HELL NO!

.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. לסיקסרס יש פיירול של 87 מיליון אחרי ההחתמה של רדיק.
    אם אני זוכר נכון, הם עדיין לא הגיעו למינימום השכר!
    היות וקבוצה חייבת להגיע למינימום של רף השכר (אחרת את ההפרש היא פשוט מחלקת בין שחקני הקבוצה),
    אז ההחתמה לעונה אחת הגיונית.
    רדיק מביא לקבוצה ניסיון וקליעה. 2 דברים שחסרים לקבוצה.
    לדעתי, ציון 10.

    קורבר?
    אני מסכים שהוא מקבל יותר מדי.
    אבל בשביל להיכנס לרשימת ההחתמות הגרועות ביותר צריך חוזה שפוגע בגמישות הכלכלית של הקבוצה לשנים –
    משהו בסגנון החוזה של דנג בלייקרס או של נואה בניקס.
    קורבר?
    אם הוא לא היה חותם, אז הקאבס היו יכולים להביא במקומו רק שחקן מינימום.
    חוזה גרוע, אבל רחוק מלהיכנס לרשימת החוזים הבאמת גרועים.

    בן מקלמור. אכi לא יכול להיות.
    החוזה שלו הוא בממפיס, לא בסאנס…
    אני מסכים שזה חוזה גרוע, על אחת וכמה לאור הזהירות שמפגינות הקבוצות העונה, ולאור ההיצע שיש בשוק השחקנים החופשיים.
    ממפיס הימרו שיהיה שוק חם כמו בשנה שעברה, והגיעו אתו לסיכום מהיר.
    הם טעו בניתוח הלך הרוח בליגה.

    1. אני לא יודע אם היית ציני, אבל סיכוי נמוך שזה אותו אדם. מעבר לגיל הלא סביר לתפקידים, סמנכ"ל כיל וסמנכ"ל טבע לא הולך להיות עוזר GM בקליבלנד כדי לעבוד תחת דייויד גריפין…

  2. מעורב סבבה.
    בן מקלמור שחקן חביב, בטירוף המשכורות של הליגה 11 מיליון לשנתיים נשמע טוב.
    ״החברה״ של פורצינגיס נראית כמו בימבו אמריקאית טיפוסית, סליחה על הסטראוטיפ אם זה מפריע למישהו.
    חלק מהעסקאות של פיל ג'קסון לא היו כאלה גרועות, בדיעבד זה ככה.

    1. +1
      רדיק החתמה מצויינת.פילי היו הרבה מתחת לתקרה ונתנו חוזה לעונה 1 למספר 2 הכי טוב שהיה בפרי אייגנסי השנה העמדה החלשה שלהם

  3. שנה שעברה היה ברור לי בשנייה שהוא חתם שסלומון היל לניו אורלינס זו ההחתמה הכי גרועה של הפרי אייגנסי.מוזגוב ודנג מאחוריו.

    עכשיו בדקתי את העסקאות של השנה ומצאתי 2 החתמות ממש גרועו

    1-גו אינגלס 52 מיליון ל 4 שנים.שחקן אנרגיה עם מספרים רעים.החתמה כזאת מעידה יותר על יוטה שתבלה כקבוצת לוטרי בשנים הבאות.
    2-פאו גאסול-רק אם הסכום ואורך החוזה שפורסמו אתמול נכונים.הוא כבר בן 37 בירידה תלולה מאד בקריירה וסותם לסן אנטוניו את הסלארי קאפ שגם כך חוץ מקאווי אין לה אף שחקן בטופ 30 של הליגה

    1. גם איגי לא חוזה משהו לוורירס עקב אורכו.אני לא רואה אותו מסיים את כל ה 3 שנים בסכומים שהוא קיבל עכשיו.קיץ הבא או זה שלאחריו הוא יורד לאיזו ברוקלין או אטלאנטה

    2. גם איגי לא חוזה משהו לוורירס עקב אורכו.אני לא רואה אותו מסיים את כל ה 3 שנים בסכומים שהוא קיבל עכשיו.קיץ הבא או זה שלאחריו הוא יוטרד לאיזו ברוקלין או אטלאנטה

      1. איגי בן 33.5 . כשהוא יסיים את החוזה הוא רק יגיע לגילו של פאו גאסול . הוא לא נדרש לתת יותר מ-20 דקות למשחק , ואת זה הוא יכול לתת גם יותר משנה אחת .

    1. בתקופת תומאס הגישה הייתה לאתר את כל השחקנים עם החוזים הכי גבוהים בליגה, לבחור עם פינצטה את אלו שעבר זמנם ושלא מצדיקים את החוזה ולתת תמורתם שחקנים צעירים או בחירת דראפט גבוהות.
      וכך תוך שלוש שנים ב 2006 הניקס מצאו עצמם במצב הבא:
      1. חריגה מתקרת השכר ביותר מכפול מהמותר.
      2. המאזן השני הכי גרוע בליגה.
      3. בלי בחירות דראפט. כי היה חשוב להביא את אדי קארי הגוה תמורת הבחירות (תורגמו לאולדריג ונואה)
      4. סגל זקן, לא מאוזן ולא מתפקד עם חוזים מופכרים שאף אחד לא ירצה לקחת.

      כמובן ששנה אחר כך תומאס הואשם בהטרדה מינית.

      איך בדיוק ג'קסון יותר גרוע מזה??

  4. למה רדיק הוא פאשלה? קלע טוב וותיק, בקבוצה צעירה שצריכה קלע טוב וותיק ויש לה כסף לשלם.

    ותיקון – אביגיל רצ׳פורד, לא פיצ׳פורד.

  5. הפוינט גארד של פילדלפיה הוא בן סימונס , כמעט בלתי עציר בחדירה לסל והמוסר הכי טוב ב NBA.
    הסנטר של פילדלפיה הוא אמביד , שחייבים דאבל טים ולפעמים טריפל טים לעצור אותו. אמביד וסימונס צריכים ספייסינג , ופאלץ,קובינגטון ורדיק יתנו להם את הספייסינג הזה.
    אני חושב שאם מדרגים את החתמות הפרי אייג'נסי רדיק יהיה בטופ 3 של ההחתמות הכי טובות
    הכסף פה לא משנה כלום ,, זה חוזה לשנה אחת שבה פילדלפיה חייבים להגיע לרצפת השכר(הם עדיין לא שם) ,אם הם לא היו נותנים את הכסף לרדיק אז הכסף היה מתחלק בין שאר שחקני הקבוצה.
    זאת אומרת הכסף היה הולך בכל מקרה.

    1. אני מסכים ב-100% עם הרציונל שמאחורי ההחתמה של רדיק.
      אבל –
      "כמעט בלתי עציר בחדירה לסל והמוסר הכי טוב ב NBA."
      לכתוב את זה על שחקן עם 0 דקות משחק בליגה של הגדולים,
      זו יכולה להיות הדוגמה שנותנים במילון עברית/אנגלית תחת הגדרה של
      wishful thinking…

    2. +1 בנוגע לרדיק, בנוגע לאמביד וסימונס סבלנות, אמביד בהחלט הראה ניצוצות שנה שעברה, אבל היה במגבלת דקות+ לא שיחק בק טו בק, דבר שמקל על השחקן. אני אישית חושב *שאופי* של סופרסטאר יש לו, מקווה שיהיה בריא, הוא בהחלט הולך להיות מרענן חיובי לליגה(והטוויטר שלו מצויין).

      1. על סמך זה שזאת דעתי.
        גם לברון או טים דאנקן או שאקיל אוניל לא שיחקו דקה ב NBA וכולם ידעו שהם יהיו סופרסטארס מהיום הראשון שלהם בליגה.

        גם על אנתוני דייויס היו בטוחים ב 100 אחוז שהוא יהיה סופרסטאר.
        ראיתי הרבה מאד שעות בן סימונס באימונים ומשחקים , אני יודע את ההשקעה שלו וכמה יש לו רצון להצליח.
        אף אחד לא האמין שאמביד יהיה כזה טוב מ DAY 1 , יש שחקנים שיש להם את זה.
        זאת געתי ואני עומד מאחוריה.

  6. תודה רבה מנחם.
    נכון לעכשיו, ואני ממש מתבייש לכתוב את זה, החוזה הלא מובן של גאסול הוא הזוכה בכתר. אולי הוא תפס את פופ עם קטינה, או גילה שביופורד מבריח סמים. אין הסבר אחר.

  7. מעורב מצוין
    פיל ג׳קסון הוא גדול האוברייטד בכל הזמנים היה בזמן הנכון במקום המכון לצד ג'ורדן שאק וקובי בשיאם = 11 טבעות אליפות
    הוא הגזים והגדיל לעשות כשאיים על פורזינגס בטרייד זה כבר היה טו מאץ כמו לפטר את העובד המצטיין שלך

  8. אמנם הוא היה שחקן חופשי *מוגבל*, אבל קשה להתחרות עם ההחתמה של הארדאווי ג'וניור.
    71 מיליון ל4 שנים! ועוד מקבוצה שכבר היה אצלה והעבירה אותו תמורת מעט מאוד

  9. קובי אלטמן זה לא סתם שם יהודי, זה ממש צבר. יש למישהו עוד פרטים עליו? לא מוצא כמעט כלום על רקע פה, אם אכן היה.

    1. האמת שחיפשתי, לא ממש כתוב עליו הרבה. בטח בחודשים הקרובים נדע עליו יותר. בן 34, היה עוזר מאמן באוניברסיטת קולומביה והגיע לקאבס כחלק ממערך הסקאוטים המקצועי ב2012, הפך לסקאוט הראשי בתקופת בלאט והתקדם משם. כנראה סוג של עילוי כי התקדם בסולם מהר מאוד. לקח על עצמו את המושכות כשגריפין התפטר והיו מבסוטים ממנו שם.
      אין הרבה על החיים האישיים. נחכה עוד כמה שבועות שלפחות יהיה עליו ערך בויקיפדיה 😉

    2. אה ולגבי הרקע היהודי שלו. הוא מוגדר כיהודי ורואה עצמו כיהודי. לא יודע לגבי בודקי העורלות ואילן היוחסין של הבירוקרטים בארץ הקודש אם אתה חושב על לאזרח אותו.

      1. תודה על הפרטים. ולא שחשוב לי לאזרח אותו, פשוט השם "קובי" הוא שם כ"כ ישראלי (למעט הסיפור המוזר עם משפחת בראיינט), כמו "ערן" למשל – כשאתה נתקל בו באמריקה, ברור שהוא ישראלי או משפחה ישראלית. תודה בכל אופן.

  10. הבעיה רצל מינסוטה שהם יכולים להיפטר מטיג רק באמצע העונה או משהו כזה כי הוא רק חתם שם.
    הטרייד עם מינסוטה כנראה יכלול את וויגינס את זה יקרה

  11. הסרטון של ג'יימס שהועלה לא זמין בארץ, אני משתמש ב-proXPN בשביל לדמות התחברות מקנדה (שימושי לכל הוידאו והערוצים שחסומים בישראל). מומלץ.

  12. מעורב מעולה,
    פיל ג'קסון בהחלט חסר מושג, אחד הGM (נשיא ווטאבר) הגרועים שהיו בליגה בשנים האחרונות(אם לא הכי גרוע אחרי שרוב המוראיים פוטרו), למשל סקרמנטו – ולאדי מתנהל שם בסדר גמור יחסית למצב שהוא קיבל, ברוקלין עושים FA בסדר, היחידים שמתחרים איתו אלו אורלנדו ניו אורלניס, ופיניקס(נראה לי זה של אורלנדו פוטר).

  13. מעניין איך קיירי וטיג יעבדו ביחד. זה יכול להיות אפשרי – שניהם קולעים טוב מאוד בקאץ'-אנד-שוט ויודעים, יחסית, לשחק בלי הכדור. השאלה מה קליבלנד תקבל בתמורה, מלבד וויגינס.

    במקום הקאבס לא הייתי לוקח את ג'נג – חוזה גרוע ושחקן שמאוד דומה לטריסטן (רק פחות טוב) בסגנון המשחק. אולי קול אולדריץ' או נמניה בילייצה, חוזים שיפנו מקום מתחת לגג השכר בעתיד הקרוב, ועוד בחירת סיבוב ראשון

  14. פיל ג׳קסון התחיל ממש טוב ולדעתי. הוא ניקה את הניקס מחוזים כבדים ומשחקנים בינוניים. המחשבה היתה נכונה – קלין סלייט, טאבולה ראסה, הרי מי לא ירצה לבוא לניו יורק המתחדשת?
    אבל מאז הוא בעיקר עושה שטויות, עם החתמות הזויות של מאמנים וחוזים מוזרים כמו של כרמלו, והבאה של שחקנים בינוניים (ג׳נינגס או קורטני לי) או סתם שחקנים גמורים לחלוטין כמו רוז ונואה.
    בקיצר, הוא ניקה את הקבוצה יפה, אבל אז הוא העמיס אותה מחדש באותו הזבל. הוא היה צריך ללכת לטנקינג של שנתיים שלוש ואז ריבילדינג ובגילו כנראה שאין כל כך סבלנות לדברים כאלו.

      1. הוא היה החתמה סתמית. הוא שחקן בסך הכל חביב אבל בינוניות היא שמו השני והוא יותר בכיוון של שחקן משלים בקבוצה טובה. הייתי מביא אותו אם היתה לי קבוצה מוכנה והוא היה סוגר לי איזה צורך של 10-15 דקות למשחק. הניקס מאוד רחוקים מלהיות קבוצה מוכנה/אפוייה, ובמצבם להביא שחקנים כמו לי – שלא יעלו ולא יורידו – נראה לי בזבוז אנרגיה וסוג של תוקע אותם במרכז תחתית הליגה – האיזור שהכי גרוע להיות בו – מין דנבר כזאת.
        קבוצה כמו הניקס היתה צריכה לנקות את עצמה מחוזים כאלו לגמרי, או שהולכים למעלה עם קבוצה חזקה, או שהולכים לבניה מחדש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט