מעורב הופס ליום שלישי: כל האופציות של הקאבס / מנחם לס

(אף אחד לא יכול לנשום. יותר מדי אגומניאקים ביחד)

1. בינתיים החתמתו של דריק רוז לא משנה דבר. בינתיים.

דריק רוז יחתום היום (יום שלישי) על חוזה של 2.1 מיליון דולארים לעונה אחת עם הקאבס, שהוא המינימום של הליגה. לברון מיד אמר ל-CLEVELAND.COM שעכשיו הוא מקווה שבקשתו של קיירי אירוינג "WILL TAKE OFF" ('תבוצע'), והוא הוסיף "כמה שיותר מהר".

למה? איזה מטומטם הוא לברון, עכשיו שהוא יכול להיות חלק ומנהיג של "SUPER TEAM"? איזה אידיוט! במקום לבקש מקיירי להישאר ולהשפיל את הווריורס, הוא מעודדו לעזוב? עוד נחזור לזה!

ב-64 משחקים עם הניקס בעונה שעברה רוז קלע 18 נק' לפני הפציעה במיניסקוס. הוא בילה אתמול בבוקר עם רופאי הקאבס שבדקו אותו ואישרו אותו עם "EXCELLENT BILL OF HEALTH". אבל כל השחקנים הנוטים לפציעות הם במצב גופני מצויין לפני הפציעה הבאה.

דריק רוז ביקר בכמה קבוצות, ביניהן הלייקרס בשבת, והעדיף את הקאבס על כולן. ייתכן שהוצע לו חוזה גבוה יותר בלייקרס, בבולס, ובבאקס – הקבוצות האחרות שהוא ביקר – אבל מה שהוא אמר היה שהוא תמיד "העדיף אליפות מאשר משכורת".

עכשיו השאלה היא מה הקאבס תעשה עם קיירי אירוינג, כי היא חייבת פוינט גארד נוסף אם קיירי עוזב.

וכמובן שהשאלה הגדולה היא מה יקרה עם קיירי, כי בינתיים לא הוא ולא הקאבס הוציאו מילה בנידון.

ישנן כמה אופציות מה לעשות איתו.

אבל לפני שנגיע לאופציות, ב-NBA.COM הופיע מאמר מצויין של אולדרידג' המספר לכולם שקיירי אירוינג עושה עכשיו בדיוק מה שהוא למד מלברון.

2. דייויד אולדרידג' מ-NBA: "כל מה שקיירי עושה הוא למד מלברון"

דייויד אולדרידג', כתב ראשי של NBA.COM שואל: "מה הרעש שכולם עושים על הצהרתו שהוא רוצה לעזוב את קליבלנד? כל מה שהוא עושה – צעד-צעד – הוא למד מלברון.

קיירי צריך להיות אסיר תודה ללברון עד שארית חייו. לברון היה זה שהחליט לעזוב את מיאמי ולחזור הביתה. ללא המעבר של לברון ג'יימס לקאבס ישנו סכוי רב שקיירי אירוינג היה נשאר בקבוצה בינונית שלא הולכת לשום מקום, ושהמדיה שכחה ממנה אי שם בסביבות אגם ארי. בואו של לברון שינה הכל: הוא הביא לגיטימציה. הוא הביא עניין. הוא הביא את המדיה. הוא הביא אליפות, ועוד שני גמרים. הוא עשה מהקאבס – הקבוצה שבלעדיו היתה אחת המשעממות ודורכות במקום במזרח – הקבוצה המעניינת והתחרותית ביותר, והמקום בו קורים דברים.

קיירי אירוינג חייב ללברון הרבה יותר ממה שהוא רוצה שנדע: לברון עשה משמו שם ידוע בפי כל אוהד כדורסל; לברון עשהו כוכב, סופר-סטאר.

מה שלברון לימד את קיירי – וכל סופר-כוכב מעתה ועד סוף העולמים – שכל כוכב ברמת "מגה'  (וזה כולל את קיירי ונניח  עוד איזה 20 שחקני NBA) יכול לקבוע את עתידו הוא, ולא להיות PAWN (חייל רגלי בשחמט; שרת) שבעלים מולטי-ביליונרים יכולים לשחק בו כרצונם. כמו בשחמט. הוא לימד את אירוינג – וכל סופר-סטאר עתידי אחר – שיש להם את היכולת לשכתב את עתידם לפני שבעלי הקבוצה ומנהליה ישכתבו את עתידו. מה שצריך זאת תכנית, ולפעול בזמן הנכון.

עם מייקל ג'ורדן זה לא קרה כי הוא פעל בדרך אחרת: הוא הכתיב לקבוצה את מי להביא כדי שיוכל להתחיל לקטוף אליפויות. קיירי ראה כיצד לברון עזב את מיאמי (אחרי שעזב את הקאבס למענם) וכיצד הוא חתם חוזה קצר עם הקאבס כדי שיהיה בכוחו ואפשרותו להכתיב להם את רצונו, "או ש…". פול ג'ורג' עשה אותו דבר עם חתימת חוזה לשנה בלבד עם הת'אנדר, "ואז נראה מה יקרה". זוהי אחיזה בביצים, ועתה תלוי בפול ג'ורג' כמה הוא רוצה ללחוץ. לפעמים רק האזהרה שהשחקן ילחץ מספיקה. SHORT TERM הוא החוזה המשמש כמלחציים הטובים ביקום. איתו הם יכולים ללחוץ, או לחתוך, או לשחרר.

לברון בנה את השבלונה, את הדפוסית, את התובנה שלפיה יפעלו מעתה והלאה כל הכוכבים שהם פרי אייג'נטס, וקיירי לקח זאת צעד קדימה והחליט להכריח דברים שנתיים לפני שהוא הופך לפרי אייג'נט!  לברון הוא-הוא שהראה לדורות הבאים של השחקנים כיצד הם יכולים להיות חלק מהמגה-ביזנס המטורף הזה בו בעלי הקבוצות מכפילים את הונם כל כמה שנים, ולא להיות יותר PAWNS שמוזזים קדימה ואחורה, ימינה או שמאלה, לפי רצון מנהלים ו-GM'S. לברון הראה לכולם כיצד לקחת החלטות לידיהם, וקיירי הוא אחד מתלמידיו הראשונים!

 

לצטט את אולדרידג',

Irving has watched the way James has leveraged the Cavaliers for commissions on the contracts of his agency's clients, watched the way James' signing of short-term contracts has bent the will of an organization. James inspires a perpetual state of unrest and uncertainty, and everyone — ownership and management, coaches and players — is left scrambling to satisfy him. This strategy has been profitable in important ways, including winning at the highest level.

In so many ways, James has created the template for modern free agency, deal-making and profit-taking. From Cleveland to Miami and back again, James has taught an NBA generation to share the ball, the wealth and, maybe most of all, the ownership of self in a billion-dollar industry.

קיירי אירוינג לא בגד בלברון. להיפך – הוא הרכיב על ראשו של לברון זר של פרחי זהב. היי, גם לברון לא יישאר שם אחרי שנה זאת, אז במי בדיוק הוא בוגד? לברון בוודאי מחייך בסתר, ככה שאיש לא יראה, על צעדו החכם של קיירי! גם לברון סרב להבטיח דבר לקבוצה מעבר ל-2018, השנה בה הוא עצמו יהפוך לפרי אייג'נט.

בואו של רוז משנה עתה את כל המשחק. לברון הראה את הדרך, אבל עתה לא ברור לאף אחד מה בדיוק יקרה.

האם אירוינג מגלה לקאבס את תכניותיו? בוודאי שלא. גם לברון לא מגלה לאיש את תכניותיו: לייקרס? קליפרס? ספארס? הוא ימשיך להחזיק בביציהם של הקאבס עם אפשרות ללחוץ מתי שבא לו. עתה גם פול ג'ורג' יעשה זאת באוקלהומה סיטי, והרי כרמלו אנטוני עושה זאת כל הזמן כשהוא לא מגלה אם יסכים לוותר על זכותו לסרב לכל טרייד. קודם שהניקס יאמרו לו לאן הם מציעים טרייד, ואז הוא יענה להם "כן" או "לא".

 

3. אז אם אתה ה-GM של הקאבס, מה אתה עושה עם קיירי, עכשיו שיש לך את רוז? הנה כל האופציות:

לברון הודיע לקאבס חד וחלק (גיא!) שהוא לא מתערב בעניין אירוינג, ושהקבוצה תעשה מה שנראה לה כצעד הטוב ביותר עבור העתיד של הקאבס, לא העתיד של לברון. זה בדיוק כאילו הוא אמר להם, "אני עוזב בסיום העונה הבאה ולכן אני לא שם שליש קצוץ מה אתם עושים עם קיירי".

עכשיו שרוז הגיע כל המשחק משתנה.

ישנם כל כך הרבה תרחישים ותרסיטים אפשריים שהראש מתבלבל ממש.

ראשית, ישנה אפשרות שהחתמתו של רוז תשנה את דעתו של קיירי, וכולם יעשו ישיבה ע"י מדורה כמו האינדיאנים, שגרו פעם לאורך נהר הצ'יקנוקה העובר ליד קנט ומגיע לאזור קליבלנד, ויחליטו לעשות 'שלום' ולדסקס מה יהיה הצעד החכם ביותר עתה?

הייתכן שעם דריק רוז,  ו-ע-ם קיירי אירוינג, ולברון ג'יימס, וקווין לאב, לקליבלנד יש בדיוק מה שלברון ביקש וזו "SUPER TEAM"?

היי, קיירי גם הוא רוצה לנצח. מה שהוא רוצה לעשות עתה הוא יכול לדחות בשנה, ולראות כיצד ייפול דבר העונה.

אז מה האפשרויות של הקאבס עתה? על מה הם חושבים? אולי לשכנע את קיירי לשנות את דעתו? להיכנע לרצונו? לעשות עליו טרייד עם תקווה שיהיה טוב יותר מהצמד ויקטור אולדיפו ודומנטאס סבוניס שאינדיאנה הצליחה לחלוב מהת'אנדר? נא לא לשכוח שמדובר כאן על שחקן צעיר בן 25 שהוא כבר אלוף NBA, אלוף אולימפי, ו-4 פעמים 'אול-סטאר'. זה לא שחקן שככה סתם הולך ברגל.

אז אתה, מה אתה היית עושה?

כמה אפשרויות:

א.לא עושה כלום

אני לא יודע מה הלך בין הקאבס לקיירי לפני החתמת רוז, ואם הוא ידע עליה. אם לא, אולי הוא יסכים להישאר עוד עונה בקאבס, ולהכניס לווריורס באבי אביהם כשהוא עולה יחד עם דריק רוז כשני הגארדים של הקבוצה. או, אם רוצים לשמור על הרגליים של רוז, מחליפים ביניהם ומוסיפים את קייל קורבר לשלושה גארדים שמתחלקים ב-96 דקות. ובעת צרה יש את חוזה קלדרון ודרון ויליאמס.

הקאבס יכולם לשבת על הישבן הגדול שלהם ולתת לקיירי להתבשל עם רצונו, וזה למקרה שהוא ידע על רוז למפרע ועדיין רוצה החוצה. תראו, קיירי הוא ספורטאי שכל חייו חלם להגיע להיות שחקן NBA. הוא לא יעשה דבר להוריד מערכו ע"י שביתות איטלקיות שיעלו לו ביוקרה, ספונסורשיפס, פרסומות, ומה לא. ואולי הוא גם יעשה חושבים שהכל יכול לקרות העונה, כולל ניצחון על הווריורס. זוהי עונה ארוכה עם פציעות והכל יכול לקרות, ובכל מקרה, אחרי עונה אחת הוא הבוס כי לברון WILL BE GONE!

ב. לחכות עד חצי העונה, תקופת הטריידס

אולי עד חצי העונה הקאבס תתחיל לשחק כמכונה אדירה ולברון יהפוך להיות 'הדוד הגדול' של קיירי. השניים יחזקו את הקשר ביניהם כשדריק רוז הוא החולייה המחברת עם מטרה ברורה אחת: לרסק את הווריורס. כל מחשבות העזיבה של קיירי יהפכו לאגדה מהעבר. הקאבס הולכת על ההווה, עם אליפות שנייה. ייתכן גם שעד אז הקאבס תהפוך לשלישית או רביעית במזרח, וכל הקבוצה מלבד קיירי  תשחק כנגרייה בקיבוץ 'הזורע'  (הנגרייה הטובה ביותר מהצד הזה של המידל-איסט, וזה רק לידיעתכם). אבל קיירי יהיה הרכז מס' 1 במזרח כשהוא מאפיל על רוז, ואחד משלושת הטובים בליגה, והקאבס תוכל לקבל עבורו שלושה שחקנים שיוכלו להחיות את הקבוצה מחדש. אולי הקאבס תחליט אז גם להוסיף את קווין לאב לעיסקת חבילה יחד עם קיירי אירוינג כשהמטרה תהיה לארגן עבור שני הכוכבים כנופיית שחקנים כזאת, המורכבת כך שיחד עם לברון המטרה היחידה מלכתחילה תהיה למצוא את הקומבינציה הטובה ביותר נגד הווריורס.

ג. לעשות עליו טרייד עוד הקיץ

קיירי אמר אתמול  (ESPN’s Chris Haynes reported ) שעדיפותו לעונה הבאה היא לשחק ב-1. ניקס, 2. מיאמי, 3. סן אנטוניו, 4. מינסוטה. האם זה אומר שהוא יסרב לשחק בווריורס? לדעתי כן, אבל זוהי דעתי. עכשיו, אני יודע שהוא מאמין שהעולם שטוח, אבל הוא מספיק חכם להודיע על הקבוצות שהוא מעדיף לשחק בהן כשהוא עושה חושבים על מה יש להן לתת עבורו. אני לא בטוח אם זה קרה לפני או אחרי "מקרה רוז".

אם הקאבס רוצה טרייד על קיירי, עכשיו שהוא הודיע לה שהוא רוצה לעזוב, ישנן כמה אפשרויות.

*ניקס? כרמלו אנטוני אמר שהוא "מוכן" לשמוע  מילים על הקאבס בראשי תיבות. שיהיה קצר וקולע. למה יסכים? כי הוא רוצה אליפות והוא מאמין שאיתו זה אפשרי. אבל הקאבס לא ימהרו לתת צעיר בן 25 עבור  קשיש בן 33 אלא אם הניקס יוסיפו ערך צעיר. לי נראה שהקאבס יסכימו לקיירי עבור כרמלו אנטוני, ובחירת הדראפט הראשונה של הניקס פרנק טיליקינה. אולי הניקס יצטרכו להוסיף גם את קורטני לי.  אפשרות אחרת היא כרמלו וווילי הרננגומז. את זה הקאבס חוטפים מבלי למצמץ. אני לא בטוח מה היחסים בין כרמלו ורוז, ואם כרמלו עדיין מסכים לשחק בקאבס עכשיו שרוז שם.

*מיאמי? הם יצטרכו לתת את גורן גוראג'יץ', ועוד שניים טובים בסדר גודל של ג'אש ריצ'רדסון וג'סטיס וינסלו.  הקאבס יסרבו להצעה לקבל עבורו את חסן ווייטסייד בגלל משכורתו הגבוהה ובגלל שיש להם את טריסטן ת'ומפסון. לקאבס יהיה גארד נוסף לרוז למקרה של פציעה, וכמובן שרוז יכול גם לעלות עם גורן בחמישייה.

*סן אנטוניו? לא רואה את זה עובד. אולי דני גרין ובריאן פורבס.

*מינסוטה? לא יעבוד. ג'ף טיג יהיה יקר מדי לקאבס וטייוס ג'ונס צעיר מדי להיות המחליף הראשי של דריק רוז בקבוצה כמו הקאבס. לדעתי טום ת'יבודו יתנגד לקיירי אירוינג בקבוצתו  בכל מקרה.

ד. לחכות עד סוף העונה הבאה

לחכות ולראות כיצד הכל הסתדר עם לברון + רוז + קיירי אירוינג.  אם ישנה אליפות – כולם נשארים לעוד שנה. הרי בסיום העונה הבאה לברון נשאר בקאבס או עוזב את הקאבס, תלוי בכיצד תסתיים העונה. אם לברון נשאר, הרבה תלוי מה יקרה העונה ואז הקאבס תדע אם היא הולכת על הכי הרבה שהיא יכולה לקבל עבור קיירי אירוינג. אם לברון עוזב, וקיירי גם רוצה לעזוב, הקאבס צריכה להתחיל לחשוב על קבוצה חדשה לחלוטין.

4. מג'יק ג'ונסון: "ברנדון אינגראם הוא חלק אינטגרלי מהעתיד שלנו!"

(יכול להיות אנארקסיה? – ANOREXIA)

מג'יק ג'ונסון אמר אמש לספורטסנטר שהטלפון במשרדי הלייקרס לא מפסיק לצלצל. "כולם רוצים את ברנדון אינגראם, ואנחנו לא ניתן אותו בשום פנים ואופן (Ingram remains untouchable)

“Anybody that called us wanted him,” Johnson said. “We said, ‘No thank you.’”

אני, אישית, לא מבין בדיוק את כל הטרוף הזה אחרי איגראם. בעונה שעברה הוא די גימגם עם 9.4 נק' למשחק ב-40.2% בינוניים לחלוטין מהפארקט. הוא עלה בחמישייה רק בחצי המשחקים. אם הוא עתיד הקבוצה איך זה שלוק וולטון נותן לו 28 דקות מחורבנות? אגיד לכם איך ולמה: הוא כזה רזה ושביר שכולם חוששים שיישבר כמו עיפרון באורך של "12 שמוכרים כאן בחנויות סטיישונרי. אתה אוחז בשני הקצוות, ומקופף. בוףףףף… נשבר באמצע. הבנאדם הוא 9'6 (2.06 מ') השוקל… 186 פאונדס. אני לא רוצה להפחיד אף אוהד ניקס אז אני לא מחלק ב-2.2 כדי שהם לא יידעו את משקלו בקילוגרמים. מוטב לא לדעת מלדעת אמת מהגיהנום.

מג'יק מהלל את ה-POSITIONAL PLAY שלו, את ראיית המשחק, ואת הלחימה שלו. הכל נכון כשאיש לא יודע את שמו כשחקן, מהיכן הוא בא, ולאן הוא הולך. חכו עד שאינגראם יהפוך ל"כוכב הלייקרס" ואנשים כמו פול מילסאפ יחליטו לחנך אותו. יהיה זה סרט חינוכי בסדר גודל של "THE EDUCATION OF CHARLIE BANKS!".

מה אגיד לכם? בחור טיפש הוא לא. כשסיפרו לו מה מג'יק אמר עליו, הוא הגיב:

It’s definitely a good compliment,” Ingram said. “I definitely want to show that I’m going to be a reliable guy to put in the work. I’ll do everything I can to reach my potential and make the Lakers a playoff team already this season

5. כרמלו אנטוני לדיילי ניוז: "אני מוכן לעבור ליוסטון מיד עבור המחיר הנכון"!

כרמלו אמר הבוקר לפרנק איזולה מה'ניוז' שהוא "מוכן לעבור מיד ליוסטון, עבור המחיר הנכון (Frank Isola at the New York Daily News)". ל"מחיר הנכון" ישנם הסברים שונים והבנות שונות.

הוא יודע זאת, אבל אמר ש"הוא מרוכז כולו (FOCUSED) על להיות שחקן של יוסטון העונה".

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 140 תגובות

  1. ,תודה מנחם.
    שקליבלנד יביאו מצידי את אנטוני בנוסף לרוז העיקר שקיירי ילך משם.ברגע שקיירי הולך הקאבס מבחינתי גם לא פייבוריטית ברורה לקחת את המזרח ובטח לא לדגדג את הוורירס וגם את יוסטון ואוקלהומה אם יתחברו
    קיירי חייב ללכת לניקס.גם מיניסוטה הייתה אופציה מעולה אבל אי אפשר להטריד את טיג.
    קיירי בן ה 25 ופורזינגיס בן ה 21 כבר השנה יכניסו את הניקס לפלייאוף מה שכרמלו ורוז לא הצליחו השנה ובשנים הבאות להשלים את הפאזל מהפרי אייגנסי ומטריידים.חוץ מפורזינגיס לא הייתי נוגע גם מבהרננגומס המצויין שרק בן 23.כל שאר הסגל מועמד לטריידים.

    1. לאן קיירי הולך,
      בכלל לא תלוי בו.
      הקאבס ייקחו את ההצעה הטובה ביותר האפשרית.

      הניקס?
      טרייד לניקס תלוי קודם כל בהסכמת כרמלו, ולא בטוח שהוא מסכים לעבור לקאבס בסיטואציה הנוכחית.
      בנוסף, הניקס צריכים שותפה לטרייד (פיניקס?)

      1. כן קודם כל שילך.הליכתו מחסלת לדעתי את היכוי של קליבלנד לקחת אליפות השנה ועושה אותי יותר רגוע.
        לגבי לאן הוא ילך כתבתי את האופציות הכי טובות בשבילו לא בשביל קליבלנד.לא הייתי רוצה שהוא יתקע ביוטה או קבוצות בסגנון הזה שגם הוספתו של קיירי לא תשנה

        1. הסיכויים של קליבלנד התקרבו ל-0 ביום בו התברר שגריפין לא ממשיך בקבוצה.
          כבר היה סיכום על טרייד משולש בסיומו פול ג'ורג' מגיע לקאבס במקום קווין לאב,
          אבל לדעתי, התנהלות קליבלנד, העובדה שלא היה "רב חובל" שניהל את המו"מ, גרמה לפריצ'ארד לבטל את העסקה ברגע האחרון –
          אני חושב שהוא הבין שיש לו את האפשרות לראות את היריבה הגדולה מהמזרח מתפרקת.
          ואם ג'ורג' היה מגיע במקום לאב?
          בשנה הקרובה לפחות, היה שקט – גם מחזית קיירי.

      2. בוודאי שמאומה "לא תלוי בו" חוזית. אבל ב-NBA שחקן ברמתו? המון תלוי בו. שואלים לדעתו, מציעים לו אפשרויות, ורק אם החליטו למפרע שלא רוצים אותו, מעבירים אותו. אבל תאמין לי שהרבה מאד תלוי בו ובמה שיש לו לומר עתה עם רוז. זה משחק חדש.

    2. בקשר למיניסוטה האופציה השנייה שלי אי אפשר להטריד עכשיו את טיג אז
      אם קליבלנד רוצים את וויגינס בחזרה אפשר להוסיף גם איזה שחקן ספסל כמו דיאנג
      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya8azpuq

      ואז אפשר לשחק עם 2 מובילי כדור
      טיג
      איירוינג
      באטלר
      גיבסון
      אנטוני טאונס

  2. השאלה הגדלה היא איזה רוז קליבלנד תראה. אם הוא יהיה במיינדסט שבו הוא יוכל לשכוח מהפציעה ויראה שיפור על השנה האחרונה , אז קליבלנד באמת עשתה החתמה טובה.
    עם זאת , אם קיירי הולך , אז קליבלנד תיחלש השנה, ולא משנה מי יגיע במקומו . צריך גם לזכור שלברון מתבגר בשנה נוספת .

  3. א. אי אפשר לסמוך בשיט על דרק רוז. או שייפצע או שיאנוס איזה זקן. הוא יסיים את העונה עם הסטטיסטיקה המחורבנת שלו ועם 0 תרומה לקבוצה

    ב. האם יכול להיות שקיירי אובררייטד?
    מצד אחד שחקן של 26 נקודות למשחק. שחקן קלאץ שחתום על האליפות ועל ניצחון במשחק 7, אבל כמה בדיוק נצחונות היו לקאבס כשלברון לא שיחק?
    קבוצה שבונה עליו כזכר אלפא, כמענה לקארי או לווסט עלולה לגלות אמת קצת אחרת

    ג. אם אני הנהלת הקאבס. אני חותך עכשיו. אין כח לבולשיט. נפטרים מקיירי עכשיו תמורת מקסימום נכסים עתידיים ומתכוננים ליום שאחרי לברון. לברון ידפוק כרטיס לגמר גם השנה כנראה. אחר כך הולכים לבנייה

    ד. אתם זוכרים את 2015. עם בחירת דראפט מס' 1 ומאמן אירופאי מעניין שנחת. ואז בא לברון והעולם השתגע

    1. וואו. קבוצה עם וויגינס קיירי tt וויטרס ובלאט. עם מאמן חסר ניסיון בליגה במקרה הטוב פלייאוף- וגם זה בחסד. צאו מהסרט של בלאט, הוא כשל והועף בצדק

    2. להקים קבוצות פלייאוף חביבות זה סבבה. אבל תן לי אליפות אחת על פני 30 שנה של קבוצה ש"עושה את הדברים נכון" ואחת ל3-4 שנים אפילו עוברת סיבוב בפלייאוף

      1. בלאט כשל והועף בצדק.

        חזיר תחזור לדיר. כנראה שחלק נכבד ממאמני הNBA שמחו על המהלך מבחינה מקצועית – לא מבינים דבר וחצי דבר בהופס

  4. איפה בדיוק לברון אמר שהוא מקווה שהקאבס יענו לבקשה של אירווינג במהירות? כאלה דברים היו עושים די הרבה גלים בבריכה.

    1. גם אני חיפשתי.
      זה לא ציטוט של לברון. אלא של כתב קליבלנד דוט קום:
      Rose is also looking at a potential starting spot in the same lineup with LeBron James, now that Irving has asked for a trade and James is eager to see him off

      1. ייתכן שלברון באמת חושב ככה אבל בואו לא נגרום לו להיראות יותר דושבאג ממה שהוא כבר נתפס. זה לא דברים שהוא אמר פומבית.

      1. מישהו כבר הביא אותו כאן והוא לא (אני מדגיש – לא) ציטוט של לברון. אלא ציטוט של הכתב שהביע את דעתו.
        מכאן ועד להפוך את זה ל"לברון אמר ל…" יש דרך ארוכה. לא שזה אף פעם הפריע לך.

  5. החתמה לא טובה לקאבס לדעתי. רוז לא חצי ממה שהיה פעם. הבעיה היא, שרוב הזמן הוא שוכח את זה ומנסה לקחת על עצמו יותר מדי. לברון לא צריך כוכב מזדקן שחושב שהוא all that, הוא צריך כוכב צעיר שחושב את זה אבל מבין היררכיה פיקודית מהי.

    לרוז אין קליעה מהשלוש, החדירה שלו בסדר אני מניח אבל שוב, תמיד יש תחושה שהמספרים שלו משקרים נורא. עם קיירי, ברגע האמת הייתי שם עליו את הכסף שלו. תמצאו מישהו אחד שיגיד אותו הדבר על רוז.

    יכול מאוד להיות שהמהלך הזה מנבא את תחילת עידן פוסט לברון בקליבלנד. לא אתפלא אם הם יפסידו בגמר המזרח, עם הופעה הירואית של הייוורד (ופציעה של רוז, ברור).

    1. נאההה, זו החתמה מצוינת של הקאבס. עבור PG מחליף, מציאה. רוז בשכר מינימום, במקום דרון וויליאמס, מקבל כמו עמרי כספי. ובינינו – לא הרבה יותר גרוע מה-PG הפותח של הספרז.
      ברור שהקאבס יביאו פוינט גארד מוביל חדש במקום קיירי, אם וכאשר יתבצע הטרייד. רוז הוא לא המס' 1 החדש שלהם.

      1. מהחינה תיאורטית יבשה – ברור שאתה צודק.

        אבל ממה שייצא לי לראות את רוז בשנים האחרונות, זו פשוט החתמה מיותרת שלדעתי לא תמריא. נכון, הם השיגו אותו במחיר מציאה ובהקשר הזה ברור שהם הרוויחו. הבעיה שלי היא בעיקר מקצועית. כידוע, הפרשים ישלמו מה שצריך אם גילברט יאמין שיש סיכוי. הבעיה היא שרוז לא נראה לי כמו הסיכוי. להיפך (פשוט שאלו את דובי)

  6. חשוב לציין שאם קיירי בסוף ישאר אז ההחתמה של רוז מחזקת את הקאבס.הוא עדיף על דרון וויליאמס כמחליף וגם יכול לשחק ביחד עם קיירי כשני מובילי כדור במקום גיי אר ושומפארט

  7. תודה רבה מנחם.

    שתי הנחות עבודה שצריכות להיות ברורות לחלוטין לקליבלנד – קיירי חייב לעזוב עכשיו (היחסים עם לברון בלתי ניתנים לתיקון), ושלברון עוזב בשנה הבאה, כמו שתיכנן כל הזמן.

    מעבר לכך, יש דיווחים שלא קיירי הוא שהוציא את בקשת הטרייד החוצה, אלא לברון, ששמע על כך והדליף. (קיירי ביקש זאת בשיחה פרטית לפני כמה שבועות).
    https://www.youtube.com/watch?v=5FqQK0u5wTE

    1. מכיר אחד סטיבן אי סמית'?
      הוא המקור לידיעה.

      כבדהו וחשדהו, רק במקרה שלו אפשר להסתפק בחלק השני של הביטוי…

      1. אם אני לא טועה מה שהאידיוט דיווח זה שבמחנה של קיירי בטוחים שלברון היה זה שהדליף. זה קצת שונה מלדווח שלברון הוא המקור.
        מצד שני… הידיעה הראשונה על הבקשה הייתה של ליצן החצר של המלך אז לך תדע.

        1. יכול להיות שלברון הוא המדליף.
          מה שבטוח זה שלא מומלץ להתייחס לדיווחים של סטיבן אי כדיווחים עיתונאיים.

        2. תסכים איתי שקיירי מכיר את הסיטואציה קצת יותר מאיתנו?
          אז אם הוא חושב ככה, זה כנראה אומר משהו.
          כמו שאמרת, ליצן החצר של לברון דיווח את הידיעה הראשונית, מה שנותן לדבר משנה תוקף.

      2. sbnation. למיטב ידיעתי סטיבן איי סמית' לא משם. מה גם שהוא אולי אידיוט, אבל אידיוט מקושר שכבר נתן כמה סקופים לפני כולם, אם כבר מדברים עליו.

  8. ההודעה החשובה של אתמול (או שלשום) היתה של לברון ג'יימס. הוא הודיע שהעונה הוא לא יסיר את סעיף הנו-טרייד שלו, בכל מצב שהוא. כלומר גם הפנטזיות על טרייד של לברון, בהסכמתו, כבר העונה – לזרוק לפח. גם הפנטזיה לראות אותו עם קוואי ופופ… אולי עונה הבאה, דברים מוזרים יותר קרו…

    זה אומר שקליבלנד חייבת להמשיך ללכת העונה all-in, ביחד עם לברון ג'יימס. השאלה אם בכלל נראה את קיירי עולה למשחק הראשון של העונה. אני מניח שלא. קיירי בפועל ניתק את עצמו מהקבוצה.

    לטעמי זו טעות של בחור צעיר, שבעונה אחת נעשה הגופיה מס' 5 הכי נמכרת בליגה, והנעל מס' 2. הוא באמת חושב שהוא קובי בראיינט, כמו המנטור שלו. הוא (עדיין?) רחוק משם, ולטובתו אני מקווה, שגם באופי. ארווינג הגיע ל-3 פיינאלס רצופים, או בעצם ל-2, הביא טבעת באחד מהם, ויכול להצטער על הפציעה בגמר הראשון, ואולי טבעת נוספת לו ולדיוויד בלאט ולעם ישראל. יש סיכוי לגמרי לא רע שעם המעבר שלו, הוא לא יגיע קרוב לאפשרות קרובה כזו לעוד אליפות, אפילו עד סוף הקריירה.

    מה שאומר הכל גם על האופי המחורבן של קיירי, וגם על הנוכחות המגה-מחורבנת של לברון. לא יכולים לגור יחד.

    על האפשרות של אריק בלדסו כמחליף קיירי כבר דובר (ביחד עם חיזוקים נוספים, אולי כרמלו בדיל משולש עם הניקס). נשמע נו בריינר, גם בגלל הקשרים של לברון וסוכנו לבלדסו.
    כנ"ל סוואפ אחד-על-אחד, קיירי ומייק קונלי. אין לי מושג אם ממפיס בעניין.
    אני הייתי רואה אפשרויות אחרות. לברון, כדי להוכיח לקיירי שאפשר בלעדיו, עובר יותר זמן למס' 1. עם דריק רוז כתואם קיירי, מין קומבו גארד מחליף. מה שמפנה את משבצת הסמול – כלומר לטרייד קיירי (ואקסטרות) עם אנדרו וויגינס (זה יהיה אירוני).

    או שמחכים עם קיירי ארווינג להמשך העונה, כדי לארוב לדיל הכי טוב שיגיע. וכאן הייתי מסתכל על מה שקורה בניו אורלינס, והחוזה הנגמר של דמרכוס קאזינס. ביג-בול של לברון-לאב-קאזינס, מול האין-צבע של בוסטון בגמר המזרח, והווריורז בפיינאלס.

    ואופציית האוהד – קיירי לספרז. זה קצת סותר מה שהוא עצמו סיפר (או לפחות סיפרו בשמו), שהוא רוצה לספרז – וגם רוצה להיות השחקן המוביל. זה לא יקרה עם קוואי ופופ. אבל אני במקום סן אנטוניו, מניח הכל על השולחן בשבילו, למעט לנארד. הכל. תגידו מה רוצים ובואו נתקדם.
    האפקט הפסיכולוגי של קיירי בספרז, מול גולדן סטייט, יהיה עצום. גם היכולת שלו לייצר קליעה מכלום. ובספרז, בניגוד לקאבס, יודעים לחפות על PG עם הגנה נרפית. הסיכוי שזה יקרה, לצערי, קלוש.

    1. לברון נחוש לפרק אותם לחלוטין בשנה הבאה כשהוא נוטש. בלי לתת להם שום צ'אנס לקבל עליו תמורות לבנייה לעתיד.

      יש לכך 2 סיבות מבחינתו:

      1. הוא לא עוזב עכשיו, ו"נוטש" אותם אחרי שקיירי הרשע ברח והשאיר אותו לבד (כאמור כנראה לברון הדליף את בקשת קיירי שהייתה פרטית), ומנסה להתמודד למראית עין שוב על אליפות (הוא יודע שלא ינצח השנה את ג"ס אבל מה אכפת לו לסחוט עוד קצת את הקופה של גילברט).

      2. המיתוס שלו יועצם, כאחד שאי אפשר היה בלעדיו, איתו – מתמודדים על אליפות, בלעדיו – קבוצת לוטרי

    2. נראה לי שבעיקר המצב כרגע בקליבלנד הוא שהם לא יודעים מה הם רוצים תמורת קיירי או בכלל מה הכיוון שאליו הם רוצים ללכת.
      לברון מבין את זה, קיירי מבין את זה.

      לא מדברים על זה יותר מידי, אולי כדי לא לפגוע במיתוס של לברון, אבל עונה שעברה הקבוצה נבנתה מא' עד ת', הן מבחינת מבנה הסגל והן מבחינת המשכורות, הכל כדי להתמודד מול הסמול בול של הלוחמים ובפועל זה נגמר בכישלון מהדהד.
      לא במקרה גריפין שילם את המחיר.

      רוז הוא החתמה נחמדה במחיר זול, אבל נקודת ההנחה שעם רוז הם הופכים מיידית לסופר טים היא כרגע רחוקה מאוד מלהיות מבוססת.

    3. אם קיירי הוא "הנעל מס' 2" בליגה עם כל הדיבורים שלו על כך שהעולם בעצם שטוח, מעניין מי מחזיק בתואר "הנעל מס' 1".
      אני מתלבט בין דריק רוז למאסטר זאק רנדולף.

      1. יש הבדל עצום בין קיירי לראנדולף!

        אם אתה פוגש את רנדולף בסמטה חשוכה, והוא שואל אותך –
        "נכון שהעולם הוא צלחת שטוחה אשר מונחת על גבם של 2 פילים אשר עומדים על שריונו של צב ים גדול במיוחד?"

        אז אין מצב שאתה לא מסכים אתו…

  9. 1. החלופות של קליבלנד לקיירי על מנת למקסם את התמורה עבורו הם :

    א. טרייד עכשיו לקבוצה שתתן את התמורה הגבוהה ביותר, לחתוך עד ה 15/08 לכל היותר.
    ב. הארכת חוזה מפנקת שתסיר לחלוטין את איום/בקשת העזיבה ותחזיר לקליבלנד שקט תעשיתי בגזרת הרכז ל 5-6 שנים.

    2. ברנדון אינגראם רזה ? אז מה, קווין דורנט שמן ? טוני קוקוץ בגיל 19 היה רזה יותר, סקוטי פיפן בגילו היה רק עצמות לפני שפתח שרירים. ויש עוד הרבה דוגמאות. להיפך המשחק היום הוא לא משחק של שמנים. וחוץ מזה הוא בחברה טובה, גם על ביל ראסל היו טענות שהוא רזה מידי…
    3. כרמלו אנטוני ביוסטון ? הם יבקשו לשנות את החוקה ולשחק עם 3 כדורים אחרת Houston We Have a Problem

  10. חייבים לעשות טרייד על קיירי היום, כי אם יחכו עוד שנה הם יקבלו עליו חבילת פול ג'ורג'. בהנחה הסבירה שלברון עוזב הם חייבים לקחת חבילה של שחקנים צעירים שיהיה על מה לבנות אחרי שנה הבאה. אני חושב שפיניקס יכולה להיות אופציה מעניינית, יש להם המון מה לתת לבניה עתידית.

  11. יש לי שאלת תם (רצינית לגמרי ).

    1. לכולם ברור שלברון עוזב שנה הבאה

    2. בנוסף כמעט ודאי לכולם שבלי קיירי קליבלנד לא תתמודד באמת.
    על האליפות .

    השאלות .
    1. האם אתם מסכימים עם נקודות הנחה אלו ?.

    2. במידה וכן ….מדוע אם כך שהקבאס יגידו לקיירי הקבוצה שלך ? להחתים אותו על חוזה מקסימום ולומר לו אפילו בפרסייה הקבוצה שלך.
    במקביל להודיע ללברון שהחוזה עמו לא יחודש בסוף העונה.
    ככה או שהמלך יחליט כבר עכשיו לעזוב בטרייד או שיקבל את הדין .
    הכי גרוע ייבשו את המלך ביציע עד שיבין שהקבוצה של קיירי.
    ואם לא יבין ולא ירצה טרייד לא ישחק (גם ככה הנחנו שאין אליפות ).
    על הדרך תהיה נקמה של הקאבס במלך על עזיבתו הלא ראויה ב 2010 .
    בקיצור גם אם אתם לא מסכימים איתי על כל פרט בסעיף 2 אבל כן מסכימים על סעיף 1.
    אני שואל (אתם עונים ).

    למה לא לשנות אסטרטגיה וללכת על קיירי במקום לברון בצורה כזו או אחרת ?.

    1. אני לא יכול לדמיין מתנה גדולה יותר של גילברט ללברון.
      במצב אותו אתה מתאר (שיש 0% סיכוי שוהא יתרחש),
      גילברט למעשה "זורק" את לברון מקליבלנד –
      כך שמעבר של לברון לכל קבוצה שלא תהיה, יעבור בקלילות,
      כאשר האשם היחידי הוא גילברט.

    2. מסכים לחלוטין. אבל בשביל זה צריך ביצים גדולות ויכולת לספוג את חרונו של המלך עונה שלמה, שתהפוך לקרקס.

    3. נראה לי שהתשובה היא כסף.
      הנזק הכלכלי שעלול להיגרם למועדון בתרחיש כזה הוא עצום.
      לברון הוא תעשייה שלמה, למועדון, לעיר ובכלל.
      זאת לא החלטה שאפשר לקבל משיקולים מקצועיים בלבד.

      אבל זה קצת מזכיר את המצב שהיה עם שאק וקובי. הלייקרס הלכו עם קובי, שלזכותו יאמר שהצליח להוכיח את עצמו.
      האם לקיירי יש את אותה היכולת להפוך לתעשייה בעצמו? לא בטוח. מה גם שהקאבס זה לא הלייקרס ואין להם את אותה יכולת שיווקית שתרמה רבות לקידומו של קובי.

    4. 1. לא מסכים. לאף אחד לא ברור מה קורה עם לברון. זו כמעט אקסיומה. לכן הוא כ"כ בלתי נסבל, עד כמה שהוא ענק המשחק.
      2. גם לא מסכים. מה, מייק קונלי ומארק גסאול, בתמורה לקיירי וטריסטן נניח – והקאבס לא קונטנדרים חזקים עוד יותר? ועוד איך כן. או בוגי קאזינס. או פציעה אחת של סטף או דוראנט. בטח שהם מועמדים. יחד עם הספרז, יוסטון ואולי אוקלהומה ובוסטון. זה משחק כדורסל ודברים זזים במהלך העונה.

      בהינתן אלה, גם לא מסכים עם הקביעה של ייבוש לברון (אף אחד בעולם לא יציע ברצינות דבר כזה. כמו שאף אחד לא ייבש את מסי על הספסל).
      אני גם חולק על הקביעה שקיירי יכול להוביל קבוצה. הוא עשה את זה, עם הקאבס. והמאזן שלו מחריד בלי לברון. קיירי יכול להיות סופרסטאר בקבוצה עם מנהיג אלפא-דוג אמיתי, כמו קוואי.

      1. גאסול וקונלי ברור שיהפכו את הקאבס ליותר טובה אבל אין סיכוי בעולם שזה יקרה.
        קיירי בחיים לא ישאר במפיס. מה יש להם שם כרגע? צ'נדלר פרסונס? זה הופך אותם לקבוצת לוטרי לא רלוונטית לכלום ותקועים עם החוזה של TT אחרי שקיירי יעזוב בעוד שנתיים.
        גם הדיל המשולש עם ניקס ופיניקס לא יקרה. כרמלו נעול על יוסטון כמו פיטבול ולא משחרר.
        דיל ישירות רק עם פיניקס הופך לאופציה הכי מעניינת.
        סתם כי בא לי לראות חמישייה של קיירי, בוקר, טי ג'יי וורן, ג'וש ג'קסון, ומרקיז כריס.
        הופכים בשנייה לחובת ליג פאס.

          1. למה שפיניקס תתצטרך לתת את ג'קסון? אין לקליבלנד שום לברג'. כלום.
            אם באמת לברון הדליף (מה שנראה לי הגיוני אחרי ששמעתי את הגמגומים של ווינדהורץ אצל זאק לואו) הוא באמת דפק את הקבוצה שלו בענק, ולא בפעם הראשונה ולא בשנייה.
            קליבלנד תצא מופסדת מכאן בכל מצב.
            אני לא רואה שום סיטואציה שפיניקס יפרדו מג'קסון. אין להם שום סיבה.

          2. תמורת בלדסאו, אני לא רואה איך קליבלנד הולכים על טרייד עם הסאנס בלי ג'קסון.
            מינוף?
            צריך לזכור – לקיירי יש עוד שנתיים בחוזה, והוא רק בן 25.
            הקבוצה שתקבל אותו תקבל גם את זכויות הבירד שלו,
            כך שהחוזה הבאמת גדול שלו, עוד לפניו.

          3. כך או כך, קיירי לא יקבל את ה designated player extention בשום מקום חוץ מקליבלנד.
            חוץ מזה לפיניקס יש לא מעט מה להציע חוץ מג'קסון ובוקר. כולל בחירות דראפט שמובטחות להיות גבוהות. בשביל קיירי הייתי אפילו שולח 2 בחירות דראפט ראשונות אפילו, אבל לא את ג'קסון שנראה כמו משהו מיוחד וגרעין לשנים קדימה.
            אם קליבלנד יקבלו עבור קיירי את בלדסו + דאדלי, שחקן צעיר ומוכשר (בנדר/לן)+ ווטרן תמורת שאמפרט (נגיד צ'נדלר או סתם סאלארי דאמפ של שאמפרט כדי שגילברט יצא מבסוט) יחד עם שתי בחירות דראפט (נגיד מוגנות טופ 3 שיהיה הגיוני) זה החבילה הכי טובה שקליבלנד תוכל לחלום עליה.
            ואז קאזינס בעונה הבאה זה לא משהו לא ריאלי בשביל פיניקס.

          4. לן שחקן חופשי מוגבל, והקאבס לא יכולים לקבל שחקנים בסיין אנד טרייד.

            בלדסאו + דאדלי + בחירת דראפט תמורת קיירי,
            זה טרייד סביר.
            קשה לי לראות את הקאבס הולכים על טרייד כזה.

          5. טרייד כמו שהצעת רק עם בחירה אחת לא יעבור בחיים. חייבים 2 בחירות ראשונות לדעתי בכל טרייד כמעט.
            ואני לא מבין איך אתה לא מוכן לוותר על הרבה בשביל קיירי. הוא בדרך להפוך לפוינטגארד טופ 3 בליגה ומתאים באופי ובסגנון לפיניקס כמו כפפה.
            בזמן שכולם עסוקים בטנקינג לפיניקס כבר יש גרעין יפה ומוכשר, שרק צריך לחזק בסופרסטארים. הטיימינג מושלם מבחינתם לזנק קדימה. עוד שנתיים בלוטרי והם שוב יתחילו להתבחבש עם עצמם ולהתחיל לחשוב מה לעשות עם בוקר וכל חוזי הרוקי הנגמרים.
            מינסוטה עשו ממש בשכל ובדיוק בזמן. פיניקס תיאורטית יכולים לחכות עוד קצת אבל אם יש להם הזדמנות לשנות את פני המועדון? לא רואה סיבה למה לא לעשות את זה.

          6. קיירי שחקן נהדר. האחד על אחד שלו, הכי טוב בליגה.

            אבל –

            הדקות שלו ללא לברון, היכולת שלו בתקופה שלפני לברון, וההגנה הרעועה שלו, לצד העובדה שמדובר על שנתיים, ושהסאנס לא אחת מהקבוצות שהוא ביקש לעבור אליהן,
            כל אלו גורמים לי לחשוב שצריך להיזהר מאוד עם טרייד עבורו.

  12. לגבי התמונה עם הכיתוב I CANT BREATH
    זאת היתה הפעם היחידה בה האמנתי שללברון יש נשמה. ממש אהבתי אותו לאותן החמש דקות.

    1. הרגע האחרון הקרוב של שיקגו להיות רלבנטיים… לך תדע באותה עונה, אם הם עוברים את הקאבס (הטיים אאוט המפורסם של בלאט), אולי אפילו גם את גולדן סטייט, לפני שנעשו מפלצת… מעניין מתי הבולס יחזרו להיות רלבנטיים. לא נראה טוב כרגע.

      1. מהצד השני של המזרח היה את וושינגטון ואטלנטה, את שתיהן שיקגו יכלה לעבור. לא חושב שאת ג"ס היה להם הרבה סיכוי.
        מה גם שאם יש שחקן בליגה שיהיה נורא לראות עם טבעת אליפות זה נואה, רק המחשבה עושה לי לא טוב…

  13. קיירי בניקס זה שידוך משמיים – שחקן שכונה בקבוצה שכונה.

    לפי מה שראינו עד עכשיו, הוא לא בנוי להיות השחקן המוביל בקבוצה לאליפות.

    לדעתי הוא הולך להתגעגע ללברון.

  14. אחד הפקטורים הכי חשובים הוא שהקאבס נכנסים לשנה רביעית ברציפות עם מס מותרות ועוד וואחד מס מותרות. כללי הליגה מחמירים עם קבוצות שבאופן קבוע שוברות את תקרת המס והקבוצות האלה משלמות כפל קנס. נראה לי שגילברט כבר הפיק כל מה שהיה יכול מההייפ סביב הקבוצה והאליפות והיה שמח לרדת מתקרת המס עם או בלי קיירי עם או בלי לברון

  15. תודה לכל העונים. ….עוד תשובות יתקבלו בברכה.
    אני הייתי מייבש את המלך ונוקם בו על 2010 .
    ההקמה המושלמת גם אם תעלה כמה מליונים .

    1. חייבים נקמה!
      שבע שנים שהמועדון הביא שחקני עלית כמו גודן וגיבסון ואז המנוול הקטן מעז לעזוב בסוף החוזה.
      ועוד חושב שחזרה ולקיחת אליפות ראשונה אחרי יותר מחצי מאה תכפר?!?!
      זיבי תכפר! רק לתלות אותו בכיכר העיר!

      בחיי שהשנאה שלכם דוחה, לנקום באדם הכמעט יחיד שנתן איזושהי נחת מספורט לעיר אחרי כל כך הרבה שנים נוראיות

      1. צודק לחלוטין. לברון עשה לקליבלנד מה שאף אחד לא עשה מלבד ג'ימי בראון. את שלו הוא עשה ופסלו יעמוד שם לעד..

    2. לברון ג'יימס נתקע יותר מדי שנים בקליבלנד הגרועה והאיומה, במקום ללכת ולקטוף אליפויות איפה שהוא רוצה. על מה נקמה?
      זה נכון, היה הדסיז'ן המכוער, בעיקר באופן בו הוא נעשה. נו, והוא לא חזר? והביא את האליפות הראשונה לקבוצה? ושבר את קללת קליבלנד של ה-50 שנה? ועל הדרך נתן פרנסה לעשרות אלפים בעיר, ניפח את השווי של הפרנצ'ייז, נתן מילגות לאלפי ילדים ללמוד בקולג', העשיר את כל שחקני ה-NBA באופן חסר תקדים – ואפילו לא אנס אף חדרנית בקולורדו, וסתם לה ולאישתו את הפה עם מיליונים.
      אז נקמה על מה? על זה שהוא אגו-מניאק? לא, כי האחרים לידו, מה זה ילדים טובים. השינאה לאיש קצת ילדותית, סליחה. אבל אם אתה כבר מצליח לייבש אותו לזרוק אותו – על הדרך שלח אותו לסן אנטוניו.

          1. גיא הוצאת לי את המילים מהפה

            (איזה כיף להקניט את אוהדי הלייקרס במה שהכי מעצבן אותם)
            (ואיזה מצחיק זה יהיה לראות אותם מתהפכים ב-1870 מעלות לגבי לברון אחרי שיביא להם אליפות.
            הופס, בעצם אני נגד זה, לא יודע למה ללייחל ולקוות)

      1. שום נקמה ושום בטיח. מה שלברון עשה עבור קליבלנד אף אחד לא עשה, מלבד ג'ימי בראון בזמנו (ואני הייתי שם בשנות 1961-1965) כשלמדתי בווסטר קולג' ואת ה-MA בקנט סטייט

  16. פשוט הזוי כמה שההייטריות מעבירה אנשים על דעתם. כששחקן תחת חוזה (להלן קיירי, פעם קובי) דורש טרייד זה בסדר. כששחקן לא מתחייב לכל העולם ואשתו על עתידו לאחר החוזה(כן,כדי שיחזרו אחריו ויקנו שחקנים טובים. ועדיין, מעבר לחוזה הוא לכלום) אז הוא 'לא לויאלי, לא חברי, ושאר בולשיטים

  17. מנחם צר לי אבל גם אם נניח אירווינג לא היה מבקש טרייד דרק רוז וגופו השביר/מרוסק זה לא התוספת שהייתה הופכת את הקאבס ל-super team
    הקאבס צריכים לתת את אירווינג עכשיו או גג באמצע העונה תמורת המקסימום שיציעו להם ולנצל את זה שאין לו סעיף וטו על הטרייד…
    אין להם מה להחזיק שחקן שלא רוצה להישאר שם.
    אני יודע שאני בדעת מיעוט פה מתגובות שראיתי בעבר בין אוהדי לייקרס באתר אבל אני לא מבין עד הסוף את הרעש העצום סביב אינגרם. הוא בהחלט יכול להתפתח לשחקן טוב מאוד ואפילו מצוין אבל לא לסופרסטאר לדעתי כמו שמצפים ממנו (הושווה לדוראנט ערב הדראפט אשתקד), אשמח להיות הראשון לטעות במקרה זה.

      1. כן, הוא גם עשה את זה בפחות מ-48% אפקטיבי עם יחס אסיסטים-איבודים מטריד לרכז. הפעם האחרון דרך אגב שרוז סיים עונה עם מעל ל-70 משחקים הייתה לפני שש עונות.
        שיהיה להם בהצלחה.

        1. תודה עידו ,בדיוק לזה התכוונתי מבחינת היכולת שלו להיות בריא לאורך זמן הסטטיסטיקה שהבאת רק מחזקת את מה שחשבתי.

  18. אחלה מעורב.

    מבחינת קליבלנד, יש 2 אפשרויות עיקריות לטרייד (ויהיה, אפילו הקיץ). אחת היא מילווקי תמורת ג'בארי פארקר ודוולדובה, טרייד שיתן לקליבלנד שחקן לבנות עליו לתקופה שאחרי לברון ורכז מחליף מעולה שמכיר את המערכת ויודע לתפקד בגמרים. אפשר להוסיף גם את די ג'יי ווילסון או בחירת סיבוב ראשון של מילווקי. החסרון הבולט בטרייד הוא שהקאבלירס מחזקים קבוצה מזרחית.

    האופציה השנייה, למרות שאני לא יודע כמה היא תיושם במקרה שרוז מתוכנן לפתוח, היא אריק בלדסו וג'וש ג'קסון או דראגן בנדר. זה יתן לקליבלנד שחקן צעיר ועוד רכז פותח מעולה.

    אינגרם לדעתי אוברייטד. העונה הראשונה שלו הייתה אסון (סמול פורורד, שהיכולת המרכזית במשחקו היא קליעה, וקולע ב-29% מהשלוש). אני לא מבין את האמונה שהוא יקלע פתאום 20 נקודות למשחק השנה

    1. קשה לי להאמין שיהיה טרייד כלשהו על פארקר.
      הפציעה שהוא עבר קשה מאוד,
      וזו הפציעה השנייה שלו בברך בקריירה הקצרה שלו.
      בהחלט יש סיכוי שהוא לא יחזור לשחק ברמה שמתקרבת לרמה שהציג בשנה שעברה.

    2. הטרייד שלואו דיבר עליו עם מילווקי הוא ברוגדון+מידלטון + בחירות דראפט תמורת קיירי. אני אישית פחות רואה את ההתאמה של קיירי במילווקי. הוא לא מתחבר למה שהם מנסים לעשות שם.
      לגבי אינגראם, אני מבין למה אתה אומר את זה. ובהחלט יכול להיות שאתה צודק. אבל יש משהו חלק במשחק שלו, משהו שאי אפשר לכמת שנראה ממש מיוחד. בכל זאת עדיף היה ללייקרס להמר על להחליף אותו בפול ג'ורג' כשהיו יכולים. נראה השנה האם הזחל יהפוך לפרפר.

      1. גם אני חשבתי ככה אפלטון בנוגע לאינגרם בעיקר כי אני ממש לא משוכנע כמו רוב אוהדי הלייקרס ועל אף ההצהרות שלו עצמו שעונה של גמר אזורי לא תגרום לג'ורג' להשאר ברעמים בטעות גם אחרי הקיץ הבא.

  19. אפשר הסבר פשוט על סיין אנד טרייד?
    אני מבין שזו דרך של קבוצה למזער נזקים, כאשר פרי אייג'נט שלה בוחר לשחק במקום אחר. אז היא "מחתימה" אותו ומיד עושה עליו טרייד עם הקבוצה השניה.
    תקנו אותי אם אני טועה – האופציה הזו קיימת, רק כאשר השחקן עצמו מודיע מראש, ונותן לקבוצה אפשרות לקבל משהו חזרה? כמו כריס פול, למשל. או בניגוד לגורדון הייוורד, שהשאיר את יוטה ריקה בלי לקחת מבוסטון שום דבר ב"טרייד" הזה. זה מדויק?

    1. כריס פול לא היה מקרה של סיין אנד טרייד.
      הוא מימש את האופציה שלו לשנה נוספת, ואז הועבר בטרייד.
      (דומה, אם מעט הבדלים)

      הסיבות לסיין אנד טרייד הן:
      א. השחקן החותם שומר על זכויות הבירד שלו.
      ב. הקבוצה אותה השחקן עזב מקבלת תמורה (גם אם מינימלית).
      ג. הקבוצה שמקבלת את השחקן, כבר לא צריכה שיהיה לה בדיוק את המקום מתחת לתקרת השכר עבור השחקן החדש
      (היא כן צריכה שהטרייד יעמוד בכל חוקי הטריידים).

      צריך הסכמה של כל הצדדים בשביל סיין אנד טרייד.

  20. איך צדים לל"ל?
    עושים מלכודת לל"ל
    מחכים בסבלנות שמשהו יקרה בקליבלנד
    מבקשים ממנחם שיפרסם טור
    מייד ב-07:00 בבוקר הם מוציאים את הראש מהמחילה עם חיוך גדול
    ואז פוף, תן לו עם העיתון המגולגל

    🙂
    (זאת היתה התגובה הפבלובית שלי . . .)

    1. איך צדים גל"ל?
      צדים לל"ל ומייד כשהם מוציאים את הראש מהמחילה יצוצו בעקבותיהם אנשי גל"ל נלהבים עם הכובעים הלבנים המחודדים, לפידים בידיהם ואש השנאה הדתית הקדושה בעיניהם הנוצצות

  21. לאב שאמפרט ליוטה
    פאברוס פריי אקסום לניקס
    הוד מלו שרודאר קולינס לקליבלנד
    קיירי למינסוטה
    ויגנס דיאנג לבוסטון
    טאטום בראון ריזר לאטלנטה

    1. בלי בכלל להיכנס לשאלה למי זה כדאי או לא כדאי,
      אני די בטוח שבוסטון לא יכולה להחליף את טייטום + בראון + רוזיר בדיאנג + וויגינס.
      הפער בחוזים גדול מדי,
      ובוסטון כבר חורגים מעבר לתקרת השכר.

    1. אפשר לפליקנס, ולהכניס את דמרקוס למשוואה, זה יביא לקאבס סיכוי של לנצח עכשיו, ויביא לפליקנס שחקן שאפשר לבנות עליו במקום שחקן שכנראה ילך עוד שנה

      1. תאמת שבמחשבה ראשונה חשבתי קוזינס ,אבל בתור אוהד של הפליקנס לא הייתי מוכן לטרייד כזה , מבחינתי קוזינס הוא כמו דיוויס , לא מעביר אותו תמורת אף אחד

  22. מנחם אני מבין שבעת זיקנה מתחילים לפלוט המון שטויות אה, דרק רוז הופך אותם לסופר טים נו באמת אינגרם רזה מדי שמעת על המושג עלייה במשקל אוי אוינק

  23. פוסט מעולה.
    רק אף אחד לא מתייחס לכך שלברון איבד את יצר התחרותיות.

    איך דבר כזה יכול לקרוא לספורטאי ברמתו?

  24. מנחם אני לא מבין איך החתמתו של רוז תשנה את התמונה ותעניק לקאבס יתרון על הווריורס. כאילו שמה שחסר להם זה רכז, ולא איזה קאזינס בצבע במקום טריסטן תומפסון. איך עם הנוכחות העלובה שלהם בצבע אתה רוצה שהם ישחקו עם 2 רכזים?
    ובכלל, קיירי רוצה ללכת, אז מביאים שחקן בתפקיד שלו וזה יגרום לו להישאר?

  25. סליחה על הקטנוניות אבל ראיתי את זה כבר כמה פעמים באתר: "למפרע" זה רטרואקטיבית, במבט לאחור. לא מראש, כפי שצריך להיות בהקשר כאן.

  26. אגב רוז יהיה השחקן השישי שנבחר בבחירת דראפט ראשונה שישחק עם לברון. השחקנים הקודמים: שאק, ג'ו סמית', גרג אודן אנדרו בוגוט וקיירי. קצת פרופורציות על הדראפט ויכולת החיזוי שלו

    1. דוגמה נוספת לעניין זו חמישייה תיאורטית המורכבת מחמישה בחירות דראפט גבוהות של הקאבס בשנים האחרונות: קיירי (#1), וויטרס (#2) , וויגינס (#1), בנט (#1) ותומפסון (#4). משלוש בחירות דראפט ראשונות ועוד שני בחירות גבוהות במיוחד בקושי יש פה קבוצה שתגיע לפלייאוף במזרח המדרדר. טאנקינג זה דבר מטומטם

      1. *כל השחקנים האלה הגיעו לקליבלנד שהם כבר על סף פרישה

        רוז לפניי הפציעות הוא רכז הרבה יותר איכותי מארוינג ואולי היחידי שהיה
        יכול להיתמודד עם המלך במיזרח.

  27. לדעתי זאת טעות גדולה מאוד לוותר על קיירי אירווינג

    צריך לשכנע אותו להישאר

    אני גם סקפטי מאוד לגבי רוז בגלל הפציעות.

    לפי ההגיון המצב לא ישתפר מבחינת סיכוי לפציעה

    והסיכויים הם כשיפצע וזה יקרה זמן ההחלמה יקח יותר זמן ולא בטוח עד כמה רוז יחזור לעצמו אחרי הפציעה.

    1. +23

      סוף צדיק בסדום,

      דרעיק רוז רכז יותר שלם מקיירי ארוינג אבל איא]שר לדעת מתיי הברכיים שלו יתפרקו כשחקן פותח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט