כדורגל / מתן גילור
מוקדמות ליגת האלופות – סיבוב שני
22:15 הונבאד בוקרשט-הפועל באר שבע (ספורט 5). במשחק הראשון ניצחה ב"ש 1:2, למרות שהיתה עדיפה בהרבה ויכלה לסיים בהפרש גבוה יותר. ההפרש שברירי, אך ב"ש קבוצה עדיפה. מבחינת ב"ש זהו המשחק החשוב ביותר בעונה האירופאית, כיוון שהפסד משמעותו הדחה מאירופה, בעוד שניצחון והעפלה לסיבוב המוקדמות השלישי משמעותו שאם ב"ש תודח בהמשך לפי שלב הבתים, היא תנשור לליגה האירופאית.
21:00 לודוגורץ ראזגרד-ז'לגיריס וילנה. מהמפגש הזה תצא היריבה הפוטנציאלית של ב"ש בסיבוב המוקדמות השלישי. וילנה ניצחה במשחק הראשון בליטא 1:2, אך הבולגרים עדיפים על הנייר ואמורים לנצל את הביתיות כדי להעפיל לשלב הבא.
כדורסל / מתן גילור
אליפות אירופה לנבחרות עתודה – שמינית גמר
16:45 ישראל-איטליה (ספורט 5 לייב). ישראל סיימה את בית C במקום הראשון, אחרי ניצחונות על לטביה, ליטא ואוקראינה. איטליה סיימה את בית D במקום האחרון עם הפסדים לספרד, סרביה וסלובניה. נקווה שבניגוד למשחק שמינית גמר היורו האחרון בין הנבחרות הבוגרות, הפעם ידה של ישראל תהא על העליונה.
אופניים / דוד "פאקו" סעדה:
טור דה פרנס – קטע 17:
קטע 16 אתמול היה קטע מעבר שהושפע רבות מרוחות הצד שנשבו לכל אורכו. כפי שקורה במקרים כאלו, קבוצות מנצלות את המצב הזה ליצור פיצולים בפלוטון, ואתמול הייתה זו קבוצת סאנווב שיצרה את הפיצול הראשון על מנת להיפטר ממרסל קיטל, ואח"כ סגרה את כל הבריחות בקטע. בפיצול השני לקראת הסיום היו אלו דן מרטין ואנדריי גרייפל שנתפסו מאחור, כאשר מרטין מאבד 50 שניות ליריביו בצמרת. המאמצים של קבוצת סאנווב השתלמו בגדול, כאשר מייקל מתיוס עבר ראשון את הקו לפני בואסון האגן ודגנקולב. לאוסטרלי זהו הניצחון השני בטור, ובנוסף הוא צימק את הפער בחולצה הירוקה ממרסל קיטל ל-29 נקודות בלבד. תמונת ההובלה כעת היא פרום, ארו (18+), בארדה (23+), אורן (29+), לאנדה (1:17+), ייטס (2:02) ומרטין (2:03+).
*המלצת צפייה* קטע 17 היום מביא אותנו אל השלבים המכריעים של הטור. הקטע כולל שתיים מהפסגות האיקוניות של האלפים – צלב הברזל (La Croix de Fer) והגליבייה, כשלפני האחרונה נראה גם את הקול דה טלגרף, עוד פסגה ידועה מאד בדרגה 1. בניגוד לפסגות אחרות שראינו בטור עד כה, הפסגות האלפיות הן ארוכות למדי ובשיפועים יחסית פחות גבוהים, והן תחום המחייה הטבעי של פרום וסקיי. היום נראה עד כמה יציבים הנישואים של הנ"ל עם הטור. שידורים בספורט +5 וביורוספורט ב-13:05.
תודה רבה. קטע מרסק רגליים. למרות שמעולם לא רכבתי את הטור, אצא בהצהרה דמגוגית שזה אחד הקטעים הקשים בטור השנה.
הגלבייה מאד גבוהה ודלילות החמצן באוויר, קל וחמר במצב הפיזי אליו מגיעים הרוכבים אחרי 16 קטעים, עלולה להשפיע. פה היתרון של מי שגדל בגבהים. בעיקר מדינות שמתחילות באות ק' כמו קולומביה או קניה. 🙂
קנזס, קווינסלנד, קוריאה הצפונית !
באופניים לא הייתי מצליח לעשות את זה בשבוע, אולי ברגל תוך כמה ימים. מה שגן בחדשות הבוקר הזכירו שכנראה אין למתיוס בכלל סיכוי כי קיטל צריך לתת עוד 2-3 נצחונות עד סוף הטור. מה שאומר שיש למתיוס סיכוי אמיתי.
יש לו סיכוי אמיתי?
יש לו סיכוי, ולא רע אפילו, אם כי קיטל הוא עדיין הפייבוריט. לדעתי התסריט הצפוי הוא שמתיוס עובר לירוקה לפני הקטע האחרון, וקיטל לוקח אותה ממנו שם. עד לקטע האחרון בשאנז אליזה, יש כמה קטעי ספרינט ביניים שמתיוס יכול לצבור בהם את ה-30 נקודות החסרות מול קיטל. רק שבקטע האחרון והשטוח יש לקיטל יתרון גדול על מתיוס, ושם הוא אמור לסגור את הסיפור.
זה מאד תלוי כמה נקודות מתיוס יצבור עד אז.
יש לו סיכוי. בשני הקטעים הקרובים יש לקבוצת סאן-ווב אינטרס לפרוץ מההתחלה, הן בשביל נקודות בפסגות הראשונות עבור ברגיל למנוקדת והן עבור מתיוס לירוקה. אם ייקח את שני מאוצי הביניים הקרובים הוא כבר יעבור את קיטל. אחרי זה נותרו קטעים 19 ו-21 שהם קטעי מישור. במיאוץ המוני יהיה לו קשה לקחת את קיטל, את הוא יוכל לקחת את מיאוץ הביניים של קטע 19 ולהגיע שני בשני מאוצי הביניים האחרונים. אאל"ט, תרחיש כזה אמור לתת לו את הירוקה. כמובן, לא ניתן לדעת איך קטע 19 יתפתח ואולי יהיו תנאים שיאפשר לסאן-ווב שוב לפצל את הפלוטון. קיטל יותר מועד להיתקע מאחור מאשר מתיוז שהוא רוכב יותר עגול. זה קטע שמתחיל עם 2 פסגות בדרגה 3 וזו הזדמנות מצוינת בשבילם. כמו כן, קוויק-ספט צריכים לקחת בחשבון בשיקוליה גם את דן מרטין, ואילו מאד סביר להניח שעד קטע 19 ברגי יבטיח את המנוקדת וסאן-ווב יוכלו להתרכז רק במתיוס.
התחרות הפנימית על החולצה הירוקה יכולה להפוך את המירוץ הזה על הראש. זה יקשה מאד על הבריחות לצאת ומצד שני סאנווב ינסו לעשות הכל כדי לאפשר למתיוס להיכנס לבריחה ללא קיטל.
המשמעות היא התחלות מאד עצבניות ואפשר להיות בטוחים שסאנווב ינסו לחזור על הסיפור של אתמול בקטע 19. מתיוס יצטרך יתרון של עשר נקודות לפני הקטע האחרון.
יתרון של עשר נקודות לפני הקטע האחרון לא יעזור לו. ניצחון צפוי של קיטל בשאנז אליזה כבר ייתן לו יתרון של עשרים נקודות (אלא אם אני מפספס משהו).
לא. אתה צודק, זה אני שפספסתי. הקיצר הוא יצטרך 24 נקודות יתרון.
עשו לי רגע סדר – כמה אפשר לצבור בכל שלב (ביניים וסופי) – מקום ראשון ומקום שני?
זה נורא תלוי בסוג הקטע.
קטע ספרינט (יעני קטע קל) זה 50 נקודות ראשון 30 שני
קטע בינוני (כמו אתמול) זה 30 נקודות ראשון 25 שני.
ספרינט ביניים זה תמיד 20 ראשון 17 שני.
ולהשלים את התמונה – נג"ש וטיפוסים זה 20 נקודות למנצח, לא רלוונטי במקרה שלנו (אם כי עם מתיוס אי אפשר לדעת).
מתן – הנה פירוט הנקודות לפי סוגי שלבים בדף של חוקי הטור:
http://guide.letour-games.com/en/2017/ps4/rules
דרך אגב הפלייסטיישן לא מעודכנים- השנה הורידו את ה-HC מ-25 ל-20.
אז כדי שמקום שני בשני הספרינטים של קטע 21 יספיקו לו הוא בעצם צריך לקחת מיאוץ ביניים אחד מ-17 או 18 וסאנווב צריכים לפצל בקטע 19 (אפשרי בהחלט).
הוא גם צריך שקיטל לא יהיה בספרינט הזה (מה שנניח יהיה בעייתי מחר).
לא יודע. אחרי מה שיעבור על קיטל היום ומחר זה אחרי עליה דרגה 3 ועוד מגמת עלייה. קשה לדעת.
מן הסתם שנהיה יותר חכמים אחרי היום ונראה איך כל אחד וכל קבוצה מתמודדים עם הקטע בכלל ועם מיאוץ הביניים בפרט.
עוד נקודה חשובה- הקטע ה-19 נחשב קל כך שאם יהיה פיצול שישאיר את קיטל מאחור זה 50 נקודות על השולחן בסיום ו-70 בקטע כולו. לא מאמין שקוויק סטפ ירשו לזה לקרות.
מעניין מה יקרה אם קוויק סטפ יצטרכו לבחור בין מרטין לקיטל (קצת כמו שקרה אתמול). כנראה שיזרקו את מרטין לכלבים.
זה כבר יהיה אחרי ההרים אז אני חוב שתהיה להם החלטה קלה.
נכון, הוא נחשב קטע שטוח. הסתכלתי רק על הפרופיל ולא על ההגדרה. אז הירוקה יותר פתוחה ממה שחשבתי וגם זה אומר שיהיה קטע עוד יותר מעניין כי לצד מאבקי הספרינט יהיה מי שלא יהיה לו מה להפסיד במיקום הכללי (בעיקר שענים פחות טובים).
זה לא משנה אם שטוח או גבעי משנה שהוא מוגדר קל. גם קטע 16 הוגדר שטוח אבו הוא נחשב בינוני.
למה קטע עם 3*3 ו-60 ק"מ יותר נחשב יותר קל מקטע עם 3 ו-4? בגלל הצפי לרוחות צד?
תהרוג אותי אם אני מבין למה. ככה הם החליטו.
לדעתי צריך לתת למתיוס את פרס הקרביות של המירוץ כולו בלי קשר לירוקה.
סאגאן של כבוד?
לא בטוח שלא מגיע לדה-גנט.
יכול להיות שייתנו את זה לדה גנט כפרס ניחומים. עדיין, אם לוקחים בחשבון את מה שמתיוס עשה יחסית לפרופיל שלו כרוכב, זה צריך להגיע לו.
עוד שאלה – היו כמה פעמים שנתנו 50 על HC מיוחדת. מה בד"כ הסיבות שזה קורה?
זה בטיפוסים קשים בסיום קטע. השנה האיוזארד יהיה שווה כפול (40)
פספסתי משהו או בחוקים או בשיעור חשבון בכיתה ב'. HC זה לא 25?
השנה שינו את הערך של HC ל-20.
אז הקישור שפאקו נתן לאתר הרשמי לא מעודכן?
יש לציין שהם לא פורצי דרך בתחום. גם הדירוג באתר הרשמי של אופ"א לא מעודכן. 🙂
זה לא הרשמי.
הנה הרשמי:
http://netstorage.lequipe.fr/ASO/cyclisme/le-tour/2017/reglement/TDF17-Reglement-INTERIEUR_FR-UK-BD.pdf
תודה. 🙂
תודה עידו. קאקות, עשו קופי פייסט מ-2016…
דלילות חמצן .
ההתיחסות לדלילות חמצןנ בטיפוסים היא התיחסות.מענינת ,כי מדובר ברכיבת מאמץ בעצימות גבוהה מאד .
בניגוד לסוגי ספורט אחרים כגון כדורגל מי שזוכר את.מקסיקו שנת.שבעים ,כאשר הנבחרות התאמנו במיוחד בגבהים ,רוכבי הטור לא יכולים להתסתגל לגובה במיוחד ,כי הם בכל יום רוכבים קטעים בגבהים שונים
אומנם ארמסטרונג לדוגמא ישן באוהל חמצן איך השפיע ומה היה המינון המדויק צריך לשאול אנשים הבקיאים בפרטים .
השורה התחתונה היא בטיפוס קיימים כללים להתנהגות בגובה ,כאשר גובה מוגדר מגבהים של 3000 מטרים ואילך.
למעשה ההגדרה הזו לגובה היא כלל אצבע כי ההגדרה הנכונה צריכה להיות.לא גובה אלא לחץ ,תגובת הגוף לדלילות בחמצן מתבטאת.לפי כמות החמצן באויר , והכמות.נקבעת.לפי הלחץ החלקי של החמצן .
כל מי שעוסק בתחומים האלו טיפוס או סקי או אופניים ,יכול לספר על אנשים אן חווחות שפיתחו תסמיני מחלת גבהים כבר בגובה 2000 מטרים הרבה פחות מההגדרה.
רוב האנשים לא יודעים לדווח על הלחץ שהיה בסביבה באותו זמן טבל בהחלט יודעים לדווח בבירור על התסמינים כאבי ראש בחילות הקאות סחרחורות עייפות.
היום מטפסים עד לגובה 2650 גובה קרוב מאד ל 3000 לפני הירידה לסה שאבאלייה , כך שבהחלט יתכנו תסמינים כאלו , כדי להוסיף דיווח מקצועי צריך לבדוק את הלחץ הצפוי היום בפיסגה , המפות הפתוחות.לשימוש הציבור ו או דיווחי מזג האויר בטור לא נותנים את הנתונים האלו ,אלא נתונים שניתן לחשב מהם בקירוב , המפות הסינופטיות.נותנות גובה עמודת אויר בו הלחץ 850 מיליבאר או 700 מיליבאר , קטעים בגבהים כאלו הם מאד נדירים ,ודוקא השל הסיבה הזו יתכן כי חלק מהרוכבים יגיעו לטיפוס הזה לא מוכנים .
מה יקרה בפועל , אפשר להגיד כי היום נראה אם ag2r במהלך הבריחה שלה הצליחה לעייף את פרום ,אנחנו יודעים כי פרום רוכב מצוין במישור עם פיסגההאחת.אימתנית.ככל שתהיה יש לנו היום משהו אחר ,שעוד לא ראינו התמודדות של פרום איתו , יש שלושנעליות.וירידות ,ויש לנו את קונטאדור שחוזר לעצמו את רומיין ברדה זנופך להיות.שועל את פאביו ארו שהוכיח זהוא המטפס הטיב ביותר בדבוקה היום ,ואת.פרום המתגלה כל פעם כשועל שיודע לשלוף שפן חדש מהכובע .
מה יהיה היום ?
נחיה ונראה.
27 מעלות צלזיוס. מתחילים עם רוח צד במהירות 15 קמ"ש, שאחרי לא הרבה ק"מ תיהפך לרוח גב עד כמעט תחילת הטיפוס לצלב.
Crash at km 20: Barguil, Kittel, Cummings are involved
ברגי בשירות מתיוס? 🙂
בארגי ממש לא רוצה להיתקע מאחור היום. למרות היתרון שלו במנוקדת, יום רע אחד או שניים שלו יעבירו אותה למישהו אחר.
דה חנט מקדימה וברגי חזק לפלוטון.
לעליה הראשונה הוא נון-פאקטור כבר, אבל יכול להיות שינסה לגשר בשניה. הפער כבר 3 דק' וגדל. זה לא יהיה פשוט.
מצד שני דה חנט לא מטפס קלאסי ופסגות כאלה אינן לחם חוקו.
תאונה מוזרה מאוד
טרם התחלתי לצפות. מה היה?
האמת לא כ"כ הצלחתי להבין.. היה ריפליי לנפילה של רוכב ללא סיבה מיוחדת שהפיל כמה אחרים אבל לא זיהיתי שם את קיטל.
https://m.youtube.com/watch?v=FYV3nNIArCI
קבוצת בריחה של 30 רוכבים כולל מתיוס. קיטל מאחורי הפלוטון.
2600 מ', איזה גובה.
פעם כשהייתי חייל רצתי קצת בחרמון (מצפ"ש). ממש ריצה קצרה והרגשתי את זה טוב מאוד – הצירוף של השיפוע החזק והאוויר הדליל גמר אותי (קשה בעיקר לבני העמק שרגילים ללחץ אויר גבוה . . .)
גם אני הייתי שם יותר מפעם אחת. אחד המקומות המדהימים.
הנשירה של קיטל יכולה להתברר כמהותית מאד. לכו תדעו אם הוא מסיים את השלב הזה במסגרת הזמן.
קיטל חזרה בפלוטון.
נראה כמו צרות שיכולות לגרום לו לא לסיים את הטור בגלל פציעה.
עכשיו גם רוגליץ' בהתרסקות. לא נראה רציני.
רוגליץ מתרסק. נראה שהיחיד שיכול לאתגר את ברגי זה דה חנט.
מתיוס גונב לדה גנט את נקודות ה-KOM. מה שהוא עושה במירוץ הזה.
נו, החזיר לו על הנטרול של קיטל. 🙂
אני חושב שהמנוקדת זה הדבר הכי בטוח במירוץ, גם אם ברגי לא ייקח אפילו עוד נקודה אחת.
ד"א, כמה יהיה חשוב לדה חנט "לנקום" ולקחת את מיאוץ הביניים? כי הוא מסוגל לצאת לבריחת סולו עד לשם.
זה יהיה סתם לחתוך את האף כדי לעצבן את הפרצוף. מעניינים אותו הטיפוסים, וזה רק ייקח ממנו כוחות בדרך לשם.
Result at col d'Ornon (cat 2, km 30):
1. Michael Matthews, 5 points
2. Thomas De Gendt, 3
3. Serge Pauwels, 2
4. Simon Geschke, 1
בלינג 20 נקודות. רק 9 נקודות הפרש מקיטל.
כמה נקודות יש בטיפוסי HC ו1?
10 ל-1 ו-20 ל-HC, כשזה מוכפל בסיומי קטעים (כמו מחר).
סימן שמחר תהיה מלחמה : )
מחר תהיה מלחמה כי זו ההזדמנות האחרונה לקחת זמן משמעותי במאבק על החולצה הצהובה לפני הנג"ש. המנוקדת זה פחות האישו שם. 🙂
תהיה מלחמה, אבל לא בגלל זה.
האם מתיוס ממשיך עם דה חנט כי למה לא או שהוא רוצה לנסות להרוס לו שוב?
דואג לתחת של ברגי
אני מבין שקינטנה וקונטדור לא ממש מעניינים את המובילים.
לא ממש. קינטאנה בשש דקות פיגור, קונטאדור ביותר.
ממש לא התמונה שקינטאנה היה רוצה לזכור מהטור הזה.
ועכשיו קונטאדור התייאש ממנו לגמרי.
מה קרה? קינטנה לא מחזיק קצב?
אני מבין גם שלה טור והנאו די גמורים מהעבודה שהם עשו למובילים שלהם בטור הזה.
לא חושב שהנאו עשה הרבה עבודה יחסית לחבריו לקבוצה.
הייתי ציני. גם לה-טור לא בדיוק היה פועל נאמן ויצא לבריחות. 🙂
הבנתי. לה-טור כיוון לחולצה הלבנה לדעתי.
הנאו ההפתעה הרעה של סקיי בטור הזה.
והשאירו את פולס בבית
מי אמר ספרד ולא קיבל?…
סופר טים
קונטאדור כמו בימים הטובים.
דה גנט לוקח את צלב הברזל.
חבורת קונטאדור תופסת את דה גנט ונבארו.
אילדיס לוקח הימור *מטורף* לפיו פרום יצמצם את הפער שקונטדור יצר עליו עד לסוף השלב. 😂
האמת עם פאנטנו ומולמה הם יכול לנצח, אבל זה לא יסתיים ביותר מ-3 דק' הפרש.
קיטל פרש מהטור!
בשביל תיבו פינו אתה לא משקיע בתגובה? 🙂
פינו השתתף??! 🙂
🙂 🙂
באסה
כן עידו (מוריה), יש סיכוי די טוב שמתיוס יסיים את הטור עם החולצה הירוקה…
קיטל פרש.
עוד פרישה מבאסת לחלוטין. המאבק בינו לבין מתיוס עד הרגע האחרון היה צפוי להיות מרתק.
לפחות יהיה מעניין בקטע ה-19וה-21. כל שאר הספרינטרים ירגישו שיש סיכוי וגם כל האולאראונדרים.
קודם כל צריך שהם ישרדו עד אז.
האמת שבקצב הזה….
לפי הוידאו (ה"מלא") מרגעי התאונה של קיטל נראה שהיו 2 תאונות באותו רגע, משני צדי הכביש. אם אני לא טועה אפשר לראות את מתיוס מתאושש ואולי אפילו מחכה לראות מה קורה עם קיטל?
https://www.youtube.com/watch?v=DRT2W3xWPrk
זה לא מתיוס שמחכה שם אלא טן-דאם. והוא מחכה לבארגי לא לקיטל.
הבנתי, תודה
מתי לאחרונה אותה קבוצה לקחת ירוקה ומנוקדת?
בטור הקודם, טינקוף עם מייקה וסאגאן.
יה, איזה חומוס יצאתי…
חומוס אחלה
ועכשיו לקונטאדור יש תקלה.
ורובוקופ סוף סוף שופך לאגר. עבודה מטורפת היום.
עוד כמה דקות ישראל-איטליה (שמינית גמר אליפות אירופה לעתודה) ב-5 LIVE. לינקים:
http://link.nivdal.win/2014/11/s8.html
http://link.nivdal.win/2010/04/3.html
פאקו איבדת את הלאנטרן רוג'. לא נורא יהיה חדש.
מאז שאין פרסים כספיים אני בחוץ.
מולמה ברכחסה מדהימה היום. איזו עבודה נהדרת.
רכיבה
מי נמצא בבריחה?
בארדה שם?
לא ולא. לא סביר שתראה מישהו מה-GC בבריחות, אלא במקרים דרמטיים, רחוק ממה שקורה היום.
אבל יש לו את פרנק מקדימה וזה יכול להיות חשוב
זה נכון.
השם הכי מוכר שם זה קונטאדור. נמצאים שם בין השאר גם מולמה (כדומסטיק שלו), רוגליץ', מתיאס פראנק, טוני גלופאן ואטאפומה.
קינטנה מתפרק.
מי?
אאוץ'
איפה דה חנט נעלם בטיפוס ל1?
השדרנים טוענים פה שלנדה-פרום, זה פרום וויגינס אול אובר אגיין
לא מסכים. ניסיון לכפות השוואה לא מתאימה.
איפה היה לנדה בטיפוס לחתול? איפה במקפצה?
וויגנס היה חלש מפרום בעליות. לנדה פעם אחת היה חזק יותר בטור שלם.
לנדה עושה מה שפורט עשה בשנים קודמות.
מה זה פה, בערוץ הספורט?
עניין שדוסקס לעייפה. בתכלס, חוץ מאשר בעלייה קצרה אחרונה באחד הקטעים, מדובר בהשוואה חסרת בסיס.
לא השדרנים באנגלית, המפורסמים
הם לא אמרו את זה בהחלטיות אלא כאופציה
ההשוואה הגיעה יותר מהמישור הרכילותי, כשדווח שלאנדה לא היה מרוצה מזה שפרום לא הצליח להחזיק איתו באותה עלייה ספציפית. לא יודע כמה זה נכון בלי קשר.
מסכים.
לדעתכם הפלוטון יתפוס אותם, או שהבריחה תסיים ראשונה
תלוי בתוכניות של ארו, בארדה ואורן.
חמישיה מאד חזקה מקדימה. אם יעבדו יחד יהיה מאד קשה לתפוס אותם.
אני מציע שוב: אם באתרים אחרים היו יודעים על הבלוג החי שלנו (בעיקר סוג הקוראים של דבאזר) היו לכם הרבה יותר משתתפים.
יודעים. זה לא ששם יש אלפי חובבי אופניים.
גיא, רק כדי לסבר את העין, פרום כדומסטיק של וויגנס, סיים במקום השני בטור בהפרש גדול ממקום שלישי, כשכל הפער מוויגמס נובע משני קטעי נג"ש ארוכים, אשר גם אותם פרום סיים במקום השני.
אני חושב שאם היו הולכים שם ראש בראש לפרום היה סיכוי טוב לנצח. לא חושב ששלנדה היה פה סיכוי ראלי.
עניין אותי לשמוע מה אתה אומר. היום ומחר זה המבחן
מחצית ישראל 38 איטליה 33.
מרטין בורח
לפחות מנסה. אם יש דבר שהוא לא אוהב, זה לסיים עם החבר'ה מה-GC. מסיים תמיד לפניהם, או מאחוריהם.
מרטין גישר
יותר נכון גושר.
נכון. משום מה היה נראה לי שהוא עם קונטאדור
הבריחה מתפרקת. אחרי הבריחה של רוגליץ', אטאפומה תוקף.
בארדה תוקף. פרום ואורן רודפים. ארו מאחור.
ועוד אחת של בארדה.
יש שם אחד יפני מ UAE? מי זה
אראשירו.
ארו נראה רע מאד.
ארו נראה חלש. הם יכולים לגמור אותו היום.
ארו מתאמץ מתאמץ ואחרי כל התקפה מגשר
אני לא מבין מה הרוכב של AG2R עושה שם מקדימה במקום לעזור לבארדה
הם יחכו שהוא יגיע אליו
ומתי הוא יעזור בירידה? איך זה הגיוני?
תהייה מוצדקת. היה כנראה התכנון המוקדם.
הוא מחכה להזדמנות
המשחקים בין ברדה לפרום מצילים את ארו.
לא ידעתי שיש אסיאתים בטור
כן, יש לו פז"מ. רכב בזמנו עם ווקלר ביורופקאפ.
אם רוגליץ' יצליח להישאר על האופניים אף אחד לא יתפוס אותו
הוא בירידה עובר למחליקיים.
שאני אזכיר לך איך זה נגמר?
עדיף שלא.
אגב רוגליץ' נפל בתחילת הקטע, לא השפיע עליו בכלל מסתבר
רוגליץ' כבר נפל איזה עשר פעמים הטור הזה.
ביי ביי ארו
אם היה לי כסף לבזבז הייתי שם הימור על אוראן
לנדה מקשיב באוזנייה זה קטע יפה, מתרכז ונוגע באוזן
אגב רוגליץ' לדעתי יקבל פרס כספי מיוחד על כיבוש הגאליבייה.
הוא צריך אספקת פלסטרים לכל החיים פשוט מפחיד לראות אותו בירידה. לא נראה בשליטה.
מה שרציתי להגיד. לראות אותו ליד הקצה של הכביש פשוט מפחיד.
הוא מפסיד שלוש שניות בכל סיבוב.
בינתיים החזיר את הפער.
כשהכביש ישר הוא מצוין.
שרק יגיעו כולם בשלום.
כן. יותר מדי דז'ה וו מהחתול פה.
מאנצ'יז יצמצם קצת פערים על ייטס היום.
סיום רבע 3, ישראל 55 איטליה 47. כבר היה 55-40
ארו מצמצם פערים.
רק לרגע
ועכשיו הם נפתחים שוב.
מי ייקח את הבונוס? אורן וברגי?
גיא, האם ראית את סיום העליה? זה עונה לך למה לנדה זה לפרום זה לא פרום לוויגנס?
פרום ואורן.
אני אקח פה ניחוש שפרום לא נתן מעצמו היום את ה-100%.
ארו דיסנדר לא מספיק טוב. כבר חצי דקה מאחורה.
ארו דיסנדר טוב מאד. אלו שלפניו מצויינים.
טוב, בכל זאת אנחנו מודדים אותם בסטנדרט של שאר המתחרים לGC.
צריך לזכור שזו לא ירידה מאד טכנית. זה משפיע.
קונטדור מקבל את פרס התחרותיות להיום
או אגרסיביות יותר נכון…
40 שניות על ארו.
אורן ופרום.
אורן ופרום לוקחים את הבונוס אחרי פרימוז'.
אני לא יודע מה אתם ראיתם אבל אני ראיתי מנצח גראנד טור לעתיד.
אורן?
רוגליץ'.
חחח אוקיי
אני זוכר שאמרתי את זה פעם על טי ג'יי. אבל כן – יש לו את התכונות הנדרשות, כולל שליטה בכל האספקטים של הרכיבה.
חוץ מבאופניים עצמם….
באמת? אמרתי את זה על טי ג'יי? בהחלט חשבתי שהוא יהיה GC קונטנדר. אבל זוכה? טוב כנראה הייתי אופטימי.
לא. *אני* אמרתי את זה על טי ג'יי.
ב-2012.
אהה 🙂
אורן? בשביל זה צריך לעבור קבוצה או שם צריכיפ להתחזק משמעותית.
הוא עלה למקום השני, ד"א.
אורן עושה פה סוג של קאמבק. בזמנו היה הבטחה גדולה מאד.
ואחרי פרום הוא השען הטוב מבין חברי ה-GC.
אורן משתווה לבארדה במקום השני.
2 דקות לסיום, 73-65 לישראל
מי מנצח טור לעתיד?
רוגליץ'
אורן נראה מצויין מחר בהרים יש לו יתרון בגלל קולומביה וכל זה
פרום נראה חזק. קצת מיהרנו לקבור אותו.
ישראל ברבע.
לגבי רוגליץ' רק נזכיר שמספיקה התפרקות אחת כדי ךהפסיד גראנד טור. קשה מאד להמר על יציבות בעתיד.
בערך מה שהתכוונתי כשאמרתי שהימרתי על טי ג'יי ככזה.
בתכלס אתה צודק. אבל כשמחברים את גרף ההתקדמות הלא הגיוני ואת התוצאות שלו בכללי וכשרואים את היכולת שלו להתמודד עם הטובים ביותר קשה שלא להגיע למסקנה הזו.
פרום מאשר את מה שחבתי: "בקטע כזה אתה רק מנסה להישאר עם השאר, כשהקטע מחר נמצא לך בראש."
שלום רב,
1. נוצר לי הרושם שדווקא כאשר אני משאיר תגובות שמסיתות למרד אזרחי, "גולשי-הופס" מתמרמרים עליי ביתר שאת. אז במחילה, אני בחיי היומיום שומר על אזניים פתוחות ולי נוצר הרושם משיחה עם מכרים ועמיתים שהם, עפעס, לא מרוצים מהמצב. הם מביעים מורת רוח ממצבם הכלכלי בעיקר כמו-גם יאוש מההנהגה הנוכחית ומהחלופות הפוטנציאליות להנהגה הנוכחית. מאחר וגולשי האתר הופס מהווים חתך אוכלוסיה מייצג, אגיע למסקנה שאני לא לבד בתחושותיי שהמצב בקקט ושהשיטה הנוכחית לממשל נכשלה
2. אם התגובות המוזרות שהשארתי באתר במהלך השנתיים האחרונות פוגעים באמינותי בעיניכם אבקש שתבחנו את דבריי היום אד-הוק כי אין באמת קשר בין השניים
3. אם תהיתם מה לטרול מטורלל ולאתר שעיניינו המרכזי כדורסל אז מעבר לקשר שישנו, היתרון הגדול שיש לי כאן הוא מנהל אתר שמאמין הלכה למעשה בחופש הביטוי ונותן לי במה להתבטא, גם אם הוא לא מסכים לדבריי. מנחם, תודה. חוץ מזה שהאנ.בי.איי בפגרה…
לפיכך ובהתאם לכל האמור לעיל;